سينمای ما - نشست نقد و بررسي «به همين سادگي» در دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد / هنگامه قاضیاني: گلشیفته در «ديوار» و «هميشه پاي يك زن در ميان است» نتوانست بازي موفق خود در «ميم مثل مادر» را تکرار کند
چهارشنبه 24 آذر 1389 - 16:15

I نظرسنجی I

مایل به تماشای کدامیک از نسخه‌های فیلم «جرم» (مسعود کیمیایی) در سینما هستید؟




سينماي جهان
«گفتار پادشاه» در هفت رشته نامزد دريافت جوایز گلدن گلوب شد
موفقیت‌های «شبکه اجتماعی» در فصل جوایز هم ادامه دارد
«قوی سیاه»‌ در 12 رشته نامزد جوایز منتقدان رسانه‌ای‌ شد
هاليوود به قربانگاه جوانان تبديل شده است
ميشل يوئه نقش «سان سوچي» را بازي مي‌كند
ضارب لئوناردو دي‌كاپريو به دو سال زندان محكوم شد
برلوسکونی نزدیک به 000/400 یورو به جشنواره ونیز رشوه داده است
آدام سندلر و کوین جیمز در کمدی " پیشخدمت‌های هتل" بازی می‌کنند
برادران واچوفسکی نسخه‌ مدرن رابین هود را می‌سازند
مایکل مان بزودي پروژه تلویزیونی"ماهی تن بزرگ" را می‌سازد
«ژولیده‌پولیده» به صدرنشینی «هری پاتر» پایان داد
«شبکه اجتماعی» بهترین فیلم سال 2010 شد


سن پطرزبورگ


  (446 رأي)

کارگردان :
بهروز افخمی
ملک سلیمان


  (342 رأي)

کارگردان :
شهریار بحرانی
شکلات داغ


  (80 رأي)

کارگردان :
حامد کلاهداری
یک جیب پر پول


  (70 رأي)

کارگردان :
قدرت‌الله صلح‌میرزایی
بعدازظهر سگی سگی


  (80 رأي)

کارگردان :
مصطفی کیایی



نشست نقد و بررسي «به همين سادگي» در دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد
هنگامه قاضیاني: گلشیفته در «ديوار» و «هميشه پاي يك زن در ميان است» نتوانست بازي موفق خود در «ميم مثل مادر» را تکرار کند
هنگامه قاضیاني: گلشیفته در «ديوار» و «هميشه پاي يك زن در ميان است» نتوانست بازي موفق خود در «ميم مثل مادر» را تکرار کند


سينماي ما- نشست نقد و بررسي فيلم به همين سادگي سه شنبه گذشته 15 مرداد ماه در دانشكده فني ومهندسي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با حضور هنگامه قاضياني برگزار شد. اين جلسه كه به ياد خسرو شكيبايي آغاز شد با پخش كليپي از آن مرحوم آغاز و ياد او گرامي داشته شد. سپس جلسه نقد و بررسي فيلم با حضور هنگامه قاضياني و احسان رحيم زاده (منتقد و روزنامه نگار)ادامه يافت.
هنگامه قاضياني ضمن ابراز خرسندي از حضور ميان همشهريان و حضور در دانشگاه سابق خود گفت: جزو معدود بازيگراني است كه از سينما به تئاتر راه يافته است و اين در حاليست كه بازيگران معمولا از تئاتر به سينما راه پيدا مي كنند.
قاضياني با اشاره به حضور "به همين سادگي" در جشنواره معتبر فيلم مسكو از استقبال بي نظير منتقدان و مردم روسيه ابراز خرسندي کرد و روزهاي جشنواره مسكو را از روزهاي عجيب و شيرين زندگي اش برشمرد.
قاضياني با اشاره به رويکرد نازل داوران و مسوولان جشنواره كن به دليل رد كردن فيلم به علت موضوع و بحث قرآن و چادر نماز در فيلم گفت: اگر به علت قرآن قرار است كه فيلم در خارج كشور پذيرفته نشود همان بهتر كه نشود و ما كار خودمان را در داخل كشور مي كنيم.
قاضياني ضمن اشاره به فضاي بازي شخصيت طاهره با حجاب زن ايراني گفت: بهترين بازيگر شدن در يك جشنواره خارجي با اين وضعيت سخت بود و منتقدان خارجي از جمله خانم الوان در جشنواره فيلم مسكو به خاطر اين مسئله به من تبريك مي گفتند. قاضياني با اشاره به اينكه دلگيري طاهره يك بغض فرو خورده است به مساله بحران ميانسالي در جوامع بشري و روابط ميان افراد خانواده اشاره كرد و گفت: اگر ياد بگيريم كه حرف هايمان را به هم بزنيم ديگر بغضي فرو خورده نمي شود و دلي هم شكسته نمي شود و خانواده اي هم از هم پاشيده نمي شود.
قاضياني لحظاتي نيز در مورد مسائل خانوادگي ودلايل طلاق در خانواده ها بحث كرد و ضمن اينكه اختلافات فكري انسان ها را طبيعي دانست، اين اختلافات را دليلي محكم و قاطع براي جدايي ندانست.
وي خاطر نشان كرد طاهره بدين دليل در پايان فيلم ماند زيرا دليلي منطقي و محكم براي رفتنش پيد ا نمي كرد.
سپس بحث در مورد فروش فيلم و فيلم هاي هنري شد كه قاضياني يكي از دلايل افت فروش اين نوع فيلم ها را بي حوصلگي مردم ايران دانست و با اشاره به اينكه اين ضعف، خاص جامعه بي سواد و كم سواد نيست به خاطره اي واقعي در زندگي اش و صحبت اش با دكتري اشاره كرد كه فيلم هايي از جمله كلاغ پر را به فيلم هايي هنري مثل به همين سادگي ترجيح مي دهند با اين دليل كه حوصله ديدن يك زن آشپز و خانه دار را ديگر ندارند. قاضياني با اشاره به تفاوت شخصيت خود در فيلم به همين سادگي و شخصيت هديه تهراني در چهارشنبه سوري اين تفاوت را در بازي مينيماليستي اين دو شخصيت دانست و گفت: شخصيت هديه تهراني افسردگي داشت اما فرافكني نيز داشت و گاها داد و فرياد مي كرد حال آنكه طاهره افسرده است اما توانايي داد و فرياد از او گرفته شده است و اين كار را براي بازيگر سخت تر مي کند.همچنين شخصيت طاهره آواي تركي داشت كه من بايد آن را فرا مي گرفتم. قاضياني ضمن اشاره به تداوم افسردگي در كل فيلم اين امر را ناشي از تحمل سختي دوري 84 روزه اش از تمام دوستان و آشنايانش دانست كه اين سختي را تحمل کرده است تا به بغض طاهره دست پيدا كند.
قاضياني با اشاره به اينكه رقيب سرسخت او درجشنواره سال گذشته گلشيفته فراهاني بوده است و رقيب سرسخت ديگري نداشته است گفت: اگر گلشيفته فراهاني همان گلشيفته فراهاني ميم مثل مادر بود كار براي من سخت تر مي شد و رقابت تنگا تنگ، اما در ديوار و هميشه پاي يك زن در ميان است فراهاني نتوانسته بود بازي موفق خود در ميم مثل مادر را تكرار كند.


منبع خبر : ايلنا
یكشنبه,20 مرداد 1387 - 4:44:44

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

گلشیفته & رادان
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 12:17
-4
موافقم مخالفم
 

اگر خانم قاضیانی این حرف رو زده باشند فقط می تونم بگم براتون متاسفم خانم..................................................................................................................................................... شما یک بازی تقریبا حوب انحام دادید & این قدر قیافه می گیرین اما گلی اون قدر با متانت & بزرگ منشی رفتار میکنه .......................................................................................................................................................... مطمئن باشید شما & امثال شما حالا حالا ها به گرد بازی کلی نمی رسید ............................................................................................................................................... درک کردن بازی گلی عزیز در این دو فیلم احتیاج به هوش & سواد بالای سینمایی داره ....................................................................................................................................................... شک نکنید که سیمرغ واقعی حق گلی بود & روزی این جایزه رو میبرد چون یکی از استثنایی ترین بازیگران سینمای ماست ................................................................................................................................................................ در ضمن خانم قاضیانی منتظر شاهکار گلی در فیلم درباره ی الی باشید تا گوشه ای دیگر از هنر مثال زدنیش رو ببینید .......................................................................................................................................................... واقعا از زدن این حرف ها توسط خانم قاضیانی خیلی تعجب کردم ..................................................................................................................................................... شما همون فیلم اقلیما رو بازی کنید & لذت ببرید ..................................................................................................

saghar
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 13:1
-4
موافقم مخالفم
 

be ishun kamelan movafegham

arman
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 14:48
-3
موافقم مخالفم
 

oh oh che dori bardaShtan khanum!!!

مهتاب
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 15:30
1
موافقم مخالفم
 

خانم قاضیانی باید بدونن قبل از ایشون هم بازیگرایی با همین پوشش جوایز بین المللی گرفتند اصولا دلیل اینهمه غرور بی جای این خانم پر مدعا رو نفهمیدم...

کتایون
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 18:53
-1
موافقم مخالفم
 

خانم محترم که دیر اومدی ...هول ورت داشته زودم می خوای بری....تو اگه بلدی ضعف های بازی مزخرف خودت رو تو اون فیلم مزخرف تر بی معنی تشخیص بده. این سینما خودش به اندازه کافی منتقد داره که عیوب دیگران رو تذکر بدن

در ضمن گلشیفته هر چی که هست از امثال تو سره. بازیش هم خیلی عالیه.....اینقدر عرضه داره که هر نقشی رو به خوبی بازی می کنه....

پس لطفا با یه دونه فیلم که اونم تکرار مکرراته احساس مریل استریپ بودن بهت دست نده. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


يکشنبه 20 مرداد 1387 - 20:15
1
موافقم مخالفم
 

راست میگه

تولد
يکشنبه 20 مرداد 1387 - 20:49
-6
موافقم مخالفم
 

خانم قاضیانی حالا شما هم دو سه تا فیلم بازی کن ببینیم مثل به همین سادگی میشه یا نه؟

بهروز
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 0:29
7
موافقم مخالفم
 

بنده بسيار براي خانوم قاضياني احترام قائلم و برايشان در آينده هم آرزوي موفقيت دارم. ولي ماجرايي هست كه واقعا من را از ايشان دلگير كرده.شايد خيلي از دوستان منشا صحبتهاي خانوم قاضياني كه در آخر اين يادداشت گفته شد و در تيتر اين خبر هم قرار گرفته را ندانند.

ماجرا از اين قرار است كه در شب اختتاميه جشنواره فجر مجري برنامه وقتي نام گلشيفته فراهاني را به عنوان كانديد بهترين بازيگر نقش اول زن برد، سالن به طرز وحشتناكي به هوا رفت و صداي تشويقهاي بلند مردم بسيار جالب توجه بود. سپس وقتي كه نام خانوم قاضياني آورده شد، سالن را سكوت فرا گرفت. وقتي مجري مي خواست نام برنده سيمرغ بهترين نقش اول زن را بگويد، سالن مدام فرياد مي زد " گلشيفته... گلشيفته". وقتي ناگهان نام خانوم قاضياني به عنوان برنده آورده شد، سالن در سكوت مرگباري رفت و فقط دو رديف جلو بودند كه براي ايشان دست مي زدند! سپس ايشون وقتي به روي سن آمدند همانجا ابراز ناراحتي و گلايه كردند و مشخص بود كه دلگير شده اند. ولي ماجرا به اينجا ختم نشد. خانوم قاضياني هر جا كه مصاحبه اي انجام داده بي برو برگرد صحبتي از گلشيفته فراهاني هم در آن بوده و ايشون سعي در كوچك كردن بازي هاي گلشيفته فراهاني در جشنواره كرده اند.

دقت كنيد من نه از كار مردم در اختتاميه جشنواره حمايت مي كنم و نه مي خواهم درباره اينكه چه كسي شايسته تر براي سيمرغ بوده بحث كنم. اصلا ربطي هم به اينجا ندارد. من فقط از خانوم قاضياني گله دارم. خانوم قاضياني اين طبيعي است كه مردم به برخي بازيگران بيشتر علاقه دارند.مردم ما گلشيفته فراهاني را دوست دارند. همان ميم مثل مادرش كه گفتيد، او را خيلي محبوب مردم كرده. اينها احساسات شخصي مردم است و به ديگران هم مربوط نيست. خب در اختتاميه جشنواره اخير، بي رودربايستي اكثرا دوست داشتند تا گلشيفته فراهاني سيمرغ را بگيرد و ماجراي 5 سال قبل هم فراموش شود. حالا وقتي شما برنده شديد همه اشان ناراحت شدند. ولي رسم ادب اين بود كه به افتخار شما هم دست بزنند و تشويقتان كنند. اين كار را نكردند و كار خوبي هم نبود... شما هم دلگير شديد. حقم داريد. ولي صحبت من با شما اين است كه اين را بگذاريد رو حساب احساسات مردم ما و علاقه هايشان. شما كه بايد حرفه اي باشيد. گلشيفته فراهاني هم كه تقصيري نداشته. اگر مردم دوست داشتند كه او سيمرغ بگيرد و شما را هم ناراحت كرده اند كه تقصير گلشيفته فراهاني نيست. اين خوب نيست كه اين چنين ناراحتي اي در دلتان نگه داريد. خودتان مستقيما بروز نمي دهيد، ولي مشخص است كه اين ناراحتي در دلتان باقي مانده. از همان شب مطمئن بودم كه شما اين مسائل مراسم اختتاميه را فراموش نخواهيد كرد. و حالا هر وقت كه يك مصاحبه ازتان ميخوانم بيشتر به اين موضوع مطمئن مي شوم.

ببينيد معمولا دو هم حرفه اي و مثلا دو بازيگر هيچ وقت از بازي هم انتقاد نمي كنند. معمولا يا تعريف مي كنند و يا سكوت مي كنند. كساني هم كه انتقاد مي كنند، معمولا پيشكسوتان و استادان هستند كه اين اجازه را دارند. خوب نيست كه يك بازيگر به يك بازيگر ديگر در زمينه بازيگري انتقاد كند و يا نظر منفي بدهد و يا بگويد من بهتر بودم! اينكه هر جا مي رويد مدام تاكيد مي كنيد كه بازي من در به همين سادگي بهتر از بازيهاي گلشيفته فراهاني در آن دو فيلم بود چه معني اي مي دهد؟ دقت كنيد من به درستي و غلطيش كاري ندارم. بحث اين است كه اصلا گفتن اين حرف شايسته است؟ اين خودستايي نيست؟ بهتر بودن و يا خوب و بد بودن شما و هر بازيگري را مردم و كارشناسان بايد قضاوت كنند.

همه امان مي دانيم و همانطور كه گفتيد، بازي گلشيفته فراهاني در ميم مثل مادر يك بازي فوق العاده و تحسين برانگيز است. اينكه مي گوييد اگر همچين بازي اي از گلشيفته در جشنواره بود كار من سخت تر مي شد، ضمن اينكه يك تعريف از بازي گلشيفته فراهاني در اين فيلم است،‌ ولي يك تعريف از بازي خودتان هم هست كه آن را عالي مي دانيد. ببينيد من باز هم مي گويم كه بحث من سر درستي و غلطي اين ادعاها نيست. هر چند كه خودم بازيتان در به همين سادگي را دوست دارم. حرف من اين است كه جملاتتان دارد خودستايانه مي شود. به دليل همان مسائل مراسم اختتاميه جشنواره يك جور كدورتي از گلشيفته فراهاني در دل داريد كه اصلا ربطي هم به ايشون ندارد.من از تك تك كلماتي كه در تمام مصاحبه هاي بعد از جشنواره اتان درباره گلشيفته فراهاني گفته ايد اينها را حس كرده ام.

باز هم مي گويم كه كدورت ها را به دور بريزيد و آن را به عمق رفتارتان نبريد. همچنين در نظر داشته باشيد بزرگي يك بازيگر در اين است كه در اوج بازيهاي قدرتمند، همچنان خود را كوچك بداند و حرفي از بازيهاي خوبش نزند و بگذارد مردم و منتقدان به نقدش بنشينند و تحسينش كنند. اين مزه مي دهد!

آرزوي سربلندي و تداوم موفقيت ها را برايتان دارم.

amir
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 2:48
0
موافقم مخالفم
 

در این شکی نیست که شخصیت مزده (هدیه تهرانی) با طاهره متفاوت است ولی در بازی خانم قاضیانی رگه هایی از تقلید دیده میشد...

ضمن اینکه مزده در چهارشنبه سوری شاه صحنه هایی داشت که هر کسی از پس بازیش بر نمی اومد و نمیادونخواهد آمد...

بهتر بود خانم قاضیانی به این صراحت در باره گلشیفته فراهانی حرف نمیزد چون اگه همه بخوان درباره به همین سادگی با این صراحت حرف بزنن شاید نظرات متفاوتی رو نسبت به اونچه تا حالا شنیدیم بشنویم.

مريم
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 4:14
4
موافقم مخالفم
 

متاسفم براي اين خانوم. همه مي دونيم كه مشكل شما چيه!!!! گلشيفته تو 18 سالگي ايفاگر كاراكتر ماندگار اتي بود. كاراكتر روناك. تو 14 سالگي ايفاگر كاراكتر ماندگار ميم. تو 23 سالگي به قول خودت ايفاگر كاراكتر سپيده و كاراكتر نيوه مانگ. در تمامشون هم بازيهاي عالي اي انجام داده. شما حالا با يه بازي اومدي شلوغش كردي؟ بس كن ديگه. كه چي ميخواي هي گلشيفته رو تخريب كني؟ اون اصلا كاري به شما داره؟ تو سينما هستن كسايي كه از شما واجد شرايط ترن براي زدن اين حرفها.حالا اگه بخوايم درباره به همين سادگي حرف بزنيم ميگن ميخواين تخريب كنيد!!!! عيار آدما اينجور جاها مشخص ميشه. حس حسادت و.... همه اينجور جاها مشخص ميشه!!!

علیرضا
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 4:34
0
موافقم مخالفم
 

خانم قاضیانی اگر می‌خواستند روی موج محبوبیت شما آدم‌های کژاندیش و لمپن و حرمت‌شکن موج‌سواری کنند،حرفهايی پوپولیستی می‌زدند از جنس گلشیفته جانتان که «برای من تنها معیارسنجش خوب و یا بد بودن کار ،ماندگاری آن در ذهن مردم است».

سپيده
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 7:19
-5
موافقم مخالفم
 

ااين حرفهايي كه هنگامه قاضياني در مورد گلشيفته فراهاني زده اصلا اينطور نبوده. خبرگزاري ايلنا سانسورش كرده. اصل جمله ايشون اين بوده :

من درجشنواره رقيب سرسختي نداشتم. چون گلشيفته فراهاني با ديوار و هميشه پاي يك زن در ميان است آمده بود نه ميم مثل مادر. با اين حساب سيمرغ را حق خودم مي دانستم!!!!

طرز حرف زدن رو مي بينيد؟ به قول يكي از دوستان ما به درستي و غلطيش كاري نداريم. اما اين غرور مسخره و حال بهم زن اين خانوم ديگه غير قابل تحمل شده. فكر كرده كه كيه؟ تو به همين سادگي چيكار كرد كه انقدر ادعا ميكنه؟ نصف فيلم در حال غذا پختن و خريد كردن و بازي با بچه ها بود و بقيشم داشت با همسايه ها پچ پچ مي كرد. اين غرور چطور تو اينا ايجاد ميشه؟ به خاطر همون سيمرغ؟ من تا الان نديده بودم كه يه بازيگر بشينه اينطور از خودش تعريف كنه و بگه سيمرغ حق من بوده. كي اينا رو بيش از حد تحويل ميگيره و اينا ميفتن به تكاپوي معروف شدن؟ يكي نيست بهش بگه تو در زمينه سينما هنوز بچه اي؟ واقعا بايد واسه سينماي كشورمون تاسف بخوريم.

سعید
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 7:39
-3
موافقم مخالفم
 

اخه یکی نیست به این خانوم بگه حداقل چیزی بعد گرفتن سیمرغ باید یاد می گرفتید تواضع بود نه اینکه به بازیگری مثل گلشیفته که حتی جوابتان را هم نمی دهد تکه بیاندازید کارنامه کاری شما مشخص است کارنامه کاری گلشیفته هم مشخص است آیا به واقع اگر میرکریمی مدیر خانه سینما نبود شما حتی نامزد سیمرغ می شدید؟ کجا با این عجله تازه اول راهید پس استاد انتظامی دیگر جواب هیچ بازیگری را نباید بدهد اصلا چه کسی به شما صلاحیت این را داده که راجع به کارنامه کاری یک نفر قضاوت کنید با این حرکات فقط چهره خود را مخدوش می کنید همین!!!

فرید ذاکری
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 10:6
-4
موافقم مخالفم
 

کامنت اول این صفحه به خاطر اون خط‌چین‌های مسخره‌ای که گذاشته، اندازه‌ی این صفحه را به هم ریخته. به نظرم تغییر این همه خط‌چین به سه تا مشکل رو حل بکنه.

نهايت
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 10:36
5
موافقم مخالفم
 

چقدر جو گير شدي هنگامه قاضياني....

به كجا چنين شتابان..........

برو مصاحبه هاي گلشيفته رو بخون احترام و ادب و ياد بگير!!!

متاسفم براي كسايي كه به تو سيمرغ دادن....

گلی
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 11:42
-1
موافقم مخالفم
 

کاش گلشیفته این نظراتو بخونه ببینه چقدر طرفدار داره.نظرات هیچ کدوم بی منطق نبود .


دوشنبه 21 مرداد 1387 - 11:53
-4
موافقم مخالفم
 

سلام من از مشهد هستم و عین متنی که در روزنامه از زبان خانم قاضیانی در مورد خانم فراهانی چاپ شده برای شما میگذارم.

...........................................................

برنده سیمرغ بلورین جشنواره بیست و ششم افزود:من در جشنواره رقیب سرسختی نداشتم.چون گلشیفته فراهانی با "دیوار" و "همیشه پای یک زن در میان است" آمده بود نه "میم مثل مادر". با این حساب سیمرغ را حق خودم می دانستم.

..........................................................

متاسفانه من خودم در این نشست نبودم ولی خواهش میکنم جملات رو خودتون تغییرات ندین تا باعث بروز مشکلات بعدی نشه.

مرسی

اناهیتا
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 12:29
-4
موافقم مخالفم
 

سیمرغ امسال رو حق خانوم قاضیانی می دونم ولی صحبتهای ایشون و اظهار نظر هاشون درباره ی دیگران به نظرم یه کمی زود بود. شاید اگه این انتقادها رو چند سال بعد که شناخته شده تر شده بود به زبون می اورد عاقلانه تر بود . اینطوری شاید خیلی ها خیلی فکر های دیگه به سرشون بزنه ...

دلیل تعصب بی جای بعضی از افراد مثل گلشیفته & رادان رو هم نمی فهمم ... به نظرم ادم منطقی تر در مورد بازیگر مورد علاقش صحبت کنه بهتره.

amir
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 15:26
1
موافقم مخالفم
 

غلط نکنم توهم زده که نیکول کیدمن هستش!!

خودشو با هدیه تهرانی و گلشیفته فراهانی مقایسه می کنه!!!!

احمد
دوشنبه 21 مرداد 1387 - 20:36
-1
موافقم مخالفم
 

واي خدا دارم مي تركم از خنده........ خانوم قاضياني حالا مردم تو مراسم اختتاميه جشنواره واسه گلشيفته دست زدن و واسه شما دست نزدن و گفتن جايزه مال گلشيفته بود.......... حالا شما چرا از اون موقع تا حالا عين بچه ها لج كردي و ول كن نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا به سن و سالتون هم نگاه كنيد!!!!!!!!! واقعا جنبه نداريد ها!!!!!!!

گلشيفته تو بيست سالگي كه تنديس گرفت و كانديد سيمرغ شد و از جشنواره فرانسه هم جايزه گرفت بازم جيكش درنيومد و با اينكه سن و سال كمي داشت ولي پخته عمل مي كرد. حالا شما در مرز 40 سالگي از اين كارا مي كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خنده داره.......... از سن و سالتون خجالت بكشيد!!!!!!!!

بس كنيد بابا!!!!!!!!!!!!!!!

محمد
سه‌شنبه 22 مرداد 1387 - 2:53
2
موافقم مخالفم
 

چي ميگي؟! تو رو خدا بابا!

افاده ها طبق طبق.......

دوست
سه‌شنبه 22 مرداد 1387 - 21:1
0
موافقم مخالفم
 

1-قبول دارم که قاضیانی نباید این حرف رو میزد اصولا هر کی باید کار خوذش رو انجام بده

2-بازی گلشیفته توی همیشه پای یک زن و مخصوصا دیوار مثل همیشه بسیار اقرار آمیز و رها شده بود...و اصلا لایق سیمرغ نبود..شاید روزی برسه که به این بازی ها هم سیمرغ بدن احتمالا سیمرغ مرد رو هم به گلزار میدن

3-بازی قاضیانی تو این فیلم به گفته اکثر منتقد های مطرح مستحق دریافت سیمرغ بود...که البته قسمت زیادی از اون رو مدیون میرکریمی هستش

4-تا اون جایی که من میدونم تا حالا فیلمی از گلزار به جشنواره نرفته...حتما وقتی بره شما میخواین که به اونم سیمرغ بدن..

5-هنوز یادمون نرفته گلشیفته با اون بازی اقراق امیزش چه گندی به فیلم سنتوری زدش

6-گلشیفته وقتی خوب بازی میکنه که بازیش در اختیار کارگردان باشه وگرنه همون گندی میشه که تو دیوار و سنتوری دیدیم...شاید اصغر فرهادی بتونه تو درباره الی یه بازی خوب بالاخره از گلشیفته بگیره.

7-خلاصه فکر کنم داورای جشنواره بیشتر از شما از سینما سر در بیارن

7-خ

عليرضا
چهارشنبه 23 مرداد 1387 - 4:36
4
موافقم مخالفم
 

براي دوست :

ببين عزيز شما همون خانوم مينو نيستي؟ كامنتم در اون صفحه ي مصاحبه ي گلشيفته فراهاني يادتان كه نرفته؟ ابله خودت هستي. باز هم كه داري حرص ميخوري. اي بابا حرص نخور!!!!

بازي هاي اغراق آميز!!!!!

بازي ضعيف در سنتوري!!!!!

آفرين.... آفرين... جالبه كه خزعبلاتت رو طي 6 ماه اصلا تغيير نميدي. خسته نباشي خانوم مينو... اي واي خانوم مريم ودودي... شايدم رسا!!!! به هر حال "دوست" خسته نباشي!!!

آخه حقارت تا چه حد؟!!!

عليرضا
چهارشنبه 23 مرداد 1387 - 5:12
3
موافقم مخالفم
 

راستي به "دوست" عزيز بگم كه "اغراق" درسته و نه "اقرار و اقراق!!!"

دو بار پشت سر هم اين اشتباه رو كرديد و معلومه كه هنوز حتي املاي كلمه اي كه بارها به كار مي بريدش رو هم بلد نيستيد!!!! پس چه توقعيه كه معني اون رو ذره اي بفهميد؟!!! اونم در رابطه با سينما!!!!

از همين حيث بايد بهتون حق داد. فكر كنم دوستانمون در دبستان هم سطح سوادشون از شما بالاتر باشه. خدايا ببين كه چه كساني درباره ي سينما و يكي از بهترين بازيگرانش نظر ميدن!!!

ناراحت نشو. ولي نظراتت "دز" خنده آور بالايي داره. يه كم مطالعه كني بد نيست!

سحر
چهارشنبه 23 مرداد 1387 - 6:3
-2
موافقم مخالفم
 

بابا اين يه دوست چي ميگه. شما يا گلشيفته رو نميشناسي و يا گلزار رو. يا اينكه خود هنگامه قاضياني هستي!! آخه آدم خوب اينا چيه نوشتي؟ نميگي يه وقت هنگامه قاضياني اينا رو بخونه از شادي و شعف بيهوش ميشه؟ بابا فيلم هندي! بابا غراق. بابا غلو!

آشنا
چهارشنبه 23 مرداد 1387 - 22:13
2
موافقم مخالفم
 

اون عليرضا اولي كه بر ضد گلشيفته فراهاني كامنت گذاشته يكي از بيماران روحيه. ايشون يكي از آتيشي ترين و افراطي ترين طرفداران باران كوثري هست و از همين رو با گلشيفته مشكل داره. ايشون يه وبلاگ در ورد پرس براي باران جانشان دارند!!! مي بينيد اكثر كساني كه ضد گلشيفته فراهاني نظر ميدن يك جاي كارشون ميلنگه!!

گلشیفته & رادان
پنجشنبه 24 مرداد 1387 - 1:46
5
موافقم مخالفم
 

اقا یا خانم دوست..... خیلی تابلو بازی در اوردی !!!!!

h
پنجشنبه 24 مرداد 1387 - 15:19
0
موافقم مخالفم
 

kasi harife goli nemishe karet doroste goli

احسان رحیم زاده
جمعه 25 مرداد 1387 - 20:5
2
موافقم مخالفم
 

سلام من خودم مجری جلسه بودم متاسفم که همه این قدر زود و متعصبانه قضاوت می کنم . هنگامه قاضیانی کلی از بازی گلشیفته در میم مثل مادر تعریف کرد و گفت بازی دیوارش به اون فیلم نمی رسه بنابراین سیمرغ حق فیلم من بود ضمن این که از این جمله گلشیفته که گفته بود سیمرغ را به از ما بهتران می دهند - که به نظر من توهین آمیز هم هست - ناراحت بود ولی در جلسه هیچ اشاره ای نکرد . متاسفم چون انتظار داشتم بیشتر مخاطبان این جا از فیلم های ارزشمند و فرهنگی حمایت کنند نه سینمای تجاری

محمد
شنبه 26 مرداد 1387 - 7:31
4
موافقم مخالفم
 

احسان خان رحيم زاده طبق معمول زدي جاده خاكي برادر. اتفاقا كسايي كه در جلسه بودن تاكيد مي كردن كه لحن هنگامه قاضياني حالت تخطئه داشته. گيريم كه بازي گلشيفته در ديوار در حد بازيش تو ميم مثل مادر نبوده. خب به ايشون چه؟ اين در قياس با كارنامه خودشه. ولي همينم ميتونه از بازي ايشون خيلي بهتر باشه! البته به صورت كلي گفتم و مقايسه نكردم. در ضمن احسان خان اشتباه اومدي برادر. اينجا صحت از سينماي تجاري و هنري نيست! اگرم بود، ‌نه ديوار فيلم صرف تجاري است و نه....

شما هم كه فقط بلدي بزني جاده خاكيا!!!

روژین
يکشنبه 27 مرداد 1387 - 3:2
0
موافقم مخالفم
 

راست می گه دیگه...اون بازی مسخره چی بود تو دیوار؟؟؟؟

حالا همیشه پای یک زن در میان است رو می شد گفت خوبه اما نه به خوبی میم مثل مادر....

rojinrahimi.blogfa.com

فروغ
يکشنبه 3 شهريور 1387 - 17:17
2
موافقم مخالفم
 

دوستان عزیز . . .

اگه به خانم قاضیانی سیمرغ اهدا شده ،

به خاطر فیلم نامه ی خوب بوده .

خودتون هم میدونید که در ایران یه فیلمهای خاصی مثل اتوبوس شب یا چهارشنبه سوری یا گیلانه و . . .

جایزه میبرند .

نود در صدش هم به خاطر فیلمنامه ی خوب هستش .

شیمرغ که ارزشی نداره . باید در دل مردم جاشد و این واسه گلشیفته مهمه . در دیوار هم هیچ اغراقی نداشته فقط شخصیت رو باور میکنه و مثل همون و به غالبش میشه و این برای برخیها باور پذیر نیستش .

گلشیفته بهترین بازیگر هستش به لحاظ تکنیک در بازیگری و فوقالعاده بون در بازی حسی .

حودتان را خسته نکنید .

در ضمن مطمئن هستم که گلشیفته عزیز از این حرفها اصلا ناراحت نمیشن چون خودش هم میدونه مردم دوسش دارن و استعداد خاصی داره و فراموش نمیشه هرگز .

maryam
سه‌شنبه 5 شهريور 1387 - 19:14
1
موافقم مخالفم
 

in khanome ghaziani bere mastesho bokhore ,dar hadi nist ke be khad rajebe bazigare harfey mese golshifteh farehani nazar bede.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       








             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 1.24987792969 seconds.