سينمای ما - يك يادداشت انتقادي درباره «مثلث شيشه‌اي» و اجراي رضا رشيدپور / مثلث شيشه اي و توقع رسانه اي ما
شنبه 17 بهمن 1388 - 6:33

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (35 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (22 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (134 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (93 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (321 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (70 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (98 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (346 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1340 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



يك يادداشت انتقادي درباره «مثلث شيشه‌اي» و اجراي رضا رشيدپور
مثلث شيشه اي و توقع رسانه اي ما
مثلث شيشه اي و توقع رسانه اي ما


سينماي ما- برنامه تازه شبكه پنج با نام مثلث شيشه‌اي با اجراي رضا رشدپور دنباله برنامه موفق شب شيشه‌اي و عبور سيسه‌اي است. اين برنامه در همين مدت كوتاه پخش بازتاب‌هاي مختلفي  به همراه داشته و از برنامه‌هاي پربيننده و مطرح سيما شده است. يادداشت زير يكي از بازتاب‌هاي انتقادي اين برنامه و مجري آن است:


مثلث شيشه اي و توقع رسانه اي ما
گفتگو محور اصلي يك رسانه است. رسانه ها در ارتباط با اقشار مختلف جامعه نياز به گفتگو دارند. در اين جريان رسانه به ژورناليسم نزديك مي شود. به اين معني كه يك روايت خطي و غير داستاني را به مخاطب ارائه مي دهد.
تلويزيون به عنوان رسانه پرقدرت دنياي امروز، بسيار از گفتگو بهره مي گيرد. برنامه سازي هاي گفتگو محور (talk show) از پر تماشاگر ترين برنامه هاي شبكه ها تلويزيوني محسوب مي شود.
در تلويزيون ايران هم برنامه هاي بسياري گفتگو محور اند. اين برنامه ها را به طور كلي به سه گونه تقسيم مي كنم. يكي آنها كه از گفتگو به عنوان اطلاع رساني موضوعات روز استفاده مي كنند،‌ ديگري آنها كه گفتگوهاي تخصصي درباره يك موضوع خاص را پي مي گيرند و دسته اي ديگر از گفتگوها صرفا جنبه سرگرمي را مد نظر دارند. اين گونه برنامه ها معمولا ازشخصيت هاي بنام در دنياي سياست و هنر دعوت مي كنند. كه بالطبع هنرپيشگان در اولويت قرار دارند.
در سالهاي اخير برنامه هاي اينچنين در سيماي تلويزيوني ايران به وفور ديده شده است. يكي از نمونه اي تيپيكال اين برنامه ها، سه گانه عبور شيشه اي و شب شيشه اي و حال مثلث شيشه اي است.
شايد نخستين پرسش در مواجهه با اين گونه برنامه ها اين باشد كه، چه عوامل و ترفندهايي موجب محبوبيت و جذب مخاطب مي شود.
آن چه در نگاه اول به چشم مي آيد، استفاده از ويژگي هاي بصري است. دكور برنامه، ‌نورپردازي،‌ لباس مجري برنامه از عوامل موثر در جذب مخاطب است. مسلما به لحاظ رواني، هر كدام از اينها مي تواند عاملي براي نگاه كردن باشد.
نكته دوم در جذب مخاطب استفاده از موضوعاتي است كه چندان نيازي به انديشه و تفكر نداشته باشد. وقتي كه قرار است برنامه اي در يك شبكه عام در ساعت استراحت مردم پخش شود، نمي توان زياد از مسايل مهم و آن چيزهايي كه براي اظهار نظر به فكر محتاجند، حرف زد.
نحوه مواجهه برنامه با موضوع به لحاظ ورود به مطلب و طراحي سوالات نيز يكي ديگر از عوامل جذب مخاطب است.
حال با اين مقدمه،‌برسيم به برنامه مثلث شيشيه اي.
مثلث شيشه اي با پشتوانه اسلاف خود و ديگر برنامه هاي اينچنيني، و اتكا به قدرت اجراي بازيگر نقش اول خود ـ‌ رضا رشيدپور ـ مي خواهد كه تماشاگر بسياري را شكار كند.
رضا رشيد پور مجري اي جسور و در بسياري مواقع گستاخ است. او مجري صبوري نيست. مي خواهد در گفتگو محور اصلي او باشد نه طرف گفتگو شونده. اين حس شهرت در مجري برنامه، موجب مي شود تا همه برنامه را به نام او بشناسند. بگذريم از اينكه او برنامه را مدام به خود نسبت مي دهد و مي گويد برنامه من. حداقل آنچه از يك برنامه تلويزيوني در اذهان وجود دارد يك كار گروهي است نه انفرادي و قائم به فرد. رشيد پور از هر كس هر سوالي را بخواهيد مي پرسدو او به مثابه زبان حال مردم كوچه و بازار از تمام آنها كه دعوت مي كند همان را مي پرسد كه از ديگري پرسيده است. انگاري كه قالبي مشخص براي پرسشهايش ساخته و هر شب مي خواهد آن را در يكي آزمون كند.
در اينكه رشيدپور و سازندگان برنامه بسيار هوشمند اند و رگ خواب مردم اين مرز و بوم را در اين عصر مي شناسند شكي نيست. آنها مي دانند كه در شبهاي طولاني 6 ماه اول سال، مردم ما يا شبكه هاي متعدد ماهواره را و يا شبكه هاي معدود داخلي را بالا و پايين مي كنند و يا در مهماني هاي خانوادگي،‌مشغول حرف زدن درباره اين برنامه ها هستند و انواع كرم هاي زيبا كننده و لاغر كننده را به رخ هم مي كشند. پس چه بهتر كه از موضوعاتي استفاده كنند كه باب دندان اين مجالس باشد كه تعداد sms ‌هاي ارسالي به برنامه براي نظر سنجي ها در چشم و هم چشمي هاي خانوادگي افزايش يابد كه اسپانسر هم طرفي ببندد از برنامه. قصد توهين به هيچ مجلس و نشست خانوداگي را ندارم . اما بايد قبول كنيم كه در خانه هايمان اگر دور هم جمع مي شويم، حرف هايمان زسطح عمل دماغ و مدل مو ولباس فلان هنر پيشه و نهايت كه خيلي پيش برويم، قيمت زمين و آپارتمان است كه موضوع بحث مي شود. بگذريم...
برنامه مثلث شيشه اي به نظر من برآيند توقع رسانه اي موجود ازتلويزيون ماست. در همين سطح بگيريد فيلم هاي سينمايي و مسابقات و هر چيز ديگر كه قرار است آنتن را پر كند. يعني هر آنچه نيازي به فكر ندارد و به بخت و اقبال تماشاگر بيشتر محتاج است.
اما آنچه مرا بر آن داشت تا اين خطوط را قلمي كنم، يكي از برنامه هاي چند شب گذشته مثلث شيشه اي بود. اين برنامه تازه در آغاز راه است. برنامه مورد نظر درباره انواع جراحي هاي زيبايي بود. عمل دماغ و ليپو ساكشن و سولاريوم و ... موضوعات مورد علاقه رشيد پور و عموم مردم است. وقتي كه يكي از پزشكان متخصص جراحي بيني هم در برنامه حضور داشته باشد، حتما بر جذابيت آن خواهد افزود. شايد با اين برنامه، شبكه 5 و به طريق اولي سازمان صدا و سيما، مهر تاييدي بر انواع اين جراحي ها زده است و تبليغ گسترده اي هم براي جناب پزشك كرده است.
اما يكي از پرسشهاي اصلي درباره اين برنامه توجيهي است براي جراحي گسترده بيني در جامعه امروز ايران. پزشك مدعو برنامه، با گفتن اينكه دماغ ايرانيان اشكال تاريخي دارد، حكمي تاريخي صادر كرده است. با اين حساب زنان ايراني حق دارند اين اشكال ژنتيكي را به همت پزشكان محترم بر طرف كنند. با استناد تاريخي و سنديت سخن اش كاري ندارم. اما فكر كنيد كه حاصل اين كلام چه خواهد بود؟ من فكر مي كنم حداقل به تعداد شركت كنندگان در نظر سنجي به داوطلبان و علاقه مندان جراحي بيني افزوده مي شود. حال شما در نظر نگيريد آن خيل عظيمي را كه برنامه را ديده اند و حوصله sms زندن نداشته اند. آيا اين است نهايت تاثير گذاري يك برنامه تلويزيوني؟
همين جا تاكيد مي كنم كه ساخت برنامه هايي مانند مثلث شيشه اي، براي رسانه اي مانند تلوزيون لازم است. همانطور كه در همه جاي دنيا هم مرسوم است. اما يك رسانه نمي تواند بدون تبعات اجتماعي محتوياتش، در فكر افزايش مخاطب باشد. مي دانيم كه اگر شب شيشه اي و هر چيز شيشه اي از تلويزيون پخش شود يا نشود مردم تلويزيون مي بينند و دم هم نمي زنند. اما نمي توان هر رطب و يابسي را به نام برنامه پر مخاطب و موفق و شهرت برانگيز به خورد مردم داد. اهل رسانه مي توانند با توجه به قدرت رشك برانگيز ابزار كارشان، مي توانند به مقولات اجتماعي، نگاهي سالم و منتقدانه داشته باشند. حال اين موضوع مي خواد جراحي زيبايي باشد يا چاله هاي خيابان و ترافيك. ما كه در خيابان از هر 10 نفر 5 نفر را مي بينيم كه حداقل يكياز اعمل زيباييرا روي صورت و بدن خود انجام داده است، پس ابايي از مطرح كردن آن در تلويزيون نيست . اما چگونگي آن مهم است.
اگر رشيد پور مي خواهد به مسايل بهداشتي و علمي مردم هم توجه كند و پاي قشر و صنف پزشك را هم به برنامه باز كند، حرفي نيست. اما آيا همه مشكلات پزشكي مردم ما جراحي بيني و ليپوسكشن است؟
اگر رشيدپور دوست دارد درباره مسايل و مشكلات مردم هم در كنار هنرپيشگان حرف بزندو خود را مصلح و منتقد اجتماعي نشان دهد، نمي دانم چرا چيزي دندان گير تر از انواع جراحي زيبايي نيافته است؟‌ اگر پاسخ اين است كه اين برنامه ها قصد آگاه سازي دارند كه مردم گول و فريب آگهي هاي بي شمار را نخورند، ياد حكايت آن مردي مي افتم كه چشم درد داشت و به پيش بيطار رفت و او هم دواي چشم درد اسب به چشم مرد ريخت و او كور شد. وقتي كه به قاضي شكايت برد، قاضي مرد كور شده را محكوم كرد كه اگر اسب نبود به پيش بيطار نمي رفت.
اينجا هم اگر كسي به سراغ اين آگهي ها برود و چشم و دماغش از ريخت بيفتد و پوستش بسوزد و چه و چه ... مسلما به پاي كم كاري رشيدپور نمي نويسند.
رضا رشيد پور با دعوت از هنرپيشگان درپي هدف جذب مخاطب، پيش پا افتاده ترين پرسش ها را چنان با آب و تاب مطرح مي كند كه اگر نداني فكر مي كني كه واي چه پرسش عميقي ... و حتما رشيدپور در دل به خود افتخار مي كند كه همه مجريان تلويزيون دوست دارند كه جاي او باشند و اين گفتگوي پر شور را اجرا كنند. اما كمي .. .فقط كمي تامل در نوع پرسش هاي او نشان ميدهد كه كار شاقي در اين پرسش و پاسخ رخ نداده و لاجرم چيزي هم نه به شهرت و نه به اهميت آن بازيگر افزوده نمي شود.
برخي اوقات افسوس مي خورم كه چرا بايد وقت گذاشت و يك برنامه تلويزيوني را نگاه كرد اما حيف كه اين شغل بي پير ناچارت مي كند كه ببيني و دست آخر خشمت را سر قلم و كاغد بريزي...



منبع خبر : وبلاگ نماي باز
سه شنبه,14 خرداد 1387 - 4:20:46

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

niloofar
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 5:57
0
موافقم مخالفم
 

shoma ha nemitonid bebinid yeki tarafdar dare bikhodi ba dalilhaye alaki o mozakhraf mikhaid biarid taraf o paeen.be nazare man va kheili az adamhaye dige rashid por ye mojrye alie va barnamash ham kheili khob va ali.agar nemitonid in movafaghiat ro bebinid moshkel az shomast.ba dastane mozakhrafi ke tarif kardi bishtar be in ide ke oghdei hasti etminan midi.

Sara
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 6:52
0
موافقم مخالفم
 

nemidoonam ky ino neveshte vali harki neveshte darde dele mano gofteo ye mashallah dare!


سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 14:0
0
موافقم مخالفم
 

مسخره ترین سو الاتش مربوط به گفتگو با پولاد کیمیایی بود.خیلی توهین آمیز بود . . .

SETAREH
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 15:4
0
موافقم مخالفم
 

عذر میخوام واقعا شرمنده...ولی این نقد واقعا بی سروته بود!!!!!

این چی بود اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم قبول دارم که برخی از قسمت های مثلث شیشه ای جای نقد بسیار داره...ولی متاسفانه این نقد نقد بی دست و بایی هست...نتیجه گیریش چی بود؟


سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 15:58
0
موافقم مخالفم
 

ای بابا این تلوزیون ایران هر چی میسازه شما ایراد میگیرید. من متاسفانه اینجا دسترسی به تلوزیون ایرانی ندارم و بیشتر برنامه ها رو مجبورم از روی youtube ببینم اما وقتی محتوای برتامه های اینجا رو با ایران مقایسه میکنم می بینم که برنامه های ایران البته غیر از این پرس تی وی خیلی بهتره البته به قول نویسنده این مقاله این شغل بی پیر ناچارت میکنه که این قبیل مقالات رو بخوانی که باز هم میگم مشکل کسانی که در ایران نقد مبکنند ابن هست که بیشتر گله گذاری شخصی میکنند تا نقد من این حرف را بارها گفته ام اما هیچ وقت تو سایتتون ندیدم .

فرناز
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 18:4
0
موافقم مخالفم
 

به نظر من آقاي رشيد پور از موفق ترين وبرجسته ترين مجري هاي تلوبزيون ايران است برايم بسيار تعجب برانگيز است كه ايشان را گستاخ مي خوانيد ،معناي گستاخي با اينكه كسي بحث را به چالش بكشد و تمام كدت سعي نكند طرف مقابل را تاييد كند خيلي متفاوت است .

اپرا هم كه اوج شهرت را در اين برنامه ها را دارد ،بحث هايش چالشي است .

در ضمن يكي از اهداف هربرنامه اي جذب مخاطب است كه اين نه جرم است نه ضعف برنامه و به نطر من شناخت سليقه جامعه خود كار دشواري است من احساس مي كنم من احساس مي كنم در اين برنامه خرف هاي خوبي زده مي شود و اميدوارم دست اندركاران اين برنامه به ويژه آقاي رشيد پور از اين نقدها دلگير نشوند.

ثمین
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 18:35
1
موافقم مخالفم
 

در اینکه به مثلث شیشه ای و رضا رشیدپور انتقادات زیادی وارد است شکی نیست. ولی با انتقادات مطرح شده در این یادداشت(منظور آن قسمتی است که به برنامه ی جراحی پلاستیک اشاره کرده اند) مخالفم. نوشته اید"جراحی پلاستیک یکی از موضوعات مورد علاقه ی رشیدپور و عموم مردم است"! فکر می کنم یکی از وظایف اصلی رسانه پرداختن به امور مورد علاقه و مورد توجه مردم است. چه نگارنده ی محترم این یادداشت این موضوع را بپسندد و چه نپسندد،رسانه باید به تب فراگیری مانند جراحی پلاستیک بپردازد. حالا اینکه این مسئله تبلیغی باشد برای جراحی پلاستیک،بعید می دانم. البته این برنامه رو کامل ندیدم و نمی دونم واقعا تبلیغی شد یا نه اما اینکه گفته اید آیا همه ی مشکل پزشکی ما جراحی پلاستیک است؟ بیشتر به ایراد بنی اسرائیلی شبیه است! یک برنامه ی تلویزیونی که به مسئله ی فراگیری مثل جراحی پلاستیک می پردازد،لزوما نباید به تمام مسائل و مشکلات جامعه ی پزشکی هم بپردازد! اثبات شیء نفی ماعدا نمی کند. اینکه می فرمایید چرا مجری برنامه چیزی دندان گیر تر از جراحی پلاستیک پیدا نکرده است یعنی شما با مسئله ای که در موردش حرف می زنید آشنا نیستید. چرا که جراحی پلاستیک گاهی به مسئله ی حادی تبدیل می شود و لازم است در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و چه ابزاری بهتر از رسانه؟ باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد که دوستان همین جوری الکی و از سر بیکاری نرن جراحی پلاستیک انجام بدن! حالا کجای این مسئله مشکل دارد؟ مدت هاست جامعه ی پزشکی در معدود مطبوعات به این مسئله می پردازند و بر لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد جراحی پلاستیک تاکید می کنند. حالا صدا و سیما که طیف گسترده ای از مردم مخاطبش هستند به این مسئله پرداخته است و آن دکتر محترم در اوایل برنامه تاکید کرد(اواخر برنامه رو ندیدم اینه که در موردش صحبت نمی کنم ولی تقریبا بعید است چیزی غیر از آنچه اول برنامه گفت،گفته باشد) که به بسیاری از مراجعان که مشکلی ندارند می گویم لازم نیست عمل کنید و بسیاری از مراجعان اساسا به جراحی نیاز ندارند. گفته اید اگر برای متقاضیان جراحی پلاستیک مشکلی پیش آید مسلما به پای رشیدپور و رسانه نمی نویسند! از مهم ترین وظایف رسانه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم است. اگر برنامه ای در انجام وظیفه ی خود کوتاهی کند جای انتقاد دارد نه اینکه وقتی وظیفه اش را در حد خود(در حد یک برنامه) انجام داد بگوییم آقا! به شما چه اصلا!

انتقادات زیادی به "مثلث شیشه ای" و رضا رشیدپور وارد است. شما می توانستید به جای ایرادات بنی اسرائیلی به یکی از معدود برنامه های نسبتا خوب "مثلث شیشه ای" مثلا برنامه ی مهرداد بذرپاش را نقد کنید که انگار تریبون آزاد بود و یا برنامه ی رامبد جوان را نقد کنید که علی رغم دوست داشتنی بودن رامبد جوان،برنامه علنا چیزی برای عرضه نداشت و دست آخر هیچ حرفی زده نشد... نه اینکه یادداشتتون رو جوری بنویسید که خواننده فکر کند شما به خاطر پرمخاطب بودن برنامه ی مثلث شیشه ای نسبت به رشیدپور احساس خوشایندی ندارید! البته انتقادات ابتدای یادداشت مثل اینکه رشیدپور دوست دارد محور اصلی باشد و... درست است.

hanieh
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 20:33
0
موافقم مخالفم
 

enteghad jalebi bood !

مهسا
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 21:44
0
موافقم مخالفم
 

به نظر من مثلث شیشه ای باید اول از همه چیز هدف خودشو مشخص میکرد که در رابطه با چه موضوعاتی میخواهد بحث کند ! هنری یا سیاسی یا پزشکی . به این شکل راحت تر میتونست مخاطب خودش رو پیدا کنه اینکه میخواد مخاطبش هنر دوست باشند یا اهل سیاست ویا دوستدار پزشکان به نظر من برنامه هایی شبیه مثلث جایگاه خوبی برای مباحث پزشکی وسیاسی نیست چون مخاطب مثلث اکثر جوانان اند و بیشتر از اونا نوجوان ها و برای نوجوانان بیشتر جذاب تر است که این برنامه از هنرمندان دعوت کند .

اندیشه
سه‌شنبه 14 خرداد 1387 - 22:51
0
موافقم مخالفم
 

وقتی کاری در این زمینه در تلویزیون ایران صورت نگرفته،حداقل باید از حرکت های نوپا حمایت کرد.هیچکدام از مواردی که به عنوان جذابیت در این مقاله ذکر شد در این برنامه وجود ندارد.نه دکور مناسبی دارد و نه لباسهای جذابی و نه... .با این حال این برنامه بینندگان زیادی دارد.توقع داشتن برنامه هایی چون OPRAH در تلویزیون ایران هنوز خیلی توقع زیادی است.

امیر
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 2:4
0
موافقم مخالفم
 

موافقم با پیش پا افتادگی سوالات!

و این رو در شبی که رامبد جوان عزیز دعوت شده بود به وضوح دیدیم!


چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 4:58
1
موافقم مخالفم
 

رشید پور اجرای سطحی و بدی داره

متاسفانه معلومات خیلی کمی هم برای اجرای چنین برنامه ای در این سطح داره

وقتی میخواد به قول خودش برنامه رو چالشی کنه با معلومات کمش شروع میکنه به گیر دادن به چیزهای سطحی و کم اهمیت

و دیگه اینکه کاش وقتی خنده اش نمیاد نخنده !چون خنده های مصنوعیش بد جوری تابلو و رو اعصابه!

میدونید اسم دخترش رو چی گذاشته؟ هلن!!!

تو خود حدیث کامل! بخوان از این مجمل!!!!!!!!!!!!

dariush
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 5:5
2
موافقم مخالفم
 

khob inam ye naghde ke mesle kheili an naghdhayi ke mikhoonim nevisande hala ba che manzoori maloom nist vali ye joor neveshte ke mige hame moshkel daran, hame ye chizio nemifahman va man mifahmam .

vali commente samin kheili khoob bood, hameye harfhayi ke vaghti naghdo khoondam be zehnam oomad ro gofte


چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 5:13
1
موافقم مخالفم
 

آره به نظر من هم رشید پور کار خاصی انجام نمیده و هر کس دیگه ای هم میتونه چنین سوالات سطحی و پیش پا افتاده ای بپرسه مثل مجری های برنامه ی خانواده مثلا.


چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 6:16
0
موافقم مخالفم
 

mage rambod javan davat shode bod?????????????

TiLe
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 16:32
0
موافقم مخالفم
 

Vaghean jaie Taasuf dare ke resaneie meli be ye hamchin adame biadab o kotafekri enghad meidun mide benazare man rashidpur baiad chandsali khuneneshin beshe va 2bare Tarbiat,chun az mojrigari va barkhord ba mehmune barname faghat porogario o hemaghataie modavem ro yad gerefte!

TiLe
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 16:35
0
موافقم مخالفم
 

eLahi man vase poolad bemiraaaam:Xmozakhraftarin soalaro az in bache porCd,kheili mozozhaie behtari bood ke bekhad rajebesh az poolad soal kone!masalan poolad ye pianiste mitoones koli rajebe in bahash harf bezane!oon harfiam ke akhare barname zad ke faghat 125hezar ta sms dashtim emshab kheili ahmaghane va tohinamiz bood.teflaki pooladjunam:X:X:X

mona
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 19:28
0
موافقم مخالفم
 

بابا چقدر ادم حسود بعدش میگن اسلام حسادت گناه میدونه اگه احساس میکنی مجری هستی راه بازه بفرما ببینم با این همه محدودیت بازم میتونی انقدر مشهور شی؟

بیتا
چهارشنبه 15 خرداد 1387 - 22:33
0
موافقم مخالفم
 

اتفاقا رشد پور خیلی هم سرش میشه اونیکه سرش نمیشه مسولین تلویزیون هستن که اگه بخواد یه ذره مثل آدم سوال بپرسه میگن بفرمایید بیرون شما ممنوع الزندگی شدید

Ali
پنجشنبه 16 خرداد 1387 - 5:33
2
موافقم مخالفم
 

Barnameye khoobist amma ensafan bazi az soalate aghaye Rashidpoor nazarate kamelan shakhsie khode ishoon ast ke az

zabane toodeye mardom matrah mikonand,masalan dar morede naghshe aghaye Davoode Rashidi dar seriale Neshani ke yeki az behtarin naghsh afarinihaye aghaye Rashidi bood ,kollan be bahaneye doosti kheili sar be sare Rambode aziz gozashtand va ma kolly hers khordim.

نظریه
پنجشنبه 16 خرداد 1387 - 13:35
2
موافقم مخالفم
 

اون میخواست یه کار کنه که شب شیشه ای متفاوت باشه ولی تا اینجا نتونسته موفقیت اونو کسب کنه اگه یادتون باشه تو دو هفته ی اول شب شیشه ای از هنرمندایی مثل محمد حسین لطیفی باران کوثری گلشیفته فراهانی رضا عطاران دعوت شد که همین باعث پر طرفدار تر شدن برنامه اش شد .حالا باید دیگه دستش اومده باشه که مردم قشر هنرمندارو بیشتر دوست دارن و از این به بعد بیشتر از اونا دعوت کنه

حامد ک
پنجشنبه 16 خرداد 1387 - 16:35
0
موافقم مخالفم
 

پشت سوالات رشیدپور چه کسی است. خواهش می کنم این کامنت را منتشر کنید؟!

چرا می خواهند رشید پور مطرح و معروف شود؟

رستمی
پنجشنبه 16 خرداد 1387 - 21:17
0
موافقم مخالفم
 

باوجود انکه مدیریت آقای ضرغامی در معاونت سینمائی به شهادت دوستان سینمائی مشفقانه وقابل قبول بود ولی متاسفانه سیماوسینما دست کسانی افتاده که حاصل کارشان خود گویای وضعیت این دورسانه است سینما که دردآورشده وسیما با آنهمه حوزه ومخاطب متاسفانه ،متاسفانه درسطحی نگری وساخت سریال هاو فیلمهای بی ارزش ونازل (فیلمهای تولید خودش ) ید طولائی یافته وبمنزله دکان ارتزاق عده ای شده (مثل فوتبال ) "حساب سیما 4اندکی فرق میکند".وهنرمندی مثل آقایان کاسبی ومهدی هاشمی راهدرمیدهد( منظورم سریال دکترقریب نیست )واینجاست که آقایان حسنی ورشید پور ملقب به مجری مطرح تبدیل میشوند وفوتبال این موریانه فرهنگی ابزار اوقات فراغت جوانانی که همیشه بنام آنها وبه کام آقایان آن میشود که شده واین از نشانه های سحر است . مهر درخشنده چو پنهان شود شب پره بازیگر میدان شود

مسعود
پنجشنبه 16 خرداد 1387 - 23:46
0
موافقم مخالفم
 

من یه سوال دارم:

به نظر شما هر کس دیگه جای رشیدپور بود برنامه پربیننده نمی شد؟آیا رشیدپور خیلی کار خاصی انجام میدهد؟

اینیکه مجری خوبیه!!!!!!!! باشه قبول ولی هیچکس نمی تونه بهتر ازا ون برنامه اجرا کنه؟

اگر یه کمی تیزبینانه بنگریم متوجه میشیم که هر (هرکه نه ولی اکثر)مجری تلویزیونی خیلی بهتر از اون میتونه کارشو انجام بده.

حداقا مجری های دیگه از آهنگ درخواستی پخش کردن نیومدن برنامه بسازن اگرم میسازن حداقل ادعاشون نمیشه>

ali
جمعه 17 خرداد 1387 - 11:53
0
موافقم مخالفم
 

تمام مي شوم شبي......

زودتر اگه ميشه.

سارا
جمعه 17 خرداد 1387 - 14:30
3
موافقم مخالفم
 

رسانه ما مخالف زیبایی هست. من نمیدونم چرا همش با عمل بینی مخالفن!!!

قادر
شنبه 18 خرداد 1387 - 0:7
0
موافقم مخالفم
 

اصلآ اون labtab به کجا وصله؟

نه جدی به کجا وصله که آمار sms هارو در مییاره؟

اگه دقت کنید یه منبع درآمدی برای مخابرات هم هست.

جدیدآهم که با تبلیغ داره پول پارو میکنه!!!!!!!!!

pardis
شنبه 18 خرداد 1387 - 12:58
0
موافقم مخالفم
 

baba narahatin negah nakoninnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!

درون بین
يکشنبه 19 خرداد 1387 - 2:21
2
موافقم مخالفم
 

سالوس و مزور ابن الوقت بارزترین صفات رشید پور

س.ک
يکشنبه 19 خرداد 1387 - 9:16
0
موافقم مخالفم
 

مثلث شیشه ای اصلاً هم برنامه انتقادی نیست یه برنامه ایه برای تعارفات مرسوم در جامعه ی ما...!!

رشیدپور با این دس... بازیهاش دیگه شورش رو درآورده...

arshiya
يکشنبه 19 خرداد 1387 - 11:27
-2
موافقم مخالفم
 

khosham miad hame ta akharesh ba zogho shogh mibinan havaseshon hast ke 1 daghighe aghab namooonan badesh mian migan cherte ma nemitonim tahamol konimmmmmm vaghean khande dare:))

کاچی
يکشنبه 19 خرداد 1387 - 11:38
2
موافقم مخالفم
 

بس کنین دیگه بهتر از بی برنامه گی تلویزیونه که.حداقل حوصلمون سر نمیره. کسی که اجبارتون نکرده ببینین .کاچی بهتر از هیچی

نويد
يکشنبه 19 خرداد 1387 - 17:7
0
موافقم مخالفم
 

واقعا حسودين مجريه خيلي خوبيه برنامه هم عاليه اگه بد بود كل

برنامه رو فرداش روي سايتتون نمي آوردين!!!!!

robab
دوشنبه 20 خرداد 1387 - 3:19
0
موافقم مخالفم
 

رشید پور یکی از بی حیا ترین و پر رو ترین مجریان است. متقلب و مزور . سوالاتش از رییس سازمان ملی جوانان توهین بود. از مسایل جنسی و جستجو درباره این مسایل که چند بار با وقاحت تکرار کرد. این مثلث شیشه ای را تعطیل کنید


دوشنبه 20 خرداد 1387 - 10:43
-1
موافقم مخالفم
 

بابا رشیدپور اجازه نداره سوال خوب وجوندار بپرسه.نمونه اش فرزاد حسنی سوال باحال پرسید که همه حالشون گرفته شد دیگه.متاسفم بهترین مجری که بخاطرش وقتی شهریور کوله تموم می شد اشک همه در میومد از کوله پشتی رفته.....

someone
دوشنبه 20 خرداد 1387 - 14:32
1
موافقم مخالفم
 

اتفاقا رشيدپور از مسلط ترين مجري هاست.

حالا يك نفر پيدا شده كه به جاي اينكه از اول برنامه قربون صدقه ي مهمونا بره و تعريف بيجا كنه مياد بحث و انتقاد ميكنه ، اين ايرادي داره ؟!

مهمونا ميتونن از خودشون دفاع كنن ...

اينقدر عادت كرديم فقط از هم تعريف و تمجيد كنيم كه نميتونيم يه رفتار ديگه اي ببينيم !!

افرادي كه نميتونن ببينن تلويزيون خودشونو خاموش كنن نه اينكه بگن برنامه رو تعطيل كنيد!!

mona
دوشنبه 20 خرداد 1387 - 15:6
0
موافقم مخالفم
 

mage nist mage fekr kardi to mamlekate eslami zendegi mikoni dige az in chiza nist mozo jensi va... to hame donya alan harfe avalo mizane

من
دوشنبه 20 خرداد 1387 - 15:45
0
موافقم مخالفم
 

رباب جان از پشت كوه آمدي؟ نمي بيني جامعهء ما پر از همين مشكلاته!!! واقعا جاي تاسف داره

محبي
شنبه 8 تير 1387 - 10:40
-1
موافقم مخالفم
 

صحبت با بهاره رهنما هم بد بود . چرا بايد به يك خانم تحصيل كرده و نويسنده بگه هوش پاييني دارين؟

بهاره رهنما معمولاً نقش يه دختر لوس و ننر بازي مي كنه ولي بازيش تو مرد هزار چهره عالي بود

من از جسارت رشيد پور در طرح مطالب خوشم مياد ولي بعضي وقتها ديگه توهين مي كنه و اين بي ادبيه و دعوا رو شخصي ميكنه

حمیده
يکشنبه 30 تير 1387 - 20:0
0
موافقم مخالفم
 

سلام.لطفا" درباره ی رامبد جوان مطلب بیشتری بیارید

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 1.13597893715 seconds.