سينمای ما - مهناز افشار از بازیگری و همکاران و فیلم‌هایش می‌گوید: / کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم
چهارشنبه 14 بهمن 1388 - 1:57

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (34 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (20 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (132 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (91 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (317 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (67 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (96 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (342 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1334 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



مهناز افشار از بازیگری و همکاران و فیلم‌هایش می‌گوید:
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم


سینمای ما- مهناز افشار گفت و گویی با نشریه رویش کرده ودر بخشهایی از این گفت وگو اظهارات قابل توجهی را درباره بازیگری خود عنوان کرده است. مهناز افشار دربخشهایی از این مصاحبه گفته است:من از بازی کردن در هیچکدام از نقشهایی که تابه حال بازی کرده ام ناراحت نیستم چرا که معتقدم همه آن نقشها پلی شد تا به جایی برسم که همین الان هستم . انتخاب من در هردوره متناسب با تجربه و سوادم بوده است. وی درادامه گفته اصلا اگر قرار باشد فقط از من تعریف شود که من تمام می شوم بگذارید یک اعترافی بکنم همان نوشته ها ونقدهای منفی تلنگری شد برای من که ایرادهای خودم را پیدا کنم و درصدد جبران آنها برآیم. افشار درعین حال توضیح داده است : البته چاپ برخی حاشیه ها و شایعات درنشریات زرد نگاه عده ای از همکاران را نسبت به من تغییر داد و باعث شد تا موقعیتهای بهتری که می توانستم تجربه کنم رااز دست بدهم شما بگویید من باید چه کار می کردم .اگر با مصاحبه های دروغین واخبار کذب برخورد می کردم حداقل همکارانم به حقیقت پی می بردند ونگاهشان نسبت به من عوض می شد.

مهمترین بخشهای این مصاحبه به شرح زیر است :

-نقشی که در فیلم سالاد فصل بازی کردم نقش بسیار سختی بود وواقعا باید از آقای جیرانی تشکر کنم که به من اعتماد کردند... پس از دیدن این فیلم بود که خانم میلانی تازه من را دید و خیالش راحت شد که من از عهده نقش آتش بس بر می آیم .

- درزمان جشنواره فجر وقتی می گفتند مهناز افشار برای فیلم سالاد فصل کاندیدا می شود بعد که این اتفاق نیفتاد از نظر روحی صدمه دیدم ولی کمی که گذشت متوجه شدم که بازیگر نباید خیلی وابسته به جایزه باشد.زیرا انچه که اهمیت دارد در درجه اول رضایت تماشاچیان است وبعد هم نگاه منتقدان بی غرض.

-درباره جایزه گرفتن اعتقاد دارم که حق را به زور نمی توان گرفت وآن چیزی که حق باشد خودش اتفاق می افتد.

-به آقای حاتمی کیا گفتم فکر می کنید چرا کاندید نشدم؟او گفت: "من از همه بازیگرانم واز توهم راضی ام و فکر می کنم همه شما درفیلم دعوت خیلی خوب بوده اید."به نظرم رضایت کار گردان مهمتر از خود جایزه است.

-بازیگری را به چشم یک شغل نگاه نمی کنم وکسب محبوبیت برایم باارزشتر ازشهرت است. من مسائل کاری وزندگی ام رابه خدا واگذار کرده ام ومی دانم هر پیشامدی از او حکمت است.

-اینکه زوج من و گلزار درآتش بس جواب دادبه علت تجربه ای بود که پشت کار خوابیده بود این تجربه یعنی انتخاب دقیق بازیگران و هدایت درست کار گردان فیلم یعنی خانم میلانی

-در فیلم تله الوند یکسری سو تفاهمات پیش آمد که تاثیر خودراروی کار گذاشت.

- دعوت وانعکاس رااز سخت ترین نقشهایی بوده که بازی کرده ام.

-بعد از برنامه ای که با جیرانی در برنامه دوقدم مانده به صبح داشتم خانمی پیامکی داد که یک کم سوادت را بیشتر کن.

-آرزو دارم که قصه ای نوشته شود که در آن مجبورباشم تن به گریمی بدهم که صورتم رازشت کند.بارها آرزو کرده ام ای کاش جای آنتونی کوئین بودم ومی توانستم در فیلم گوژپشت نتردام بازی کنم

-مهناز افشار در پاسخ به سوالی که آیا بازی کردن در کنار بازیگر بی تجربه ونوپایی چون دانیال عبادی (در فیلم امشب شبه مهتابه )به شهرت شما طمه نمی زند می گوید :من قضیه رااینطوری نگاه نمی کنم چون وقتی خودم تازه کار بودم رفتارهای بدی ازسوی بازیگران با تجربه با من صورت گرفت.رفتارهایی که دوست ندارم بابازیگران تازه کار تکرار کنم.

-عده ای از همکارانتان نوشته اند که من از آقای جیرانی شکایت کرده ام در حالی که تنها دلخوری ام این بود که کارها چرا به سرانجام نرسید.

-چون برادرم محمد افشار جواهر ساز است ومن نیز به کارروی سنگ ها علاقه دارم لذا دراین زمینه به او کمک می کنم.البته دراین مدت دوبار شو گذاشتیم که هدف کسب سود نبود.


منبع خبر : ریسمان بسته
دوشنبه,2 دی 1387 - 20:42:2

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

.....
دوشنبه 2 دي 1387 - 20:53
-2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

ترخدا یکمی بهتر بنویسید درشتتر. نقطه ای پاراگرافی... چرا اینقدر خلاصه


دوشنبه 2 دي 1387 - 21:14
-5
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خیلی دختر ماهیه.

یاسی-بیست و دو
دوشنبه 2 دي 1387 - 21:44
-3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

مرسی

مسافران
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 2:38
12
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خدا انتونی کویین را بیامرزد خوب شد مرد

س.ک
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 7:58
7
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

تن اون آنتونی کوئین بدبخت رو تو گور نلرزون، اینقدر مارو حرص میدی کافیه...

میشه بفرمائید کدوم نقش سخت تو سالاد فصل رو می گید؟؟؟ آدم چه چیزایی میشنوه...

اگر جایزه تمشک طلایی چیزی بگذارند حتماً بهتون میدن، نگران نباشید...

میشه بری همون کار سنگو اینطور چیزارو انجام بدی، کار سینمارو بیخیال شو و جماعتی رو از نگران درآر....


سه‌شنبه 3 دي 1387 - 14:37
-4
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

لطفا از خانم هديه تهراني هم بنويسيد . با تشكر

deli
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 15:18
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

چه فاجعه ای!این مثل این که خیلی از خودش متشکره!!نه؟؟من بعد یه سری گند کاری ازش بدم اومد:((منحرف نشین!منظورم انعکاس و دعوت و اون مصاحبه ی مزخرفش با جیرانی بود!))اه اه اه ا

فری
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 19:3
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

مهناز افشار خیلی بامزه هستی

سالار
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 21:23
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

سینمای ایران بهشت بچه های لوس وننر وبی سواد های از همه جا رونده شدهاست .اخه کجای دنیا اینجوری الکی بازیگر می شن و اه....


سه‌شنبه 3 دي 1387 - 21:27
-8
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

ما شما وگلشیفته رو خیلی خیلی دووووووست دااااااااااااریم......

.......................... «از طرف خواهران همیشگی گلژار »


سه‌شنبه 3 دي 1387 - 22:7
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

kodum bazigari ie intor naghdi raje be khodesh ro baian mikone?

mahzad
چهارشنبه 4 دي 1387 - 1:30
2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

cheghadr shade !!!yani vaghean khodesho dar in hada mibine..etemad be nafs chi mige!!!

asal
چهارشنبه 4 دي 1387 - 1:35
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

تو نقشای خودتو خوب بازی کن نمی خواد جای انتونی کوئین بازی کنی از اون حرفاست

m.t
چهارشنبه 4 دي 1387 - 3:52
-1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

man fekr mikonam ke mahnaz afshar yeki az khosh chehretarin bazigaraye irane

az un bazigarayi ke mishe be kharejiya neshun dad ke ma ham bazigare khoshghiyafe darim

albate man ye dokhtar hastam khanoom afshar

benazare man unayi ke ghabl az man in chizaro neveshtan az hasudishune nemitunan bebinan shoma be del nagir

age esme harfi ke zadi etemad benafse ye bazigar bayad etemad be nafs dashte bashe vagarna movafagh nemishe

haminjuri edame bede

فرشيد
چهارشنبه 4 دي 1387 - 4:12
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

نه بابا!!!

ببين اوضاع بازي اين خانوم چقدر خرابه كه تو يه فيلم هنري به كارگرداني حاتمي كيا كه هميشه بازيهاي خوبي ميگيره، بازم نتونست يه بازي خوب بكنه. باز هم زير متوسط و تصنعي. شما فعلا برو ياد بگير كه بتوني بعد 20 تا فيلم يه بازي متوسط بكني، بعد ايشالله جاي آنتيني كوئين هم بازي ميكني!!!!!!!

به اينا رو بدي، پس فردا گلزارم مياد ميگه نقش آل پاچينو تو پدرخوانده راست كار منه و دوست داشتم اونو بازي كنم!!!!!!!!!!!!!!


چهارشنبه 4 دي 1387 - 7:15
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

دختر بسیار مهربان و متواضعیست. دوستش داریم.

محمد رضا شوقي
چهارشنبه 4 دي 1387 - 13:56
-9
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

اولين چيزي كه در رفتار وگفتار خانم مهناز افشار به چشم مي آيدهمانا يك نوع صداقت همراه با معصوميت است. اين همان چيزي است كه يك هنرمند بايدقبل از هرچيز آن را داشته باشدتا بتواند سكوهاي موفقيت را مرحله به مرحله طي نمايد.اين خصوصيت دربازيهاي ايشان نيز نمود داردما از موفقيت ايشان خوشحال ميشويم.

سایه
چهارشنبه 4 دي 1387 - 18:12
6
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

اولا که خیلی از دست سینمای ما شاکیم چرا که نظر منو تو صفحه نزدین باشه شما هم ما رو اذیت کنید اما دلیل این کارتون رو هم بگید نکنه از فامیل های افشارید که حرف منو چاپ نکردینو یا اینکه شما توی منعکس کردن حرفهای بی غرض ما غرض ورزانه عمل میکنید و از بعضی از این سوپر استارها !!!!!میترسید که حرفهای ما رو تو صفحه نمیزنید من یکی از طرفدارهای این سایتم سایتی که به نظرم اومد همه حرفهای دوستداران سینما رو میزنه اما حالا..................................

.

.

.

.

باشه اما من بازم میگم خانم افشار شما انتظار داشتید که واسه دعوت جایزه بگیرید اخی خوب حق داری حتما بازی ات رو تو اولین سکانس این فیلم رو خیلی دوست داری اره خوب اون صحنه واقعا تکون دهنده بود !!!!! وقتی با چشم های از حدقه بیرون زده به شریفی نیا نگاه میکردی واقعا بازیتو تحسین کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خانم افشار شاید شما با فیلم هایی که بازی کردین یه پلی ساختین تا به جایی که الان هستین برسین اما متاسفم پلی که ساختین انقدر متزلزله که حتی با یه نگاه خراب میشه و هیچ چیزی ازش نمیمونه جز یه اسم و دیگر هیچ.

فاطمه
چهارشنبه 4 دي 1387 - 19:51
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

چقدر می گیری بازیگری و اعصاب ما رو رها کنی؟!

لورا
چهارشنبه 4 دي 1387 - 20:2
4
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

وااا کجای نقش انعکاس و سالاد فصل سخت بود...معلومه بسکه بی استعدادی...

اره حتما نقش گوژ پشت نتردام....توهم...توهم...وای توهم

ستاري
پنجشنبه 5 دي 1387 - 1:47
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خانم افشار عزير خسته نباشيد .

من مطلع هستم كه شما هنگام فيلمبرداري كلاغ پر 15 روز غيب شديدن و موبايلتون را هم خاموش كرديد و نزديك به دو هفته يك گروه را معطل اخلاق حرفه اي خود كرديد . پيشاپيش توضيح بدهم كه من نشريه زرد نيستم از رنگ زرد هم خيلي متنفرم !

خانم افشار عزيز در مورد آنتوني كوئين و نقش گوژپشت نتردام حرف زدين ! بايد خدمتتون عرض بكنم كه آدم مي تواند مانند خانم نيكول كيدمن زيبا باشد و فيلم از ما بهتران (ديگران) و كوهستان سرد و مولن روژ هم و ... هم بازي بكند ! يا ساندرا بولاك باشد نچندان زيبا باشد و نقش هاي ماندگار بازي بكند مانند سوزان سارندون و .... خيلي هاي ديگه راه دور نرويم خانم سوسن تسليمي .... مشكل شما در بازيگريست نه زشت و زيبا شدن ، هر چند كه شما از اين جمله قصد داشتيد از زيبايي خودتون تمجيد بكنيد كه آنطور هم نيست كه شما فكر مي كنيد ! ولي صميمانه بشما توصيه ميكنم بجاي اينكه خود را شبيه گوژ پشت نتردام بكنيد ،بهتره بازيگري خودتان را شبيه سفيد برفي بكنيد البته يچ اشكالي نداره اگر خود را شبيه نيكول كيدمن در نقش ويرجينيا ولف د فيلم ساعتها بكنيد.... گويا فيلم كم مي بينيد ! هر چند كه من مطمئن هستم كه شما از بيان جمله آنتوني كوئين و گوژپشت نتردام قصد داشتيد از زيبايي خود تمجيد بكنيد و اين هيچ اشكالي ندارد ، اگر آدم زيبا باشد و از زيبايي خود تمجيد بكند ولي شبيه كي خواننده بودن براي بازيگر شدن كافي نيست !

موفق باشيد !

گیشا
پنجشنبه 5 دي 1387 - 12:37
-3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

عالی بود خانوم افشار واقعا استعداد بازیگری داشتند خیلی خوشحالم که چنمین خانومی در سینمای ما متولد شده دوستان اگه خواستید میتوانید عکسها و ژوسترهایی که از خانوم افشار رو در وبم میتونید ببینید http://my.opera.com/p30live/albums/

شادی
پنجشنبه 5 دي 1387 - 19:24
-3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خدا یه عقلی به این بده یه ...

ماني
پنجشنبه 5 دي 1387 - 19:26
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

فرش قرمز زير پاته بازيگر منو با خودت به رويا هات ببر گرچه هيچکس (2) مث تو لياقت اين نقشو نداشت نميدونم چرا کارگردان اول رو تو انگشت نذاشت (2) شما بهتره همون کامرون دياز باشي تا انتوني ! اگه منتقد بودم حتما ازت انتقاد ميکردم تا ساير نقاط ضعفتم برطرف ميکردي!

هانیه
پنجشنبه 5 دي 1387 - 20:5
-4
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

هر بی استعدای جای موقعیت های این بود واقعا آنتونی کوئین می شد.... کی گفته متواضعه!! کسی که ادعا می کنه من سوپر استار بلامنازع ایرانم بره سرشو بذاره این و گلزار بدرد تدارکات سینما بیشتر می خورن به گند کشیدن هنر ایرانو

سامیه فلاحی
پنجشنبه 5 دي 1387 - 20:24
-3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

ستاری عزیز ادم وقتی از یکی خوشش نیاد به هر دلیلی می تونه از حرفاش برداشت دیگه ای داشته باشه

در برنامه شب های روشن هم گفت دوست دارم این نقشو بازی کنم و خودمو بشکونم که مهناز افشار صرفا برای مخاطب یک ماکت نباشه

در زمان حال سینما همه انتظار جایزه دارن وقتی یکی میگه من چون پیانو زدم باید جایزه بگیرم!یا بهاره رهنما به خاطر مسخره بازیش تو فیلم های کمدی سطح پایین انتظار داره جیرانی نامش رو تو لیست ستاره های سه دهه بگه!خب تکلیف مشخصه

بدون حضور افشار و گلزار هم فیلم ها و بازی های خوبی نداریم

نتیجه شاهکارهایی یمثل دلداده و چهار چنگولی با بازی زیبای الهام حمیدی و جواد رضویان

در ضمن مهناز افشار لااقل چیزی که تو کارنامه بازیگریش داره کار کردن با بزرگانی مثله کیمیایی و حاتمی کیا و میلانی و جیرانی و الوند و قادریه

متاسفانه یا خوشبختانه فیلماش می فروشه (حتی بدون گلزار) و با رفتن ستاره ها به تنها شخصی که میشه اعتماد کرد در بین خانما ایشونه

در ضمن حرفای حاتمی کیا کیمیایی و جیرانی رو هم درباره ایشون بخونید

با تشکر

یک نفر با حداقل عقده
پنجشنبه 5 دي 1387 - 22:50
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

آقا یا خانم ستاری اگر منظور مهناز افشار مطرح کردن زیبایی چهره اش بوده- که الحق در حال حاضر جذاب ترین بازیگر زن سینمای ایران است- درست گفته ولی مفهومی که از این جمله او استنباط می شود این است که او می خواهد نقش های سخت و پیچیده را تجربه کند.و دیگر دوست ندارد او را به خاطر ظاهر انتخاب کنند.

در ضمن کینه گلزار و افشار در دل عده ای تمامی ندارد.متاسفم

آرامش
پنجشنبه 5 دي 1387 - 23:24
-1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

این خانم حداقل مثل بعضی ها ادعای روشنفکری نداره.خودشه و بسیار دوست داشتنی

گل
پنجشنبه 5 دي 1387 - 23:36
-1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

مهناز جان تو نقش دختران شجاع و قوی را وارد سینمای ایران کردی؛تو کامل کننده مسیر هدیه تهرانی در ارائه نقشی متفاوت از زن در سینمای ایران بودی.بازی تو در انعکاس قابل قبول بود.من بارها تو را در خواب دیده ام.پس تو موثر بوده ای.

رامتین
جمعه 6 دي 1387 - 5:32
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

امیدوارم با پیشرفت انیمیشن به جایی برسیم که یه روزی شاهد حذف عنصر بازیگرازدنیای سینما باشیم درغیراینصورت دوستداران واقعی سینما باید همیشه حرص بخورند چه ایران چه هالیوود یا هرجای دیگه .

یکی
جمعه 6 دي 1387 - 16:13
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

تو از بازیگری هیچی نمیفهمی

سامورائی
جمعه 6 دي 1387 - 20:57
3
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خانم افشار شما بازیگر نیستن ادای بازیگر ها در میاری بهتره بری سراغ یک کار دیگه زشتت کنن یبات کنن بالا بری پایین بیای نمیتونی بازی کنی تمام.

سلام
جمعه 6 دي 1387 - 21:33
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

بین پسرای بازیگر چند تا با استعداد پیدا میشه

ولی متاسفانه بین خانوما خیلی به ندرت الان فقط ترانه ی علیدوستی از جوونا بازیگری بلده دیگه

روژان
شنبه 7 دي 1387 - 15:47
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

دختر خوبی بودن برای بازیگرشدن فاکتور مهمی نیست آقایان و خانمهای طرفدار، منم می گم دختر خوبیه و خوشگله اما واقعا بی سواد و بی استعداده

سهيل
شنبه 7 دي 1387 - 16:37
2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خانوم سامیه فلاحی در ابتدا بايد بگم كه كل صحبتهاي جناب ستاري رو تاييد مي كنم. بدون كم و كاست. بنده كه جزو كاربرهاي قديمي اين سايتم، نسبت به نوشته هاي خيلي از كاربران از جمله ستاري شناخت دارم و مي دونم ايشون داراي سطح و سواد بالاي سينمايي هستن. از طرفي مي دونم شما هم يكي از طرفداران خانوم افشار هستيد كه در اين سايت حضور داريد و نمي دونم چرا طرفدار سطحي يك بازيگر سطحي و درجه 3، بايد به يك سايت تخصصي سر بزنه! همونطور كه نمي دونم چرا بازيگر درجه چندمي اي مثل مهناز افشار بايد در اين سينما حضور داشته باشه و داعيه دار خيلي چيزها هم باشه!

بنده هم تاكيد مي كنم كه خانوم افشار عزيز، موفق باشيد!

خيلي بي تعارف بگم چون ما با كسي رودربايستي نداريم، مهناز افشار در خوشبينانه ترين حالت يه بازيگر درجه 3 هست كه هيچگاه موفق به ارائه بازي فراتر از متوسط نشده و قالبا بازيهاي عقب افتاده و افتضاحي رو از خودش نشون ميده. قالب فيلمهاي ايشون هم يا با هدف كلاغ پر شدن ساخته ميشن و يا در موارد اندكي، هدفشون چيز ديگست، ولي آخر كار، اونا هم كلاغ پر ميشن!

معمولا افرادي چون شما كه با هزار دليل قصد حمايت از بازيگران بسيار ضعيف رو دارن، رو به هر سفسطه گري و توجيه بي منطقي ميارن. اون كارگرداناني كه اسم برديد، اكثرشون فيلمسازان فراتر از متوسط نيستن. ما در عالم سينما به سن و سال و تعداد فيلمهاي يك فيلمساز نگاه نمي كنيم. مهم سطح و كيفيت كار اونه. ايرج قادري يقينا بايد براي طرفداران بازيگر درجه 3 و سطحي اي چون مهناز افشار، استاد باشه! ايرج قادري 45 ساله كه داره فيلمسازي مي كنه و همواره سازنده آثار متوسط و فيلمفارسي بوده. او در 70 سالگي مياد و محاكمه و آكواريوم رو ميسازه. سطح سواد سينمايي او از جواناني چون اصغر فرهادي و شهبازي و نعمت الله و... بسيار پايينتر هست. بي شك نميتوني منتقد و يا مخاطب حرفه اي سينما رو پيدا كني كه منتظر فيلم جديد اون باشه! تهمينه ميلاني هم همينطور. نمي دونم از كي تا حالا فردي با ساختن 4 تا فيلم فمنيستي و يك كمدي مبتذل و لوس، شده فيلمساز بزرگ!! و يا فريدون جيراني. ايشون هم همواره به يك فيلمساز متوسط خوش ساخت ساز معروف بوده. آثاري چون سالاد فصل، پارك وي، آب و آتش و... آثار با اغماض متوسط ولي نسبتا خوش ساختي بيش نيستن. فريدون جيراني هيچگاه فيلمساز خوبي نبوده. سيروس الوند!!! يكي از بدترين فيلمسازهاي كنوني كشور كه افتضاخات زيادي ساخته و آخريهاش، تله و زن دوم بودن و اخيرا به تله فيلم سازي نزول پيدا كرده! ايشون يكي از بدترين فيلمسازهاي اين مرز و بومه. اين وسط ميمونه كيميايي و حاتمي كيا. نمي دونم بازي ضعيف در بدترين فيلم كيميايي چه افتخاري ميتونه محسوب بشه! و يا يك بازي عقب افتاده و افتضاح و تصنعي در ضعيفترين فيلم حاتمي كيا چه افتخاري ميتونه براي ايشون محسوب بشه!!!

به هر حال استادي و بزرگي قواعد خودش رو داره. اصولا ما در سينماي كنونيمون چند استاد بيشتر نداريم و چند فيلمساز جوان و ميانسال كه اساتيد آينده هستن. همچون فرهادي و شهبازي و نعمت الله و خيلي هاي ديگه. شما بايد هم اون كارگردانان افتضاح و متوسط رو بزرگ بدوني. چون كارگردانان بزرگ كه به سراغ ايشون نميان! و البته سواد خاصي هم كه نداريد!

خانوم افشار هنوز بلد نيستن در خوشبينانه ترين حالت، در قالب يك نقش ساده(همچون تمامي نقشهاشون) يه بازي نزديك به متوسط انجام بدن. حالا ساز زدن(كه در اين زمينه هم فاقد شناخت و سواد هستن!!!) و همزمان بازي كردنشون پيشكش! معلومه اون موقع چه آش شوري حاصل كار ميشه!! اين چيزها نياز به تسلط كامل در بازيگري داره.

اينكه ميخوام متحول بشم و نقشهاي متفاوت تجربه كنم،‌ يكجور شعاره. همچون محمدرضا گلزار. اون بعد از بوتيك به راحتي ميتونست مسيرش رو همونجوري ادامه بده و الان به جايگاه بهتري دست پيدا كنه. ولي اكران زهر عسل و تمجيدهاي عجيب دختران از اون و فروش بالاي فيلم، ناگهان ايشون رو جو زده كرد و مسير اون رو منحرف كرد و تا اينجا هم به بهانه هاي مختلف، وقتي فيلمسازان بزرگ خواستن با ريسك بزرگ ازش استفاده كنن، اون به نحوي از اينكار سرباز زده. چون دوست نداره از قالب كليشش براي تماشاگران عام و در واقع دختران بيرون بياد و خدايي نكرده محبوبيتش كم بشه!! مهناز افشار هم به دليل اينكه تنها توسط چهره بود كه مطرح شد(در واقع بسياري از هنرمندان ما چهره هاي زيبايي دارن، ولي اونها در كنارش از هنر هم برخوردارن و تنها بر روي چهره تكيه نمي كنن. ولي ايشون چون فاقد هنر هست، مجبوره فقط بر روي چهره تكيه كنه). ايشون هم تمامي فيلمهاشون گواه به اين امره! آثاري كه تمامشون آثار افتضاح و عقب مانده اي هستن و ايشون در اونها در قالب دختران شيك پوش و شوخ و شنگ، با آرايشي غليظ حضور يافته. در اون چند اثر معدود هنري هم كه حضور يافته، باز در همون قالب خودش بوده و به شرطي نقش رو پذيرفته كه آرايش و گريم صورتش زيبا باشه! اين دو مورد، همون نقشش در رئيس و دعوت هستن. نگاهي به فيلم هايي كه اخيرا ايشون بازي كرده، يعني امشب شب مهتابيه، شبانه روز و پسر آدم، دختر حوا، نشان از حضور در دو فيلم كاملا سطحي و تجاري و يك فيلم نيمه هنري - نيمه تجاري كه احتمالا همچون شبانه روز افتضاح خواهد شد داره و ايشون در هر سه فيلم با قيافه اي بزك كرده و مختص كليشه اش در سينماي تجاري حضور يافته! پس همچين كسي نميتونه خواستار تحول باشه. كسي كه بخواد متحول بشه، ميشه همچون هديه تهراني كه بعد از برهه اي كه به ورطه آثار تجاري افتاد، يكدفعه كم كاري و حضور در آثار هنري رو انتخاب كرد و چند فيلم آخرش محدود شد به فيلم هاي هنري نيوه مانگ، چهارشنبه سوري و نسل جادويي. هر چند كه استعداد اين دو نفر در بازيگري قابل قياس نيست و من بايد اينجا از شخص هديه تهراني و دوستدارانش به خاطر قياس او با مهناز افشار معذرت بخوام. به هر حال از اين شعارها زياده كه اين دست بازيگران درجه 3، 4 براي توجيه خودشون ميدن. مهناز افشار راهي رو ميره كه گلزار ميره. چون هر جفتشون از حداقل استعداد بازيگري برخوردارن و تنها با چهره وارد شدن و براي بقا چاره اي جز حضور در اينگونه آثار ندارن و در واقع بهتر هم هست! چون اقلا آثار هنري رو به گند نميكشن!

اينجا سايت سينمايي هست و نه سايت مد و فشن و زيبايي شناسي. اگه حرفي از سينما داريد و ادعايي داريد مطرح كنيد. ولي اگه ميخوايد درباره چهره بحث كنيد بفرماييد بيرون از اينجا. مقولات زيبايي شناسي كاملا سليقه اي هست و معدود دوستداران اين بازيگران سطحي، قالبا مدام بحث چهره رو پيش ميكشن! از نظر شما ايشون خيلي زيباست و جذابترينه، ولي در زمينه چهره نظرات سليقه اي هست و بهتره نظرتون رو در جيب بگذاريد و حكم به يقين صادر نكنيد. چون نظرات متفاوته و نظر من هم اصلا چيز ديگست!

مهناز افشار كاري براي گيشه هم انجام نداده. حضور در سينماي تجاري و آثاري كه آزمون پس داده شده هستن و روي موج مردم سوارن، و متعاقبا فروش اونها، دليلي بر موفقيت يه بازيگر نيست. همونطور كه مي بينيد چارچنگولي و دلداده هم دارن ميفروشن و از قضا از بسياري از فيلمهاي خانوم افشار هم بيشتر ميفروشن! پس الهام حميدي و بهاره رهنما بيان و بگن ما سوپر استارهاي اول ايرانيم! يا بازيگراي تلويزيوني اي چون جواد رضويان و مجيد صالحي و رضا شفيعي جم! در ايران ژانر و سبك مورد علاقه مردم ماست و اين بارها اثبات شده. در هاليوود هم همينطوره. كما اينكه مي بينيد پرطرفدارترين بازيگر جهان، يعني ديكاپريو، فيلم جديدش يعني مجموعه دروغها، فروش كمي ميكنه و اونوقت فيلمهاي درپيت با بازيگران ناشناس بيشتر ميفروشن. چون مردم آمريكا از ديدن فيلمهاي سياسي درباره خاورميانه بدشون مياد و عاشق فيلمهاي درام و عاشقانه و حتي تخيلي هستن. خانوم افشار زماني ميتونه بگه فلان فيلم رو من به فروش رسوندم كه يك فيلم هنري و يا با موضوعي جدي و جدا از ابتذال و دختر پسري رو پرفروش كنه. كما اينكه دو فيلم اجتماعي آخر ايشون يعني رئيس و محاكمه با اون كارگردانهاي مردم پسند و بازيگران سرشناس، سرجمع فروش جفتشون به 450 ميليون رسيد! ماجراي دعوت اما متفاوته. همه ميدونن كه حاتمي كيا خودش يك سوپراستاره بزرگه. در سال 85، فيلم بي جون و رمق به نام پدر، حدود 440 ميليون تومان با بليطهاي 1000 توماني فروش كرد كه نشون ميده حتي تعداد مخاطبهاي اون فيلم بيشتر از دعوت هم بوده. حالا دعوت كه مدام روش تاكيد ميشد متفاوت ترين فيلم حاتمي كيا! متاسفانه اين افراد به اين دليل دچار اين توهمات ميشن كه تو كشور ما خوب خبررساني ميشه. هنوز خيلي ها از جمله منتقدان ما فلسفه فروش يك رو نميدونن و عوامل مسخره اي رو مطرح ميكنن.

به هر حال من نظر ستاري رو تاييد مي كنم. بازيگراني(!!!) چون مهناز افشار انقدر جايگاهشون پايين هست كه بهتره دربارشون بحث نشه. برخي طرفداران معدودشون هم كه قالبا سينما رو با مكانهاي ديگه اشتباه گرفتن هم بهتره براي حفظ حرمت خودشون اين قبيل شبه بازيگران رو با هنرمندان واقعي كشور قياس نكنن و كمتر گستاخي كنن. بازيگر بد، بده. شوخي و تعارف نداريم. خانوم افشار يه بازيگر به معناي واقعي بد هست و اين رو انبوه فيلمهاشون نشون ميده و حتي مخاطبان عام هم اينرو متوجه ميشن. پس خواهشا بحث بيخود نكنيد و مزخرفات سرهم نكنيد. حقيقت رو بايد گفت.

شفیق
شنبه 7 دي 1387 - 20:0
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

خانم مهناز برای شما لازمه حتما یک نقش متفاوت بازی کنی.دیگه دوران نقش های" تقریبا" مشابه برای شما سر آمده.درضمن من از شما به خاطر نوشته های بی ادبانه عده ای واقعا معذرت می خوام.سینما بدون شما خالی ست

ساحل
يکشنبه 8 دي 1387 - 23:58
-1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

همین که این مطلب بعد از مدتها هنوز از پربیننده ترین اخبار هفته است.نشان این است که:مهناز افشار مهم و برای سینمای ایران ارزشمند است.نخواهید او برود


دوشنبه 9 دي 1387 - 14:46
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

بچه ها می خواهم یک مطلب بسیار مهم را به شما بگویم:

برایتان روشن می کنم که کسی که به نام سهیل کامنت گذاشته همان سهیل معروف طرفدار حاتمی کیا نیست. من کاملا سبک نگارش سهیل حقیقی و نگارنده کامنت بالا را می شناسم. او بارها با نامهای رضا. محمدعلي. علیرضا. مهدي و .... کامنت گذاشته است!! و این بار به نام سهیل!!!


دوشنبه 9 دي 1387 - 14:51
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

این را بیشتر از سبک نگارش کاربر بالا و همچنین از کامنتهای سهیل حقیقی در صفحه مخصوص فیلم " دعوت " فهمیدم. در آن صفحه سهیل به دفعات کاملا از فیلم دعوت دفاع کرده و دلایلی منطقی را برای دوست داشتن فیلم دعوت بیان کرده بود... اما در کامنت بالا نوشته شده: ضعیف ترین فیلم حاتمی کیا! در صورتی که سهیل حقیقی بارها به نقاط قوت فیلم دعوت اشاره کرده بود. و دعوت را به عنوان یکی از بهترین و متفاوت ترین و تاثیرگذارترین آثار حاتمی کیا ذکر کرده بود.

koorosh
دوشنبه 9 دي 1387 - 17:32
-2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

در ابتدا بگویم که خانم مهناز افشار به عنوان یک زن و انسان برایم قابل احترام است. اما به نظرم ایشان تا به حال به جز در دو فیلم آتش بس و سپس دعوت از خود بازی قابل قبولی به نمایش نگذاشته اند. به هر حال افرادی با استعداد کمتر، در سینما و تلویزیون و تئاتر ما کم نیستند که ما بخواهیم اسلحه هایمان را تنها به سوی خانم افشار بگیریم. با آرزوی موفقیت روزافزون برای خانم افشار و روزی که بتوانند خود را بشکنند و در یک اثر متفاوت بازی دیدنی و جذابی از خود ارائه دهند. ما بخیل نظاره ی موفقیت و پیشرفت دیگران نیستیم....

اما حالا روی سخنم با فردی سهیل نام است: شما که بسیار ادعای دانایی و فهم بالا داری در وهله اول به عنوان یک مرد، در صحبت با یک زن به نام خانم سامیه فلاحی این سواد بالا را به خوبی آشکار کردی!! و او را «سطحی» خطاب کردی! که واژه ای کاملا سخیف است و بهتر است که در یک سایت تخصصی خطاب به یک کاربر محترم استفاده نشود! در ضمن امیر قادری و نیما حسنی نسب عزیز هر دو این فرصت خوب را برای همه کاربران اعم از ایرانیان داخل و خارج از کشور فراهم کرده اند که نظرات خود را در این سایت مطرح کنند و اتفاقا یکی از دلایل محبوبیت بسیار و تخصصی بودن سایتشان همین است که بین علاقه مندان سینما چه خاص و چه عام ,هیچ تبعیضی قائل نشده اند و به آنان حق اظهار عقیده ی آزادانه داده اند. شما هم که خود را یک دوستدار واقعی سینما و علاقه مند به بزرگان و اساتید سینما می دانی چطور این را نمی دانی که همان بزرگان به آن دلیل استاد شده و فیلمهایشان ماندگارشده اند که در لایه های زیرین آثارشان مفاهیمی همچون دموکراسی سیاسی و اجتماعی را بیان کرده اند. این که هرفردی در جامعه اعم از کم سواد به قول شما و باسواد حق دارد که در سرنوشت مملکت خود دخالت داشته باشد. اینکه در جامعه همه دارای حقوق برابر هستند. و.و.و... پس نتیجه می گیریم که این جا در گفته ي شما یک تناقض فاحش وجود دارد که خود را دوستدار کارگردانانی بزرگ می دانید ولی مفهوم عمیق آثارشان را درک نکرده اید!! در فیلم محبوبم "نیمه ی پنهان" که یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین آثار سینمایی ماست, روزبه جاوید می گوید: « دموکراسی یعنی اینکه هر کس با رعایت حقوق دیگران، حق اظهار نظر آزادانه داشته باشد و در مسائل سیاسی و اجتماعی و مذهبی و ... کشورش نظر بدهد...»

در ضمن در مورد خانم تهمینه میلانی عزیز با شما موافق نیستم. ایشان یکی از برترین کارگردانان پس از انقلاب و مورد تایید بسیاری از هنرمندان و سینماگران بزرگ در ایران و خارج از ایرانند. " افسانه ی آه " که جزء فیلمهای نخست این بانوست مورد توجه و تأیید بسیاری از منتقدان و سینماگران مهم از جمله "شهید سید مرتضی آوینی" بزرگ قرار گرفت که بی تردید یکی از برترین افراد عرصه ی نقد نویسی در ایران است و نقدی سرتاسر تحسین برفیلم فلسفی افسانه آه نوشت. بچه های طلاق در زمان خودش با توجه به محدودیتها و کمبود امکانات، فیلم خوبی محسوب می شد و مورد توجه بسیار قرار گرفت. دیگه چه خبر از کمدی های دیدنی سینمای ایران محسوب می شود و بسیاری از منتقدان در مجلات تخصصی مانند فیلم آن را ستودند. در عالی بودن آثاری باشکوه نظیر دوزن ( که چالشی بسیار بزرگ و عمیق در حضور زنان بر پرده های سینمای ایران ایجاد کرد.)، نیمه ی پنهان ( بی تردید یکی از آثار تکان دهنده و برتر پس از انقلاب است و به دلیل طرح واقعیاتی حیرت همه را برانگیخت.) و اثر خوبی مثل واکنش پنجم شکی نیست. در جامعه ای که همه ی حق و حقوق انسانی و اجتماعی با مردان است و در حق زنان اجحاف می شود چرا نباید فیلمهای فمینیستی خوب همانند دوزن ساخته شود؟؟ فیلمی که مورد توجه بسیاری از مردم و سینماگران خارجی هم قرار گرفت.

من آتش بس را یک فیلم کمدی مبتذل و لوس نمی دانم. به نظرم چنین الفاظی برای چنین فیلمی بی رحمانه و اشتباهی است. احتمالا شما باز هم معنای ابتذال را به درستی درک نکرده ای. نمونه فیلمهای کمدی کم محتوا و لوس در ایران همین فیلمهای اکران کنونی ، و نمونه ی فیلمهای مبتذل اکثر فیلمهای هالیوودی اند که فحشا و فساد را وارد هنر سینما کرده و سینما را به تجارت و انسان را تبدیل به کالا یی کرده اند که به راحتی برهنه می شود. سینمایی که به قول استاد بیضایی بدترین نوع سینما در جهان است:« هالیوود مبتذلترین و مزخرف ترین فیلمهای دنیا را بسیار خوب! می سازد! آنقدر خوب که از تماشای آنان لذت می بری!» و به قول استاد کیارستمی : «هالیوود فقط قصد تحمیق مردم را دارد.» عروس فراری نمونه یک کمدی لوس هالیوودی است. اما آتش بس در حین اینکه یک فیلم تجاری بود و به مخاطب توجه داشت اما خوش ساخت و جذاب هم بود و از روی کتاب یکی از معروفترین و بهترین روان شناسان کنونی جهان به نام « شفای کودک درون » ساخته شده بود که اتفاقا فیلم مورد تأیید آن روان شناس هم قرار گرفت. ناگفته نماند که بنده این کتاب را به زبان اصل مطالعه کرده و از روی آگاهی می گویم که کتاب به زیبایی تبدیل به فیلم شده است. خانم میلانی فیلمساز بزرگی است که دغدغه های بزرگی دارد که در شرایط کنونی سینمای ما ،قادر به نمایش همه ی دغدغه ها و افکارش نیست. و نشانگر آن یک فیلم توقیفی و چندین فیلمنامه ی خاک خورده ... و حتی سریالی ناتمام درباره ی ایدز است ... حقیقتا نیمه پنهانش یک فیلم استثنایی و فراموش نشدنی است که اگر هوشیار باشیم و به قول خانم حکمت آلزایمر تاریخی نداشته باشیم، وقایع پایان تابستان سال 80 را به خاطر می آوریم و حمایت همه سینماگران مهم دنیا از خانم میلانی. نیمه پنهان یک شاهکارتاریخی_ اجتماعی بود و استادی مانند مهرجویی که چندین فیلم خوب زنانه ساخته ، شخصیت «فرشته ی فیلم نیمه پنهان» را برترین و کامل ترین شخصیتهای زن در تاریخ سینمای ایران ذکر کرده بود...

در هر حال خواهشمندم که در کامنت هایتان برای اظهار عقیده خود ، نه به کاربران مخالف خود توهین کنید و نه به سینماگران. این هنر نیست که با توهین و استفاده از الفاظ سطح پایین و زدن برچسب "سطحی" و "نفهم" به دیگرانی که نظر مخالف ما را دارند، عقیده ی خود را به آنان منتقل کنیم... هنر آن است که در کمال ادب و فرهنگ نظرات کاملا مخالف خود را بیان کنیم.

بهروز باشید.


سه‌شنبه 10 دي 1387 - 12:44
-2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

آقا سهیل تازه مهناز و دوست ندارن و طومار به این طویلی نوشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

اگه دوسش داشتن چه می کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد
سه‌شنبه 17 دي 1387 - 1:51
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

نکنه به زیبایی منحصر به فردت افتخار می کنی که میخای به جای گوژپشت هم بازی کنی ولی راستشو بخوای سالیان سال طول میکشه تا آنتونی کوئین دیگه ای متولد بشه

مهشید
دوشنبه 30 دي 1387 - 9:49
1
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

مهناز عزیزم از این حرفها فقط درس بگیر و رنجیده خاطر نشو.دیگه تو فیلم کارگردان های متوسط و ضعیف بازی نکن ، حتی اگه مجبور بشی مدتی اصلا بازی نکنی

آقا ( یا خانم!) سهیل

بیش از حد تاختی و تند رفتی.مهناز افشار ساده ترین و کم آرایش ترین ستاره زن سینمای ایران است.او خارج از فیلم هایش بسیار ساده با حداقل آرایش است.(به عکسهای او در نشستها و جلسات نگاه کنید و مقایسه کنید با: الهام حمیدی - شقایق فراهانی - الناز شاکر دوست - مریلا زارعی - شیلا خداداد- نیو شا ضیغمی و ...)

از کجا میدانی شبانه روز افتضاحه؟شبانه هم فیلمی متفاوت و خلاق بود.مثل اینکه همه را از لب تیغ می گذرانی!

همه را مسخره کرده ای:جیرانی - کیمیایی-میلانی

متاسفم برای آدمی منفی نگر و بد بین مثل تو!

lida
دوشنبه 28 ارديبهشت 1388 - 1:24
2
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

kamelan ba nazare soheyl movafegham.gholov dashte vali doros mige.shoma tarafdaraye afshar faghat roo chehrash manovr midin,vaghean motasefam ke cinemaye iran be in ebtezal keshide shode,in hame lisansaye bazigari bikaran oonvaght afshar ba madrake diplome tajrobi miad bazigar mishe.afshar be ghole mahshid sadetarin bazigare iran bashe;khob ke chi???????????chehraro az golzaro afshar begiri chi mimoone???????????mahshid va amsale mahshid age mikhayn nazar bedin dalayele manteghitoono biyarin/man az taktaketoon javab mikham.shomahaii ke manfigara nistin javab bedin.

بهار
دوشنبه 23 شهريور 1388 - 13:24
0
موافقم مخالفم
 
کاش جای آنتونی کوئین بودم و می‌توانستم در گوژپشت نتردام بازی کنم

ببین اقای سهیل نذار یه حرفی بهت بزنم تو اصلا از سواد و سینما چی میفهمی که تازه ادعاتم می شه لطف کنین اگه سواد سینمایی ندارین از اینجا بیرون برین تو اگر واقعا کاربر قدیمی بودی که صد تا اسم عوض نمی کردی بهت پیشنهاد میکنم حتما فیلمهای جدید افشار و سری کامل فیلم های میلانی را ببین که اگه کارگردان بدی بود هیچ وقت برای فیلم هاش تشویق نمی شد ....

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 0.85084605217 seconds.