سينمای ما - وقتی جواد خیابانی از اینگمار برگمان مثال می‌آورد؛ / پاسخ جواد خیابانی به نقد اخیر امیر قادری/شما نماینده نسل‌تان نیستید آقای قادری
سه‌شنبه 13 بهمن 1388 - 19:34

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (34 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (20 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (132 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (91 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (317 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (67 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (96 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (342 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1334 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



وقتی جواد خیابانی از اینگمار برگمان مثال می‌آورد؛
پاسخ جواد خیابانی به نقد اخیر امیر قادری/شما نماینده نسل‌تان نیستید آقای قادری
پاسخ جواد خیابانی به نقد اخیر امیر قادری/شما نماینده نسل‌تان نیستید آقای قادری



دوست ناديده، آقاي امير قادري درباره گزارش من روي مسابقه جمعه گذشته پرسپوليس و استقلال، به نکاتي اشاره کرده اند که بعضاً جاي توضيح دارد؛

1- تجربه هاي شخصي گزارشگران ورزشي و از جمله بنده نشان مي دهد در سطوح مختلف جامعه و از جمله در سطوحي که حتماً هم شأن آقاي قادري نيست اين کنجکاوي نسبت به قرمز يا آبي بودن گزارشگر، عموميت داشته و تمامي ندارد. به نگهبان هر پارکينگي که سلام مي گويم، از کنار هر بساطي گوشه پياده رو که مي گذرم، پايان هر مجلس عزا يا عروسي که بالاخره چند نفر آدم دورتر از آشنايانم در جمع هست، اين کنجکاوي را مي بينم و مي شنوم. کساني که جسارت بيشتري دارند يا کنجکاويشان از بقيه بيشتر است، جلو مي آيند و حدس شان را هم مي گويند. معمولاً هم مثل آقاي قادري با اطمينان مي گويند. گاه که دو سه نفر و با هم اند يکي شان مي گويد با گزارش فلان روز خيلي تابلو بود که استقلالي هستي، آن يکي جواب او را مي دهد که چطور فلان بازي را نديدي؟ چطور متوجه نشدي که خياباني پرسپوليسي دوآتشه است؟ و من که هم دوره استقلالي داشته ام و هم دوره پرسپوليسي و حالا سال هاست «طرفدار» هيچ کدام شان نيستم اما هر دو را دوست دارم يا در واقع به سرنوشت هر دو اهميت مي دهم، مي خندم و مي مانم که چه جالب، ديگران اينقدر بيشتر از خودم از نظر و علاقه من اطلاع دارند و درباره آن مطمئن هستند. اگر آقاي قادري اين «نه قرمز و نه آبي» بودن مرا هم به سياست هاي نظام تشبيه نکنند، بايد بگويم در همين چند روز که از آخرين بازي دو تيم مي گذرد، هم عين واکنش آقاي قادري را از پرسپوليسي هاي زيادي ديده ام و در کمال تعجب، هم عکس العمل معکوسي را از سوي کلي استقلالي شاهد بوده ام که چرا اينقدر آشکار از دو ضربه قرمزها به تير دروازه هيجان زده شدي و اينقدر از علي کريمي تعريف کردي و خلاصه خودت را لو دادي که قرمز هستي؟ در واقع همسويي آنچه در گزارش روز جمعه مورد توجه آقاي قادري قرار گرفته -و پيشتر در مطلب ديگري به همين مناسبت مورد اشاره قرار گرفته بود- با آن جلوه يي از کار ما که واکنش عوامانه ترين سليقه ها را به دنبال دارد، برايم حيرت انگيز بود.

2- آقاي قادري گفته اند خياباني پشت تريبون طوري رفتار مي کند که انگار مدير روابط عمومي و بلندگوي سياست هاي نظام است. البته هيچ نظام حکومتي در هيچ جاي دنيا سمتي تحت عنوان مدير روابط عمومي حکومت ندارد ولي اگر درست فهميده باشم، منظور ايشان اين است که من با لحني آمرانه يا با نوعي ادعاي عقل کلي مي خواهم همه ارزش هاي رسمي را، بسته به دستورات، ترويج کنم و در اين مورد هم بسيار اغراق مي کنم. تا جايي که مي دانم ايشان بيش از فعاليت هاي ديگرشان، منتقد سينما هستند و بايد به مسائل مربوط به صدا و بيان هم توجه داشته باشند. حسي که به شنونده دست مي دهد و اينکه چقدر حرف مرا با تاکيد برداشت مي کند و حرف مشابه همکار ديگرم را با تاکيد کم، به تن صداي ما هم مربوط مي شود. طبعاً من نبايد درباره صداي خودم توضيح بدهم اما حتماً عادت به شمرده گفتن کلمات و حالت صدا هم در اين حس اثر دارد. اما اين جالب تر است که ايشان بدون ذکر دليل و معياري مرا متهم مي کند که خودم را نماينده نظام مي دانم، در حالي که خودشان به طور صريح به نمايندگي از نسل شان حرف زده اند. من هيچ وقت اين نمايندگي را ادعاي خودم ندانسته ام و اين نظر ايشان است ولي خودشان در انتهاي مطلب ذکر کرده اند اگر مشکل مرا حل کنند براي «نسل»شان يک موفقيت واقعي است. خب طبيعي است و حتماً خود ايشان هم مي دانند که در همين نسل خيلي ها به کار بنده علاقه هاي کم و زيادي دارند و مسلماً نظر يک يا چند نفر نمي تواند همه نظرات يک نسل را نمايندگي کند. اما مشکل اصلي اين است که اگر نفس ادعاي نمايندگي را مشکل من مي دانند، چطور خودشان دچار وسوسه همين ادعا مي شوند؟ سر زدن به نظرات منعکس شده درباره مصاحبه مجله چلچراغ يا بنده که در سايت fardanews.com نقل شده، مي تواند نشانه کوچکي از نظرات نسلي باشد که آقاي قادري ادعاي نمايندگي اش را دارند.

3- دقيق حرف زدن در امر نقد نکته يي ضروري است. وقتي ايشان اشاره مي کنند خياباني هيچ وقت به هيچ چيزي علاقه نشان نمي دهد (موضوعي که مطرح کردنش با اين اطمينان قاعدتاً به سال ها همنشيني در زندگي شخصي بستگي دارد)، بايد بدانند لحظه هاي زيادي از گزارش ها و اجراهاي همين دو ماه اخير بنده موجود است که به راحتي خلاف اين را ثابت مي کند. وقتي به شکل نامشخصي مي گويند مسي از بين سه بازيکن رد مي شود و خياباني دارد ماوس را کليک مي کند، بايد بگويند اين اتفاق کي و کجا و سر کدام بازي بوده و بدانند خيلي از اعضاي نسل شان ديده اند که لپ تاپ هاي کنار گزارشگران و لپ تاپ من ماوس فينگرتاچ دارد و کليک کردنش صدا نمي دهد. اين بخش از هم نسلان ايشان زود و راحت به سستي يا قوت نقد پي خواهند برد. وقتي نظرات مختلف رسمي و غيررسمي درباره چند گزارش بنده در جام ملت هاي اروپا (از جمله در مورد گزارش بازي آلمان- لهستان) از اطلاعات کامل و جامع ارائه شده در گزارش خبر مي دهند، نمي شود بدون هيچ مثال دقيق و نقل قول مشخصي وجود دو عنصر آگاهي و اشتياق را در کل گزارش هاي يک نفر نفي کرد. نادقيق بودن نقد مي تواند کسي مثل بنده را به يادآوري همه استاديوم رفتن هاي سال هاي دور، همه آلبوم هاي طاق و جفت عکس هاي قديمي، همه حنجره پاره کردن هاي خيلي قبل از گزارشگري و همه مرارت ها و تلاش هايي که باعث افتخارم هستند و هيچ وقت از يادآوري شان خجالت نکشيده ام، وادارد. نقد نادقيق و کلي گويي بدون مثال زدن جا را براي هر واکنشي از سوي من يا هر خواننده ديگر ستون آقاي قادري بازمي گذارد. يکي از اين واکنش ها مي تواند اطمينان در مورد پيشداوري و بدبيني ايشان نسبت به موضوع مورد نقدشان باشد.

4- در آموزه هاي زرتشت چنين آمده است؛ «هر چه را مرد يا زني درست و خوب و شايسته دانست، بايد از روي روشن بيني به جاي آورد و به ديگران نيز بياموزد تا همه آن را به درستي انجام دهند.» و آيا واقعاً شما به آموزه هاي خود به عنوان يک ايمان قلبي پايبنديد؟ يا باز هم خواسته ايد شخص ديگري را با نقد خود دراز کنيد؟ و اين چه تصويري است که از انسان ها در ذهن خود مي سازيد، در حالي که حتي نمي دانيد او عاشق حرکات پرشور ليونل مسي و هر فوتباليست خلاق و فانتزي ديگري مثل گارينشا، جرزينيو، کرايف، برونو کونتي و مارادونا در نسل قديم و توتي، رونالدينيو، لمپارد، کريس رونالدو، لوکا توني و فابرگاس در نسل جديد و حتي دوستدار حرکات جادوگرانه بازيکناني مثل ايرج دانايي فرد، علي پروين، حسن روشن، ناصر محمدخاني، عبدالعلي چنگيز، خداداد عزيزي، علي کريمي، مهدي شيري و مجتبي جباري بوده و هست؟

5- به قول شخصيت فيلم فاني و الکساندر از برگمن ؛ «وقتي من بچه بودم/ پدر و مادرها دلرحم نبودند/ پسرهاي شيطون به شيوه عبرت انگيز اما محبت آميزي تنبيه مي شدند/ با ترکه، شعارشون هم اين بود/ ترکه را فراموش کني بچه را از دست مي دهي / وسيله ديگري هم داشتند که واقعاً موثر بود/ روغن کرچک، که اگرچه چند جرعه آن را مي خورديم حسابي سر به راه مي شديم / و اگر هيچ يک کارساز نبود روش هاي وحشيانه ديگري را به کار مي بستند / در دخمه يي به نام سوراخ شيطان مي انداختن مان تا چند ساعتي در تاريکي مطلق بنشينيم و موش هاي کوچولوي زير شيرواني صورت مان را ببوسند،» و من نمي دانم آيا شما نقش کشيش ادوارد را براي تربيت الکساندر بازي مي کنيد و اگر مرا نماينده حاکميت مي دانيد خودتان را هم نماينده مردم مي پنداريد و با چه حکمي؟

6- نويسنده محترم... شما با نوشته هاي خود توانايي شخص مورد عتاب را نقد مي کنيد يا در پستوي خود نقبي به کينه نامشخص و بي دليلي مي زنيد که بگوييد راه گفتمان ادبي و ايجاد انديشه هاي سالم همين است که شما مي کنيد؟ منتقدي که با کم دانشي به زعم خود به بي دانشي ديگران خرده مي گيرد، چه هدفي دارد؟ آنکه مي داند و مي داند که مي داند باز هم در پي دانش بيشتر و کسب سواد است ولي آنکه نمي داند و نمي داند که نمي داند تا ابدالدهر در اين جهل بماند.

(یادداشت اولیه امیر قادری را این جا بخوانید: http://www.cinemaema.com/NewsArticle5190.html)


منبع خبر : اعتماد
چهارشنبه,17 مهر 1387 - 17:47:45

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

hamoon
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 17:53
0
موافقم مخالفم
 

با احترام فراوان برای آقای خیابانی...درود!

حسین توکلی
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 18:2
0
موافقم مخالفم
 

سلام

در وبلاگم پاسخی برای آقای خیابانی نوشتم.


چهارشنبه 17 مهر 1387 - 18:43
2
موافقم مخالفم
 

باید به اقای خیابانی احسنت گفت که در جواب نقدی به زعم من تاکید می کنم به زعم من ، مغرضانه اینطور در کمال ادب سخن گفتند !

mehran
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 19:46
1
موافقم مخالفم
 

vaghean asab foladi mykhad vaghty in kheyabani bazi ro mygeh

to ro khoda perspolis ro vell konva roye asab e ma rah naroo.


چهارشنبه 17 مهر 1387 - 19:54
-2
موافقم مخالفم
 

داره موضوع چالب می شه حالا نوبت داش امیره بیبنم جی کار میکنی.

کتایون محمدی
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 19:57
0
موافقم مخالفم
 

مرسی آقا جواد. دمت گرم . ما ملبورن یادمون نرفته

رضا طاهری
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 20:0
-1
موافقم مخالفم
 

مگر آدم به خودش هم می تواند دروغ بگوید. خیابانی طرفدار هیچ تیمی نیست

آلفردو
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 20:2
0
موافقم مخالفم
 

این آقای خیابانی عجب حاضرجواب است. کاری به خوب یا بدش ندارم چون فوتبالی نیستم اما مثالی که از اینگمار برگمان آورده حسابی زده توی برجک همه ما سینمادوستان پر مدعا.

احسان
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 20:41
0
موافقم مخالفم
 

با احترام فراوان به آقاي امير قادري

به نظر من يك شخص نميتواند ادعاي نمايندگي نسلي آن هم نسل جوان را داشته باشد. با تمام علاقه اي كه نسبت به نوشته هاي سينمايي تان دارم لحن بيان ساير علايقتان را كمي مهربان تر و متفاوت تر نماييد.نبايد انتظار داشت كسي كه كارمند سازماني است بر عليه آن سازمان حرف بزند.حتما آقاي خياباني هم در تنهايي خود عالمي دارد. در نقد نمي توان و نبايد شخصيت كسي را زير سوال برد. ارادتمند هميشگي

م
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 21:6
1
موافقم مخالفم
 

واقعا نوشته آقای خیابانی متین تر و منصفانه تر از نقد آقای قادری بود.

من با اینکه خودم از طرفداران گزارش آقای خیابانی نیستم کاملا با این حرفش موافقم که شما نماینده نسل‌تان نیستید آقای قادری. نه تنها آقای قادری که هیچ کس دیگر نباید دچار این توهم شود که نماینده نسل ماست.

پیمان
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 21:15
2
موافقم مخالفم
 

آقای خیابانی هیچکس گزارش زیبای شما در بازی با استرالیا وعربستان را یادت نمیرود

این را من به عنوان یک هوادار فردوسی پور میگم!!!!!

در ضمن گزارش فوتسال دیشبی که شما کردید بسیار عالی بودد

ممنون

بسیاری از انتقادات بر شما مغرضانه و خصومت شخصیست.

شیما
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:0
0
موافقم مخالفم
 

عالی بود...زنده باد خیابانی...

شقایق
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:10
1
موافقم مخالفم
 

در جواب به این گفته ی آقای خیابانی باید گفت :

Don't lookthe other way

( ببخشید به قول حد میثاق کم آوردم زبونم عوض شد...)

رحیم جعفری
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:12
3
موافقم مخالفم
 

آقا یه نظر سنجی بذارید همه چیز معلوم میشه شاید خیابانی از توی بن بست بیاد برون برسه به خیابون خیابانی چشم هایت رو باز کن تا خیابان را بهتر ببینی

شقایق
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:16
0
موافقم مخالفم
 

در جواب به این گفته ی آقای خیابانی باید گفت :

Don't look the other way

( ببخشید به قول حد میثاق کم آوردم زبونم عوض شد )

نیما
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:20
-1
موافقم مخالفم
 

بابا چیه قادی خان به جواد هر روز گیر میدهی؟

میخواهی مشهور بشی یا خودت را مطرح کنی؟

مثلا میخواهی بگی من یک تنه جلوی او ایستادم و برکنارش کردم؟

میخواهی بگی خیابانی به من هم همچون گلمکانی ججواب داد و من ادم بزرگی هستم...

بیخیال

خیابانی هر چه قدر گزارشگگر ضعیفی باشه بعد از فردوسی پور در کنار میرزایی بهترین هست..

برو به علی فر و یوسفی که من نمیدونم پارتیش تو صدا سیما کی هست گیر بده اگه بلدی؟

در ضمن اوج هیجان و گزارش زیبای خیابانی در فوتسال را دیدی چه گزارشی کرد دیروز؟

حالا با یوسفی که چند روز پیش گزارش کرد مقایسه کن...

امیر خان قادری به جای نوشتن حرفهای خصومت دار شخصی خودت برو یک نقد درست حسابی در این مورد بکن نه سلیقه شخصی و نظر خودت...

در ضمن کی گفته به قول خیابانی نماینده نسل جوان مایی؟

علی نصیریان نمیانده جوانان ما هست تو نیستی؟!!!!!

در ضمن اینقدر الکی به خیابانی گیر بدهید که حالمون از شماها که الکی و زیاد گیر میدهید بهم بخوره نه خیابانی.


چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:25
0
موافقم مخالفم
 

خیابانی کارش حداقل از تو بهتر هست

تو باید نقد کردن را ببوسی و بزاری کنار بچه جان

لاله
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:36
0
موافقم مخالفم
 

متاسفم برات آقای قادری که خیابانی تونست اینجور ضایعت کنه. وقتی از روی تعصب به تیمت و بی منطق می نویسی باید منتظر اینش هم باشی.


چهارشنبه 17 مهر 1387 - 22:52
0
موافقم مخالفم
 

بسم الله الرحمن الرحیم

من شخصا از خیابانی خوشم نمیاد...ولی باید قبول کرد حرفش درسته

چهره ای که امیر قادری تو یادداشتش از خیابانی نشون میده خیلی با واقعیت متفاوته...

به نظرم بهتره شجاعانه عذر خواهی کنی امیر.

منتظر واکنش امیر قادری هستم.

اميرحسين دشتي
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 23:1
2
موافقم مخالفم
 

چطور قادري حق دارد درباره فوتبال افاضه فيض كند ، اما خياباني حق ندارد از برگمان مثال آورد؟

رضا.ن
چهارشنبه 17 مهر 1387 - 23:28
-1
موافقم مخالفم
 

من به عنوان یکی از قدیمی ترین مخاطبین سایتتون فارق از این صحبت هایی که پیش اومد فقط یک سوال داشتم:

آیا سایت سینمای ما برای بحث و جدل کردن در مورد یک گزارش فوتبال جای مناسبیه؟


چهارشنبه 17 مهر 1387 - 23:40
0
موافقم مخالفم
 

من نه فوتبالی ام، نه در اینجا طرفدار کسی هستم. اما عکسی که از آقای خیابانی انتخاب کرده اید نشان می دهد که شما بی طرف نیستید و شاید منصف هم نیستید.


پنجشنبه 18 مهر 1387 - 0:22
0
موافقم مخالفم
 

ببين جواد خياباني تو وحشتناكي

لطفاً برو بذار فوتبالمون رو ببينيم

جذاب نيستي

بدي

بي‌استعدادي و از همه بدتر كم‌سوادي اگه نگم بي‌سوادي

reza
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 0:44
-2
موافقم مخالفم
 

enteghad khobe be sharti ke be hame enteghad konid.....be hame

امید صیادی
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 1:18
0
موافقم مخالفم
 

دورود /

خیابانی عزیز شما می توانید این جدل های قلمی را هم

به ضمیمه بخشی از جذابیت های بینابینی سینما و فوتبال

تعبیر کنی .

عموم اهل سینما آقای قادری و نقدهایش را دوست دارند .

او با زبان هنری واژه آشناست و همین هم نقدهایش را خواندنی

میکند .

شما هم که حالیه معلوم شد خدا رو شکر با چشم ورزشی

تصویر های سینمایی را هم خوب درک میکنید .

همین نشانه ها خودشان از جمله عوامل نقد شذن شما و

نوع گزارش کردن شما در این سایت بشمار می روند .

از نقد شدنتان نه ناراحت باشید و نه نگران . اگر روزی امیر قادری

یا هر کدام از منتقدین سرشناس این کشور مرا نقد کنند واقعن

باعث خوشحالیم خواهد بود .

اما از نقطه نظر شخصی من مدتهاست که یک نقد حالا دیگر نسیه

را برای شما کنار گذاشته ام .

دقیق نمی توانم سالش را بگویم اما خاطرم هست که از رقابتهای

باشگاه های اروپا بازی اینتر میلان ( و حریفی که خاطرم نیست )

در حال پخش بود و شما هم گزارشگر آن .

در حالیکه تیم حریف در تدارک زدن یک ضربه خطای غیر مستقیم

بود و مدافعین اینتر میلان منتظر ارسال توپ ناگهان شما از صحنه

صدا غیب شدید . توپ زده شد وارد گل شد بازیکنان شادی هایشان

را کردند و به زمین خودشان برگشتند و بازی دوباره به جریان افتاد که

شما مجددن شروع کردید در حالیکه انگار نه انگار گلی رد و بدل شد .

در ادامه زمانیکه صحنه گل در حال تکرار بود چون خودگل را ندیده

بودید فکر کردید یکی از صحنه های حساس بازی مجدد در حال

پخش است و جالب اینجا بود که وقتی توپ درون دروازه قرار گرفت

همین تنالیته غیر واقعی صدایی که آقای قادری به آن اشاره کرده

را اوج دادید و گفتید : گل .. گل .. بله دروازه باز میشه ..!!!

در حالیکه تقریبن تمام بینندگان لحظاتی پیش از شما این گل را دیده

بودند .

آقای خیابانی شاید در طول عمر گزارشگری شما معدود گاف هایی

اینچنین رخ داده باشد اما باور کنید همین چیزهای کوچک در ذهن

مانگدار خواهند بود و مجموعه دیدگاهها را درباره هر شخصی در

هر جایگاهی را شکل خواهند داد .

در پایان گله کوچکی هم داشتم که از موضوع نقد بازی دربی خارج

است . جناب خیابانی آن روزی که آقای علی آبادی را به روی سن

افتتاحیه المپیاد ایرانیان با عنوان " پدر ورزش ایران " فراخواندید

من در وبلاگم نوشتم : آقا جواد مرد نان بازویش را می خورد .

شما انسان خوبی هستید . واقع عرض میکنم ناصیه مهربانی

دارید و بعید است آدمهایی هم شکل شما بد طینت و بدذات

باشند .. اما کاش بهتر بودی .

وقت خوش ./././././././././././././././.

maryam
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 1:56
1
موافقم مخالفم
 

aghaye khiabani kheyli doost dashtanio mehrabunan ba ehteram baraye aghaye ghaderi vali man hamishe shahede ehsasati shodane shadid ishun be khosus baraye karhaye kharegholadeye messi budamo hamishe fek mikonam ishun alagheye khasi be messi daran...pas fek konam ye zare aghaye ghaderi ziadi az ishun asabani budan

مهدی
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 2:34
1
موافقم مخالفم
 

سلام

واقعا جوابیه جالبی بود و البته درست !

آقای قادری کی گفته شما نماینده نسل ما هستید ؟

هر کی گفته صد در صد اشتباه می کنه !

من خودم گزارش های آقای خیابانی رو دوست ندارم و می گم که پرسپولیسی گزارش می کنه ولی یادداشتی که برای خیابانی نوشتی اصلا کار جالبی نبود و نباید برای طرفداری از تیم خودت اون رو به پرسپولیسی بودن متهم کنی .

در ضمن اصلا مگه تخصص تو فوتباله ؟

به قول یکی از کامنت ها مثالی که خیابانی از برگمان آورد حسابی زد تو برجک همه سینما دوستان ! مخصوصا تو امیر قادری !

آرش فرخي
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 3:9
1
موافقم مخالفم
 

جناي آقاي خياباني

بنده به عنوان فردي از نسل سوم در تمامي طيف اشخاص فوتبالدوست و فوتبال ندوستي كه مي شناسم (خانواده،‌ بستگان، دوستان و آشنايان) كه تعدادشان از انگشتان دست و پاي من و شما روي هم بيش تر است، كسي را سراغ ندارم كه علاقه اي "كم يا زياد" نسبت به شما و كار شما داشته باشد.

و نه تنها علاقه اي وجود ندارد بلكه در بسياري از اوقات اين حس تا تنفر هم پيش مي رود. نسبت به تعميم نظرات امير قادري به هم نسلانش مخالف بوديد. بسيار خب. من راجع به خودم و خانواده ام صحبت مي كنم. نه بيشتر.

آيا اين حق من و خانواده ام نيست كه يك مسابقه فوتبال را با صداي كسي از تلويزيونمان ببينيم كه قدرت تشخيص بازيكني كه من از تلويزيون ميبينم و تشخيصش مي دهم را از ديگر بازيكنان داشته باشد ... شخصي كه روي جملاتش كنترل داشته و در طول يك مسابقه تعداد جملات بي پايه و اساس و اشتباهاتش به حدي نباشد كه ما صداي تلويزيون را قطع كنيم... كسي كه اوت را از خطا و آفسايد را از بازي خطرناك تشخيص دهد ،‌ در گزارشش به موقع تن صدايش را تغيير دهد،‌اندكي نوآوري داشته باشد و براي پيدا كردن فعل جمله اي كه بيان كرده يك دقيقه سكوت نكند و ... آيا اين ها حق ما نيست؟

جناب آقاي خياباني.

من به شخصه بارها آن صداي كليك هاي كذاييتان را شنيده ام كه در گير و دار اطلاع از نتيجه ساير بازي ها يا براي دادن اطلاعات شخصي و بيهوده اي از بازيكنان (كه از ابداعات فردوسي پور بود و شما و همكارانتان آن را به گند كشيديد) سخت مشغوليد و موقعيت گلي كه روي دروازه ايجاد ميشود و يا حركت زيباي يك بازيكن را نميبينيد.

آقاي خياباني.

از مدح گويي هايتان راجع به زمين و زمان حالم به هم مي خورد. دليلش را نمي دانم و نمي خواهم بيهوده تهمت بزنم. ولي باور كنيد تعريف و تمجيد بيش از حد و بي جا از چيزهايي مثل نيروي انتظامي ، تماشاگران حرفه اي، بازيكني كه fairplay مي كند ، يك مقام مسئول و ... فرهنگ نمي سازد.

وقتي تماشاچيان دربي (به گواه كساني كه در استاديوم بودند) تمام مدت فحش هاي ركيك به كار مي برند و هزار و چند صندلي نگون بخت را از جا مي كنند و ... شما يا مي خواهيد خودتان را گول بزنيد يا ما را و يا اين كه اصلا متوجه نيستيد كه مي گوييد "تماشاگران به جز اون "كوچولو" صندلي هايي كه پرت كردند خيلي خوب بودند.

گفته ايد مثال و نمونه عيني مي خواهيد . برايتان تنها از همين دربي مي آورم.

اين ها تنها بخشي از آن جملات بي پايه و اساسي است كه خاطرم مانده و روي هر اعصابي راه مي رود. نميدان خودتان بعد از بيانشان مي فهميد كه چه گفته ايد يا نه!‌:

"طالب لو مثل یه دروازه بان با تجربه توپ رو گرفت. معلومه که با تجربه هم هست. شاید سنش کم باشه ولی با تجربه است!"

(بعد از گل استقلال ، يك نيمه مانده تا پايان بازي) "امیر قلعه نوعی تونست با این گل پیروزی رو پشت سر بذاره!"

"آفرین علیرضا محمد. آفرین. واقعاً یکبار دیگه با صراحت می گم. آفرین علیرضا محمد!"

"از ۴ دقیقه وقت تلف شده، ۱ دقیقه تلف شد!"

واقعا نمي دانم با وضعيت موجود و نارضايتي اين تعداد از مخاطبان، با چه انگيزه اي كار مي كنيد. صحبت ها و تعريف و تمجيد هاي شما بيش تر به درد مراسم هايي مثل همان قهرمان قهرمانان، تمجيد از المپيكي ها و ... مي خورد.

باور كنيد كه برايم هيچ چيز بدتر از اين نيست كه بعد از يك هفته انتظار براي ديدن بازي تيم محبوبم تلويزيون را روشن كنم و صداي شما را بشنوم.

میثم
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 7:41
0
موافقم مخالفم
 

امیدوارم بمیرم و روزی را نبینم که امیر قادری نماینده نسل من شده اقای قادری به چه حقی این حرف را زدی در کدام انتخابات انتخاب شدی؟

سعید
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 8:36
-2
موافقم مخالفم
 

جالبه که خیلی ها از مثال سینمایی آقای خیابانی ذوق زده شدن در حالیکه شما صدها دیالوگ از فیلمهای مختلف رو می تونید انتخاب کنید و به متن صحبتتون ربط بدید و این به نگاه خاص آقای خیابانی بر نمی گرده چنانکه من مطمئنم آقای خیابانی این دیالوگ رو تو همین چند روزه گشته پیدا کرده تا چاشنی پاسخش بشه. چیزی که مهمه اینه که گزارش شما آقای خیابانی لذت تماشای فوتبال رو نصف و شاید کمتر می کنه. اینرو بپذیرید. حداقل شما که خود رو از تمام اتهامات بری می دونید از خودتون یکبار سئوال کنید که چرا اینقدر که در مورد گزارشهای شما مطلب نوشته می شه در مورد فردوسی پور و میرزایی نوشته نمی شه؟ منصف باشید آقا.

س.ک
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 8:42
0
موافقم مخالفم
 

این دیگه کیه بابا!!؟؟ اصلاً ... نیست ما چی می گیم...!! ما تورو نمی خوایم جواد خان همین رو مخ ما راه نرو، برو یه کار دیگه انجام بده...!! به امید آن روز

احسان
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 10:50
1
موافقم مخالفم
 

با تمام علاقه ام به امیر

باید قبول کرد که امیر قادری نماینده یک نسل نیست .

محمدرضا علیپور
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 11:0
0
موافقم مخالفم
 

من فقط به عنوان یک مخاطب سیما و کسی که فوتبال عشقشه دوست دارم بگم که که از گزارش های خیابانی و از اینهمه شعاردادنهای چندش آور و اظهارنظرهای احمقانه آقای خیابانی در مورد هر چیزی که تو زمین بازی می گذره متنفرم.حسم اینه که خیابانی با هیچ معیار و سنجشی تو اندازه های یک گزارشگر یا مجری یا هر چیز دیگه ای که مربوط به بروز این آدم در جامعه باشه نیست.فقط توی کشوری مثل ایرانه که امثال خیابانی میتونن به اینجایی که هستن برسن و فقط توی ایرانه که باید امثال خیابانی و شفیع و ... با وجود همه ضعفهای اظهر من الشمسی که دارن تحمل کرد.همین

ر-م
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 11:15
0
موافقم مخالفم
 

ببخشید می شه بپرسم چرا هیچ کدوم از کامنت های منو نمی ذارید؟ کامنت هام مشکلی دارن یا ندیده و نخونده با نوشته هام پدرکشتگی دارید؟


پنجشنبه 18 مهر 1387 - 11:58
2
موافقم مخالفم
 

کاملا با رضا موافقم

این سایت سینمایی هست و چون همیشه ادعای " اختصاصی " بودن می کنه باید همه ی مطالبش سینمایی باشه

سایت Yahoo Movies اخبار ستاره ها رو از سینمایی جدا می کنه این یعنی اختصاصی

واقعا فوتبال چه ربطی به سینما داره اگه هم خیلی دوست دارین ایه سایت جدا یا یه لینک جدا برای فوتبال بگذارین مثل همون کاری که برای سینمای جهان کردین

اگه اینطوره فردا نظرات منتقدین این سایت رو راجع به طرح تحول اقتصادی هم بنویسین چون مثل فوتبال صحبت روز مردم هست

ایت سایت فقط برای دوستای شما نیست ... این سایت برای خیلی سینما دوستا هست که شاید نخوان 2 زار راجع به فوتبال خبر کسب کنن


پنجشنبه 18 مهر 1387 - 12:35
0
موافقم مخالفم
 

با اینکه خیلی وقت بود تصمیم گرفته بودم تو سایتتون کامنت نذارم ولی مثل اینکه نمیشه ...

چطور وقتی فردوسی پور علنا از پرسپولیس طرفداری می کنه اونم تو گزارشش کسی چیزی نمی گه؟

مطمئنا اونموقعم خیلی استقلالیها اعصابشون از شماام داغون تره ... تازه خود شما که تازگیها پرسپولیسی شدی! اصلا چیزی از فوتبال می دونین شماها که میاین نقد علیه نه تنها طرز گزارشگریه یکی بلکه شخصیت و طرز فکرش می نویسید؟

چی فکر کردین شما منتقدا ...

am
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 12:55
0
موافقم مخالفم
 

آقای قادری ما و شما میتوانیم قبل از اینکه به حوزة تخصصی ! خیابانی وارد شویم که موضع گیری های آبی و قرمز را در پی دارد و چندان قابل اثبات نیست، راجع به میزان توانایی های عمومی ایشان حرف بزنیم که برای هر نوع اجرایی شرط اول،اصلی و لازم است و آن سواد و تسلط بر زبان ،دایره لغات و بکاربردن صحیح آنهاست چیزی که نقصان بزرگ و آزاردهنده جواد خیابانی است. حرف های اضافه واستفاده از مترادف های بیمورد و اصطلاح های کلیشه ای که با روح زبان ما مغایر است و از فرط تکرار بسیار مبتذل شده است را در گزارش های ایشان و اجراهای دیگر بررسی و فهرست کنید .اینکه گاهی از سر جهل شعری نصفه نیمه و غلط و نامتناسب می خواند مثل خبطی که در اجرای برنامه تجلیل از

قهرمانان کرد وقتی خواهر ساعی روی صحنه آمد گفت :« خواهر کو ندارد نشان از برادر ...» ! که گذشته ار داغان کردن اصل شعر حتی نمی داند این بیت از فردوسی حکم یک دشنام را دارد و آنجا که می گوید پسر کو ندارد نشان از پسر ... در حلال زادگی یک فرزند تردید می کند و این جناب خیابانی چند سال پیش جای دیگر همین را در مورد پدر و پسر دیگر هم بکار برد و شگفت اینکه نه از جانب آنها و نه هیچ کس دیگر اعتراضی نشد !

hedi
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 13:21
0
موافقم مخالفم
 

affarin be aghaye khiabani,in aghaye ghaderi ba inke masalan joz'e tabagheye bafarhange jame'ast,dar nahayate bifarhangi minevise

آرش فرخي
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 13:29
0
موافقم مخالفم
 

جناب آقاي خياباني.

احتمالاً‌ كامنت هاي مطلب امير قادري را خوانده ايد. اگر نه پيشنهاد مي كنم بخوانيد.

اگر كامنت هاي هرز (آن هايي كه با امير قادري مشكل دارند و فقط براي رد حرف شخص امير قادري شما را تاييد مي كنند و يا اصلاً تاييد نمي كنند و فقط مي گويند كه اي امير تو مثل هميشه در اشتباهي (!)‌ يا آن هايي كه برعكس به صرف اين كه نقد امير قادري ست به به و چه چه مي كنند) را حذف كنيد، تقريباً 90% كامنت ها تاييد نقد، همراه مثال ها و صحبت هاي جديد است.

اميدوارم با جمع شدن چند بچه مدرسه اي دورتان خودتان را گول نزنيد. و واقعيت را ببينيد.


پنجشنبه 18 مهر 1387 - 14:46
0
موافقم مخالفم
 

به نظرم سایت سینمای ما به عنوان یک سایت خبری باید بی طرفی خود را حفظ کند نه اینکه با آوردن این جمله که: (وقتی خیابانی از برگمان مثال می آورد.) پاسخ او را به ریشخند بگیرد.

farshid
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 16:29
0
موافقم مخالفم
 

انتقاد رسانه ای با وضعیتی که منقدان سینمایی مثل امیر قادری و بعضی از دوستان سینمایی بر علیه جواد خیابانی راه انداختند کار درستی به نظر نمی رسه به هر حال این عزیزان با امکاناتی که توی سایت ها و مجلات و نشریات گوناگون دارند می توانستند از جواد خیابانی دعوت کنند و یک مصاحبه ی رو در رو با هم داشته باشند تا مسائل روشن شود .

farshid

مسعود
پنجشنبه 18 مهر 1387 - 21:47
0
موافقم مخالفم
 

چرا عاقل كند كاري كه بازآرد پشيماني اميرخان

از اين به بعد وقتي خواستي از اين كارهاي بزرگ بكني

و به ضرغامي نامه بنويسي و آدم فروشي كني بيشتر

جوانب كار رو در نظر بگير از اين كارها نتيجه اي جز كم كردن

محبوبيت خودت نمي گيري. درست همون كاري كه اين فصل

افشين قطبي انجام داد و خودش رو پيش يه ملت خراب كرد

خودمونيم فكر نمي كردي كه طرفت چنين قلم تاثير گذار و

زيبايي داشته باشه. تااينجا كه 10 بر صفر به نفع جواد جون شد

(قسمت سينمايي اثر)

ايول ايول داش جوادو ايول

ايول ايول داش جوادو ايول

سهیل
جمعه 19 مهر 1387 - 11:53
0
موافقم مخالفم
 

اقای خیابانی و طرفداران محترمشان لطف نموده فقط یکبار دیگر دوگزارش اقای خیابانی ملبورن و اخرین استقلال پیروزی را دو باره همزمان بنگرند تا دریابند اقای قادری حرف دل هزاران ایرانی را بیان نموده است با تاسف اقای خیابانی کجابودی و به کجارسیدی و میروی

فری
جمعه 19 مهر 1387 - 15:19
1
موافقم مخالفم
 

خپل چی میشه دیگه گزارش نکنی؟؟؟

همه منتظر یه همچین روزی هستیم...

asal
جمعه 19 مهر 1387 - 16:4
0
موافقم مخالفم
 

Man tarafdare khiyabani nistam vali be Shedat zede Amir ghaderiam o dalil ham daram barash

aghaye ghaderi shoma fekr mikoni ki hasti ? ye adami ke hame chi midoone ? nakheeeeir aghaye ghaderi

ye montaghede cinema o bas !!!! va ye perspolise 2 atishe ke sahebe behtarin site cinemaeie irane o hey ham mige site takhasosie cinema o in dar haliye ke vaghti perspolis ghahreman shod ham matalebi rajebe ghotbi o teame mahboobet gozashti vali vase movafaghiyathaye esteghlal hichvaght hazer nisti chizi bezari o age kesi behet khorde begire migi site takhasosie cinemas o football toosh jayi nadare !

inham ghaziyey alane ... shoma ye naghd neveshti too roozname ya harjaye dge o kameeeelan be eshteba khodeto namayandeye naslet moarefi kardi dar sooratike to nahayatan mitooni namayande khodet bashe o bas ! adame zende vakil vasi nemikhaaad ! khob ? hala vaswe chi naghdeto gozashti too site ? ke begi kheyli mifahmi ? hala ham ke didi khiyabani chejoori javabeto dad ke albate haghet bood bishtar azin ehterameto negah nemidash ! bas kon baba...

mahze etelaetam bega, be zoodi ye site jadid dare eftetah mishe ke dar hale jam avari kadreshe o motmaen bash poooze siteto mikhaboone !!! shomaha hichiiiii nistiiiin

زیبا
جمعه 19 مهر 1387 - 16:34
1
موافقم مخالفم
 

مسخرس!مثلا این یه سایت ِ سینمائیه ها!

دنبال جنجالید یا از سر بیکاری اینطوری میکنید؟

دیگه اون اعتبار سابق رو ندارید.

ساقی
جمعه 19 مهر 1387 - 21:34
0
موافقم مخالفم
 

به نظر من نقد آقای قادری واقعا غیر منصفانه بود. با این که بنده به شخصه از گزارشات آقای خیابانی اصلا دل خوشی ندارم ولی باز هم تا حدی حق را به ایشان می دهم.

به نظر می رسد نقد آقای قادری بسیار عجولانه بوده. اگر کمی منطقی تر و با در نظر گرفتن تمامی جوانب این نقد را می نوشتن شاید جای فکر بیشتری داشت...

نارسیس
شنبه 20 مهر 1387 - 0:45
0
موافقم مخالفم
 

مثل اینکه بعضیا کلا با قادری مشکل دارن مگر نه دلیل دیگه ای نیس که حرفشو رد کنن چون این اقا جواد خان خیابانی واقعا رو اعصابه و رو مخ ادم با کفش پاشنه بلند پیاده روی میکنه من صد در صد با امیر قادری موافقم .

میدونین هر وقت خیابانی گزارش میکنه من یا بی خیال میشم یا اگه بازی خیلی حساس باشه مجبورم تحمل کنم .

خیابانیم به جای اینکه وقتشو برای جوابیه تلف کنه بره نواقصشو بر طرف کنه که تا چن وقت دیگه همین چار پنج نفرم ازش طرفداری نمیکنن.

در مورد بعضی از بچه ها که به امیر قادری یا جواد خیابانی توهین کردنم میگم کارتون خیلی زشته با این حرفا بی منطق بودن خودتونو اثبات کردین(نیس خودم یه کوچولو توهین نکردم!!!!)

مهدی
شنبه 20 مهر 1387 - 1:6
1
موافقم مخالفم
 

بهترین کار همون نظر سنجی یه. من کاملا با امیر قادری و آرش فرخی موافقم و حرفاشون سالهاست (درست چند ماه بعد از ملبورن) حرف دل من و تمام فوتبال دوستایی که میشناسم و به قول آقای فرخی " من راجع به خودم و کسایی که می شناسم صحبت مي كنم. نه بيشتر " ولی مطمئن باشید که تعداد آدمایی که حالشون از گزارشای شما بهم می خوره از تصور شما خیلی بیشتره باور كنيد كه برايم هيچ چيز بدتر از اين نيست كه بعد از يك هفته انتظار براي ديدن بازي تيم محبوبم تلويزيون را روشن كنم و صداي شما را بشنوم. این بهترین جمله ای که بعد از کلی فرو بردن خشم به شکل کاملا مودبا نه ای احساس ما رو نسبت به شما بیان می کنه شما اصلاح نا پذیرید پس برید و بیش از این مارو آزار ندید

مهدی
شنبه 20 مهر 1387 - 1:13
0
موافقم مخالفم
 

حرفهای امیر قادری و آرش فرخی سالهاست حرف دل من و تمام فوتبال دوستانیه که می شناسم

عليرضا حسن خاني
شنبه 20 مهر 1387 - 13:36
-1
موافقم مخالفم
 

سلام

اول مي خواستم جوابيه ام رو تو وبلاگ آقاي قادري بنويسم تا مطمئن بشم كه حتماً مي خوندش ولي ديدم اونجا زياد مناسبتي نداره و اينجا مناسب تره.

جوابيه آقاي خياباني رو خوندم و كلي خنديدم. به اين خنديدم كه در برابر اعتراض هاي بي منطق و عصبي آقاي قادري خيلي منطقي و درست جواب داده و برجك قادري رو ويران كرده. براي اينكه متهم به حمايت و جانب داري نشم لازمه كه بگم من هم دل خوشي از آقاي خياباني ندارم ولي نه به دلايلي كه آقاي قادري عنوان مي كنند بلكه به دلايل خودم و مهمترين اين دلايل شعارزدگي و يك جور كدخدامنشي ايشان است كه البته بخشي از نوشته هاي آقاي قادري هم به همين مطلب باز مي گردند ولي با ادبياتي زشت و توهين آميز. اما آقاي قادري به دلايل بسيار زيادي با شما مخالفم:

1- در همين خانواده خودمان و در بحث هاي خانوادگي بسيار شنيده ام كه هر كدام از بچه هاي فاميل يك تيم را به يك گزارشگر نسبت مي دهند و جالب اين است كه پراكندگي آماري اينقدر متفاوت است كه هيچ وقت نتيجه گيري قاطعي به دست نمي آيد. تازه از اين مطلب كه هيچ كس نمي داند كه كدام يك از گزارشگران صدا و سيما استقلالي است و كداميك پرسپوليسي هم كه بگذريم به نظر بنده هيچ اهميتي ندارد كه يك گزارشگر طرفدار چه تيمي باشد همين كه بتواند يك تناسب نسبي را در گزارش حفظ كند كافي است. مگر خود ما استقلالي ها و پرسپوليسي هاي منطقي و واقع بين بازي تيم مقابل را احسنت نميكنيم و مگر نه اينكه من استقلالي به تمام پرسپوليسي ها قهرماني و بازي هاي خوبشان را در دور قبل ليگ برتر تبريك نگفتم و مگر نه اينكه دوستانم هم همين طور بودند؟

2- آقاي قادري عزيز من آن روزي را كه چون شمايي نماينده نسل من باشي لعنت مي فرستم. شما و آقاي فردوسي پور دو لته يك دريد. شلوغ بازي، حاشيه سازي، حاشيه پردازي، تخريب ديگران به اسم نقد و هزاران رفتار زشت و غلط ديگر را در پيش مي گيريد تا از اين نمد كلاهي به عنوان جذب مخاطب و به تبع آن درآمد براي خودتان بدوزيد. بعضاً معتقدند فردوسي پور بهترين گزارشگر سيماست. آيا اين طور است؟ چه طور همچين چيزي ممكن است وقتي كه جنس صداي فردوسي پور يكي از بدترين انواع صداهاست و تازه وقتي كه سريع صحبت مي كنند نيمي از كلمات را بريده بريده و طوطي واري ادا مي كنند. پس با اين همه اشكال چرا چنين لقبي را كسب كرده اند؟ براي دادن اطلاعات حاشيه اي و فرامتني. اما شما آقاي قادري فرهنگي به من بگوييد: كدام يك از گزارشگران تلويزيون هاي معتبري نظير PLUS, SKY,ZDF و ... در هنگام گزارش راجع به پدر و پدرجد بازيكنان و اقوام سببي و نسبي آنها اطلاعات مي دهند نهايت ماجرا اين است كه باشگاه قبلي، تعداد گل و سوابق بازي براي تيمها قبلي را ارائه مي كنند. اما آقاي فردوسي را ببينيد در برنامه 90 همه را به جان هم مي اندازد به همه توهين مي كند و بلافاصله مثالي زنده مي آورد تا سريع بتواند طرف مقابل را محكوم كند. 90 آدم را به ياد قيامت مي اندازد كه هر خطايي را بلافاصله نشانت مي دهند و آقاي فردوسي پور نمي داند تنها خداست كه مي تواند گناه بنده را به او يادآوري كند و اوست كه داننده عيوب است. به همين منوال آقاي قادري عمل مي كند و در يك كنفرانس خبري پس از نمايش فيلمي با نوشتن سؤالي كه به آن افتخار مي كند و قطعاً با دوستانش كلي هم به اين سؤال و مسخره كردن كارگردانش خنديده، مطرح مي كند و شلوغ بازي راه مي اندازد و چه و چه. تازگي ها هم كه دكان نقد با اين فيلمهاي 6*4 ايراني تخته است آقاي قادري تريبون پرسپوليس و آقاي قطبي شده اند و در همين اثنا ذكر خيري هم از محمدرضا گلزار مي كنند. بله همه ما درك مي كنيم: بالاخره زندگي خرج دارد آقاي قادري آنهم زندگي در تهران و گرفتن منزلي در حوالي قيطريه.

3- و در پايان لازم است كه خطر نشان كنم كه من به عنوان يكي از بازديد كنندگان و خوانندگان سايت وزين سينما ما از مديريت اين سايت استدعا دارم به نويسندگان اين سايت يادآوري كند اينجا يك سايت سينمايي است نه محلي براي تبليغ و حمايت آقاي قطبي و آقاي گلزار. به جاي پرداختن به اين مسائل حاشيه اي و وقت گير به انتشار اخبار و نقد هاي كارشناسانه بپردازيد و يقين داته باشيد بازديد كنندگان اين سايت با ايمان به فعال ترين و بهترين بودن اين سايت از آن به عمل مي آورند

سايه
يکشنبه 21 مهر 1387 - 19:58
-1
موافقم مخالفم
 

باورم نميشه دوره اي رسيده كه آدما نظرات مخالف خودشونو تو سايت خودشون مي ذارن. اين صبر و تحمل نظر مخالف مي دانيد كه از كجا آمده ؟ " زنده باد مخالف من "


دوشنبه 22 مهر 1387 - 22:11
0
موافقم مخالفم
 

از امیر قادری بدم میاد فقط همین

فعلا خداحافظ


چهارشنبه 24 مهر 1387 - 2:25
0
موافقم مخالفم
 

علیرضا خان هر چی میخوای طومار بنویسی بنویس و هر چی میخوای از قادری با این سوادش هم ایراد بگیری بگیر!

اما از فردوسی پور چرت و پرت و توهم نپرون که تو کار خودش و گزارشش خبره هست و خیلی ها مثل تو بهش حسادت دارند...

جوک سال باید حرف تو بشه درباره جنس صدای عادل!!!

عزیزم سواد و اطلاعات و شخصیت عادل به کنار بهترین و محبوبترین بودن فردوسی پور اصلش صدای یونیک و باهالشه...

برو با همون خیابانیت فوتباهای مرده را ببین و حال کن

فقط وسط بازی بر اثر گزارش خیابانی خوابت نره...

پس ساکت شو و دیگه مزخرف نگو مخصوصا از عادل محبوب و خبره در کارش.

حسین
يکشنبه 5 آبان 1387 - 21:58
2
موافقم مخالفم
 

درود بر امیر قادری که حرف دل ما را زد!

آقای خیابانی، گزارشهای تو و اخلاق گرائیهای مصنوعی و حال به هم زنت من یکی را داره از فوتبال که عاشقش هستم بیزار میکنه!! بابا یکی به داد ما برسه! هر صحنه ای تو بازی پیش میاد یک ربع روی اعصاب ما راه میری! آسمون و ریسمون و برگمان و زرتشت را به هم میبافی که چی؟ چه ربطی داره؟ برگمان و زرتشت گفتن بیایی کاری را که بلد نیستی از یک کاربلد بگیری و اعصاب مردم را خورد کنی؟بابا هرکسی به درد یک کاری میخوره جنابعالی نمیدونم به چه کاری میخوری ولی والله بالله تالله گزارشگر خوبی نیستی!

بابا! از چه دری وارد بشیم؟ مسلمان هستی؟ حقوقی که میگیری از پول همین ملته میدونی چند درصدشون ناراضی هستند و این پول حرامه؟

انسان هستی؟ میدونی داری باعث آزردگی روح و روان انسانهای دیگر می شوی؟ زرتشت در مورد رعایت حقوق انسانها چیزی نگفته؟

به قول قادری نمی دونم به چی علاقه داری ولی به همون قسمت میدم بیخیال شو!! جون مادرت بیخیال گزارش شو! تو این صدا و سیمای وسیع دستتو یک جای دیگه بند کن! رحم کن جواد جان! رحم کن!

زمان
شنبه 11 آبان 1387 - 14:48
-1
موافقم مخالفم
 

ولی بدجوری زذ تو برجک امیر قادری ها !

سروش
دوشنبه 4 آذر 1387 - 2:59
1
موافقم مخالفم
 

من حرف های آقای قادری رو خوندم

واقعا میگم تمامش حقیقت بود و این دقیقا همون چیزی بود که من از خیابانی توی ذهنم داشتم

در ضمن اون دوستانی که میگن امیر قادری نماینده یه نسل نیست

باشه، نماینده شما نیست

اما حداقل نماینده یه نسل سینما دوست که نوشته هاش رو دوست دارن و براش احترام قائلن هست

لطفا یه خرده فکر کنید

همه می دونیم که جواد خیابانی کیه و ارزش این طرفداری رو نداره ...

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 0.925858974457 seconds.