fffff
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 15:56
-2 |
|
|
|
اصلاً با این حرف ها موافق نیستم مهران مدیری هرگز به نفع آدم هایی که شما می گید کاری نساخته
|
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 16:6
1 |
|
|
|
من دغدغه آزادی و دموکراسی دارم و از مهران مدیری هم خیلی خوشم میاد. و فکر میکنم اصل اولیه آزادی و دموکراسی این باشه که هرکس هرچی رو بخواد دوست داشته باشه بدون اینکه انگ بخوره.
|
مريم رحماني
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 18:25
0 |
|
|
|
آقاي امير احمدي آريان متن زيبايي بود و نشان از سواد و مطالعه زياد شما داشت اما آيا تصويري كه مهران مديري از قشر به اصطلاح روشنفكر نشان داد، تصوير مخدوش اصلاح روشنفكري در ميان نسل امروز نبود؟؟ من با سيگار مخالف نيستم ،اما اين يك ادا در ميان فرهنگ روشنفكري شده است ...!!! آيا" مرد هزار چهره" طنز "اداي روشنفكري " نبود؟؟؟ اين كه روشنفكر ناب در جايگاه خود گنجينه اند، كنار ولي متاسفانه بدبختي ما ناشي از عدم همين"ناب بودن" است و لاغير.... و مديري در كار خود همين مسئله را به طنز كشيد... اين كه من يك بازيگر زيبا يا يك گالري دار مطرح باشم ،حتي اگر فيلم بسازم و تمام جشنواره هاي خارجي را سير كنم ، يا نمايشگاهي از آثار نقاشي و يا كتاب هاي رنگارنگم بگذارم ، و..... اگر ذهن ناب و حس اصيلي نداشته باشم، همان بهتر كه مايه سخره قرار بگيرم! ....................................................................... ..................................اتفاقن اين هوش سزشار مهران مديري را مي رساند كه با وجود مميزي شديد در رسانه ملي اين گونه ناب به تمام اقشار جامعه نهيب زد!
|
صامده
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 18:42
2 |
|
|
|
مهران مدیری نه سیاستمداره نه محافظه کار.یه انسان شریف و صادقه.
|
یک دوست
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 18:57
0 |
|
|
|
خوشحالم که در این فضای مدیری خواهی و مدیری دوستی و آدم های چشم و گوش بسته ای که هر محصول بی قواره و سخیف را به عرش میبرند، حداقل کسی هم با استدلال خودش نقد جدیدی از کارهای این آدم کرد. در فضایی که همه چیز از نان گرفته تا ادبیات سیاسی است و صدا و سیما فیلم های ایرانی را که در سینما هم نمایش داده شده گاه با بیست دقیقه سانسور، تکه پاره می کند و به نمایش می گذارد، بعید نیست دست نامرئی هم پشت این بریز و بپاش برای قاب های زشت، اطوارهای مشتی لوده با اندکی چاشنی نقد اصطلاحاٌ اجتماعی آن هم از آن جنس که نه سیخ بسوزد نه کباب و جفتک پرانی ها مدیری باشد. دستی که بدش نمی آید مشتی روشنفکر دودی ی مشنگ به همان سرنوشتی دچار شوند که قربانیان قتل های زنجیره ای به آن دچار شدند!
|
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 20:29
1 |
|
|
|
کاملا درست بود. مهران مدیری یک عوام گرای محافظه کاره که مردم فکر می کنند حرف های روشن فکری می زنه.
|
ک / کریمی
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 20:53
2 |
|
|
|
شاید اگر جایگاه دقیق آقای نویسنده را می دانستم و مطمئن بودم که این مطلب را می خواند،جور دیگر می نوشتم.اما به نظر من متن این نویسنده کاملا از زاویه ایست آلوده به توهم توطئه .تو طئه ازسوی هر کس و هر چیز.پس طبیعی است که با جمله های سلبی و ایجابی برای همه چیز حکم قطعی صادر کند: سیاهی واقعیت،فرهنگ مملکت آخرین نفس هایش را می کشد،انرژی مثبت هیچ کس را از فلاکت نجات نمی دهد، هر کس ذرهای دغدغه آزادی و دموکراسی را در این مملکت داشته باشد، از مهران مدیری دل خوشی ندارد و....و بعد آن حکم "فروید گونه "از مرد چهل ساله و غرایزش و تسری بی شرمانه آن به مدیری و محبوبیت او.کاری به این ندارم که نویسنده ای که می پندارد دلخوری روشنفکرنماها از آخرین اثر مدیری بیهوده ست و دلیلش را در "تولید ایدئولوژی فریب گر" توسط او می شمارد، چگونه است که بعد از به قول خودش پانزده سال تازه به این نتایج رسیده و برای مدیری و آثار او نسخه می پیچد ! ولی اطمینان دارم او مدیری را دیوار کوتاهی در میان برج و باروهایی که پشتشان به خیلی جاها گرم است یافته است وخود در پس خوراندن ایدئولوژی موهوم خود به خوانندگانش حقیقتی را پنهان می کند.این که مدیری جزء کدام دسته است؟ کسی که همواره در برابر نقدهای غیر منصفانه وبهتر بگویم تاخت و تازها، سکوت اختیار کرده،سر به لاک خویش برده و کار خودش را کرده است.مدیری در برنامه ای تحصن نمایندگان را نقد می کند و بعدها در جمع بزرگی از هواداران خاتمی می گوید:"چیزهایی هست که شما نمی دانید..." .اما ایراد کار آنجاست که مدیری در این بخش ماجرا دیگر آن رسانه ملی را در اختیار ندارد."کیانوش استقرارزاده" ی برره نماد روشن و صریح قشر روشنفکر دربرابر توده مردم است و هیچ کس از این بابت از مدیری تشکر نمی کند.خیلی ها ترجیح می دهند به جای آن، تعداد صفرهای مانده حساب بانکی او را تخمین بزنند و کسی از دیالوگ "شیرفرهاد" هیچ برداشتی نمی کند که: "وجدان داشتن یک نفر کافی نیست.همه باید وجدان داشته باشند...". در این که مدیری کارمند صداو سیماست و قائدتا پیرو تصمیمات و سیاستهای فرهنگی روسای این سازمان،حرفی نیست.اصلا در کدام سازمان برای کارمندی چیزی جز این ممکن می شود؟ اما آنچه از قلم افتاده و گاه فراموش می شود این است که بقیه چه کردند؟آنها که ده ها برابر مدیری بودجه در اختیار داشتند و سریال و فیلم ساختند و در آنها خواستگاری ها و عروسی ها ومجالس ختم را با جزئیات به تصویر کشیدند و با توهم حماقت مردم، ساعت ها از وقت آنها را نابود کردند چرا هیچ وقت متهم به ایدئولوژی سازی و یا شاید " احمق سازی" نمی شوند؟ من که برای دقیقه ای و ساعتی که پای برنامه های مدیری نشستم و نقد دنیای سیاه و حقیقی پیرامونم را به چشم دیدم؛چه آن مردم بی سواد و بی فرهنگ برره ای و چه آن روشنفکرنماهای پرادعا و توخالی که هر دو حتما بخشی از من بوده اند، به مدیری مدیونم.مدیونم که ساعاتم را به جای هدر دادن پای اخبار کذب و دستکاری شده شبکه های داخلی و برنامه های مبتذل ماهواره ای ، به خنده گذرانده ام.خنده به بدی ها.به سیاهی ها.خنده به سیاهی گفتار و رفتار، و از همه بدتر پندارخویش.
|
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 22:41
1 |
|
|
|
اصلا با حرفاتون موافق نیستم.
|
اسماء
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 23:34
-1 |
|
|
|
این مزخرفات یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
همین
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 0:39
1 |
|
|
|
زرشک هر کس با ما نیست دشمن ماست!
|
فرهاد
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 1:5
-2 |
|
|
|
آقای احمدی توی این کلام فقط به خدا اعتراض نکردند . ! یعنی یک دلیل عقلی برای توحید صفاتی با نگاه به برهان نظم در راستای یکسان سازی و جهانی سازی جهان بینی و نگاه ایدلو ژیک و رفتار شناسی ساختارمند یک پدیده با نگاه درونگرا و همه چیز بین . ببخشید که این جوری در مورد این نقد محترم گفتم
|
فرهاد
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 1:18
0 |
|
|
|
قشر معترض و منتقد ولی نقدناپذیر به به به به به به
|
ندا
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 1:39
1 |
|
|
|
واقعاً که مزخرف ترین متنی بود که تو این سایت خوندم!!!!!!!!!!!
|
فرهاد
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 1:59
0 |
|
|
|
کسی که نقد می کنه ولی گوش نقد شنیدن نداره یعنی اینکه فقط نق می زنه همین . شما تعداد موضوعاتی که توی این نوشته هست رو بشمارید. مهران مدیری تعریف پوپولیست اشاره به تعریف ایدئولوژی انتقاد از صدا و سیما فلسفه تلوزیون گزینش یک تعریف برای ایدئولوژی انتقاد از وضع فرهنگ مثال های پوپولیستی برای ایدئولوژی دغدغه آزادی تقابل ایدئولوژی و واقعیت هنر نقاب سازی جامعه سرمایه داری و maturalist سرمایه محبوبیت دفاع از روشنفکری تعریف روشنفکری
|
امیر
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 4:28
1 |
|
|
|
قابل تامل بود . آفرین .
|
ebi
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 11:18
0 |
|
|
|
این اقا نظرات شخصیش را بیان کرده هر کسی میتونه نظر بده
|
Asghar
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 11:40
0 |
|
|
|
مطلب نوشته شده یک مشت چرندیات بود از طرف کسی که می خواد بر خلاف جریان حرفی زده باشه و خودشو مطرح کنه! مدیری خیلی بالاتر از این حرفاست.
|
صامده
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 12:24
0 |
|
|
|
مهران مدیری سیاستمدار و محافظه کار نیست.یک انسان صادق و شریفه.
|
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 13:39
1 |
|
|
|
mehran modiri bazigar va kar gardane khobi ast vali az in ke har seryali ke dorost mikone vaghat makhsose tehrani hast va baray mardome tehran seryal misaze azash badammmmmmmmmmm miyad
|
عليرضا پارسي
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 14:12
1 |
|
|
|
نوشته پر مغز و عالي بود، صد در صد با حرفهاي آقاي نويسنده موافقم، مهران مديري جلوه زيبا و شكيل يك آدم نون به نرخ روز خور است.
|
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 14:34
0 |
|
|
|
با تمام این قشرها که نام بردید در تمام دنیا شوخی میکنند و به کسی بر کسی بر نمی خورد خودتان می گویید طنز
|
matador
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 16:17
0 |
|
|
|
به شدت با حرفای شما موافقم بسیار زیبا بود
|
پریسا
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 16:51
-1 |
|
|
|
نتیجه اینکه...همه ی مردم ایران،از عوام گرفته تا روشنفکران،فریب مهران مدیری رو خوردن...غیر از این آقا!!!!شما با این همه هوش و نبوغ!چرا تا حالا خودتون رو بروز نداده بودید؟؟!!!!
|
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 20:52
-2 |
|
|
|
واقعا؟ هر کس هر چی دوست داره بگه؟ عزیزم شما که دغدغه دموکراسی دارین بهتر باید بدونین که این حرف زمانی معنی داره که دامنه "هر کس" خیلی وسیع باشه نه این که "هر کس" به چند نفر (مثلا 2% جامعه) ختم بشه. من یک بار رفتم صدا و سیما، برای گرفتم کپی یک فیلم سینمایی، من تا حالا پنتاگون نرفتم ولی فکر کنم وارد شدن به اونجا هم به همین سختی باشه! "مهران مدیری پوپولیستی تمام عیار است" جمله بسیار موجز و بسیار درستی است. در دولتی که سیاست هایش را شبانه روز بر اساس پوپولیسم پیش می برد چه کسی بهتر از مهران مدیری برای یکه تازی در رسانه پرمخاطب ملی؟ گو این که من هم به قریحه و طنز مدیری باور دارم اما این دلیل نمی شود که جنبه های پوپولیستی طنزش را نادیده بگیریم
|
babyface
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 20:54
-1 |
|
|
|
من اينجا دوست دارم انگشت روي مشكل اساسي تر از سياست بگذارم. اين كشوري كه سال ها اسم ايران جلوه و شكوه خاصي بهش داده و يك كوه فرهنگ پشتوانه ء روز هاي تنهايي و انزواي سياسي اون شده هرچند فيلم هاي هجو و پوچي مثل 300 بر ضد اون ساخته ميشه يك پايه و اساس مهم داره كه من فكر ميكنم ستون اصلي فرهنگ هم باشه و با نبودش فرهنگ هم با كوچكترين زلزله ء سياسي و تبليغاتي فرو ميريزه و اون ستون محكم زبان پارسي هست. زباني كه ريشه در بود و نبود ما داره و زباني كه حالا با لغات عربي متاسفانه رنگ و بوي گذشته را نداره ولي باز هم مقدس و پر محتواست. حالا اگر لغات عربي دخل و تصرفي هم در اين زبان داشتند ما به فال دين ميگيريم ما از كنار اون گذر ميكنيم چرا كه دين حرمت زيادي بين ما مسلمان ها داره اما آيا در اين بحران هويت و فرهنگ ايراني اين شايسته هست كه بهترين زمان ممكن براي برنامه هاي صداوسيما به سريال هاي طنزي اختصاص پيدا كنه كه حتي در اون به زبان فارسي صحبت نميشه؟ آيا زبان پارسي اونقدر مستهلك شده كه ما بيش از چندين ماه و شايد سال مردم رو با زبان جديدي به نام برره آشنا كنيم؟ دوستان فرهنگ ما به اندازهء كافي زير رگبار دشمنان هست پس ديگر خودمان نمك روي زخم هاي بي درمان نپاشيم كه اگر اين طور شد ديگر ايراني نميماند تا سياستي بر آن حاكم باشد
|
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 22:17
3 |
|
|
|
مهران مدیری اگر نخواهیم بگوییم بهترین حتما یکی از بهترین و باهوشترین کارگردانان ایران است . حتی میتوان با کمی دقت در بازیهای او قدرت و هنر بالای بازیگری او را دید .
|
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 8:21
-1 |
|
|
|
He is the best
|
اردشیر
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 11:50
1 |
|
|
|
از اول تا اخرش مزخرف و چرت و پرتی بیش بود این اقا داشت درباره مهران مدیری حرف میزد !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ من که به سلامت عقلش شک دارم !!!!!!
|
ستاره
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 12:17
1 |
|
|
|
اگر منظور منتقد محترم از نوشتن این نقد به رخ کشیدن سواد و مطالعاتشون در سیاست و جامعه شناسی بود ، کاملا موفق عمل کردن و باید براشون به خاطر اینهمه وسعت مطالعاتی و اینهمه فراست هورا کشید که بر خلاف اینهمه ایرانی اصلا فریب آثار مهران مدیری را نخوردند!!!!!!! آقای عزیز ، خب مسلمه که کار کردن در این صدا و سیما که حتی به سریالهای ساخت داخل هم رحم نمی کنه و با قیچی به جونشون می افته ، شرایط و قواعد خاص خودشو داره. اما با تمام این محدودیت ها مهم اینه که حاصل کار چی باشه بعد از 15 سال دیگه زیاد سخت نیست که بفهمیم کدوم کاری هنوز قابل بحثه و چه کارایی حتی ارزش فکر کردن هم ندارن.... مهران مدیری یک فرد پراستعداد، هنرمند و دارای قوه طنز بسیار باالاست اما اینها تنها دلایل موفقیت هاش نیست. قبل از همه اینها مهران مدیری شریف و صادقه ، اهل تظاهر نیست و این برگ برنده ای که تو این سالها رو کرده. قدرت صداقت بین ما مردمی که تا گردن تو باتلاق تظاهر و ریا فرو رفتیم و داریم دست و پا می زنیم چیزی نیست که از چشم کسی پنهون بمونه. بعد از زلزله بم هیچوقت تا عمر دارم چهره عصبانی و کلام تلخ مهران مدیری از خاطرم نمی ره ، خیلی از هنرمندا بعد از زلزله در باره این اتفاق وحشتناک صحبت کردن ولی کلام ساده و عصبانی و در عین حال منطقی مهران مدیری حرف دل مردم بود. همون حرفایی که در برره " به ستاد مبارزه با حوادث یهویی" تبدیل شد. من ترجیح میدم پای حرف کسی بشینم که ساده و صادقانه حرفشو می زنه و در عوض به خودش دروغ نمی گه تا اینکه بخوام سراغ افرادی برم که پشت اصطلاحات و مکتب های مختلف مخفی می شن تا هیچ کس حتی خودشون قادر به دیدن چهره واقعی اونها نباشه. شما چه طور منتقد محترم؟
|
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 13:13
1 |
|
|
|
جناب آقای نویسنده سیاهی واقعیت رو اگر خیلی دوست دارید تجربه کنید سری به فیلم های آخر فیلم سازان مشهورتون بزنید که " به همین سادگی " شما رو دعوت به یک زندگی معمولی می کنند و با " آواز گنجشک ها" سرگرمتون می کنند باز هم درود بر مهران مدیری که این همه سادگی رو به مسخره می گیره ...
|
پرنیا
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 20:54
0 |
|
|
|
سلام... بازهم یک سیاه مشقی دیگر پر از کلمات قلمبه سلمبه...نویسنده ای که قصد دارد تا با وسط کشیدن پای فلسفه و ایدئولوژی و به کاربردن یک مشت .... ئیسم مخاطب را خلع سلاح کند و او را با خود همراه سازد...اما افسوس که این نویسنده هنوز متوجه نشده که دوره ی این فلسفه بازی ها به سر رسیده است. خیلی وقت است که خیلی ها می آیند و می روند و مدیری را متهم به سیاسی کاری می کنند.تنها دلیلشان هم این است که مدیری طبق سیاست های سازمان صداو سیما پیش میرود!!! این سازمان برای مدیری جایگاهی متفاوت از آنچه در بین ما؛ به عنوان افرادی که تنها نظاره گر تولیدات این سازمان هستیم ،دارد.همه ما در هر جایی که به آن وابسته ایم ودر آن به هر گونه فعالیتی اشتغال داریم مانند دانشگاه ، مدرسه ،شرکت، اداره و... خواه خصوصی و خواه دولتی مطمئناً از سیاست های آن عدول نمیکنیم!!! مدیری هم دقیقاً همین وضعیت را دارد.و به حکم کسی که در این سازمان مشغول فعالیت است محدودیت ها و خط قرمز هایی دارد. و صد البته که همین ماندن و با این محدودیت ها کار کردن و خوب کار کردن جایی بسی تقدیر و تحسین دارد... متاسفم که هنوز هم خیلی ها هستند که مدیری و هنرش را تا حدی نازل میدانند که آن را تنها به منزله یک سوپاپ اطمینان برای دولت تلقی می کنند.این دسته همان هایی هستند که تحصن کردن و غذا نخوردن را آزادی طلبی می دانند. همان هایی که دائم ادعای ناراضی بودن از وضعیت موجود را میکنند. غافل از اینکه مدیری سالها ست بدون هیچ ادعایی ؛همین واقعیت سیاه و انکار ناپذیر مدعیان را به سخره گرفته تا شاید بیدار شوند و بفهمند با راهمپیمایی کردن و شعار دادن و مرگ بر... گفتن هیچ چیز تغییر نمیکند. اما در مورد اینکه نویسنده ی این مطلب مدیری را متهم به وارون کردن واقعیات و... کرده است تنها می توا نم بگوییم که ایشان واقعیات را درک نکرده اند ...واقعیات را اشتباه گرفته اند. و باز هم فقط مدیری است که دارد فریاد میزند ما همه خوابیم
|
رضا
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 0:29
-2 |
|
|
|
بله آقای خیلی روشن فکر ! به خاطر همین برنامه شب شیشه ای که قرار بود مدیری توش باشه ناگهان پخش نشد. به خاطر همین باغ مظفر نصف کاره تموم شد به خاطر همین گنج مظفر قرار شد سی دی بشه که محدودیت های تلوزیون رو نداشته باشه به خاطر همین سریال های مدیری بیشتر از بقیه سانسور میشه و..و..و اینا همش به خاطر حفظ منافع رسانه ملی از طرف مدیری هست !!
|
س.ک
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 10:39
0 |
|
|
|
عجب شیطونی بوده این مهران مدیری؟؟؟!؟ آقای مدیری فکر کردی هیشکی نمیفهمه داری چیکار می کنی؟؟ ای کلک؟؟! خب مگه فکر کردید اگر مهران مدیری غیر از این بود بهش اجازه ی کار می دادند!!؟ بابا تو مملکتی زندگی می کنیم که فیلمهای خودمون تو تلویزیون پخش نمیشه یا اگر میشه با سانسور!!!؟ من البته کارهای مهران مدیری رو خیلی دوست دارم ولی این نقدی که اینجاست هم قابل تامله و شخصاً بارها و بارها به اون فکر کرده بودم ولی خب بالاخره اگر بخوای تو صداوسیمای ایران کار کنی یه باجهایی هم باید بدی مهران مدیری هم دور از این قضیه نیست... گرچه با همه ی نکات نقد فوق موافق نیستم ولی خیلی خوشحالم که میتونیم به یک موضوع از زاویه های مختلف نگاه کنیم... یادم نره اون عادل فردوسی پور هم همچین دور از این قضیه نیست ایشون هم بله .... بالاخره زندگی سخته دیگه؟؟!
|
كاوه
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 15:0
-1 |
|
|
|
كاملا قابل تامل است. متن جالبي بود. لطفا متعصبانه نخونيد
|
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 16:21
1 |
|
|
|
به نظر من متن فابل تامل وجالبي بود. من خواهش ميكنم يكبارهم كه شده از اين دفاعيات بيخود و عوامانه دست بكشيد.هيچ كس در هنرمند بودن مديري بحثي نداره و اين مطلب هم دراين خصوص حرفي نمي زنه ، اصل مطلب چيز ديگهاي كه درمتن به آن اشاره شده.
|
بي نام
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 16:31
0 |
|
|
|
.... مهران مديري فيلسوفه! ....
|
نازنین
يکشنبه 15 ارديبهشت 1387 - 0:58
0 |
|
|
|
مهران مدیری ادای روشنفکری رو در نمیاره ... این شمایی که ادای روشنفکری رو در میاری و یه سری اراجیف رو تو ذهن این ملت تزریق میکنی ... متاسفم ...
|
علی
يکشنبه 15 ارديبهشت 1387 - 17:16
-1 |
|
|
|
به به به به به به اگه یه دونه طنز ساز تو ایران باشه اون مهران مدیریه
|
دوشنبه 16 ارديبهشت 1387 - 12:5
0 |
|
|
|
تو این که مدیری یک سیاستمدار قهاره شکی نیست ولی این آقا هم خیلی تند رفته به این شدت هم که گفته فکر نکنم باشه. مدیری جراتشو داره مردمم پشتوانه اش هستن
|
دوشنبه 16 ارديبهشت 1387 - 13:28
-1 |
|
|
|
لطفا نخبه کشی نکنید مدیری یک کارگردان و بازیگر فوق العاده است
|
دوشنبه 16 ارديبهشت 1387 - 19:47
1 |
|
|
|
آقايون روشنفكر يه روز اومدن سر كار و شعار جامعه مدني دادن. اعتقاد داشتن كه همه بايد آزادانه انتقاد كنن تا كشور پيشرفت داشته باشه. بعد از چند سال كه خودشون كلي خرابكاري كردن و يكي اومد ازشون انتقاد كرد. مهران مديري تو نقطه چين. حالا اين آدما هنوز از اون موقع تا حالا اين كينه رو نسبت به مديري دارن. خوب كه قدرتي ندارن وگرنه تلويزيون هر چند وقت يه بار يه برنامه خوب و خنده دار نمي تونست داشته باشه!!!
|
يكي زرنگتر از اقاي نويسنده
سهشنبه 17 ارديبهشت 1387 - 19:11
1 |
|
|
|
واقعا شما با اين صحبتهايتان بنفع چه كسي مي خوا ستيد صحبت كنيد كه بطور غير مستقيم افكار اقاي مهران مديري را مورد هدف قرار داديد.
|
پریسا
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387 - 1:6
0 |
|
|
|
از خوند ن متن بالا لذت بردم خوبه که ادم ها همیشه طرف باد نباشن و واقعیات رو بگن همینطور هم دیگران غیر متعصبانه برخورد کنن و این واقعیات رو بپزیرن ممنون
|
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1387 - 22:29
2 |
|
|
|
mehran modiri is the best hamino bas....ino bedoonid
|
ملودی
يکشنبه 29 ارديبهشت 1387 - 14:23
1 |
|
|
|
واقعا از خوندن این مطلب لذت بردم تا حالا مقاله ای نخونده بودم که با تک تک جملاتش موافق باشم و از ته دل تاییدش کنم دست اقای اریان درد نکنه درود بر شرفش.
|
الهه
يکشنبه 5 خرداد 1387 - 18:55
1 |
|
|
|
متن خوبی نبود...مهران مدیری آدم صادق و شریفیه.این چیزایی که نوشتید راستش اونقدر سیاسیه که ربطی به مهران مدیری پیدا نمی کنه چون مهران مدیری هیچ وقت این قدر سیاسی نبوده و نیست البته نه اینکه در مورد سیاست حرف نزده..اتفاقا خیلی هم حرف زده در این مورد ولی انگار نویسنده این مطلب دیگه خیلی سیاسی فکر می کرده.... اینایی که نویسنده میگه از این سرچشمه گرفته که توقعات خیلی خاصی از مدیری داره اونم از نظر سیاسی...خوب باید بگم مسلما این توقعاتش کاملا بی اساسه.... تو مملکت ما فرهنگ، اقتصاد ، علم و هر چیزی که تصورشو بکنید زیرگروه سیاست فرض میشن در صورتی که اینا خودشون اونقدر مسائل مهمی هستن که باید براشون سیاست ایجاد کرد ولی خوب ما همه چیز رو فدای اون سیاست ناشناخته می کنیم همیشه هم یه اصرار عجیب بیخود براش داریم...مهران مدیری یه نخبه هست...فکر نمی کنم این نقد آقای آریان در تاریخ هنر و یا نقد ایران نقش مهمی رو بازی کنه اما مسلما مهران مدیری تاثیر خیلی زیادی داشته و خواهد داشت... خیلی چیزای دیگه دوست دارم بنویسم ولی اونقدر این نوشته به نظرم به مهران مدیری بی ربطه که نمی دونم چه جوری باید مسائلی که تو سرم می گذره رو به هم ربط بدم و بنویسم تا از شخصیت دوست داشتنی مهران مدیری در مقابل این نوشته ی خیلی بی ربط دفاع کرده باشم.
|
يکشنبه 5 خرداد 1387 - 20:24
0 |
|
|
|
nemidonam chera har ki az har ja kam miare,sare in bande khoda va tavanaee hash khali mikone?????????? agha jan in ke hesadat nadare...to ham tory raftar kon ke baese shadio khoshhalie mardom bashy,kari kon ke har ki delesh gereft ba didanet va harf zadan bahat taghiri to ahvalatesh bedy. ta key mikhaym be in kara edame bedim? hamishe enteghad!! jangidan ba adam haye movafagh! ang chasbondan be har ki ke baraye ye ede mohtaram ya azize? ye bar ba khodemon sadegh bashim dalile in kar ha chie???????? yani ma hich adame pasto non be nerkhe roz khory nadarim,ke be in agha gir midid?/? yani kasanio nemishnasim ke choob la charkhe zendegie hame mikonan? ba ona che kardid?eslaheshon mikonid?enteghad mikonid??
|