سينمای ما - کنسرت گلزار و بهداد لغو شد / اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 16:45

I نظرسنجی I

جذاب ترین سریال نوروزی امسال تلویزیون کدام بود؟




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


هیچ


  (168 رأي)

کارگردان :
عبدالرضا کاهانی
به رنگ ارغوان


  (91 رأي)

کارگردان :
ابراهیم حاتمی كیا
تسویه حساب


  (72 رأي)

کارگردان :
تهمینه میلانی
پوپک و مش ماشاالله


  (96 رأي)

کارگردان :
فرزاد موتمن
طهران تهران


  (141 رأي)

کارگردان :
داریوش مهرجویی



کنسرت گلزار و بهداد لغو شد / اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود
کنسرت گلزار و بهداد لغو شد / اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود


سینمای ما - برگزاری کنسرت کوبه‌ای گروه دارکوب که قرار بود با حضور محمدرضا گلزار و حامد بهداد برگزار شود لغو شد. قبلا اعلام شده بود که این گروه از26 تا 29 مهرماه در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت می دهند اما امروز اعلام شد که اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود.

رئیس گروه نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی با ابراز تاسف از وقوع چنین وقایعی که موجب متضرر شدن گروههای موسیقی و دلخوری جوانان هنرمند می شود به خبرنگار مهر گفت : این گروه مجوز اجرا را از دفتر موسیقی نگرفته بود و اداره اماکن نیروی انتظامی نیز از این اجرا ممانعت به عمل آورده است. دشت گلی در ادامه گفت : ما با همکاری شوراهای تخصصی خود همواره سعی کرده ایم با سرعت عمل و همکاری با گروههای موسیقی بستر مناسبی برای فعالیت این گروهها پدید آوریم، در نتیجه انتظار آن است که این گروهها برای اینکه به مشکلات این چنینی گرفتار نشوند از مجرای قانونی اقدام کنند.

تا کنون چندین هزار نفر برای این برنامه که قرار بود هر روزدر دو نوبت اجرا شود بلیت خریداری کرده اند در صورتی که بسیاری از آنها از لغو برنامه خبر ندارند و از سوی دیگر یکی از مسئولان گروه با دلخوری از ناهماهنگی های موجود اظهار داشت که از مدتها قبل سی دی برنامه ارائه شده و هزینه های زیادی نیز برای تبلیغات و مقدمات اجرای برنامه صرف شده است که باید مسئولان مربوط پاسخگوی این ضرر و زیان ها باشند.

در صورت برگزاری این کنسرت زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.



منبع خبر : مهر
پنجشنبه,26 مهر 1386 - 20:58:18

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

پيام گلزار
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 21:34
0
موافقم مخالفم
 

امروز وقتي كه با تالار انديشه تماس گرفتم گفتن كنسل شده فكر كردم كه دروغ است ولي حالا كه خوندم...............

فرزانه
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 21:51
-2
موافقم مخالفم
 

سینما یه جور داره نابود میشه موسیقی یه جور دیگه

بیتا
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 23:22
-2
موافقم مخالفم
 

خوب مردم و میذارن سر کار

فرقی نمیکنه چون هم ما سر کاریم هم گلزارها و بهدادها که مدتها زحمت کشیدن

من نمیدونم این ارشاد پس به چی مجوز میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میخواستم بعد از این همه درس خوندن یه شب برم حال کنم

مگه میذارن

raya
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 23:44
-1
موافقم مخالفم
 

man bilit gerefte boodam ,az sobh ke fahmidam ta alan narahatam akhe chera?????????????????????????

yasamin
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 23:55
0
موافقم مخالفم
 

in goroh az daftar mosighie vezarat ershad mojavez dashtan vagarna in hame bilito bi khabar nemiforokhtan . lotfan ye bahaneye dige biray alaf kardan mardom biarin ke ghabele ghabol bashe.

J.A
جمعه 27 مهر 1386 - 0:17
1
موافقم مخالفم
 

واقعآ كه مسخره س .امروز براي كنسرت رفتيم تالار انديشه يه نفر بدو بدو اومده جلو ميگه كنسرت كنسل شده چون جا تو تالار كم بوده.بهانه رو تو روخدا ببينين.

واقعآ متاسفم...

MAHSA
جمعه 27 مهر 1386 - 0:18
0
موافقم مخالفم
 

MAN BILIT KHARIDE BODAM ,VAGTY FAHMIDAM LAGV SHODE GEWRYAM DAR OMAD ,AKHE CHERA!!? CHEGADR MA BADBAKHTIM, KHEILY NARAHATAM, AFSORDE SHODAM

فرشاد
جمعه 27 مهر 1386 - 1:36
4
موافقم مخالفم
 

خبر مهم :

من از سایت سینمای ما خواهش می کنم که این کامنت رو تایید بکنه تا خیلی چیزها برای همه روشن بشه.

من و چندین نفر دیگر چند روز قبل اقدام به هک کردن وبلاگ خواهران گلزار کردیم.

ما هیچ علاقه ای به این کار نداریم. ولی ار اونجا که دیدیم و متوجه شدیم که افراد وبلاگ خواهران گلزار(تعداد زیادی) به اینجا می آیند و به بسیاری توهین می کنند و مودبانه صحبت نمی کنند, مجبور به این کار شدیم.

خیلی از اعضای این وبلاگ مودب هستند. ولی متاسفانه به خاطر اینکه تعداد کثیری از اعضای این وبلاگ این سایت را مکانی برای توهین به همه تصور می کنند, ما هم برای تنبیه آنها محبور به هک کردن وبلاگ خواهران گلزار شدیم. تا باسخی به توهین های آنها در این مکان عزیز باشد.

من از بعضی از اعضای وبلاگ خواهران گلزار معذرت می خواهم. این کاره ما از روی دشمنی نبود. بلکه در جواب توهینهای عده ی کثیری بود. جواب توهین همیشه با توهین نیست.

امیدوارم وبلاگ جدید موفق باشه. ولی اگر باز هم بی ادبی ها و توهین ها ادامه داشته باشه ما مجبور به این کاریم. تا جوابی به شما بدهیم که یاد بگیرید به همه توهین نکنید.

باز هم از سایت سینمای ما می خوام که این کامنت مهم رو تایید بکنه.

خداحافظ

asal
جمعه 27 مهر 1386 - 8:21
-1
موافقم مخالفم
 

خوب خدارو شکر


جمعه 27 مهر 1386 - 10:40
0
موافقم مخالفم
 

من از اولشم می دونستم!!!! خیلی ضد حال جالبی بود!!!

ستاره
جمعه 27 مهر 1386 - 10:55
2
موافقم مخالفم
 

من به مسئولان عزیز پیشنهاد می کنم طی یک بیانیه رسما اعلام کنند که با اجرای هرگونه کنسرت مخالفند.

حداقل حسنش اینه که دیگه ملت و هنرمندان اینهمه سر کار گذاشته نمی شن و اینهمه وقت هم از کسی تلف نمیشه.

نه اینکه درست 1 روز مونده به اجرا یهو همه چی بره رو هوا......اونم با این بهانه مسخره و سطحی که جا کم بوده و استقبال زیاد!!!!!!!!!!!

توهین به شعور مخاطب و توهین به هنر و احساس هنرمند آخه تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

roya
جمعه 27 مهر 1386 - 11:48
2
موافقم مخالفم
 

kheily narahat konandast, ba hezar shog o zog bery ticket bekhary onvagt began lagv shod ,akhe chera??????

hichkas
جمعه 27 مهر 1386 - 12:34
1
موافقم مخالفم
 

shoma maro maskhare kardin aval motmaen beshin bad khabar bedin hamash hamin majarast

niloo
جمعه 27 مهر 1386 - 13:8
-2
موافقم مخالفم
 

ma alan nazdike 50 hezar toman bilit kharidim, taklife ma chie?

مهسا
جمعه 27 مهر 1386 - 13:43
0
موافقم مخالفم
 

خدا رو شکر که لغو شد. خدا رو شکر


جمعه 27 مهر 1386 - 18:15
0
موافقم مخالفم
 

در جواب به فرشاد:

آدم ... هستی نمی خواستم اینجوری باهات حرف بزنم ولی مجبورم کردی...

تو فکر کردی با یه بلاگ هک کردن همه چیز رو نابود کردی...

خیلی خندم میگیره.حالا می فهمم که خیلی بچه ای...می دونی چرا؟

الان بهت میگم....خیر سرت ور داشتی تمام پستها و کامنتای بچه های ما که هر کدومشون برای همه ی ماها یه دنیا خاطرست رو حذف کردی و از اون بلاگ که 4 ساله همه شبانه روز به اینجا رسوندنش فقط یه اسم باقی گذاشتی...

آخه تو چرا انقدر بچه ای...

مدیر بلوگفا با ما صمیمی هستش و ما تا فردا شب پسورد بلاگ رو ازش میگیریم .در ضمن 10 بار دیگه هم که هک کنی باز می بینی که ما با همون آدرس آپامون رو میاریم بالا و یه چیز دیگه بگم که کلا"سوخته بشی:

تمام پستهایی رو که ما تو این چند سال تو خواهران گلزار آورده بودیم بالا همه رو به صورت کپی شده تو یه بلاگ زدیم و همه رو ثبت موقت کردیم و به محض این که پسورد خواهران رو فردا از مدیر بلوگفا گرفتیم همه رو دوباره بر می گردونیم.و یه چیز دیگه شاید تو تونسته باشی یه بلاگ رو از ما بگیری که اونم نتونستی بکنی و فقط یه 2 ساعتی برای ما کار تراشیدی ولی این رو بدون افکار ما رو که نمی تونی هک کنی...ما تا ابد از تک ستاره ی سینمای ایران یعنی محمدرضا گلزار حمایت می کنیم و نه تو و نه گنده تر از تو هیچ ... نمی تونن بکنن.به زودی یه گروه می سازم به عنوان زد رادان و همه رو بر علیه شماها بسیج می کنم.کاش من و سابقه ی کاری من رو می دونستی اونوقت به...در ضمن اگه مردی اسم و آیدیت رو بده. نمی زارم تو کل نت اسمی ازت باشه و هر اسمی با نام تو باشه هکش می کنم.بدبدخت هکرهای من سایت رو هک می کنن آیدی که دیگه جای خود داره...

اینم آدرس خواهران گلزار هستش که جدید ساختیم...

همین الان بیا اینم هکش کن بعد فردا میبینی سره جاشه(-:

www.khaharanehgolzar.blogfa.com

elena
جمعه 27 مهر 1386 - 20:7
1
موافقم مخالفم
 

bilit begiri ,barname rizi bokoni ,onvagt began lagv shode ,che hali peida mikonid? man ke in chand roze fagat gose khordam, ma che gonahi kardim ke vazemon ine, hata ye konsertam nemitonim berim,ba tamam vojodam daram hers mikhoram

sahar
جمعه 27 مهر 1386 - 20:48
1
موافقم مخالفم
 

mage ma chi khstim!? fagat khastim berim konsert, chera ba ma injory mikonan!? chera azyat mikonan?

صدف
جمعه 27 مهر 1386 - 21:15
-2
موافقم مخالفم
 

خیلی بد شد لطفا زمان جدیدش را بگویید


جمعه 27 مهر 1386 - 22:56
1
موافقم مخالفم
 

سلام من تبلیغ توفیق اجباریو دیروز دیدم اگه میشه تبلیغو بذارین

aida
جمعه 27 مهر 1386 - 23:17
1
موافقم مخالفم
 

heif shod.bara didan golzar ruzshomary mikardam.az hich resaneie ham elam nashod va ma ta talar raftim badam ke........

sana
شنبه 28 مهر 1386 - 13:36
-2
موافقم مخالفم
 

من که تو همون بخش خبرش کامنت گذاشتم که امیدوارم این دیگه واقعیت داشته باشه که ..........این روزا یه چیزایی واقعا از مرز تابلویی هم گذشته همه چی تو کار لغو از اخر میگم:لغو کنسرت دارکوب /لغو پخش اخراجی ها/لغو اکران سنتوری/لغو حضور هنرمندان در مسابقات جت اسکی//لغو اکران سنتوری//لغو اکران سنتوری///لغو اکران سنتوری///لغو اکران سنتوری///......

نازنین
شنبه 28 مهر 1386 - 14:59
3
موافقم مخالفم
 

یه عده فالش میخوان موسیقی رو به گند بکشن...

همون بهتر که کنسل شد به اهالی موسیقی تبریک میگم.


شنبه 28 مهر 1386 - 18:36
-2
موافقم مخالفم
 

akhe chera ???????????????????????????????????????????????????????????

مانلی
شنبه 28 مهر 1386 - 20:24
0
موافقم مخالفم
 

متاسفم برای این ملت که همه چیزو می خوان ازشون بگیرن... کنسل کردن این کنسرت یعنی خندیدن به ریش چندی هزار نفری که برنامه ریزی کردند بلیط خریدند و رفتند دیدند کنسرت کنسل شده و خندیدن به ریش تمام هنرمندان و هنردوستان و اهالی موسیقی کی باید جواب کو باشه؟ کی ضرر و زیان این همه وقت و زحمت گروه و مردم رو میده؟ بعد هم تو روزنامه همشهری می نویسن که تالار جا نداشته و استقبال زیاد بوده کنسرت کنسل شده فکر کردن با آدمهای احمق طرفند؟؟؟ این برنامه هم به سرنوشت سنتوری دچار شد...خوشبحالمون که هر چی بزنن تو سرمون صدامون در نمیاد..

واقعآ متاسفم...


شنبه 28 مهر 1386 - 20:44
0
موافقم مخالفم
 

kheily namardan

هوادار گلزار......
شنبه 28 مهر 1386 - 21:26
-1
موافقم مخالفم
 

اگه از نظر محمدود يه عده ضدگلزاري هرجارضاپاگذاشت ازبين ميره فيلماي رضا ديگه فروش نداشت...

توگروه آريان همه از آهنگ سازونوازنده اي مثل گلزار تعريف مي كردند...

شما كه اومديداينجا اينجارو به گند نكشونيد

نمي خواد نظرافت عقلي بديدلطفآ.........خيط

خواهران و برادران گلزار هميشه پايداره.........

ما دوباره وب سايت زديم..........خيط

فرشاد
شنبه 28 مهر 1386 - 21:29
0
موافقم مخالفم
 

در جواب به خانوم بی نام:

ببین بچه جان, من که گفتم این کار رو به خاطر دشمنی نکردیم. مثل این که یه مشکلی دارید که هی بای رادان رو می کشید وسط. این موضوع ربطی به رادان و هواداراش نداره. ما هم هوادار اون نیستیم. ما این کار رو به این خاطر کردیم که شما بی ادب ها به همه کس و همه چیز توهین می کنید. و به خاطر یه بازیگر ........ به همه اهانت می کنید.

به جای این که کری بخونی و گرد و خاک راه بندازی, خودتون رو اصلاح کنید. قبل از اینکه بخوای چیزی تایب کنی, لطف کن و دستمال یزدیت رو بنداز رو صندلی خانوم جان.

2) گفتی که مشکل خاصی براتون بیش نیومد و فقط 2 ساعت وقتتون رو گرفتیم. بجه جون حالا می بینی که 5 روزه خبری از وبلاگتون نیست. حالا تو میگی 2 ساعت برای حفظ ظاهره.

تو گفتی که ما فقط کامنتاتون رو تونستیم باک کنیم و....

همه می دوند که جون وبلاگ خواهران گلزار به کامنتاش بستس. اگه کامنتاتون باک بشه و یا وبتون هر 2 هفته هک بشه, می خواین چیکار کنید؟چه جوری به هم ابراز محبت کنید؟

بس حرف بی خود نزن. چون خودت بهتر می دونی که هر چی گفتی باد هوا بود. اگه وبلاگتون هر 2 هفته هک بشه. خودتون دیگه جمع می کنید میرید. کی حوصله ی کامنت گذاری داره؟

عزیزم شما بچه ای که می خوای بر علیه رادان لشگر کشی کنی. من گفتم که با وبلاگ خواهران گلزار مشکلی نداریم. و مشکلمون با طرز حرف زدن شماست. بس به جای این حرفها خودتون رو اصلاح کنید. نمی تونید مثل مدیر وب (بهاره صدیق زاده) حرف بزنید؟ یه کمی ادب اون رو داشته باشید.

شک نکن اگر باز هم افراد اون وبلاگ تو این سایت بی ادبی بکنند و به هنرمندان توهین کنند, دوباره روز از نوع و روزی از نوع.

خداحافظ

فرشاد
شنبه 28 مهر 1386 - 22:17
1
موافقم مخالفم
 

ببخشید. یه چند تا نکته رو یادم رفت بگم.

خانوم بی نام:

واقعا شما مطالبی جالبی میگید. ازتون می خوام که دوباره کامنت بگذارید.

شما که انقدر سابقه دارید و دیگران را با سابقه ی کاریتان تهدید می کنید و بز هکرهای خود را می دهید, بس چرا یه کاری نمی کنید که وبلاگ خواهران گلزار هر چند وقت یکبار هک نشه؟ هک کردن وبلاگ خواهران گلزار از آب خوردنم آسون تره.یه کاری بکنید دیگه. بابا شما که این همه سابقه دارید!!!!!

یکی از حرفهای جالب دیگتون این بود که به من گفتید آیدیت رو بده تا هکت کنم.

شما ماشاالله انقدر حرفه ای هستید که متوجه نیستید چه می گویید. کدام آدم عاقلی در یک سایت بر بازدید آیدی خود را میده که من دومیش باشم؟

در ضمن. مطمئن باشید آدمهایی مثل من و دوستانم که وبلاگهای افراد بی ادب را هک می کنیم, خودمون مجهز به قدرتمندترین آنتی هکرها هستیم. و ککمون هم از این بابت نمی گزه.

دوباره میگم که مراقب حرف زدن خودتون باشید. با ادب صحبت کنید. تا وبلاگتان مدام هک نشود و شما هم با سیلی صورت خودت را سرخ نگه دارید و ظاهرتون رو حفظ کنید. ما که دشمن کسی نیستیم. دشمن شما و گلزار هم نیستیم.

خداحافظ.

بهاره صدیق زداه
شنبه 28 مهر 1386 - 22:58
-2
موافقم مخالفم
 

دوستان گلزاری نازنین سلام

نمی دونم باید چی بگم ولی فقط یه چیز میگم و دیگه پامو اینجا نمیزارم...

آقا فرشادی که مثلا"خیلی به خودت می بالی که سایت خواهران گلزار و بلاگش رو هک کردی برات خیلی متاسفم...نمی دونم کجا و کی ولی این رو بدون یه روز چوبش رو می خوری...چوب خدا صدا نداره وقتی هم بخوره دوا نداره...با این کارت هر روز حدود 300 نفر نفرینت می کنن و نفرین این بچه ها بدرقه ی راه تو هستش...در اوردن اون پسورد برای من کار نیم ساعت هستش.ولی برای من کامنتای اونجا مهم بود که با نامردی تمام خذف کردی...

این حرف رو همیشه از من به عنوان مدیر خواهران گلزار و یکی ار بچه های این گروه بزرگ داشته باش و فراموش نکن(تو شاید بتونی که یه سایت و یه بلاگ رو هک کنی ولی افکار ما هک شدنی نیستش)همه ی ماها طرفداران محمدرضا گلزار مرد اول سینمای ایران هستیم و تا ابد هم می مانیم.برید خوش باشید که خواهران گلزار همه بچه هستند و با این خیال به کارتان برسید ولی تا یک ماه دیگه صبر کنید ببینید که همین خواهران گلزار چه می کنن با مطبوعات کشور...تو خیلی ما رو دست کم گرفتی... ما یکی دو سال نیستش که داریم فعالیت می کنیم ...نزدیک به 4 سال داره میشه که این گروه فعاله... و خواهران گلزار به ساده گی ساخته نشده که با ساده گی بشه نابودش کرد...اگه خوب به بلاگ جدید ما نگاه کنی می بینی که همه دوباره دور هم جمع شدند و 3 روز نگذشته کامنتامون 110 تا رو رد کرد...تو 10 بار دیگه هم خواهران گلزار رو نابود کنی می بینی که بهتر از قبل اومده بالا...راستش می خوام یه چیزی رو اعتراف کنم به قول یه بنده خدا اتحاد ما خواهران گلزار تو این مدت یه کم سست شده بود ولی این کار شما نه تنها ما رو از بین نبرد بلکه تلنگری به ما زد برای محکم تر شدن...همه ما دویاره دور هم جمع شدیم با اتحادی محکم تر...ازت تشکر می کنم که باعث شدی بچه های ما از خواب بیدار بشن و محکم تر به کارشون ادامه بدن...تو این مدت درگیری های ما بین بهرام رادان بوده و وقتی که گفتی بچه های ما با توهین جواب ما رو دادن و من مجبور به این کار شدم فهمیدم که تو از طرفدارای آقای رادان هستی...با تمام احترامی که برای آقای رادان قائلم ولی براش متاسفم که طرفداری مثل تو داره...می دونی من به این کار چی میگم؟به خودم میگم که ببین بهاره خواهران گلزار تو این چند سال چه جوری کار کرده که بعضی ها نمی تونن این موفقیت رو ببینن و به قول دوستمون خواهران گلزار رو خاری در چشم خود می دیدند...آره خوهران گلزار خاری هست تو چشم افرادی مثل شما آقا فرشاد...

حالا بزار یه نتیجه گیری بکنم روی همین کار وحشیانه ای که کردید(هک سایت و بلاگ بزرگ خواهران همیشگی محمدرضا گلزار):

1_نه تنها ما رو نابود نکردید بلکه اتحاد ما گلزاری ها رو محکم تر کردید و همین جا از هکرتون کمال تشکر رو دارم.

2_با این کار نشون دادید که طرفداران واقعی از نظر اخلاقی بازم طرفداران گل آقای گلزار هستند.چون شما با هک وبلاگ ما ثابت کردید که با زبون نمی تونید جواب ما رو بدید و اقدام به کار وحشیانه ای مثل هک سایت و وبلاگ زدید.

3_معلوم شد که طرفداران آقای رادان چقدر بچه و کوتاه فکر هستند(منظورم به همین آقا فرشاد و دار و دسته اش هستش)

و در آخر هم به خودمون می بالیم که بالاخره همه چیز برای همگان روشن شد و معلوم شدش که کی مقصره کی نیستش...یک بار دیگه هم تاکید می کنم از اونجا فهمیدم که طرفدار رادان هستی آقا فرشاد که تو این مدت اگر هم بچه های ما بی احترامی کردند که نکردن به طرفدار های آقای رادان بوده پس تو هم بدون شک طرفدار آقای رادان هستی متاسفانه که گفتی چون به ما بی احترامی شده من و چند نفر دیگه وبلاگ رو هک کردیم...

از تمام گلزاری های مهربون و با فهم هم کمال تشکر رو دارم که تو این مدت با صبوری خودشون همه چیز رو درست کردند و به زود این مطلب تو هفته نامه ی ماهان چاپ خواهد شد که چه کسانی سایت خواهران گلزار رو هک کردن...

اگر خواهران گلزار الان سر پاست به خاطر حمایت شما عزیزان هستش و من از همین جا دست تک تکتون رو می بوسم که انقدر منطقی و صبور هستید درست مثل محمـــــــــد رضـــــــــا گلـــــــــــــزار...

در ضمن خدمت هکر های محترم عرض کنم که خواهران گلزار نابود شدنی نیستش 1000 بار دیگه هم که هک بشه بازم ساخته میشه.اگه در اینتر نت هم نباشیم در ماهان هستیم چون ریشه ی خواهران گلزار از ماهان جووووون گرفته...اونجا رو که دیگه نمی تونید هک کنید...

اینم آدرس جدید خواهران همیشگی محمدرضا گلزار:

www.khaharanehgolzar.blogfa.com

بهاره صدیق زاده

مدیر خواهـــــــــــران همیشـــــــــگی محمــــــــــــد رضــــــــــا گلـــــــــــزار...

نیکی
يکشنبه 29 مهر 1386 - 9:23
-2
موافقم مخالفم
 

هی آقا فرشاد ... اونهایی که در این سایت به بازیگران سینما ( مخصوصا" آقای آقایان محمد رضا گلزار نجیب و متشخص) و هواداران ایشان و ... توهین می کنند طرفداران بهرام رادان هستند که هر چی از دهنشان در می آید به همه می گویند.

ازاده
يکشنبه 29 مهر 1386 - 10:42
-1
موافقم مخالفم
 

همون بهتر كه مجوز ندن

فرشاد
يکشنبه 29 مهر 1386 - 16:16
-3
موافقم مخالفم
 

بهاره صدیق زاده: برایخودم متاسفم که به شما گفتم با ادب.

باز هم میگم که من هواداره رادان نیستم.

و منظورم از توهین , توهین به همه بود.

به جای این کارها ادب خود را بالا ببرید.

خداحافظ.

مهتاب
يکشنبه 29 مهر 1386 - 16:21
0
موافقم مخالفم
 

بهاره جان قربون اون حرف زدنت برم من.آخه دختر تو چرا انقدر منطقی هستی.اگه یه گلزاری واقعی بین همه ی ما وجود داشته باشه تو هستی.همه دیدید که در نهایت ادب جواب دادی.به آقای گلزار به خاطر داشتن حامی سفت و محکمی مثل تو تبریک میگم.آقای گلزار واقعا"باید قدر تو و افرادی مثل تو رو بدونه.مطمئنم که کامنت من رو خوندید همون روز اول.من در نهایت ادب جواب دادم ولی رادانیها با زیر سوال برن هنر محمدرضا گلزار و لغب(بچه)دادن به من از زیر بار جواب پس دادن فرار کردند.و این آخر هم که دیدن همه ی حرفای ما درسته و دیدن که نتونستند کاری بکنن اقدام به کار وحشیانه ای مثل هک سایت و بلاگ خواهران گلزار زدند.بهاره جونم من یک بار سعادت دیدار تو رو نداشتم ولی تو همین یک بار عاشقت شدم به خدا.از این که انقدر منطقی هستی خیلی خوشم میاد و همیشه به صبر و هدف مند بودنت حسودیم میشد.در ضمن به همه ی دشمنان خواهران گلزار عرض کنم با صحبتهایی که با مدیر بلوگفا زده شده قراره که ایشون تمام اطلاعات گذشته ی خواهران گلزار رو بر گردونه.و این کار به زودی انجام میشه.

و یه خبر دیگه این که بهاره جان وقتی امروز باهاشون حرف می زدم گفتش که محمدرضا گلزار سوپر استار سینمای ایران به بچه های خواهران گلزار گفته که اصلا"ناراحت هیچ چیز نباشید ما هم خدا رو داریم و این صمیمیت رو که در عمق وجودمون ریشه کرده.

امیدوارم که به حق فاطمه ی زهرا خیر نیبینی آقا فرشاد.من کارم شده نفرین کردن تو.ولی خوشحالم که به زودی همه چیز درست میشه.

خواهران گلزار نابود شدنی نیستش.

....
يکشنبه 29 مهر 1386 - 16:49
2
موافقم مخالفم
 

فرشاد اگه خوب نگاه کرده باشی و اگه خوب متن خانم صدیق زاده رو خونده باشی می بینی که در نهایت ادب جوابت رو داد.با این کاری که تو کردی اگه من بودم هر چی از دهنم در میومد بهت می گفتم.خیلی روت زیاده به خدا...توقع داشتی بیاد بگه آقا فرشاد دستت درد نکنه خیلی ممنونم که بلاگ ما رو هک کردی.دوست داری بیاد یه چیزی هم دستی بهت بده؟

خداوکیلی خیلی با ادب جوابت رو داد.نتیجه ی 4 سال زحماتشون رو نابود کردی حالا انتظار تشکر هم داری؟

اگه یه کم فکر کنی میفهمی که ما بچه هستیم یا تو !

کامران
يکشنبه 29 مهر 1386 - 16:59
-1
موافقم مخالفم
 

خانم صدیق زاده بهتون حق می دم.از دور همیشه شاهد این درگیری ها بودم ولی جدا"بهتون تبریک می گم که انقدر منطقی حرف می زنید.هر کسی جای شما بود هر ناسزایی از دهنش در میومد به این فرشاد می گفت ولی شما در کمال ادب جواب این آدم رو دادید.من خودم یکی از دیوانگان بهرام رادان هستم و همیشه ار طرفداران آقای گلزار مخصوصا"خواهران گلزار بدم میومدش فکر می کردم همه بچه هستند و ارزش جواب دادن رو هم ندارن.البته ببخشید من انقدر رک حرف می زنم.ولی بعد از این که کامنت زیبای شما رو خوندم هم این کامنتتون رو هم کامنت قبلیتون رو به این نتیجه رسیدم که سخت در اشتباهم.فکر نمی کردم محمدرضا گلزار طرفدار منطقی مثل شما داشته باشه.واقعا"به رادانی های عزیز تسلیت میگم که آدمی مثل فرشاد تو جمع خودشون دارن.بهرام اصلا"نیازی به طرفداری مثل فرشاد نداره.کاش یه کم از اخلاق رادان رو یاد گرفته بودی فرشاد خان.تو با این کارت آبروی ما رادانیها رو هم بردی.یه کم از علیرضا یاد می گرفتی که با منطق حرف میزد عین همین خانم صدیق زاده.تو آبروی ما رو بردی.واقعا"که کار تو وحشیانه بود.طرفداران رادان خیلی منطقی تر از این حرفان.تو رادانی هم نیستی.

در آخر هم به سهم خودم از طرفداران آقای گلزار معذرت خوای می کنم که یکی از رادانی ها این کا رو باهاشون کرده.ولی این رو هم بگم که همه ی طرفداران رادان از این اخلاق های وحشیانه ندارن.این آقا فرشاد به احتمال زیاد مریض بوده.هر کمکی هم برای رو به راه شدن بلاگتون داشتید رو من حساب کنید.

کامران عاشق داش بهرام

سوسن
يکشنبه 29 مهر 1386 - 17:37
-2
موافقم مخالفم
 

خانم صدیق زاده به عنوان یه رادانی ازتون معذرت خوای می کنم.در حقتون ظلم شد.در گیری های ما فقط اینجا بودش و ما فقط اینجا با هم حرف می زدیم و این کار عین نامردی هستش.بهتون حق میدم.ولی به منطقی بودنت حسودیم شد بهاره جون.

خیلی خانمی گلم.از این که انقدر به عشق ما رادان احترام می زاری کمال تشکر رو ازت دارم.من هم اعلام میکنم که گلزار یکی از بهترین چهرهای ایرانه و بازیگر موفقی هم هستش.من دیگه میلی به ادامه دادن این دعواها ندارم ولی به یه چیزی ایمان دارم که این فرشاد نامرد رادانی نیستش یعنی خودش رو می خواد رادانی جا بزنه.طرفداران رادان که انقدر نامرد نیستند

nima
يکشنبه 29 مهر 1386 - 18:12
3
موافقم مخالفم
 

BAHARE joon ghorbune adame chiz fahm. in farshade , farshide, fareze. farzade, faramarze,,,, chiye? chi migi toooooooooo ?!!

علیرضا
يکشنبه 29 مهر 1386 - 20:36
3
موافقم مخالفم
 

چند نفر از جمله خود مدیر محترم وبلاگ خوهران گلزار(بهاره صدیق زاده) به من گفتند که که جمع کثیری از هواداران گلزار و اعضای وبلاگ خواهران گلزار تصور می کنند که آقای فرشاد از طرف من آمده اند و وبلاگ خواهران گلزار را هک کرده اند.

من همیجا اعلام می کنم که مشکل من با هواداران آقای گلزار و اعضای سایت خواهران گلزار دلیلی بر این کار نیست. و من به شدت این حرف را تکذیب می کنم.

من دوست دارم مطالبم را اثبات کنم. نه اینکه این کارهای ناشایست و ناجوانمردانه را انجام دهم.

در ضمن سو تفاهم من با اعضای سایت خواهران گلزار بر طرف شد و دیگری مشکلی بین ما نیست.

یا حق

عاشق رادان
يکشنبه 29 مهر 1386 - 20:54
1
موافقم مخالفم
 

خانم صدیق زاده سلام

به عنوان یه کسی که زندگیش رو وقف حمایت از بهرام رادان کرده بهتون حق میدم.اگر من جای شما بودم خیلی بد صحبت میکردم.می دونم که زیاد حال خوشی ندارید ولی من همه جوره از شما حمایت میکنم.تازه وقتی اومدم و کامنتای وبلاگ خواهران گلزار رو خوندم فهمیدم برای چی می گویید که خواهران گلزار مقدسه.

برای خودمون متاسفم که طرفداری مثل این فرشاد را در بین خودمون داریم.بهرام عزیز خودش بزرگوار تر و منطقی تر از این حرفاست.با کلمه ای که برای این کار انتخاب کردید کاملا"موافقم.(عمل وحشیانه=هک وبلاگ)

تا حالا درگیری های ما طرفداران این دو بازیگر فقط در حد کامنت بوده ولی این فرشاد که نمیشه اسم یه آدم رو هم روش گذاشت با بی آبرویی تمام این کار رو کرد.ما نمی خوایم که آدمی مثل فرشاد بینمون باشه.برای بهرام رادان افت داره که طرفدارش این جور آدمی باشه.

بازم برای هک وبلاگتون متاسفم و امیدوارم که مثل همیشه موفق باشی بهاره خانم گل.

بی نام
يکشنبه 29 مهر 1386 - 21:2
-3
موافقم مخالفم
 

خوشحالم که بعد از یه مدت خیلی طولانی با یه آدم منطقی آشنا شدم اینجا به اسم بهاره صدیق زاده.

خانمی بابت این همه صبر و تحملی که داری بهت تبریک میگم.با این که زحمات چند سالت رو این فرشاد نامرد ازت گرفت ولی خیلی منطقی جوابش رو دادی.بر خورد تو واقعا"تحسین برانگیزشده برای من.تازه انقدر بی حیا و پرو هستش که توقع داره بهتر از این هم باهاش حرف بزنی.

کاش تو هم طرفدار بهرام رادان بودی.اونقت نور الا نور میشد.

اگه بازیگر بودی خودم ازت حمایت می کردم تا پای جون.در ضمن خبر اون اکرانی که گرفتی به گوش ما هم رسید.دمت گرم بابا.به خدا ما که مردیم پشتکار گرفتن همچین اکران هایی رو واسه بازیگر محبوبمون نداریم.حتما"یه سر به خواهران گلزار می زنم که بیشتر باهات آشنا بشم.

فرشاد برای تو هم آرزوی بدبختی دارم.امیدوارم یه روزی زحمات چند ساله ای که برای هدفت کشیدی از بین بره تا حال الان این بنده خدا رو بفهمی.

منیژه رحمانی (سرگروه خواهران گلزار)
يکشنبه 29 مهر 1386 - 22:20
1
موافقم مخالفم
 

دوباره سلام

لطفــــــــــــــــا تاییدش کنید ممنون:

خیلی زمان برد تا همه کامنتا رو بخونم و یک ذهنیت کلی راجع به مطالب پیدا کنم.

از بهاره عزیز ممنونم که خیلی خوب مسائل رو تشریع کرد.

از بقیه دوستان هم سپاسگذارم که برای دفاع از محمدرضا گلزار عزیز اینجا جمع شدند.

و اما در مورد شما آقا علیرضا که هیچ گونه شناختی از شما ندارم ، توی کامنت قبلیم هم گفتم (نمی دونم اگر تایید بشه) بعد از شب شیشه ایی این سایت برای محمدرضا گلزار مطلبی نوشت که انصافا درون مایه اش چیزی جز انتقاد بی مورد و غرض ورزانه نبود !! دلیلش رو هنوز نمی دونم ؟ شاید بذارم به حساب اینکه واقعا شما دلسوزانه اون مطالب رو نوشتید یا اینکه از آراء ناراحت شدید یا اینکه واقعا گفته هاتون درست بود ؟

محمدرضا گلزار در برنامه شب شیشه ایی با گریم کلاغ پر اومده بود دلیل اینکه آقایان این سایت بگویند که گلزار فقط با روتوش و چشمای سبز و یه سری حرفای بی پایه و اساس زیباست و طرفدار داره و اینکه نمی تونه درست صحبت کنه و ... یه سری مطالب بیهوده که دلیلی نداشت به این شکل در این سایت که ادعای فلان قدر بازدید کننده داره نوشته بشود و از طرفی چه لزومی داشت وقتی صحبت از رضا گلزار شد حرف مقایسه ایشون با بهرام رادن بوجود بیاد؟ مگه شما نمی گویید طرفدار هیچ کدام نیستید؟ آیا واقعا آقای رادان هم از همون ابتدا عالی بودند ؟ هنوز ضعف های بازیش در شور عشق پیش چشمامه آیا باید از ایشون هم انتقاد غرض ورزانه بشه ؟

ما همه عقل داریم و منطق ، و ایرانی هستیم و ادعای متمدن بودن کشورمون رو هم داریم پس چرااین رفتارها را برای یک هنرمند انجام می دهیم ؟

من و همگی قبول داریم رضا خیلی جاها ضعف داشته چرا ؟ چون به طور ناگهانی وارد عرصه سینما شد چون خانواده اش همیشه به چیزی جز تحصیل و رسیدن به مدارج بالای تحصیلی فکر نمی کردن ... الان اگر گلزار هست و می خواد که بهتر از قبل بشه نشون از اینه که به هوادارانش احترام می ذاره میخواد کاری کنه اونها با افتخار ازش یاد کنند ... چرا ؟ چرا ؟ چرا باید با انتقاد های تند و اینکه دیگرون رو بچه خطاب کنیم و تا دو نفر می یان ازمون حمایت میکنند به خودمون مغرور بشیم و فکر کنیم که آره کارمون و حرفامون خیلی درسته ؟

یکی گفته مهتاب خانوم که متاسفانه من ایشون رو هم نمی شناسم جنگ رو شروع کرد !!؟؟ چرا تقصیر رو می اندازیم گردن کس دیگه ؟ خوب چرا کسی نمی گه برای چی مهتاب اون مطالب رو نوشت؟

چرا کسی نمی پرسه چرا دلیل اصلی این جنگ چیه؟

آقا علیرضا ادب برای شما در چه جایگاهی قرار داره ؟ و همین طور آقایان حسنی نسب و قادری؟

اون بار با وجود اینکه خیلی از گفته هاتون ناراحت شدم دو تا کامنت مودبانه و منطقی گذاشتم و رفتم آیا کسی از شما اومد بگه خانم محترم ما لااقل به حرمت شما و گروه شما و ادبی که دارید از میزان تند بودن و غرض ورزانه بودن انتقاداتمون کم می کنیم ؟

چرا حتما باید توهینی بشه و بعد بیایم توضیح بدیم ؟

اون بار به همه گفتم که توهین نکنند و کاری با این سایت نداشته باشند ، چرا یک بار مسئولین این سایت عنوان نکردن که بهتره کمی منطقی تر به مسئله نگاه کنیم و این چنین با نقد تندمون حامیان و دوستداران کسی را آزار بدهیم؟؟.

چرا کاری نمی کنید که رضا گلزار بهترین باشه ؟ مگه معتقد نیستید که هر آدمی اگر بخواد می تونه برترین باشه ؟ شاید الان با خودتون بگید نقد انسان رو بارور میکنه اما اسم این مطالب شما نقد نیست بخدا قسم نقد نیست ... این سنگ جلوی پای رضا گلزار انداختنه ، اون ضعف داره این قبول ولی نباید دستش رو بگیریم ؟ چرا شما دارید با پاتون رضا گلزار رو بیشتر به ته فشار می دهید ؟ چرا باعث می شوید اعتماد به نفسش رو از دست بده ؟ واقعا اسم این کار شما نقده ؟

نمی خواهم در مورد بهرام رادان صحبت کنم چون به خیلی از دوستانم احترام می ذارم و در خواهران گلزار کسانی هستند که طرفدار هر دو هستند پس به حرمت اونها چیزی نمیگم اما باز میگم بهرام رادان هم از پایین شروع کرده و به بالا رسیده زمان خیلی چیزا را حل میکنه پس به رضا هم فرصتی بدید و به حرمت این همه هوادار انتقاد درست ازش بکنید...

فیلم کلاغ پر اصلا در شأن رضا گلزار نبود پس باید اینو دوستانه به اطلاعش برسونید .

و اما آقا علیرضا که یه جورایی همیشه عادت دارید کلی توهین کنید ، قصد جسارت ندارم حرفای شما 50% درسته و 50 % پوچه چرا ؟ الان خدمتتون عرض میکنم :

شما یهو کل فیلم کلاغ پر رو مزخرف و بیخود معرفی می کنید ، از شما که خواهران گلزاری رو 16 ساله خطاب میکنید این رفتار عجیبه ؟؟!! چون یک فیلم فقط از بازیگر و فیلمبردار و تهیه کننده تشکیل نشده از هزار و یک عوامل ساخته شده که ایشاا... شما بهتر از من می دونید پس سعی کنید اینجوری تر و خشک را با هم نسوزونید شما که بزرگتر هستید و بحمدالله 16 ساله ها براتون کوچیک هستند باید از راه منطق نه با توهین آمیز صحبت کردن و یا تحقیر دوستان حق را بر جانب خود کنید...

شما که سری تو سرها دارید و معتقدید دوستان گلزاری اشتباه میکنند چرا از راهی که درست است پیش نمی روید ؟ چرا گلزاریها رو متهم می کنید به اینکه همش دوست دارند کل کل کنند و کار خودتون رو نمی بینید که شروع همه کل کل کردن ها هستید...

اگر کار اونها اشتباه بود می خواستید سکوت کنید اما چرا این کارو نکردید ؟

اگر گلزاریها بچه هستند و حرفاشون ارزشی نداره پس چرا جوابشون رو دادید؟

آقا علیرضا من نه با شما خصومتی دارم و نه با هیچ احد دیگه ایی ، همیشه معتقد بودم وبلاگ و این چیزا چندان ارزشی نداره که آدم خون خودشو کثیف کنه این مطالب رو اینجا نوشتم تا بدونید که شما هم بی تقصیر نیستید شما اینجا هستید و اینجا متعلق به رادانی هاست پس دلیلی نداره بگید من طرفدار رادان نیستم این جرم یا گناه نیست که بخواهیم انکارش کنیم سعی کنید شما هم بزرگانه رفتار کنید.

در مورد آقایان پرویز پرستویی و کسان دیگر هم عرض کنم ، هیچ کسی نمی یاد از آقای پرستویی انتقاد کنه چون به گفته ی شما اثبات شده است و زمانی که اقای پرستویی وارد این حرفه شدند سایتی مثل سینمای ما وجود نداشت که کلا اعتماد به نفس آقای پرستویی را از بین ببره زمان گذاشته تا آقای پرستویی به اینجا رسیده ، اما هنوز یادمه در جشنواره فجر وقتی سیمرغ بهترین بازیگر مرد به آقای پرستویی اعطا شد آقای بهرام رادان به نشونه اعتراض سالن رو ترک کردند ؟

در ضمن گیلانه را خانم معتمد آریا ، گیلانه کرد نه بهرام رادان ، انشاا.. محمدرضا گلزار به مرحله ایی برسه که ما بخواهیم در تواتر هم هنرنمایی کنه غیر ممکن غیر ممکنه آقا علیرضا پس شاید همچین روزی برسه ازتون خواهش میکنم به حالت تمسخر این را بیان نکنید.

راستش خودِ من خیلی نقد از بهرام رادان دارم و یه سری سوالات راجع به ایشون که 1 هفته پیش در سفارت اسپانیا ... هیچی بهتره چیزی نگم...

به هر حال حرف واسه گفتن زیاده آقا علیرضا ، من به عنوان یکی از هواداران رضا از شما تمنا می کنم کمی منطقی تر مسائل را باز کنید ، شما اینجا نقش خیلی مهمی بازی میکنید همون طور که من و بهاره برای گلزاریها نقش مهمی بازی می کنیم...

انتقاد خوبه ، خیلی هم خوبه ولی انتقادی که دلسوزانه باشه که ایشاا... شما از این به بعد به حرمت این همه گلزاری این کار را انجام بدهید خودِ رضا گلزار هم نقد را دوست داره گرچه تلخ باشه.

من کلا دو بار به این سایت اومدم ، یک بار که نقد تندی از رضا برای شب شیشه ایی بود که خدا می دونه چقدر زحمت کشیدم تا بچه ها نیان اینجا فحش بدن (البته بعد از اینکه فهمیدم خیلی ها بی ادبی کردن ) و سعی کردم جو را آروم کنم الانم این کار را میکنم و از شما آقا علیرضا خواهش میکنم اگر جایی از صحبتهام تند رفتم ببخشید چون کامنتای شما هم گاها تند بود ... به هر حال امیدوارم بار آخری باشه که به این شکل اینجا می آییم .

براتون آرزوی موفقیت میکنم و دعا میکنم اون یا حق که پایین نوشته هات هست عملی و واقعی باشه نه یک شعار، در نهایت باز می گم محمدرضا همیشه برای ما عزیزه و همیشه حامیش می مونیم و به کسانی که خونه ی منو هک کردن بعد از 3 سال زحمت کشیدن میگم که بخشیدن شما کار سختیه و نمیشه ازتون گذشت.............. از گلزاریـــــــــــــــــهای عزیز هم می خوام که دیگه هیچ گونه بی ادبی نکنند کامنتا و بیانات هر کسی شخصیت اون شخص را نشون می ده ما باید ادب هنرمند محبوبمون رو الگو قرار بدیم و خیلی مسائل را به خدا بسپاریم اوکی؟ شاد باشید و در پناه حق...

منیژه رحمانی (سرگروه خواهران گلزار)
يکشنبه 29 مهر 1386 - 22:44
1
موافقم مخالفم
 

سلام دوستان من همین الان متوجه شدم کامنتایی که صبح گذاشتم را در پست دیگه گذاشتم نرگس جون لطف کرد یکیش را آورد اینجا ، الان که اومدم اینجا باز دارم مطالبی رو می بینم که واقعا خوش آیند نیست.

گلزاری های عزیز ، بهاره جان ، نیکی و بیتا جان و بقیه دوستان گلم تو رو خدا بی خیال بشید جنگ و جدل فایده ایی نداره ، راستش خودم تا همین چند دقیقه پیش هکر خواهران گلزار را نفرین میکردم اما خوب حالا خودش میگه از روی دشمنی نبوده ، شاید پشیمونه ما که خواهران را باز از اول ساختیم و با این موضوع اتحاد ما بیشتر شد و فهمیدیم همیشه باید به همدیگه تکیه کنیم پس بیاید بی خیال این حرفا بشید خلق خودتون را تلخ نکنید دنیا این قدر ارزش نداره اونم توی این دنیای مجازی عزیزای دلم.

آقا فرشاد کارتون اصلا درست نبود ، من کامنتی برای شما نوشته بودم که اونو اینجا می ذارم ( اشتباها در پست مربوط به کلاغ پر گذاشته بودم ) ولی وبلاگ ما رو که از بین بردید ما باز پسورد را پس گرفتیم اما اثری از اون همه زحمات ما نیست ، کاش یه اخطاری می دادید آیا واقعا دل شکستن این همه گلزاری ارزش داره ؟

از همه دوستان خواهش میکنم به حرمت محمدرضا گلزار چیزی نگید و توهینی نکنید ما هوادار گلزاریم پس رفتارش رو الگو قرار بدیم همون طور که اون دیگرون رو می بخشه ما هم ببخشیم اوکی؟

با هک خواهران گلزار خیلی از شما ها ضربه خوردید اما نه به اندازه من که همه می دونن عشق من به وبلاگم مثل عشق یه مادر به بچش بود اینو حتی توی پست وبلاگ هم نوشته بودم پس مهتاب جونم ، الهی که دورت بگردم ، بهاره خوبم ، نیکی و بقیه دوستان به حق فاطمه زهرا این قدر از کینه و نفرین حرف نزنید ایشاا... بازم خواهران گلزار را بر پا میکنیم ، دوستتون دارم.

آقا فرشاد این متنی هست که من امروز صبح توی یک قسمت دیگه ایی گذاشته بودم :

http://www.cinemaema.com/NewsArticle2648.html

به این آدرس بری جوابتو می خونی اوکی؟

ولی الان میگم دل بچه ها رو به دست بیار کارت را فراموش نمی کنیم و نمی شه گذشت اما حلالت میکنیم چون از سر کینه و دشمنی این کارو نکردی شما هم چندان خوب صحبت نمی کنی آقا فرشاد به دوستان من حق بده خونمون رو ویرون کردی هر چه که بود گذشت همگی بگذریم بهاره ما کارای واجب تر از کل کل داریم گلکم.

منیـــــــــــــژه رحمــــــــــــانی سرگـــــــــــروه و مدیر خواهران همیشگی محمدرضا گلـــــــــــــــزار

بهاره صدیق زداه
يکشنبه 29 مهر 1386 - 22:57
-2
موافقم مخالفم
 

علیرضا جان حرفای منیژه جونم برای قبل از صحبتهای ما هستش...

بعضی ها کپی کردن که دوباره جنگ راه بندازن...

مواظب باش عزیزم...

پگاه گلزاری
يکشنبه 29 مهر 1386 - 23:10
-6
موافقم مخالفم
 

منیژه جون و بهاره ی عزیزم سلام

خیلی خوشحالم که کامنتای قشنگ و زیباتون رو اینجا میبینم.خوشحالم که مشکلتون با علیرضا حل شد.علیرضا جان از خوندن کامنتای قشنگت تو خواهران گلزار خیلی خوشحال شدم.بهاره جان من نمی دونم که تو چی داری که وقتی میای و حرف میزنی همه عاشقت میشن.خیلی منطقی حرف میزنی و من تو حرفات بی ادبی یا بی تربیتی رو ندیدم.منیــژه خانم شما هم خیلی منصفانه حرف زدی.

خواهران گلزار به دو سر گروهی مثل شما افتخار میکنه.از این که انقدر پشت هم هستید خوشحالم و برای هر دوی شما آرزوی سلامتی و تن درستی دارم.

یا علی.


يکشنبه 29 مهر 1386 - 23:13
1
موافقم مخالفم
 

منیــژه عزیزم خیلی ها صحبت های امروز تو رو تو چند تا پست کپی کردن که دوباره بلوا راه بندازن.به قول بهاره مواظب باشید.

مهشید محمدی
دوشنبه 30 مهر 1386 - 8:30
-1
موافقم مخالفم
 

بهاره جان منیژه خودش صحبتهاش را کپی کرده اینجا چون بچه ها مطالبش رو ندیده بودم آبجی خوبم.

منیژه جونم ، واقعا توی بزرگواری تو موندم

بیشترین ضربه رو این وسط تو خوردی چون همه نوشته های تو بود که از بین رفت واقعا موندم آخه چقدر دلت بزرگه.

فرشاد به خاطر آبجی منیژه بی خیالت می شیم گرچه از اول هم با تو کاری نداشتیم و تو رو به خدا سپرده بودیم اما وقتی آبجی منیژه میگه بگذریم همگی این کار رو می کنیم دیگه کسی را حتی اگر دشمنت بود هک نکن

زنده باد خواهران همیشگی گلزار

سوگل
دوشنبه 30 مهر 1386 - 9:58
0
موافقم مخالفم
 

منیژه جون من دیروز دیدم تو کجا کامنت گذاشتی برای همین برات جوابی نوشتم حتما برو اونجا بخون عزیزم ، حرفات را برای فرشاد هم خوندم واقعا تو دیگه کی هستی .

آدرس وبلاگ جدیدتون چیه میخوام بیام اونجا ممنون می شم اینجا اعلام کنی در ضمن منیژه جون کاری کن اینجا دیگه جنگ نباشه این طور که شنیدم همه به حرفات گوش می دهند.

شهرزاد (گنده لات)
دوشنبه 30 مهر 1386 - 10:9
0
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــــران همیشگی محمدرضا گلزار

جــــــــــــــــاوید است چرا که هک ذهن و قلب ما کاریست

ناشـــــــــــــــــدنی%%%%%%%%%%%

مهشید محمدی
دوشنبه 30 مهر 1386 - 10:16
1
موافقم مخالفم
 

جاوید است خواهران همیشگی گلزار چون هک قلب و ذهن ما کاری است ناشدنی .

سوگند
دوشنبه 30 مهر 1386 - 12:13
-1
موافقم مخالفم
 

خانم صدیق زاده از حرفای شما معلوم بود که خیلی عصبانی هستید ولی با تمام عصبانیتی که داشتید منتطقی حرف زدید.حرفای شما به دل نشست.برای هک وبلاگتون خیلی متاسفم و برای طرفداران آقای رادان هم متاسفم که همچین حیوانی رو در جمع خودشون دارن.منیــژه خانم گل از شما هم ممنونم برای صحبتهای شیرینتون.از صحبتهای شما و خانم صدیق زاده فهمیدم که دو تا دختر خانم و تحصیل کرده هستید.کاش شما هم در سایت سینمای ما کار می کردید.این سایت به افرادی مثل شما نیاز داره.

به خواهران گلزار تبریگ میگم که دو تا مدیر منطقی و محترمی مثل بهاره صدیق زاده و منیـژه رحمانی داره.

sana
دوشنبه 30 مهر 1386 - 14:15
-5
موافقم مخالفم
 

اقایون خانوما بس کنید این بچه بازی هارو. هم محمدرضا هم بهرام راضی نیستن طرفداراشون به جون هم بیفتن دوستم ندارن با هم مقایسه بشن دلیل هم نمیشه هرکی طرفدارگلزار دشمن رادان یا هر کی طرفدار رادان دشمن گلزار خواهش میکنم بس کنید هر دوشون ماهن هر دوشونو دوست دارم

نجمه گلبازی (خواهران گلزار)
دوشنبه 30 مهر 1386 - 14:40
1
موافقم مخالفم
 

به نام دوست که هر چه هست از اوست.به نام دوستی که ما نسانها را از وجود خویش خلق کرد به نام دوستی که انسان را اشرف مخلوقت قرار داد کار دوست کاری بی عیب و نقص بود.میدونید چرا دارم این حرفا رو میزنم؟

اگر کسی لطفی در حق ما انجام بده یا تعریفی از ما به زبون بیاره سعی میکنیم هیچ وقت به هیچ قیمتی اجازه ندیم که ذهنیت خوبه اون فرد نسبت به ما خراب شه در صورتیکه اونم یه بنده خداست مثه همه ما.

اما میخوام بدونم چقدر همه ما سعی میکنیم در برابر خدا خجالت نکشیم؟

خدایی که هر چه داریم از اوست.

میدونم که توی این دوره و زمونه حرف زدن از این مسائل شاید خنده و نیشخند خیلی هارو همراه داشته باشه .

شاید اینقدر به خودمون مطمئن شدیم که دیگه خجالت از خدا یادمون رفته نمیدونم کی اومده وعده زندگی ابد در این دنیارو به خیلی از ما داده که اینجور داریم بی رحمانه به هم میتازیم و همه دیگه رو نابود میکنیم.

حیوان اگر وحشی ست و حمله میکنه بخاطره طبیعتشه عقرب اگر نیش میزنه از روی طبیعتشه نه از روی دشمنی.

پس چرا ما انسانهایی که فطرتمون خداجوست اینچنین حیوانات رو خجالت میدیم اینروزا.

سو تعبیر نشه من نیومدم اینجا که کسی رو حیوان خطاب کنم اما این سوالیه که همیشه در ذهن داشتم حیوانات از روی طبیعت خطرناک هستن پس چرا ما انسانها اینقدر خطرناک شدیم؟

یعنی نفس کشیدن و شاد بودنه یک همنوع اینقدر آزار دهنده است که برای از بین بردنش دست به هر کاری بزنیم؟

همه ما لحظات شاد و غمگین زیادی در زندگی داشتیم چطور میتونیم وقتی تلخی لحظه های غم رو تجربه کردیم اون رو به زندگیه یه نفره دیگه وارد کنیم؟

چطور میتونیم وقتی شیرینی لحظه های شادی رو تجربه کردیم اون رو از بقیه دریغ کنیم؟

مگه روح ما از خدا نیست؟

خدا رحیم و بخشنده است ما چقدر رحیم و بخشنده هستیم؟

سید رضا موسوی
دوشنبه 30 مهر 1386 - 14:42
1
موافقم مخالفم
 

با عرض سلام و خسته نباشید

مدتی است پیگیر این بحث های بیهوده هستم ، که البته خیلی تصادفی متوجه این بحث ها شدم .

من دانشجوی ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم در این مدت چیزی را متوجه شدم که بد نیست خدمت دوستان هم اعلام کنم

اگر به پیام های آمده شده از سوی دوستان دقت نظر داشته باشید متوجه خواهید شد ادبیات نوشتاری خانم صدیق زاده خیلی خیلی شباهت زیادی با نوشتار کسانی دارد که از ایشون با هر اسمی حمایت می کنند. من قصد فضولی ندارم و کار کسی را هم تأیید نمی کنم اما کار ایشون خیلی واضحه که بی جهت به دنبال این هستند که جو را شلوغ کنند و خودشان را خیلی خوب و پر طرفدار جلوه دهند.

من با آقای گلزار و بهرام رادان هیچ کاری ندارم چرا که اصلا با دنیای بازگیری کاری ندارم اما خانم صدیق زاده کار شما توهین به همگی است ، همه کسانی که اینجا می آیند و تصور می کنند شما حرف به حقی می زنید ، شماید گفته های شما حق باشد اما اینکه با اسمی مختلف برای دفاع از خودتان اینجا مطلب می نویسید و به این واضحی از یک نوع نوشتار استفاده می کنید به دور از ادب است.

من را ببخشید اما خواهش می کنم دیگه این کار را نکنید من با تجربه ایی که دارم حاضرم قسم بخورم خیلی از این اسامی اصلا وجود ندارند ، من حتی به سایت شما هم آمدم و متوجه شدم شما حتی در آن وبلاگ یا سایت و یا هر چه خودتان اسم می گذارید با اسامی مختلف مطالب می نویسید .

مثل خانمی به اسم لیلا که تموم نوشتارش دقیقا مثل نوشتارش شما است و یا یک سری اسم دیگر که دقیق به خاطر نمی آورم اگر خواستید بیشتر بدونید اطلاع بدهید تا با با دانش ادبیاتیم پاسخ شما را بدهم.

ببخشید فضولی کردم چون چند روزه دارم این مسئله را بررسی می کنم و شما همچنان در اینجا برای خودتان مطالبی را می نوشتید نمی شد سکوت کنم تا شما ما را احمق بدانید مردم ایران با سوادن خانم صدیق زاده خواهش میکنم دیگه این کار را نکنید.

نجمه گلبازی (خواهران گلزار)
دوشنبه 30 مهر 1386 - 14:53
-2
موافقم مخالفم
 

یادم میاد وقتی بچه بودم اگر مثلا توی یه مهمونی به بزرگتری سلام نمی کردم چقدر پدرو مادرم خجالت میکشیدن چون حس میکردن که غرورشون در برابر اون شخص به خاطر عمل من که ثمره زندگیشون بودم شکسته.

خوب پس ما چطور روزی دهها در برابر فرشتگان خدا گناه میکنیم؟خدا بخاطره ما عزیزترین فرشته درگاهش رو از خودش روند و به همه فرشتگان فرمان داد که در برابر ما سجده کنند دسته همه ما درد نکنه چقدر خوب داریم جواب خدارو میدیم!چقدر خوب با گناهامون داریم به فرشتگان درگاه خدا نشون میدیم که ما اشرف مخلوقات هستیم.

نمیدونم کجا و کی بود اما یه شخصی بود که دزدی میکرد و هر چی از دزدی گیرش میومد میداد به فقرا یه روز یه شخصی که مومن و با خدا بود به او گفت که گناه کاره اون شخص اعتراض کرد که چرا؟؟؟؟؟من فقط ثروت اضافه ثروتمندان رو میدزدم میدم به اونائی که احتیاج دارن اون شخص گفت تو دزدی میکنی تو از عرق جبین خودت که به فقرا کمک نمیکنی هر چقدر اون بنده های ثروتمند ستمگر باشن باز هم از مال آنها بر تو هیچ حقی نیست تو دزدی میکنی پس نه تنها کار ثوابی نکردی بلکه گناه هم کردی هر چند که به قول خودت به فقرا کمک کرده باشی.

آقا فرشاد هک هکه حالا به هر قصد و نیتی که میخواد باشه شما گناه کردی شما اینکارت از جوانمردی به دور بود خیلی راحت میتونستی مناعت طبع خودت رو نشون بدی و با منطق و مردانگی حرف خودت رو بزنی اما ذاتی که خراب باشه خرابه.

سعی نکن با گفتن اینکه بی ادب هارو میخواستی تنبیه کنی گناه خودت رو کمرنگ جلوه بدی.انتقام پدر رو از پسر نمیگیرن.

اصلا انتقام یعنی چی؟

مگه اینجا میدون جنگ بود؟

در کناره اون به قول خودت بی ادب ها آیا هیچ فکر کردی که ممکنه یه دختره تنها بودن هیچ امکانات و تفریحی تناه چشم امیدش به صفحه بلاگ خواهران گلزار باشه؟

برای نگاه نامید و منتظر اون دختر چه جوابی داری؟

برای شب بیداری های مدیران بلاگ چه جوابی داری؟

برای دهها دل شکسته که گناهی نداشتن توی این قضیه چه جوابی داری؟

البته این بلاگ برگشت و مطمئن باش شما 2 ساعتی یک مرتبه هم که هک کنی ما برمیگردیم.به بچه ها گفتم گفتم که ما اتحادمون داشت سست میشد خوب شد که این هک دوری و فاصله ای که داشت بین ما بوجود میومد از بین برد.

با این کارت ما فهمیدیم که ما چقدر بزرگ و با ارزش شدیم.

ما چقدر پیشرفت کردیم.

این یعنی خدا صدای مارو شنیده.

نجمه گلبازی (خواهران گلزار)
دوشنبه 30 مهر 1386 - 15:6
-1
موافقم مخالفم
 

ما با دست خالی شروع کردیم هر کی هر چی از لحاظ معنوی در توان داشت آورد وسط و خواهران گلزار واقعا خواهران گلزار شد.

سعی نکن با بهانه آوردن خودت رو تبرئه کنی نمیدونم تا چه حد به آه دل شکسته اعتقاد داری.نمیدونم اصلا اعتقادی داری؟

ولی بدون این حرفها هنوز افسانه نشده برای تمام کسانی که اعتقاد به حق دارند این حرفهها نه تنها خنده دار نیست بلکه هشداریه برای اونایی که هنوز وجدان بیداری دارند.

رک بگم کارت دور از جوانمردی بود برو توی آینه نگاه کن نقابت رو بردار واقعا مردونه نقابت رو بردار خودت رو گول نزن ببین چی میبینی.

مطمئنم برای خود واقعیت که خیلی وقته فراموشش کردی دلت میسوزه!!!

مردی به داشتن صدای کلفت و ریش و سبیل نیست بازی کردن با احساسات انسانهایی که از نزدیک حتی یک دفعه اونها رو ندیدی نه مردونگیه نه هنر.

حرفهام رو به آیاتی چند از قرآن کریم تموم میکنم برای اونهایی که هنوز چشم بصیرتشون کور نشده.

انا خلقناالانسان من نطفه مشاج نبتلیه فجعلنا سمیعا بصیرا انا هدینا السبیل اما شاکرا و اما کفورا.

ما او را(انسان) از آب نطفه مختلط خلق کردیم و دارای قوای چشم و گوش گردانیدیم ما به حقیقت راه را به انسان نمودیم حالی خواهد هدایت پذیرد و شکر این نعمت گوید و خواهد آن نعمت را کفران گوید.

مستانه
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:2
-2
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــــران همیشگی محمدرضاگلــــــــــــــزار جاوید است چرا که هک قلب و ذهن ما کاری است نــــــــــــاشدنی

کمند
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:11
0
موافقم مخالفم
 

بهاره و منیژه گلم سلام

از این که دوتا گل در کنارم هسنتد به خودم می بالم.

منیژه جونم مثل همیشه صحبتها به دل همه نشت .از این که افتخار دادی و اومدی این جا و کامنت گذاشتی ازت ممنونم.بهاره خوبم و خواهر مهربون و فهمیده ی من از ساده نوشتنت همیشه خوشم میومده.همیشه حرفهای دلت رو ساده و بی پرده میگی البته همیشه ادب رو زیر پای خودت نزاشتی.ممنونم ازت خانمی بوس بوس.

خواهــــــــــــــران همیشگی گلــــــــــــزار جــــــاوید است چون هک قلب و ذهن ما نشـــــــــــدنی هستش .

اینم خواهشی که منیــژه خانم کرده بود که با کمال میل انجام دادم.گلزری های عزیز این جمله رو ته کامنتشون بزنن.

مهسا
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:18
-2
موافقم مخالفم
 

برای چی نظر منو اینجا نگذاشتی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:24
-2
موافقم مخالفم
 

آقای موسوی اگه چشمایتان رو خوب باز کنید و بری کامنتی من رو بخونید میبینید که ما تو خواهران هم کامنت می زاریم.و من یکی یکی از طرفدارن بهاره هستم بعد از رضا.حالا که جو آروم شده می خوای دوباره همه رو به جون هم بندازی.من و سوگند با هم هستیم.مهسا هم از طرفداران رادان هستش که من خوب میشناسمش.اگه بخوای این کار ها رو بکنی به زودی حالت اساسی می گیرم.بچه ها دوباره دارن جگ راه می ندازن.

بهناز صدیق زاده
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:39
1
موافقم مخالفم
 

اول از همه سلام

خیلی ممنونم از منیــژه جونم و بهاره ی خواهر گلم که انقدر منطقی حرف می زنن.در جواب به آقای موسوی بگم که سوگند دختر خاله ی من هستش و من دیوانه وار دوسش دارم.مهتاب هم از دوستای صمیمی بهارهست.لیلا هم که دیگه همه می شناسن و نیازی نداره ماها چیزی بگیم ولی در مورد بهاره ی ما درست حرف بزن.قبل از این که بهاره بیاد تو خواهران با تمام رادانی ها جور بود می تون بری پیوندهای عاشقان رو ببینی می فهمی.

سوگند
دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:47
-4
موافقم مخالفم
 

بهناز جان نمی خواستم کسی از ارتباط ما با شما چیزی بفهمه ولی باید بگم که بهاره دختر خاله ی نا تنی من هستش و من علاقه ی زیادی بهش دارم.و رو منطقی بودنش قسم می خورم.زیاد تو خواهران نمیام ولی وقتی هم که میام فقط به خاطر بهاره هستش.همیشه به خاطر هدفمند بودنش بهش احترام می زارم.بهناز همیشه تو خانواده بهش میگیم خانم دکتر به مسخره بازی اونم خانم دکتر صدیق زاده.بهاره برای همه ی ما عزیزه.مواظب حرف دهنت باش.


دوشنبه 30 مهر 1386 - 16:50
1
موافقم مخالفم
 

golzaro dost daram ,onayeam ke migan golzar bade az hasodishone ,cheshm nadaran golzaro joono bebinan

لیلا حامیان گلزار
دوشنبه 30 مهر 1386 - 17:8
1
موافقم مخالفم
 

آقای موسوی اصلا"ارزش جواب دادن نداری.

من همون لیلایی هستم که برام نوشتی.یه کم خجالت بکش.من خودم هم زبون دارم هم بلدم چی باید بنویسم.تمام بچه های خواهران گلزار من رو میشناسن و با من ارتباط دارن.من هر روز تو خواهران کامنت می زارم.منیژه هم منو خوب میشناسه.و اما این که بهاره کامنت می زاره یا نه؟بهاره نمی خواست بیاد تو همچین مکانی ولی به زور اومد چون فقط می خواست جواب توهین های رادانی ها رو بده.یادت رفته که با همون یه کامنتی که گذاشت جو این جا رو چه جوری آروم کرد.تو خواهران گلزار هم کم کامنت می زاره اونم بعد از کلی التماس بعد تو اینجوری میگی...من خودم استاد ادبیاتم تو نمی خواد که در مورد بهاره چرت تو پرت بنویسی.در ضمن همه ی بچه های اینجا رو من می شناسم سوگند رو که حدود 10 بار دیدمش و باهاش بر خورد داشتم.مهتاب رو برای اکران کلاغ پر با کمند دیدم.کامران رو نمی شناسم.پگاه رو هم که افتخار آشناییش رو تو اکران کلاغ پر پیدا کردم تو سینما میلاد.من یا کمند با پروین که هنوز نیموده دوست صمیمی و جدا نشدنی هم هستیم.بازم اطلاعات خواستی بگو تا بهت بگم.

اوکی شد برات یا باید به صورت کتابی برات بنویسم پرفسور؟

منیژه رحمانی و رهاره صدیق زاده
دوشنبه 30 مهر 1386 - 17:12
1
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــران همیشگی گلــــــــــــزار جــــــاوید است چون هک قلب و ذهن ما نشـــــــــــدنی

اینــــــــــــــــــــــه گلزای یعنی این

مهتاب خوشگلم اهمیتی نده مهربونم.

سمیرا شریفی زاد
دوشنبه 30 مهر 1386 - 17:37
1
موافقم مخالفم
 

آقای موسوی که اسم خودت رو گذاشتی سید.تو اصلا"حق حرف زدن در مورد بهاره جووووووووووووووووووون رو نداری.کامنت نمی زارم تو خواهران چون وقت سر خاروندن رو هم ندارم ولی همون یه باری که بهاره رو دیدم برام همه چیز مشخص شد.اون اهل دروغ و ظاهر سازی نیستش.من حدودا"هر شب با بهاره چت میکنم و خوب میشناسمش.البته کمند جونم رو هم خیلی خوب میشناسم چون یه نینی کوچولو رو برای خانواده ی ما به دنیا آورده که الان بزرگترین نعمت خانواده ی ما هستش.به حرمت این بچه ها هیچی بهت نمی گم ولی اگر یک بار دیگه برای بهاره چرت تو پرت بنویسی بیچارت میکنم.در ضمن بهاره خبر این که ما دیگه با رادانی ها مشکلی نداریم و گذاشتن کامنت خودش در این جا رو برای همه سند تو آل کرد که همه بیان و کامنت زیبایش رو بخونن تا ببینن همه چیز تمام شده.

انقدر هم برای من کلاس نزار که ادبیات خوندی.من خودم ختم این کارم.دهن من رو بیشتر از این باز نکن.


دوشنبه 30 مهر 1386 - 17:38
6
موافقم مخالفم
 

برا ی فرشاد خیلی بچه ای برو خودتو درست کن . زند باد خواهران گلزار

نازنین
دوشنبه 30 مهر 1386 - 21:22
0
موافقم مخالفم
 

حاضرم قسم بخورم اگه در مورد استاد کیمیایی, مخملباف,بهرام بیضایی یا مهرجویی مطلبی بنویسین یه همچین استقبالی ازش نمیشه.واقعا باورم نمیشه که چند تا جوون تازه وارد محبوبتر از استادای سینمای ما باشن.

اره بابا از این به بعد شما بیاین اینجا نقد فیلم کنین قادری و حسنی نسب دیگه کین؟؟؟؟؟؟ادمایی که احترام بهترین بازیگر ایران رو نگه نمی دارن...

بازم به اهالی موسیقی تبریک میگم بابت لغو کنسرت...

الناز
دوشنبه 30 مهر 1386 - 21:42
0
موافقم مخالفم
 

چه جالب جز تعداد خیلی محدودی از نظر ها بقیه هیچ کدوم مربوط به موضوع عنوان شده نیست!!!!!! همه هم ادعای روشنفکری دارن کاملا از نظرها معلومه!!!

واقعا خنده داره.. آفرین تبریک میگم سایتتون تهه تخصصیه!!

البته فقط واسه بچه بازی و دواهای نینی کوچولوهایی که مسئولین سایت هم با تایید نظرات این چنینی جزئی از اون ها هستند. واقعا تاسف بر انگیزه که سایت تخصصیه سینما مون اینه بهتر که بریم سراغ غیر تخصصی ها حد اقل ادعاشون نمیشه. متاسفم متاسفم


دوشنبه 30 مهر 1386 - 21:44
-1
موافقم مخالفم
 

چه جالب جز تعداد خیلی محدودی از نظر ها بقیه هیچ کدوم مربوط به موضوع عنوان شده نیست!!!!!! همه هم ادعای روشنفکری دارن کاملا از نظرها معلومه!!!

واقعا خنده داره.. آفرین تبریک میگم سایتتون تهه تخصصیه!!

البته فقط واسه بچه بازی و دواهای نینی کوچولوهایی که مسئولین سایت هم با تایید نظرات این چنینی جزئی از اون ها هستند. واقعا تاسف بر انگیزه که سایت تخصصیه سینما مون اینه بهتر که بریم سراغ غیر تخصصی ها حد اقل ادعاشون نمیشه. متاسفم متاسفم

جعفر عابدی
دوشنبه 30 مهر 1386 - 21:56
-5
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــــران همیشگی محمدرضاگلــــــــــــــزار جاوید است چرا که هک قلب و ذهن ما کاری است نــــــــــــاشدنی


دوشنبه 30 مهر 1386 - 23:36
-3
موافقم مخالفم
 

حیف حیف خیلی بد شد برای بهداد خیییییییییییییییییلی

لیلای بی مجنون
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 2:35
4
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــــران همیشگی محمدرضاگلــــــــــــــزار جاوید است چرا که هک قلب و ذهن ما کاری است نــــــــــــاشدنی

sara (Sweden
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 3:17
0
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــران همیشگی گلــــــــــــزار جــــــاوید است چون هک قلب و ذهن ما ناشـــــــــــدنی است .

لیلای بی مجنون
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 3:28
2
موافقم مخالفم
 

سلام...

راستش دوست نداشتم اینجا نظری بزارم و یا حرفی بزنم ولی با این مسائلی که در این مدت پیش آمده برای اولین و آخرین بار نظر خودم رو در این سایت می نویسم. و البته این یه بارم به خاطر گروه خواهران گلزار عزیزم.

بهاره جان و منیژه عزیزم...ممنونم از شما خواهرای گلم به خاطر حرفای زیبا و منطقیتون.

آقای علیرضا کامنتایی که در وبلاگ خواهران گذاشتید خواندم و خوشحال شدم که یک منتقد اهل منطق و بی طرف در بین ما هست...امیدوارم که همیشه موفق باشید.

و اما یه نفر که خودش میدونه در حق خواهران چه کرده و باید منتظر جوابش از سوی خدا باشه...آقای فرشاد من خیلی حرفها دارم که به شما بگویم اما به خواسته منیژه ماهم و بهاره گلم احترام میزارم و چیزی نمی گویم ... اما یه کوچولو از حرفام و براتون مینویسم...امیدوارم از حرفای من نرنجید...هر چند حرفای بی رحمانه شما ما رو رنجوند...

شاید خوب باشه مثل بقیه بگم متاسفم...شایدم باید بگم نفرین بر شما...اما نه ... بهتره چندتا جمله براتون بنویسم... جمله هایی که همه حرفای ناگفته ما خواهران گلزاری باشه که دلمون رو تو شکستی...با قلبی از سنگ...می دونی ...دنیا خیلی خیلی بزرگه ...اونقدر بزرگ که همه برای خودشون جایی دارند فقط باید بگردند و بگردند تا جای واقعیشون رو پیدا کنند...به جای اینکه جای کسی رو بگیریم باید تلاش کنیم تا جای خودمون رو پیدا کنیم...منظورم رو فهمیدی؟؟؟...کافیه یه کوچولو فکر کنی...این حرف یکی از انسانهای بزرگه...

در ضمن به این جمله خوب فکر کن از حضرت علی (ع) :(( از سقوط دیگران شادی مکن زیرا نمی دانی روزگار بر سر تو چه خواهد آورد)) ...ترسناکه نه؟...واقعا چه کسی می داند...روزگار چه بر سرش خواهد آورد اگر خطایی بد کرده باشد...فقط خدا می داند....

غنچه ها می میرند...

رنگ ها رنگ دگر می گیرند...

و فقط خاطره ها می مانند...

که چه شیرین و چه تلخ...

دست ناخورده به جا می مانند...

خوش به حال آدمایی که تو خاطرات دیگران همیشه شیرین باشند...نه به تلخی سالها نفرت...

بگذریم...و می گذرم از این همه خطا...

بگذر تو ای خدا...بگذر تو ای خدا...

من و ببخشید برای همیشه بای.

shima-ramtin
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 15:33
-2
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــران همیشگی گلــــــــــــزار جــــــاوید است چون هک قلب و ذهن ما ناشـــــــــــدنی است

لیلا حامیان گلزار
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 15:37
-5
موافقم مخالفم
 

خواهــــــــــــــران همیشگی گلــــــــــــزار جــــــاوید است چون هک قلب و ذهن ما ناشـــــــــــدنی است .

AHWAZI
سه‌شنبه 1 آبان 1386 - 16:49
-2
موافقم مخالفم
 

سلام

در شهرما(اهواز) تبلیغاتی پر شده مبنی بر امدن اقای گلزار به همراه اقای بهزاد محمدی و اقای مهدی مقدم.می خواستم در مورد صحت این موضوع مطلع بشم.

این جشن به مدت 3روز و روزی 2سانس برگزار خواهد شد و قیمت هر بلیط 7000تومان است و از تاریخ دوم ابان یعنی از فردا شروع می شود.اگر ممکن زودتر خبر بدین.این جشن اگر اقای گلزار باشن ارزش داره.در غیر این صورت ارزش رفتن و پول دادن نداره!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون


چهارشنبه 2 آبان 1386 - 19:36
0
موافقم مخالفم
 

ahwazi joon, reza golzar alan to ahvaze baray hamon jashni ke gofty

مرجان
پنجشنبه 3 آبان 1386 - 0:13
1
موافقم مخالفم
 

آخی....حامد ضایع شد!!!!

البته اون سرما هم خورده بوده!!!!ناراحتیدم فقط به خاطر حامد....گلزار ارزش فکر کردن هم نداره چه برسه به این که ناراحت شم واسش...!!!

اگر حامد بهداد نبود از لغو کنسرت خوشحال میشدم چون 14000 تومان ناقابلم سوخت نمیشد!!!البته بیشتر برای اینکه گلزار ضایع میشد می خوشحالیدم!!!!!

الميرا گزليان
پنجشنبه 3 آبان 1386 - 1:24
-4
موافقم مخالفم
 

تا ابد...

خــــــــــــــــــــــــواهران همِـــــــــــــــــــــــيشگي محمد رضا گــــــــــــــــــلزار جاويد است چرا كه هك قلب و ذهن ما كاريست نا شدني

منيژه و بهاره عزيزم الحق كه گلزاري هستيد دوستتون دارم


پنجشنبه 3 آبان 1386 - 17:29
-2
موافقم مخالفم
 

هر کی تو این قسمت به گلزار توهین کرده ی نادون به تمام معناست

سلما
جمعه 4 آبان 1386 - 9:44
-1
موافقم مخالفم
 

بیچاره آقا فرشاد و اون اون چندین نفر دیگه که چه فکرهایی دارن.

"خــــــــــواهران همیشگی گــــــــــــــلزار جاویــــــــد است چــــرا کـه هـک قـلب و ذهـــن مـا کــــاری است ناشدنی"

"زنده باد گلزار............. زنده باد خواهران گلزار"

المیرا
دوشنبه 25 آذر 1387 - 21:46
0
موافقم مخالفم
 
کنسرت گلزار و بهداد لغو شد / اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود

بچه ها برای آقا ی گلزار دعا کنین سفر مکشون سفر بی خطری باشه

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 1.68472695351 seconds.