سينمای ما - اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بيضايي
جمعه 16 بهمن 1388 - 20:40

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (35 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (22 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (134 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (93 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (321 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (69 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (98 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (345 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1338 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بيضايي
اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بيضايي


سينماي ما -  اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بهرام بيضايي با نام «لبه پرتگاه» كه در مرحله پيش توليد به سر مي‌برد، منتشر شد. حدود 26 تن از بازيگران سينما، تلويزيون و تئاتر در تازه ترين فيلم بهرام بيضايي بازي مي‌كنند.
«سيمون سيمونيان» روابط عمومي اين فيلم ليست بازيگراني را كه تا اين لحظه حضورشان در اين فيلم قطعي شده و قرارداد بسته‌اند، بدين شرح به فارس اعلام كرد:
اين بازيگران عبارتند از: مژده شمسايي، محمدرضا گلزار، مهران مديري، نگار فروزنده، سيد مهرداد ضيايي، حامد بهداد، سهيلا رضوي، فاطمه نقوي، نيره فراهاني، حميد ابراهيمي، كاظم افرندنيا ، مهران امام بخش، سعيد ذهني، بهاره رهنما، محسن حسيني، سروش صحت، فهيمه اكرمي، حميد حمزه، اميد خوش‌منش، فرزانه ارسطو، كاوه سماك باشي، شاهرخ عزيزي، محمدعلي حسين‌علي‌پور، مهدي تارخ، فرهاد بشارتي و حسن شيرزاد.
همچنين از عوامل توليد «لبه پرتگاه» مي‌توان به افراد زير اشاره كرد:نويسنده و كارگردان: بهرام بيضايي، تهيه‌كننده: حميد اعتباريان، مدير پروژه: نريمان شاداب، مدير توليد: ابراهيم اصغري، مدير فيلمبرداري: اصغر رفيعي جم، طراح صحنه و لباس: كيوان مقدم، صدابردار: محمود سماك باشي، دستيار اول و برنامه ريز: عليرضا شمس.

شنبه,18 فروردین 1386 - 14:31:22

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

فراز
شنبه 18 فروردين 1386 - 15:17
0
موافقم مخالفم
 

وافعا متاسفم.واقعا

س.و.ج
شنبه 18 فروردين 1386 - 17:7
0
موافقم مخالفم
 
!!!

دیدن نام سروش صحت در فیلمی از بیضائی همانقدر متعجب کننده است که بازی شریفی نیا در نقش حاج احمد خمینی

ترانه
شنبه 18 فروردين 1386 - 20:45
-2
موافقم مخالفم
 
لبه پرتگاه

خیلی خوشحالم که استاد بیضایی بالاخره دارند فیلم جدید خود را می سازند. امیدوارم که این فیلم نیز یادآور آثار قبلی ایشان که به نظرم شاهکارند باشد.

مهدی
شنبه 18 فروردين 1386 - 21:0
2
موافقم مخالفم
 

جای خیلی ها خالیه!!!


شنبه 18 فروردين 1386 - 21:26
1
موافقم مخالفم
 

vayyyyyyy akhjon ,GOLZAR ,KHEILY ALY,MALOME AGAY BEIZAIE HAM KHOSHPASANDE

علیرضا حسینی
شنبه 18 فروردين 1386 - 22:22
1
موافقم مخالفم
 

فهرست بازیگرای فیلم جدید استاد مثل یه خواب میمونه از هر قشر بازیگری تو این لیست پیدا می شه

واقعا تصمیم گیری راجع به نتیجه نهایی لبه پرتگاه سخت و غیر ممکنه ولی خوب تجربه ثابت کرده که استاد بیضایی به ندرت دچار اشتباه می شه

به امید دیدن یه فیلم درخشان با بازیهای برجسته تا جشنواره بیست و ششم صبر می کنیم .

amir
شنبه 18 فروردين 1386 - 23:48
-2
موافقم مخالفم
 

من که گیج شدم. شما چطور؟

گلزار. مدیری. فروزنده!!!!

استاده دیگه جرات نمیکنی چیزی بگی چون نمیدونی استاد میخواد چیکار کنه

منتظر بمونیم بهتره!!


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 0:48
-1
موافقم مخالفم
 

به سلامتی ، مبارکشون باشه .

z_is_daeth
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 4:30
0
موافقم مخالفم
 
بیضایی در لبه ی پرتگاه!

آقای بیضایی! گیرم که توانستید با این آش شله قلمکار دستپخت خوشمزه ای تحویل بدهید. سگ کشی کار بسیار ضعیفی در کارنامه شماست!شما تئاتریها سالهاست که مختان را کرم خورده است!مواظب باشید از لبه پرتگاه سقوط نکنید که اینبار دیگر رگبار و غریبه و مه و مسافران و باشو غریبه ی کوچک نیز نمیتوانند به دادتان برسند چون عجیب به نظرم میرسد که این بار مطمئنا بدجوری کلکتان کنده میشود!

lost-destiny
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 6:52
0
موافقم مخالفم
 

من با س.و.ج. به شدت موافقم!!!!

ali zebarjadin
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 8:25
2
موافقم مخالفم
 

yani mishe ke beshe albate kheli vsam jaleb bood ke esme golzar ham tool iste ostad beizaei hast shayad oonam rahesho peyda kone


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 11:4
-2
موافقم مخالفم
 

vaghean az ostad baeed e 1 hamchin fehresty ke ma esme hich kodoomeshoono nemitoonim bezarim bazigare herfe eeie daraje 1...


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 11:13
0
موافقم مخالفم
 

feje`e


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 12:15
0
موافقم مخالفم
 

استاد می تونست انتخابهای بهتری داشته باشه .

جای بسی تاسف است ...

جای بزرگان سینما در فیلم استاد بزرگ سینما واقعا خالیست ...

گلزار ... بیضایی ...

سروش صحت ... بیضایی ...

استاد واقعا داره چه کار می کنه ؟


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 12:22
-1
موافقم مخالفم
 

golzar to in fehrest cheshmak mezane ,akhe setarast


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 14:47
-1
موافقم مخالفم
 

پس هدیه تهرانی چی شد؟ مگه آقای بیضایی ازبازی هدیه تهرانی تو فیلم جدیدش خبر نداده بود؟ نتونست یه کم خرج کنه؟مگه چقدر دستمزد می خواست؟ ارزشش رو نداشت؟ متاسفم آقای بیضایی.

احسان یزدانی
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 14:52
-3
موافقم مخالفم
 
نقد برای بهرام بیضایی ممنوع

واقعا برای هتون متاسفم که به خدتون همچین اجازه ای می دید که که در مورد فیلم استاد بیضایی اظهار نظر کنید.

.

.

.

استاد بیضایی را کسی می شناسد که با او زندگی کرده.

.هیچ دلیلی هم وجود ندارد که سعی کنید تا این فیلم را به نقد بکشید.بدترین فیلم بهرام بیضایی بهترین فیلم ایران است.

از مسئولین سایت سینمای ما هم خواهش می کنم نوشته z_is_daeth را هر چه سریعتر از بین کامنتها حذف کنید.

هر کسی شایسته نقد نیست.در کار بهرام بیضایی هیچ شکی نیست!

farnaz
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 14:56
-49
موافقم مخالفم
 

vaghean entekhabe golzar aalieeeeeeeeee

اميد
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 15:25
-7
موافقم مخالفم
 
جاي خيلي ها خاليست

استادو گلزار.......يكم خنده داره....استاد ميتونست از بازيگران با استعدادي چون گلشيفته و الناز شاكردوست و.....استفاده كنه


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 15:51
1
موافقم مخالفم
 

bikhod az fehrest irad nagirid ,kheiliam alye ,makhsosan golzar ke maHSHARE

رضا
يکشنبه 19 فروردين 1386 - 16:16
-3
موافقم مخالفم
 

مطمئنا بیضایی دلیلی برای این انتخاباش داره . فراموش نکنید رابعه اسکویی و دیگر بازیگرانی که ضعیف به نظر میرسیدند در سگ کشی چه بازی هایی ارائه دادند . نقش مدیری هم با توجه به شناختی که بیننده از کارهای طنز او دارد به احتمال زیاد به خاطر لو نرفتن قصه خواهد بود ( شبیه ناصر معاصر در سگ کشی و کاوه نیازی در اتفاق خودش نمی افتد ) البته اینها حدس است و باید منتظر بمانیم تا فیلم ساخته شود و به نمایش درآید .


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 20:12
-1
موافقم مخالفم
 

قحطي بازيگر خوب بوده ؟


يکشنبه 19 فروردين 1386 - 21:24
3
موافقم مخالفم
 
pasha

خجالت آوره

nancy
دوشنبه 20 فروردين 1386 - 0:10
-2
موافقم مخالفم
 

salam, man fekr mikardan hediyeh tehrani garareh to in film bazi koneh. pas chi shod?

z_is_daeth
دوشنبه 20 فروردين 1386 - 7:42
-1
موافقم مخالفم
 
آقای احسان یزدانی شما عاشق شده اید عزیز! آرام باشید!

عشق به خودی خود چیز خوبی است ولی نه تاآنجا که چشم را کور،گوش را کر،مزه ی بد را خوشگوار و کار ضعیف را شاهکار قلمداد کنید! البته از قدیم الایام صحبت از این بوده که عاشق ضعف معشوقش را نمیبیند.من اصراری به این موضوع ندارم که شما را قانع کنم آقای احسان یزدانی!

اما از سایت سینمای ما بسیار سپاسگزارم چرا که در این اختناقی که از هیچ کس و هیچ چیز نمیتوان انتقاد کرد! فضایی سرشار از دمکراسی را از پشت مونیتورم به تماشا نشسته ام و اگر آقای احسان یزدانی فکر میکنید حرفهای زده شده در پست قبلی من برای شما عاشق و کشته مرده آقای بیضایی خوشایند نیست آنرا به زبانی دیگر ترجمه میکنم امید که به مذاق عاشق دلخسته ی شما خوش آید!

فاشیست نباشید و آنرا نیز تبلیغ نکنید آقای احسان یزدانی!

(نقد برای بهرام بیضایی ممنوع)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معنای گفته ی فاشیستی شما نه تنها خنده آور است بلکه احساس ناخوشایند حکومتهای توتالیتر را به ذهن متبادر میسازد هیچوقت دیگر از این واژه استفاده نکنید آقای احسان یزدانی!هیچوقت!

آیا شما میدانید که من کی هستم؟!

بگذارید تا ما هم کمی ادای آدم های اسکورسیزی را در بیاوریم شاید مطلب را بهتر بشنوید!

بیضایی را سالهاست که میشناسم و شاید پیشتر از اینکه شما آقای احسان یزدانی قدم بر روی این کره خاکی بگذارید شاید!

دورانی که موج نو سینمای ایران به راه افتاد و داریوش مهرجویی گاو را ساخت یا در واقع گاو را به چاه انداخت!

بیضایی با فیلم بسیار خوش ساخت و غریب (رگبار) با تدوینی منحصر به فرد که نمونه اش را در هیچ کجای تاریخ سینمای قبل از انقلاب ایران سراغ ندارم ظهوری کوبنده و انقلابی وپدیده ای منحصر به فرد شد.(البته فراموش نکنید دوبله بسیار زیبای فیلم و موسیقی بسیار استثنایی و باشکوه فیلم را) اما در ادامه با ساخت فیلمهای کلاغ ، غریبه و مه و چریکه تارا بیضایی به سمت سینمای روشنفکرانه تری! رفت و ارتباطش را با مخاطب عمومی

سینما که بنیان و شالوده و آرمان هر هنری باید باشد حتی در نوع پیشرفته و روشنفکرانه ترش! از دست داد!

اگر برای من بهانه بیاورید که بیضایی برای دل خودش فیلم ساخته و یا طعنه بزنید که شما باید اطلاعاتتان را گسترده کنید و یا از هر نمای آثار ذکر شده را به استعاره های

احمقانه ای از ایندست که مثلا اگر به کتاب دوزخ دانته!و یا جمهوری افلاطون!و یا منطق الطیر عطار!و یا به خط 28 در صفحه 1883 جلد 66 از کتاب خر در چمنزار مراجعه کنید مفهوم این بخش از فیلم کاملا هویدا میشود ! ارجاع بدهید شخصا مثل همیشه به این احساس عبث و بیهوده و ابلهانه قشر به اصطلاح روشنفکر که عمری من و امثال من را که مطمئن باشید تعدادمان کم نیست سر کار گذاشتند پوزخند تلخی خواهم زد و دیگر به هیچ احدالناسی اجازه نخواهم داد که عمر و وقت گرانبهای مردم را که قسمتی از همین زندگی سر تاسر..ماراتشکیل میدهد به بیراهه بکشانند.شاید فرصت نباشد که در این مکان به تمامی آنچه در وجودم به آگاهی نشسته اشاره کنم چرا که این مقوله قصه ای طولانی است و در اینجا مطرح کردنش به سود من نیست شاید اگربخواهید مقاله ای مفصل بنا به درخواست شخصی یا اشخاصی مشخص برایتان ارسال کنم.

ولی بیضایی به این سمت که موجی به راه افتاده در آن دوران در سرتاسر جهان بود به گمراهی کشیده شد.و اما بعد از انقلاب یا همان اوایل انقلاب بیضایی با نمایشنامه ی مرگ یزدگرد به سینما بازگشت آقای احسان یزدانی هنوز اینجا هستید؟آیااین فیلم را دیده اید؟ندیده اید؟دیده اید؟ بسیار خب!

پس از چند سال دوری از سینما اینبار کشور که در تب و تاب جنگی بسیار خانمانسوز و به شدت تحلیل برنده ی همه جسم و روح انسان بود

با دو فیلم شاید وقتی دیگر و باشو غریبه ای کوچک بیضایی به سینما برگشت که هر دو فیلم جدا از مسایل تکنیکی بعضا چشمگیر از لحاظ بار دراماتیکی که به دوش میکشید آثار چشمگیری نبودند ولی پرداخت باشو بیشتر به دل مینشست!

(باید ببخشید آقای احسان یزدانی که بیشتر نمیتوانم به این فیلمها بپردازم چرا که فراموش نکنید که این یک کامنت است نه چیزی بیشتر و نمیدانم چه حس ... درون من بوجود آمده که دارم چنین میکنم شاید همان جمله معروف فیلم پدرخوانده باشد که احساس میکنم که داری به شعور من توهین میکنی!به هر حال تو میدانی که من کی هستم؟!)

القصه نوبت به مسافران رسیدکه جدی ترین کار بیضایی بعد از انقلاب است!به جز عنصر برشتی موجود در فیلم (این برشت هم ما رو کشته به خدا!) نسبتا کار خوش ساختی از کار درآمده چرا که نگارنده تا بحال 10 ال 12 بار این فیلم را دیده است! ولی پایان فیلم قصه ی دیگری دارد که باز در این مقوله نمیگنجد ولی همینقدر کوتاه اشاره کنم که با آن موسیقی بند تنبانی و برشت بازی های بیضایی و آن نگاه های بهت زده حاضرین در مجلس به ساختار نسبتا محکم فیلم ضربه ی جبران ناپذیری زده است که فکر کنم خود ایشان نیز با چنین پایان دادن فیلم مذکور حداقل امیدوارم جایی جرات این را داشته باشند که بگویند اشتباه کردم!البته اگر به عاشقان دلخسته ای چون شما اقای احسان یزداتی برنخورد! چراکه همین به به و چه چه ها و ندانم کاریها و ژست های انچنانی باعث میشود که امثال کسانی مثل سامان مقدمها نیز برای سر هم بندی کردن اثار شله زردیشان پایان فیلم خود را به سبک و سیاق پایان فیلم مسافران طوری بسازند تا شاید ذره ای احساس روشنفکر بودن از آنگونه اشتباه که بیضایی نطفه اش را در این سینما بسته است به فیلمشان با زور دگنک هم که شده تزریق کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقای احسان یزدانی نیازی نیست یقه خودتان را جر بدهید! حذف کامنت من از این صفحه کمکی به هیچ کس نمیکند جز اینکه امثال شمایی که بدون هویت فردی چشم و گوش خود را بسته اید و افسارتان را به دست هر کسی که بیدلیل و یا شاید هم با دلیل داده اید تا به هر ناکجا آبادی که میخواهید ببرندتان در کوره راه این سینمای متعفنی که نیاز به آنتی بیوتیکی بسار قویتر از انچه به فکر و عقل شما میرسد یا نمیرسد احتیاجی به شدت مبرم در حد نوشدارو یی و بعد از مرگ سهراب آمدی دارد!

و اما سگ کشی اثر بسیار ضعیفی است که شاید به دلیل سالها دوری خود خواسته و یا شاید هم سیستم خواسته سینمای ما ! اتفاق افتاده است.خلق تیپهای نخ نما شده ای که شاید به درد دوران کلاسیک سینما بخورد ولی جایش در دوره ی کنونی نیست! اثری به شدت نازل در حد و اندازه های کارگردان رگبار که اتفاقا ان فیلم هم پر است از تیپهای متعدد ولی برعکس سگ کشی به شدت حساب شده و باورپذیر! روا نیست که

من کوتاه بیایم و به خاطر شما اقای اخسان یزدانی از میدان انتقاد از بیضایی و امثالهم بیرون بروم!

شما عاشق شده اید آقای احسان یزدانی! بیدار شوید لطفا آقای احسان یزدانی !آرام بیدار شوید آقای احسان یزدانی!

و گرنه با همان استادتان از لبه ی پرتگاه به قعر آن پرتاب خواهید شد!ودیگر نیستیدکه به من بگویید نقد برای بهرام بیضایی ممنوع!مواظب باشید!مگر نمیدانید که من کی هستم؟!


دوشنبه 20 فروردين 1386 - 11:55
1
موافقم مخالفم
 

hedeie tehrani dige pir shode azizam


دوشنبه 20 فروردين 1386 - 12:35
3
موافقم مخالفم
 

golzar alie va kheily az kargardanay bozorg ham dost daran ba hash kar konan,jay taajob nadasht chon eshon dar hal hazer dar cinemai iran tak hastan ,va fekr nemekonam geymat garardad golzar az tehrani kamtar bashe shayad bishtar bashe valy kamtar nist


دوشنبه 20 فروردين 1386 - 19:29
-3
موافقم مخالفم
 

اين اقاي گلزاره : مرد ميلياردي سينماي ايران و ستاره ي محبوب قلبها اسطوره ي سينماي ايران كه افتخار داده و قبول كرده تو اين فيلم بازي كنه شماها كارگدانيد يا كارگرداني بلديد كه از انتخاب يك كارگردان بزرگ و صاحب نام ايراد ميگيريد ؟تو كدوم كلاس به شما ياد دادن بازيگر خوب چه كسيه؟وقتي ادم راجع به چيزي اطلاع نداره ديگه نظر نمممممممممممممممممممممممممميييييييييددددددددددده حتما اقاي بيضايي هم اقاي گلزار رو خوب شناخته و مثل يك ادم حسود بهش نگاه نكرده و مسلما به استعداد فوق العاده يايشون پيبرده

محمدرضا كلانتر چاهوكي
دوشنبه 20 فروردين 1386 - 23:55
5
موافقم مخالفم
 

وقتي مسعود كيميايي و داريوش مهرجويي از بهرام رادان استفاده ميكنند, اصلا تعجب نكنيد كه بيضايي هم از گلزار و مديري استفاده كند. فراموش نكنيد كه نگار فروزنده در "دختر دايي گمشده" و "ميكس"(ساخته هاي مهرجويي)هم بازي كرده است.ضمنا از كساني كه نظر مي دهند تقاضا مي كنم به هيچ كس توهين نكنند.بدون توهين هم مي توان انتقاد كرد,حتي شديد و كوبنده.

m.h.kh
سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 11:54
0
موافقم مخالفم
 
بدبیاری های سوفی مارسو!!!

che eshkali dare ke ma tooye fime bozorg az yek kargardane bozorg bazigaraye bozorgo nabinim?hala bebinid hamin tarkibe ajib gharib chi dar miyad...!zemnan age khayli dost darin cast haye ba shokoh bebinin..dobare seganeye farman ara...kaghaze bikhat...hokm..va khayli filmaye digaro bebinid...!in noktaro ham dar nazar dashte bashim ke jeyrani az pesare khoshghele max va dokhtare shahrestaniye marmolak dar che naghshayi che bazihayi gereft...aslan baeed nadonin age negare forozande va mehrane modiri ham kolak konan dar in film..

m.h.kh

مهرداد آسایش
سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 16:44
-3
موافقم مخالفم
 
من میدانم شما که هستین

آقای محترم یا سرکار خانمz-is daeth اجازه بدهید پاسخ شما را در حد یک کامنت بدهم من شما را میشناسم و در طول زندگی مشابه شما زیاد دیده ام افراد لافزن و گنده گویی که از هر بستری برای خودنمایی و خودستایی استفاده کرده و با کوچکترین اصطکاکی مختصر محفوظات خود را به طرف مقابل شلیک میکنند این افراد با دریچه کوچک ذهن خود گستره نا چیزی از یک موضوع را درک کرده وبه آن کلیت میبخشند و بعد مقدسش میشمارند دوستان عزیز مطلب شما دو بزرگوار را خواندم یکی را جوانی یافتم که در بدترین حالت لاف روشنفکری میزند و دیگری میانسالی به مقصد نرسیده که ادای دانای کل را در میاورد از جمله جمله متنتان بوی نا مطبوع خودشیفتگی به مشام میرسد از آنها که برای حل هر مشکلی نسخه ای در آستین دارند دوست عزیز توجه و اتکای بیش از حد به این مختصر محفوظات مانع از دیده شدن عقده های ذهنی و آرزوهای ناکام لایه های زیرین میشود برای شروع شاید بهتر باشد سعی کنی برای خودت یک اسم انتخاب کنی یا تمرین کنی اون چند حرفی را که بدون مشورت با حضرتعالی تو شناسنامه ات درج کرده اند پای نوشته هات بگذاری باور کن به اون سختی که فکر میکنی نیست ارادتمند مهرداد

امیر حسین
سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 17:35
0
موافقم مخالفم
 
حرفهای یک کمترین...

رفقا سلام!

سینمای ایران مدتهاست که مرده!

از اونجایی میگم مرد که مسعود ده نمکی اومد جلوی سینمای ایران دادو بیداد راه انداخت...

از اونجا که پرویز پرستویی تو پاداش سکوت بازی کرد .....

....

....

....

و از اونجا که بهرام خان بیضایی اصل همچین فهرستی و میده..

یه نگاه به کامنتای بالا بندازین ببینین کیا از وجود گلزار خوشحالن...

گوشی میاد دستتون....

ببخسید زیاده گفتم.... یا علی

yeki az tarafdaray golzar
سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 18:9
4
موافقم مخالفم
 

agaye m.h.kh ,ki gofte to in fehrest bazigar bozorg nist !golzar pas chei!!!,bikhod harf nazan ,be golzar kasi chizi bege ba man tarafe@@


سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 21:37
2
موافقم مخالفم
 

eshg mane in golzar


سه‌شنبه 21 فروردين 1386 - 23:6
-1
موافقم مخالفم
 

golzar bezoodi dar ekhragihaye 2

vida
چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 0:0
2
موافقم مخالفم
 

fehrest alie va az in behtar nemishe ,har kasi ham narahate aslan ahmeiati nadare ,inja fagat agayon hastand ke az hasodi daran miterekan ke maha az golzar hemayat mekonim ,hala bebinid hamin film chegadr forosh mekone,dar zemn hasod hargez nayasod

z_is_daeth
چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 2:53
0
موافقم مخالفم
 
آقای مهرداد آسایش خوب است بدانید که!

من مرد میانسال به مقصد نرسیده ای نیستم!

من دریچه ذهن کوچکی ندارم!

من ادای دانای کل را در نمی آورم!

من بوی نامطبوع خود شیفتگی نمیدهم!

من به مختصر محفوظات اتکا نکرده ام!

من عقده های ذهنی و آرزوهای ناکام از آندست که شما تصور میکنید ندارم!

من برای خود اسم انتخاب کرده ام اگر سواد دیدن و خواندن داشته باشید!

من مختصر محفوظاتی بسان دیگرانی بیش به سمت کسی شلیک نکرده ام!

من از هر بستری برای خودنمایی و خودستایی مدد نجسته ام!

من همینم که هستم!محکم تر و استوارتر از همه آنچه که شما و امثال شما نمیدانید و نمیخواهید بدانید که نمیدانید!

من به خاطر شما اینجا نیستم که به خواسته ی شما عمل کنم!

شما راه خود را دیر زمانی دور گم کرده اید و از هر آنچه خوشتان آمده کیفور شده و دست به... برده اید تا لذتتان را تکمیل کنید! اما از حقیقت من بوی اشمئزاز و تعفن استشمام کرده اید! چرا که هر چه خورده اید و خورانده اندتان بسان تر و خشک همه را با هم سوزانده اید که چنین کرده اید با سینما و هنر هر آنچه که نابودش کرده اید! من سعی در تغییر اندیشه ی نوپای قدیمی پوسیده ی متحجر نوین متمدن منتظر خام پر از خالی مست نشئه ی خمار عاشق مبهوت دیوانه ی دانای جهان به شدت کوچک ذهن و موجودیت شما را به اصرار ننشسته ام!

که با این صراحت کال و جرات گال به تصور این افتاده اید که مرا میشناسید!!!!!!

اگر نمیدانید بدانید که من میدانم که شما نمیدانید که من میدانم که شما نمیدانید که من میدانم!

بدون احترام.

حسام
چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 6:55
-2
موافقم مخالفم
 
چی بگم!

راستش این خبر یه جوریه!

فیلم های بیضایی هر چه قدر هم از طرف بعضی مورد نقد قرار بگیره، خداییش فیلم های خوبی تو سینمای ایران داره. هر چند سینمای ایران ...

از طرف دیگه گلزار اصلا فیلم متوسط نداره! یعنی ما ازش فیلمی ندیدیم که یه بازی متوسط توش داشته باشه!

اینه که این خبر رو یه جوری نشون می ده!

من می گم دو حالت داره:

1- بیضایی نمی تونه از پس نا بازیگری گلزار بر بیاد و گلزار گندی می کشه به فیلم. که این حالت بده چون کارگردان خوبی فیلم بد هم به کارنامه اش اضافه می شه.

2-بیضایی بتونه از گلزار بازی بکشه طوری که خوب یه جایزه ای چیزی تو جشنواره ای ببره که از اونجا که من از گلزار بدم میاد، این حالت هم بده!

این طوریه که فیلم می شه چوب دو سر ...

ش
چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 12:3
2
موافقم مخالفم
 

به نظر من گلزار مدیری و صحت بازیگران بااستعدادی هستند

حالا بذارید فیلم ساخته بشه اگه فیلم بدی بود یا بازیگرانش

بد بازی کردند بعد انقدر اعتراض کنید ...من نمیدونم چطور

میشه از فیلمی که هنوز ساخته نشده یا از بازیهایی که هنوز

ارائه نشده ایراد گرفت...به نظر من کار بیضایی خیلی هم درسته

که از بازیگرای امتحان پس داده استفاده نکرده

اینکارش باعث ظهور استعدادهای جدید میشه

یادتون نره بیضایی برای انتخاب هر کدوم از اینهااز بیشتر پنجاه نفر

تست گرفت...

samira
چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 14:5
1
موافقم مخالفم
 
golzar mahshareeeeeeee

be nazare man entekhabe mohammadreza golzar baraye in naghsh behtarin entekhabe bahram beizaee hast chon aghaye beizaee hkodeshoon tashkhis midand ke az che bazigari estefade konand va ishoon ham hataman be estedade khodadadie aghaye golzar pei bordand

ba arezoye movafaghiat baraye in setareye javan


چهارشنبه 22 فروردين 1386 - 22:22
1
موافقم مخالفم
 

GOLZAR ALIE ,NARAHATIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN? ,ASLAN MOHEM NIISTTTTTTTTTTTTTTTTTTT


جمعه 24 فروردين 1386 - 13:49
2
موافقم مخالفم
 

كاشكي دم در اين سايت بزنند كه لطفا پسراي حسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود اينجا نيانو نظر ندن چون بالاخره پسرا به اقاي گلزار حسوديشون ميشه و نميتونن نظر درستي بدن اقاي گلزار گل تر از همه ي گلهاي دنيا اميدوارم بهترين و موفق ترين ادم دنياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بشي


جمعه 24 فروردين 1386 - 18:34
-1
موافقم مخالفم
 

baraye khodam motasefam ke toye yek hamchin mamlekati zendegi mikonam,,ba in adamaye ajib gharib ke toye harfashoon faghat khoosoomat mibinam o taasobe bija va ya koorii

be khatareh kasani ke hanooz chizi sakhteh nashodeh mikhan be gand bekeshanesh,,va oonayi ke mikhan be balatarin sath momken erteghash bedan

man ke tahala kam naghdi khoondam ke gheir az takhrib baraye sazandeh va avamel chizi dideh basham ya alaki tarif kardana baraye filmi ke aslan arzesh nadashteh,,,kash yek kam ensan boodom


جمعه 24 فروردين 1386 - 22:50
1
موافقم مخالفم
 

man be golzar eftekhar mikonam


شنبه 25 فروردين 1386 - 9:9
-2
موافقم مخالفم
 

كاشكي دم در اين سايت بزنند كه لطفا دختراي دبيرستاني اينجا نيانو نظر ندن چون بالاخره .........آره ديگه.


شنبه 25 فروردين 1386 - 20:52
0
موافقم مخالفم
 

golzar take to cinemae iran ,aslan mohem nist ke to chi migi ,mohem ineke golzar akhareshe ,golzar joon ma hame doset darim va behet eftekhar mikonim

مهرداد آسایش
يکشنبه 26 فروردين 1386 - 8:55
-1
موافقم مخالفم
 
به z _is_daeth

1-یک بار برای شما به اندازه کافی وقت گذاشتم امیدوارم انتظار پاسخگویی مجدد نداشته باشید

2-آنچه شرط بلاغ بود گفته شد پیشنهاد میکنم کمی وقت بگذارید فکر کنید و به خود پاسخ بگوئید

3-اینگونه عنان از دست دادن و تیغ در کف زنگی مست از صفاتی است که تو پست قبلی فراموش کرده بودم از یادآوری متشکرم

4- با احترام(توجه کردی با احترام)

Roohid
پنجشنبه 30 فروردين 1386 - 13:50
0
موافقم مخالفم
 

از یه طرف بعضی ها گلزار رو می پرستن ا ز یه طرف هم خیلی ها به بهرام بیضایی به خاطر همین خوش تیپ پسر (!) خرده میگیرن. فقط تعجب می کنم که چرا بیضایی برای چنین لیستی از همه ی عالم تست گرفت؟ رضا کیانیان از کدوم یکی از این بازیگرها ضعیف تر بود.

gistela
جمعه 31 فروردين 1386 - 9:30
0
موافقم مخالفم
 

تعجب می کنم ما بااین سینمای بی بضاعتمان همین چند نفر برایمان مانده ..انوقت این چنین بی رحمانه درباره این پیرمرد می نویسم(که نیازی البته به حمایت من ندارد)چقدر فیلمنامه هایش رابخوانیم و در حسرت این باشیم که اگر ساخته می شد ..طومار شیخ شرزین ...دیباچه ای بر شاهنامه ...و حالا که بالاخره یکی رامی سازد ...اینطور ؟

تعجب می کنیم از خضور گلزار ؟ مگر بازی خوبش در بوتیک اثبات نکرد کارگردان است که می تواند از یک چوب یک بازیگر بسازد...مگر افرندنیا در سگ کشی بهترین بازی عمرش را نکرد...هرچند نخبه کشی رسم دیرینی است در ما ایرانیان والاگهر

محسن کرباسیان
جمعه 31 فروردين 1386 - 23:32
-1
موافقم مخالفم
 
کار جدید

برای کیوان مقدم حوشحالم

همه لیست بازیگر ها یک طرف اسم گلزار یک طرف دیگه

آخه چرا اون ؟؟؟

بقول دوستان استاد اینطور فکر کرده دیگه !!!

محسن کرباسیان
جمعه 31 فروردين 1386 - 23:56
0
موافقم مخالفم
 
کار جدید

برای کیوان مقدم خوشحالم

کل لیست بازیگر ها یه طرف گلزار یه طرف دیگه

آخه چرا گلزار مگه بازیگر نیود دیگه ؟؟؟

البته اونی که مت تو آئینه می بینیم استاد تو خشت خام می بینده ...


يکشنبه 2 ارديبهشت 1386 - 23:25
0
موافقم مخالفم
 

mohsen khan ,bikhod harf nazan golzar alie

ارژنگ افشاری
دوشنبه 10 ارديبهشت 1386 - 17:9
4
موافقم مخالفم
 

من با درخواست اقای احسان یزدانی کاملا مخالفم از اینکه از مسئولین سایت خواهش کرده بود نوشته z_is_daeth را از بین کامنتها حذف کنند. چون به نظر من اونهایی که از الفبای سینما هیچ نمیدانند هم اجازه دارند نظراتشان را بگویند . درک سینمای بیضایی که برای همه ممکن نیست.

رضا
دوشنبه 10 ارديبهشت 1386 - 22:54
1
موافقم مخالفم
 
برای آقای Z_is_death

آقای محترم

چرا، حالا دیگر می دانیم شما که هستید. ببخشید که شما را نشناخته بودیم.حالا دیگر کاملا می دانیم که با چه شخصیت بزرگی روبروییم. ببخشید که این همه دیر ...

آقای محترم، دیگر در این زمانه هر کودکی می داند که این چیز برشتی ای که شما با اعتماد به نفس بسیار بسیار بالا از آن نام برده اید، چیزی است مربوط به شرق که در سدهی قبل، از طریق مطالعات کسانی چون برشت به نمایش غربی راه یافت و چیزی برشتی نام گرفت. بیضایی در کتابی که چهل سال پیش نوشته به این ها اشاره کرده و حالا دیگر این موضوع آنقدر جا افتاده است که اشاره کردن به آن هم به نظر احمقانه می آید. خواندن تاریخ نمایش، پیش از گفتن هر چیزی به نظر کمی ضروری می آید؛ پس خیلی هم نگران شناخته شدنتان نباشید!...

متاسفم که به بیراهه رفته اید؛ گفتن این مطلب کمی نابالغانه می آید که فلانی و فلانی مرا به بیراهه بردند؛ چیزی شبیه شکایت بردن بچه ای به مادرش از دست کسی. رفتار بالغانه اجازه ی چنین شکایتی نمی دهد. اگر بیشتر مطالعه کرده بودید، گناهی به گردن کسی نمی انداختید. (شاید این موضوع خود به خود به شناخت بیضایی هم میرسید -شاید باز هم نه).

اما گفتن این جمله که: "دیگر به هیچ احدالناسی اجازه نخواهم داد که عمر و وقت گرانبهای مردم را که قسمتی از همین زندگی سر تاسر..ماراتشکیل میدهد به بیراهه بکشانند" از همان مقوله ای است که به بهانه ی آن به آقای یزدانی تاخته اید. شما چه کاره ی این مردمید؟ مگر شعور و سواد در آنها مرده که جای آنها می خواهید تصمیم بگیرید؟ حکومت توتالیتر که گفته اید، چیزی جز این است؟

ما افسارمان را –نه چشم و گوش بسته- به کسی داده ایم که عمری در فرهنگ این سامان بی سامان مطالعه کرده بی که جایی سخن بر باد هوا بگوید و همه ی گفته ی او هم هم این است که افسارمان را بی هوده دست هیچ کسی ندهیم؛ با چیزی که آن بالا جای گرفته، فکر کنیم. اگر دلیل کافی نداریم، سخنی بی اساس نگوییم و... افسار شما دست کیست؟

بهرام
دوشنبه 24 ارديبهشت 1386 - 11:27
0
موافقم مخالفم
 
انتخاب بازيگران لبه پرتگاه

سلام من زياد سنم قد نميده كه فيلمهاي بيضايي رو نگاه كرده باشم ولي اكر به گفته خيلي ها بهترين كارگردان سينماي ما ايشون هستن بدا به حال سينماي ما.نميدونم چه سياستي پشت اين سينماي ماست كه همه ميرن سراغ يك آدمي كه حتي شناخت كافي از خودش نداره منظورم محمد رضا گلزار.گيريم كه اين آقا خوب بازي كرد پس از اين به بعد هر كسي با هر دانشي ميتونه خوب بازي كنه پس چرا اين آقا رو ميبرن بازي كنه.اقاي بيضايي يا فيلمهاي ديگه گلزارو نديدن يا اصلا نميدونن بازيگري چيه.بحث بازيگري گلزار يه طرف بحث نوع بيان ديالوگهاش هم يه طرف چون وقتي هنوز اين آقا نميدونه تاكيد رو بر روي كدوم حرفها با توجه به ديالوگ بياره پس قطعا باندي وجود داره كه از اين آدم حمايت ميكنه.من هم براي خودم متاسفم كه وقتم رو براي اظهار نظر راجع به همچين ادمهايي تلف كردم وهم واسه اونايي كه از بيضايي و گلزار حمهيت مكنن.انتخاب گلزار لكه سياهي بر اين فيلم خواهد بود و انتخاب حامد بهداد يك روزنه اميد كه لااقل اين فيلم رو چه خوب چه بد بشه تحمل كرد.

سعید
سه‌شنبه 7 اسفند 1386 - 23:6
1
موافقم مخالفم
 

قصاص قبل از جنایت نکنیم

سلام . من با حوصله نظرها را خواندم و در بین آنها به چیزهائی رسیدم که نظرم را میگویم . این جنگ لفظی که بین عزیزان بر سر آقای بیضائی در گرفته است چیزی جز ابراز احساسات نیست . همان چیزی که تا نباشد هنر بوجود نمیاید و اگر زیاد باشد نابود کننده هنر است . اینکه ما با یک دنیا احساسات و بدون ملاحظه ابرو و حیثیت دیگران هر آنچه بزبانمان میآید بگوئیم صحیح نیست . چون اگر ما این حق را برای خودمان قائل باشیم باید برای مخالفان هم این حق را قائل باشیم که مثلا در مورد آقای بیضائی هر چه میخواهند بگویند . اما در اینکه آقای بیضائی هنرمند بزرگ ایران هستند شکی نیست . خوب یکی از عادات بزرگان این است که کارهای بزرگ میکنند . ریسک بزرگ میکنند . چیزهائی را میدانند که همه کس نمیدانند . پس تقاضا دارم این فرصت را به استاد یا هر هنرمند دیگر بدهید تا اثرش را خلق کند آنوقت در باره اش بحث کنید


سه‌شنبه 21 آبان 1387 - 7:12
0
موافقم مخالفم
 

بیبضایی یکی از فیلسمازهای بسیار شعاری و سطحی کار است. و کار برشت بیچاره هیچ ربطی به این اداهای آبکی ندارد.

همه چیز یک سؤتفاهم و توهم و دروغ و جعل بزرگ شده در این فضا. جای شاملو، جای فروغ، جای ساعدی، جای محصص، جای شهید ثالث، جای خیلی ها خالیست و در این میدان خالی تبلیغات و مرشدبازی و قدرت نمایی و استبداد عمل می کند.

hossein
سه‌شنبه 17 دي 1387 - 1:56
1
موافقم مخالفم
 
اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بيضايي

به نظر من فیلمی که گلزار تو اون باری کرده باشه نمی تونه خوب باشه. حتی اگر کاره استاد بیضایی باشه.

NIMA
يکشنبه 9 فروردين 1388 - 16:18
-1
موافقم مخالفم
 
اولين فهرست رسمي عوامل و بازيگران فيلم جديد بيضايي

omidvaram,fimhaye jadidetan ra ba ghodate estesnayi ke darid besazid

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 1.03218317032 seconds.