سينمای ما - برگ برنده را به خاطر بسپار - نقدي بر فيلم تله
سه‌شنبه 20 بهمن 1388 - 11:15

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (36 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (22 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (137 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (93 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (322 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (71 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (99 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (350 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1343 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



برگ برنده را به خاطر بسپار - نقدي بر فيلم تله


                                                         نويسنده: مخسن رضازاده


سیروس الوند یکی از فیلمسازان باسابقه ی این مملکت است. اما چیزی که باعث شد الوند خیلی به چشم بیاید و کارش را تعقیب کنیم، فیلم یک بار برای همیشه بود. بعد از این فیلم بود که حسابی به الوند امیدوار شدیم و منتظر کارهای بعدی او نشستیم. ولی الوند خیلی طولش داد و 10 سال طول کشید که او با فیلمی توقعمان را برآورده کرد. این فیلم،«برگ برنده» بود که نقاط مثبت زیادی داشت. باز به الوند امیدوار شدیم و مشتاق فیلم بعدی اش نشستیم. اما خب، «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» و همین فیلم «تله» که موضوع این مطلب است دوباره ناامیدمان کردند. البته این دو فیلم با وجود شباهت هایشان، یک فرق اساسی هم با همدیگر دارند. رستگاری... را می شد یک بار تماشا کرد، اما حتی یک بار دیدن تله کار سخت و شاقی است.حالا دلیلش چیست...عرض می کنم.
هیچ کدام از فیلم های خوب سینما صرفاً به این خاطر خوب نبودند که حادثه و اتفاق درشان موج بزند. اما سازندگان تله گویا چنین تصوری داشته اند و فیلمشان از ابتدا کلی حادثه و اتفاق را پشت سر هم ردیف می کند. غافل از این که انفجار حادثه و اتفاق روی پرده به تنهایی نمی تواند عامل نگهداشتن مخاطب روی صندلی اش باشد. هر چند جایگاه خاص خودش را هم دارد و «می تواند» «یکی از» عوامل تأثیرگذار باشد. بیلی وایلدر زمانی گفته« که طراحی فیلم مثل خانه ساختن است. باید زمینی داشته باشید که خانه را در آن بسازید.» اما گویا فیلمنامه ی تله - که حکم همان زمین را دارد- چندان محکم نبوده یا اصلاً وجود نداشته. فیلمنامه نویس این قدر که به ردیف کردن حوادث بی منطق و بامنطق توجه کرده، به شخصیت پردازی و جزئیات توجهی نشان نداده. برای همین است که هیچ کدام از شخصیت های فیلم احساسات تماشاگر را برنمی انگیزند و گاهی اعمالشان با هم متناقض است. یک جا اول فیلم شاهرخ و ندا دارند در مورد گذشته فرشاد حرف می زنند و این که آدم درستی نیست و این ها. ولی در ادامه هیچ انحرافی از این آدم نمی بینیم. دلیل گرایش شدید نازنین به فرشاد هم که درست بیان نمی شود. یک جا نازنین به نادر می گوید که با او روراست است ولی چند لحظه بعد او را راحت ترک می کند. دلیل این که مژگان این قدر راحت با گلدان به سر نازنین می زند هم که خیلی آبکی است. تازه یک جا در اوایل فیلم وقتی در اتومبیل ندا نشسته و شوهرش را می بیند که از منزل نازنین بیرون می آید به او شک می کند و چند لحظه بعد با تماس تلفنی نازنین شکش برطرف می شود و خیالش راحت.(این کنش به نظرتان کودکانه نیست؟)انگیزه ی نازنین از اغوای مردها هم واقعاً خیلی دم دستی و کهنه شده است و شکل بیان آن هم مضحک و خنده آور. فکر می کنید این انگیزه چیست؟...پدر سخت گیر و جفاکار و ازدواج زورکی و...تازه یک صحنه روده برکننده هم داریم که در واقع کابوس نازنین است و پدرش را می بینیم که دنبال دخترش می دود و او را با کمربند می زند و از این بدتر این صحنه اسلوموشن هم گرفته شده است. فیلمنامه نویس آن قدر روی پرحادثه شدن فیلم تأکید داشته که کلی شخصیت فرعی را هم در جای جای داستان گذاشته. این طوری است که رابطه ی عاشقانه ی فرشاد و مژگان را باور نمی کنیم و ایضاً رابطه ی نازنین و نادر و نازنین و فرشاد. یک صحنه ی درست و حسابی نداریم که نشان دهد چرا نازنین این قدر دنبال فرشاد است و فیلمنامه از ترسیم درست این رابطه طفره می رود. در چنین شرایطی نمی توان از بازیگران انتظار زیادی داشت. در بین آن ها فقط امین حیایی مثل همیشه گلیمش را از آب بیرون کشیده. نه گلزار خوب است نه افشار و نه خلیلی. هیچ کدام نتوانسته اند کمکی به شخصیت های نصفه نیمه شان بکنند.به خصوص گلزار که بازی سرد و ساکنش چیزی در مایه های بازی او در گل یخ کیومرث پوراحمد است. بیلی وایلدر باز در جایی دیگر گفته که « به بازیگری مثل کری گرانت که خیلی راحت می تواند کراواتش را جلوی دوربین ببندد اسکار نمی دهند در حالی که دارد کار خیلی مهمی انجام می دهد.» کافی است افه ی گلزار موقع مچاله کردن کاغذ در انتهای سکانس ملاقاتش با افشار در مطب را ببینید تا به ارزش جمله ی استاد پی ببرید. کارگردانی الوند هم مشکلات فیلمنامه را حل نکرده که هیچ، مشکل کندی ریتم را به فیلم داده.تندی ریتم هم البته به تعدد حادثه نیست. شیوه ی کارگردانی، میزانسن ها و بازی ها در درآمدن ریتم هر صحنه تأثیر زیادی دارد. برای نمونه نگاه کنید به شیوه ی کارگردانی صحنه ی اولین برخورد نازنین و فرشاد در مطب و آن جایی که بعد از چند تا کلوزآپ یک دفعه یک لانگ شات از دو نفر را می بینیم. یا آن جایی که نازنین و ندا با هم جر و بحث می کنند و مثلاً تنش دارد در یک لانگ شات گرفته شده است. از گل یخ گفتیم و به نظرم تله شباهت هایی به این فیلم دارد. سازندگان هر دو فیلم کارشان را خیلی جدی نگرفته اند و سطح شعور و درک سینمایی اش را پایین تصور کرده اند. حداقل خود فیلم ها که این را می گوید. الوند و توکل نیا(تهیه کننده ی فیلم که پیشتر یک تجربه ی دیگر با الوند داشته) سینماگران سرد و گرم چشیده ای هستند. اما برای جلب تماشاگر فقط اتکا به بازیگران مشهور و ستاره کافی نیست. تماشاگر امروز هم تماشاگر دهه ی 60 و 70 نیست که فقط با چند فقره رابطه ی عشقی و قتل و خیانت و توطئه چینی آدم ها برای هم ارضا شود. او امروز انواع و اقسام فیلم های روز دنیا را به راحتی در دسترس دارد و کیلومترها جلو افتاده است.این طوری است که کارگردانی به روش های قدیمی و ساخت قصه های پیش پا افتاده چندان جواب نمی دهد و نباید توقع داشته باشیم که تماشاگر باتجربه ی امروزی آن مدیر کارواش را با آن خنده ها و سکنات- که یادآور نقش صدرالدین حجازی در فیلم قبلی الوند است- به عنوان یک شخصیت باور کند. دوره ی این جنس نگاه های کهنه و کلیشه ای به آدم ها دیگر سرآمده است. پایان بندی تله هم همین دست کم گرفتن تماشاگر را نشان می دهد. آدم ها خیلی راحت چاقو در قلب هم فرو می کنند و به جان هم می افتند و کک تماشاگر هم نمی گزد. چون به خوبی و بیشتر از هر منتقد دیگری فرق اصل و بدل را تشخیص می دهد. برای همین ترانه ی پایانی هم نمی تواند دردی از درد فیلم را دوا کند.
نازنین در صحنه ای از فیلم ضرب المثلی چینی را نقل می کند به این مضمون که «هر چیزی به یک بار امتحانش می ارزه». طبعاً تماشای تله -با همه ی سختی هایش- چیزهایی را برایمان روشن می کند و بر برخی نظریه های مطرح شده صحه می گذارد. این که اوضاع سینمای بدنه ی ایران چندان روبه راه نیست و باتجربه ها و قدیمی ترها ناامیدکننده تر از هر وقت دیگری هستند. این که اوضاع سینمای ایران غیرقابل پیشبینی تر از هر وقت دیگری شده و کشف دلایل فاصله ی نجومی برگ برنده و تله به لحاظ ساخت و کارگردانی به کشف قضایای مثلث برمودا شبیه است. این که بی حساب و کتاب ترین سینما را داریم و باز هم باید به جوان ها دل ببندیم که بیایند و خونی تازه را در رگ های سینمای اجتماعی ایران تزریق کنند. راستی آقای الوند...برای ساخت یک برگ برنده ی دیگر توسط شما باید باز هم 10 سال صبر کنیم؟

یكشنبه,24 دی 1385 - 13:32:45

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

nevisande
يکشنبه 24 دي 1385 - 17:31
-5
موافقم مخالفم
 
tale

shoma dige kheyli namardi mikonid

onghadram dige bad nist ke shoma darid migid

bikhod shologhesh nakonid

az in badtarash o sakhtan shoma o amsaleh shoma jiketon dar nayomad hala ye filmi mesle tale ye kam eshkal dare shoma ye hamchin chizai minevisid

hich filmi bi eshkal nist in az man be shoma nasihat

moh
سه‌شنبه 26 دي 1385 - 17:24
-4
موافقم مخالفم
 
tale

kheili filme bi mohtavai bod

ba vojode in film aghaye ghaderi az mim mesle madar enteghad mikonad


چهارشنبه 27 دي 1385 - 12:3
-2
موافقم مخالفم
 

tohin be mokhatab! ba didane filme tale kamelan ehsas mishe......chera enghadr baazi ha zaeef e?

Ali MoVie
چهارشنبه 1 فروردين 1386 - 12:20
3
موافقم مخالفم
 

Yekbar Baraye Hamishe Vaghan Yekbar Baraye Hamishe Dar Karnameye Alvand Bood! Hatta Faryade Zire Ab Behtar Az in Tale Bood Aghaye Golzar Bayad Bere Model beshe Na Bazigar!!

neda
شنبه 11 فروردين 1386 - 11:42
-1
موافقم مخالفم
 
tale

afsharaslankhobbazynakardkhalilymeslehamisheaftezahboodgolzardarkenareafsharhamishebadbazymikonebehtarebazykenarekasayedigarohamtajrobekone


سه‌شنبه 14 فروردين 1386 - 18:16
4
موافقم مخالفم
 

همه جا سبز شده تازه شده گوگوری مگوری شده

nazi
چهارشنبه 15 فروردين 1386 - 22:38
-2
موافقم مخالفم
 

golzar ta vagty ba afshar bazi kone bazish az in behtar nemishe ,behtare bere ba bazigaray bozorgtary kar kone ,chon liagatesho dare ,va mardomam kheily dosesh daran va azash kheily hemayat mekonan

ana
پنجشنبه 23 فروردين 1386 - 20:39
-1
موافقم مخالفم
 
tale

راجع به آقای گلزار درست صحبت کنید !!!!!

شما خیلی دیگه تند پیش رفتین!!!! صبر کنید ما هم بیایم(!)

اتفاقا به کوری چشم همه ی شما حسودا هم فیلم عاااااالیییی بود هم فیلمنامه . آقای گلزار هم که جای خود دارن!

اگه فیلم خوبی نبود که اینقدر فروش بالایی نداشت....

ana
شنبه 25 فروردين 1386 - 15:20
1
موافقم مخالفم
 
tale

kheeeiliiii tarsooee chera taeed nakardi badbakht

ladan
شنبه 25 فروردين 1386 - 17:53
0
موافقم مخالفم
 
tale

man hanoz filmee tale ro nadidam nemitonam dar moredesh chizi begamm vali be nazare man golzar vaghean khob bazi mikone in nahayeate bi ensafiyeh ke intor dar moredesh minevisin .makhsosan filme g oole yakh ke shoma dar moredesh in jory mgin benazare man fogholadeh bod.in jor sohbatha ya az roye hesadate ya bensafi.

لیلا
دوشنبه 27 فروردين 1386 - 10:54
2
موافقم مخالفم
 
تله

ممنون از نقد به جاتون، واقعا بعضی از سینما گر ها شعور مخاطب هاشون زو دست کم گرفتند البته فروش نسبتا زیاد این فیل حاکی از آن است که خیلی از مردم صرفا به خهطر حضور چهره های جذابی مثل آقای گلزار به سینما می روند و با نظر دوستانی که گفتند که ایشون در کنار خانم افشار خوب بازی نمی کنند کاملا موافقم همچنین که بازی خوب آقای گلزار در کنار گلشیفته فراهانی رو در فیلم بوتیک فراموش نمی کنیم و به نظرم اگر آقای گلزار دست از بازی کردن در فیلم های سطح پایین و صرفا برای گیشه بردارند خیلی جای پیشرفت خواهند داشت...

فرهاد كياني
جمعه 14 ارديبهشت 1386 - 17:8
0
موافقم مخالفم
 
tale

به نظر من فيلم به اين بدي هم كه مي گيد نبود اشتباه نكنيد نه من عاشق گلزارم نه افشار من كاملا بي طرفم ولي فراموش نكنيد كه بازي گلزار از فيلم بوتيك و افشار از سالاد فصل خيلي بهتر شده تو اين فيلم بازيگرا به نظر من تمام سعي خودشونو كردن و اين فيلمنامه هست كه كمبود داره آقا يا خانم منتقد شما تو كجاي مچاله كردن كاغذ به دست گلزار افه اي مي بينيد !!!!!! چرا هميشه نيمه ي خالي رو مي بينيد به نظر من صحنه اي كه آقاي گلزار تو ابتداي فيلم موقعي كه از بيرون مي اد و با زنش رو به رو مي شه كه خوابه خيلي زيبا از آب در امده يا خيلي جاهاي ديگه يا من تو بازيه خانم افشار نقصي نمي بينم چون خيلي خوب بازي كرده ولي با اين موافقم كه افشار و گلزار زوج مناسبي نيستن مي دونيد مشكل منتقد هاي ما چيه اين كه مي خوان مشكل بتراشن در حالي كه اگه خودشون بودن بدتر از اون فيلم نمي تونستن بسازن اگه فيلم غم انگيز باشه مي گن زياد گريه داره (ميم مثل مادر) اگه فيلم طنز باشه كه اصلا با مزاجمون سازگار نيست اگه تو فيلمي گلزار و افشار هم بازي كرده باشن فيلم با هر مضموني هم باشه مزخرفه چون به اين دو از اول نظر بد داريم و درست هم نمي شه اين طور نيست منتقد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


يکشنبه 16 ارديبهشت 1386 - 1:27
1
موافقم مخالفم
 

age golzar to in film bazi nemikard omran man miraftam


يکشنبه 16 ارديبهشت 1386 - 15:5
-6
موافقم مخالفم
 

golzar alie ,dafe akharet bashe dar morede golzar harf mizani ,afshar ham bayad bere sirk kar kone ba on dalgak bazish gand mizane be filmai golzar ,yeki bege akhe to bazigary ya dalgak

peyman
شنبه 22 ارديبهشت 1386 - 2:22
-1
موافقم مخالفم
 
تله

افتضاه بود کاش میشد وقتمو ÷س بگیرم بازی ضعیف گلزار (مثل همیشه)...گلزار محبوبه دختر مدرسه ایها ست باید فیلم کودک بازی کنه فروش فیلم به خاطره امین حیایی(مثل همیشه) بود

در جواب به پیمان
يکشنبه 30 ارديبهشت 1386 - 14:7
3
موافقم مخالفم
 

همونجور که دختر مدرسه ای ها گلزارو دوست دارن پسرها هم بهش حسادت میکنن و دارن میترکن از حسودی کوچچولوووووووووووووووووو


يکشنبه 30 ارديبهشت 1386 - 20:33
0
موافقم مخالفم
 

kheily keif kardam javab in peiman dady


چهارشنبه 2 خرداد 1386 - 12:50
0
موافقم مخالفم
 

man nemidonam che esrarie ke golzar ba afshar bazi kone ,az hich nazary be ham nemikhoran ,age gasde foroshe ke khode jenab golzar filmo porforosh mikone,reza golzar har moge ba in khanom kar karede ,on film dare pit bode


جمعه 11 خرداد 1386 - 13:27
0
موافقم مخالفم
 

من نه طرفدار گلزارم نه افشار و نه هیچکدام از عوامل این فیلم. اما به نظر من اصلا در مورد این فیلم قضاوت درستی نکردید . بالا خره هر فیلمی یه ایراد هایی داره و نمی شه انتظار یک فیلم کاملا بی نقص رو داشت. شما کار درستی نکردید که این همه تو سر این فیلم زدید.

مسئود نوائي
سه‌شنبه 15 خرداد 1386 - 4:17
1
موافقم مخالفم
 
پول بهترست يا تماشاگر مسئله اين است

خيلس ممنونم از نقد جالب وبينقص شما.به سخره گرفتن تماشاگر ازسوي كارگردان باسابقه اي همچون الوند با اين مضامين پيش پا افتاده وسطحي جاي بسي نقد هم دارد.الوند صرفا خواسته با استفاده از بازيگران همچون گلزار و افشار به گيشه فكر كند نه مخاطبينش.واين تفكر به نظر من باعث خواهد شد كه ماديگر الوندي از اين به بعد در سينما نبينيم.همنطور كه گفتيد بازيها به غير حيايي خيلي دم دستي و از كيفيت نازلي برخوردار بود.

نيما
شنبه 26 خرداد 1386 - 21:55
1
موافقم مخالفم
 

سلام.نظرات شما رو به عنوان يه منتقد (كه يعني شما باشيد)اصلا قبول ندارم.بذاريد تا براي بيننده ها نقاط قوت اين فيلم رو بگويم.ابتدا نقطه ي قوت اين فيلم اين بود كه در ژانر هاي مختلف استفاده كرده بود.جنايي/خانوداگي/احساسي/و البته گاهي اوقات طنز.هر فيلمي اگر بتواند فقط يك موضوع را به بيننده القا كند و اين بيننده از اين نتيجه در زندگيش استفاده كند به نظر من و خيلي هاي ديگه بسيار مهم و ارزشمند و قابل ستايش هست.توي فيلم تله ما چن تا چيز مختلف رو ياد گرفتيم البته به كسي توهين نشه ما همه ي اينها رو بلديم اما به كار گرفتنشون يه كم تلنگر لازم داره.اول توي فيلم ياد گرفتيم كه بيخودي به همسرمون/مادرمون/خواهرمون/برادرمون يا كلا كسايي كه برامون مهم هستند بيخودي شك نكنيم.و زماني دست به عمل بزنيم كه كاملا با شواهد كامل مطمئن شديم.

زود قضاوت كردن كاري هست كه اكثر ما به خصوص من زياد ميكنيم.اما اينكه زود هم تصميم بگيريم و امثال گلدانها رو بر سر طرفمون بشكنيم و خدمون رو توي چاه بندازيم چيزه ديگه ايي هست.

فهميديم كه طمع نكنيم ((حتي تو كار خلاف))البته يه كم بد آموزي داشت.

و خيلي چيزها كه لازم نيست همشو بگم چون همه اينو فهميدن.

ضمنا من طرفدار مهناز افشارم و هيچ خوشم نمياد انتقاد بيجا ازش بشه.به نظر من مهناز تو تمام فيلمهاش عالي بوده در كنار ايراد هايي كه در فيلمهاي قبليش اون هم به دليل كم تجربه گيش به وجود ميومده.در كل بگم بازي گلزار و حيايي رو خيلي پسنديدم.البته نظر شخصي منه كه بازي مهچهره خليلي رو خيلي دوست نداشتم.كه بازم ميگم نظر شخصي منه.چرا از اخراجي ها هيچ انتقادي نميكنيد؟فيلمي كه پر از بدآموزي مسخره گي و بيمزگي است.فيلمي كه واقعا بعد از دينش براي اولين بار بود كه حس كردم وقتمو نلف كردم.چون هيچ چيزي به من ياد نداد.بلاكه چيزهاي بدي رو با بقيه ياد داد كه الان ميتونيد توي خيابون ها بشنويد.مثله نحوه ي صلوات فرستادن امين حيايي كه واقعا توهين به دين بود.من از اقاي حيايي توقع نداشتم.

ممنون باي

for nimaaaa
يکشنبه 10 تير 1386 - 14:45
0
موافقم مخالفم
 

agha nima man ba nazaretoon raje be afshar va ekhrajiha va tale movafegham kamelan dorost.

vali hyaee na.filmnamasto bazigari daste khodeshoon nist ke.omidvaram hame mesle shoma va man fekr konam

baraie peyman
يکشنبه 10 تير 1386 - 14:48
-6
موافقم مخالفم
 

eival agha peyman

taze golzar male adamaie javado bisalighast .heif ke ma inghadr badbakhtim ke fekr mikonm golzar tam korooze irane.

neda khanom
يکشنبه 10 تير 1386 - 14:51
4
موافقم مخالفم
 

neda khonom ham afshar ham golzar ali boodan melat ino migan badan shoma migi na!!!!11

سوسول
يکشنبه 10 تير 1386 - 22:9
-6
موافقم مخالفم
 

گلزار عشقه اشکال از فیلمنامه ی مسخره بود نه گلزار و افشار


شنبه 16 تير 1386 - 20:39
-3
موافقم مخالفم
 

fagat golzar

پیام
يکشنبه 31 تير 1386 - 3:59
-2
موافقم مخالفم
 

به نظر من مشکل از سینمای ایرانه. این فیلمم مثل خیلی از فیلمای دیگه. یکی از مشکلات بزرگ سینمای ما وجود بازیگرایی هست که فقط دنبال پولن نه دنبال پیشرفت خودشون و سینما. اینجاست که تا 100 سال دیگه هم شاهد این سینمای درپیت خواهیم بود و همنان از سینمای جهان عقب و عقب تر. البته همه بازیگرا نه. مثلا امین حیایی و رادان و گلشیفته و ... رو هر نقشی بهش بدن به بهترین شکل ممکن بازی می کنه ولی این گلزار و افشار و ... اصلا بازیگر نیستن که. تقی به توقی خورده و اینا اومدن شدن بازیگر. به قول دوستان عشق دختر و پسر مدرسه ای ها هستن. به نظرم حالا که جیبشون پره بزنن بغل و برن کنار. بزارن مردم حد اقل به خاطر قیافشون دوسشون داشته باشن نه.....


سه‌شنبه 2 مرداد 1386 - 14:52
2
موافقم مخالفم
 

فیلم مسخره .مزخرف .بی معنی و....بود.چیزی برای گفتن نداشت و از همه بدتر بازی گلزار بود (مثل همیشه)

یکی نیست به این آقا بگه تو که استعداد بازیگری نداری مجبوری فیلم بازی کنی .من نمی دونم این طرفدارای گلزار تا کی می خوان صبر کنن تا یه کارگردان پیدا بشه و پسر رویاهاشون رو کشف کنه که البته با روندی که این آقای خوشتیپ و خوشگل !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

پیش گرفته اند تا وقتی موهاشون مثل دندوناشون سفید بشه هم کشف نخوا هند شد

ایشون توهمه ی فیلم ها نقش پسری رو بازی می کنه که همه ی شخصیت های مونث فیلم دیوونشونن(چه خنده دار)

نمونشم همین فیلم تله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


جمعه 5 مرداد 1386 - 14:16
0
موافقم مخالفم
 

گلزار خيلي خوشگله وواقعا حتي بازيگراي زن سينما هم به پاش نمي رسن

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 4.07592511177 seconds.