عادل تصادف کرد و در مصاحبه‌ای گفت: اميدوارم بتوانم به تعهدم به مردم وفادار بمانم/ بخش دوربین 90 تعطیل نمی‌شود : بالاخره تکلیف 90 چه می‌شود؟ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
جمعه 23 مرداد 1388 - 1:55
module-htmlpages-display-pid-97.html

      









                       



بالاخره تکلیف 90 چه می‌شود؟
عادل تصادف کرد و در مصاحبه‌ای گفت: اميدوارم بتوانم به تعهدم به مردم وفادار بمانم/ بخش دوربین 90 تعطیل نمی‌شود

سینمای ما - راننده خودروی ریو چنان با ولع بر پدال خودرویش فشار می آورد که حتی اگر مردان سازمان ورزش هم قصد انتقام از عادل فردوسی پور را داشتند هرگز اینچنین او را متوقف نمی کردند.ظهر امروز (یکشنبه) درست در لحظاتی که مجری برنامه نود در حال رانندگی با زانتیای خاکستری رنگش بود و به بازتاب مصاحبه اش با ایسنا در روزنامه های ورزشی چاپ یکشبنه فکر می کرد، ناگهان یک دستگاه خودروی ریو با سرعتی سرسام آور از پشت با او برخورد کرد که این تصادف علاوه بر پاره شدن افکار عادل، مصادف شد با از بین رفتن نیمی از اتومبیل او.خوشبختانه در این حادثه رانندگی هیچ جراحتی متوجه فردوسی پور نشد اما شدت تصادف به گونه ای بود که تهیه کننده برنامه نود اینک مجبور است چند صباحی را در صافکاری نقاشی بگذارند.

از سوی دیگر فرهیختگان گزارش داد که دوشنبه‌شب اين هفته ٩٠ پخش نخواهد شد اما اين به معني تاييد گمانه‌زني‌ها درباره تعطيلي برنامه توسط مديران تلويزيون يا خودداري قطعي عادل فردوسي‌پور از اجراي آن نيست. پس از مذاكرات طولاني با مديران تصميم‌گيرنده در صداوسيما، فردوسي‌پور بالاخره پذيرفته است كه برنامه‌اش را همچنان روي آنتن بفرستد. گفته مي‌شود نتيجه اين مذاكرات ادامه‌دار امتيازهاي ويژه‌اي بوده است كه صداوسيما داده. براساس شنيده‌ها آنها به فردوسي‌پور وعده داده‌اند كه بدون هيچ محدوديتي مي‌تواند از همه مديران فوتبال و البته مديران سازمان تربيت‌بدني انتقاد كند. اما هنوز مشخص نيست كه همه هدف فردوسي‌پور از به تاخير افتادن اجراي برنامه ٩٠ از يك‌سو و خودداري‌اش از حضور در ديگر برنامه‌هاي ورزشي تلويزيون، گرفتن همين امتيازات بوده باشد. در روزهايي كه تلويزيون به‌خاطر عملكردش پس از انتخابات رياست‌جمهوري منتقدان بيشتري پيدا كرده، شايد طبيعي باشد كه مجري محبوبي مانند فردوسي‌پور قدم‌هاي بعدي‌اش در همكاري با اين رسانه را محتاطانه‌تر از گذشته بردارد. ديروز در دو گفت‌وگوي جداگانه با مهر و ايسنا عادل فردوسي‌پور خبر داد كه ٩٠ را از نزديك به يك ماه آينده روي آنتن خواهد برد. او گفت هيچ فشار و محدوديت تازه‌اي در كار نخواهد بود، در عين حال ابراز اميدواري كرد بتواند به تعهدش به مردم كه دفاع از حق و حقانيت است، وفادار بماند.

خيلي‌ها منتظر پخش مجدد برنامه ٩٠ همزمان با شروع ليگ نهم بودند اما ظاهرا اين اتفاق نخواهد افتاد؟

پخش نشدن برنامه ٩٠ همزمان با شروع ليگ دلايل خاص خودش را دارد و صحبت‌هايي كه در اين مورد مطرح شده بود خيلي منطقي و نزديك به واقعيت نبود.

شنيدن دلايل عدم پخش اين برنامه از زبان عادل فردوسي‌پور مي‌تواند به همه حرف و حديث‌هايي كه در اين مدت مطرح شده بود، پاسخ روشن و شفافي بدهد.
با توجه به اينكه بيش از يك دهه از عمر ٩٠ گذشته بود، شخصا احساس كردم اين برنامه براي ادامه روندش نياز به برخي تغييرات بنيادي و اساسي در محتوا و ساير موارد دارد. طبيعتا ايجاد اين تغييرات در زمان كوتاهي كه در اختيار داشتيم امكان‌پذير نبود. به همين خاطر خودم پيشنهاد كردم كه برنامه ديگري جايگزين ٩٠ شود تا ما بتوانيم اين تغييرات را اعمال كنيم اما مسوولان با اين پيشنهاد مخالفت كردند و مقرر شد با همان روال گذشته ادامه دهيم.

اينكه عنوان مي‌شود زمان كافي براي ايجاد تغييرات در محتوا و دكور وجود نداشته خيلي منطقي به نظر نمي‌رسد؟

واقعيت همين است كه گفتم. ما بعد از پايان ليگ كه روز ٦ ارديبهشت بود باز هم به اجراي برنامه تا پايان رقابت‌هاي جام حذفي ادامه داديم. بنابراين طبيعي است كه وقت كافي براي ايجاد تغييرات را نداشتيم.

يكي از گمانه‌زني‌هايي كه در مورد احتمال پخش نشدن برنامه ٩٠ مطرح مي‌شد اين بود كه شما براي اجراي اين برنامه تحت فشار بوديد و برخي عوامل بيروني اجازه ادامه روند اصلي برنامه را نمي‌داد؟

نمي‌خواهم بگويم مشكلي در اين مورد وجود نداشته است. قبول دارم كه برخي فشارها و اختلاف‌نظرهايي در گذشته وجود داشت اما با توجه به صحبت‌هايي كه شده من اميدوارم كماكان بتوانم به تعهدم نسبت به مردم عمل كنم.

در يكي از برنامه‌هايي كه ظاهرا فشار زيادي روي شما بود عنوان كرديد «چنانچه عمري باقي بود و اين صندلي جايي براي بيان حق و حقيقت بود، در خدمت شما خواهم بود»، آيا اين شرايط فراهم شده است؟

قطعا همينطور است. برنامه ٩٠ اهميت خودش را دارد و چارچوبش را حفظ خواهد كرد. همانطور كه گفتم اميدوارم با مذاكراتي كه صورت گرفته، شرايط به‌گونه‌اي فراهم شود كه بتوانم از حق و حقيقت دفاع كنم.

با توجه به مخالفتي كه براي جايگزيني برنامه‌اي ديگر صورت گرفت و بر شروع مجدد برنامه ٩٠ تاكيد شد، آيا باز هم شاهد تغييرات جديد در برنامه خواهيم بود؟

طبيعتا در اين زمان كوتاه فرصتي براي ايجاد تغييرات نداريم اما به تدريج و با توجه به شرايط برنامه سعي مي‌كنيم تغييرات مورد نظرمان را ايجاد كنيم.

اين احتمال وجود دارد كه به خاطر برخي فشارهاي بيروني بخش‌هايي از برنامه ٩٠ ازجمله دوربين ٩٠ حذف شود؟

به هيچ عنوان دوربين ٩٠ حذف نخواهد شد و ممكن است برخي آيتم‌ها در طول زمان دچار تغييرات شوند. اگر هم قرار باشد بخشي از برنامه حذف شود قطعا با نظر و صلاحديد خودم خواهد بود. در غير اين صورت ٩٠ با همان محتوا و بخش‌هاي گذشته به روي آنتن خواهد رفت. مطمئن باشيد برنامه ٩٠ شفاف‌تر و محكم‌تر از قبل روي آنتن خواهد رفت.

و مهم‌ترين سوال اين روزها؛ بالاخره برنامه ٩٠ از چه زماني روي آنتن خواهد رفت؟

زمان دقيقي را نمي‌توانم اعلام كنم اما پيش‌بيني مي‌كنم از حدود يك ماه ديگر بتوانيم برنامه را براي پخش آماده كنيم. تلاشمان اين است كه با ايجاد برخي تغييرات دوباره كار را آغاز كنيم.



منبع : فوتبال ما و فرهیختگان

به روز شده در : دوشنبه 19 مرداد 1388 - 0:16

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


دوشنبه 19 مرداد 1388 - 14:52
0
موافقم مخالفم
 
گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»

چرا

Sana
دوشنبه 19 مرداد 1388 - 20:39
1
موافقم مخالفم
 
گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»

یه ماه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی امشب باید پخش میشدددددددددددد

ترانه
سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 3:6
0
موافقم مخالفم
 
گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»

خيلي دلم مي خواد نظر بقيه رو بدونم مي شه بگين به نظر شما اين تصادف عمدي بوده يا نه

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  







  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.84393906593 seconds.