يکشنبه 18 بهمن 1388 - 21:5















-

I تبلیغات متنی I
فروش نقد و اقساط بلند مدت
فروش لپ تاپ و تلویزیون های ال سی دی در مدل های مختلف
----------------------------
پی سی آنلاین
بازی و سرگرمی، دانلود، اخبار، اطلاعات بورس و فتوگالری
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



یادداشت خواندنی نویسنده روزنامه اعتماد در پاسخ به سوالی که ابراهیم حاتمی‌کیا از کاربران سایت «سینمای ما» پرسیده بود؛
حاج کاظم متهم است!

سینمای ما - کیوان مهرگان: دوست و همکار خوبم آقاي امير قادري در يادداشت هفتگي اش خبر داده ابراهيم حاتمي کيا کارگردان فيلم آژانس شيشه يي از کاربران تارنماي «سينماي ما» خواسته نظرشان را درباره آژانس شيشه يي بگويند و اينکه اگر شخصيت هاي آژانس حالا و در اين شرايط زنده بودند هر کدام شان چه برخوردي انجام مي دادند، چه کار مي کردند و طرف کي بودند؟ (اعتماد/ دوشنبه 12 مرداد/ صفحه آخر)

پرسش هاي حاتمي کيا پرسش هاي به موقعي است. خيلي مايل بودم سري به پاسخ هاي داده شده مي زدم. پاسخ بينندگان اين فيلم مي تواند مبناي يک تحليل جامعه شناختي و روانشناختي قرار گيرد. پاسخ هاي بينندگان به مصداق «مشت نمونه خروار» منحني تغييرات معرفتي جامعه را نشان مي دهد. از مديران تارنماي «سينماي ما» و آقاي حاتمي کيا درخواست مي کنم بحث هاي مطرح شده را در يک بسته بندي مناسب عرضه کنند.

اما نويسنده اين سطور به عنوان جواني که در

17 سالگي فيلم آژانس شيشه يي را بارها و بارها ديده هر بار هم با صحنه هاي غم انگيز آن غم اشک گونه هايش را خيس و صحنه هاي شادي آفرين آن نيش او را باز کرده است، اين اجازه را مي خواهم از اين ستون پاسخم را به پرسش هاي حاتمي کيا بگويم.

پيش از آنکه به پرسش ها پاسخ بگويم يکي از مهم ترين ديالوگ هاي فيلم را که بين رضا کيانيان در نقش مامور امنيتي و پرويز پرستويي در نقش حاج کاظم بوده، يادآوري مي کنم. وقتي کيانيان به نشانه اعتراض و البته سرکوفت و تحقير به حاج کاظم مي گويد؛ «قهرمان بازي شما خبر اول بي بي سي و سي ان ان است و مي داني اين يعني چه، يعني امنيت ملي در خطر». (نقل به مضمون) حاج کاظم در پاسخ مي گويد؛ «امنيت ملي ما را عباس و امثال عباس تامين مي کنند نه بي بي سي و سي ان ان.»

از همان بار اولي که در سينما احسان اسلام آباد غرب اين فيلم را ديدم اين جمله مانند يک تابلو در ذهنم حک شد. بارها و بارها به آن فکر کرده ام. بسيار کوشيده ام آن را درک کنم. حتي زماني گروهي به نام جنگ رفته و رزمنده به برخي سياست ها و عملکرد بعضي از مسوولان اعتراض و انتقاد داشتند با کمک اين جمله در نهان با آنان همدلي مي کردم. اما امروز؟

وقتي ويژگي هاي شخصيتي و رفتاري حاج کاظم را در ذهنم مرور مي کردم، نوع تصميم و واکنش او را به ياد آوردم. پايه استدلال و منطقش را بازخواني کردم، شباهت بسياري بين او و ميرحسين موسوي ديدم. موسوي همان حاج کاظم است و حاج کاظم همين موسوي.

فهرست کردن ويژگي هاي مشترک ميرحسين موسوي و حاج کاظم آژانس شيشه يي هم بلند است و هم خارج از حوصله اين يادداشت.

اما اين روزها که سکه متهم کردن فرزندان انقلاب به وابستگي اجنبي و بيگانه رايج است، اين روزها که سينه چاکان به خطر افتادن امنيت ملي صدايشان بلند و قيافه شان حق به جانب است و اين روزها که بازار طرد و تکفير و تحقير رونق عجيبي دارد، مي توان نه تنها ميرحسين را شبيه حاج کاظم که نه عين حاج کاظم دانست. مي توان بسياري از ياران او را هم مانند عباس و سلمان و فاطمه تکثير شده ديد.

وقتي سعيد حجاريان ترور شد عکس ضارب حجاريان با چفيه يي دور گردن منتشر شد. خالق آژانس شيشه يي در يادداشتي نوشت؛ «شهر آلوده است.» امروز هم مي توان آن آلودگي را ديد. چون حاج کاظم و عباس و سلمان و فاطمه اگر بودند از طرف همان چفيه به گردن انداخته هاي شهر متهم به عامل و مهره اجنبي مي شدند.

اين روزها سلمان فرزند حاج کاظم همان محسن روح الاميني با کمي تفاوت نيست؟ همان جوان رعنا، با سري پرشور و صلابتي تحسين برانگيز؟ چه تفاوتي بين دکتر روح الاميني و همسرش و محسن با حاج کاظم و فاطمه و سلمان هست؟ همين طور سعيد حجاريان و دکتر مرصوصي. اضافه کنم فاصله يي بين تاج زاده و محتشمي پور با حاج کاظم و فاطمه قابل تصور است؟

مگر حاج کاظم، فاطمه، سلمان از چه دلتنگ بودند؟

از اينجا به بعد مخاطبم ابراهيم حاتمي کياست،

آقاي حاتمي کيا،

روزي که يادداشت عزت الله ضرغامي رئيس صدا و سيما درباره همسر حميد باکري منتشر شد بغضي که در گلوي فاطمه چهل اميراني شکست، بيستون را هم صاف مي کرد. وقتي گفت حميد يک طرفه معامله کرد من نسل سومي را در برابر کوهي از پرسش ها و ترديدها قرار داد و حالا هم مي بينم فاطمه چهل اميراني پر بيراه نگفته است. اين فاطمه سال هاست تنهاست و بار حاج کاظم و فاطمه آژانس شيشه يي را در غياب حميد باکري يک تنه به دوش مي کشد.

آقاي حاتمي کيا!

شما به پرسش هاي ما پاسخ بدهيد. شما که خالق اين شخصيت ها هستيد. بين محسن روح الاميني، محمدرضا جلايي پور که اين روزها در بند است و سهراب اعرابي، محمد قوچاني و ده ها جوان ديگر که متضرر از اين شرايط شده اند، فرقي هست؟ آيا امروز حاج کاظم و عباس اگر زنده بودند متهم نبودند؟ بازداشت نبودند؟

آقاي حاتمي کيا!

شما از جانب ما به سينه چاکان امنيت ملي بگوييد اگر امروز امنيت ملي به خطر افتاده به خاطر بيگانه و اجنبي و بي بي سي و امثالهم نيست. آنها هميشه بوده اند و هستند و خواهند بود.

اگر امروز امنيت ملي به خطر افتاده به خاطر اين است که حاج کاظم، عباس، سلمان و فاطمه ها متهم هستند، دربندند و تا مادامي که اينان نباشند امنيت ملي در خطر است.



منبع : اعتماد

به روز شده در : جمعه 16 مرداد 1388 - 3:6

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

فاطمه
جمعه 16 مرداد 1388 - 9:10
4
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آقای کیوان مهرگان! شما طبق کدام اصل و کدام آئين و کدام قانون من در آوردی، به خودتان اجازه می‌دهید که با یکسری کلمات شاعرانه، تاج زاده و امین زاده را با حاج کاظم و عباس مقایسه ‌کنید و طبق کدام آئین روزنامه‌نگاری، آنها را هم خط و هم مشی همدیگر می‌دانید؟ دلیل شما برای این گفته چیست؟ ور نه، بازی کردن با یکسری کلمات پیش پا افتاده برای روزنامه‌نگارانی چون شما که با همین کلمات، عده‌ای را خام بی‌فکری‌های خود و هم پالکی‌هایتان کردید، کار دشواری نیست. شاید شما هم به علم اسطرلاب و جادو و جنبل معترفید! درست مثل هم پیاله‌ای‌هایتان که از ماه‌ها قبل، پیشگویی تقلب در انتخابات را کرده بودند و در روز رأی گیری هم با انواع جادو و جنبل، آرای تمام صندوق‌های کشور را خوانده و چند ساعت قبل از اتمام رأی گیری، سر‌مست از نوشیدن جام پیروزی، تاریخ جشن و پایکوبی را به اطلاع یکسری جوان از همه جا بیخبر می‌رساندند که خود را همه ملت ایران می‌دانستند و می‌دانند و مانند دیکتاتورها خود را لایق تعیین سرنوشت برای همه ایرانیان می‌شمارند.

آقای کیوان مهرگان! عمل خالصانه و خداجویانه حاج کاظم‌ها و عباس‌ها از طرف بیگانگان تأئید و تحسین می‌شد، یا بچه‌بازیها و دروغ‌‌پردازیها و پشت هم اندازیهای امثال تاج زاده و امین زاده و ابطحی و عطریانفر و حجاریان و کرباسچی و کروبی و موسوی و خاتمی، که صهیونیستهای بچه‌کش‌ و آمریکایی‌های غارتگر و انگلیسهای مفت‌ خور و فرانسوی‌های مدعی دموکراسی دروغین و آلمانیهای نژاد پرست، سنگ وااسفاها و واویلا برایشان سر می‌دادند؟

آقای کیوان مهرگان! روزنامه نگار متعهد و صادق روزنامه وزین اعتماد! خون محسن روح‌الامینی و ندا آقا سلطان و خیلی دیگر از بچه‌های بسیجی و غیر بسیجی، حتی خون آن سرباز بی‌گناه شهرستانی در جلوی آن مهد کودک، و خون مادر و دختری که در پشت در همان مهد کودک پناه گرفته بودند تا از دست اوباشانی در امان باشند که همین متهمان، با ندانم کاریهایشان، شهر را شلوغ کرده و زمینه را برای خودسریهایشان آماده کرده بودند، خون همه آنها بپای متهمانیست که حرمت قلم را زیر سؤال بردند فقط برای کوبیدن افرادی که تنها جرم آنها دیدن طبقه متوسط و ضعیف و مستمند جامعه، پیش از دیدن رفاه زدگانی است که پیک نیک رفتنشان، دراز کشیدن در سواحل هاوایی است و بازدید عیدشان، دیدار از کازینوهای لاس وگاس و حضور در کنسرت‌های شب عید اهالی ینگه ‌دنیاست.

آقای مهرگان! اتفاقا امنیت ملی اگر بخطر افتاده، بخاطر همان بیگانه و اجنبی و بی‌بی‌سی و سی‌ان‌انی بوده که شما منکرشان شدید، که همگی دست در دست هم، شده بودند تریبون همیشه در دسترس امثال شما، و آنها بودند که ساعت حضور بی‌مجوز راهپیمایان را در روزهای مختلف تعیین کرده و خود دیدم که چطور مجری سی‌ان‌ان، آموزش حرفه‌ای فیلمبرداری خیابانی و ارسال تصاویر در اینترنت را به اطلاع نوچه‌هایشان در داخل کشورمان ایران می‌‌رساند، و چطور دست و پا می‌زد تا خود را دایه عزیز تر از مادر بنمایاند!!!

آقای مهرگان! متهمان را حاج کاظم و عباس و سلمان نخوانید که دردناک است مقایسه آنها با امثال تاج زاده و امین زاده، که اینها بجرم باز کردن دست دشمن برای دست اندازی به جان و مال و ناموس این آب و خاک بوده که دادگاهی می‌شوند، نه برای دفاع از آب و خاک سرزمینی که نیاکانشان در آن می‌زیسته‌اند. حاج کاظم‌ها و عباس‌ها فداکاری کردند تا پوزه آمریکا و انگلیسی بخاک مالیده شود که تا قبل از این انقلاب، ۴۰ درصد از نفت این کشور را به غارت می‌برده و ۲۰ درصد دیگر را نیز بین دیگر لاشخورهای اروپایی تقسیم می‌کردند تا همگی در این سفره آماده و مفت، سهمی داشته باشند، و آن پهلوی نوکر زاده و نوکر صفت، با فروش ۴۰ درصد باقیمانده از ثروت این ملت، سلاحها و ابزارهای اربابانش را ذخیره می‌کرد تا در روز مبادا وسیله‌ای شود برای همان اربابان تا خاورمیانه را با چنگالهای خون‌آلود خود به روز سیاه بنشانند که هم اکنون با فلسطین و عراق و افغانستان، شروع کرده‌اند تا بعد.

آقایان اصلاح طلب! شما از چه می‌ترسید؟ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟!! کمی شجاع باشید و شکست را بپذیرید و اعترافات دوستانتان را به حساب خوردن قرص و هیپنوتیزم و شکنجه و شستشوی مغزی نگذارید، که اگر اینگونه بود، ابطحی و عطریانفر در بین اعترافاتشان، فراموش می‌کردند که بگویند خاتمی دوست عزیز ما و قابل احترام برای همه ماست.

آقای مهرگان! فرق روح‌الامینی و عباس در اینستکه عباس برای هدفی جان خود را بخشید که آن را می‌شناخت و با گوشت و خون خود آن را می‌پرستید و آن هدف، روشن و حقیقی و همیشگی بود و هست، اما روح‌الامینی‌ها و ندا آقا سلطان‌ها برای مدعیان دروغینی جان خود را از دست دادند که تا این لحظه نه به اعتراف اصولگرایانی که شما آنان را متقلب می‌دانید بلکه به اعتراف همان بی‌بی‌سی که تریبون دوستان شما بوده و سنگ شما را به سینه می‌زد، حتی یک مدرک مستند و معتبر برای ادعای تقلبشان ارائه ندادند. این حرکت شما انسان را بیاد جورج بوش خونخواری می‌اندازد که با دلایل واهی ( حمله به برجهای دوقلو که خود با همکاری صهیونیستها انجام داده بود، و سلاحهای شیمیایی در عراق )، ملتش و جهانیان را برای حمله به افغانستان و عراق مجاب کرد.

نکته آخر اینکه آقا مهرگان! نه چفیه بر گردن آن کس که به حجاریان حمله کرد، دلیل بر بسیجی بودن او می‌باشد، و نه بستن پارچه‌های سبز به گردن و دست و سر و دم سگها، نشان از منتسب بودن حامیان سبز، به سلاله پاک اهل بیت نبی مکرم اسلام می‌باشد.

MoMo
جمعه 16 مرداد 1388 - 10:21
17
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

" اگر امروز امنيت ملي به خطر افتاده به خاطر اين است که حاج کاظم، عباس، سلمان و فاطمه ها متهم هستند، دربندند و تا مادامي که اينان نباشند امنيت ملي در خطر است."

آفرین داره همچین طرز فکری، یاد حاج کاظم به خیر

لیلا
جمعه 16 مرداد 1388 - 10:35
3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

عالی بود خیلی زیبا نوشته شده امیدوارم آقای حاتمی کیا این مطلب را حتما بخونه

زندانی
جمعه 16 مرداد 1388 - 10:56
-11
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

خیلی کمدی بود حال کردیم این مطلب طنز بود دیگه درسته؟

مینا
جمعه 16 مرداد 1388 - 12:8
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

عالی بود. بهتر از این نمی شد شرایط را تفسیر کرد.


جمعه 16 مرداد 1388 - 12:21
2
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

اما من دوست داشتم ويژگي هاي مشترك ميرحسين و حاج كاظم رو مي نوشتيد!!

Red Ribbon
جمعه 16 مرداد 1388 - 12:24
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

حاج کاظم چون می دونست امنیت ملی ما رو بی بی سی تایین نمی کنه با بی بی سی هم مصاحبه نمی کرد. آقای حاتمی کیا مواظب باشید این روزها از فیلمتون کاریکاتور نکشن. حال که از انقلاب کاریکاتوری کشیدن و راه به جایی نبردند.

رها
جمعه 16 مرداد 1388 - 13:27
-8
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

ممنون واقعا خوشحال شدم يك يادداشت از اعتماد ديدم!!جناب نويسنده به نكته فوق العاده اي اشاره كردند كه من تو يكي از كامنتام گفته بودم!چون دارم ميبينمشون!اينكه امثال حاج كاظمو عباس الان متهمند!الان اونا دارن تك نفره براي امنيت ملي تلاش ميكنند و بعضي افراد اونارو متهم ميكنند!اونام جزو مردم تو خيابونن جزو كسايين كه با شنيدن خبر مرگ كسي مثل بقيه گريه ميكنن!جزو همين مردمن نه در برابرشون!!


جمعه 16 مرداد 1388 - 14:40
-12
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

مسخره!

آقای خود فروخته ! در دبیرستان ما چندین حاج کاظم و عباس هست که میر حسین را رد می کنند . با چه مدرکی این چرندیات را می گویی؟ تو اصلا در زندگی ات چند فیلم دیده ای؟

بد بخت....................

amirali
جمعه 16 مرداد 1388 - 16:28
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

اين نوشته فقط جنبه تبليغاتي بوده و دفاعي ناشيانه ست .

مقايسه اي كاملا اشتباه.

مرجان
جمعه 16 مرداد 1388 - 16:43
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

خیلی خوشحالم از اینکه می بینم این سایت هم مثل خیلی جاهای دیگه یه فیلتر داره که همه چیز رو ازش رد می کنه! با احتساب کامنتی که 16 مرداد برای این صفحه گذاشتم و تایید نشد شمار کامنتای پخش نشده ام برای این سایت می شه 8 تا! خب خیلی خوبه! خانم فاطمه خانم اگه ممکنه یه سری به فرهنگ لغت بزنید و معانی کلماتی مثل دیکتاتوری و جادو و جنبل را مرور کنید شاید تجدید نظری در این نوشته تند خود یا هتاکیهایی بکنید که اصلا در شان یک جوان ایرانی نیست! وچقدر جالب این کلمات و مزخرفات رو در گوش شما فرو کردند که به همین راحتی میر حسین موسوی نخست زیر امام (ره) و سید بزرگواری چون خاتمی که 8 سال در همین نظام خدمت کرد و لباس مقدسی چون لباس رو حانیت را به تن دارد دروغگو و خائن به مملکت دانسته و با اراذل و اوباش و عده معدودی که از میان شلوغی ها سنگ خود را به سینه می کوبیدند یکی کرده و با علم نداشته خود آنها را محکوم می کنید! لازم است به حضرتعالی متذکر شوم که اصلا در حد و اندازه تو و امثال تو نیست که حتی بخواهید اسم این بزرگواران را به زبان بیاورید چه برسد به اینکه به خود اجازه دهید در مورد آنها قضاوت کرده و آنها را محاکمه کنید! آقای قادری قبلا هم گفته بودم...که می دونید چطور فکر می کنن و طرفدار کدوم مرام و مسلک هستن مطالبی رو که بوی سیاست میده نذارین. چون این وسط سود رو کسایی مثل این فاطمه خانم می کنن که صحبتاشون مطابق میل اونایی که باید باشه و حرفای من و امثال من به خاطر اینکه به نظر غیر قانونی میاد(ولو اینکه به حق باشه) به گوش هیچ کس نمی رسه و کم کم سایت شما جولانگاه کسایی می شه که مملکتمون رو با توهمات خودشون به دست گرفتن و هر کسی رو که باهاشون مخالف باشه با زدن یه انگ محکوم می کنن! و می دونم که این کامنتم هم مثل قبلی نمی ذارین! اشکال نداره همه جا بهمون ظلم شد اینجا هم روش! فوقش دور سایت شما رو هم مثل خیلی جاها خط قرمز می کشم!

محمد
جمعه 16 مرداد 1388 - 18:21
11
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

حاج کاظم هم بازیچه شد

بازیچه ی یک عده دنیا پرست

بازیچه ی بازی های سیاسی بعضی ها

همانطور که رنگ سبز بازیچه شد


جمعه 16 مرداد 1388 - 18:42
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

ابلهانه بود .

حاج کاظم و میرحسین !!!


جمعه 16 مرداد 1388 - 18:44
20
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

احتمالاً چون نویسنده ویژگی مشترکی پیدا نکردند ، نوشتن از حوصله ی این یادداشت خارجه !

احمد
جمعه 16 مرداد 1388 - 20:7
8
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

بالاخره هر کسی یه جوابی داره دیگه اینم جواب کیوان مهرگان بود،که به نظرم یکم احساساتی نوشته بود،هر چند خیلی هم غلط نگفته اما قطعاً درستم نگفته.

این خانم فاطمه هم هر چند درست میگه که عمل حاج کاظم ها از طرف بیگانگان تایید تشویق نمیشد اما کی گفته که اعمال آقای موسوی تایید و تشویق میشه؟ اینا همش ظاهر قضیه است،مطمئن باش اگر الان آقای موسوی رییس جمهور بود الا ای تاییدایی که شما میگی نبود،در ضمن لطف کنید انقدر با گارد بسته بحث نکنید مثل آقای... .

مهسا
جمعه 16 مرداد 1388 - 20:35
-20
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آقای مهرگان عزیز این نظر شما تقریبا نظر اکثر کاربران این سایت است که با مراجعه به صفحه ی مربوطه ی آن می توانید به این حقیقت پی ببرید.

به این چند کامنت مضحک هم اصلا توجهی نکنید که گذارندگان آنها(یا بهتر است بگویم گذارنده آنها) برای کاربران این سایت تعریف شده اند.

احسان
جمعه 16 مرداد 1388 - 21:56
10
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

خانم مرجان اگه از اون قسمت که گفتی نخست وزبر امام(ره) میخواستی میرحسین رو به بزرگی امام ببندی بدون که همون امام جایی گفته اگه خدمات میرحسین به کشور نبود به دادگاه معرفی میکردش و قضیه استعفا دادنش تو شرایط سخت کشور رو هم که میدونی..گفته بودی که"اصلا در حد و اندازه تو و امثال تو نیست که حتی بخواهید اسم این بزرگواران را به زبان بیاورید چه برسد به اینکه به خود اجازه دهید در مورد آنها قضاوت کرده و آنها را محاکمه کنید!" این یکی از خنده دارترین و در عین حال بی شرمانه ترین چیزایی بود که تو این مدت خونده بودم!! بابا بیدار شید چقدر دنبال اینا موس موس می کنید؟؟؟؟؟چقدر تمام ارزشها و خاطرات و کاراکترهای خوب مارو به لجن می کشید با بستن اونا به جنبش سبزتون؟؟ مفتتضحانه و ذلت بار خاتمی و دار و دسته ش از این کشور کوتاه شد و شما هنوز هم باور دارید که همه چی تقلبیه و فقط میرحسین واقعیه! اعتماد به نفستون خیلی بالاست بخدا....همچین نوشته ای جاش همون توی اعتماده و بس!

علیرضا
جمعه 16 مرداد 1388 - 22:4
-4
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

تلخی و سیاهی این نوشته تقدیم میشود به فاطمه مالک و همه اقتدار گرایان و طرفداران قلیلشان اول انکه به برکت خون پاک جوانان این سرزمین که در راه مقدسترین هدفها یعنی ازادی و کرامت انسان ریخته شده امروز شاهد زیبای حقیقت از هر زمان دیگری اشکارتر و جلوه گرتر است و بدا به حال نفرین شدگانی که چشمهایشان را تعمدا بر همه موازین اخلاقی و تلخی و زشتی این نوشته تقدیم میشود به فاطمه مالک و همه انسانی بسته اند و اما بعد قبلا در یادداشتی نوشتم که از این حجم رادیکالیسم متعفن و جاهل مسلکانه در یک سایت سینمایی در این مدت حیرت زده شدم حضور افرادی با اسامی چون اخراجیهای سه مالک یا کلام و... که حقیقتا حرمتی برای کلام نگذاشته اند ان هم به صورت سازماندهی شده که مشغول لجن پراکنی و بی اخلاقی از نوع کیهانی اش هستند عجیب و تاسف اور است و حالا در جدیدترین مورد چند کامنت بالا خصوصا شخصی به نام فاطمه ..... سرکار خانم نا محترم من شما را نمیشناسم و البته از این موضوع اصلا متاسف نیستم قصد بحث کردن با شما را هم ندارم چرا که منطق شما و امثال شما بر سه پایه دروغ تهمت و زشتی و گستاخی بنا شده اما این چند خط را برای نا اگاهالنی مینویسم که در همه این مدت اسیر سمپاشی های اقتدار گرایان و رسانه های انحصاریشان بوده اند اینی که گفته میشود طرفداران میرحسین عزیز و نجیب ما مشتی مرفه بی دردند و طرفداران اقتدارگرایان مردم بینوا و مستضعف این مساله یک توطیه برای فریب این قشر شریف اجتماع است تا با استفاده از نیروی عظیم انها طبقه متوسط فرهنگی را تحت فشار قرار داده و بتوانند خواسته های خود را بر انان تحمیل و تدریجا انها را نابود کنند من از دوستانم میخواهم که فریب این جنگ طبقاتی را نخورند و بر موازین اخلاقی و انسانی مشترک بین همه سبزهای سبزاندیش حلقه زنند که خدای قادر متعال همه بی اخلاقها را رسوا خواهد کرد چنانکه کرده است

رضا
جمعه 16 مرداد 1388 - 22:11
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

یک قسمت دیگه از فیلم رو هم باید اشاره کرد اونجا که حاج کاظم میگه برو به حاج حسین بگو ..... ( منظور حسین الله کرم و گروههای فشار) - واقعا درسته حاج کاظم امروز تنها مونده و متهم به اختلال در نظم عمومی و امنیت ملی امروز حاج کاظمه باید فریاد بزنه هل من ناصر ینصرنی ؟

مرجان
شنبه 17 مرداد 1388 - 0:48
1
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آقای احسان

خیلی جالبه که همه خودشون رو محق می دونن و دیگری رو محکوم می کنن! خب لابد من هم عین بقیه! اما می دونید جالبتر اینه که شما خودتون رو از هر نوع وابستگی به شخص یا اشخاص دیگری مبرا دانسته و بقیه رو اینطور بی ادبانه(با بکار بردن لفظ نامناسبی مثل موس موس کردن) متهم می کنید!

دوست عزیز کسی به قول شما برای دیگری موس موس می کند که قرار باشد سودی عاید او گردد اما من هرچه فکر کردم سودی در این میان ندیدم!

راستی قبلا من تصور می کردم فقط قرار است دست اجانبی مثل امریکا از این کشور کوتاه شود ولی گویا به طور محرمانه و سری!! به جنابعالی اطلاع دادند که آقای خاتمی هم عنصر بیگانه بودند و اکنون به حمد الهی دستشان از این مملکت کوتاه شده؟! آقای عزیز دست بردارید از این توهمات و عقاید پوچ و متحجرانه!

راحله
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:13
3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

یادداشت زیبایی بود

و معنی دار و خردمندانه

ممنون

محسن
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:19
-8
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

فاطمه جان!

چقدر خوب ذهن ات رو شستشو دادن

آدم حیرت میکنه

واقعا به شکل حیرت انگیزی دچار جمود فکری هستی و رادیکالی و جهت دهی داده شده فکر میکنی

فاطمه
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:23
-3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آقای علیرضا، بهت نمی‌گم محترم چون قاطی نسوان میشی. اگه به قشر ضعیف رسیدگی بشه، تازه میشن قشر متوسط جامعه، اما قشر مرفه اگه بخواد خودشو بالاتر از حدش برسونه و پاش رو از گلیمش درازتر کنه، اونوقته که هم قشر متوسط و هم قشر ضعیف، با همدیگه نابود میشن. پس با کلمات بازی نکن و سنگ قشر متوسط جامعه رو به سینه نزن. ما خودمون از قشر متوسط و تحصیلکرده این مملکت هستیم. مشکل شماها اینه که همیشه خودتونو برتر از دیگران می‌بینید، همچنانکه گاهی دیگران را به مطالعه بیشتر و عمیقتر توصیه می‌کنید، گویی که خود همه چیز دان هستید. من نوشته بالای خودم رو یکبار دیگه مرور کردم ولی نوشته‌های من به اندازه کلمات رکیکی که تو و هم مسلکات بکار بردید زشت و نفرت‌انگیز نبود. افاضات مؤدبانه خود و هم مسلکانتون رو یه بار دیگه مرور کنید: متعفن، جاهل مسلک، لجن پراکن، بی‌اخلاق، نفرین شده، نااهل، مضحک، هتاک، مزخرف. درست مثل کلماتی که اون کاندیدای شکست خورده، در مناظره‌هاش به رخ می‌کشید: رمال، دروغگو، فریبکار، فالگیر،.... و دقیقا مانند جملات خلاقانه حامیان سبز کذایی قبل و بعد از انتخابات: کلاغ پر، سیب زمینی پر، .... پر. خجالت بکشید همتون از این دیکشنری زیبا و پر باری که دارید... اینطوریه که رنگ سبز، مثل یه پرده، جلوی چشماتونو گرفته تا حقیقت رو لمس نکنید. بزودی دونه درشتها هم در همین دادگاه‌ها رسوا خواهند شد.

هانیه
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:27
1
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

الان نفت کجا میره فاطمه؟(همون جا که سیب زمینی ازش میاد؟

اعتماد دروغ مینویسه باشه

کجا راست مینویسه؟حتما کیهان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بی بی سی دروغ میگه باشه؟

کجا راست میکه20:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زمانه ی بدی شده خواهرم فکر ها رو هم میخرن

اونم ارزون!!!!

به کلام سلام برسون البته اگر خودت نیستی!!

اگر کامنت فاطمه تایید شده باید مال من هم بشه تبعیض چیزه مزخرفیه آخه!


شنبه 17 مرداد 1388 - 2:31
-10
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

شال سبز همیشه در کشور ما نشان از تبار پاک فاطمه ی زهرا داشته و دلیل استفاده ی آقای موسوی از این نماد برای این بود که خودشون هم سید و از همین تبار پاک هستن

کامنت رضا رو بخونید خیلی زیبا نوشته

احسان11
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:50
7
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

حاج كاظم همه اون بچه هاي تو خيابونان.همه اونايي كه مملكتشونو دوست دارند

ق م
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:51
-3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

فاطمه خانم

67درصد از دولتمردان در منطقه 1شهرداری تهران یعنی محله ی ااعیان نشین زندگی میکنند و همانها قدرت سفر به جاهایی رو که عرض کردید رو دارند نه من و امثال من که از طرفداران سفت و سخت آقای میرحسین موسوی هستیم و در منطقه ی نازی اباد تهران ساکن هستیم و حسرت سفر به شیراز هم تو دلمون مونده

و با این نرخ تورم حتی مرغ و گوشت هم به زحمت پیدا میکنیم بخوریم

کاش چشم هتون رو باز میکردید و خوب میدیدید به جای اینکه چشم بسته از روی نوشته بخونید و اجازه بدید هر دروغی رو به اسم دین بهتون دیکته کنن!

تایید کنید لطفا

نازنین
شنبه 17 مرداد 1388 - 2:58
6
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

بچه ها کامنت علیرضا رو حتما بخونید

حق مطلب رو ادا کرده

ممنونم علیرضا و خوشحالم آدم های باسواد و آگاهی مثل شما به این سایت سر میزنن

قلم زیبایی هم دارید بیشتر بنویسید لطفا

فاطمه سادات
شنبه 17 مرداد 1388 - 3:27
-11
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

فاطمه جون(چقد بده که هم نامیم) خودت تنهایی نوشتی ..؟.!

علیرضا
شنبه 17 مرداد 1388 - 3:48
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

اصلا و ابدا قصد ندارم در مورد بحث پیش آمده بنویسم. فقط آمدم تا بگویم جناب مهرگان درود بر شما. به خدا سوگند که یادداشت شما، خود واقعیت است. مثلا آنجا که جوان 18 ساله ای دم از جبهه و جنگ برای حاج کاظم می زند و... . یادداشتتان را همه با تمام وجود حس کرده ایم. بدانید که اکثریت جامعه و خداوند با ما هستند. یدانید متحجران و وطن فروشانی چون فاطمه و احسان و... در اقلیتند و روز به روز به لطف خداوند، با اَشکار شدن حقایق بیشتر، اقلیت تر هم می شوند. اینان متحجران و جا مانده از زمانهایی هستند که به قول آن دوستمان، آمده اند تا توهمات و سم مهلک جوان و ایران و وطن امروز و کیهان را در این سایت نیز وارد کنند. ولی چه سود که نمی دانند واکنش کاربران این سایت به آنها، تنها پوزخندی زودگذر است. کاربران این سایت در تمام نظرات و نظرسنجی هایشان نشان داده اند که چه تفکراتی دارند و حامی چه جریان و تفکراتی هستند...  اصلا این افراد ارزش پاسخ دادن ندارند. تفکرات مضحک آنها تنها باعث خنده ی همگان است و روزی خواهد رسید که این افراد جرات نخواهند کرد که این تفکراتشان را بر زبان بیاورند. این قبیل افراد معمولا هر چقدر هم منکرش شوند، اما یک حقیقت بزرگ است که ابدا اهل خواندن و مطالعه نیستند. چون کسی که بخواند و به روز باشد، یقینا ذهنش باز خواهد شد و این در تقابل با تفکرات متحجرانه ی این افراد است. پس سعی می کنند اصلا چیزی نخوانند به جز همان جرایدی که می دانیم! ... در مورد جایگاه این افرادی که در این صفحه کامنت گذاشته اند، در این داستان، لازم نیست چیزی بگویم! اول از همه نقش این افراد را در این داستان پیدا خواهید کرد! آدم چقدر دلش برایشان گاهی می سوزد! افرادی چون فاطمه، توهمتشان را به آسودگی در این سایت(همچون همه جا) پخش می کنند، اما اکثر اکثریت این سایت، از بیان صریح نطرتشان عاجزند و همین، این افراد را درنده تر از قبل می کند و گمان می کنند واقعا حرفی زده اند که باعث تحول بنیادین شده است! امیدوارم این کامنت مورد سانسور قرار نگیرد.

مصطفی امینی زاد
شنبه 17 مرداد 1388 - 3:49
-3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

چققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر از دنیا پرتی خانم فاطمه! چقدر درس خوندی؟بعد از سیکل رو میگم! من شما رو دعوت میکنم کمی تو جامعه باشید گاهی از خونه خارج بشید! کمی کتاب و مقاله و روزنامه و.........بخونید!...کمی از خودتون ایده و نظر و فکر داشته باشید با این حجم عمیق تنفرکور در وجودتون چطور در این دیار زندگی میکنید؟! فرضیه توطئه دایی جان ناپلئون وارتون آدم رو به تاسف وا میداره که چرا باید کسی تا این حد دچار پس ماندگی منطقی و ذهنی باشه اونهم در شرایطی که دختران کشور ما اکثرا وارد اجتماع شدن و هویت فردی و منزلت اجتماعی دارن خودتون رو حق مطلق ندونید که این بزرگترین آفت و بدترین منش محسوب میشه... یا حق

علیرضا
شنبه 17 مرداد 1388 - 6:41
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

از آنجایی که کامنت بنده طبق پیشبینی، به طور کامل ویران شد و وسعتش به چهل درصد وسعت ابتداییش رسید، بنده فقط آمدم تا بگویم عزیزان، این کتاب قلعه ی حیوانات نوشته ی جرج اوروول را مطالعه بفرمایید! حرف دیگری نیست در این صفحه، چون امکانش نیست. امیدوارم فاطمه خانوم و امثالهم بیایند دوباره برای خودشان تا می توانند بگویند و بتازند. آنهم چه تاختنی!

کلام
شنبه 17 مرداد 1388 - 7:51
-6
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...
یک - هر کس حاج کاظم رو متهم کنه خودش مجرمه ( مجرم ) دو - خودتی آقای مهرگان ( اعتماد یا بی بی سی ؟ ) سه - هیچ شباهتی بین حاج کاظم و میر حسین وجود ندارد ( هیچ شباهتی ) چهار - >> ضارب حجاریان از خودشان بود و در انتخابات هم با خودشان << پنچ - این مطلب کاملا سیاسی بوده و احتمالا با منظور در این سایت گذاشته شده شش - منتظر حمایت از آزادی بیان در سایت هستیم
هما
شنبه 17 مرداد 1388 - 8:14
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

فاطمه خانم! ( آهان الان کلی داری حال می کنی توجه جلب کردی . ولی من جوابی برات ندارم چون به جاییم حسابت نمی کنم )

ممنون آقای مهرگان . قلمتان هم به خوبی نامتان است . درود

تذکر
شنبه 17 مرداد 1388 - 8:27
-3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

هیچ شباهتی بین حاج کاظم و موسوی نیست - درضمن موسوی و دار و دسته اش متهم هستند - مطلب درج شده با هدفدار است

بی هنران
شنبه 17 مرداد 1388 - 8:30
-5
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

طرف حرفی نداشته از حاج کاظم استفاده کرده و کلی جملات بی ربط به هم وصل کرده که یه چیزی گفته باشه

فاطمه
شنبه 17 مرداد 1388 - 9:21
5
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

خطاب به همه اونایی که این بالا افاضات فرمودن و افراد رو به دو دسته تقسیم می‌کنند:۱- طرفدارای سبز کذایی ۲- افراد عقب افتاده‌ی دارای جمود فکری که سواد هم ندارن و بجای امضا، انگشت می‌زنن. به همه شما با فرهنگها و با فکرها که فکر باز دارید و مطالعه عمیق!!! و باز!!! انجام میدین و به جمود فکری!!! هم مبتلا نشدید، توصیه می‌کنم اگه سواد دارین، برین به آدرس زیر و جواب توهین‌هاتون رو بگیرید تا بفهمید که چقدر کاندیدای سبزتون و دار و دسته‌ش شما رو دست کم گرفتن.

توضیح: به همه لینکهایی که در خود متن هم داده شده مراجعه بفرمایید. این گزارش رو که خوندین، به من بیسواد که جمود فکری هم دارم خبر بدین تا لینک بعدی رو براتون بفرستم. آخه شما هم مثل کاندیداتون هیچ مرجعی رو در داخل کشور قبول ندارید، من هم گفتم لااقل ببینید اجنبی درباره شماها چی گفته و چی قضاوت کرده.

http://www.monthlyreview.org/mrzine/wilayto080709.html

در آخر این گزارش، کامنت‌های همین گزارش رو هم بخونید. بغیر از دو سه نفر اول که حاشیه رفتند و چرت نوشتند، بقیه رو بخونید تا بفهمید که آدمای جاهای دیگه‌ی دنیا با هم بحث می‌کنن بدون اینکه به همدیگه برچسب جمود فکری و عقب افتاده و بی‌سواد و متعفن و جاهل مسلک و لجن پراکن و بی‌اخلاق و نفرین شده و نااهل و مضحک و هتاک و مزخرف بزنن. داشتن فرهنگ بحث کردن هم چیز خوبیه که شما ندارین.


شنبه 17 مرداد 1388 - 11:5
4
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

خانم اولی شدیدا راست می گی، چون ما هنوز نپذیرفته بودیم که 89 درصد کشورمون رو مناطق خشک و کویری تشکیل میده و این خشکی انگار به دل آدمهاشم نفوذ کرده و فقط دلمونو به این خوش کرده بودیم که می تونیم ایرانی سر سبز داشته باشیم و نمیدونستیم که این فقط یه توهمه و بس!!! و چه زیباامروز ما را ترسیم کرد شاعر گرانقدر مهدی اخوان ثالث: "هوا بس ناجوانمردانه سرد است..."

احسان جوانبخت
شنبه 17 مرداد 1388 - 11:45
-13
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

این یادداشت کجاش خوندنی بود،آخه میر حسین موسوی چه ربطی به حاج کاظم سینه سوخته ی عاشق داره؟

حاج کاظم اگه دوست داشتنی شد چون یکی از همین مردم بود از همین طبقه، آقایونی که حالا با لقب عزیز «حاج کاظم» ازشون یاد میشه!!! سالهاست که مدیر و رئیس و ....بودن،حاج کاظم که بیرون این حلقه ی مدیریتی بود،این ها که سالها حکومت کردند و الان هم با لجبازی و دروغ گویی دنبال پس گرفتن همان دوران پر افتخار!!! گذشته اشان هستند،شمایی که الان سنگ موسوی را به سینه میزنید کاش دهی شصت هم بودید تا متوجه می شدید که...

خواهش می کنم از این مقایسه ها دست بردارین،حاج کاظم مال همه ی مردم ایران است خواهش می کنم به نفع گروه یا جریان خاصی مصادره اش نکنید،

سخنی با خانم «فاطمه»:

این دیالوگ تقدیم به شما:

حاج کاظم: من خیبری ام. اهل نی، هور، آب. عباس: خیبری ساکته، دود نداره. سوز داره

سینمای اونا
شنبه 17 مرداد 1388 - 12:29
9
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

علیرضا یکم دیگه می نوشتی شاید دلت خنک می شد

اخراجی ها سه
شنبه 17 مرداد 1388 - 12:37
2
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

بعضی ها کم میارن با این و اون ( مخالفان ) با بدترین حالت حرف می زنن تازه ادعای > ادب مرد به ز دولت اوست < دارن . خیلی جالبه


شنبه 17 مرداد 1388 - 13:1
30
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آره خیلی شبیه اند حاج کاظم با موسوی. اقدامات از روی غیرت و احساس حاج کاظم که بیگانه سوء استفاده می کنه

با اقدامات خود خواهانه و جاهلانه ی میر حسین که بیگانه همراهی می کنه. که زمان و مکان راهپیماییاش را هم بیگانه اعلام می کنه. این از میرحسین که تا قبل از انتخابات برام خیلی قابل احترام بود.

اما اسامی دیگه ای را با حاج کاظم مقایسه کردید که قلب آدم را می سوزونه واقعا حجاریان و تاج زاده و به قول بعضی از نظر دهنده ها خاتمی و کرباسچی و ادامه بدم هاشمی و ... چه تناسبی دارند با حاج کاظم غیر از معترض بودنشون که اونم از موضع غرور و ترس از دست دادن موقعیت هاشونه.

منم یه جمله از عباس بگم که: "سر زمین کار می کردم با تراکتور بعد از جنگ برگشتم سر همون زمین بی تراکتور."

حاج کاظم برای این آدم جونش را به خطر انداخت. حرف حسابش این بود.

اخراجی ها سه
شنبه 17 مرداد 1388 - 13:3
-2
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

مدعیان ادب و اخلاق را بشناسید - به دیگران هرچه می خواهند می گویند بعد با یک جمله ماست مالی میکنن - خیلی جالبه

کلام
شنبه 17 مرداد 1388 - 13:8
-3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

آقای علیرضا ی با ادب ادب از که آموختی

مالک
شنبه 17 مرداد 1388 - 13:13
14
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

علیرضا غیب گو شدی ؟ یه بار نظرات قبل از خودت رو بخون مخصوصآ اسمهاشون رو

زهرا
شنبه 17 مرداد 1388 - 13:15
-5
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

بعد از نماز صبح چون خوابم نمیبرد سری به سایت محبوبم زدم مخالفان با نظر فاطمه خانم 50نفر بودند من هم نظر مخالف گذاشتم و شد51 امروز که مجدد سر زدم به سایت دیدم 12 رای موافق وجود داره از اون جایی که هیچ عقل سلیمی به نوشته ای تا اون حد متحجرانه و دور از عقل رای مثبت نمیده(برو بچه های این سایت رو دیگه خوب میشناسیم) من متوجه شدم ایشون از فرط بیکاری مرتب نظر خودشون رو تایید میکنن تا شاید با چنین جو سازی های کودکانه ای خودشون رو مقبول عام نشون بدن!! اما از من به شما نصیحت کمی در اجتماع بچرخید تا ببینید تا چه حد منفور مردم هستید و نظرات متحجرانه تون تا چه حد مورد تنفر مردم هست به قول دوستمون علیرضا رادیکالیسم تهوع آور... دوست من ! بنده از استاد شریعتی آموختم که باید به نظر مخالف احترام گذاشت(احترام البته برای شما و هم صنف های شما کلمه ی غریبی هست میدونم) اما بنده احتراما به شما توصیه میکنم وارد اجتماع شده و کمی در مباحث شرکت کنید و دست از افکار پوسیده و این لحن آکنده از نفرت و عقده بردارید! ...شبهای مبارک ماه رمضان فرصت خوبیست تا شما وجدان خوابیده ی خودتون رو بیدار کنید و ببینید تا چه حد دور از واقعیت نظر میدهید شما که به حمدالله بی بی سی رو هم میبینید!!! ...کمی به وجدان خودتون رجوع کنید البته اگر چیزی به اسم وجدان هنوز در وجودتون بلقی مانده!


شنبه 17 مرداد 1388 - 13:21
3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

فاطمه یا همون مالک و یا اخراجی ها سه!!

به خدا رجا نیوز رو برای درج توهمات تهوع آور شما و امثال شما درست کردن دست از سایت ما بردار و لجن پراکنی های رقت بارت رو ببر اونجا و مارو خلاص کن

امید
شنبه 17 مرداد 1388 - 13:26
-13
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

چه مقایسه بی اساسی . حاج کاظم با میر حسین

امید
شنبه 17 مرداد 1388 - 15:42
2
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

چه مقایسه بی اساسی . حاج کاظم با میر حسین

پری
شنبه 17 مرداد 1388 - 23:22
-6
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

دیدید گفتم مالک و اخراجی ها و فاطمه یک نفرن

این نخاله ی سایت ما یک آدم بیمار و البته بیکاره

من 3ساله هر روز میام این سایت همچین چیزی ندیده بودم این سایت برای افراد فرهیخته اس و توسط افراد فرهیخته اداره میشه تا بوده اینطور بوده حالا اگر دو تا نخاله اومدن ما دکشون میکنیم تا برن همون جایی که ازش ماموریت گرفتن تا اینجا سم پاشی کنن!


شنبه 17 مرداد 1388 - 23:25
0
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

برو فاطمه برو دست برادر ها و نوچه هات رو هم بگیر برو خجالت بکش و خودت برو

اینجا جای شما و امثال شما نیست

این عقاید پوسیده تون رو ببرید موزه چال کنید تا خودتون هم از شرش خلاص شید و تو دنیایی وافعی زندگی کنید

علیرضا
يکشنبه 18 مرداد 1388 - 3:33
5
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

مالک جان شما خودت را ناراحت نکن! روزانه چقدر پول می گیری تا بیایی اینجا و به تمام کامنتها 20، 30 تا منفی بدهی؟؟؟؟

خدا قوت. اگر وقتت را صرف چیزهای مفید میکردی، الان یقینا به یک جایی رسیده بودی. لااقل چیزی که الان هستی، نبودی!

مردودی ها
يکشنبه 18 مرداد 1388 - 9:6
-1
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

به احترام آقای ده نمکی اخراجی ها سه تبدیل شد به مردودی ها .

به مسولان سایت پیشنهاد میدم یه کلاس آموزش ادب و اخلاق گفتگو و مذاکره برای بعضی کاربران ایجاد کنند و در آن روی این بحث بیشتر کار کنند که کاربران در مورد مطلب سایت نظر بدن نه اینکه به بقیه بتوپند.

ما که هر چی فکر کردیم شباهتی بین حاج کاظم و قانون شکن پیدا نکردیم . حالا این آقا چطور به این نتیجه رسیده ؟

فاطمه
يکشنبه 18 مرداد 1388 - 9:49
-4
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

۱- مگه من نون شبم رو از بابای شما می‌گیرم که ازتون بترسم و به اسمهای مختلف کامنت بذارم؟ من همیشه و تا ابد هم اگه قرار باشه هر جایی حرف بزنم با اسم خودم حرف می‌زنم یعنی فاطمه، که به اسمم افتخار می‌کنم. من مثل همسر کاندیدای شما نیستم که اسمم «زهره کاظمی» باشه و بعد خودم رو همه جا «زهرا رهنورد» جا بزنم.

۲- این عادت شماهاست که انحصار طلبید. شما نمی‌تونید این سایت یا هر چیز دیگه‌ای رو بدون سند، بنام خودتون بزنید، چون احمدی نژاد برای همین اومده که جلوی اینجور زیر آب رفتنها و انحصار طلبی‌ها رو بگیره. تمام امکانات این کشور، مال تمام آدمهای این کشوره.

۳- ما حالیتون می‌کنیم که باید یاد بگیرید که حرف مخالف رو هم بشنوید و به مجری برنامه یا به کاربرای ساده‌ی یک سایت یا هر کس دیگه‌ای حق توهین کردن ندارید و بهتون یاد میدیم که باید مؤدبانه صحبت کنید، مگر اینکه خودتون عادت داشته باشید که از دایره ادب خارج بشید که در اونصورت، مصداق ضرب‌المثل « نرود میخ آهنین در سنگ » هستید و دیگه کاری از دست کسی ساخته نیست.

۴- از آقای مالک که وقتی در پردیس زندگی، اجازه گرفتند تا از آقای فرهادی سؤال بپرسند، کاربرای سایت و من ایشون رو دیدیم، و همینطور از آقای احسان متشکرم که خیلی «مؤدبانه» در اینجا صحبت کردید.

۵- راستی چند تا کامنت رفتین بالا که اون لینکی رو که گفته بودم، مطالعه کنید؟

خواهش می‌کنم این کامنتمو مثل قبلی سانسور نکنید. خواهش می‌کنم.

مزدک
دوشنبه 19 مرداد 1388 - 2:15
4
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...
قادری گرامی با درود چرا نظر مرا قرار نمی دهید ؟ یکبار پرسیدم اما نتوانستم جواب شما را پیدا کنم. در صورت امکان یا همینجا و یا در وبلاگم ( اگر زحمتی نیست ) پاسخ دهید. با تشکر

سینمای ما - نظر شما یک بار در بخش نظرات قرار داده شده بود. برای این که یک بار دیگر در سایت قرار گیرد؛ یک بار دیگر باید خوانده شده و ویرایش شود دوست عزیز.
مردودی ها
دوشنبه 19 مرداد 1388 - 10:29
3
موافقم مخالفم
 
نامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای کاربران سایت «سینمای ما»: بیاین با هم بریم آدرس حاج کاظم و سلحشور و اصغر و سلمان و عباس رو دربیاریم...

این متن را مسول سایت بخواند و اگر خواست مثل مطلب بالا ( آقای مهرگان ) در سایت بگذارد البته ممکن است قبلآ خودش این متن را خوانده باشد

آژانس شيشه اي و سوءاستفاده سياست بازان حاج كاظم، حاج كاظم است!

آرش فهيم

فيلم سينمايي «آژانس شيشه اي» يكي از محبوب ترين فيلم هاي تاريخ سينماي ايران است. اين فيلم با محوريت شخصيتي به نام «حاج كاظم» از شرايط اجتماعي دوران پس از جنگ و مظلوميت بسيجي ها و رزمندگان در جامعه به اصطلاح مدني كه توسط تكنوكرات هاي غربگرا و سرمايه سالار ايجاد شد انتقاد مي كند.حاج كاظم و يارانش، در واقع تجلي روح آزاده، عدالتخواه و با اخلاص بچه هاي جنگ هستند كه با شرايط جديد اجتماعي به وجود آمده توسط مديريت دوران پس از جنگ دچار چالش مي شوند.

اما «حاج كاظم» هم از مسائل و اتفاقات پس از انتخابات در امان نماند. يك جريان رسانه اي وابسته به گروه هاي سياسي تكنوكرات و سرمايه سالار- همان ها كه با حاج كاظم دچار چالش شدند- اين روزها پا را از استفاده ابزاري از هنرمندان فراتر نهاده و حتي از شخصيت هاي محبوب داستان هاي فيلم هاي سينمايي هم سوءاستفاده مي كند.

به طور مثال، چند روز پيش در روزنامه «اعتماد» مطلبي چاپ شد كه نويسنده آن مدعي شد «مي توان ميرحسين را شبيه حاج كاظم كه نه عين حاج كاظم دانست.»

بدون شك، نوشته هايي از اين دست، بيشتر به يك «طنز تلخ» شباهت دارند. كيست كه نداند، فيلم هايي چون «آژانس شيشه اي» و همذات پنداري با شخصيت هايي چون «حاج كاظم» جلادهنده روحيه جوانان آرمانگرا و انقلابي بود. از اين رو هم نسل جوان مترقي و آگاه بسيار ممنون افرادي چون حاتمي كيا و پرويز پرستويي هستند كه با چنين آثاري موجب آشنايي بيش از پيش رويش هاي انقلاب با دفاع مقدس و آدم هايش شدند.

و اما در مورد ادعاي شباهت قهرمان فيلم «آژانس شيشه اي» با يكي از نامزدهاي شكست خورده انتخابات اخير بايد گفت كه:

1- يار و ياور حاج كاظم، عباس، آن بسيجي رنجور شهرستاني، يا آن حزب اللهي شوريده تهراني كه همراه موتورسوارها هستند، نه طبقه متوسط جديد بالا شهرنشين؛ يك بار ديگر فيلم را ببينيد.

2- مسعود رجوي هيچ گاه از حاج كاظم حمايت نكرد. بي بي سي و شبكه هاي ماهواره اي آمريكايي و انگليسي هم گرچه براي منافع خود خبر شورش حاج كاظم را پوشش دادند، اما هيچ گاه او را رهبر جنبش مدني ايران ندانستند و از او حمايت نكردند.

3- حاج كاظم دشمن آقازاده ها بود. آن آلوده ها، هيچ وقت براي طرفداري از حاج كاظم سرمايه گذاري نكردند و براي او مانتوي سبز توزيع ننمودند.

4- حاج كاظم راوي صادق جنگ روزگار، از پي روزگار جنگ بود. او راستگو بود و در حقايق تقلب نمي كرد.

5- حاج كاظم فقط در لفظ و زبان دم از خط امام نمي زد. بلكه تمام حيثيتش را فداي يك سپاهي خميني(ره) كرد.

و...

در پايان اين كه قهرمان فيلم «آژانس شيشه اي» شبيه هيچ كس نبود، به جز خودش؛ حاج كاظم، حاج كاظم است.

منبع : کیهان

http://www.kayhannews.ir/880518/10.htm#other1000


سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 0:37
-2
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

http://www.etemademelli.ir/published/0/00/65/6579

نامه ی علی مطهری به روزنامه ی کیهان

حتما بخوانید.


سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 0:59
12
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

آقای قادری! خواهش می کنم تا حد امکان کامنتم را سانسور نکنید.

علیرضا جان

انقدر حرص نخور. متاسفانه هوز افرادی کوردل در جامعه مان وجود دارند. اما باید صبر کرد تا آنها نیز آگاه شوند. سحر نزدیک است...

فاطمه، مالک، مریم، و ... افراطی هایی با افکاری به شدت پوسیده و متحجر، و مغزی شستشوداده شده هستند. کاری نمی شود کرد.

فاطمه خانم! دکتر زهرا رهنورد دقیقا روند زندگیش را نوشته که چطور شده پس از آشنایی با میرحسین موسوی فرزند حضرت زهرا، تغییر نام داده است. او در زمان شاه، هم احساسات مذهبی داشته و هم اعتقادات مبارزاتی. اتفاقا معمولا همه اسم خود را از زهرا به اسامی ایرانی دیگر تغییر می دهند. ولی خانم رهنورد با عشق و شناخت این کار را کرده. پس شما باید به همه ی نویسندگان و ادبا و مترجمان و شعرا عیب بگیرید که نام مستعار و دوم دارند. نام اصلی نیما یوشیج، علی اسفندیاری است. و هزار مثال دیگر... آیا او هم خود را نیما یوشیج جا زده؟ چه وقت می خواهید دست از پرونده سازی و تهمت و انگ چسبانی دست بردارید؟ مگر مسلمان نیستید؟

نیست الآن خیلی امکانات کشور در اختیار همه ی مردم هست؟!

چطور شما اوضاع جامعه را نمی بینید؟!

بروید بین مردم...

با بخشیدن پیاز و سیب زمینی، و صدقه و سهام عدالت به افرادی محدود وضع جامعه درست نمی شود.

از افزایش تورم 11 در صدی به تورم 25 درصدی که فقرا، فقیرتر می شوند!

ضمنا ما نیازی به خواندن لینکهای دروغین شما نداریم.

فاطمه
سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 11:11
-3
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

تذکر: خانم رهنورد، اسمشون رو اسلامی کردند، فامیلیشون رو چرا از کاظمی به رهنورد تغییر دادند؟


سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 12:39
-1
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

http://www.eghlimaaaaaaa.blogfa.com/8805.aspx

در این صفحه از وبلاگ می توانید مطلب بسیار جالب ابراهیم رها_طنز نویس معروف_ را درباره آژانس شیشه ای 2 بخوانید. مطلب دوم در این صفحه وبلاگ می باشد.


سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 19:54
-3
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

برای فاطمه _ چون خانم رهنورد قبل از ازدواج با میرحسین موسوی، بیشتر اعتقادات مبارزاتی داشتند تا احساسات مذهبی. تا جایی که سالها تحت تعقیب ساواک بودند و هرروز سیاسیون منتظر دستگیری شان بودند. البته ایشان در یک خانواده ی کاملا مذهبی رشد کرده بودند؛ نام فامیل مادری ایشان نواب صفوی است. ( از نزدیکان نواب صفوی معروف) اما پس از آشنایی با میرحسین موسوی در سال 1348، نام خود را به زهرا و فامیلی خود را به ره نورد یعنی ادامه دهنده ی راه زهرا تغییر دادند. ایشان خود حجاب را انتخاب کردند و من این حجاب را بیشتر می پسندم تا حجابی که از روی زور و اجبار و کتک باشد. زیرا که در زمان شاه قانون حجاب اجباری وجود نداشت و بیشتر زنان بی حجاب بودند و کسانی که حجاب را خود برگزیدند، مؤمن واقعی بودند.

مجتبي
چهارشنبه 21 مرداد 1388 - 3:15
-9
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

جناب آقاي قادري اين مطلب شايد مستقيم به اين بحث مربوط نباشد اما غير مستقيم كاملا به اين مباحث مربوط است.خواهش ميكنم به حرمت وقتي كه بنده براي نگارش آن گذاشتم ؛بدان توجه كنيد و آنرا درج كنيد. خانم فاطمه محترم 1- بياييد فحش و حمله را كنار بگذاريم.ما همه يك ملتيم ...

سینمای ما - دوست عزیز ممنون از وقتی که گذاشته‌اید و توجه‌تان به این سایت. ولی سینمای ما یک سایت سینمایی است و امکان گذاشتن کامنت‌هایی تا این حد سیاسی را ندارد. مال شما که ماشالله در حد یک مقاله بود.

نگین
چهارشنبه 21 مرداد 1388 - 10:17
0
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

شرو ورای اون دختریکه رو میزارین نظرات من اینقدر بی ارزشن

شما آدم و روانی میکنید

مجتبي
پنجشنبه 22 مرداد 1388 - 17:33
-12
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

فكر ميكنم روند غير منطقي بر سايت شما حاكمه جناب قادري خان

خودتون بحث سياسي راه انداختيد-درسته گفتيد در مورد حاج كاظم؛اما عملا تمام كساني كه اينجا نوشتن و تمام اين درگيريهاي لفظي سياسيه-من تعجب ميكنم-هر چي فحش و بي ادبيه درج مي كنين و برعكس هر چي منطق و دليل و ادبه حذف ميكنيد-من شخصا احتياج به تريبون ندارم كه بخوام مطليم حتما اينجا درج بشه مي تونستيد چنين مطلبي رو حتي كمي كوتاه كنيد اما نه كاملا شهيد.اگر اهل نظريد اونم منطقي مطالبي خيلي طولاني رو درج كرديد اما اينون نابود كرديد-واقعا براتون متاسفم-بنظر مي رسه بيشتر دنبال جنجاليد براي جلب توجه و آگهي گرفتن كه فحشها رو سريع درج مي كنيد و منطقها رو حذف-طرفداراتون رو از دست مي ديد-فكر نمي كنم انسانهاي منطقي اهل خوندن سايتي باشن كه همش توش فحشه-واقعا متاسفم براتون

پدرام آ
جمعه 23 مرداد 1388 - 5:21
1
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

"سینمای ما" یا باید بحث سیاست را در باب سینما پیش نکشد و یا وقتی اجازه به هر آدم افراطی بی منطق متحجری مثل این خانم فاط... می دهد تا مهملاتش را ببافد ، دیگر تا ته قضیه باب گفتگو را باز بگذارد و نظرات افرادی همچون آقای مجتبی در 21 مرداد را هم به رؤیت همگان برساند و گرنه به بیراهه رفته و اصلا ً شرط عدالت را رعایت نکرده ! آقای قادری موضع خودتان را مشخص کنید ! یا دمکراسی واقعی و آزادی بیان بی قید و شرط یا باند و مافیا بازی و اهمال و تنگ نظری ! یا سانسور برای همه یا برای هیچ کس !!

این کامنت را هم مانند بقیه مثله و سانسور نکنید لطفا ً !!!

بی نام
جمعه 23 مرداد 1388 - 19:58
-17
موافقم مخالفم
 
بحث را این جا ادامه می‌دهیم

ای کاش جای انشا بازی و جمله بازی فقط یک دلیل میاوردی در شباهت بین این 2 . فقط بازی با کلمات بود .

شباهت بین رو ح الا مینی و سلمان این دیگه خنده اور ترین مزخرفی بود که میشد گفت تو با چه استدلال و چه دلیلی این مزخرف رو نتوشتی تو چی از محسن روح الا مینی میدونی که اومدی این 2 یا دیگران رو به هم ربط دادی . تو هیچی از رو ح الا مینی نمیدونی و از عقایدش با خبر نیستی اما من خوب میدونم عقایدش رو که اتفاقا ربطی هم به عقاید اطرافیانش نداشت فقط یه چیز رو خوب یاد گرفتی و اون چیزی نیست جز به انحراف بردن جریانی که در ایران شروع شده.

از طریق وصل کردن این جریان به جاده خاکی فیلم حاتمی کیا. این فیلم رو همیشه در جریانات حساس وسط میارند تا ازش به عنوان یه نرم کننده شرایط استفاده بشه و از انرزی مردم کم کنه فیلمی که خودش هم نمیدونه دقیقا چی میخواد بگه فقط یه چیزی رو خوب میدونه که باید اصل کلام و اصل یه چیزی خوب حفظ بشه حالا هر حرفی که میخواد و هر چیزی که میخواد زده بشه بزار زده بشه اون چیزی که باید بمونه باید بمونه به هر قیمتی چه بیش روی چه عقب نشینی

نه اقای با هوش مردم ما به مراتب با هوش تر از اونی هستند که به دام مزخرفاتی از جنس استدلا های بی سر و ته این جور نوشته ها که با سایت مشکوک سینمای ما عملیاتی میشه بیفتند.

من شک ندارم در اینده بشت برده ها روشن میشه و همه از اسرار بشت صحنه سینمای ما با خبر میشوند که به کجا و به چه جریان هایی وصل بوده

رضا
شنبه 24 مرداد 1388 - 17:14
-3
موافقم مخالفم
 
آژانس شیشه‌ای 2 کجاست؟

موسوی= حاج کاظم. ها ها ها بی خیال بابا! قضیه این قدر تابلوهه که حتی خود نویسنده مقاله هم خیلی ساده لوحانه از زیر بیان شباهتهای این دو نفر با عنوان این که «خارج از حوصله این یادداشته» در رفته... البته تا یه حدی قابل درکه که هواداران این جریان خیلی دلشون می خواد یه شخصیتی مثل حاج کاظم بینشون باشه، اما واقعیت اینه که آبشخور فکریشون هیچ وقت اجازه ساخته شدن همچین شخصیتی رو نمی ده. بعد مجبور می شن یه کسی مثل میر حسین رو علم کنن که با بی تدبیری هاش مملکت رو این طور به آشوب کشیده. انگار هر کس بعد بیست سال یه شبه اومد شروع کرد عربده کشی میشه حاج کاظم. دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جان سوزند لیکن این کجا و آن کجا! میر حسین شبیه حاج کاظم! بی خیال بابا. در آخر به نظرم این بازی های سیاسی سخیف تر از اونی هستند که بخواییم حاج کاظم رو قاتیشون کنیم. آرمان حاج کاظم خیلی بلندتر از این جنگ قدرت کذاییه.


يکشنبه 25 مرداد 1388 - 18:58
2
موافقم مخالفم
 
آژانس شیشه‌ای 2 کجاست؟

آقای قادری! شما هم کمی مقصرید که مطالب سیاسی در سایت می گذارید! خب طبیعی ست که کاربران شما که مشخص است بیشترشان حامی چه جناحی هستند، کامنتهای سیاسی بگذارند. تعجب من از اینست که کامنتهای افراد متحجر و افراطی و بی منطقی نظیر خانم فاطمه و آقا مالک و رضا خان بدون سانسور گذاشته می شوند. اما نظرات امثال مجتبی کاملا سانسور می شوند!

رضا
سه‌شنبه 27 مرداد 1388 - 23:25
-15
موافقم مخالفم
 
آژانس شیشه‌ای 2 کجاست؟

سلام البته ما فقط یه دلیل می خوایم برای شباهت این دو طرف. حالا اگر این تحجر حساب میشه قبول. ما متحجریم!

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 1.66627502441 seconds.