سينمای ما - گزارشی از حضور محمدرضا گلزار در تمرینات تیم «ارتعاشات» - همراه با سه عکس؛ / حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد
دوشنبه 2 فروردين 1389 - 9:43

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


هیچ


  (19 رأي)

گارگردان :
عبدالرضا کاهانی
به رنگ ارغوان


  (8 رأي)

گارگردان :
ابراهیم حاتمی كیا
تسویه حساب


  (10 رأي)

گارگردان :
تهمینه میلانی
پوپک و مش ماشاالله


  (5 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
طهران تهران


  (50 رأي)

گارگردان :
داریوش مهرجویی



گزارشی از حضور محمدرضا گلزار در تمرینات تیم «ارتعاشات» - همراه با سه عکس؛
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد


سینمای ما - محمدرضا گلزار امروز در نشست خبری این تیم که با حضور شهیدیان (مدیرعامل باشگاه ارتعاشات) و حسین معدنی (مدیر فنی) در فدراسیون والیبال برگزار شد درپاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حضور در تیم ارتعاشات چه تاثیر بارزی دراین تیم به دنبال داشته است، اظهارداشت: احساس می کنم از زمانی که همکاری با این تیم را به عنوان مربی بدنساز آغاز کرده ام، صمیمیت بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است. نتیجه این تاثیر مثبت را در بازی های آینده خواهید دید.
وی همچنین با بیان اینکه حضورش در عرصه والیبال به عنوان مربی مقطعی نخواهد بود، تصریح کرد: اگرچه قرار دادم با ارتعاشات یک ساله است اما این به منزله کوتاه بودن دوره فعالیت های ورزشی من به این صورت نیست. از آنجا که پیش از این نیز تجربه های زیادی از حضور در میادین والیبال کسب کرده ام، قصد دارم این کار را ادامه دهم. اما اینکه در ارتعاشات ماندگار شوم به شرایط پیش آمده در آینده بستگی دارد.
مربی بدنساز تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در ادامه به سوابق ورزشی خود در والیبال اشاره کرد و گفت: از سال 65 به صورت جدی به والیبال پرداختم. ابتدا مینی والیبال بازی می کردم تا اینکه حضور در تیم نوجوانان و جوانان پارس خودرو و شیشه و گاز را تجربه کردم. ضمن اینکه سابقه بازی برای تیم پاس تهران را هم دارم.
گلزار خاطرنشان کرد: بدون تجربه وارد عرصه مربیگری والیبال آنهم در بعد بدنسازی نشدم. من 7 سال کار بدنسازی انجام داده ام و به واسطه تجربه به دست آمده در این مدت برای حضور در تیم ارتعاشات موافقت کردم.
هنرمند سینمای کشورمان درمورد علت تزلزل تیم ارتعاشات در دیدارهای لیگ برتر اظهارداشت: مشکل عمده تیم نبود هماهنگی در بین بازیکنان است. البته این مشکل به مرور و با انجام بازی های بیشتر برطرف خواهد شد.
گلزار که پیش از این در قالب تیم هنرمندان و به منظور مشارکت در امور خیریه به میدان می رفت، در تیم جدیدش این هدف را دنبال نمی کند.
وی دراین مورد تاکید کرد: ارتعاشات یک تیم رسمی است که در لیگ حرفه ای بازی می کند. پیوستن من به این تیم هم فقط جنبه ورزشی دارد و اصلا به دنبال مسائل اینچنینی نیستم.





منبع خبر : راه فیروزه
چهارشنبه,27 آذر 1387 - 22:44:26

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات


چهارشنبه 27 آذر 1387 - 23:24
4
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

یک...دو...سه.......میرم مدرسه...........جیبام پر فندق و پسته!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

(( از طرف خواهری که برادر نداشت))

یدالله
چهارشنبه 27 آذر 1387 - 23:35
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

بازیگری برای تمام اعصار...........تقدیم به چارلی چاپلین کبیر!!

))از طرف برادری که 4 تا خواهر داشت!!!؟؟؟ ((

مسافران
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 2:3
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

پرفشنال

تو بازیگری بلد نیستی (البته نوع در پیت استادی)

بعد می خواهی در والیبال جواب بگیری

به خدا

همین امروز بازی پتروشیمی ارتعاشات که 3-0باختید بازیکنه ارتعاشات گفت از نظر بدنی آماده نبودیم

به من سر بزنید دور هم بخندیم................

نوشین
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 5:46
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

خوبه خودش فهمید تو هنر کاری از پیش نمیبره!!!

sana
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 9:51
14
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

....... ...................D:

از طرف خواهری که 2 تا برادر داشت .


پنجشنبه 28 آذر 1387 - 11:50
6
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

چرا عکسای نشستو نذاشتین اونا فوق العادس من که خیلی خوشم اومد این عکس مال هفته ی پیشه


پنجشنبه 28 آذر 1387 - 11:56
2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

haha eyne moalemaye varzeshe madares shode !!!!!!!!!akhey pas farda ham time erteaashato mamnoo ol kar mikonan!

مریم
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 12:0
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

چقدر باهوشه واقعا لیاقتشه که سوپراستار بشه من از تصمیماتش خیلی خوشم میاد

تارا
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 12:21
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

من همین الان عکسای نشستو دیدم تو page 360 ی عکاسه که ادیشم اینه mehdi_news خیلی عکسای قشنگی از رضا گرفته این سایت که بخار نداره حداقل خودمون به فکر خودمون باشیم این عکسایی که گذاشتین قدیمیه اگه مردین عکس نشستو بزارین

بهاره
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 12:28
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

گلزار هر تصمیمی که میگیره روش فکر میکنه و جوانب کارو در نظر میگیره به همین خاطر من به تصمیماتی که میگیره ایمان دارم


پنجشنبه 28 آذر 1387 - 12:32
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ايول ايول داش رضا رو ايول

N
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 19:36
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ایول!

این همون نرمشای صبحگاهیه که بچه بودیم مجبورمون می کردن سر صف انجام بدیم!!!!:D

pegah
پنجشنبه 28 آذر 1387 - 20:9
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

امیدوارم در هر رشته ای چه هنری چه ورزشی فعالیت میکنه همیشه موفق باشه و خدا پشت و پناهش باشه

ساینا
جمعه 29 آذر 1387 - 0:23
6
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

1ساعت به این عکساش خندیدم اما خودمون خوب موقعی از سینما رفت چون دیگه دخترای 14 ساله هم خسته شدن از بس فیلمهای مسخرشو دیدن

ESHGH BAHRAM RADAN
جمعه 29 آذر 1387 - 2:1
2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

faghat genab aghaye radan........ (GHABEL TAVAGOH MARYAM GAN)

مونا
جمعه 29 آذر 1387 - 7:26
7
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

تا چند وقت پیش دلم واسه سینمای ایران میسوخت حالا دلم واسه ورزش میسوزه ...

نمیدونم این آقای محترم چی میخواد واقعا ... گند زد به سینما و حالا دمش رو گذاشت رو کولش رفت تو ورزش ! اینجام که فعلا آبرومندانه داره گند میزنه ... تیمشون تو 3 تا بازیشون باخت ! مثل سینما که اولش آبرومندانه داشت آبرو میبرد با فیلمای مسخره اش ! بعدشم که دیگه ... روشنه کاملا ...

حالا ببینیم اینجا چطوری ورزش رو رو سیاه میکنه آقای سوپر استار !!!

سرپیکو
جمعه 29 آذر 1387 - 11:1
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

یه سری بازیگر و فیلمساز داریم که با حضورشون پدر سینمای ایران رو درآوردن... آقای گلزار اول گند میزنی بعد میچسبی به ورزش...

اصلا بویی از هنر نبردی... تو را چه به سینما... تابازیگرانی مثل شما و فیلمسازانی که فقط نگاتیو حرام میکنند در صحنه هستند، سینمای ایران به جایی نخواهد رسید...سینمای ایران 20 هزار سال نوری از دنیا عقب است...

یاسی-بیست و دو
جمعه 29 آذر 1387 - 17:5
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

بازیگریش هم تعریفی نداشت ورزشش هم که داره معلو م میشه

کیانا
جمعه 29 آذر 1387 - 19:40
2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

شما که از والیبال سر در نمیارید برای چی میاید اینجا نظر میدید قبل از بازی با بازیکنا نرمش سبک تمرین میکنن که فقط برای بازی اماده بشن انقدر عقلتون نمیرسه که فکر کردین باید وسط زمین وزنه برای شما بزنن خاک بر سرتون کنم

آرش
جمعه 29 آذر 1387 - 19:51
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

راستی یکی از این خواهران همیشه در صحنه نمی خواهد توضیح بده که حضور مربی بدنساز چه ربطی به ایجاد صمیمیت داره؟!!!!


جمعه 29 آذر 1387 - 23:11
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

20 سال سینمای ایران عقبه به گلزار چه ربطی داره؟؟؟؟فقط میخواین ی چیزی بگین دیگه

سارا
جمعه 29 آذر 1387 - 23:20
0
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

واقعا دمت گرم کیانا گل گفتی. اینا عقب مونده ان اصلا نمی دونن ورزشو با چه و مینویسن .میخوای با هم براشون کلاس بزاریم البته باید بدونیم تو چه کوره دهاتی هستن


جمعه 29 آذر 1387 - 23:27
0
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

فقط دوست دارم ماچش کنم

ساناز
جمعه 29 آذر 1387 - 23:41
5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

در جواب آرش

ربط داره موقعی که رضا گلزار مربی تیمی باشه نه تنها صمیمیت بلکه دوست داشتنو با خودش میاره انقدر این ماهه اصلا این آدم ی چیزه دیگس با همه فرق داره امیدوارم همیشه موفق باشه


شنبه 30 آذر 1387 - 2:15
0
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

به مسافران

لازم نیست بهت سر بزنیم تا بخندیم ، همینجوریش هم کلی بهت می خندیم . می دونی چرا ؟ چون خـــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــلــــــــــــــــــی بی کاری !

هر جا اسم گلزار می یاد ، با اینکه ازش خوشت نمی یاد ، تو هم سر و کلت پیدات می شه . خودت یه پا سوژه خنده تمام عیاری !

به N

آره ، درست حدس زدی اینا همون ورزشای صبحگاهیه که سر صف انجام می دادیم . ولی حیف که تو هنوز تو لودگی همون دوران درجا زدی و نفهمیدی که پایه و اساس نرمش های کششی همین حرکات هستن که به نظر تو ابتدایی می یان . وقتی از چیزی سررشته نداری ، بی زحمت اظهار نظر نکن و سرت به کار خودت باشه .

به ساینا

زیاد خوشحال نباش ، گلزار اصلاً از سینما نــــرفته که یه زمانی بخواد برگرده . مطمئن باش که هیچ وقت هم نمی ره . بالاخره یه روزی هم ما به تو و امثال تو می خندیم . فقط یه کم صبر کن !

به مونا

منم دلم برای تو می سوزه ، چون خودت هیچ چی نیستی . اگر بودی با دیدن فعالیت یکی دیگه انقدر دچار هایپرتنشن نمی شدی !

به سرپیکو

تو هم 40 هزار سال نوری از دنبا عقبی . عزیز ، اینجا صحبت از ورزشه نه سینما و نگاتیو و نابازیگر و فیلمساز و غیره و ذلک . بد نیست وقتی نظر می دید یه نگاهی به تیتر بندازین تا بی ربط ننویسین !

به آرش

راستی ، یکی از این برادران همیشه در صحنه نمی خواد توضیح بده که حضور یه ورزشکار در عرصه ورزش چه ربطی به شما هنردوستان و هنرپروران داره که می یاید اینجا و راجع به سینما اظهار نظر می کنین ؟ !

---------------------------------------------------------------------------

چی شد ؟ خوشتون اومد ؟ هر چی هیچ چی نمی گیم ، روتون زیادتر می شه . هیچ تا به حال یه نگاه به خودتون کردین ؟ آخه شماها چی هستین ؟ با شما ها باید اینطوری برخورد کرد . خسته شدیم انقدر مدارا کردیم . شماها ارزش جواب مودبانه رو ندارین . یه مشت آدم بی کار حرف مفت زن و زنجیر گسیخته و داغون . حالا هی بیاید غر بزنین و راجع به گلزار بد و بیراه بنویسین ، ببینم آخرش به کجا می رسین . دلم می خواد ببینم اگر این سینما رو بدن دست شماها چه گلی به سرش می زنین . جای کدوم یکی از شماها رو گرفته ؟ گلزار که یه نفر بیشتر نیست ، چطوری می تونه یه تنه سینما رو به قول شماها به گند بکشه ؟ اگر واقعاً عرضه دارین دو نفرتون جمع شین و سینمای درب و داغون تون رو نجات بدین . دیگه شورشو در آوردین . ندونم کاریا و بی عرضگی و بی لیاقتی خودتونو نندازین به گردن یه نفر دیگه ، خــــــــواهــــــــــــشـــــــــــــــــاً !


شنبه 30 آذر 1387 - 10:32
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

به خدا من اگر ميتونستم اول در اين سايتو تخته ميكردم.

اقايوني كه دارين اينجا مطلب مينويسيد اخه چرا با تاييد اين كامنتاي مسخره ارزش سايتتونو پايين مييارين.

من كه همه ي شما ها رو خوب ميشناسم.

اصلا اين مردم بي جنبه ي ما نبايد حق راي دادن داشته باشن چون اونقدر وحشي و عقده ايين كه مييان و اينجوري ميگن.

ديگه انقدر حرفاتون مسخره است كه هيچ كدوم از طرفداراي اقاي گلزار حاضر نيستند با شما ها دهن به دهن بذارن.

بسه ديگه.

اخه چقدر يه ادم ميتونه الاف باشه كه هي بيياد و نظراي چرت و پرت بگه.


شنبه 30 آذر 1387 - 11:29
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

واقعا که مردم ایران قدر نشناسن اگه گلزار نبود که تا حالا در سینمای ورشکسته ایران تخته شده بود

اینو فقط من نمیگم خیلی از منتقدها هم میگن...

اکثر مخالفان گلزار فقط به بهانه پز روشنفکری دادن میکوبنشن وگرنه اصلا نمیدونن بازیگری رو با کدوم ز مینویسن !!!!!

اخه در پیت بودن فیلمهای سینمای ایران چه ربطی به گلزار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیست این چند ماهی که نبود سینما خیلی پیشرفت کرد!!!!!!!!!

ضمنا جناب مسافران تیم ارتعاشات برنده شد حالا تو واسه خودت چی بلغور میکنی؟


شنبه 30 آذر 1387 - 15:47
0
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ورزشکار خوش قیافه خوش هیکل مهندس سوپراستار پولدار

به به عجب کیسی

المیرا
شنبه 30 آذر 1387 - 15:52
-5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

آرزوی موفقیت های بیشتر فقط برای رضا گلزار عزیزم

یک دختر خانم(چیه مشکلی هست؟)
شنبه 30 آذر 1387 - 23:7
7
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

گلزار عزیز همه ما سینمای ایران رو از ورشکستگی نجات داد.با این همه حسودی یک عده، هنوز خیلی مهربونه.(الهی بمیرم چرا افتاده زمین؟)


يکشنبه 1 دي 1387 - 1:12
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

خیلی جذابه .هر چقدر میخوان جایگزین برای گلزار بیارن نمیتونن چون بدبختا فکر میکنن هر کی چشاش سبزه معروف میشه نمیدونن گلزار فقط به خاطر چشای سبزش معروف نشد بلکه جذابیت قیافه هنرپیشگی داره که معروف شده

جواب به شنبه 30 آذر 1387 - 11:29
يکشنبه 1 دي 1387 - 2:6
-1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ارتعاشات در سالن آزادی 3 بر 0 به پتروشیمی باخت

در پتروشیمی حمزه زرینی بازی میکند مربی برکنار شده اش ستکویچه مربی سابق تیم جوانان

فرامرز
يکشنبه 1 دي 1387 - 2:8
-1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

گلزار سینما را از ور شکستگی نجات داد

به این می گن حرف چرت حالا یه فروش یه میلیاردی آتش بس شد نجات

اگر اسم این نجات پس همون بهتر این سینما نابود شه

Farzin
يکشنبه 1 دي 1387 - 15:54
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

Baba,ina hame kare eynollah Athari hast.in baba vel koneh reza golzar nist.to europe pokhi nashod ,hala omadeh iran hey mazeh mirizeh.Baba modeling va jelf bazi ro vel kon boro donbal ye kareh hesabi,dast ham az sare golzar bardar ke yek mooye golzar nemishi

دریا
يکشنبه 1 دي 1387 - 20:46
2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

در جواب فرامرز

تو چرت میگی

فقط اتش بس ی میلیارد فروش کرده !!!؟؟؟چرا راجع به فروش فیلما اطلاعات نداری میای حرف میزنی مجبورت کردن؟؟!!

توفیق اجباری یک میلیارد

اتش بس یک میلیارد

مجنون لیلی هفتصد میلیون

تله 500 میلیون

کما 600 میلیون

پس اینا چین مونگول ؟؟؟


يکشنبه 1 دي 1387 - 20:50
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

بعضیاتون دارین از حسودی میترکین

ندا
يکشنبه 1 دي 1387 - 21:2
5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

چرا کامنتای مارو نمیزارین واقعا که این سایت حالمو بهم میزنه چندشا

بابي
دوشنبه 2 دي 1387 - 2:15
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

نگاه كنيد تو رو خدا. اين تيم براي جلب توجه و مطرح شدن، رفته گلزار رو آورده و داره پشت هم با اقتدار، 3 بر هيچ، 3 بر هيچ ميبازه و همه هم مشكل رو توي ضعف بدنسازي ميدونن!!!!

احيانا بعد از خروج آقاي گلزار از حضور در ورزش و واليبال، ايشون طي يك حركت حساب شده، رو مياره به همون شغل شريف اولش و ميره گيتارشو ميزنه!!!

گلزار جان هنوزم وقت هست. برادران و خواهران عزيزت تو گروه "سرود" آريان همچنان با آغوش باز پذيرات هستن!! برو كه جات همونجاست و داري الكي يه سري مسيرها رو اشتباهي ميري!!!

بابي
دوشنبه 2 دي 1387 - 2:29
6
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

اوه راستي يه سري ميگن اگه گلزار نبود سينماي ايران ورشكسته شده بود!!!!! واي!!!! مامان جون!!!!

نمي دونم اين توهم رو كيا ايجاد كردن. مقصرش سينمايي نويسايي هستن كه پول گرف

بابي
دوشنبه 2 دي 1387 - 2:30
5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

اوه راستي يه سري ميگن اگه گلزار نبود سينماي ايران ورشكسته شده بود!!!!! واي!!!! مامان جون!!!!

نمي دونم اين توهم رو كيا ايجاد كردن. مقصرش سينمايي نويسايي هستن كه پول گرفتن تا اين توهم رو ايجاد كنن!! يكي نيست بگه آخه مگه دايره زنگي و هميشه پاي يك زن... و زنها فرشته اند و... فروختن، آقاي گلزار توشون بود؟!!! سهم آقاي گلزار چقدره؟ نه واقعا ميخوام بدونم. جدا مثلا اگه از 600 ميليون فرش مجنون ليلي، 200 ميليونيش براي گلزاره، بياد اين پولو برداره از سينماي ايران ببره!! خب چه اتفاقي ميفته؟ واي نگو كه مردم! 200 ميليون هزينه ي توليد يك فيلم از 80 فيلم توليد ايران در سال هم نيست!!! واي اگه گلزار نبود، الان يه نصف فيلم در سال، ‌تو ايران كمتر توليد ميشد!!!

حالا اگه گلزار تو اين فيلمها و مثلا اخراجي ها و... هم بود، ميگفتن فروش اين فيلمها واسه گلزار جونه!!!! دروغ و توهم كه كنتر نميندازه!!!!! حالا يادشونم رفته همون پارسال بود كه فيلم كلاغ پر پايينتر از پارك وي با اون بازيگر نقش اولهاي گمنامش قرار گرفت و شوخي هاي عطاران به داد توفيق اجباري رسيد!!!

واي گلزار خوب شد هستي. وگرنه با كم شدن توليد يه نصف فيلم در سال، سينماي ايران ورشكسته شده بود!!!!!

من مقصر رو تمامي رسانه ها از جمله سايت سينماي ما ميدونم كه با مطالبشون اين توهمات و حرفهاي خنده دار رو تو مغز اين بچه مچه ها و دختر مخترها جا ميدن. اينا كه نميدونن چه خبره. شما بايد بهشون بگيد. اين بنده خداها فكر ميكنن يه فيلم پرفروش در سال، سينماي ايرانو ميكنه هاليوود و يا نبودنش ميكنه دهكوره!!

گلزار بود و نبودش فرقي نميكنه و نبودنش به نفع سينماي ايران هم هست. مردم ما يه جنس سينما رو دوست دارن و فروش دايره زنگي و هميشه پاي... و زنها فرشته اند و در حال حاضر چارچنگولي و... هم اينو اثبات كرد. فيلمها همچنان با قواعدي خاص ميفروشن و گلزار هم بهتره بره رد كارش و گيتارش رو بزنه!!!


دوشنبه 2 دي 1387 - 20:47
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

فقط گلزار بقیه برن بوق بزنن

لادن
دوشنبه 2 دي 1387 - 20:49
-4
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

سینمای ما حالش خوبه؟؟ این عکسها چیه؟؟؟واقعا عجیبه خبرهاتون همه شده گلزار.90.گلزار .فوتبال...گلزار...وااااای

بهناز
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 14:28
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

بابی بهتره تو بری رده کارت در ضمن لازم نبود سه تا کامنت بزاری تا بفهمیم بی تربیتی همون ی دونه رو هم میزاشتی میفهمیدیم چقدر بی شخصیتی

lili
سه‌شنبه 3 دي 1387 - 16:7
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

واقعا متاسفم واسه يه مشت عقده اي كه چشم ندارند موفقيت ديگران را ببينند.


سه‌شنبه 3 دي 1387 - 19:31
-13
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

جناب بابی:

فعلا که تو تو توهمی!!!

فیلم کلاغ پر با همون فروش 350 میلیونش سومین فیلم پرفروش سال شد

بعد از اخراجی ها و توفیق اجباری

فروشش از پارک وی بیشتر بود !اطلاع نداری اظهار نظر نکن!

چه بخواین چه نخواین در حال حاضر گلزار محبوبترین بازیگر ایرانه

شما هم برید از حسادت دق کنید........


چهارشنبه 4 دي 1387 - 4:41
-3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

خواهر جون پارك وي حدود 400 ميليون فروخت. آمارها رو يكي بده به ملت!!

350 ميليون رو واسه يه فيلم تمام و كمال تجاري و بازاري بندازي جلو گدا، نگاه نميكنه!

غنچه
چهارشنبه 4 دي 1387 - 14:39
-1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ببینید اصلا دوست ندارم این نظرو رو سایت بذارین ولی دوست دارم مسئولان سایت خودشون بخوننش و بهش فکر کنن

ببینین من مدت زیادی نیست که این سایت رو میشناسم ولی تو این مدت فهمیدم که این سایت هیچ کمکی به سینمای ما نمیکنه و فقط یه عده جوون متعصب که از روی احساسات و غرور جوونی(!) به قول خودتون نظر میدن رو میندازین به جون هم اونا هم هی به بازیگران مورد علاقه ی همدیگه می پرن و بدتر از اون هی به هم دیگه پرخاش میکنن و دری وری میگن نمیگم خودم ازشون خیلی بهترم بالاخره منم یکی از همین جوونام

ببینید ایا واقعا محمدرضا گلزار یا هر بازیگر دیگه ای این ارزش رو داره که شما اعصاب خودتون و بقیه رو خورد کنین؟

همدیگه رو مسخره کنین به هم فحش بدین و تیکه بندازین

واقعا چه تاثیری به حال گلزار داره

خب من یه انسان هستم با عقاید و طرز فکر خودم که از اقای گلزار خوشم نمیاد یکی دیگه هم هست با یک سری عقاید و معیارهای دیگه که از گلزار خوشش میاد حالا این دلیل میشه که ما بیفتیم به جون هم واقعا این چه تاثیری به حال پیشرفت سینمای ما داره

در اخر از شما میخوام اسم این سایت رو عوض کنین و بگذارید سینمای بدبخت ما


چهارشنبه 4 دي 1387 - 15:39
4
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

الهی قربونش برم اذیتش نکنید

براي بابي
چهارشنبه 4 دي 1387 - 15:40
5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ببين بابي با اين اسم مسخره ات: توي سينماي ما وقتي توي فيلمي كه اقاي گلزار بازي نميكنه بايد اونقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر قصه قوي باشه تا بفروشه . وگرنه امكان نداره فيلم بفروشه. ولي توي فيلمي كه اقاي گلزار بازي ميكنه اگر هيچي هم نداشته باشه بازم فيلم ميفروشه به كوري چشم تو و بقيه ي حسودا. حالا تو هم برو رد كارت و يه سري هم به امين اباد بزن تا از ديوونه شدنت از سر حسودي شــــــــــــــايد بتونن جلوگيري بكنن. البته بعيد ميدونم الان با اين حرفات از سلامت عقلي بر خور دار باشي كوچولو موچولو.


چهارشنبه 4 دي 1387 - 15:47
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

بابی تو بهتره بری آب حوضتو خالی کنی

میلاد زاهدی
چهارشنبه 4 دي 1387 - 18:54
5
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

دختر خانومهای عزیز من اصلا قصد توهین ندارم اما شما به این عکسها نگاه کنید ... نه جون من نگاه کنید ...خدایی قیافه داره یا هیکل؟؟ حالا ممکنه تو شب شیشه ای به لطف کلی آرایش خوشتیپ شده بود ولی الان زنها رو هم بر اساس زیبایی طبیعی میسنجن چه برسه به مردها....

در مورد هنر بازیگری این آقا هم صحبت نکنیم بهتره ...

شما برای چی اینقدر حرص این اقا رو میخورید و تا کسی ازش انتقاد کرد میگید برو بمیر ...برو دق کن ... برو از حسادت منفجر شده... الهی بمیری ...

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟

یک فیلمنامه نویس نه چندان آماتور
چهارشنبه 4 دي 1387 - 22:11
4
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

الله اکبر چه خبرتونه؟ بذارین مردم زندگی کنن.چه اشکالی داره یه بازیگر ورزش هم بکنه؟

محمد رضا مردم از دستت.نزدیکه خودم یه فیلمنامه عالی بنویسم که تو یه شاهکار بازی کنی دهن یه عده ای رو ببندی.عجب گیری افتادیم!

سارا
پنجشنبه 5 دي 1387 - 21:27
1
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

ی سوال دارم

اقای گلزار ازدواج کردن؟؟؟؟؟؟

نوشین
پنجشنبه 5 دي 1387 - 21:31
2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

اقای میلاد زاهدی من خودم گلزارو دیدم اصلا به عکسش کاری ندارم کور که نبودم دیدمش خیلی نازه خیلیم خوش قیافس خیلیم با شخصیته


شنبه 7 دي 1387 - 1:55
-2
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

گلزار زانتیای نقره ای هم سوار میشه؟

من یکی دیدم خیلی شبیهش پشت زانتیا ... پیش سالن شهید کشوری بود ...

کسی میدونه؟


يکشنبه 8 دي 1387 - 13:41
3
موافقم مخالفم
 
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

پارک وی 300 میلیون فروخت

درثانی چرا همش گیر دادی به کلاغ پر؟

چرا آتش بس و توفیق اجباری رو نمیگی که هر دو بالای یک میلیارد فروختن؟

گلزار تنها بازیگری که دو فیلم میلیاردی تو کارنامه اش داره

جناب میلاد

کی گفته طرفداران گلزار بخاطر قیافش دوستش دارن؟

کافر همه را به کیش خویش می بیند

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 1.72597408295 seconds.