اين درست همان صفحه موسيقي اي است كه هميشه آرزوي اش را داشته ام. اين كه بتواني خوب و به موقع و با توجه به شرايط موجود در مطبوعات، نسبت به وقايع اطرافت و آلبوم هايي كه مي شود به شان پرداخت و مرتب دارند منتشر می شوند و دوست شان داری واكنش نشان بدهي. البته اين را هم به خوبي مي دانم كه اين فرصت، پايداري ندارد اما اين كه مي شود طي 7 شماره يك هفته نامه توي شرايط فعلي و تمام سؤتفاهم هايي كه هنوز نسبت به موسيقي وجود دارد، درباره رولينگ استونز، كولد پلي و برايان آدامز (اين يكي را تا لحظه اي كه شماره 177 همشهري جوان نيامد بيرون باورم نمي شد چاپ بشود) نوشت و پرونده هاي جمع و جوري راجع به شان درآورد، بايد خدا را شكر كرد، هنوز زنده ايم و نفس مي كشيم.
این 2 صفحه موسیقی راجع به برایان آدامز و به خاطر انتشار یازدهمین آلبومش- با عنوان 11- را با هم کاری و مطالب رفیق عزیزم جواد رهبر، درآورده ایم و اگر با خواندن اش به یاد وی اچ اس های قدیمی تان بیفتید که کلیپ های دهه نود را روی اش ضبط می کردید، بی شک من و جواد به هدف مان رسیده ایم. فعلا که حکایت تیم دو نفره جواد و من برای این صفحه بخصوص شده عین ماجرای ویدئو کلیپ «Re-Offender» از گروه آلترناتیو و اسکاتلندی Travis، دیده ایدش؟ حکایت کار کردن و تداوم تور و کنسرت های یک گروه راک است که اگر از آسمان سنگ هم ببارد باید انجام شود و ادامه پیدا کند؛ مثلا حتی اعضای گروه هم که با هم اختلاف پیدا می کنند و یک دل سیر هم دیگر را کتک می زنند، بازهم با سر و روی زخمی و اعصاب درب و داغان روی استیج می آیند و می زنند و می خوانند، آن هم فقط به این خاطر که Show must go on.
ضمن این که پرونده شسته رفته اما غافل گیر کننده ای هم برای «پارک پارانوید»، برای اعتماد این هفته درآورده ایم که به نظرم یک اتفاق به حساب می آید؛ برای این که در عین ناباوری، جواد توانست یک یادداشت جمع و جور از بلیک نلسن- نویسنده رمان پارک پارانوید که او هم در پورتلند اورگون زندگی می کند- درباره فیلم ون سنت بگیرد که مطمئنا مکمل ارزشمندی برای سایر مطالب آن صفحه می شود. آنونس پرونده دیگرمان برای «شوالیه سیاه پوش» در شماره آینده همشهری جوان باشد برای روزنوشت بعدی! گفتم که Show must go on.
بازگشت به روز نوشتهاي نويد غضنفري