سه‌شنبه 4 خرداد 1389 - 23:9















-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447


                       



شبکه سه امتیاز پخش تلویزیونی مسابقات جام‌جهانی را خرید
عادل فردوسی‌پور و برنامه "نود" می‌ماند

سینمای ما- مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما از خرید امتیاز پخش کلیه مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی خبر داد و گفت: این مسابقات با جذابیت و برنامه‌سازی خاصی از شبکه سوم سیما به روی آنتن خواهد رفت.

محمدحسین آقازمانی ضمن اعلام این مطلب افزود: مشکل خرید امتیازپخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی حل شده و صداوسیما حق پخش تمامی مسابقات مقدماتی تا فینال این مسابقات را خریداری کرده و علاقمندان فوتبال می توانند جریان کامل این مسابقات را از طریق شبکه سوم سیما پیگیری کنند.

آقازمانی اضافه کرد: گروه ورزش شبکه سوم در تدارک تهیه و ساخت ویژه برنامه هایی برای مسابقات جام جهانی است تا در طول مسابقات جام جهانی ضمن پخش زنده مسابقات، نکات آموزنده و فنی نیز به علاقمندان فوتبال منتقل شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود پیرامون شایعه کناره گیری عادل فردوسی پور از برنامه 90 اظهار داشت : فردوسی پور همچون گذشته برنامه پرطرفدار 90 را تهیه و اجرا خواهد کرد و این برنامه نظیر سالهای گذشته با اجرای فردوسی‌پور به روی آنتن خواهد رفت و شبکه سوم قصد هیچگونه تغییری در مسئولان اجرایی این برنامه را ندارد.
نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی 2010 از 21 خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد و تا روز 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.



منبع : مهر

به روز شده در : شنبه 1 خرداد 1389 - 14:52

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

حمید
يکشنبه 2 خرداد 1389 - 13:5
0
موافقم مخالفم
 
تشکر

ممنونم از مسئولین صداوسیما که اگر کلی ایراد دارند اما در پخش مسابقات مهم مثل جام جهانی درنگ نمیکنند و حق پخش رو میخرند کاری که کشورهای عربی با اون همه پول انجام نمیدند اما از مسئولین درخواست میکنم که این بی سلیقگی قطع تصاویر پس از اتمام بازی رو انجام ندند چون داره کم کم عادت میشه و جشن و تشویق بازیکنان و غیره رو حذف میکنند.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       
















  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 2.2733900547 seconds.