جمعه 14 اسفند 1388 - 17:49









-

I تبلیغات متنی I
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



بهروز افخمی «سن پترزبورگ» را رها کرد
حمید اعتباریان: حضور نیافتن کارگردان ضرری به فیلم نمی‌زند و به زودی تدوینگر جدید را معرفی می‌کنیم

سینمای ما - بهروز افخمی از چندی پیش به خارج از کشور مسافرت کرده و ظاهرا فعلا قصد بازگشت به کشور را ندارد. افخمی گویا به فهرست پرسابقه‌ترین کارگردانان سینمای ایران در ساخت فیلم‌های نیمه‌کاره وارد شده است. فیلم‌های افخمی یک مشخصه دیگر نیز دارد؛ پرهزینه. افخمی قبل از آنکه پروژه سینمایی «فرزند صبح» را که به دنبال سنگینی هزینه‌ها نیمه‌کاره مانده است را به پایان برساند با حمید اعتباریان وارد ساخت یک فیلم دیگر شد، اما «سن پترزبورگ» هم قبل از آنکه کارگردان شاهد په پایان رساندن آن باشد، با بهروز افخمی خداحافظی کرد.

«فرزند صبح» اگرچه مراحل اصلی فیلمبرداری و ساخت را پشت سر گذاشته، اما در مراحل فنی به دلیل مشکلات مالی رها شده است و هم اکنون نیز افخمی در خارج از کشور به سر می‌برد. وضعیت نمایش این فیلم نیز به همان اندازه نامشخص است. «سن‌پترزبورگ» اما درحالی به مرحله تدوین نهایی راه یافته که کارگردان این فیلم در ایران حضور ندارد.

حمید اعتباریان، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سن‌پترزبورگ» درباره روند ساخت این فیلم سینمایی گفت: «فیلم در مرحله تدوین نهایی است. البته زمان فیلم بالا است و قرار است زمان آن کوتاه شود. زمان فیلم در راف کات و تدوین اولیه؛ بیش از دو ساعت است اما قرار است در تدوین نهایی کوتاه‌تر شود.»

اعتباریان درباره زمان اکران فیلم گفت: «درصدد هستیم اگر فیلم به اکران اول عید نوروز نرسید؛ به اکران دوم برسد.»

او درباره حضور نداشتن کارگردان فیلم در زمان تدوین نهایی گفت: «بسیاری از مراحل فیلم انجام شده است و تدوین آن نیز توسط فرزند ایشان انجام شده است. من بسیار علاقه‌مند بودم که ایشان در زمان تدوین در تهران حضور داشتند اما از قرار معلوم افخمی فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد. البته حضور نیافتن ایشان ضرری به فیلم نمی‌زند و ما به زودی تدوین‌کننده جدید فیلم را معرفی می‌کنیم.»

اعتباریان افزود: «ساخت فیلم «سن‌پترزبورگ» سه سال زمان برده است و نزدیک به یک سال است که فیلم در مرحله فنی قرار دارد. البته بهروز افخمی؛ فیلم را به خوبی کارگردانی کرده است و دستمزد خوبی نیز گرفته‌ است.» اعتباریان درباره سایر برنامه‌های خود گفت: «درحال نگارش فیلمنامه یک مجموعه تلویزیونی با همکاری چند فیلمنامه‌نویس هستم.»

بهروز افخمی فیلم سینمایی «سن‌پترز بورگ» را با حضور محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، ماه‌چهره خلیلی، کیانوش گرامی، سروش صحت، سیامک انصاری، امید روحانی و براساس فیلمنامه‌ای نوشته پیمان و محراب قاسم خانی کارگردانی کرده است.

افخمی یک فیلم نیمه‌کاره دیگر در کارنامه کاری خود دارد. «فرزند صبح» اگرچه مراحل اصلی فیلمبرداری و ساخت را پشت سر گذاشته است اما فیلم در مراحل فنی به دلیل مشکلات مالی رها شده است و هم اکنون نیز افخمی در خارج از کشور به سر می‌برد. وضعیت نمایش این فیلم نیز به همان اندازه نامشخص است.



منبع : خبرآنلاین

به روز شده در : سه‌شنبه 11 اسفند 1388 - 18:22

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       











  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 0.078626871109 seconds.