پنجشنبه 1 بهمن 1388 - 4:35



http://www.mohammadmohammadian.blogfa.com/



-





                       



28 دی در فرهنگسرای ارسباران؛
گردهمایی منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برگزار می‌شود

سینمای ما - بزرگترین گردهمایی منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با عنوان “شب منتقدان” 28 دی‌ماه برگزار می‌شود. بزرگترین گردهمایی منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با عنوان "شب منتقدان" 28 دی‌ماه همزمان با میلاد حضرت امام محمدباقر(ع) در تهران برگزار می‌شود.

همراه با این مراسم اولین جشنواره مطبوعات سینمایی کشورنیز با معرفی و اعلام برترین‌ها و برگزیدگان سی سال مطبوعات سینمایی ایران برپا می‌شود. برنامه شب منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران همان برنامه سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی است که به مثابه بزرگترین وجدی‌ترین گردهمایی فعالان این حوزه و خانواده منتقدان و نویسندگان عرصه سینما و تلویزیون به صورت سالانه برگزار می‌شود.

امسال همزمان با این مراسم به ابتکارانجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای نخستین بار جشنواره مطبوعات سینمایی نیز طراحی و پیش‌بینی شده که سی سال تلاش، خلاقیت و تولیدات مطبوعات سینمایی در زمینه‌های مختلف ارزیابی و نتایج آن در مراسم معرفی می‌شود.

دهها برنامه از قبیل قدردانی از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر، قدردانی و تجلیل ازحامیان حوزه فعالیت منتقدان و نویسندگان، معرفی برترین نویسندگان و منتقدان سینمایی سی سال مطبوعات ایران و تبیین تحلیلی جایگاه نقد درسینمای ایران برای این مراسم پیش‌بینی شده است.

شب منتقدان 28 دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.



به روز شده در : شنبه 19 دي 1388 - 17:0

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       











  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 2.14021205902 seconds.