يکشنبه 18 بهمن 1388 - 20:49















-

I تبلیغات متنی I
فروش نقد و اقساط بلند مدت
فروش لپ تاپ و تلویزیون های ال سی دی در مدل های مختلف
----------------------------
پی سی آنلاین
بازی و سرگرمی، دانلود، اخبار، اطلاعات بورس و فتوگالری
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



چند خبر درباره نامزد پست وزارت ارشاد، جواد شمقدری:
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

سینمای ما - جمعي از اهلي فرهنگ و هنرمندان در حمايت از تصدي پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي توسط «جواد شمقدري» بيانيه دادند.

در اين بيانيه كه در پايگاه اطلاع‌رساني هيئت‌اسلامي هنرمندان منتشر شده، آمده است:
اين روزها كابينه دولت دهم با انتخاب وزراء توسط رئيس جمهور منتخب در حال شكل گيري است كه كيفيت آن نه تنها سرنوشت ملت و دولت در چهار سال آينده را رقم مي زند، بلكه بر سمت و سوي افق و آينده كشور نيز تأثير شگرفي خواهد داشت.
اينكه چه شد «فرهنگ» به پاشنه آشيل دولت نهم تبديل شد و عليرغم ديدگاه هاي فرهنگي باز، عميق و روشنفكرانه دكتر احمدي نژاد، بدنه مديريت فرهنگي به سمت تك ساحتي كردن فضاي فرهنگ و انديشه و نيز محدودسازي و محكوم‌سازي اهالي فرهنگ و هنر متمايل شد، جاي تأمل دقيق و كارشناسانه دارد و يافتن پاسخ صحيح آن مي‌تواند راه درست و گزينه صحيح را براي نحوه مديريت فرهنگي دولت دهم نشان دهد.
ابراز نارضايتي دكتر احمدي‌نژاد از عملكرد دستگاه هاي فرهنگي و تأكيد ايشان به توجه ويژه و خاص به حوزه "فرهنگ " در دولت دهم، مردم و اهالي فرهنگ و هنر را به ايجاد تحولات اصولي و بنيادي در اين عرصه اميدوار كرده است، اما دشواري راه و تجربه هاي تلخ گذشته نگراني‌هايي را هم برانگيخته است.
در ادامه مي‌خوانيم: پيچيدگي‌هاي عرصه فرهنگ و هنر و آفت هاي خاصي كه اين حوزه را تهديد مي كند و در گذشته نيز به آن آسيب هاي جدي رسانده است، اقتضا مي‌كند كه مديريت هاي فرهنگي در ابعاد و جهات مختلف، ويژگي هاي خاص و توانايي ها و آمادگي هاي لازم را داشته باشند.
اراده و تصميم رئيس جمهور محترم بر انجام تحولات اساسي در عرصه فرهنگ و هنر و تغيير ساختارهاي فرهنگي و اصلاح و توانمندسازي دستگاه هاي فرهنگي در ابعاد كلان، بر اين ضرورت صحه مي گذارد كه مديريت هاي فرهنگي در دولت دهم، بيش از هر چيز، بايد كاملاً "هماهنگ و همراه " با رئيس جمهور در رسيدن به اهداف بلند و تصميم هاي بزرگ وي باشند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، به عنوان "متولي فرهنگ و هنر " در كشور در دوره هاي گذشته، همواره دستخوش ناخوشي ها و فراز و نشيب هايي بوده است و مشكلات مديريتي و بروكراتيك، ناكارآمدي سيستمي، اعمال سليقه ها و اختلافات بخشي و برون بخشي، موازي كاري و ناهماهنگي و مديريت هاي پنهان، ضوابط و مقررات ناكارآمد و نامناسب با شرايط امروز، مديريت هاي سياسي و غير متخصص و ... شرايطي را به وجود آورده است كه اين مجموعه گسترده و متنوع بيش از هر زمان ديگري نياز به تغيير و تحول و بازسازي دارد.
در چنين شرايطي است كه : وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد شناخت دقيق از جزء به جزء بخش هاي اين وزارتخانه داشته باشد. او بايد جرأت و شجاعت ايجاد تحولات بنيادي در اين ساختار فرسوده و زنگ زده را نيز داشته باشد . همچنين بايد از امكان بسيج مجموعه اي از نخبگان و كارشناسان فرهنگي، مديران و متخصصان هنري براي استفاده از پتانسيل كارشناسي موجود در جامعه فرهنگي- هنري كشور را نيز داشته باشد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد - آنچنان كه همه جا مرسوم است - يك تشخص فرهنگي داشته باشد نه سابقه سياسي، و فكر و عمل او نيز در حوزه فرهنگ جريان داشته باشد، نه اينكه بازيگر ميدان سياست باشد.
ما هنرمندان و فعالان فرهنگي كشور در شرايط موجود و با بررسي همه ملاك ها و معيارها، در عين احترام به همه عزيزاني كه براي خدمت در اين عرصه اعلام آمادگي نموده‌اند، هنرمند متعهد كشور "جناب آقاي جواد شمقدري " را فردي مناسب و شايسته براي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي دانيم و معرفي مي كنيم . چون مي‌دانيم:
- ديدگاه‌ها و مواضع فرهنگي و هنري جواد شمقدري در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب و مورد تاييد ايشان بوده و او همواره ولايت‌مداري خويش را به اثبات رسانده است.
- جواد شمقدري از ابتدا با احمدي‌نژاد ميثاق معنوي و وفاداري بسته است و در همه اين سال ها همواره در كنار وي بوده است.
- شمقدري در چهار سال گذشته به عنوان مشاور هنري با رئيس‌جمهور همراه بوده است و در مقاطع خاص و حساس نقش خود را به خوبي ايفا كرده است و توانايي‌ها و شايستگي‌هايش را نشان داده است.
- اين هنرمند طول 4 سال گذشته را با كناره گيري از عرصه فيلمسازي، به مطالعه، تحقيق و پژوهش و آسيب شناسي حوزه مديريت كلان فرهنگي و بررسي وضعيت و عملكرد دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي كشور پرداخته است و ضمن نگاه كلان بر ساختار فرهنگ كشور بر جزئيات آسيب ها و كمبودها وقوف يافته است.
- هنرمندان و به ويژه سينماگران به اقتضاي مجموعه‌اي از توانايي‌هاي ذاتي و اكتسابي خاص، جزو "نخبگان " جوامع محسوب مي‌شوند و شمقدري با آثار هنري و سينمايي و تجارب مديريتي و ديدگاه‌هاي فرهنگي خويش، ثابت كرده از آن برخوردار است.
- شمقدري با تجربه چهار سال حضور ناظر در متن دولت نهم مي‌تواند بهتر و كارآمدتر از ديگران در حركت سريع خدمت رساني دولت دهم، همراه و هماهنگ باشد.
- ارتباط و شناخت متقابل شمقدري و اهالي فرهنگ و هنر در ايجاد، بسط و گسترش تعامل مثبت و سازنده بين مديران و هنرمندان در اين دوره مؤثر خواهد بود.
- تخصص و تسلط شمقدري بر رسانه به ويژه رسانه‌هاي ديداري در ارتقاء همكاري و تعامل دو نهاد مهم و مؤثر فرهنگي يعني وزارت ارشاد و صدا و سيما مؤثر خواهد بود.
- سوابق روشن و شفاف اجرايي و آثار هنري و سينمايي شمقدري در گذشته و اعتماد رئيس جمهور و مسئولان نظام به وي، اقتدار مديريت فرهنگي را افزايش خواهد داد.
- ارتباط گسترده و متنوع شمقدري با فعالان فرهنگي، هنرمندان و مديران اجرايي اين توانايي را به او مي‌دهد كه از ظرفيت بالايي براي انتخاب مديران، فعالان و دست اندركاران عرصه فرهنگ و هنر استفاده نمايد.
در پايان از رئيس جمهور مردمي و مكتبي دكتر محمود احمدي نژاد مي خواهيم همچنان كه در حوزه هاي ديگر به اتخاذ تصميمات بزرگ مي‌انديشند، دولت دهم را به تصميمات و اقدامات تاريخ ساز در عرصه فرهنگ و هنر مزين نمايند . ما به جواد شمقدري اميدواريم.
هوشنگ توكلي، جمال شورجه، محسن علي اكبري، علي درخشي، محمدرضا شرف‌الدين، سيدعليرضا سجادپور، فرج‌الله سلحشور، محمود پاك نيت، حميد احمدزاده، ابوالقاسم طالبي، نادر طالب‌زاده، رضا ايرانمنش، رضا برجي، حميد بهمني، پرويز شيخ طادي، حبيب‌الله بهمني، منوچهر حقاني پرست، محسن محسني نصب، سيداحمد ميرعلايي، سيدمحمد ميرزماني، داوود رسوليان، مرتضي حيدري، حبيب كاووش، جعفر دهقان، اسماعيل سلطانيان، مهدي عظيمي، شفيع آقامحمديان، عليرضا اسحاقي، ابراهيم اصغري، مسعود اطيابي، جهانگير الماسي، محمدحسين انصاري، محمدباقر آشتياني پور، اسماعيل براري، احمد پورعلي‌كرد، امير پوروزيري، سيد عباس پويا، محمدرضا آهنج، محمد ابراهيميان، داوود اجاق‌لو، علي صالحي، جمشيد محمدي، علي محسني، رضا توكلي، مقصود جباري، حميد طالقاني، مجيد عبدالعظيمي، حسن رضواني، محسن بابايي، عطاءاله سلمانيان، ماشاءاله شاهمراديزاده، حسين طلابيگي، مريم پوريامين، سيداحمد حسني مقدم، عباس رافعي، رضا رستگار، رضا رسولي، احمد كاوري، علي غفاري، مهدي فيوضي، سيدناصر هاشم زاده، مهدي يميني، عنايت اله آزاديگانه، حسن كاربخش، حسين حكمت‌جو، رضا سبط احمدي، صادق اسكندر پور، محمدرضا ايزدي يكتا، سعيد منزه، مسعود قندي، ابوالفضل عطار، همايون رضا عطاردي، اردشير ايران نژاد، مصطفي بافروني، محمدرضا الله داديان، سعيد الهي نيا، محمدنجف اوشاني، محمدتقي انصاري، حسين ناظريان، زهره زارعي، سعيد سهيلي ، انسيه شاه حسيني، محمدرضا عقيلي، محمد بيگ‌لري‌پور، كريم قرباني، محمد گلريو، چنگيز حبيبيان، شهاب ملتخواه، سيد جلال محمديان، ولي صابري، كاظم نوازني، فتح الله محمودي، مهرداد دلنوازي، اميرحسين شريفي، كاظم معصومي، معمارزاده، حسن رزم خواه، اكرم محمودي، حسين عصمتي، دكتر مينا صدري، دكتر علي اصغر شيرازي، استاد پرويز اقبالي، استاد خشايار قاضي زاده، استاد جليل جوكار، استاد عباس جمال پور، دكتر محمد باقر آقاميري، دكتر سيد رحيم خوش نظر، احسان حقيقي، استاد امامي فر، استاد پرويز حاصلي، حسين مسافر آستانه، شاهرخ رضايي، سعيد داخ، ماني كسرائيان، اميد اميدي ، ويدا شهشهاني، قدرت الله صلح ميرزايي، علي رضا ظريف، علي طالب لو، سارا عميدي، عبدالرضا منجزي، اكبر منصور فلاح، مهدي تدين ، محسن شايان فر، مهدي بهنام، كاوه صفائيان، علي اصغر محبي، شهرام اردبيلي، بيژن محتشم، مهدي شيرازي، ولي الله مومني، حميد ياسمسن، آرش احمدي، كريم غفاري، مهدي فرهادي‌پور، حسن محمدي، رهام مخدومي، عنايت بخشي، فرامرز صديقي و...
ساير امضا كنندگان بيانيه متعاقبا به اين ليست اضافه خواهد شد.

* حمايت آموزشگاه‌ها و هنركده‌هاي سينمايي كشور از جواد شمقدري
مديران و هنرمندان آموزشگاههاي سينمايي كشور نيز به جمع هنرمندان و فعالان فرهنگي بيانيه حمايت از شمقدري پيوستند.
در پي انتشار بيانيه هنرمندان و اقشار فرهنگي براي معرفي جواد شمقري به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آموزشگاه‌ها و هنركده‌هاي سينمايي كشور نيز به اين جمع پيوستند كه اسامي بخشي از آنها از اين قرار است:

- آموزشگاه سينمايي ايران و شعبات آن.
- آموزشگاه سينمايي روزبه.
- آموزشگاه سينمايي دارالفنون.
- آموزشگاه سينمايي آينه در آينه.
- آموزشگاه سينمايي ايرانيان.
- آموزشگاه سينمايي وهاب.
- آموزشگاه سينمايي هماي سعادت.
- آموزشگاه سينمايي سبز فيلم.
- آموزشگاه سينمايي عرفان كهن.
- آموزشگاه سينمايي دماوند.
- آموزشگاه سينمايي خرم.
- هنركده گريم محتشم
- هنرسراي گريم.
- و ...

از سوی دیگر روز نامه امتیاز گفت وگویی با چند نماینده مجلس درباره اینکه تا چه حد افرادی چون حداد عادل ده نمکی شمقدری رسایی برای پست وزارت ارشاد مناسب هستند گفت وگو کرده و سید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به این روز نامه گفته :به نظر من هیچ یک از این افراد نامبرده شده صلاحیت احراز این ژست را ندارند .حضور وکاندیداتوری بعضی از افراد تنها شایعاتی است که این روزها شنیده می شود و بقیه افراد با توجه به فضایی که در مجلس حاکم است بعید است که بتوانند رای اعتماد کافی را به دست آورند . وی ادامه داده:در این بین شمقدری تنها کسی است که برنامه هایش آماده است .اما من ایشان را برای احراز این پست مناسب نمی دانم . به نوشته وبلاگ محمد تاجیک جواد آرین منش نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به امتیاز گفته است :هیچ کدام از افراد معرفی شده قابل قیاس با یکدیگر نیستند .فردی مثل حداد عادل با سوابق فرهنگی وریاست مجلس قابل قیاس با افراد نامبرده نیست .وی ادامه داده :اگر حدادعادل سکان فرهنگ کشوررا عهده دار شود وزن دولت را بالا می برد و باعث ارتقا وزن هیات دولت می شود .

 

همچنین جواد شمقدري ، مشاور هنري رئيس جمهور ديگر كانديداي پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت و گويي با « جهان امروز » درباره مسعود ده نمكي ، گفت : « چهار ، پنج نفر در حال حاضر كانديداي نهايي براي پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هستند كه يكي از اين افراد ده نمكي است. انتخاب هر يك از اين افراد بستگي به نظر كميته بررسي و نهايتا خود رئيس جمهور دارد. » شمقدري درباره وضعيتش به عنوان يكي از كانديداها ، گفت : « من به عنوان مشاور هنري رئيس جمهور در رابطه با وزير آينده فرهنگ و ارشاد به ايشان مشاوره مي دهم و تا امروز از همه كانديداها غير از خودم حمايت كرده ام . به آقاي احمدي نژاد هم گفته ام بنده اولويت را به ديگران مي دهم. به نظرم هر كدام از اين دوستان بهتر از بنده هستند. البته من گفته ام هستم و هر كاري نياز باشد انجام مي دهم. اگر هم دوباره ايشان من را به عنوان مشاور هنري شان انتخاب كنند قبول مي كنم. اما ترجيح من اين است كه به كاري مشغول باشم كه بتوانم در كنارش كار فيلمسازي خودم را هم انجام بدهم. چون براي خودم فيلمسازي از هر كاري مهم تر است و نسبت به هر كاري اولويت دارد. »

به نوشته وبلاگ محمد تاجیک ،شمقدري همچنين درباره ده نمكي اضافه كرد : « به نظر من مسعود ده نمكي براي پست وزارت فرهنگ و ارشاد مناسب و خوب است. ايشان هم سابقه كار مطبوعاتي دارند و هم سابقه كار سينمايي. اين هم كه سابقه مديريتي و اجرايي ندارند مهم نيست. آقاي خاتمي زماني كه وزير فرهنگ و ارشاد شدند سابقه كاري شان از اين هم كمتر بود . به هر حال اگر مي خواهيم به سمت جوانگرايي برويم مثل آن ضرورتي كه در اول انقلاب بود، بايد اعتماد كنيم. »




منبع : فارس و بی‌پولی

به روز شده در : شنبه 24 مرداد 1388 - 0:39

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات


شنبه 24 مرداد 1388 - 2:1
0
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

اینها هنرمندند یا ... ؟!

احسان11
شنبه 24 مرداد 1388 - 2:49
6
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

از هنرمندان عزيز خواهشمنديم نون بازوي خود را بخورند!!!!


شنبه 24 مرداد 1388 - 3:13
0
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

چه اسامي پاي بيانيه بود واقعاً آدم تحت تأثير قرار مي‌گيره، محض رضاي خدا چهار تا اسم شناخته شده و قابل اعتماد توشون نبود آآآه چرا يادم رفت جهانگير الماسي


شنبه 24 مرداد 1388 - 11:17
0
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

فقط خدا به سینمای ایران رحم کند!!به نظرم جدی جدی زین بعد در جشنواره های مختلف سری اخراجی ها می بینیم!وجوایز هم دیگر معلوم هست...


شنبه 24 مرداد 1388 - 11:55
8
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

عجب هنرمنداني!!!؟!!

جناب سلحشور كه معرف حضور هستند!...

آقاي شورجه هم هموني بودن كه چند وقت پيش جوش خونه هاي چند ميلياردي رو مي زدن ديگه!؟!...

شناختم!...خوبه


شنبه 24 مرداد 1388 - 12:3
1
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

خدابا خودما به خودت سپردم

36میلیون سبز
شنبه 24 مرداد 1388 - 13:9
0
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

پوچ در پوچ

برای خودم متاسف شدم که فیلم بعضی از این کارگردان نماهارو خریداری کردم هر چند که کارگردان شناخته شده ای بین اینها ندیدم

صالح بهشتی
شنبه 24 مرداد 1388 - 13:22
-6
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

فکر کن بیضایی بخواد فیلم بسازه باید بره از ده نمکی مجوز بگیره

واقعا خنده داره......

بهار
شنبه 24 مرداد 1388 - 15:38
17
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

اینا هیچ کدومشون اسم خودشونو بلدن بنویسن که میخوان وزیر بشن و غلطای زیادی بکنن؟


شنبه 24 مرداد 1388 - 20:17
-1
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

پس فریدون زندی چی؟ :)

نیوشا
شنبه 24 مرداد 1388 - 20:56
5
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

اگه شما این ها رو به عنوان هنرمند قبول دارید ، باشه حرفی نیست. ولی اگه قبول دارید! (واقعا قبول دارید؟)

مسعود ده نمکی ، جواد شمقدری ... وای... سینما هم رفت. چند سال دیگه به بچه هامون می گیم : بچه ها ما قبلا یه هنری به اسم سینما داشتیم... یادش به خیر.

نیوشا
شنبه 24 مرداد 1388 - 21:7
3
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

به نظر من هم از آنجا که آقای ده نمکی سر تا پا فرهنگن، بهترین گزینه برای وزارت فرهنگن!

علی
شنبه 24 مرداد 1388 - 22:12
-12
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

ای خدااااااااااااااااااااااااا ! ده نمکی وزیر ارشاد بشه؟ خدا خودت کمکمون کن از این برزخی که توش گیر افتادیم بیرون بیایم!


يکشنبه 25 مرداد 1388 - 8:1
6
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

ده نمکی، سال 1375، کوی دانشگاه ...

ای خدا ! وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی !!

sima
يکشنبه 25 مرداد 1388 - 11:53
2
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

این هنر مند ها را کسی نمی شناسد چرا ؟ من در عمرم اسم شان هم نشنیدم

مريم
يکشنبه 25 مرداد 1388 - 15:53
-4
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

مگه آقاي ده نمكي چطوريند اينطوري راجبشون حرف ميزنين؟؟؟

آهان فهميدم مو ژل زده شيك وپيك نيستن آره؟؟؟

شما به كي ميگين هنرمند؟؟؟؟

از هنرمندايي كه خوشتون مياد با احترام ازشون حرف ميزنين از اونايي كه بدتون مياد بهشون توهين ميكنيد!!!!!


يکشنبه 25 مرداد 1388 - 23:50
2
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

مریم جان

احتمالا از نظر شما هنرمند این معانی را دارد: مو ژل زده شيك وپيك

ما به استاد بیضایی می گوییم هنرمند...

ما به استاد کیارستمی می گوییم هنرمند...

ما به ناصر تقوایی می گوییم هنرمند...

ما به استاد مهرجویی می گوییم هنرمند...

ما به حاتمی کیا می گوییم هنرمند...

ما به مجید مجیدی می گوییم هنرمند...

ما به تهمینه میلانی می گوییم هنرمند...

ما به رخشان بنی اعتماد می گوییم هنرمند...

مابه اصغر فرهادی می گوییم هنرمند...

ما به جعفر پناهی می گوییم هنرمند...

و ...

و

نه کسی که شهدا و فضای جبهه و جنگ را به تمسخر بگیرد.

ساناز
دوشنبه 26 مرداد 1388 - 1:47
-5
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

هنرمند!!!!!!!!!!!!!!خدایا توبه

مريم
سه‌شنبه 27 مرداد 1388 - 13:22
-2
موافقم مخالفم
 
1- بیانیه حمایت جمعی از هنرمندان 2- رئیس کمیسیون فرهنگی گفت حداد عادل گزینه مناسب‌تری است 3- شمقدری: ده‌نمکی مناسب پست وزارت است

من كه نگفتم اين كارگردانايي كه گفتي هنرمند نيستن خب هر كس سليقه اي داره ممكنه تو از يه فيلمي خوشت بياد من از يه فيلم ديگه. قرار نيست هر كس كه از يه چيزي يا يه كسي خوشش نمياد هر چه دلش ميخواد بهش بگه (البته تو رو نميگما).

هم آقاي بيضايي و... هنرمند اين كشور محسوب ميشن هم آقاي

ده نمكي.

مطمئنم مي دوني كه آقاي ده نمكي تو جنگ بوده پس چطوري ميتونه كسايي كه 8 سال در كنار هم براي كشور جنگيدن رو مورد تمسخر قرار بده!!!

و اينو هم قبول دارم كه بعضي از صحنه هاي فيلم اخراجي ها مخصوصا دومش نبايد ساخته ميشد ولي فيلم براساس خاطرات واقعي ساخته شده و هم رزمان آقاي ده نمكي هم اينو تاييد كردن.


يکشنبه 12 مهر 1388 - 11:15
-1
موافقم مخالفم
 

البته ممكن است بعضي از دوستان نظري مخالف نظر حمايت كنندگان از آقاي شمقدري داشته باشند اما احساس مي كنم برخي از اظهار نظرها بي ادبانه ودور از منطق واستدلال است .

اين كه مابه خاطر ناراحتي از يك اظهار نظر بگوئيم آيا فلاني هنرمند است ؟

ويااينكه كسي را به سخره بگيريم خلاف ادب وانصاف است.

اين دوستان نظر خود را دارند وحمايت كنندگان هم نظر خود را.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 1.08859705925 seconds.