«درباره الی...» میلیاردی شد و از بین باقی فیلم‌ها، «خروس جنگی» حدود نیم میلیارد فروخته و «پسر تهرانی» 230 میلیون... : وضعیت فیلم‌های در حال اکران/مهدی کرم‌پور: نمایش فیلم‌های روی پرده ادامه دارد؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
جمعه 26 تير 1388 - 4:56
module-htmlpages-display-pid-97.html










                       



وضعیت فیلم‌های در حال اکران/مهدی کرم‌پور: نمایش فیلم‌های روی پرده ادامه دارد؛
«درباره الی...» میلیاردی شد و از بین باقی فیلم‌ها، «خروس جنگی» حدود نیم میلیارد فروخته و «پسر تهرانی» 230 میلیون...

سینمای ما -  فروش فيلم سينمايي «پسر تهراني» به كارگردان كاظم راست‌گفتار از مرز 230 ميليون تومان گذر كرد.

خسرو اميرصادقي تهيه كننده اين فيلم در گفتگو با خبرنگار سينمايي فارس با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با توجه به فضاي آرامي كه هم اكنون در جامعه حاكم است فيلم‌هاي روي اكران پس از يك دوره ركود كامل دوباره فضاي خوبي را پشت سر مي‌گذارد و همين موضوع باعث شده كه «پسر تهراني» بعد از 14 روز از مرز 230 ميليون تومان گذر كند.
وي در عين حال تأكيد كرد: با وجود اين موضوع به اعتقاد بسياري از كارشناسان و خود ما «پسر تهراني» مي‌توانست بسيار بيشتر از اين فروش داشته باشد و در همين مدت 14 روزه نيز حتي 60 درصد از تصور ما براي فروش اين فيلم محقق نشده است.
تهيه كننده «پسر تهراني» در ادامه با اشاره به تصميم شوراي عالي در خصوص ادامه اكران فيلم‌هاي روي پرده گفت: تا اين لحظه هيچ چيزي از سوي شوراي عالي نمايش به ما ابلاغ نشده است و منتظر هستيم تا اين حمايت از فيلم‌هاي در حال اكران صورت گيرد چرا كه همه فيلم‌ها در يك بازه زماني 15 روزه آسيب جدي از اين موضوع ديدند و اميدوارم هر چه زودتر تكليف ادامه نمايش فيلم‌ها مشخص شود.
از سوی دیگر فیلم سینمایی «درباره الی...» به‌کارگردانی اصغر فرهادی یک ماه پس از آغاز اکران، در تهران و شهرستان‌ها به فروشی بالغ بر یک میلیارد تومان دست یافت.

به گزارش ایسنا، فیلم «خروس جنگی» به کارگردانی مسعود اطیابی هم فروشی بالغ بر 550 میلیون تومان داشته است.

علی سرتیپی مدیر پخش فیلمیران ضمن اعلام آمار فروش این دو فیلم، در پاسخ به سوالی که مبنی بر تأثیر شرایط اجتماعی جامعه بر اکران فیلم‌های درحال اکران مطرح شده بود، گفت: روز گذشته هم به دلیل شرایط موجود در خیابان‌ها، برخی از سالن‌های اصلی این فیلم‌ها تعطیل شدند که بی‌شک همین مسئله در فروش فیلم‌های روی پرده تأثیر‌گذار است.

او همچنین عنوان کرد:«با توجه به شرایط ویژه فیلم‌هایی که در این مقطع زمانی برروی پرده رفته‌اند، امیدواریم که تدابیر ویژه‌ای جهت اکران آن‌ها اندیشیده شود.»

و بالاخره این که رئیس شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های روی پرده با توجه به قول مساعد این شورا برای حمایت از نمایش آثار خبر داد.

مهدی کرمپور درباره نتایج جلسه امروز شورای صنفی نمایش به خبرنگار مهر گفت: همانطور که می‌دانید شورای صنفی نمایش و مدیر عامل خانه سینما برای حمایت از آثار در حال اکران از سازمان صدا و سیما درخواست داشتند که تیزرهای این فیلم‌ها به طور مساوی با تخفیف از تلویزیون پخش شود که هم اکنون این مساعدت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین این شورا در ادامه حمایت‌های خود از این آثار، ادامه اکران آنها را تصویب کرد و با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها از هفته گذشته، کف فروش فیلم‌های روی پرده با میزان قبلی محاسبه می‌شود.

رئیس شورای صنفی نمایش در پایان گفت: فیلم‌های روی پرده که در این شرایط اکران دچار خسارت شده‌اند می‌توانند از معاونت سینمایی وزارت ارشاد درخواست کمک کنند.



منبع : فارس ایسنا و مهر

به روز شده در : سه‌شنبه 23 تير 1388 - 0:35

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

سهند
سه‌شنبه 23 تير 1388 - 5:47
0
موافقم مخالفم
 
«درباره الی...» میلیاردی شد و از بین باقی فیلم‌ها، «خروس جنگی» حدود نیم میلیارد فروخته و «پسر تهرانی» 230 میلیون...

فروش درباره الی تا دیشب(دوشنبه) به حدود 830 میلیون(بنا بر تعاریفی دیگر ؛ 880 میلیون تومان) تومان در تهران رسیده و می شود پیشبینی کرد که تا پایان روز دوشنبه هفته آینده(عید مبعث) ورود خود به عنوان هفتمین فیلم به باشگاه میلیاردی ها را جشن می گیرد. ورود درباره الی به باشگاه میلیاردی ها، از این حیث قابل توجه است که با اکران در آشفته ترین اوضاع کشور طی 20 سال گذشته، توانسته اولین فیلم غیر کمدی باشگاه میلیاردی ها لقب بگیرد. این خود یک اتفاق بزرگ است که همه باید روی آن مانور بدهیم. شما هم فراموش نکنید. دوشنبه هفته آتی، باید جشن مختصری برای این اتفاق برپا کنیم.

کیانا
سه‌شنبه 23 تير 1388 - 10:54
2
موافقم مخالفم
 
«درباره الی...» میلیاردی شد و از بین باقی فیلم‌ها، «خروس جنگی» حدود نیم میلیارد فروخته و «پسر تهرانی» 230 میلیون...

آقای فرهادی حداقل شما خیالت راحت باشه که تا به فروش قابل قبول خودت نرسی به اون رقمی که انتظار داری نرسی ما نمیذاریم فیلمتو از اکران بردارن

درسته دوستان؟

پویا
سه‌شنبه 23 تير 1388 - 13:22
-7
موافقم مخالفم
 
«درباره الی...» میلیاردی شد و از بین باقی فیلم‌ها، «خروس جنگی» حدود نیم میلیارد فروخته و «پسر تهرانی» 230 میلیون...

من میگم تیزر تلویزیونی درباره الی رو پخش نکنن چون تماشاگراش یک دهم میشن. میگی نه نیگا کن!!

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.38651800156 seconds.