یک نامه با 20 غلط : یک واکنش دیگر به یادداشت انتقادآمیز به تصمیم‌های اخیر محمدرضا شجریان؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
دوشنبه 15 تير 1388 - 8:51
module-htmlpages-display-pid-97.html

• از او این روزها فیلم «درباره الی...» بر پرده سالن‌های سینمای تهران است؛ / برای اولین بار در سایت «سینمای ما» می‌خوانید: مشخصات فیلم تازه گل‌شیفته فراهانی به کارگردانی رولند جافی      • سایت اختصاصی «یوسف پیامبر» راه‌اندازی شد      • شایعه‌ای که به سرعت تکذیب شد؛ / بازیگر «اخراجی‌ها»: از کسی حمایت نکرده‌ام، ممنوع‌التصویر هم نشده‌ام      • در شرایطی که حدود دو هفته تا نخستین سالگرد درگذشت هامون سینمای ایران باقی مانده؛ / امشب تماشای آخرین حضور تصویری شکیبایی فقید را از دست ندهید      • تکلیف تماشاگران فراوان این برنامه تلویزیونی مشخص نیست؛ / گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»      









                       



یک واکنش دیگر به یادداشت انتقادآمیز به تصمیم‌های اخیر محمدرضا شجریان؛
یک نامه با 20 غلط

سینمای ما -رسول پریشانی: هزارجهد بکردم که سرعشق بپوشم نبودبرسرآتش میسّرم که نجوشم

سه شنبه 9تیرماه 1388بود. در حین وبگردی ، به مطلبی برخوردم که با خواندنش بر خود فرض دانستم جوابیّه ای بنویسم ؛این مطلب با عنوان«نامه ی انصار حزب الله خطاب به شجریان» منتشر و چنان بی ادبانه نوشته شده بود که یکی دوساعت به شدت مرا هیجان زده کرد اما بعد ازاینکه چندمرتبه ای آن را خواندم تازه متوجه شدم که مطلبش آنچنان متعصبانه و تنگ نظرانه نوشته شده که شاید اصلاً نیازی به جواب نداشته باشد. فقط به عنوان تذکر به دوستانی که در پایگاه انصارنیوز فعالیت دارند وهمچنین دوستی که مطلب فوق الذکررا نوشته ، نکاتی را یادآور میشوم که درنوشتن مطالب بعدی دقت بیشتری کنند.دراین نوشته به غلطهایی می پردازم که در نوشته ی دوستمان آمده و بعد از خود ایشان می خواهم که ببینند نمره ی نوشته اش تقریباً چند است؟!

1-ابتدا باید بگویم که دراین نامه ،نویسنده خود را فردی فرهنگ دوست معرفی کرده است؛به دوستان عزیز پایگاه انصارنیوز باید یادآور شوم که کلمه ی نیوز یک کلمه ی فرنگی است و مدت زیادی است که حتی دکان داران فرهنگ دوست در دورترین نقاط ایران عزیز سعی دارند از کلمات فرنگی برای نامیدن مغازه ی خود استفاده نکنند!

2-نویسنده این نامه خود را آنچنان «گنده»فرض کرده که شاید اگر تذکرات نامبرده به دیگران نبود شجریان ، شجریان باقی می ماند وهیچ وقت استاد شجریان نمی شد. استاد شجریان باید لقب استادیش را مدیون نویسنده ی نامه بداند که به دیگران تذکر می داده :"شجریان نه ! استاد شجریان."

3-نویسنده ای که با چنان بغضی از استاد آواز ایران سخن می گوید حتی اگر نمی خواست وارد زندگی خصوصی استاد شود باید اگر چیزی از نقاط ضعف استاد می دانست برای روشن شدن اذهان عمومی بیان می کرد نه اینکه سه نقطه « ... »بگذارد. (به پانویس مراجعه شود)

4-علاقه مندان به استاد شجریان و کسانی که آثار وزندگی وی را دنبال می کنند میدانند که استاد ، هیچ وقت در زمینه ی مسائل اجتماعی حاکم بر ایران از سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن استفاده نکرده وهمیشه موضعشان برخلاف بسیاری دیگر، روشن وشفاف وصریح بوده است

5-هیچ وقت کسی به صرف یک مصاحبه خائن نمیشود . خائن کسی است که دست دوستی با گروهی بدهد و بعد با لو دادن اطلاعات آن گروه باعث نابودیشان شود. شجریان از ابتدا موضعش روشن بوده نه اینکه به ظاهر خوب بگوید و در باطن بد عمل کند.مخالفت و موافقتش همیشه علنی بوده است.

6-در سال 74 سبز وسرخی مطرح نبوده که شجریان بخواهد از آن سال خودش را سبز و سرخ یا آبی معرفی کند.آن سالها باب بود که تلویزیون با گذاشتن تصویر روی برخی از آثار ماندگار موسیقی ،به آن اثر مفهوم خاصی می بخشید و شجریان به این روند اعتراض داشت. دوست عزیز! شما که یادتان هست ؛ تصنیف چهره به چهره ی استاد که در حدود سال 54 خوانده شده بود را با مضمونی جدید –آن هم بدون اجازه ی خالق اثر- پخش میکردند. هر هنرمندی حق دارداجازه ندهد به اثر او مفهومی غیر از آنچه در ذهن داشته است بدهند.

7-بوی کباب از سخن کسانی بر میخیزد که از هر چهار کاندیدا عکسی به خانه نگه داشته بودند تا بعد از انتخابات هر کاندیدی پیروز شد ، عکس او را به شیشه ی مغازه ی خود بچسبانند؛نه سخن بزرگ مرد آواز ایران که موضعش از اول روشن بوده وهست وبارها نظر خود را مطرح کرده است.(می توانید به مصاحبه ی استاد در آخر سی دی های بم خوانی مراجعه کنید)

8-حنجره ی شجریان را به دکانی دونبش قیاس کردن کمال بی انصافی ست. استاد جواد بدیع زاده در ابتدای ورود شجریان به رادیو ملّی به اطرافیان گفته بود:" امروز جوانی به رادیو آمده که از اینجا تا اینجای پیانو می خواند" و با دست اکتاوهای زیادی از پیانو را نشان داده بود.جایی که استادی مانند بدیع زاده از وسعت صدای شجریان متحیر مانده است باید یزرگواری مانند نویسنده ی این نامه ، حنجره ی استاد را به دکانی دو نبش تشبیه کند.

9-نمی دانم اگر نویسنده ی محترم نامه می خواست اسائه ی ادب کند چه می نوشت؟!

10- سال 1354استاد محمدرضا شجریان در اوج جوانی، در شیراز راست پنجگاه خوانده است. دستگاهی که به تعبیر بسیاری از اساتید موسیقی ؛به خصوص غزلخوانیش؛ کار هر کسی نیست.و الحق شجریان این دستگاه را با کمال صحت و درستی ، اجرا کرده و در زمان خود مایه ی تعجب بسیاری از اهل فن شده است. چنین هنرمندی حتماً برای شناخته شدن به صدا وسیما احتیاج داشته است ؛ مگرنه؟! موسیقی های پخش شده از صدا وسیما را باید مورد بررسی قرار داد و دید در این سالها ، موسیقی های این استاد را چقدر و چگونه پخش می کردند.آیا نحوه ی پخش موسیقی های استاد تبلیغ ایشان بوده است یا ...؟

11- تصنیف های میهنی استاد (حدود 5 تصنیف)مانند ای ایران سرای امید، برادر بی قراره،از خون جوانان وطن...در طول دوران انقلاب و حتی دفاع مقدس، دهان به دهان میگشت و شور وشوق برمی انگیخت؛ تا آنجا که حتی در انتخابات هم بارها از صدا و سیما پخش شد. حتماً مسئولین رسانه به تأثیرات این تصانیف یقین داشته اند که در همه ی مقاطع حساس کشور ، اینها را پخش می کرده اند.

12-به عرض دوست وهموطن عزیز برسانم که اگر منظور از جامعه شناسی ؛ هواشناسی است یعنی اینکه هنرمند هوای اطرافش را بشناسد و بر اساس منفعت خود و فضای حاکم بر جامعه اثر هنری خلق کندشاید شجریان از نظر جامعه شناسی پایین باشد؛ استاد در طول مدت زندگی هنریش سعی نکرده است از فضای موجود استفاده کند؛به همین خاطرهم در زمان گذشته مغضوب بوده است و هم اکنون. اما هنرمندی که همه ی جامعه میشناسندش ، با سوز صدایش گریه می کنند و با طراوت لحنش در"ربنا" روزه می گشایند حتماً از من وشما جامعه شناستربوده است!

13-شجریان نه تنها به رسانه بدهی ندارد که رسانه باید منت دار او باشد و با کمال افتخار صدای او را به هر نحوی که شده است به گوش مردم برساند. در همه دنیا رسم است که هنرمند را روی سر می گذارند اما ما در این سرزمین هنرمند را بدهکار همه می دانیم.یادش به خیرعلی حاتمی بزرگ در فیلم کمال الملک به عمد جمله ای به دهان استاد نقاشی گذاشته بود تا بلکه ایرانی را نسبت به هنرمندان بیدار کند آنجا که کمال الملک به مظفرالدین شاه می گوید:"در فرنگ هزار نفر مثل من وجود دارد و یکی را از یکی گرامی تر می دارند و شما یکی مثل من را دارید و با من چه ها که نمی کنید!"

14-چه خوب بلد شده ایم که اسم شهیدان بزرگ را به نفع خودمان و هرجا دلمان خواست خرج کنیم! حسین فهمیده ها و همت ها و متوسلیان ها اگر بودند شاید با ما هم عقیده نبودند. اکنون که رفته اند اسمشان بهانه ای شده برای به کرسی نشاندن حرف ماوحق جلوه دادن عقیده ما!!!

15-شکار کوههای شمال چه ربطی دارد به آروغ زدن در تهران! فکر کنم جغرافیای شما نیز مثل نوشتنتان زیاد خوب نیست حتی فکر کنم درس علوم راهنمایی را هم با نمره ی خوب پشت سر نگذاشته اید!

16-اینطور که پیداست شما اهل موسیقی رپ واینها هم هستید زیرا ساسی مانکن را هم خیلی خوب می شناسیدو حتی می توانید او را با دیگران مقایسه کنید.

17-تا جاییکه ذهن من ِشیفته ی موسیقی اجازه می دهد، موسیقی پاپ و جازوراک و ... موسیقی های غربی را صدا وسیمای خودمان در اذهان جوانان جا انداخت و سلیقه ی جامعه را به سمت آن کشید. در یک دوره ی زمانی چندین ساله حتی موسیقی تیتر همه ی سریالها و فیلمها ازنوع لس آنجلسی وغربی بود.

18-شجریان چهره ای جهانی است که نه به تعریف منِ بی هنر بزرگتر می شود ونه به توهین دوست هنرشناسی مثل شما ،تحقیر!!

19-شجریان را میتوان با شاگردانش شناخت.کدام خواننده ی مطرح موسیقی کنونی ما را می شناسید که به شاگردی او افتخار نکند؟ مثلاآقای افتخاری می گوید:"نفس شجریان به نفس هر کس بخورد ،برکت است ."

20-نگاهی به نظرات اساتیدی مثل استاد کسایی،استادجلیل شهناز،دکتر حسین عمومی و موسیقی شناسانی دیگری از این دست بیاندازید تا روشن شود چه کسی واقعاً استاد است. مرحوم استاد بیکجه خانی نوازنده ی مطرح تار پس از مرگ استاد اقبال آذر تنها برای شجریان نواخته است و کاست بیداد همایون استاد تنها اثر مضبوط استاد بیکجه خانی در سالهای اخیر است.اساتیدی مانند مرحوم بهاری، پایور،فرهنگ شریف،محمدرضا لطفی، محمد موسوی،مرحوم تجویدی و...در این سالهای اخیر از چه کسی به عنوان استاد آواز نام برده اند؟

21-شما که موسیقی شناس خوبی هستید ، خوب است نگاهی هم به استادان شجریان بیاندازید تا شمار زیادی از بزرگ مردان عرصه ی هنر را ببینید . کسانی مانند استاد نورعلی خان برومند،استاد عبدالله دوامی، استاد تاج اصفهانی، استاد مهرتاش،استاد پایور، استاد شهناز،استاد بنان و... که شجریان بی واسطه یا با واسطه از آنان درس آموخته است.

راستی دوست عزیز ، تصحیح متن شما تمام شد. به نظر خودت از این متنی که نوشته ای چند میگیری؟!

والسلام

× (توضیح سایت سینمای ما: آن سه نقطه بعد از افشای موارد زندگی خصوصی؛ توسط سایت سینمای ما حذف شده و بر خلاف آن چه در این نوشته آمده، در اصل نامه، به نکته‌ای اشاره شده است)



منبع : وبلاگ صبا

به روز شده در : پنجشنبه 11 تير 1388 - 17:32

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

امید
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:0
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

محسن مخملباف همراه با شیرین خانم از رسانه ملی به خاطر پخش صدای شجریان به دادگاه لاهه شکایت کردند و تقاضای حبس صدا کردند - متن شکواییه بدین شرح است: ابابینمتذلاتمطزتد ظین شهت سلانت مکنت نکبت خفت ... تنارنلادظ...- اگر شمافهمیدین ترجمه کنین بقیه هم بدونن *جاهای خالی را با مسایل خصوصی پر کنید

مازیار اقدمی
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:2
1
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

میشه توضیح بدید این آقای پریشانی چه مسولیتی دارند

MoMo
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:6
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

احسنت به این نویسنده که این قدر زیبا مزخرفات یکسری نان به نرخ روز خور را داد.

من آنچنان که شما شیفته استاد شجریان هستید، عاشق ایشان نیستم، اما از نظر بزرگی فعلا کسی را هم پای وی نمی بینم.

من
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:9
3
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

ممنون.

خیلی خوب و محترمانه، جواب کامل و بی نقصی فرمودید. فقط با خواندن جوابیه شما، آتش خشمم فرو نشست.

ر-ش
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:24
3
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

واقعاً باید تشکر کرد به خاطر متنی که نوشتید آقای پریشانی ...

مهسا
پنجشنبه 11 تير 1388 - 18:41
-26
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

جداً نقد بی ربط و بی مزه ای بود.دوستان بلد نیستند بهتر دفاع کنند؟اینا 20تا نظر بود نه 20 تا غلط.اتفاقاً انصاری ها خیلی خوب و منسجم نوشته بودن


پنجشنبه 11 تير 1388 - 19:47
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

نویسنده اون نوشته ، به تنها کسی که توهین کرده خودشه . اگه بخوایم بحث کنیم هیچ وقت به نتیجه نمیرسیم . پس بهتره اونایی که استاد شجریان رو گوش میدن به کارشون ادامه بدن و سعی کنن به ساسی مانکن باز ها اهمیت خاصی ندهند . شخصیت نویسنده قطعا در حد ساسی مانکن بوده که ندانسته ، سروده هایی از خود بروز داده . به هر حال از جناب پریشانی برای متن زیباشون متشکریم . موفق باشید

شهاب
جمعه 12 تير 1388 - 8:31
2
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

قابل توجه اونایی که از اون نامه ی واقعا شرم آورانه دفاع میکنن واقعا به نظرتون کسی که از کلمه آروغ استفاده میکنه و ساسی مانکن و با استاد مقایسه میکنه در حد نظر دادن دریاره ی استاد هست جالب این که از اون نامه توهین آمیز که نشانه اینه که نویسنده بویی از هنر و فرهنگ نبرده دفاع میکنن.

شاهرخ
جمعه 12 تير 1388 - 11:42
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

در مورد ماده 10 نوشته بالا بايد اضافه کنم آن خوانندگي فراموش نشدني شيراز در برنامه « جشن هنر شيراز » اجراشد. اجراهاي شجريان درآن سالهاي خاطره انگيز، انبوه تماشاگران -مخصوصاً خارجي ها را - به «حافظيه» ميکشاند وشايد بشود گفت که هيچ هنرمندايراني، خارجيان دوستدار موسيقي را ،به اندازه شجريان شيفته موسقي ايراني نکرده است.


جمعه 12 تير 1388 - 12:20
-1
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

بله مهسا خانم. مخصوصا اونجا که فرموده بودند استاد باید صداقت رو از ساسی مانکن یاد بگیرند!!!! اوج خوبی و انسجام مطلب بود . کلا این دو تا کلمه همزمان با انصار حزب الله خلق شده و بقیه برن جلو بوق بزنن

ر-ش
جمعه 12 تير 1388 - 13:18
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

آقای قادری اینکه نظری رو کلاً تایید نکنید خیلی بهتره تا اینکه از یه نظر 4-5 خطی یه نصفه خط با چند تا نقطه بذارید چون اون دیگه نظر کسی که اونو نوشته نیست نظر شماست.


جمعه 12 تير 1388 - 13:36
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

جدی می گین مهسا خانوم؟!

خوب و منسجم؟!

تو رو خدا چه کسانی در این سایت رفت و آمد می کنن.

آدمی که دو تا فیلم هنری به عمرش دیده باشه، راجع به متن سخیف انصار... این جوری فکر نمی کنه.

من به متن انصار... نمره ی " 20_" می دهم! ( منهای بیست! )

shadi
جمعه 12 تير 1388 - 16:51
-1
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

sotad shajariyan.baba ostad.baradar ostad dadash ostad.ostad mohamadreza shajariyan.chand bar beeeeeeeeeeeeeeeeeegam

فاطمه
جمعه 12 تير 1388 - 17:18
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

من نه کاری به نامه شجریان دارم و نه کاری به بیانیه‌ای که علیه ایشون نوشته شده و نه دفاعیه‌های بی‌محتوایی که بعد از اون بیانیه خوندم. من فقط اینو می‌دونم که بعنوان یکی از دوستداران صدای شجریان، چون ایشون بنا به دلایلی که برای خودشون مهمه ( که می‌دونم چه دلایلی هست ) هیچوقت در هیچ مصاحبه تلویزیونی شرکت نکردند که من ببینمشون. در ضمن بعنوان یکی از طرفداران صداشون، هیچوقت نمی‌تونم در کنسرت‌هاشون شرکت کنم، چون هزینه بلیط کنسرت ایشون، برابر با یک سوم اجاره خونه‌ایه که بابام در ماه باید به صاحبخونه بده. فقط یک سؤال دارم: هنرمند مردمی، یعنی چی؟ آیا این مردم، فقط کسانی هستند که دستشون به دهنشون می‌رسه؟

فاطمه
جمعه 12 تير 1388 - 17:25
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

توضیح اینکه آخرین باری که سعی بیهوده کردم تا در یکی از این کنسرت‌ها شرکت کنم، قیمت بلیطشون ۱۰۰۰۰۰ تومن بود.

fox
شنبه 13 تير 1388 - 1:36
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

آقای قادری سانسور زیادی هم خوشایند نیست. به ویژه برای ما ایرانی ها..........(زنده باد ایران ما)

رسول پریشانی
شنبه 13 تير 1388 - 9:18
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

با سلام و تشکر از سایت سینمای ما . رسول پریشانی هستم . تمایل به تبادل لینک دارم .

http://www.payamesoroosh.blagfa.com

ilia
شنبه 13 تير 1388 - 10:1
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

فاطمه خانم

بايد به عرضتان برسانم قيمت بليت كنسرت آخر استاد شجريان بين 10 تا 35 هزار تومان بود اين در حالي است كه بليت كنسرت خوانندگان جوان پاپ 50 تا 60 هزار تومان است.

لطفا انصاف داشته باشيد و قيمت بازار آزاد را به عنوان قيمت بليت كنسرت ايشان ذكر نكنيد آن وقت بايد 200هزار تومان را به عنوان قيمت آن ذكر كنيد

م
شنبه 13 تير 1388 - 11:2
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

فاطمه خانوم ، مجبور نیستی برای نشون دادن مخالفتت از این میون برها استفاده کنی . مستقیما حرفت رو بزن و بگو که با حمایت استاد از مردم مخالفی . مگه توی این صفحه در مورد قیمت بلیط و توان مالی مخاطبان صحبت شده که اومدی چنین نظری دادی ؟

محسن
شنبه 13 تير 1388 - 12:10
-3
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

حرفهايي كه در خبرگزاري انصار نيوز نوشته شده به خدا به حقيقت نزديك است

من از شجريان متنفرم

شجريان يك آدم مغرور و خود خواه است

شجريان ضد انقلابي است ... اگر عاشق كشورش بود چرا نمي گذارد صدايش در تلوزيون پخش شود

واقعيت هاا گفته شد مرسي از نويسنده انصار نيوز

ملکان
شنبه 13 تير 1388 - 12:52
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

خانم فاطمه

اولا استاد شجریان حداقل دو مصاحبه تلویزیونی داشتند که خوشبختانه فیلم هر دو مصاحبه هم موجود است(بار دوم نوروز بود و با آقای هرمز شجاعی مهر مصاحبه کردند-به گمانم سال 73)

قیمت بلیت کنسرت استاد شجریان در آخرین مرتبه از 10 تا 35 هزار تومان بود و هرگز ایشون کنسرت 100 هزار تومانی برگزار نکردند.

رسول پریشانی
شنبه 13 تير 1388 - 13:8
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

با سلام و تشکر از سایت سینمای ما. رسول پریشانی هستم .تمایل به تبادل لینک دارم:

http://www.payamesoroosh.blagfa.com

بنیامین
شنبه 13 تير 1388 - 14:59
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

عزیزای من اصلا جواب این از خدا بی خبرا رو ندین واسه این که همه ایران استاد محمدرضا شجریان رو می شناسند پس نیازی به بیانیه نیست ...

melika
شنبه 13 تير 1388 - 15:19
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

زنده باد استاد

زنده باد ایران

م
شنبه 13 تير 1388 - 16:2
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

بسیار بچه گانه نقد کرده....


شنبه 13 تير 1388 - 16:11
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

سرکار خانم فاطمه

دفاعیه هایی که بعد از بیانیه مبتذل انصار حزب الله نوشته شد بی محتوا بود یا خود بیانیه انصار حزب الله؟ خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزی است والله. کسی که در نوشته خود از کلمه سخیف " آروغ " استفاده کند معلوم است کیست و سطح سوادش چقدر است.

آقا محسن

شما هم لطفا انقدر کینه نداشته باش. بخل و کینه اصلا چیز خوبی نیست.

یه نفر
شنبه 13 تير 1388 - 19:14
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

آقای ضرغامی عزیز:

لطفا تمام آهنگ ها و تصاویر (استاد!)شجریان رو از صدا و سیما بریزید بیرون تا ایشون بتونند شب ها سرشون رو راحت روی بالشت بگذارن.

amir
شنبه 13 تير 1388 - 19:16
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

این یک بیت شعر را واقعا برای انصار نیوز گفته اند

ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جو لانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

پدرام
شنبه 13 تير 1388 - 21:34
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

محسن عزیز:

تا جایی که می دانم قسم جلاله آن هم به دروغ دست کم در "اسلام" ما "خس و خاشاکی ها" حرام است و گناه! اما گویا در اسلام شما و به اصطلاح "حزب ا..." و طرفدارانشان حکم دیگری دارد!

جالب است که چوب به دست های معلوم الحال دست به نظریه پردازی هم میزنند!

آیا عشق به میهن منوط به پخش صدا در تلویزیون است؟!!

در پایان از تمامی دکمه های صفحه کلیدم عذر خواهی می کنم که در جهت جواب دادن به یک ادعای بی اساس استفاده شدند!

باران
شنبه 13 تير 1388 - 22:0
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

در جواب محسن :

می شه بگی واسه چی متنفری از شجریان؟؟چون دلش نمی خواد صداش از رسانه ی ضد مردمی پخش شه؟؟ازش متنفر بودی یا شدی؟؟چون حرف دلشو شنیدی؟؟اگه از احمدی نژاد حمایت می کرد بازم ازش بیزار بودی؟؟

دوست نداره صداش از تلوزیون پخش شه چون می دونه مردم کشورش دیگه از تلوزیون کشور و دروغهاش بیزار شدن...تو از چی می سوزی؟؟

باران
شنبه 13 تير 1388 - 22:8
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

در جواب فاطمه :مثل اینکه انقدر هم رزماتون دروغ گفتن مثل آب نبات شده براتون هیچ ابایی ندارید هی دروغ می گید..... می شه دقیق بگی کی و کجا کنسرت شجریان 100000 تو مان بوده؟؟؟ببین اگه نگی یعنی دروغگویی...فهمیدی یا نه؟

فاطمه
شنبه 13 تير 1388 - 22:47
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

گواه و شاهد من برای قیمت بلیط کنسرت ایشون، اعلام از یک برنامه رادیویی است که مجریان اون برنامه، بر خلاف من، توانایی خرید بلیط رو داشتند و روز بعد، درباره کنسرت شب قبل، به به و چه چه می‌کردند و اونها هم حرف منو درباره قیمت بلیط، تأئید می‌کردند. اگه می‌شناختمتون، ضبط شده همین برنامه رو براتون می‌فرستادم. در ضمن یکی گفته بود که من مخالفتم با شجریان رو با میون‌بر رفتن، می‌خوام نشون بدم. باید بگم که مگه من از شما می‌ترسم یا مگه شما نون شبم رو قطع می‌کنید که بخوام بخاطر شما مخالفتم یا دوست داشتنم رو پنهون یا آشکار کنم؟ من یکی از طرفدارای پر و پا قرص صدای شجریان هستم و برای اظهار نظر درباره کسی که دوستش دارم، نیازی به میون‌بر رفتن ندارم، چه برسه به این که بخوام ازش انتقاد کنم. انتقاد می‌کنم، چون صداشو دوست دارم.

ایلیا
يکشنبه 14 تير 1388 - 0:2
2
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط میخوام بگم ما ملت کم لطفی هستیم

ما ملت ناشکری هستیم

فقط شعار میدیم

مرسی آقای پریشانی

استاد شما به دل نگیرید

شمارو اونایی میفهمن که با مرغ سحرتون اشک تو چشاشون جمع میشه

ماه رمضان نزدیکه

دلم لک زده واسه ربنا

یا علی


يکشنبه 14 تير 1388 - 1:2
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

http://www.kayhannews.ir/880414/2.htm#other211

ملکان
يکشنبه 14 تير 1388 - 1:10
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

خانوم فاطمه

یعنی شما هر چی رادیو بگه باور می کنی؟هر چند بعید میدونم رادیو هم همچین دروغ شاخداری گفته باشه.در ضمن حالا که متوجه شدی هرگز این قیمت نبوده یه عذرخواهی به استاد شجریان بدهکار میشی.

حالا هر کی...
يکشنبه 14 تير 1388 - 2:0
0
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

اینها واقعا دیگه لوس بازی شده یکی یه چیزی می گه ... یکی هم براش جواب می نویسه که طرف بفهمه چقدر مهم شده و همه مطلبشو خوندند و الان با این بیانیه ها!!!! جلز ولزشونو همه مشاهده می کنند...

استاد شجریان عزیز اینا رو ولشون کن ولی باید یه اعترافی بکنم اون روز که اون حرف ها رو از زبون شما شنیدم خشکم زد .. البته کاملا مشخص بود که نیتتون خیره و احساس کردین به یه گروه آدم توهین شده ولی لحنتون اصلا جالب نبود ... یه جورایی بهانه دادید دست یه عده ... البته معلوم بود از روی ناراحتی و عصبانیت اون حرفو زدین ولی خوب همیشه انتظار از افراد بزرگ بیشتره وگرنه نه حرف های انصار نه جوابیه هاش اصلا برام مهم نیست چون خاله زنکین به خصوص که نویسنده هاشم مهم نیستند ولی شما برام مهمید برای همین...

فاطمه
يکشنبه 14 تير 1388 - 13:29
-1
موافقم مخالفم
 
صدایم را پخش نکنید / این ترانه‌ها را برای روزهای اول انقلاب گفته‌ام

ََعلم غیب داری ملکان یا تو هم جزو اون عده‌ای هستی که این روزها توهم برشون داشته؟ تو زندگیم سعی می‌کنم طوری رفتار کنم یا حرف بزنم که مجبور به عذرخواهی کردن نشم. یه عده هستن تو این مملکت که دارن عالی زندگی می‌کنن و ککشون هم نمی‌گزه، اما به محض اینکه تقی به توقی می‌خوره، اونا هم یه ندایی می‌دن که یعنی من و ... رو کجا می‌برین؟

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.25550985336 seconds.