سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟ : نامه‌نگاری تند و تیز دبیر هیئت اسلامی هنرمندان با مدیر عامل خانه سینما در این رابطه که خانه سینما در برابر حوادث اخیر ساکت بماند یا نه؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
شنبه 6 تير 1388 - 7:23
module-htmlpages-display-pid-97.html

• بحث فیلم «درباره الی...» داغ شده است؛ / بخش «فیلم‌های روی پرده» سایت به روز شد      • مایکل جکسن (1958-2009) - 2 / «سینمای ما» گزارش می‌دهد: سینماگران مطرح دنیا درباره مرگ جکسن چه گفتند؟      • مایکل جکسن (1958-2009) - 1 / از «مترسک» تا «ساعت شلوغی»      • آخرین اخبار از برنامه‌های سینمایی تلویزیون در فصل تابستان؛ / سرنوشت فردوسی‌پور و خیابانی پس از وقایع اخیر / پخش «جومونگ» تا کی ادامه دارد؟      • زوج تازه سینمای ایران؛ / لیلا حاتمی و شهاب حسینی بالاخره در برابر هم قرار گرفتند      






                       



نامه‌نگاری تند و تیز دبیر هیئت اسلامی هنرمندان با مدیر عامل خانه سینما در این رابطه که خانه سینما در برابر حوادث اخیر ساکت بماند یا نه؛
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

سینمای ما - حوادثی که پس از انتخابات 22 خرداد در کشور روی داد، باعث واکنش دبير هيئت اسلامي هنرمندان شد. عليرضا سجاد‌پور در گفتگویی خانه سینما از واکنش خانه سینما در برابر این اتفاق‌ها انتقاد کرد. این انتقاد، پاسخ تند محمدمهدی عسگرپور و پاسخ دوباره سجادپور را به همراه داشت. مجموع این بحث و حدیث‌ها را این جا بخوانید:

 دبير هيئت اسلامي هنرمندان گفت: خانه سينما بايد رسما اعلام كند كه هيچ كدام از هنرمندانش ربطي به اين آشوب‌ها ندارند و اگر كسي با رسانه‌هاي خارجي صحبت كرده، او را از اين صنف اخراج كند. من علت سكوت عجيب و مرگ‌آور «خانه سينما» را نمي‌فهمم.

"عليرضا سجاد‌پور " در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس درباره وقايع اخير و اختشاشات صورت گرفته، گفت: از روز پنجشنبه گذشته جسته و گريخته اخباري به دستم رسيد كه يك عده‌اي در تهران جريان ضدانقلاب را گسيل كرده‌اند و در صدد هستند كه حتي بعد از خطبه‌هاي نماز جمعه و در روزهاي بعد هم اين موضوع ادامه دهند.
وي افزود: اين امر روشن هم بود چون اهداف اين افراد به هيچ وجه ديگر انتخابات، رأي، كم و زياد شدن آن نيست و كاملا به نظر مي‌رسد كه بحث براندازي و تقابل با اصل نظام است.
سجادپور با بيان اين مطلب كه كاملا مطمئن بودم كه بعد از سخنان آقا كه مي‌شد حدس زد كه سخنان كامل كننده و حل كننده موضوع باشد، اين اتفاقات ادامه يابد، گفت: آنها آمده‌اند براي برانداختن و طبيعي است كه كاملا خودشان را آماده مي‌كنند كه بعداز آن صحبت‌ها، براي اين كه نشان بدهند كه همچنان هستند و به اربابان خارجي‌ خود وفادارند، تحركاتي انجام بدهند.
وي تأكيد كرد: براي همين من اصلا متعجب نشدم كه عليرغم آن صحبت‌ها، اين وقايع رخ دهد و حتي از توطئه‌هايي كه متأسفانه حرم امام (ره) را هم مي‌خواستند در بر بگيرد، ابا نداشتند. از ابتدا هم روشن بود كه ما با يكسري افراد احساساتي كه فكر مي‌كنند مثلا حق‌شان خورده شده، طرف نيستم. خيلي سادگي است كه اينگونه فكر كنيم. ما با افرادي طرف هستيم كه مستقيما با خارج در ارتباط هستند و از خارج دستور مي‌گيرند و اين هم قرائن و شواهد پيداست و اگر كسي غير از اين فكر كند، قاطعانه عرض مي‌كنم ساده‌انديشي كرده است.
سجادپور تأكيد كرد كه پس از سخنان مقام معظم رهبري كه خطاب به مردم و مسئولان بود، مرزها روشن شد. وي گفت: معتقدم ديگر كسي كه بعد از سخنان آقا در خيابان‌ها اعتراض و تظاهرات مي‌كند، بحث‌اش هيچ ربطي به قانون، دموكراسي و انتخابات ندارد.
وي گفت: معتقدم هركسي كه در اين آشوب‌ها بوده، بي‌ترديد، نسبت به نظام بغض و كينه داشته و دنبال فرصتي بوده كه اين كينه را نشان بدهد. حتي اگر فرض كنيم بخشي از مردم هم در اين آشوب‌ها بوده‌اند، كه من اين فرض را قويا رد مي‌كنم، آنها هم بعد از سخنان مقام معظم رهبري، ديگر حساب‌شان را از اين موضوع جدا كردند.
مدير اجرايي هيئت اسلامي هنرمندان گفت: اگر در بين مردم جستجو كنيد، مي‌بينيد كه مردم از نظام خود، امنيت مي‌خواهند و فكر مي‌كنم بعد از سخنان رهبر نظام، مردم برخورد محكمي با افرادي كه به هر دليلي موجب بر هم ريختن آرامش مي‌شوند، مي‌خواهند. من نمي‌فهمم اين مماشات براي چيست و براي چه با افرادي كه علنا دارند اين‌ها را تشويق به برخورد مي‌كنند، كوتاهي مي‌شود؟
سجادپور در ادامه سخنانش به عملكرد هنرمندان در بحث‌هاي اخير اشاره كرد: من احساس تأسف جدي از بعضي همكاران هنري-فرهنگي خودم ابزار مي‌كنم. من شنيده‌ام (كه اميدوارم كه اشتباه شنيده باشم) كه برخي از اين‌ها كه اسم هنرمند و سينماگر را يدك مي‌كشند با رسانه‌هاي خارجي مصاحبه كرده‌اند و از اين آشوب اعلام حمايت كرده‌اند. من واقعا ابراز تأسف مي‌كنم و مي‌خواهم بگويم كه ديگر اين هنرمند، سينماگر، اسم‌اش هنرمند مردمي نيست. اين سينماگر حتما بيگانه‌پرست است.
وي از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و صداوسيما درخواست كرد تا نسبت به وقايع اخير در ارتباط با هنرمندان پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد و گفت: من به طور جدي از مسئولان وزارت ارشاد و تلويزيون مي‌خواهم كه مسئله را پيگيري كنند.
سجادپور گفت: تمام كساني كه وجهه اپوزسيون به خود گرفته‌اند، كساني هستند كه گوشت و خون‌شان از پول دولت پر شده، سلول به سلول بدن‌شان از وام‌ها و كمك‌هاي دولتي پر شده و دانه به دانه كارهاي‌شان (كه به خاطر آنها شناخته شد‌ه‌اند) از پول دولتي ساخته شده و حالا سر بزنگاه عليه همين دولت و نظام مي‌ايستند!
وي در ادامه افزود: من از همين جا تمام مسئولان ارشاد و تلويزيون را به يك هشدار جدي، بيداري و برخورد فرا مي‌خوانم و در عين حال به تمام صنوف سينمايي مي‌گويم كه الان وقتش است تا نشان دهند كه صنف هستند.
مدير اجرايي هيئت اسلامي هنرمندان با اشاره به مسئوليت خانه سينما گفت: خانه سينما به چه دردي مي‌خورد، جز اينكه الان بياييد وسط و رسما اعلام كند كه هيچ كدام از هنرمندانش ربطي به اين آشوب‌ها ندارند و اگر كسي با رسانه‌هاي خارجي صحبت كرده، خانه سينما بايد او را از اين صنف اخراج كند. من علت سكوت عجيب خانه سينما را نمي‌فهمم.
وي گفت: اينها مي‌گويند يك انتخاباتي بوده، ما اعلام حمايتي كرديم و تمام شده و رفته، نخير! تمام نشده. شما بايد بعد از اين اعلام حمايت، اعلام برائت كنيد، از اين كارها. چطور آن موقع با شور و شوق حركت مي‌كرديد. چطور شده كه حالا سكوت مرگ آوري به شما دست داده؟ من اكيدا عرض مي‌كنم خانه سينما و صنوف سينمايي بايد كاملا بيايند وسط و كاملا روشن موضع‌شان را روشن كنند. چون يك شبهات جدي در جامعه وجود دارد كه بخشي از بدنه اينها، دارند با اين جريان همراهي و همياري مي‌كنند.
سجادپور در انتهاي سخنانش گفت: چرا درست موقعي كه وقت سخن گفتن است، اينان را سكوتي مرگ‌آور مي‌گيريد؟ به نظرم حجت بر همه تمام شده و الان مردم از مسئولان انتظار برقراري امنيت دارند و اگر مسئولان در برقراري امنيت ناتوان هستند، اعلام كنند كه مردم در اين باب كمك‌شان كنند و اگر واقعا ناتوان هستند، اعلام ناتواني كنند.

پاسخ عسگرپور

و اما در ادامه محمد مهدي عسگرپور كارگردان سينماي ايران پيرو صحبتهاي اخير درباره عليرضا سجادپور درباره‌ي سكوت خانه سينما در يادداشتي نقطه‌نظراتش را مطرح كرد.

در متن اين يادداشت خطاب به سجادپور كه نسخه‌اي از آن در اختيار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) قرار گرفته است، آمده است:

«دوست قديمي؛ آقاي سجادپور با سلام

نظر همکارانم در خانه سينما اين بود که در ايام جاري که همه ما موظف به کاهش تنش‌ها،ايجاد آرامش، رفع خشونت و دعوت به قانون‌گرايي هستيم، پاسخي به تحريکات جنابعالي و ديگر هم‌راي‌هايتان داده نشود ولي چه کنم که چندان صبور نيستم بخصوص در هنگامي که احساس کنم، بي‌انصافي و بي‌تقوايي از خط متعارفش گذشته باشد.

بصورت طبيعي شناخت خانواده سينما و تلويزيون از همکارانشان بسيار متفاوت از شناخت عوامل خارج از اين محدوده نسبت به اين خانواده است. بطور مثال اگر کسي راجع به سوء يا حسن مديريت فرهنگي اظهار نظر کند، بطور نسبي همه همکاران مي‌فهمند که خاستگاه اين سخنان چيست. آيا منافع فردي دليل اصلي بوده يا منافع جمعي. آيا احساس وظيفه ديني يا ملي باعث اظهار نظر شده يا احياناً چيز ديگري. در حالي که افراد بيرون از دايره ممکن است به اشتباه بيفتند و مثلاً اغراض شخصي را عين غيرت ديني تلقي کنند يا گفتار اخلاقي را شعار بدانند.

آقاي سجاد پور! « سکوت مرگبار خانه سينما» به همان ميزان عدم سکوتش هم مي‌تواند براي امثال شما نفع داشته باشد چرا که اظهار نظرش مي‌تواند در دوره تفتيش عقايدي که بناي راه‌اندازي آنرا داريد باعث ويراني‌اش شود و سکوتش هم مي‌تواند انگيزه شما و همکارانتان را در راه‌اندازي پادگان سينما بجاي خانه سينما بيشتر کند چون فتح فيزيک خانه سينما چندان دشوار نيست. البته بايد ياد آوري کنم که خانه سينما در راستاي اساسنامه خود مورخ 17 / 01/ 88 يعني بيش از دو ماه پيش از تاريخ انتخابات مطالبات صنفي خود را از تمامي نامزدهاي رياست جمهوري در قالب 7 پرسش کاملاً حرفه‌اي و صنفي مطرح ساخت که بجز يک نامزد هيچکدام پاسخ ندادند و در مناظره‌هاي تلويزيوني نيز به‌خوبي عيان شد که دست کم فرهنگ الويت اول و دوم برنامه‌هاي آنان نيست و البته که هنرمندان سينمائي در کنار هر چهار کانديداي رياست جمهوري حضور داشتند و براساس حق شهروندي‌شان در بحبوحه انتخابات فعال و جريان‌ساز بودند.

جناب سجادپور! همانقدر که شما انگيزه‌هاي من را خوب مي‌شناسيد من هم تا حدي انگيزه‌هاي شما را از بکار بردن اينگونه ادبيات نظامي ( آنهم پس از فتح کشور دشمن ) مي‌شناسم. اينجانب بعنوان کسي که بيش از بيست و پنج سال سابقه کار اجرايي دارم مي‌گويم که نگران نباشيد، بودجه‌هاي صدا و سيما و ارشاد در انتظار و در اختيار شما و دوستانتان خواهد بود و نيازي به پوشاندن اين نيت تحت‌لواي مقدسات و ارکان جمهوري اسلامي ايران نيست. پس بگذاريد دست کم شما را کمتر سياسي و بيشتر فرهنگي بدانند.

اين راهم بدانيد که با شيوه تفتيش عقايد آن هم پس از عزم عمومي براي آرامش بخشي فقط در کوتاه مدت تکرار مي‌کنم در کوتاه مدت، موفق به حذف هنرمندان برجسته و جايگزين کردن دوستان کم هنر خواهيد شد. يعني همان نقشه‌اي که سالها در سر شما و دوستانتان بود اما زمينه اجرايش فراهم نشده بود و حتماً در تاريخ از شما همانگونه ياد مي‌شود که از مک کارتي و ليست سياه معروفش.

آقاي سجادپور! ارض خداوند وسيع است کسي جاي کسي را تنگ نکرده و روزي هر کس هم مقدر است.

البته من قوياً معتقدم انتخابات پر شکوه 22 خرداد عليرغم فضاي تلخ پس از آن حُسن بزرگي براي کشورمان داشت و آن پيدا شدن فرصت استثنايي براي بيان مکنونات قلبي خيلي‌ها بود. فرصتي که کشف بزرگي را در پي خواهد داشت.

بدون شک ادبيات شما بايد با 4 سال پيش متفاوت باشد چرا که اکنون فرصت بيان شفافِ خودِ واقعيِ آدمها فراهم شده است و لابد چقدر سخت بوده پنهان کردن اين مکنونات در سالهاي ماضي.

تندبادهاي سياست زودگذرند. بر اهل فرهنگ فرض است چنان در بست خردورزي بکوشند تا در فرصتهاي کوتاهي چون انتخابات شور بر خردپيشي نگيرد.

در آخر يادآوري و تأکيد مي‌کنم، من و شما بايد تلاشمان در جهت ايجاد آرامش و گسترش حلاوت آن باشد و بدانيم که پروژه کهنه تفتيش عقايد با آموزه‌هاي ديني هيچ سازگاري و همخواني ندارد.»

پاسخ سجادپور

در ادامه سيدعليرضا سجادپور نويسنده و تهيه‌كننده سينما و دبير هيات اسلامي هنرمندان به نظرات محمدمهدي عسگرپور مديرعامل خانه سينما پاسخ داد.

در متن اين يادداشت خطاب به محمدمهدي عسگرپور مديرعامل خانه سينما كه نسخه‌اي از آن در اختيار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) قرار گرفته است، آمده است:

جناب آقاي عسگرپور مديرعامل محترم تشكل صنفي خانه سينما

با سلام و احترام؛

از ناحيه برخي دوستان مشترك باخبر شدم كه شما دوست و همكار قديمي، نامه‌اي تند خطاب به اينجانب منتشر كرده‌ايد.

با قدري جستجو متن نامه را يافتم و سخت در شگفت شدم كه اين مطالب تند و درشت‌گويي‌ها به كدام سخن اينجانب مرتبط است؟! من كجا و چه وقت بحث تفتيش عقايد را مطرح كرده‌ام و كدام رانت نصيب من شده و شما صحبت از كدام پروژه سنگين و ميلياردي مي‌كنيد؟

ظاهرا اين عصبيت و خشم شگفت‌انگيز، پس از مصاحبه من با "فارس" ايجاد شده، مگر در آن مصاحبه چه گفته شده بود؟

مطلب اول اين بود كه هنرمندان بايد در قبال اغتشاشات و آشوبگري‌هاي اخير كه اساس نظام را هدف گرفته موضع‌گيري كنند و دوم اينكه اگر كسي از بين سينماگران با رسانه‌هاي بيگانه مصاحبه كرده و از آشوب‌هاي خياباني حمايت كرده، صنف بايد با او برخورد كند و سوم و مهمتر از همه اينكه، اتفاقا كساني اپوزسييون‌ بازي در مي‌آورند كه بيش از همه از رانت‌ها،‌ بودجه‌ها و حمايت‌هاي دولتي – همين دولت نهم – بهره برده و چاق شده‌اند و حالا اينگونه پنجه به صورت نظام و دولت مي‌كشند. آيا اين‌ها فكر مي‌كنند كه ديگران خوابند و از ارتباطات و منافع پيدا و پنهان ايشان بي‌خبر؟!

آقاي عسگرپور، آيا پاسخ مطالب من، اين مجموعه درشت‌گويي‌ها و تعدي‌ها بود؟

چه چيزي شما و دوستان شما را اينگونه عصباني كرده؟ احتمالا همان نكته آخري!! خب،‌ بگذاريد خود اين رانت‌خواران و بودجه‌بگيران و چاق شده‌ها پاسخ دهند. چرا خود را به ميان مي‌اندازيد و آسمان و ريسمان مي‌كنيد و از تفتيش عقايد و پادگان و ... سخن مي‌گوييد؟ چه كسي تفتيش عقايد كرده؟ همه كه رسما و علنا نظرات خود را – چه اينطرفي و چه آن طرفي – بيان مي‌كنند. من مي‌گويم نبايد يك سينماگر و هنرمند با رسانه‌هاي بيگانه و دشمن گفتگو كند و از آشوبگران ضد نظام حمايت كند. من مي‌گويم چنين كسي هنرمند مردمي نيست شما مي‌گوييد هست؟!

با سوابقي كه از شما مي‌شناسم بعيد مي‌دانم نظر شما اين باشد. پس چرا از اين رفتارها حمايت مي‌كنيد؟ البته تلاش مي‌كنم شما را درك كنم و از فشاري كه توسط همان باند هميشه مسلط بر بودجه‌ها و پروژه‌ها و رابطه‌ها و تريبون‌ها و ... به شما وارد مي‌شود تا حدودي مطلع هستم.

اما آقاي عسگرپور، شرط آزادگي و شجاعت اين است كه با وجود اين فشارها و فارغ از ملاحظات و ارتباطات پيدا و پنهان، موضع حق و عدل بگيريد.

هيچ فطرت سالم و نهاد پاكي مخالف عدالت نيست. بياييم براي يك بار هم كه شده به جاي حمايت از قدرتمندان و سلطه‌گران صنف سينما، طرف ضعف‌ها و زيردستان و بدنه تحت فشار صنف را بگيريم. نمي‌دانم چرا دوستان شما اينقدر تغيير عقيده و نظر مي‌دهند؟

آنجايي كه اينجانب از سياست‌هاي سينمايي ارشاد انتقاد مي‌كردم، همه‌شان از سينه چاكان و طرفداران معاونت سينمايي شدند و مرا آماج حملات خود قرار دادند؛ و حالا بناگاه پنجه بر صورت نظام مي‌كشند و باز مرا به تير اتمام مي‌نوازند.

به اينان بگوييد همراهي با جهت باد هم حدي دارد...

دوست شما- سيدعليرضا سجادپور



به روز شده در : چهارشنبه 3 تير 1388 - 3:37

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات


چهارشنبه 3 تير 1388 - 8:35
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

شما میگویید : تمام كساني كه وجهه اپوزسيون به خود گرفته‌اند، كساني هستند كه گوشت و خون‌شان از پول دولت پر شده، سلول به سلول بدن‌شان از وام‌ها و كمك‌هاي دولتي پر شده و دانه به دانه كارهاي‌شان (كه به خاطر آنها شناخته شد‌ه‌اند) از پول دولتي ساخته شده و حالا سر بزنگاه عليه همين دولت و نظام مي‌ايستند! آیا شما خاین نیستید که دربرابر این بی عدالتی و اجحاف به حق مردم سکوت کرده اید وچرا آنموقع بیانیه نمیداد


چهارشنبه 3 تير 1388 - 8:36
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

بدون شک ادبيات شما بايد با 4 سال پيش متفاوت باشد چرا که اکنون فرصت بيان شفافِ خودِ واقعيِ آدمها فراهم شده است و لابد چقدر سخت بوده پنهان کردن اين مکنونات در سالهاي ماضي.

محمد
چهارشنبه 3 تير 1388 - 9:55
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

من با نظر آقای عسگرپور مخالفم ،آقای سجادپور و دوستانش (فکر کنم منظورش شمقدریه ) اگه اهل استفاده از رانت بودند تو این چهار سال باید بیشترین استفاده رو میکردن درصورتیکه فکر کنم اصلا هیچکدومشون فیلم نساختند

و با نظر آقای سجادپور هم مخالفم اجازه بدیم خود مردم هنرمندانی که مردمی نباشن رو خوب می شناسن و کم کم خودشون حذف میشن نیاز نیست با زور حذفشون کنید

علیرضا حسینی
چهارشنبه 3 تير 1388 - 10:46
2
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

حرفها و افکار آقای سجاد پور مانند هم قطارانشون از توهم توطئه ایشان ناشی میشه.

واقعا مشخص نیست از این تند گویی و شایعه پراکنی چه چیزی نسیب آقایون میشه که از انگ زدن به خانه سینما و هنرمندان هم رو گردان نیستند.

سینمایی که در 8 سال نخست وزیری مهندس میر حسین موسوی درخشان ترین سالهای عمرش رو طی کرد در دولت نهم به کجا رسید؟

سانسور ..؟ جرح و تعدیل ....؟ توقیف.....؟

خواهش میکنم بس کنید . از خودخواهی های شما واقعا خسته

شدیم. هنرمندان رمقی برای جنگیدن ندارند .

فقط کافیه یه کم عدل و انصاف داشته باشید ولی افسوس......

کورش
چهارشنبه 3 تير 1388 - 10:53
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

نخیر جناب آقای سجاد پور

به نظر من ارتباط دادن اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز مردم به نتایج این رای گیری هیچ ارتباطی به دخالت خارجی ها و براندازی نظام فعلی ایران ندارد.

این تصور شما و همفکرانتان را به نام "توهم توطئه" یا هر اسم دیگری بنامیم متاسفانه باید آگاه باشید که نمی شود تا قیام قیامت برای ترور هر اعتراض مدنی و مطالبه مردمی مطابق سنت قدیمی آنرا به خارجی ها و افراد آشوب طلب و منافق و غیره ربط داد...

تا جاییکه من آگاهی دارم درصد بسیاری از اهالی سینما و فرهنگ به نتایج انتخابات 88 اعتراض دارند اما بیم آن دارند که به محض بیان اعتراضشان بازهم به بیگانگان و عوامل نامرتبط دیگر متصلشان کنند !

و بازهم متاسفانه به نظر می رسد که دولت فعلی به دلیل فقدان اعتماد به نفس و احساسی که بیشتر ناشی از دلهره و اضطراب به نظر می رسد با شدت هرچه تمامتر با هرگونه اعتراض مدنی در این زمینه برخورد می کند.

سپاس

پوریا
چهارشنبه 3 تير 1388 - 11:26
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

ایول محمد مهدی عسگرپور..سجادپور چی میگه حالا؟ اینم دیگه شد مدعی؟ چرا هنرمندا باید موضع گیری کنن؟ این باید از کجا اومده؟ و منظورش از مصاحبه با رسانه بیگانه خانم معتمدآریاس که با بی بی سی صحبت کرد؟ واقعا که

تینا
چهارشنبه 3 تير 1388 - 13:1
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

این جمله سجادپور خیلی خوب بود:

به اينان بگوييد همراهي با جهت باد هم حدي دارد...

علی سیدصالحی
چهارشنبه 3 تير 1388 - 13:18
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

اقای سجادپور مسلما شما هم میدانید حساب مردمی که اعتراض دارند از اشوبگران جداست.

سکوت خانه سینما از دامن زدن به اختلافات و هرج و مرج جلوگیری میکند. ولی چرا شما به خانه سینما ایراد میگیرید؟چرا؟ اینقدر حرص خوردن برای چیست؟!


چهارشنبه 3 تير 1388 - 14:36
-1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقاي عسگرپور به شما افتخار مي كنم، سجادپور ننگ بر شما كه خود را چنين ارزان مي فروشيد

vosoghi36gmail.com
چهارشنبه 3 تير 1388 - 15:9
-4
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

جناب آقای عسگر پور در دامی که برایتان پهن شده بود افتادید ،آقای سجاد پور همین را میخواست تا برای همیشه تاریخ سینمای ایران وابستگی جماعت شما را مستند داشته باشد.چرا باید شما که برای مطرح شدن در سینمای به قول خودتان جهانی نیازمند حمایت های آمریکا،انگلیس ،اسرائیل و... هستید برعلیه آنها و مزدورانشان موضع گیری کنید آنوقت دیگر چه کسی برای قماش شما کارت دعوت می فرستد باور شما که در پستو های روشنفکری آلوده به چرب و شیرین دنیا هستید نباید هم این مردم و انقلاب را درک کند که اینچنین به آنها میتازید .و آنها را هم رای سجاد پور می نامید .مردم ازنظر شما همین جماعت بی دردی هستند که دور وبرتان را گرفته اند ما افتخا ر میکنیم که بر سر سفره دولتی بنشینیم که ولی نعمتش مردم و هویتش ریشه در اسلامیت و ایرانیت دارد ما نان خود را بزعم شما در سفره چرکین آمریکا و ایادیش جستجو نمیکینم اگر شما نمی توانید به صراحت موضع گیری کنید لااقل دم فرو ببندید تا شاید این اندک آبروی نداشته برایتان حفظ شود هرچند که شما با این موضع گیری گرین کارت های خود را ضمانت کردیداینرا میگذاریم برای اهلش که جنابعالی خیلی خوب با آنها مانوسید


چهارشنبه 3 تير 1388 - 15:11
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

تشنه ام تشنه ی آبهای شمالم

عاشم عاشق ریگهای کویرم

آرزوم مردن در روز بزرگه

سنگ قبرم باشه از البرز پیرم

فریاد
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:15
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

قادری در اینجا رو گل بگیر.اصلآ قسمت نظرات رو ببند تا خون به دل ما نکردی.بسسسسه دیگه.تو چرا؟ البته توقعی ازت نمیرفت.

شهره
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:19
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقاي سجاد پور اگر كسي با شما و امثالتان هم عقيده نباشه يه خود فروشه،اغتشاش گره و مردمي نيست.هان؟

اين لحن حرف زدن ديگه خيلي قديمي شده لطفا يه بهانه بهتر جور كنيد.

البته تا زماني كه هنرمندان ما همين طور به سكوت خودشون ادامه بدهند واقعا از ما در برابر اين تهمتها كاري ساخته نيست.پس كجا ست اين شجاعتهايي كه شعار ميكنيد در فيلمهاتان؟

دم آقاي عسگر پور هم گرم.

دوست
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:26
-1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

با دوست خوبم کورش موافقم.

ما ایرانیها سالهاست داریم با تئوری « توهم توطئه از سوی بیگانگان» و « دشمنان خیالی و موهوم » زندگی می کنیم.

دشمن در بین خودمان است.

الهه
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:37
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

ای بابا چرا تا یکی حرف می زنه همه به حساب جهت وزش باد و حمایت دولت و پول و ... می گذارند.

درسته کسی که با رسانه های خارجی مصاحبه می کنه نامردی کرده و هنرمند نیست خانه سینما هم باید بهش تذکر بده ولی نه این که: " خانه سينما بايد او را از اين صنف اخراج كند"

وگرنه می شه یه بی غیرت وطن فروش مثل مخملباف.

البته آقای عسگرپور هم خیلی بدبینانه با قضیه برخورد کردند انگار منتظر بودن یه نفر یه چیزی بگه حسابی جوابش رو بدن . خیلی بد برداشت کردن!!

پروانه ناپروا
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:37
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

به گفته مجیدی: سجادپور تقوا پیشه کن.تلویزیون رو قرق کردین کافی نیست؟؟

ازاد
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:50
-1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

مردم ایران در حال حاضر بسیار تیز و هوشیارند. هنرمندان وطن فروش در مدت کوتاهی از صحنه هنری و فرهنگی کشور عزیزمان حذف خواهند شد. خودشان با دست خودشان تیشه زدند به ریشه خودشان. مرگ بر خائنین به نظام و ولایت فقیه. متاسفانه کسانی که از منافقین و ضد انقلاب حمایت می کنند در کشور ما زیادند و متاسفانه در جبهه مخالف دولت بیشترند. خودم در این مدت و در بین اقشار معمولی مردم در اتوبوس و تاکسی در میان اجتماع شکست خوردگان انتخابات حرفهایی در ...شنیدم که واقعا جا خوردم....و در میان اقشار هنری و سینمایی کشور هم کم نیستند این افراد که راه به راه و پشت سر هم بیانیه ارسال می کنند که ما فلان می کنیم و بهمان. امیدوارم هرچه زودتر این افراد مجبور به ترک وطن شوند تا در پناه کشور انگلیس و فرانسه و.... بهتر بتوانند به دشمنی با نظام ادامه دهند. امین

÷ری
چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:56
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

همین که میان سیاه لشکرای اخراجی ها و یوسف پیامبر هنرمند جلوه میدن و میگن بیانیه امضا کردند که تظاهرات یا به قول اینا (( اغتشاشات !!! ))) تموم بشه یا اقای خسروی میاد نامه کمال تبریزی و مجید مجیدی و ... را چپه می خونه تا به نفع خودشون باشه و هزارتا مثل دیگه همه نشانه ی این هست که خانه سینما بشه پادگان سینما ... حتما در برنامه ریزی های بعدی شون هست شهر که پادگان شده امیدوارم با همت افراد شجاعی چون جناب اقای عسگرپور افکار پلید این قشر از بین برود

به امید ایرانی سبز و ازاد

اقای شوخ
چهارشنبه 3 تير 1388 - 18:50
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

چگونه رای خود را پیدا کنیم؛ یا رای من کو؟

راه‌های متنوع و بسیاری برای پیدا کردن یک رای، در صورت گم شدن آن وجود دارد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

1- بدیهی‌ترین و ساده‌ترین راه، رای ندادن است! بله! کسی که رای نداده است، نگران گم شدن رای‌ هم نیست.

2- چاپ آگهی مژدگانی در مطبوعات، به شخص یا گروهی که رای شما را پیدا کند.

3- روش سریال‌های ایرانی! مراجعه به کلانتری‌ها، بیمارستان‌ها و در نهایت پزشکی قانونی برای پیدا کردن رای گم شده.

4- برگ رای خود را به یک تکه نخ ببندید و قرقره را در دست خود نگه دارید تا هر وقت لازم شد با دنبال کردن نخ، به رای خود رسیده و آن را پیدا کنید.

5- نوشتن کلمات و عبارات دیگری روی برگ رای مانند:

الف: نوشتن نام و نام خانوادگی خود بجای نام و نام خانوادگی کاندیدای مورد نظر روی برگ رای! با این روش، هر فردی می‌تواند برگه رای خود را از میان میلیون‌ها برگ رای پیدا کند. نوشتن نام کاندیدای مورد نظر، روی برگ رای هم پیشکش!

ب: اگر می‌خواهید زحمت پیدا کردن برگ رای را به خود ندهید، می‌توانید کنار نام و نام خانوادگی خود که روی برگ رای می‌نویسید، عباراتی مانند !@Ã�÷٪ و یا ##@Ã�× را خطاب به یکی از مسوولان شمارش آرا بنویسید تا خود او شخصاً به همراه برگ رای بیاید و شما را پیدا کند و باقی ماجرا. برای سهولت و تسریع هرچه بیشتر در کار، آدرس، کدپستی و تلفنتان را هم ذکر کنید.

ج: نوشتن مقادیری دعا و نفرین و حدیث جعلی در برگ رای. مانند نوشته‌هایی که ابتدای بسیاری از کتب ادعیه، در مساجد و اماکن زیارتی توسط پیرزن‌ها نوشته می‌شود. برای نمونه یکی از آن‌ها را ذکر می‌کنم: "از میرزا آغا شپشی، شاگرد مرحوم قشنگ‌دره‌ای نقل است که: هرکس برگ رای یک نفر را هپلی هپو کند، خدا وی را سنگ و فرشتگان برایش شکلک در می‌آورند ..."

6- اغتشاش، آشوب، تخریب اموال و اماکن عمومی، هوچه‌گیری، آتش زدن اتوبوس، سطل آشغال و قس علی هذا.

تحقیقات و بررسی‌های علمی نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین آتش زدن سطل آشغال و پیدا شدن رای‌های مفقوده موجود است. برفرض مثال (یا همان محال)، اگر شما یک رباینده رای باشید و در شهر هیچ سطل آشغالی برای دور ریختن رای‌هایی که ربوده‌اید وجود نداشته باشد، آیا باز هم دست به ربودن رای می‌زنید؟

کمترین تخلفات در زمینه انتخابات در کشورهایی صورت می‌گیرد که کمترین سطل زباله را دارند.

7- و بالاخره آخرین، بدترین و غیرممکن‌ترین روش که با هیچ منطقی جور در نمی‌آید، پیگیری از مراجع قانونی و مرتبط می‌باشد.

اقای شوخ
چهارشنبه 3 تير 1388 - 18:56
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

روش‌های ژیگول، نانازی و بوس بوسی برای اعتراض

با توجه به وقایع اخیر، بسیاری از گروه‌های معترض، لیستی از روش‌های ژیگول، نانازی، بوس بوسی و شصت درصد قانونی را که علاوه بر ادامه دادن به تظاهرات آرام خیابانی می‌بایست به منظور اجرای نافرمانی‌های مدنی و احقاق حق صورت بگیرد، ارائه کرده‌اند. در نوشتار زیر، به نقد و بررسی برخی از روش‌های مطرح شده می‌پردازیم:

1- اعتصابات گسترده خصوصاً در صنعت نفت

توضیح: این روش فقط در تابستان‌ها و در مناطق گرمسیری جواب می‌دهد، چون زمستان‌ها سرد است و به محض اینکه دو ثانیه گاز قطع بشود قندیل می‌بندید.

2- بیرون کشیدن پول از بانک های ‌دولتی

توضیح: با هجوم مردم به بانک‌ها، عابر بانک‌ها که بیست و پنج ساعته در حال سرویس‌دهی هستند به دلیل حجم انبوه کاری مختل شده و از کار می‌افتند. مردم ما هم که ماشاالله هزار ماشاالله حوصله ایستادن در صف بانک‌ها را ندارند؛ پس بنابراین این روش هم موثر نیست.

3- نپرداختن فیش های آب و برق و گاز و خلافی رانندگی و پلیس راه و همچنین نپرداختن مالیات ماشین و کسب و کار و...

توضیح: شما قبضت را نپرداز! هیچ مشکلی نیست! سازمان‌های مربوطه هم آن قدر عاشق چشم و ابرویتان هستند که تا هروقت که عشقتان بکشد به شما بصورت رایگان سرویس‌دهی می‌کنند تا شما با خیال آسوده به اعتراضت بپردازی

4- حرکات هماهنگ اجتماعی از قبیل بوق زدن، دیوار نویسی، پخش اعلامیه و شب‌نامه، بی‌حرکت ایستادن در یک ساعت خاص به مدت مثلاً دو دقیقه (چه پیاده چه با ماشین) و راه‌های دیگری که همه باید هم فکری کنند و پیشنهاد بدهند.

توضیح: این مورد الحق و الانصاف نیاز به توضیح ندارد. مخصوصاً "بی‌حرکت ایستادن در یک ساعت خاص به مدت مثلاً دو دقیقه" که آدم را یاد بازی "تامی تامی اسکلت" که در کودکی انجام می‌دادیم، می‌اندازد. اگر گروهی توانست دو دقیقه بی‌حرکت بایستند و بعد خنده‌شان نگیرد، من ... هستم

5- تشکیل هسته‌ها و شبکه‌های ارتباطی موثر (زنجیره‌ی ایمیل، تلفن، بلوتوث و ...)

توضیح: تلفن را که فراموش کنید چون خرج دارد و هیچ کس زیر بار قبض تلفن نمی‌رود. ضمناً اگر از جان کامپیوتر و موبایلتان سیر شده‌اید، هر ایمیل و بلوتوثی را بپذیرید تا ویروس‌های عزیز، خواهر و مادر سیستم و موبایلتان را با هم پیوند دهند

6- وضع تحریم‌های سازمان داده شده علیه حامیان کودتا (برای مثال صدا و سیما و ...)

توضیح: باشد! موردی ندارد! شما صدا و سیما را تحریم کنید، صدا و سیما هم وقتی که شما را تحریم کرد و دیگر "افسانه جومونگ" را پخش نکرد، آن وقت می‌بینیم کی به کیه!

7- تلاش برای دوستی با نیروهای نظامی و انتظامی و بیسجیان برای کشاندن آن‌ها به آغوش مردم و شرکت در اعتراضات.

توضیح: فکر کنم از وقت خوابتان گذشته است. بوس، جیش، لالا ...

8- تقاضا از بزرگان و سردمداران اعتراض (آقایان و خانم‌های ایکس و وای و زد و ...) به منظور ایستادگی در برابر کودتاچیان

توضیح: عذر می‌خواهم! اگر اینها همین یک کار را هم نخواهند بکنند، پس انتظار دارید بقال سر کوچه ما ایستادگی کند؟

9- جبران خسارت و دلجویی کردن از کسانی که در این وقایع آسیب‌های جدی دیده‌اند و یا می‌بینند.

توضیح: فرق بین آسیب جدی و شوخی را کسی می‌داند؟

ضمناً با پیشرفت علم مطمئناً امکان شبیه‌سازی درگذشتگان و قربانیان حوادث بوجود خواهد آمد. (پاورقی: دالی و رویانا را بخاطر بیاورید!)

10- جلوگیری از پخش اخبار غیرموثق و شایعاتی که باعث رعب و وحشت می‌شود.

توضیح: این خوب است. نباید اجازه دهیم اخبار کذب منتشر شود. اخباری مانند حمله گودزیلا و گیدورا به تهران، فوران آتشفشان در اصفهان و ...

بله! با توجه به وقایع اخیر، بسیاری از گروه‌های معترض، لیستی از روش‌های ژیگول، نانازی، بوس بوسی و شصت درصد قانونی را که علاوه بر ادامه دادن به تظاهرات آرام خیابانی می‌بایست به منظور نافرمانی‌های مدنی و احقاق حق صورت بگیرد، ارائه کردند که به نظر بنده و بسیاری از کارشناسان، سنگین‌تر است که ارائه نکنند!!!

اقای شوخ
چهارشنبه 3 تير 1388 - 18:59
-2
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

دوم دودوم دوش دوم داراراراراراااااام ریم رارارارم بوووف ( صدای تیتراژ آغاز برنامه )

مجری: با درود و بدون نام و یاد خدا. با شما هستیم با یکی دیگه از سری برنامه های میزگردی با شما از شبکه صدای آمریکا (VOA).

داراراراراراااااام ریم دودوم دوش دوم رارارارم بوووف ( موزیک و تصویر )

مجری: بله در روزهای اخیر شاهد برگزاری انتخابات در ایران بوده‌ایم. هر چند که پرداختن به چرایی و چگونگی تقلب واقعاً کار بی‌فایده‌ای است ولی ما می‌پردازیم. با ما باشید...

بیق لالالا دیم دیم دودوم دوش دوم رارارارم ( موزیک و تصویر )

مجری: خب، امشب بعنوان کارشناس برنامه در خدمت آقای وطنپرست هستیم. آقای وطنپرست بفرمایید.

وطنپرست: بله. درود. اصولاً همه دارن حرف مفت می‌زنن و من معتقدم که هیشکی نباید حرف مفت بزنه. ببینید، من خودم بعنوان کسی که سابقه زندانی شدن دارم و تا چشم فضولم در بیاید که چرا زندان بوده‌ام، چون مهم زندانی بودنه و خیلی هم آدم خوبی هستم، خدمت شما و همه‌ی ایرانی‌های گل که الان دارند صدا و تصویر منو می‌بینند و می‌شنوند از همین جا می‌گم که همه دارن حرف مفت می‌زنن و من معتقدم که هیشکی نباید حرف مفت بزنه.

مجری: بله. خب مث اینکه بیننده‌ی محتری روی خط هستند. بفرمایید عزیزم.

بیننده: اللللللو. هاااااای.

مجری: بله. عزیزم. بگو جیگرم. اسمتو بگو و بگو از کجا زنگ می‌زنی قربونت برم الهی.

بیننده: من پانته آ هستم و از ایران زنگ می‌زنم و مجرد هم هستم و اصلاً هم قصد ازدواج ندارم. من می‌خواستم بگم که من شب انتخابات یه خواب بد دیدم و صبح که از خواب پا شدم دیدم رختخوابم خیسه! بعد که رفتم تعبیر خوابمو دیدم، نوشته بود که یعنی تو یه کاری آب می‌بندن. من فکر می‌کنم معنیش این میشه که توی انتخابات آب بستن و مث آبگوشت که آبشو زیاد می‌کنن رای‌های اون آقاهه را که نمی‌خوام اسمشو بیارم را توش آب بستن تا زیاد بشه. البته بگم‌ها، ما اینقدر با کلاسیم که آبگوشت نمی‌خوریم. همش پیتزا می‌خوریم.

وطنپرست: عزیز خوشگلم، پیتزا را با چه نوشابه‌ای می‌خوری؟

بیننده: با نوشابه مشکی.

بوق بوق بوق (صدای بوق تلفن)

مجری: جناب وطنپرست تحلیلتون را از صحبتهای این بیننده بفرمایید.

وطنپرست: بله. دقیقاً درست می‌گفت این عزیز دل. شما شنیدید که اینکه این هموطن دوست داشتنی و بوسیدنی، نوشابه سیاه می‌خورن به نوعی نشانگر تیرگی اوضاع داخل و روح خسته و خفقان حاکم بر جامعه است و اصولاً همه دارن حرف مفت می‌زنن و من معتقدم که هیشکی نباید حرف مفت بزنه.

مجری: جناب آقای وطن پرست، شما ... بله بیننده‌ی دیگه‌ای روی خط هستند. بفرمایید.

بیننده: هه هه هه! آقا بنظرم من تقلب شده. هه هه هه!

وطنپرست: دوست عزیز دلیل شما چیه؟

بیننده: هه هه هه! همین خنده‌ی من! من افسردگی حاد دارم و روزی یه مشت قرص می‌خورم. هیچ وقت هم نمی‌خندم. ولی چند روزه که دارم می‌خندم و همین نشون می‌ده که تقلب شده. باور کنید تقلب شده. به جون مادرزنم که می‌خام سر به تنش نباشه تقلب شده.

مجری: دوست عزیز شما از کجا تماس می‌گیرید؟

بیننده: من در بند بودم و الان فراری هستم و نمی‌تونم جایم را بگم.

وطنپرست: شما از کدوم زندان فرار کردید؟

بیننده: من از امین آباد تهران (پاورقی: دیوانه‌خانه‌ای در تهران) فرار کرده‌ام. اونجا هر شب اغتشاشه. من و دوستانم هر شب اونجا داد می‌زنیم و همش من را می‌برند انفرادی.

بوق بوق بوق (صدای بوق تلفن)

وطنپرست:باور بفرمایید جناب مجری، امین آباد از مخوف‌ترین زندان‌های ایران است که من خودم مدت‌های زیادی در زندان‌های آنجا بوده‌ام.

مجری: دیروز و امروز سران کشورهای اروپایی و آمریکایی در صحبت‌های خود اشاره به نقض حقوق قانون بشر در ایران کرده‌اند و شما چطور می‌تونید بعنوان یه کارشناس سیاسی بفرمایید که تحلیل ما از رویکرد رو به جلوی استراتژیک چی می‌تونه باشه که زیرساخت‌های جهان سوم را در قبال باراک اوباما؟

وطنپرست: بله. من جا داره یاد کنم از دوست خوبم زنده یاد وطندوست که جزء اپوزوسیون کوبیسم بودند.

مجری: خب؟!!! ... خب! بله! بیننده ی دیگری پشت خط هستند. بفرمایید.

بیننده: من ویدا هستم. از حقوق زنان جنبش. من معتقدم درس‌های زیادی میشه از این انتخابات گرفت. من خودم از بعد از این انتخابات به این نتیجه رسیدم که شوهرم را مجبور کنم که غیر از من بره و از دو سه تا از شهرهای پر جمعیت ایران زن بگیره تا برای دوره بعدی که قراره کاندید بشه، رای آوردنش توی اون شهرها تضمین باشه.

بوق بوق بوق (صدای بوق تلفن)

وطنپرست: ما باید به داشتن یه همچین زنان روشنفکری افتخار کنیم. من بعنوان عضو کوچکی از جامعه بانوان(!!!) از همه خانم‌ها می‌خواهم که بیاییم و به حرف این خانم روشنفکر گوش بدیم و ...

مجری: بله. جناب وطنپرست اجازه بفرمایید تا تعدادی از ایمیل‌های رسیده از طرف بینندگان را بخوانیم.

شهره از آلمان نوشته که من الان چند روزه که یه حالی هستم. لطفاً یه کاری بکنید که من یه حالی نباشم. مرسی.

کامبیز از سوسول آباد تهران، عکس سگش را فرستاده و نوشته که پوپوی من برنامه شما را خیلی دوست داره و هر وقت تصویر آقای مجری را می‌بینه میاد و صفحه تلویزیون را لیس می‌زنه.

مژگان از فرانکفورت نوشته که من الان چند روزیه که اعتصاب غذا کرده‌ام و عصرانه نمی‌خورم.

خب جناب وطنپرست از اتاق فرمان اشاره می‌کنند که وقت برنامه تمام شده. در پایان اگر صحبتی و ناگفته‌ای در مورد انتخابات و اوضاع سیاه و خفقان و بد و بی‌ادب و بی‌تربیت و پیف و من دیگه قهرم ایران دارید بفرمایید.

وطنپرست: نخیر من صحبتی ندارم و همه‌ی حرف‌هایم را زدم ولی ای کاش فرصت بیشتر بود تا همه‌ی حرف‌هایم می‌زدم و اصولاً همه دارن حرف مفت می‌زنن و من معتقدم که هیشکی نباید حرف مفت بزنه.

مجری: بسیار سپاسگزارم جناب وطنپرست. به امید اینکه ایرانی نانازی و خشگلی داشته باشم و اینقدر پیف نباشه، همه‌ی شما بینندگان عزیز و بخصوص تو، پوپوی عزیزم را بوس می‌کنم و با یه ترانه با صدای مانی ساسکن بای بای می‌کنم.

(ترانه با صدای مانی ساسکن)

او او او اوه مای گاد

بیا بریم قربونت برم برقصیم

او او او اوه مای فیورت!

من دلم می خاد که برگردم و بخونم توی چشمات

کبوتر می‌شم و می‌رم هوا برای دستات

من و تو همیشه / تو و من همیشه / بیا بریم تو بیشه /

آره آره آرررره / آخه تا سه نشه بازی نمی‌شه ...

حامد
چهارشنبه 3 تير 1388 - 21:40
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

فقط مي تونم بگم يك مشت احساساتي كه حرف زدنو خوب بلديد...كافه نشين ها

شم
چهارشنبه 3 تير 1388 - 22:16
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر..........................

پری
پنجشنبه 4 تير 1388 - 0:40
-1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

...مرحبا بر شما آقای عسگرپور

پاپا
پنجشنبه 4 تير 1388 - 1:40
1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

این توهم توطئه ،بهانه ایست برای سرکوب معترضین و .

زورگویی به اکثریت. این نیز بگذرد اقای سجادپور.

محمد
پنجشنبه 4 تير 1388 - 12:31
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

مرگ بر هنرمند آشوب طلب - مرگ بر هنرمند خائن - مرگ بر هنرمند مزدور

علی
پنجشنبه 4 تير 1388 - 12:33
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقای شوخ خیلی بی مزه ای.سعی کن نمکتو نه داری واسه جمع های قشنگ خانوادگیتون!

الفی
پنجشنبه 4 تير 1388 - 15:24
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

اين اقای سجادپور ادم ياد صدا و سيما می اندازه ،معلوم نيست داره کی رو فريب میده، هر کسی فقط یه ابسيلون به مردم نزديک بشه می تونه بفهمه که توطئه ای در کار نيست/

داره از کدوم قرائن و شواهد حرف می زنه ؟ هر چند ساده انديشی بهتر از جيره خواريه.

حامی
پنجشنبه 4 تير 1388 - 16:49
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آشوب‌هاي خياباني؛ ادامه منطقي تبليغات انتخاباتي موسوي

بخش مهمی از غوغاسالاري‌ها و نافرماني‌هاي مدني اخير، نتيجه طبيعي تمايلات هيجاني است که ستاد ميرحسين موسوي وارد فضاي تبليغات انتخاباتي كرد. نگاهي به سير تحولات کنوني بويژه آنچه از سوی یاران سیاسی و گروهی و برخی عناصر اجتماعی موسوي قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري دهم حادث شده است، گوياي تهي شدن عقلانيت و چيرگي احساس در رفتار اجتماعي - سياسي آنهاست که اين، حاصل استراتژي تبليغي ستاد وي و توجيه تبديل دشمنان پيشين به دوستان کنوني و پيوست‌هاي کاذب سياسي حول آخرين نخست وزير، تفسير مي‌شود.

بدون ترديد، رقابت با کانديدايي که به عنوان رئيس جمهور مستقر، سابقه 4 سال خدمت را در توشه دارد، نيازمند تلاشي وافر به منظور کسب اعتماد مردم براي سپردن قوه مجريه کشور است. از آنجايي که اين مهم، با توجه به دوري 20 ساله مهندس موسوي از معادلات قدرت امري دشوار مي‌نمود، ستاد انتخاباتي وي با تدوين استراتژي «تبيين، تبليغ و تهييج» کوشيد با ايجاد جنگ رواني عليه دولت، پيروزي وی در انتخابات را امری حتمی جلوه دهد.

در حقيقت با دروغ‌پردازي، شايعه‌پراکني غيرواقعي و تحريف واقعيات به عنوان يکي از اصلي‌ترين راهبردهاي شکست حريف، احساس و عاطفه جايگزين عقل شد. اين مسئله که در علوم رسانه به «برچسب‌زني» و «انگاره‌سازي» تعريف مي‌شود، به عنوان يکي از راه‌هاي برخورد رواني با موضوع‌ها و شخصيت‌ها از طريق ايجاد يک حوزه معنايي منفي، باورپذيري را به واسطه تکرار براي ذهن مخاطب ممکن مي‌سازد به نحوي که نگرش مخاطب نسبت به امر غيرواقعي کاملاً همسو با جهت‌گيري مورد نظر قرار مي‌گيرد.

پس از غلبه فضاي انتخابات در کشور و افزايش سفرهاي انتخاباتي رقيب، پوچي اين توهم مشخص شد و کارگزاران جنگ رواني، از کشيده شدن انتخابات به دور دوم سخن به ميان آوردند.

همزمان با اين رويداد، از يکسو پروژه تهديد نقاط استقرار و حياتي نظام اسلامي و بحران‌سازي به منظور ترديد در سلامت انتخابات پي گرفته شد به گونه‌اي که بسياري از نهادهاي قانونمند کشور مورد تخطئه قرار گرفت و مسئله‌اي تحت عنوان «کميته صيانت از آرا» علي‌رغم اعلام سخنگوي شوراي نگهبان درخصوص غيرقانوني بودن تشکيل چنين کميته‌هايي، عنوان شد و از سوي ديگر، شبکه شورش خياباني به منظور واداشتن حاکميت به تمکين از خواسته‌هاي غيرقانوني اين جريان سازماندهي شد.

با اين وجود، دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سراسر کشور و برخي نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در اقصي نقاط جهان در کمال صحت و آرامش برگزار شد اما هيجاني شدن فضا و متروک شدن عقلانيت در تبليغات انتخاباتي، منجر به ظهور اغتشاشات سياسي گرديد. اين معني با کنفرانس غيرقانوني مطبوعاتي ميرحسين موسوي در ساعات پاياني روز جمعه 22 خرداد و اعلام پيروزي در انتخابات عينيت يافت.

در همين راستا، تجمعات غيرقانوني توأم با خشونت در اطراف وزارت کشور و خيابان‌هاي منتهي به آن، درگيري با نيروهاي انتظامي، تخريب اموال عمومي و تسري اين آشوب‌ها به ساير نقاط شهر بر التهاب فضا افزود. در همين حال که انتظار مي‌رفت ميرحسين موسوي آشوبگران را به آرامش فراخواند، اين نامزد تحت تأثير کميته راديکالي که مي‌کوشيد شکست اصلاح‌طلبان در اين دوره از انتخابات را در اقدامي فرافکنانه، به محيط بيروني جريان خود منتقل کرده و آن را به مثابه پيروزي بنماياند تا بتواند از اين طريق، موجبات تداوم حضور بحران‌زاي خود را در قدرت و عرض اندام در انتخابات‌هاي آتي فراهم آورد، با انتشار بيانيه‌هاي تندي، هرچه بيشتر فضا را براي آشوب گسترده‌تر تشجيع کرد.

بايد توجه داشت که اين رفتارها، ناشي از همان هيجاني شدن فضا و استراتژي تبليغي موج گونه ستاد موسوي است که در آن آشکارا عقلانيت مسخ گرديد و با تمايزگذاري ميان شهروندان، شکاف در جامعه آغاز شد. از آنجايي که راهبرد بهره‌گيري از عقلانيت ابزاري به مثابه اهرمي براي تسلط بر محيط و استراتژي خياباني ستاد موسوي نتوانست افکار عمومي را با خود همراه سازد، بديهي بود که اين هيجانات، در اوج ناکامي شکست در انتخابات، رفتارهايي ناهنجار از خود بروز دهد.

بويژه تأکيد موسوي و یاران سیاسی اش به شرکت آراي خاکستري (به معناي کساني که تا لحظه انتخابات تصميم نگرفته‌اند به کدام نامزد رأي بدهند) در انتخابات و انتقال توهم پيروزي به ديگران در شرايطي که دامنه انتظار آنان وسعت مي‌يافت، اساساً ناتواني مديريت هيجانات کنوني را قابل پيش‌بيني مي‌نمود. از اين رو، سخن به گزافه نيست که ادعا کنيم اغتشاشات و آشوب‌هاي خياباني، ميوه تلخ و زهرآلودي است که از درخت غوغاسالاري و شانتاژ بار آمده است


جمعه 5 تير 1388 - 1:23
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

محمد و علی یک نفر نیستند؟!

12:31 و 12:33!

علی
جمعه 5 تير 1388 - 1:51
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

خیلی با مزه ای اقای شوخ.

با نمک


جمعه 5 تير 1388 - 3:22
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

با خودتون رو راست باشين سينما اين 4 سال به كجا رسيد؟

ناكجااباد لابد...

تقوا پيشه كنيد مخصوصا شما اقاي قادري!!!!

محمد
جمعه 5 تير 1388 - 6:37
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقای سجاد پور من از ضعفای سینما هستم و خواهشم این است تخت لوای نان من و دین و خدا و اسلام و عدالت و مهرورزی(یعنی با همان ترفندهای کهنه رئیس جمهور محبوبتان ) به جنگ حقیقت نرو که این سلاح کخوف و کثیف فقط چند صباحی کارکرد دارد.

تو را به خدا دست از سر ما ضعفا بردارید و این قدر مارا آلت دست خود و حربه ای برای کوبیدن بر سر خدا و انسانیت نسازید.


جمعه 5 تير 1388 - 8:52
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

برای آقای شوخ متاسفم که زندگی رو با لودگی می گذرونه . حتما خون های ریخته شده هم از دید شما ، آب انار و شربت آلبالو هست ، آره ؟ نوش جانتون !!!!!!!!!!!!

پروا
جمعه 5 تير 1388 - 12:38
6
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقای شوخ مطالبت رو بده کیهان.حتمآ چاپ میکنه.

نیروانا
جمعه 5 تير 1388 - 14:34
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

اقای قادری !

واقعا باعث تاسفه که توی این سایت نظراتی امثال نظرات مضحک و مزخرف اقای شوخ تایید میشه!

اینجا مثلا یک سایت فرهنگی هنریه و نباید به جایی برای اظهار نظر انسان های بی فرهنگ و بی ریشه تبدیل بشه !!

لطفا تجدید نظر کنید.

بهنام
جمعه 5 تير 1388 - 18:5
-1
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

سلام.آقای سجاد پور ,صحبت بسیار است و جا و زمان مثل همیشه اندک... پس خیلی خیلی مختصر بگویم:.من فکر می کنم اگر مردم بسیار بیشتر از این تعداد -یا حتی بیشتر مردم ایران -که برای گرفتن کمترین حق خود به خیابان آمده بودند را می دیدید, باز هم از کلمات ناشایست (آشوبگر و خس و خاشاک معروف !! و احیانا اراذل و اوباش ) استفاده می کردید. و فقط همان تعدادی که از ترس جرات اظهار نظر و وجود نداشتندیا ندارند و یا طرفداران خودتان را مردم می نامید!...در همان جا یک خواهش از شما دارم: لطفا یک آمار منصفانه بگیرید تا ما هم بدانیم که چند میلیون آشوبگرو اراذل و اوباش !! در کشور وجود دارند ؟ و همچنین تعداد ملت ایران !! که شما هم یکی از آنهایید را یدانیم ؟!.... آیا از خدایی کردن و به جای خدا محکوم کردن خسته نشده اید؟ آیا نباید به جای خدایی کردن بنده بی آزار و مومن و دوستدار مردم باشید ؟ تا کی( شما و همفکرانتان ) می خواهید به جای مردم فکر کنید...رای دهید و تصمیم بگیرید ؟! ....همان طور که گفتم سخن بسیار است و متاسفانه فرصت و مجال اندک ....

الهه
جمعه 5 تير 1388 - 23:31
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

جالبه نیروانا جان کلی مطلب تو این سایت یاد گرفتیم

هر کی نظرش مثل شما نباشه بی فرهنگ و بی ریشه است!!!!!!!!!!

بهتره شما تجدید نظر کنید

الهه
شنبه 6 تير 1388 - 1:9
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آیا کسانی که روی پشت بام ها الله اکبر می گویند و صدایشان همه جا می پیچد اراذل و اوباشند؟!!

آیا آنها صهیونیستند؟!! و یا از آنان حقوق دریافت می کنند؟!!

31 سال از انقلاب گذشته. تا چه زمانی می خواهید از توهم توطئه سخن بگویید؟!!

الهه
شنبه 6 تير 1388 - 1:13
0
موافقم مخالفم
 
سجادپور: این سکوت مرگبار خانه سینما در برابر آشوب‌های اخیر برای چیست؟ / پاسخ عسگرپور: شما می‌خواهید خانه سینما را به پادگان سینما تبدیل کنید/ پاسخ سجادپور: رانت خوارهای سینما بر شما مسلط شده‌اند، کی از تفتیش عقاید حرف زد؟

آقای شوخ یادت نرود که اینجا سایت آدمهای اهل فرهنگ و هنر، و فرهیخته است. بهتر است مطالب بی مزه ات را در این شرایط بحرانی که هیچ کس حال خندیدن ندارد...

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.36923503876 seconds.