یادداشت امیر قادری درباره حرف‌های هدیه تهرانی و مراسم فرش قرمز سایت "سینمای ما"
تا کی قرار است این مردم را عقب‌مانده نگه داریم؟

سینمای ما- امیر قادری: امیدوارم فردا سر فرصت درباره‌اش بنویسم، اما فعلا همین قدر بگویم که پاسخ هدیه تهرانی این نیست. ایشان نیامده سر مراسم فرش قرمز؛ بعد عوض این که درباره آمدن یا نیامدن‌اش صحبت کند و این که قولی داده یا نداده، به سنت معمول این مملکت، رفته سراغ پند و اندرز که اصلا با توجه به شرایط مملکت لیموزین سوار شدن و روی خط قرمز قدم زدن را صلاح نمی‌داند. این چه حرفی است آخر؟ چرا همه دنیا بتوانند و ما نتوانیم؟ تا کی قرار است این مردم را کتک خورده و تو سری خور ببینیم؟
دوران این قبیل چپ‌‌زدن‌های متظاهرانه به نظرم تمام شده است. کاش نیما حسنی‌نسب در پاسخ‌اش از همان روش هدیه تهرانی وارد نمی‌شد. نیما و سایت سینمای ما دارند در این مملکت کار خوب و درستی انجام می‌دهند. به‌مان یاد می‌دهند که همدیگر را تحویل بگیریم. که ما هم باید لیموزین سوار شویم و روی فرش قرمز راه برویم. دست‌شان درد نکند.
تا کی قرار است به روش خانم تهرانی این مردم را عقب مانده نگه داریم و اسم‌اش را بگذاریم مردم گرایی؟ شما بهترین باش. نگران مملکت‌ات نباش. خودش درست می‌شود. خیرت آن وقت به باقی مردم هم می‌رسد.


منبع : وبلاگ امیر قادری

به روز شده در : سه‌شنبه 1 تير 1389 - 13:19

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

پدرام آذرشیب
سه‌شنبه 1 تير 1389 - 14:22
0
موافقم مخالفم
 

دقیقا ً قبل از اینکه این خبر بیاید روی سایت من نظری همسو با امیر قادری در مورد بحثی که نیما حسنی نسب در سایت گذاشته داده ام و چه خوب که آقای حسنی نسب این بار آن کامنت را تأیید کند و مورد بررسی بچه ها ی سینمای ما قرار بگیرد .

مانی ها
سه‌شنبه 1 تير 1389 - 15:1
1
موافقم مخالفم
 
سوز حرفت

جناب آقای امیر قادری

متوجه باشید که مردممان به هیچ عنوان عقب مانده از منظری که شما به آن نگاه می کنید نیستند, ما مردم فهیم, باهوش و بزرگی داریم. اگر به نظر شما این مردم عقب مانده اند, حتما با لیموزین و فرش قرمز متجدد شده و پیشرفت چشم گیری خواهند کرد!!!؟می دانم هدیه تهرانی بسیار مهم است که شما این قدر به تکاپو و هیاهو افتادید. از خداوند برای همه شما شکیبایی و متانت آرزو مندم.

مازیار ستوده روان
سه‌شنبه 1 تير 1389 - 17:0
12
موافقم مخالفم
 

حق داری عصبانی باشی آقای عزيز. هديه تهرانی هر چی باشد آنقدر باهوش هست که با شرکت در بالماسکه دار و دسته شما و رفقا آب به آسياب خشک شما نريزد. شماها فکر نمی‌کنم اصلاً در جايی به اسم ايران زندگی کنيد وگرنه جرأت نمی‌کرديد وسط عزای يک مشت مردم دل‌خون اين جوری بندری بزنيد. حتی بدسلیقه‌گی نمايشگاه عکس هديه تهرانی که هم به بدنامی کشيد هم در زمان نامناسبی بود به اندازه بالماسکه مضحک ليموزين و فرش قرمز شما اين چنين استخوان در گلو بوده باشد. يک وقتی بود زياد بل بل می‌کردی که نبايد با انگ‌زدن، کسی يا فيلمی را رد کرد و بدر کرد. حالا هر کی با تیزهوشی حاضر نمی‌شود نردبام شما و رفقا شود یا هر کسی که به اصولی پایبند است، از دید شما چپ می‌زند و دوره‌اش سر آمده؟ گیرم اینطور باشد – که نیست - حالا دوره کی شروع شده؟ دوره شما نان به نرخ روز خورها؟


سه‌شنبه 1 تير 1389 - 18:48
2
موافقم مخالفم
 

تا زمانی که فرهنگ بهتر ما ایرانی ها با سیستم ساده زیستی تعریف شده باشد.... حرفهای خانم تهرانی از این که سوار شدن لیموزین صلاح نیست، کاملا درست هست!

راه اندازی فرش قرمز یک کار زیبای تشریفاتی است برای هنرمندان یعنی اشاره به هر گونه تلاش ویژه در راستای مهمان نوازی، احترام و امتیاز ویژه دادن به افراد مدعو. خانم هدیه تهرانی به صراحت راست می گوید. ما پراز تناقض هستیم!

بله ما سرشار از تناقض هستیم...............

وقتی دیدار یک هنرپیشه با یکی از نمایندگان دولت این همه توهم ایجاد می کند و غیره... چه تصوری می توان داشت از قبول دعوت برای فرش قرمز.

farhad radman
سه‌شنبه 1 تير 1389 - 22:33
4
موافقم مخالفم
 

baba jan cheghad pile mikonin be ham???l

bi khiale tahlile in ke chera ki nayumado ki oomad beshin...ino be karbaran migam.

chera az baziye fogholadeye hediye tehrani nemigin? chera ???l

bi nazir boood


سه‌شنبه 1 تير 1389 - 23:33
-4
موافقم مخالفم
 

مواااااااااااااااااااافقم، به شدت، به شدت... آره ديگه خودشون صد ميليون صد ميليون دستمزد بگيرن، ولي مردم گدا گشنه باشن كه اگه نباشن ديگه اينا رو تحويل نمي گيرن

كورش
چهارشنبه 2 تير 1389 - 5:25
2
موافقم مخالفم
 

جناب قادري از شما بعيده !!!

به نظرم راه رفتن روي فرش قرمز و ليموزين سوار شدن و يا خيلي كارهاي مشابه اين، از درون فرهنگ بورژووايي از جنس اروپايي بيرون آمده است.

من نمي گويم حرف هاي هديه تهراني در اين باب درست است و گرايش متظاهرانه به مردم گرايي كار درست و خوبي است. نه !

اما بايد ببينيم آيا ساير رفتار و كردار و اصولا" زمينه هاي اقتصادي و فرهنگي ما مشابه اروپا و آمريكا هست يا نه ... كه فرش قرمز و ليموزين هم يكي از آن باشد ؟؟

سهیل
چهارشنبه 2 تير 1389 - 6:9
-1
موافقم مخالفم
 

چی شده یهو ایشون به فکر مردم مملکتش افتاده...مردم این مملکت با لیموزین سوار شدن و تیپ زدن هنرپیشه هاشون نه عقده ای میشوند و نه اینکه اگر ایشون سوار نشوند دردی از درد هاشون دوا میشود !

فیلمساز
چهارشنبه 2 تير 1389 - 6:22
7
موافقم مخالفم
 

آقای امیر قادری عزیز

با تمام احترامی که برای شما قائلم و آن تواضع و لحن خوش وگرم شما در برخورد با کاربران سایت را دیده ام و دوست دارم ولی:

سینمای ایران سال های اولیه انقلاب از ستاره سازی فاصله گرفت و آن وقت ها که من و شما بچه بودیم مردم دیدن فیلمی مثل دستفروش مخملباف را به هم توصیه می کردند یا مادیان علی ژکان را؛ در سال های بعد البته تا حدی به سوی ستاره/بازیگر پیش رفتیم و از فضای کارگردان مدار فاصله گرفتیم.

این ها را گفتم که یاد آور شوم سایت سینمای ما با جلسه نقد و بررسی درباره الی شروع کرد؛ مردم به جای سوت زدن برای ستارگان فیلم درباره دیدگاه اصغر فرهادی به عنوان مولف اثر با او به گفتگو نشستند.آن شب من در مراسم بودم؛به جز یک جمله از علیرضا امینی سوالی پرسیدید؟چه کسی به او اهمیت داد؟(البته بلیط آن یکی 6 هزار بود و این یکی 15 هزار!)

گشودن پنجره های عمیق نگاه کردن ارزشمند تر است از پهن کردن فرشی برای نمایش تفاخر و تجمل. نگاه فعلی ختم می شود به یک ایده تبلیغاتی نه یک کار فرهنگی .

امیر شیرازی
چهارشنبه 2 تير 1389 - 6:49
10
موافقم مخالفم
 
لافهای پوپولیستی

خانم تهرانی اگر شما انقدر به فکر شرایط امروز جامعه و مردم هستی چرا جدیدا انقدر با دولتیها میپری . چرا از آقای رحیم مشایی وامهای کلان میگیری در حالی که یک زوج جوان برای 2 میلیون وام ازدواج باید چند ماه در نوبت باشند و کلی بدبختی بکشند . شما لازم نیست به فکر مردم و شرایط جامعه باشی همان بهتر است که کنار آقای رحیم مشایی دوست عزیز آقای احمدی نژاد بنشینی و عکسهای خشکل بگیری ..........

مهشيد
چهارشنبه 2 تير 1389 - 7:29
-2
موافقم مخالفم
 

بابا به مردم چي كار داريد ؟ همه كه نبايد به ميل شما رفتار كنند .

ilia
چهارشنبه 2 تير 1389 - 9:8
3
موافقم مخالفم
 

جناب قادري شما و جناب حسني نسب حسابي همه چيز را با هم قاطي كرده ايد.خانم تهراني نيامد اصلا دلش خواست نيايد آيا چون در مراسم شمايان نيامد با يد با ادبياتي اين چنين با او برخورد كنيد.

چه كسي است كه نداند كپي مضحك شمايان از مراسم فرش قرمز هاليودي اگر منفعت ريالي برايتان نداشت اينچنين برآشفته نمي شديد وبه هنرمند بي حاشيه اي چون هديه تهراني نمي تاختيد .

گفته ايد:"این چه حرفی است آخر؟ چرا همه دنیا بتوانند و ما نتوانیم؟ تا کی قرار است این مردم را کتک خورده و تو سری خور ببینیم؟

دوران این قبیل چپ‌‌زدن‌های متظاهرانه به نظرم تمام شده است. ............ که ما هم باید لیموزین سوار شویم و روی فرش قرمز راه برویم. "

انقدر ناشيانه گاف مي دهيد كه نياز به توضيح نيست آياسوار لیموزین شدند و فرش قرمز پهن كردن نشان تجدد است ؟.

شما يان مرا به ياد ميرزا ملكم خان و تقي زاده مي اندازيد.

كتايون
چهارشنبه 2 تير 1389 - 10:2
-4
موافقم مخالفم
 

پيشرفت يا عقب ماندگي به ليموزين سوار شدن نيست !

بايد يك فكر اساسي به حال فرهنگ و سينماي ايران كرد با اين قصه هاي آبكي و فيلم هاي مبتذلي كه ميسازند!


چهارشنبه 2 تير 1389 - 10:5
1
موافقم مخالفم
 

من با شنیدن این خبرها تنها قدر لیلا حاتمی عزیز رو بیشتر میدونم چون هیچ وقت شخصیتشون اجازه نمی ده که پا تو این جور حواشی بزارن نجابت و مردم دار بودن این بانوی سینما قابل تحسینه

مهران
چهارشنبه 2 تير 1389 - 10:15
16
موافقم مخالفم
 

با سلام

در خصوص متن فوق چند نکته قابل ذکر است که خدمتتان عرض میکنم.

1- در پارگراف آخر که نگران مملکت نباش خودش درست میشود یاد فیلم قیصر و ان دیالوگ افتادم که مادر قیصر بهش میگفت پلیس خودش دستگیرشون میکنه و جزاشونو میده و قیصر میگفت آخه تو چی میدونی ننه.هنر مند باید نسبت به وقایعی که در جامعه ای که در آن زندگی میکنه متعصب باشه و خودش درست میشود مخصوص آدمهائی است که احساس مسئولیت نمیکنند.

2- لطف میکنید برام توضیح بدهید چطور راه رفتن روی فرش قرمز باعث پیشرفت میشود که نرفتن روی آن باعث عقب گرائی آخه ما در مملکتمون همه چی آرومه من چقدر خوشحالم فقط کمبود فرش قرمز احساس میشد که اونهم رفع شد.


چهارشنبه 2 تير 1389 - 14:54
-9
موافقم مخالفم
 

من اگه بفهمم مشکل این کاربرا با فرش قرمز چیه خیلی خوب میشه!

اقا چه گیری دادین ... اقا فرش قرمز خوبه ! ابنایی که میگن ریشه ی اروپایی داره خیلی چیزای دیگه هم تو کشور ما اینجوریه

کامپیوتر یک وسیله ی غربیه ! میتونی بگی نه من نمیخوام میخوام

کارامو با چرتکه انجام بدم؟؟

سلام
چهارشنبه 2 تير 1389 - 15:41
7
موافقم مخالفم
 

شاید مشایی بهش گفته نرو !

atefeh
چهارشنبه 2 تير 1389 - 17:13
7
موافقم مخالفم
 

خانم تهرانی بهترین کار کرده که نررررررفته

به جای این جملات و شعارهایی که می نویسی یکم فکر می کردی به حرفت

خودت هم داری همین کار انجام می دی

نظر خانم تهرانی در اینه که این مراسم مناسب جامعه ما نیست و بهنرین نظرم هست

هر کسی نظر داره

ممکنه نظر شما درست باشه البته با منطق خودتون ولی اجازه ندارین که خانم تهرانی زیر سوال ببرید

بعد عوض این که درباره آمدن یا نیامدن‌اش صحبت کند و این که قولی داده یا نداده، به سنت معمول این مملکت، رفته سراغ پند و اندرز که اصلا با توجه به شرایط مملکت لیموزین سوار شدن و روی خط قرمز قدم زدن را صلاح نمی‌داند. این چه حرفی است آخر؟

sana
چهارشنبه 2 تير 1389 - 17:17
4
موافقم مخالفم
 

مااااا بارسیان لیاقت بهترینا رو داریم داد میزنم که همه دنیاااا بدونن

سارا
چهارشنبه 2 تير 1389 - 18:6
5
موافقم مخالفم
 

به آقا/خانم "فيلمساز" كه در بالا كامنتي گذاشته بودن:

من هيچ گونه دفاعي ندارم از اين بحث و حرفها اما شما بايد اين نكته را در نظر مي گرفتيد كه مراسم درباره الي "نقد و بررسي" بود اما مراسم فيلم هفت دقيقه تا پاییز "فرش قرمز"بود و اين دو تا متفاوت از هم اند.

فقط هديه تهرانى
پنجشنبه 3 تير 1389 - 0:7
7
موافقم مخالفم
 

عاشقتم هديه


پنجشنبه 3 تير 1389 - 3:45
12
موافقم مخالفم
 

تمامی دوستان به درستی حق مطلب را ادا کردند

ش
پنجشنبه 3 تير 1389 - 10:5
4
موافقم مخالفم
 

واقعا که!!حالا دیگه فرش قرمز و لیموزین شده نماد پیشرفت و ما مردم هم عقب مانده؟؟؟واقعا با این روشنفکران که شبیه شدن به روش زندگی غربی هارو(حتی در هنر)تنها مدل درست می دونن چه باید کرد؟اقای قادری روشنفکران امثال شما هم هیچ کمکی به رشد عقلانی و فرهنگی این سرزمین نمی کنند .مثل خانم تهرانی با این ادا اصول های بزرگ منشانه!


پنجشنبه 3 تير 1389 - 12:40
-7
موافقم مخالفم
 

هدیه تهرانی معمولا تو هیچ مراسم سینمایی در ایران شرکت نمی کنه حتی تو جشنواره ی فجر یادم میاد برای گرفتن جایزه مادرش بجای اون میامد. حالا چه جوری بوده و چه قولی داده بوده ما نمی دونیم امیدواریم که فقط یه سو تفاهم باشه . متاسفانه جدیدا مراسم هایی که قراره برای تبلیغ بهتر فیلمها اجرا بشه وکلا تبلیغات فیلمها بیشتر باعث کدورت میشه وظاهرا ضررشون از سودشون بیشتره . اون از دموکراسی تو روز روشن که اینقدر گلزار رو بزرگش کردند که باعث کدورت بقیه شد و بالاخره صدای فرخ نزاد دراومد و از مسئول تبلیغات فیلم گله کرد. اینهم از هفت دقیقه تا باییز که پس از 5 سال دوری حالا که هدیه تهرانی به سینما برگشته باید بازگشتش اینجوری بشه و بین جناب حسنی نسب و خانم تهرانی کدورت بشه.در هر صورت امیدواریم دوستان مشترک پا در میونی کنند و مشکل حل بشه.

محمود
پنجشنبه 3 تير 1389 - 13:2
12
موافقم مخالفم
 
هدیه تهرانی و بهمن قبادی مقابل دوربینهای عکاسان فستیوال سن‌سپاستین

سلام

خانم تهرانی به ظاهر فراموش کرده اند حضورشان را مقابل دوربین عکاسان در خارج از کشور و گویی فقط دوربینهای داخلی نامحرم هستند.

اگر تا به حال در افتتاحیه فیلمها شرکت نکرده بود حرفش درست ولی کافیست این قطعه فیلم را ببینید

http://www.4shared.com/video/hK-xNidf/Tehrani-Ghobadi-_EDVblogfacom_.html

البرز زاهدی
پنجشنبه 3 تير 1389 - 23:34
3
موافقم مخالفم
 

والله ما قصد نظر دادن نداشتیم . ولی کامنتهای گریه دار یک عده آدم ، که مثل تمامی ایرانیهای دیگر به شدت هم سعی می کنند با ادبیاتی فرهیخته نمایانه و روشنفکر ما آبانه ژست های بامزه بگیرند ، اعصاب ما را چون آهویی ماده زیر پای آهوی نر انداخت .

اولا که " ایلیا " ، میرزا ملکم خان و تقی زاده را چقدر می شناسی که در موردشان حرف می زنی ؟ گویا اطلاع شما از وجود این عزیزان به کتاب بینش اسلامی دبیرستان با زمی گردد و چیز بیشتری از این بزرگان نمی دانی .

ثانیا مهران خان ، دقیقا مسعود کیمیایی با فیلم قیصری که ازش فکت آوردی بنای ساختمانی ویران را می گذاشت . فیصر در جهان امروز ، نباید یا بهتر بگویم غلط کرده است سر خود دست به کار انتقام گیری از این و آن شود .

ثالثا آن پدر ( همون بابا ) بخوانید که صحبت از بورژوازی ! اروپایی و ... کرده است ، بعید می دانم معنای دقیق بورژاوزی را بداند که چنین گزاره هایی صادر کرده است . جناب منور ! این جهان ، امروز جهان بورژوایی است و ما همه ارکان این جهان دونیم . اتفاقا انصافا چیز بدی هم نیست . به شرطی که آدم به خودش دروغ نگوید ، بعید می دانم احدی حاضر باشد در جهان پیشا سرمایه داری زندگی کند و خود را از مواهب نظام فعلی جهانی محروم کند ، اگرچه لاف زنندگان بی شمارند .

از بقیه نظرات با مزه ، " ملت فهیم و با شعور ایران " می گذریم . فقط این که بعید می دانم خود هدیه تهرانی هم حتی درکی از این چپ زدگی سطحی داشته باشد . احتمالا از جایی یا از کسی چیزی شنیده ، کار شخصی ! داشته که خیلی هم خوب است و نرسیده و این حرفها را زده . اما در مورد فرش قرمز ، مراسم بسیار جذاب و لذت آوری برای مخاطب است که هم برای سینما مفید است هم برای بیننده جذاب . والسلام . پذیرای دشنامهای سبز ملت فهیم ، قهرمان ، مبارز ، و همه چیزی ایران هستیم . ضمنا ما در عمرمان شاید کلا دو بار امیر قادری را ملاقات کرده باشیم در سالهای دور و آن موقع که عشق منتقد شدن داشتیم و از ایشان چیز خوبی هم ندیدیم که بخواهیم برادری و چیزی را اثبا ت کنیم

سعيد
جمعه 4 تير 1389 - 9:40
-7
موافقم مخالفم
 

خانم هديه تهراني به شرايط روز جامعه اشاره كردند و اين دقيقاً همون چيزيه كه شما يا نخواستيد بفميد يا با پيش كشيدن نمايشگاه عكس خواستيد به بيراهه بزنيد . هديه تهراني در مورد اون نمايشگاه هم توضيح داد و هم از گناه نكرده معذرت خواست اما حكايت اين فرش قرمز حرف ديگريست . آقای قادري شما چشمهايت را باز كن . خواهی ديد كه اين مردم هم كتك مي خورند و هم عقب مانده نگاه داشته مي شوند . تمام اشكال در همان جمله آخر است . وقتي كه بي تفاوت باشي نسبت به مردمت و بگويي مملكت خودش درست مي شود ديگر نمي تواني ادعا كني بهتريني . خيرت هم به كسي نمي رسد .

مونا
جمعه 4 تير 1389 - 11:30
-5
موافقم مخالفم
 

همتون مثل هم هستید...در ضمن سوار لیموزین شدن شما هیچ کمکی به پیشرفت مردم نمی کنه...هدیه تهرانیم بی خود حرف زده..با اون نمایشگاه آنچنانی و اون همه خرج و وام و.....لطفا مردم قاطی دعواهای خودتون نکنید که هیچ کی اینجا دلش واسه مردم نسوخته...تو مملکت مردم فقط بهانه و واسطه بودن

hamid arsalan
جمعه 4 تير 1389 - 12:42
14
موافقم مخالفم
 

فرش قرمز! آخه اول فیلمشو بسازین بعد فرش قرمز براش راه بندازین! یعنی‌ ما همچی‌ مون درست بود همین یه مشکله فرش قرمزو داشتیم؟ آخه ما چیمون شبیه هالیووده که براش فرش قرمز پهن می‌کنیم؟ همون بهتر که چادرشب راهراه بندازین!

م.جواهری
جمعه 4 تير 1389 - 21:24
10
موافقم مخالفم
 

خانم هدیه تهرانی حرف بدی نزده که به حمله میکنید.ایشان دوست نداشته در آن مراسم شرکت کند و کم و بیش دلایل عدم علاقه خودش را بیان کرده است

Mohsen
شنبه 5 تير 1389 - 10:1
-10
موافقم مخالفم
 

واقعا داشتم از مطالب این سایت لذت میبردم ، تا اینکه به این موضوع برخوردم و مطالبتان رو خواندم .

واقعا قبل از خواندن این متنی که نوشته بودید ، فکر میکردم شعور و درکتان بیشتر از این حرف هاست . اما متاسفانه بعد از خواندن این مطلب ، نظرم کاملا عوض شد .

شما کمی به اوضاع فقر و بدبختی جامعه نگاه کردیدی ؟؟؟؟

کمی فکر کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم خودتان را هم گذاشتید منتقد سینما ؟؟!!!!

باید برای کشوری که شما منتقد سینمایش باشید ، نهایت تاسف را خورد .

تا زمانی که امثال شما در مقامها و پست های شان باقی بمانند ، مطمئن باشید دو چیز در ایران هرگز پیشرفت نخواهد کرد :

فوتبال چمن و سینما .

یه مشب آدم کم عقل که اسم خودشان را گذاشته اند ، منتقد و ... و هیچ چیزی هم بارشان نیست ، میایند و افراد انسان منش و درست کاری را زیر سئوال می برند و در کنار آن افرادی بی ارزش را ، ارج می نهند .

واقعا برایتان متاسفم که انسانیت و شعور یک فرد شریف را زیر سئوال بردید .

چرا باید هیچ وقت سینمای ایران رشد نکند و هر روز شاهد تولید فیلمهایی بی کیفیت و کم ارزش همچون " پوپک و مش ماشاالله " و امثال آن باشیم ؟؟؟

مطمئنا یکی از مهمترین دلایلش ، وجود افرادی کم شعور همچون شما در عرصه هنر است .

حیف از نام هنر که شما افراد پوچ و بی ارزش ، لکه دارش کردید .

کجای ایران یک فرد میتواند لیموزین سوار شود ؟؟؟؟ که حالا به این کار خانم تهرانی ایراد میگیرید ؟؟؟

من طرفدار این بانوی هنر مند ایرانی نیستم . 2 فیلم هم بیشتر ازشان ندیدم . تعصب و طرفداری را هم احمقانه میدانم . اهل نظر دادن به مطالب های اینترنتی هم نیستم . اما این کار شما رو نمیتوانستم نا دیده بگیرم .

درود بر بهمن قبادی . درود بر رفیع پیت . درود بر تمامیه هنرمندانی که توانستند نام ایران را در عرصه سینما بر سر زبان ها بی اندازند .

سرتان را از برف بیرون کنید .

سامان
شنبه 5 تير 1389 - 11:9
-1
موافقم مخالفم
 

متاسفانه یکی از سطحی ترین نگاه هایی که ممکنه یک فرد داشته باشه همینه،خودباختگی و عدم اعتماد به نفس در یادداشت این منتقد موج میزنه،لیموزین سواری و فرش قرمز اگر باعث پیشرفت غرب شده که لطفا چند کیلومتری برای کشورهای جهان سوم و چند هزارتایی هم برای آفریقا فرش قرمز و لیموزین سفارش بدیم تا از این عقب ماندگی رها بشیم.

خیر جناب منتقد چشمان گرد در برابر زرق و برق فرش قرمز،راهش این است ابتدا سینمایت را به جایی برسانی و بعد برایش فرش قرمز بگسترانی...

asal
شنبه 5 تير 1389 - 13:1
2
موافقم مخالفم
 

با این فیلم های مزخرف همین فرش قرمزو کم داشتیم جم کنید بابا مردم فرش قرمز می خان چیکار

كورش
چهارشنبه 9 تير 1389 - 5:31
-6
موافقم مخالفم
 

دوست عزيز بي نام

مقايسه چرتكه و ماشين حساب با فرش قرمز اشتباه است.

ماشين حساب جزو سخت افزار است درحاليكه استفاده از فرش قرمز جزو فرهنگ غير مادي است ! rقرار نيست چون ما از ماشين حساب استفاده مي كنيم ديگه همه كارهامون عينا" مثل غربي ها بشه !!

ما ايراني ها با اينكه از اختراعات تكنولوژيك غربي ها استفاده مي كنيم اما در بحث هيچ كجاي دنيا رو هم قبول نداريم !!!

( هنر نزد ايرانيان است و بس !!! )

كامپيوتر، اتوموبيل، ماشين حساب، ماهواره، اينترنت، تلويزيون، سينما و بسياري چيزهاي ديگه اختراع غربي هاست و ما ايراني ها بشدت مصرف كننده اين اختراعات هستيم در حاليكه هميشه هم خودمان را از ساير ملل جهان برتر مي دانيم !!


پنجشنبه 10 تير 1389 - 9:20
-3
موافقم مخالفم
 

دوران این قبیل (چپ‌‌زدن‌های) متظاهرانه به نظرم تمام شده است

ببخشید من معنی چپ زدن رو دقیقا نمی دونم می شه توضیح بدین؟

خواهش می کنم. :(

مهدی
پنجشنبه 17 تير 1389 - 17:28
-11
موافقم مخالفم
 
لیموزین سوار شدن

یعنی مشکل ما الان لیموزین سوارشدن خانم تهرانیه میدونم جمله فوق الذکر خیلی تکراریه ولی تا وقتی نخواهیم افکار مون رو به اهداف درت ومنطقی معطوف کنیم همین اش و همین کاسه

اشکان
سه‌شنبه 29 تير 1389 - 18:39
1
موافقم مخالفم
 
از نمايش همديگه خوششون نيومده

همه شما درست ميگين. يک اشتباه اينه که وقتي ميگين مردم، بازديدکنندگان اين سايت ميشن نماينده مردم. نه مردم يعني فروش نميدونم چند ميلياردي اخراجي ها، بازم مردم نسبت به فيلم فهيمند؟ باشه، بگين آره تا دلمون بيشتر عذاب نکشه، اما تو دلتون راستشو بگين. اگه ناراحت نميشين اينو بگم که هر دو طرف رفتاراشون نمايشي. هديه تهراني بزرگه( ميتونين بگين نيست) و اين رفتارها رفتارهاييه که طرفو از نگاه بقيه(همون چند ميليارد آدم اخراجيها) بزرگتر ميکنه (مشابه جايزه نگرفتن جشنواره) . اينطرف هم نمايشه. بازيه. خوب طبيعيه. اينا بازيگرن. يه آدم که ميخواد خود کشي کنه، دوست داره تا ميتونه تماشاچی جمع کنه. خوب اينا هم دوست دارن از نزديک ببينن چيجور براشون جيغ ميزنن. و حرکت هديه يعني مثله اينکه من نيازي به اين جيغ شنيدنا ندارم. مهم اينه هر دو به روشهاي ذهني خودشون دارن خودشونو بيشتر معرفي ميکنن. فقط گويا از نمايش همديگه خوششون نيومده.

لیلا
چهارشنبه 30 تير 1389 - 7:33
-2
موافقم مخالفم
 

شما آدمای به ظاهر فرهیخته دیگه دارید حال منو بهم میزنید.نمیدونم چرا فکر میکنید که خیلی مهم هستید.همیشه ام دوست دارید خودتونو از مردم جدا بدونیدو مردمو عقب مونده فرض کنید.مطمین باش آقای امیر قادری عزیز خودت از همه عقب مونده تری که فکر میکنی لیموزین سوار شدن یا نشدن هدیه(که خیلی دوسش دارم) واسه مردم مهمه.

me
يکشنبه 17 مرداد 1389 - 17:35
15
موافقم مخالفم
 

کاملا باهات موافقم امیر عزیز.نمی دونم چرا بعضی ها دوست دارن سرشونو بکنن زیر برف و صرف اینکه یکیو رو پرده میبینن رو زشتیهاشون سرپ،ش بذارن.من نسبت به این موجود بی تفاوت بودم ولی بعداز جریان نمایشگاه عکسش ازش متنفرم.نه واسه پول داشتنش که خیلیها دارن، بلکه واسه چه جوری پول داشتنش اونم تو اون برهه.سیستم شریفی نیا یی زده.

TT
چهارشنبه 27 مرداد 1389 - 8:11
-6
موافقم مخالفم
 

چطور نمايشگاه عكس انچناني و اون اداها خوبه؟؟؟؟؟؟؟حرفاي شمام اصلا منطقي نيست.ما رو بگو كه دل بستيم به اين ادماي فرهنگي مملكت.دل خوش سيري چند؟

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���