دانلود

منتقدان و اهالی رسانه «زم‌هریر» را هو کردند : برخورد شدید میان اهالی رسانه و کارگردان "زمهریر" در جنجالی‌ترین جلسه مطبوعاتی جشنواره فجر :: سينمای ما ::

   


News
  • دانیال عبادی در گفت‌وگويي صريح شایعات مختلف پاسخ داد: گلزار الگوي من نيست
    چه اشکالی دارد بازیگر به‌خاطر چهره‌ وارد سینما شود‌؟/ شهاب حسینی مرا به سينما معرفی کرد
  •  
  • «نت» یک گروه موسيقي کاملا زنانه است كه‌ به موسیقی غربی جاز و بلوز و کانتری مي‌پردازد
    بهنوش بختیاری يكي از خوانندگان گروه «نُت» است
  •  
  • نامه ابراهيم حاتمی‌کیا در پايان فیلم‌برداری «چ» در پاوه براي قدرداني از مردم و مسولان منطقه
    خدایا قسم به این ماه عزیز، نتیجه فیلم چمران آنی باشد که شرمنده این محبت‌ها و شهدای مظلوم پاوه نباشم
  •  
  • نمايش عمومي محدود عيد فطر شروع شد/ فهرست سينماهاي نمايش‌دهنده را اين‌جا ببينيد
    «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «بی خداحافظی» و «ضدگلوله» بدون سینماهای حوزه اكران شد
  •  
  • پرونده كاملي از آن‌چه اين روزها بر سرِ اكران سينماها آمده است: دعوا سرِ چيست؟ طرفين دعوا چه كساني هستند؟
    آیا کلاه قرمزی قربانی دعواهاي اكران می‌شود؟
  •  
  • ‌حميد فرح‌نژاد و حامد بهداد با اهداي خون با زلزله‌زدگان آذربايجان همدردی کردند
    فرخ‌نژاد: از مردم ایران خواهش می‌کنم مسئولیت كمك‌رساني را بر‌عهده بگیرند/ بهداد: هر کاری که از دستم برآید برای زلزله‌زده‌ها انجام می‌دهم
  •  
  • جزئيات ویژه برنامه «ماه عسل» در شب عید سعید فطر
    پشت‌صحنه‌ها و مهمانان برگزيده قسمت‌هاي قبل، خانواده 20 نفري و پنج‌قلوها در «ماه عسل»
  •  
  • مراسم تشييع پيكر ناديا دلدار گلچين برگزار شد
    مسیر هنرمندانه این نیست که شماره حساب معین کنیم و دیگران را تشویق کنیم پول بریزند
  •  
  • دعواي اکران در سالن‌هاي سینمای ایران قربانی می‌گيرد: گروكشي و شرط و شروط سينمادارها و شوراي صنفي نمايش نفس سينما را گرفت
    اگر سينما آزادی قرارداد بست، پردیس‌ها هم اكران مي‌كنند/ حوزه هنری باید اعلام کند ‌«کلاه قرمزی و بچه ننه» و «بی‌خداحافظی» فیلم‌های ارزشی هستند!
  •  
  • دعوت از مردم براي كمك‌رساني: روزهای پنجشبه و جمعه از ساعت 15 تا 24 مقابل سینما آزادی
    سينماگران ايراني كمك‌هاي مردمي را جمع‌آوري مي‌كنند + فهرست سينماگران حاضر
  •  
  • ارسال پيام تسليت و کمک‌های بازیگران و عوامل «قلب یخی» به زلزله‌زدگان آذربايجان
    دست‌هایمان به کار نمی‌رود و رو به آسمان است‌
  •  
  • علايق فوتبالي نيكي كريمي جدي شد: اولین مجله تصویری «روزی روزگاری فوتبال» 15شهریور عرضه مي‌شود
    نيكي كريمي رقيب عادل فردوسي‌پور/ مجله تصویری با موضوع فوتبال ایران دو هفته یک بار روانه بازا مي‌شود
  •  
  • اختصاصي "سينماي ما": علاقمندان در چه سانس‌هايي می‌توانند به دیدن فیلم بروند؟
    «کلاه قرمزی و بچه ننه» بعدازظهر چهارشنبه در سینماقدس اکران شد
  •  
  • اختصاصي "سينماي ما": متن مشتركِ حامد بهداد ، ماني حقيقي، رضا عطاران، حميد فرخ‌نژاد، نيكي كريمي، پيمان معادي براي زلزله آذربايجان
    با هر چه در توان داريم، به انتظار دردآور اين چشم‌هاي نگران و منتظر پاسخ دهيم
  •  
  • نمايش عمومي «لج‌ و لج‌بازي مديران» (!) به‌جاي سه فيلم تازه؟!/ فعلاً سه پوستر اين سه فيلم را در "سينماي ما" ببينيند!
    اکران سه فیلم عيد فطر در سینماهای سراسر کشور به تعويق افتاده است؟
  •  
  • پيكر بازيگر از دست رفته فردا ساعت 10 صبح از مقابل تالار وحدت تشييع مي‌شود
    نادیا دلدار گلچین‌ امروز صبح در بیمارستان عرفان درگذشت
  •  
  • درخواست عاجزانه‌‌ و هشدار دست‌اندركاران «كلاه قرمزي و بچه ننه»، «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي» براي حل معضل اكران: سينماي ايران به تعطيلي كشيده خواهد شد
    علي سرتيپي: هر اتفاقي جلوي اكران اين سه فيلم را بگيرد، ضربه مهلكي به سينماي ايران و بخش خصوصي است
  •  
  • پیام‌ فاطمه معتمدآریا براي زلزله‌زدگان آذربايجان
    با قلبی آکنده از اندوه، نه در سوگ مادر که دُر گرانبهای هستی‌ام بود ...
  •  
  • گزيده ديالوگ‌هاي علي حاتمي به مناسبت سالروز تولد بزرگ‌مرد سينماي ايران
    آيين چراغ خاموشي نيست/ شب را بايد بي‌چراغ روشن كرد
  •  
  • كميته‌اي براي ياري زلزله‌زدگان با محوريت پرويز پرستويي، رضا ميركريمي و كمال تبريزي تشكيل شد
    عزت‌الله انتظامي: دلم پر مي‌زند تا به كمك آن‌ها بشتابم اما متاسفانه نمي‌توانم/ پرويز پرستويي: به كمك اين عزيزان بشتابيم
  •  
     



     



       





    سینمای ما - فیلم سینمایی «زم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هریر» ساخته علی رویین‌تن پنجشنبه شب در سالن اصلی برج میلاد به نمایش در آمد و بارها با واکنش تند حاضران در سالن مواجه شد. منتقدان و خبرنگاران در پایان فیلم نیز فیلم را هو کردند. شدت عصبانیت برخی از حاضران از ابتذال موجود در فیلم به حدی بود که بسیاری از حاضران به سمت سالن کنفرانس هجوم بردند تا در نشست مطبوعاتی شرکت کنند.
    جلسه مطبوعاتی فیلم سینمایی «زمهریر» به کارگردانی علی رویین‌تن به جنجال کشیده شد و بارها به دلیل فریادهای اعتراض‌آمیز حاضران از حالت طبیعی خارج شد.
    در این رخداد تاسف‌برانگیز، جلسه بارها به دلیل فریادهای اعتراض‌آمیز حاضران از روال طبیعی خارج شد و کار به برخوردهای شدید لفظی و فیزیکی کشید.
    نشست فیلم "زم هریر" ساخته علی روئین تن بامداد جمعه 9 بهمن با حضور عوامل فیلم و اهالی مطبوعات برپا شد که به دلیل اعتراضهای فراوان با جنجال همراه بود.
    علی روئین‌تن درابتدای این نشست که با اعتراض شدید اهالی رسانه همراه بود گفت: به هر حال همه ما استنتاجی از واقعیت می‌کنیم و موقعیتی که در ذهن ما شکل می‌گیرد را می‌توانیم با تخیل آمیخته کنیم. تعدادی از تصاویر فیلم واقعی هستند و بخشی دیگر به تخیلات من باز می‌گردند.
    روئین‌تن در ادامه در باره مشکلات ممیزی این فیلم افزود: احساس می‌کنم که این فیلم با مشکل تفاوت نگاهها مواجه است.
    وی در ادامه در پی اعتراضهای منتقدان نسبت به فیلم که به درگیری ‌انجامید گفت: من فکر می‌کنم حرمت قلم بیشتر از این است اما تمنا می‌کنم با هم کمی صاف‌تر از این باشیم.
    روئین‌تن همچنین در ارتباط با این نقطه نظر که باید بابت فیلمش از اهالی رسانه عذرخواهی کند گفت: این همه وفاق و همدلی بین شما و معاونت سینمایی باعث خوشحالی است و من هم به خاطر اینکه شما را اذیت کردم عذر می‌خواهم.
    در ادامه کیوان کثیریان نایب رئیس انجمن منتقدان با عصبانیت به روئین‌تن گفت: چه کسی فیلم شما را کلید زده است.آقای روئین‌تن وقتی فیلمت بد است اینجا نیاید برای ما حرف بزنید. یادت باشد که فیلمت را جواد شمقدری معاون امور سینمایی کلید زد و بنابراین نباید بگویید که اهالی رسانه و معاونت سینمایی دستشان در یک کاسه است.
    روئین‌تن نیز بعد از این موضوع به اهالی رسانه گفت: من اگر حرفی زدم که تصور شود خبرنگاران دست‌نشانده معاونت سینمایی هستند از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.
    این کارگردان در ادامه عنوان کرد: من زیاد آدم قهری نیستم و آدم مهر هستم. من یک فیلم ساختم و فقط آمده‌ام تا در مورد یک فیلم حرف بزنم.
    روئین‌تن درباره حضور شخصیتی به نام حاج مریم در سکانسهای جنگی فیلم گفت: حضور این شخصیت به ساختار فیلم لطمه‌ای وارد نکرده است. ما در جنگ خیلی از خانمهایی را داشتیم که به عناوین گوناگون شرکت داشتند و فکر نمی‌کنم حضور این فرد مورد خاصی داشته باشد.
    وی همچنین در ادامه این نشست به سوالاتی نظیر رسیدن به ژانر موزیکال دفاع مقدس و میزان همفکری او با مسعود ده نمکی برای ساخت این فیلم موفقیت "زم هریر" در عرصه بین‌الملل جوابی نداد و در برخی از آنها فقط خندید که البته بیان این سوالات همراه با تشویقهای اعتراض‌آمیز اهالی مطبوعات بود.
    همچنین در ادامه ایرج رامین‌فر طراح صحنه و لباس فیلم با شنیدن این اعتراضات و اینکه چرا درباره خود فیلم سوال نمی‌شود سالن را ترک کرد. بعد از آن دوباره کیوان کثیریان به سالن آمد و نسبت به حرفهای روئین‌تن واکنش نشان داد. البته این بار با پادرمیانی مهدی مسعود شاهی دبیرجشنواه وی از سالن نشست بیرون رفت و مسعود شاهی نیز برای آرام کردن جو به پشت تریبون قرار گرفت تاچند دقیقه‌ای صحبت کند.
    دبیر جشنواره در ادامه گفت: من از همه دوستان و حاضرین در جلسه تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم باید در اینگونه نشستها آرامش خود را حفظ کنیم زیرا ما در حال امتحان پس دادن هستیم و نباید در پاسخ دادن شتاب کنیم. این موضوع فرهنگی است و دوستانی که فیلم ساخته‌اند برای اثر خود احترام قائل هستند و خواهش می کنم آرامش سالن حفظ شود.
    وی افزود: ما به عنوان دوستان اهل قلم و متخصصان سینمایی به این جلسات و گفتگو‌ها نیاز داریم و به نظر می‌رسد که باید صبر و حوصله خود را زیاد کنیم و تمنا می‌کنم که همدیگر را تحمل کنید و اگر کدورتی هست همینجا از دل همدیگر بیرون بیاوریم.
    وحید جلیلوند بازیگر نقش آسیدعلی در فیلم نیز در ادامه بیان کرد: خیلی مواقع هست که ما در یک فیلم حضور داریم که متوجه می‌شویم کارگردان
    فیلم اشتباه فکر کرده است. در کشور ما فیلم بد کم ساخته نمی‌شود و آقای روئین‌تن نیز عنوان کردند که از همه کسانی که به شعور آنها توهین کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم ولی متاسفانه بعد از این صحبتها هیچ سوالی در خصوص فیلم پرسیده نمی‌شود.
    در ادامه این جلسه علی روئین‌تن در درباره شخصیت آسیدعلی به عنوان نمادی از یک فرمانده جنگ گفت: آسید علی فتوت دارد و پای آرمانش ایستاده است. من می‌خواستم فتوت و مرام این آدم را نشان بدهم.
    محمود گبرلو مدیر این نشست نیز در ادامه عنوان کرد: من به عنوان یک منتقد از این فیلم شاید بدم آمده است اما به احترام روئین‌تن حرفهای او را گوش می‌کنم که در این لحظه علی علایی یکی دیگر از منتقدان حاضر در جلسه گفت: این فیلم به همه تاریخ، ادبیات، آئین پهلوانی، عشق و همه چیز ما توهین کرده است!
    بیتا بادران بازیگر نقش آتیه در فیلم زم‌هریر درباره همکاری خود با روئین‌تن گفت: من قبل از هر چیز می‌گویم که برای انتخاب هر نقش چندین فاکتور دارم اما قبلش با صدای بلند می‌خواهم فریاد بزنم که سالهای سال افتخار شاگردی آقای روئین تن را دارم و تمام مکتبهای بازیگری را ایشان به من آموخته‌اند. من برای انتخاب نقشهایم سه فاکتور اندیشه، خردورزی و خلاقیت را در نظر می‌گیرم و فکر می‌کنم کارهای آقای روئین‌تن این سه فاکتور را دارند.

    در ادامه این نشست روئین‌تن درباره فضای ابتدای فیلم خود افزود: احساس می‌کنم که آن آدمی را که خواب باشد به راحتی می‌توان بیدار کرد اما امان از زمانی که یک فرد خود را به خواب زده باشد. من تلاش کردم اثر شریفی بسازم و باور کنید نیت بدی نداشته‌ام.
    وی ادامه داد: در دهه 80 هم جنگ برای من هنوز وجود دارد .آسیدعلی‌ها وجود دارند و اگر آسیدعلی وجود دارد آتیه‌ای نیز وجود دارد تا حرفهای او را بشنود. من شرمنده تک تک شما هستم که اینقدر باور شما را درد آوردم اما باور کنید که نمی‌خواستم این کار را انجام دهم.
    روئین‌تن در ادامه خاطر نشان کرد: همه سینما، فیلم "زم‌هریر"، خودم، همسرم و فرزندم فدای یک تار موی یک شهیداست. خدا را شاهد می‌گیرم که من به آنها عشق می‌ورزم و می‌خواستم بگویم که قدر آسید‌علی‌ها را بدانیم و درد آنها را بشناسیم. من می‌خواستم فقط بگویم که تو را به امام زمان، آسیدعلی‌ها را تنها نگذاریم و این نسل جوان بدون نفس آسیدعلی لکنت می‌گیرد اما اگر بد گفتم، روسیاه هستم.
    وی افزود: من خواستم بگویم که این بچه‌های شهدا احتیاج به حمایت دارند و آسیدعلی‌‌ها باید از اینها حمایت کنند.
    در ادامه اعتراضاتی نسبت به سکانسهای جنگی فیلم مطرح شد که روئین‌تن در پاسخ به آنها عنوان کرد: اگر همه آدمهایی که در فرهنگ ما و در جنگ ما هستند سرخوش و شاد به جنگ می‌رفتند و می‌جنگند که عیب نیست. من نخواستم از آسید‌علی‌های "زم‌هریر" نماد بسازم. من اگر جنگی نشان دادم می‌خواستم جنگی غیرمتعارف را نشان بدهم.
    در ادامه این نشست که تنش و اعتراضات میان روئین‌تن و اهالی رسانه همچنان بالا گرفته بود،علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون و منتقد، به عنوان نماینده‌ای از اهالی رسانه به پشت تریبون رفت و گفت: من سال‌هاست با علی روئین‌تن دوست هستم و قبل از آن که فیلم را بسازد، نسخه‌ای از فیلم‌نامه را به من داد و به شدت تحت‌تأثیر یکی از سکانسهای آن قرار گرفتم اما آقای روئین‌تن! محصول ساخته شده شما متأسفانه با مابه‌ازای بیرونی جامعه سازگاری ندارد و آنچه واقعیت دارد هم خوب بیان نشده است.
    وی افزود: همین شخصیت حاج مریم در فیلم "شب‌بخیر فرمانده" انسیه شاه‌حسینی نیز وجود داشت اما هیچکس به آن اعتراض نکرد. آقای روئین‌تن! اینجا یک محل فرهنگی است اما شخص شما با فضاسازی غیرمنطقی و غیر معقول قبل از جشنواره، یک اشتیاقی افزون بر اشتیاق معقول ایجاد کردید. این اشتیاق پاسخ مطلوب دریافت نکرد شما هیچ‌وقت پای یک تابلوی نقاشی نمی‌ایستید تا حرف آن نقاش به آن سنجاق شده باشد و یک اثر هنری باید حرفش را خودش بزند و شما نیز با این فیلم حرف خود را زده‌اید.
    غفاری ادامه داد: هنرمندان به عنوان پیشقراولان جامعه فرهنگی وظیفه روشنگری دارند اما آقای روئین‌تن فیلم شما روشنگری نداشت. این فیلم حتی به نظر من با 45 دقیقه تعدیل هم یک فیلم معمولی قابل اکران نیست .اما به منتقدان هم می‌گویم که ی‌بار دیگر سر در سینماها را نگاه کنید و ببینید سر در سینماها چه کسانی هستند. چرا آنجا جیغ نمی‌کشید و فریاد نمی‌زنید؟
    در پایان این نشست علی روئین‌تن کارگردان "زم‌هریر" گفت: من آمدم یک فیلمی را ساختم و می‌ترسم که یک حرفی را بزنم و دوباره شما با من دعوا کنید. من می‌گویم نیت آدم‌ها مهم است این فیلم را در حال حاضر نمی‌پذیریم، شاید که با جامعه امروز تطابق ندارد.
    نشست مطبوعاتی "زم‌هریر"پر حاشیه ترین نشست این دوره جشنواره تا پنجمین روز جشنواره بود که برخی سوالات مطرح شده حتی باعث روئین تن هم شد.


    منبع : خبرآنلاین - مهر

    به روز شده در : جمعه 9 بهمن 1388 - 12:1

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    کیانا
    جمعه 9 بهمن 1388 - 13:56
    1
    موافقم مخالفم
     

    این کارا دیگه یعنی چی آخه؟

    آیوا
    جمعه 9 بهمن 1388 - 14:34
    0
    موافقم مخالفم
     

    چه عقده ای!

    poya
    جمعه 9 بهمن 1388 - 16:45
    -3
    موافقم مخالفم
     

    faghat shakhsiyat 2taraf zire soal mire che kargardan che mokhalefan kar khobi ham nist

    ویدا
    جمعه 9 بهمن 1388 - 19:26
    -1
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم نه برای فیلم و کارگردان بلکه برای منتقدانمان که اگر از فیلمی خوششان نیامد جیغ وداد میکنند ،مسخره میکنند اگه اینا که منتقدند نتوانند جلوی آدم وار حرفشان را بزنند وای به حال بقیه تازه این کارگردان بدبخت هزار بار هم عذرخواهی کرده کارگردان بدبخت سطحش همین بوده.فکر نمیکنید به جای تمسخر کارگردان باید اونایی را مجازات می کردین که فیلم را به جشنواره راه دادن ؟

    رضا
    جمعه 9 بهمن 1388 - 21:54
    1
    موافقم مخالفم
     

    اميدوارم سايت سينما ما به جاي اين كه از خبرگزاري ها دولتي گزارش جلسه بگذاره.خودش يك گزارش واقعي بگذاره.من خودم از كارهاي رويين تن خوشم نمياد ولي يك كار هر چقدر هم ضعيف باشه امكان نداره منتقدان اين طور به فيلم بپرند احساس ميكنم كساني كه فيلم رو هو كرند از قبل فيلم آماده بودند آخر فيلم اين كار رو انجام بدند.

    فيلم وحشتناك ضعيف و پر از توهين اخراجي هاي2 حتي يك منتقد هو نكرد بعد....

    كمي عجيبه

    ایمان
    شنبه 10 بهمن 1388 - 0:16
    -6
    موافقم مخالفم
     

    قبل از شروع جشنواره یکی ازم پرسید چرا سر این فیلم جنجال شده.منم گفتم به توجه به کار قبلی ااین گروه من مطمئنم جنجال الکی راه انداختن.

    حالا که فیلم هو شد بازم معلوم شد که جنجال ها بی خودی بوده.کار منتقدها مطمئنا جالب نبوده،ولی تو این چند سال،با این همه فیلم مزخرف که تو جشنواره بوده باید دید فیلم چه فاجعه ای بوده که این اتفاق رو به بار آورده

    NIUSHA
    شنبه 10 بهمن 1388 - 0:45
    -5
    موافقم مخالفم
     

    ,واقعا متاسفم برای منتقدین به اصطلاح با فرهنگ ما

    شما بهتره برید همون اخراجی های 3 و 4 و 5 و 6 ........................... نقد کنید

    واقعا نمیتونی درست و با منطق نظرتونو بگید حتما باید داد و هوار راه بندازیزد یه کارگردانو خار و خفیف کنید

    اگه شما قشر با فرهنگید وای به حال بقیه البته تو اینجا عادت شده همه با داد فریاد نظرشونو بگن

    ایمان
    شنبه 10 بهمن 1388 - 9:30
    -8
    موافقم مخالفم
     

    واقعا متاسفم ..... اگه منتقدین ما اینن پس وای به حال مردم عادی . در ضمن لطفا اقایون منتقد جای ما تصمیم نگیرند چون ما هم دلمون میخواد فیلم ببینیم حالا هر چقدر هم که بگن ضعیف . ما تو همین جشنواره فیلمای افتضاحی داشتیم مثل تسویه حساب . چرا سر اون این کارا رو نکردن ؟؟؟؟؟؟ چون میدونن میلانی مثل آقای رویین تن اروم نیست و با فحاشی هم که شده از خجالتشون در می آد .

    ندا
    شنبه 10 بهمن 1388 - 12:13
    4
    موافقم مخالفم
     
    متن گزارش

    ... بارها با واکنش تند حاضران در سالن مواجه شد...

    ...بارها به دلیل فریادهای اعتراض‌آمیز حاضران از حالت طبیعی خارج شد.

    ...بارها به دلیل فریادهای اعتراض‌آمیز حاضران از روال طبیعی خارج شد...

    ... به دلیل اعتراضهای فراوان با جنجال همراه بود.

    ... درابتدای این نشست که با اعتراض شدید اهالی رسانه همراه بود ...

    (استخراج شده از سه پاراگراف اول)

    -------------------------------------------------------------------------------

    گاهي بد نيست گزارشها قبل از ارسال ويرايش شوند

    نیلوفر
    شنبه 10 بهمن 1388 - 14:59
    2
    موافقم مخالفم
     

    عزیزانی که نظر گذاشتید فکر نمیکنید شما هم زیاده روی کردید

    قطعا شما فیلم رو ندیدید وگرنه اگر از محتوای فیلم با خبر بودید

    این طور در مورد منتقدین صحبت نمیکردید به نظر من واکنش

    اهالی رسانه تحسسین بر انگیز بود که تلنگری باشه واسه یه عده

    که فقط کارشون اینه که به اعتقادات ، آرمان ها و شعور مردم ایران

    توهین کنند

    مریم
    دوشنبه 12 بهمن 1388 - 0:24
    3
    موافقم مخالفم
     

    من فیلم رو ندیدم، یعنی نشد که برم و از این بابت پشیمونم ولی یک چیز رو می دونم، این اتفاق یعنی این اعتراض های شدید اگه واقعا به حق باشه (با توجه به حرف خانم نیلوفر) اشکالی نداره، به شرطی که یادمون نره و اگه سیستم اینه نسبت به تمام فیلمای مزخرف هم همین بر خورد رو نشون بدیم.

    انصافا فیلمهای اخراجی 2 و چاچنگولی و حجم کثیری از فیلم های گیشه این روزه همین قدر بدند...

    زهرا
    دوشنبه 12 بهمن 1388 - 1:49
    10
    موافقم مخالفم
     

    دلشکسته یکی از مزخرف ترین فیلم هایی بود که به عمرم دیدم. کاش به جاش یه فیلم هندی دیده بودم. اگه این هم مثل اونه که دیگه معلومه چیه.

    اما فیلم هرچی هم که بوده دلیل بر توهین نمی شه. ما نه نقد بلدیم، نه مناظره، نه گفتگو، نه سخنرانی و نه خیلی چیزای دیگه. چرا سعی نمی کنیم خودمونو اصلاح کنیم؟؟؟

    اونایی که تو چشم هستن بیشتر باید مواظب رفتارشون باشن که یکی از این گروه های توی چشم منتقدین هستن. رفتار شرم آوری بوده؛ فارغ از اینکه فیلم چقدر ضعیفه


    دوشنبه 12 بهمن 1388 - 2:6
    4
    موافقم مخالفم
     

    سر حلقه های ازدواج و دو خواهر و غیره و غیره داد نمی زنن میان می چسبن به این فیلم. متاسفم برای منتقدان خود به خواب زده کشورم

    Rona
    دوشنبه 19 بهمن 1388 - 2:23
    -3
    موافقم مخالفم
     

    Niusha hastamet !!! Ekhrajia 3 4 5 6 7 ... )))))))) ali bud

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 78514
    بازديد ديروز: 455281
    متوسط بازديد هفته گذشته: 338903
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 426356924



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات