سعید فرجی
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 8:9
-6 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
کاملا با نقد بالا موافقم اما ما باز هم انتظار بالاتری از حست فتحی داشتیم.
|
سید آریا قریشی
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 8:40
-12 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
سلام. نوشته ی خوبی بود. من البته هنوز هم با پایان بندی فیلم مشکل دارم. هر چند واقعاً بدترین حالت ممکن نیست. ولی بی شک بهترین پایان بندی ممکن هم نیست. خیلی بهتر از این می تونست باشه. ولی جدا از این، بعضی جاها فکر می کردم ساختار این فیلم فراتر از فیلم های ایرانیه. ارتباط بین سه طبقه و سه دوره خوب برقرار شده و تعلیق خوبی هم داره. اشاره تون به نسل های مختلف و این که فتحی با این شکل نمایش سه دوره چه توقعی از نسل جدید داره هم جالب بود. ممنون.
|
ارشيا ايماني
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 12:27
5 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
براي درباره الي كه جلسه نذاشتيد . حداقل براي اين پستچي سه بار در نميزند يه جلسه نقد بذاريد . (حالا دوباره نريد براي دلخون و چشمك و كيش و مات و .... جلسه بذاريدها) يا درباره الي يا پستچي . همين و بس
|
تینا
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 12:28
1 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
از فیلم لذت بردم. من عاشق شخصیتهای داستانی کارهای فتحی هستم. پایبندی او به گویش کاملاً فارسی و استفاده از ضرب المثلهایی که من تا به حال نشنیده ام همیشه برایم جذاب بوده است. در واقع این فیلم را فقط به خاطر نام کارگردانش دیدم. امیر جعفری هم عالی بود. داستان فیلم هم خوب بود. اما از حدود نیم ساعت آخرش را دوست نداشتم. یعنی از جایی که دو زن کشته شده با عکس معشوق هایشان به باران کوثری نزدیک شدند. از آنجا به بعد کمی پراکنده و یه جورایی آبکی بود. اما کل فیلم زیبا بود. یک گلایه هم دارم از سینماگرانمان. این فیلم صحنه های خشن زیادی داشت. چرا در تیزرهای تلویزیونی اشاره ای به آنها نشد. فکر کنم در کشورهای صاحب سبک سینما این فیلم برای سنین خاصی ممنوع میشد. حداقل می توانستند بگویند که این فیلم حاوی صحنه های خشن است که والدین مجبور نشوند وسط فیلم دست کودکشان را بگیرند و از سالن خارج شوند.( مثل خانواده کنارمان در سینما آزادی که دختر 4 - 5 ساله شان خیلی ترسیده بود.)
|
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 16:44
2 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
کارگردان!!! (حالا دیگه موفقش بماند)
|
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 20:44
-1 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
موافقم . مخصوصا با قسمت امیر جعفری . واقعا بازیگر با استعدادیه
|
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 20:45
-5 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
تا روشی غیر از خشونت و خون ریزی را امتحان کرده باشد و اتفاقا این دفعه کارگر می افتد و کابوس تمام میشود و صبح فرا میرسد این قسمتشو بدجوری قبول دارم
|
رزا
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 21:14
-17 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
من نمي دونم اين كارگردان ها اين نگاه از بالا خالي از درك را كي مي خواهن كنار بگذارن. همه سواد بالاي آقاي فتحي را مي دونن اما اي كاش بجاي خوندن اين همه كتاب كمي بيشتر در اجتماع مي بود تا مي فهميد كه هوش مخاطب بالاتر از حدي كه اون فكر مي كنه. با اين فيلم به شعور مخاطب توهين كرده.
|
سحر
سهشنبه 3 شهريور 1388 - 23:15
10 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
تنها دو نکته قابل توجه در مورد فیلم برای من وجود داشت:یکی بازی دلنشین امیر جعفری و پانته آبهرام و دیگری طراحی صحنه زیبا و دقیق.البته در مورد دیالوگ های فیلم فقط آن قسمت که مربوط به ساکنان طبقه دوم خانه است قابل توجه است .چرا که هماهنگی قابل توجهی با بازی ها داردو هر چند که در بعضی مواقع ریتمی بسیار تند گرفته طوری که مدام در سالن سینما جمله چی گفت چی گفت از همه به گوش میخورد.فصل پایانی فیلم بسیار نامنسجم بود و تمام امیهای ابتدای تماشای فیلم را از بین برد.در مورد داستان ئ چگونگی مرتب ط کردن قصه ی سه طبقه ترفندهای دم دستی و غیر ظریفانه ای استفاده شده بود.در پایان فیلم هم هر کدام از تماشاگران را میدیدی می گفتند چی شد؟؟؟؟ درباره فرم روایت قصه ؛کارگردان قالبی نا منسجم و پاه پاره برای بیان منظور ظاهرا فلسفی خود که در بسیاری مواردو غلو شده مینمود به کار گرفته بود.چراکه در بعضی سکانس ها حال و هوای ژانر وحشت را داشت ,گاهی یاد درام های تاریخی نظیر آنچه در شب دهم میگذشت می افتادی . در مورد بازی باران کوثری با آن دیالوگ های دور از ذهن و غیر قابل باور و نامرتبط با تیپ کاراکتری که در ابتدا از او به تصویر درامده بود هم چیز دیگری نمیشود گفت. لیلا زارع در نقش کلفت شازده هم انگار دیالوگ ها را از بر کرده و تند تند بدون کوچکترین حسی ادا میکرد.
|
چهارشنبه 4 شهريور 1388 - 19:36
-5 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
وای بی انصافی محضه از دیالوگا و بازی باران ایراددددددددددددددد
|
arash
شنبه 7 شهريور 1388 - 12:40
10 |
|
|
|
حالا حسن فتحی هم در تلویزیون کارگردان موفقی است و هم در سینما
نقد خوبی بود....بعد از دیدن این فیلم حس خیلی خوبی داشتم....هم تو جشنواره هم الان...فیلم شیک و پیچیده ایه... هر سه طبقه عالیند....مخضصوصا گریم تازه محمد رضا فروتن....
|