دانلود

ادعاي هفته نامه یالثارات الحسین(ع) درباره فيلمي كه اين روزها اكران پرحاشيه‌اي دارد : فيلم «خصوصي» اولين فيلم پورنوگرافي و اروتيک پس از انقلاب است! :: سينمای ما ::

   






ادعاي هفته نامه یالثارات الحسین(ع) درباره فيلمي كه اين روزها اكران پرحاشيه‌اي دارد
فيلم «خصوصي» اولين فيلم پورنوگرافي و اروتيک پس از انقلاب است!

سينماي ما- هفته نامه یالثارات الحسین(ع) نوشت :وقتي فيلم منحط «گشت ارشاد» رکن رکين نظام و انقلاب يعني عزاي سالار شهيدان را هدف تمسخر و تخريب قرار مي‌دهد و از امکانات، جايزه ‌و حمايت وزارت ارشاد برخوردار مي‌شود، و هنگامي که فيلم «خصوصي» به عنوان اولين فيلم پورنوگرافي و اروتيک پس از انقلاب از حمايت کامل مسئولان ارشاد برخوردار مي‌شود قطعا بايد ارگان بين‌الملل بهائيت سر شوق بيايد و تمام‌قد به حمايت از اين دو فيلم و مسئولان سينمايي وزارت ارشاد برخيزد!

پایگاه خبری انصارحزب الله:۱- ستون پنجم يعني خائن! يعني همکاري با دشمن چه به واسطه جهالت و چه به دليل عناد! فرقي نمي‌کند انگيزه ستون پنجم چيست. مهم اين است که از ستون پنجم کاري بر مي‌آيد که از چهار ستون اصلي دشمن برنمي‌آيد و آن خنجر از پشت زدن است!

۲- جنگ نرم هم مانند جنگ نظامي است! دشمن در يک لايه به عنوان مهاجم وارد عمل مي‌شود و باورها و اعتقادات و اخلاقيات جامعه اسلامي را هدف قرار مي‌دهد و در يک لايه ستون پنجم را به تهاجم وادار مي‌کند. از قضا ستون پنجم دشمن در جنگ نرم اگر نگوييم کاملا، اغلب از ميان مسئولان و نخبگان و تصميم‌سازان جامعه اسلامي‌اند! کساني که نه تنها به فکر مواجهه با جنگ نرم دشمنان عليه نظام و اسلام نيستند بلکه براي آن جاده صاف مي‌کنند، از بودجه و امکانات بيت‌المال مسلمين براي زدن خنجر به ستون فقرات فرهنگ و اخلاق جامعه بهره مي‌گيرند، از اختيارات حکومتي حداکثر سوءاستفاده را مي‌برند تا کاري کنند کارستان! آنچنان که جهان استکبار را به وجد و شعف بياورد و به آينده اميدوار کند!
۳- اما خيانت‌هاي ستون پنجم دشمن در جنگ نرم تنها به اين فقرات محدود نمي‌شود! هنر ستون پنجم دشمن در تهاجم نرم آن است که دست نيروهاي مدافع را مي‌بندد (آن هم با امکانات و اختيارتي که ستون پنجم به اسم مقابله با تهاجم نرم دشمن از نظام اسلامي غصب کرده‌ است!) و با اتهام زدن به مدافعين زمينه را براي خفه کردن و انزواي آنها فراهم مي‌آورد و دقيقا به همين دليل است که مدافعين اسلام و نظام در برابر تهاجم نرم جهان استکبار از دو سو مورد حمله قرار مي‌گيرند! هم از سوي دشمن و هم از جانب ستون پنجم آن (که لباس مسئوليت در نظام اسلامي را به تن کرده‌اند!) لذا به مظلوميت مضاعف دچارند و جز خدا فريادرسي ندارند!

۴- وضعيت امروز جنگ نرم و نظام اسلامي شباهت بسياري به اوضاع روزهاي ابتداي جنگ تحميلي دارد. در آن ايام دشمن همه‌جانبه تهاجم خود را آغاز کرده و جز رهبري نظام و عده معدودي از مدافعين هوشيار کسي از مسئولان و متوليان امر متوجه عمق فاجعه و لزوم دفاع نبود! و در اين ميان وجود چهره‌هايي مانند بني‌صدر که نقش ستون پنجم را ايفا مي‌کردند و جز ايجاد مانع در برابر مدافعان و بستن دست آنها و دادن چراغ سبز به دشمن و بفرمازدن به مهاجمين هنري نداشتند، زخمي بود دردناک‌تر از زخم تهاجم دشمن! چرا که امثال بني‌صدر اختيارات و امکانات و توان نظام اسلامي را در هموار کردن مسيرهاي نفوذ دشمن هزينه مي‌کردند!

در روزگار ما نيز برخي از مسئولان فرهنگي دقيقا نقشي همانند بني‌صدر را در عرصه جنگ نرم بر عهده گرفته‌اند! امکانات و اختيارات حکومت اسلامي را نه تنها در جهت دفاع در برابر جنگ نرم هزينه نمي‌کنند؛ بلکه تمام قد در خدمت تهاجم نرم دشمن قرار گرفته و مانند سربازان پاکباخته دشمن با حداکثر توان به فرهنگ و باورهاي اسلامي حمله مي‌کنند و البته جيره و مواجب و مهماتشان را از بيت‌المال مسلمين تامين مي‌کنند! و اين يعني ستون پنجم دشمن در جنگ نرم!

۵- آنچه در ايام اخير در خصوص اکران نوروزي دو فيلم منحط و اخلاق‌ستيز و عملکرد مسئولان وزارت ارشاد در اين باره شاهد بوديم دقيقا نقش ستون پنجم را در تهاجم فرهنگي و نرم دشمن به وضوح به نمايش گذاشت!

مديران فعلي وزارت ارشاد که دقيقا سياستهاي سينمايي عصر مهاجراني را دنبال کرده و مي‌کنند نه تنها گامي در مسير ترويج ارزشهاي اسلامي و انقلابي در حوزه سينما برنداشته‌اند، نه تنها مسير را براي ساخت و نمايش آثار مروج تفکرات ديني و هنجارهاي اخلاقي هموار نکرده‌اند، نه تنها گامي هر چند کوچک براي دفاع در برابر جنگ نرم دشمن برنداشته‌اند، بلکه با صدور پروانه ساخت و نمايش براي مجموعه‌اي از آثار سينمايي سخيف، دين‌ستيز، ضد اخلاق، فاسد و مروج فساد، عملا امکانات و اختيارات برآمده از نظام اسلامي را به صورتي صد در صد در خدمت اهداف و مقاصد و منافع استکبار جهاني قرار داده و آنچنان در اين مسير با پشتکار و جديت حرکت مي‌کنند که حتي اعجاب و حمايت دشمنان نظام و انقلاب را هم برانگيخته‌اند!

۶- اينکه چرا بي‌بي‌سي فارسي به عنوان شاخص‌ترين رسانه مهاجم به نظام و اسلام به جانبداري از دو فيلم مذکور پرداخته و از عملکرد وزارت ارشاد‌ در خصوص پشتيباني همه‌جانبه از اين دو اثر فاسد به صورت علني حمايت مي‌کند سوالي است که پاسخ آن را بايد در اين واقعيت جست که مسئولين سينمايي وزارت ارشاد در مسيري حرکت کرده و مي‌کنند که آرزوي متوليان «بي‌بي‌سي» است! وقتي فيلم منحط «گشت ارشاد» رکن رکين نظام و انقلاب يعني عزاي سالار شهيدان را هدف تمسخر و تخريب قرار مي‌دهد و از امکانات ، جايزه و حمايت وزارت ارشاد برخوردار مي‌شود، و هنگامي که فيلم «خصوصي» به عنوان اولين فيلم پرونوگرافي و اروتيک پس از انقلاب (حتي به اذعان منتقدان بي‌اعتنا به ارزشهاي اسلامي!) از حمايت کامل مسئولان ارشاد برخوردار مي‌شود و اکران نوروزي را به عنوان جايزه دريافت مي‌کند قطعا بايد ارگان بين‌الملل بهائيت ( بي‌بي‌سي فارسي) سر شوق بيايد و تمام‌قد به حمايت از اين دو فيلم و مسئولان سينمايي وزارت ارشاد برخيزد!

۷- شايد برخي براساس حسن‌ظن خيال کنند مسئولان وزارت ارشاد براساس جهالت يا غفلت به دام دشمن افتاده‌اند، حال آنکه بي‌اعتنايي و حتي لجبازي مسولان ارشاد در حمايت از اين دو فيلم و جبهه‌گيري آنها (‌والبته صدور پروانه ساخت و نمايش براي ده‌ها فيلم مبتذل و مساله‌داري که در طول يکي دو سال اخير توليد و اکران شده‌اند!) در برابر تذکرات ائمه محترم جمعه مشهد، تهران و... و مطالبه بسياري از مومنان جامعه در خصوص لزوم توقيف چنين آثار ضد اخلاقي و دين‌ستيز، بيش از آن که بوي جهالت و غفلت بدهد نشان از عناد دارد! عناد با انقلاب و اسلام و ارزشهاي آن! و صدالبته که ستون پنجم خودش را معرفي نمي‌کند و هميشه با قيافه «خودي» و موجه ظاهر مي‌شود که اگر چنين نباشد ستون پنجم نيست!

۸- با کمال تاسف مجلس شوراي اسلامي و به ويژه کميسيون فرهنگي آن در قبال ستون پنجم دشمن در جنگ نرم نه تنها موضعي اتخاذ نکرده‌اند بلکه چنان موضوع را به محاق غفلت و نسيان سپرده‌اند که برخي از اعضاي اين کميسيون (عليرغم ادعاهاي بسيار) در خصوص وضعيت سينماي کشور و به ويژه ماجراي اين دو فيلم حتي اخبار عادي را نيز دنبال نکرده و کلا در بي‌خبري محض به سر مي‌بردند!

وحشتناک‌تر آن که فلان عضو کميسيون فرهنگي مجلس که از قضاي روزگار عضو شوراي اکران وزارت ارشاد نيز هست با صراحت بيان مي‌کند که مشغول فعاليت انتخاباتي بوده و نسبت به مسائل اکران فيلم‌ها کاملا بي‌خبر است! هر چند که بسياري از اين نمايندگان هم دست کمي از ايشان نداشته و با سکوت کامل خود عملا ياريگر مسئولان وزارت ارشاد در همراهي با تهاجم نرم به ارزشهاي اسلامي و اخلاقي بودند!

۹- در اين ميان عده‌اي از بندبازان سياسي تلاش کردند که حرکت امت حزب‌الله و مومنان بيدار جامعه درخصوص مخالفت با اکران دو فيلم مذکور را امري سليقه‌اي يا خارج از اولويت قلمداد کرده و تلاش کردند اين حرکت آگاهانه و مسئولانه را در حد مخالفت با دو فيلم مذکور تنزل دهند و حتي اين سوال را مطرح کردند که چنين فيلم‌هايي در اين يکي دو سال فراوان توليد و اکران شده؛ چرا شما در برابر آن آثار موضعي اتخاذ نکرده‌ايد؟

۱۰ - در پاسخ به اين جماعت ابهام‌آفرين و ساير قاعدين و جاهلان و تماشاچيان بايد تاکيد کنيم که مومنان و جوانان حزب‌الله براساس وظيفه اسلامي خود و بر مبناي بند «م» وصيتنامه حضرت امام(س) سکوت در برابر گسترش روزافزون فرهنگ منحط غربي و تهاجم به فرهنگ و ارزشهاي اسلامي از ناحيه سينما و آثار سينمايي را حرام مي‌دانند و پس از اتمام حجت با مسئولين، براي مقابله با اين روند فاسد وارد عمل شده و تلاش خواهند کرد با بسيج کليه امکانات ،چهره واقعي ستون پنجم دشمن در جنگ نرم را افشا نموده و با اقتدا به مدافعان غريب، گمنام و مظلوم خرمشهر در روزهاي سخت جنگ، با چنگ و دندان و تا آخرين نفر و آخرين نفس، دفاع مقدس در برابر تهاجم نرم دشمن را ادامه دهند و مانند امامشان به تکليف بينديشند و نه نتيجه!

۱۱- در اين ميان نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به ويژه اعضاي کميسيون فرهنگي بايد موضع خود را در قبال اين مساله (روند فاسد حاکم بر سينماي کشور) روشن سازند و در اين ميان طرح سوال از وزير ارشاد و حتي استيضاح وي کمترين گامي است که مي‌توان در اين مسير برداشت! (البته اگر اشتغالات انتخاباتي براي بعضي از اين عزيزان فرصت انديشيدن به وظايف اسلامي و اخلاقي يک نماينده مجلس را بدهد!)

۱۲ - و کلام آخر اينکه ستون پنجم دشمن در جنگ نرم بدانند که به زودي زود نقاب از چهره‌هاي به ظاهر موجه آنها خواهد افتاد و با همت و غيرت امت حزب‌الله فرار را برقرار ترجيح خواهند داد و به مهاجراني و بني‌صدر و رمضانپور (معاون فراري وزارت ارشاد) خواهند پيوست!

و فرزندان خميني و خامنه‌اي در اين مصاف نيز به لطف خداوند سربلند بيرون خواهند آمد و شرنگ تلخ ناکامي را به حلقوم مسئولين غافل و معاند خواهند ريخت!


منبع : وبلاگ قاعده بازي - محمد تاجيك

به روز شده در : شنبه 19 فروردين 1391 - 13:46

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

ارمان
شنبه 19 فروردين 1391 - 14:1
11
موافقم مخالفم
 

خدا همه رو مورد عنایت قرار بده و بعضیا رو شفا بده.انشالله!

حسین
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 7:36
15
موافقم مخالفم
 

واقعا که خدا این خیال پردازان را شفا دهد.

علی
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 11:3
-10
موافقم مخالفم
 

خیلی تند روی میکنن

باید نکات مثبت این فیلم رو هم در نظر بگیرن

حجت
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 13:29
4
موافقم مخالفم
 

اگه بخام حرفای تو ذهنمو به این جماعت بووووووووووووووووووووووووق بزنم نظرم نمیاد تو سایت.


يکشنبه 20 فروردين 1391 - 13:38
1
موافقم مخالفم
 

عينك سياه را برداريد


يکشنبه 20 فروردين 1391 - 13:38
-1
موافقم مخالفم
 

عينك سياه را برداريد

پویان
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 16:42
-5
موافقم مخالفم
 

ما که اصلاً نفهمیدیم چسبوندن لقب پرنوگرافی به این فیلم، یعنی تبلیغ این فیلم برای فروش بیشتر...

(البته مضخرفاتی که توی مطلب نوشته شده رو نخوندما. یعنی رغبت نکردم بخونم!)

محمدرضا
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 4:52
0
موافقم مخالفم
 
فیلمی که پورنو نبود

والا من صحنه پورنویی توی فیلم ندیدم.

از کی تا حالا سوژه ای به نام صیغه توی فیلم، اون هم بدون اینکه صحنه از رابطه جنسی توش نشون داده بشه شده فیلم پورنو

بیایم یه کم واقع بین باشیم، بگیم فیلم یه کم از لحاظ سیاسی به افکار و ایده های یه عده خوش نیومده والا گناه داره باید یه روزی جوابگو باشیم

خدا به هم رحم کنه ...

محمودی
پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 13:30
2
موافقم مخالفم
 
واقعا که...

برادر اینقدر به خودت فشار نیار خدای نکرده دشمن شاد میشه ها

واقعا برای ایران با این سابقه فرهنگی و تمدن غنی که پشت سر داره متاسفم که الان همچین آدم هایی که تا حالا تو عمرشون یک خط شعر و داستان ننوشتند این چنین بی رحمانه در مورد فیلم هایی که روزها و شب های بسیاری براشون زحمت کشیده شده و مورد پسند عموم مردم هست،اظهارنظر می کنند

مهدی
جمعه 25 فروردين 1391 - 9:45
2
موافقم مخالفم
 

فکر کنم بهترین نظر رو محمد دلاوری تو صرفا جهت اطلاع گفتش !

که اینکه بیایم برای هر فیلمی قبلش همه پرسی بزرایم . . .

واقعا وضعیت مضخرفی !

فافا
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 16:27
6
موافقم مخالفم
 

پورنوگرافی تجسم روشن و بی پرده از مسائل جنسی با هدف تحریک و ارضای جنسی می باشد. ویکی پدیا

حالا اینکه فیلم خصوصی کجاش پورنو بوده خودتون قضاوت کنید!!!


چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:40
0
موافقم مخالفم
 

دوستان از یک تا ده بشمارید و چند نفس عمیق بکشید

واسه تمدد اعصاب خوبه.

شازده کوچولو
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 14:25
7
موافقم مخالفم
 

حیف اسم امام حسین(ع) که روی همچین مجله ای گذاشته شده...

واقعا متاسفم...

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���