News
  • جزئيات داستان سريال «پايتخت 2» را اين‌جا بخوانيد
    تاجر یهودی ساخت مجموعه «پایتخت 2» براي نوروز را منتفی کرد يا اشكالات محتوايي؟!
  •  
  • آخرین خبرها از سریال نوروزی جواد رضویان براي پخش از شبکه یک سیما
    تصویربرداری «کسی خوابه...؟!» در تهران ادامه دارد
  •  
  • گزارش و جدول فروش جهانی فیلم اصغر فرهادی كه به مرز ۹ میلیون دلار رسيد
    «جدایی نادر از سیمین» سه روز اول در سه سينماي آمریکا ۶۷ هزار دلار فروخت/ درجه سنی pg-13 يعني هشدار به والدین برای دیدن فیلم توسط کودکان!
  •  
  • مهران مديري با نوع جدیدی از قاچاق ویدیویی روبه‌رو شد كه هیچ‌کس نگرانش نیست
    سه قسمت پایانی«قهوه تلخ» پس از بارها بازبيني تأیید نشد/ تماشاگران این مجموعه نباید به ادامه تولید یا تماشای آن اميدوار باشند
  •  
  • با استعفاي محمد نيك‌بين از اتحادیه تهیه‌کنندگان، وضعیت صنف دولتی تهیه‌کنندگان چه خواهد شد؟
    رای‌گیری و انتخابات ترمیمی در مجمع عمومي روز يكشنبه 18 دي برگزار مي‌شود
  •  
  • انتقاد رضا رشیدپور از تهیه کنندگان کاباره ‌ای، اظهارات سلحشور و تاسف از بازي در فيلم «در امتداد شهر»
    تهیه‌کننده در جواب مطالبه دستمزد گفت: «می‌دهم بندازندت توی گونی ببرندت!»
  •  
  • اظهارات صادقانه جواد شمقدري درباره چند فيلم ارزشي كه اخيراً اكران شدند
    سالن‌های سینما «33 روز» را بدون تماشاگر نمایش می‌دهند/ با بليت نيم بها و رايگان به تماشای «گلوگاه شیطان» و «شکارچی شنبه« دعوت کرديم و نشد
  •  
  • رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات درباره انتشار تصاویر خصوصي چند بازیگر زن سینما گفت
    مجرمان با تلاش كارشناسان پليس فتا شناسايي و دستگير شدند
  •  
  • يك خبر خوب براي اهالي رسانه در جشنواره سي‌ام فجر
    شهرام جعفری‌نژاد و 50 همكارش بولتن جشنواره فیلم فجر را منتشر می‌کند
  •  
  • نگاه متفاوت کیوان کثیریان به ستاره سينماي ايران؛ به بهانه اكران «شيش و بش» و «در امتداد شهر»
    گلزار اتفاقی است که افتاده است/ اگر درست هدایت شود بد بازی نمی‌کند
  •  
  • واكنش اصغر فرهادي به شايعه مهاجرت، فيلمسازي در خارج و داستان فيلم تازه‌اش در فرانسه
    اولين بار خبر مهاجرتم را پشت چراغ قرمز ميدان هفت تير تهران شنيدم
  •  
  • با شکایت تهیه‌کننده «قلب یخی» اتفاق افتاد
    امین حیایی، كارگردان «ساخت ایران» را تنها گذاشت
  •  
  • محمد خزاعي مي‌گويد امسال جشنواره فیلم فجر از نظر استراتژی سینمایی گام‌های بلندی برداشته است
    جشنواره‌ سی‌ام سینمای ایران را به شهرستان‌ها می‌برد
  •  
  • سايت فيلم «بوسيدن روي ماه» ساخته همايون اسعديان از 12 دي رونمايي مي‌شود
    Www.boosidaneroyemah.com سهم من از عاشقي است!
  •  
  • يك سال پس از نمايش موفق فيلم داريوش مهرجويي در جشنواره فيلم فجر
    تكليف اكران عمومي «آسمان محبوب» روشن نشده است
  •  
  • به دليل مصدوميت مصطفي زماني و نورا هاشمي، بازيگران مرد و زن نقش اول فيلم
    فيلمبرداري «جيب‌بر خيابان جنوبي» متوقف شد
  •  
  • با ارسال متن اختصاصي براي سايت "سينماي ما"؛ حامد كميلي با شرح اصل ماجرا، گفت‌وگو و خبر مهاجرتش را تكذيب كرد
    امیدوارم رسانه‌های محترم در انتشار اخبار خود بيش‌تر دقت کنند
  •  
  • دعواي حقوقي خانه سينما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به روزهاي ملتهب و حساسي رسيده است
    دبير شوراي فرهنگ عمومي: خانه‌ي سينماي فعلي جايگاه قانوني ندارد/ وكيل خانه سينما: بهتر است منتظر راي قطعي دادگاه باشيم
  •  
  • جدول توليدات سينماي ايران؛ كدام فيلم‌ها آماده نمايش هستند؟
    139 فیلم سینمایی در مراحل مختلف تولید قرار دارند
  •  
  • كارگردان، بازيگر، تدوين‌گر و فيلمبردار در جشنواره فجر تقدیر می‌شوند
    بزرگداشت حسین زندباف، علیرضا زرین‌دست، محمد بزرگ‌نیا، جمال شورجه و داود رشیدی
  •  














       




    بسته خبری سایت "سینمای ما" از حواشی اتفاقی که به عذرخواهی فرج‌الله سلحشور از بازیگران زن انجامید
    دین خود را بردار و با صراحت عذرخواهی کن که پذیرفتن خطا نهایت رشادت است/کسانی همچنان واژه سینما را مترادف فساد و فحشا تلقی می‌کنند

    سینمای ما- ماجرای حرف‌های فرج‌الله سلحشور از خبر بازی آنجلینا جولی در یک فیلم ایرانی شروع شد. علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما از مذاکره با آنجلینا جولی بازیگر هالیوود برای ایفای نقش در فیلمی ایرانی خبر داده بود و گفته بود که با رابرت آفر و کی‌یر کاسینسکی مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی وارد مذاکره شده‌‌اند. او گفته بود که آنجلینا جولی تمایل دارد به ایران بیاید و در فیلمی ایرانی ایفای نقش کند، منتها باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

    مراحل کار تا آن جا پیش رفته بود که فیلمنامه این کار ترجمه و قرار بود برای این بازیگر فرستاده شود تا در مرحله بعد درباره دستمزد او صحبت شود. هر چند قرار بود که نام فیلم و کارگردان تا قطعی نشدن حضور این بازیگر در ایران اعلام نشود، اما چند روز بعد اعلام شد که این بازیگر آمریکایی در فیلم «لطفا بدون گناه» علیرضا رئیسیان حضور خواهد داشت، اما کارگردان این فیلم گفت که داستان این فیلم و نقش آنجلینا جولی محرمانه است.

    به دنبال انتشار این خبر فرج‌الله سلحشور با انتقاد شدید از حضور بازیگران خارجی در آثار داخلی گفت که من به هیچ وجه یک تار موی بازیگران ایرانی را با صد بازیگر خارجی عوض نمی‌کنم. او یادآور شده بود: «متاسفانه خودباختگی یکی از ویژگی های سینمای ما است و سینمای ما در برابر سینمای خارجی حتی یک زن بدنام احساس کوچکی و حقارت می کند.»

    او گفته بود که هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد. سینمای ایران فاحشه‌خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی‌شود؟ وقتی زن‌های ما افتخارشان این است که عکس‌های خود را به صورت نیمه‌عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.

    حرف‌های سلحشور واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت، داود رشیدی رییس انجمن بازیگران خانه سینما گفت که اظهارات اخیر فرج‌الله سلحشور و بی‌احترامی وی به بازیگران زن سینمای ایران، در جلسه آینده انجمن بازیگران خانه سینما بررسی خواهد شد.

    به دنبال حرف‌های سلحشور پنج بازیگر زن سرشناس سینمای ایران در یادداشتی به اظهارات کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» پاسخ دادند. این متن که به امضای ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، هانیه توسلی و باران کوثری رسیده، آمد بود: «جناب آقای سلحشور، از این‌که می‌بینیم آن همه پرداختن به زوایای نورانی زندگی پیامبران و سرمشق قرار دادن منش ایشان تاثیری در کلامتان نداشته، و در نهایت شهرتتان را از نفرت‌پراکنی و بی‌ادبی در برابر هم‌نوعانتان به دست آورده‌اید، بسیار متاسفیم.»
    در ادامه این متن آمده بود «ای کاش لطف کنید سینمایی را که خجالت می‌کشیم بگوییم شما را یاد کجا می‌اندازد به حال خود رها کنید، شاید که رستگار شوید و آرامش و صلح و محبت به وجدان نگرانتان بازگردد.»

    واکنش سیدضیاء هاشمی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران


    سیدضیاء هاشمی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران با انتشار یادداشتی واکنش تندی به اظهارات فرج‌الله سلحشور نشان داده است. متن یادداشت او به شرح زیر است:
    «داشتم سکوت مزه مزه می‌کردم، دیدم چو می‌بینی که نابینا و چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است. چند وقت سکوت کردیم به رفاقت که رفیقمان به خود آید و از سکوت چیزی در بیاید اما دیدیم نشد که نشد. اگر هم مسجدی و هم محلی قدیم هر کس در خطر قرار گیرد یا راه کج رود سکوت جایز نیست! پس به این جایز نبودن سکوت فرج‌ا... سلحشور سلام؛
    نه سلام از ارادت که به بایستگی سلام. می‌خواهم از جایی شروع کنم که رفاقت خیلی دورمان، آسیب نبیند. نمی‌دانم جامعه هنری برایتان آن قدر جذاب شده یا سیاست یا از سر تقوا فریاد می‌زنی؟!
    حاج فرج هیچ کدام را نمی‌فهمم واقعاً بازیگر حر مسجد جواد الائمه(ع) این قدر بی‌پیرایه و نادرست حرف می‌گوید؟ آیا هنرمند این چنین تهمت‌هایی را به دیگران منسوب می‌کند؟ یا سیاست ما باب شده که هر چیزی سر زبانمان آمد بگوییم؟! بی‌شک حرف‌هایت آن قدر بد بود که نه متقی آنچنان می‌گوید نه هنرمند، نه سیاس!
    حال تو از کدام فرقه‌ای من نمی‌دانم! عمری تو را به مرثیه ابا‌عبدا... و قرائت قرآن می‌شناختم. کدام قاری قرآن و کدام قرآن هتک حرمت از نوامیس ملی را روا می‌دارد که تو این چنین کردی؟! نکند خدای ناکرده به جایی رسیده‌ای که خود اجتهاد می‌کنی؟
    آدم به ناموس خود چنین القابی نسبت نمی‌دهد و تو خود می‌دانی خانواده سینمای ایران، ناموس تو اند و با آنها کارهای هنریت را می‌سازی که ایدئولوژیت را فراسوی مرزها فریاد زنی! روز، روز فحش و تهمت و چماق نیست که روز روز فهمیدن جاذبه دین است، اما تو کمک که نمی‌کنی هیچ، مسلمانی را نشانه رفته‌ای و همه را به دفع مسلمانی وا می‌داری!
    روا نیست، حق نیست، خدایی نیست، که با عرض تأسف بوی نفس از آن می‌شنوم. مرد عزیز؛ کیل و پیمانه‌ات فقط موفقیت یک سریال بود؟! ... یادت باشد تمام خوارج و دشمنان علی(ع) هم نماز شب می‌خواندند، هم آداب آرایش و خضاب شرعی محاسن می‌دانستند هم در نفس خود برای دفاع از دین، قرآن بر نیزه کردند.
    می‌توانستم مانند دیگران سکوت کنم و پشت سرت بد و بیراه آبدار بگویم اما هنوز حرمت مسجد جواد الائمه(ع) برایم باقی مانده بود که این نامه را برایت نوشتم. آینه‌وار بپذیر و آینه نشکن! حرمت سینما را که شکستی، حرمت دینداریت را با یک عذرخواهی و فهمیدن اینکه بی‌حجابی کلام از بی‌حجابی تن بدتر است.
    دین خود را بردار و با صراحت عذرخواهی کن که نهایت رشادت است پذیرفتن خطا که می‌دانم تو وقار و جنبه‌اش را داری.
    به امید عاقبت به خیری من و تو و همه ان‌اشاءا...»

    واکنش جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

    معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی نسبت به اظهارات اخیر در مورد سینما و سینماگران واکنش نشان داد.
    به گزارش خبرآنلاین، با گذشت چند روز از توهین فرج‌الله سلحشور به بازیگران زن سینمای ایران و انتشار یادداشتی کوتاه از 5 بازیگر زن سینما، جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد به این مسئله واکنش نشان داد.
    او در این متن بدون اشاره به نام فردی به صورت کلی به وضعیت سینما در شرایط فعلی و اظهار نظر‌هایی که به این هنر لطمه می‌زند پرداخته است. این متن از سوی روابط عمومی معاونت سینمایی و با عنوان «دیدگاه معاون امور سینمایی در مورد برخی اظهارات اخیر» در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.
    متن کامل نوشته شمقدری بدین شرح است:

    «سینمای ایران پس از انقلاب مولودی است برخاسته از ققنوس خون و قیام ملت بزرگ و مسلمان ایران، ملتی که بر هر آنچه رنگ فساد و تزویر و وابستگی داشت دست رد بر سینه زد به گونه‌ای که سینمای قبل از انقلاب را یکسره طرد نمود و این گمان در ذهن‌ها جا گرفت که شاید در پرتو انقلاب بزرگ ملت ایران پدیده‌ای به اسم سینما دیگر جایگاهی نداشته باشد، اما امام (ره) عزیز و هوشیار در اولین سخنرانی خود بر این حدس و گمان‌ها پایان دادند و با کلام شیوا و رسا و موجز خود فرمودند: «ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم» و سینمای پس از انقلاب در پرتو این کلام حکیمانه و در دامان فرهنگ انقلاب اسلامی و بعدها دفاع مقدس جان گرفت و راه خود را پیدا کرد.

    و چنین شد که سینمای پس از انقلاب در پرتو فرهنگ اسلامی ایرانی و در پناه معنویت و اخلاق جایگاه ویژه‌ای در عرصه داخلی و خارجی یافت و نسل جدیدی از فیلمسازان ظهور کردند که دغدغه دین و انقلاب و اسلام داشتند.
    این حرکت نوپا تاکنون همواره از دو سو مورد هجوم و فتنه‌انگیزی بوده است، کسانی که خارج از حوزه سینما هستند و هنوز نگاه شکاکانه به سینما دارند و واژه سینما را همچنان مترادف فساد و فحشا تلقی می‌کنند و با هر حرکتی در جهت پروراندن و توجه به سینما، مخالف بوده و هستند و گروه دیگری که درون خانواده بزرگ سینما جا خوش کرده‌اند تصور کردند نظام آن قدر به سینما و سینماگران وابسته شده که حاشیه امن پیدا می‌کنند و می‌توانند در حریم امن سینما به خواسته‌های نامشروع و بعضا فتنه‌انگیز و گاه مفسدجویانه خویش دست یابند.

    واقعیت این است چه گروه اول که خارج از سینما هستند و چه گروه دوم که در درون خانواده سینما نفوذ کرده‌اند در یک اقلیت محض به سر می‌برند و اگر چه گاه‌به‌گاه مزاحمت​هایی برای جریان زلال و ارزشمند سینمای کشور ایجاد می‌کنند، اما قادر نیستند سینمای ایران را که اکنون در تلاش است نقش مهم و استراتژیک و ارزشمندی را در راستای اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب بر عهده بگیرد دچار تزلزل و ضعف سازند. مقصد ما رسیدن به سینمای ارزشی و متعهدانه است و اگر سخن از سینمای ایران به زبان می‌آوریم ناظر به همه سینماگران و هنرمندان شریف سینمای ایران اعم از کارگردانان، بازیگران، عوامل صحنه، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس و دیگر صنوف آن است.
    آنچه این روزها مهم است پرهیز از اظهار نظرها و واکنش​هایی است که هر کدام می​تواند چهره سینمای ایران را در اذهان عمومی و در طیف​های مختلف اجتماعی ناخوشایند سازد.

    سینمای ایران در آستانه یک جهش بزرگ فرهنگی و ساختاری و اعتباری است، جهشی که سال​ها قبل باید رخ می​داد. به نظر می​رسد نباید نظراتی مطرح شود که مردم و مسئولین را نسبت به سینمای ایران و وجوه مختلف آن بی دلیل بدگمان سازد.
    البته هر دغدغه اصلاح‌گرایانه و هر انگیزه ارتقاء سینمای ایران قابل تقدیر است، اما نباید از دایره انصاف و اعتدال در هیچ موردی خارج شد. امروز همه ظرفیت​های سینمای ایران و همه هنرمندان و سینماگران ایرانی که به یمن نظام جمهوری اسلامی فرصت بروز و ظهور یافته‌اند را باید پاس بداریم . البته انگشت‌شمار افرادی که به سینمای ایران در هر وجه آن ضربه می​زنند قطعاً باید کنار گذاشته شوند که اصلاح امور از وظائف حاکمان و مردم است.
    در خصوص حضور سینمای ایران در عرصه بین‌المللی و ابعاد مشارکت و همکاری آن آیین‌نامه ای تنظیم و تدوین شده که وجوه مختلف این همکاری را روشن ساخته است. به هر حال نمی‌توان داعیه حضور در عرصه بین‌المللی را داشت و نسبت به مشارکت و همکاری‌های سینمایی راه‌ها را بست . آنچه مهم است حفظ استقلال و هویت اسلامی ایرانی ماست که انشاءا... با رعایت قانون و پایبندی به آیین‌نامه‌ها ضمن گشودن راه همکاری، مانع لغزش و آسیب‌های احتمالی خواهد شد.

    معاونت سینمایی بر خود فرض می‌داند پشتیبان و یار و مدافع همه هنرمندان و سینماگران خوب کشورمان باشد و نسبت به هر اظهار نظر و رفتار که از دایره حق و راستی خارج شود واکنش منطقی در چارچوب قوانین و ماموریت‌های خود خواهد داشت.
    در پایان از همه سینماگران و هنرمندان عزیز مجدانه می‌خواهم متانت و اعتدال و انصاف را مبنای گفتار و رفتار خود قرار دهند و نسبت به آراء و اظهارات منطقی و اصلاح‌جویانه یکدیگر با نیت خیرخواهانه برخورد کنند و بیش از این فضای رسانه‌ای را ملتهب نسازند که به نفع سینمای ایران نیست.»

    فرج‌الله سلحشور از بازیگران زن عذرخواهی کرد

    پس از انتشار این بیانیه فرج‌الله سلحشور در گفت و گویی از بازیگران زن ایرانی عذرخواهی کرد. هر چند که او در صحبت‌هایش گفت که به هر حال در سینمای ما بازیگران ناباب هم وجود دارد.

    سلحشور در مصاحبه‌ای با شبستان گفت که بازیگران ایرانی حق دارند نسبت به حرف‌های من واکنش نشان دهند و با توجه به گفت‌وگویی که یکی از خبرگزاری‌ها از من منتشر کرد به آن‌ها حق می‌دهم.
    وی ادامه داد: «من با صحبت‌های خودم قصد داشتم که نسبت به دعوت آنجلیا جولی به ایران واکنش نشان دهم و بگویم که سینمای ایران هرزه‌خانه نیست.»
    این کارگردان با اشاره به پاکی بازیگران زن سینمای ایران اضافه کرد: «در سینمای ایران زنان بازیگر پاک و هنرمند و فرهیخته بسیار داریم. من در فیلم‌های خودم با بازیگران بسیاری چون کتایون ریاحی و الهام حمیدی و ... کار کرده‌ایم و همه آنها از طرز رفتار من راضی هستند.»
    سلحشور در پایان حرف‌هایش گفته بود: «ما برای همه بازیگران در ایران احترام قائلیم اما بازیگران ناباب نیزدر سینمای ایران وجود دارند.» او در پایان از بازیگران زن سینمای ایران عذرخواهی کرد تا شاید این غائله بخوابد.


    به روز شده در : جمعه 29 مهر 1390 - 11:11

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    هومن
    شنبه 30 مهر 1390 - 18:2
    -1
    موافقم مخالفم
     

    آقاي فرج! اگر اين سينما و زنانش ان طور هستند كه مي‌گويي، چرا كاسه و كوزه‌ات را جمع نمي‌كني و از اين سينما رحل اقامت نمي‌نمايي؟ قطعا با اين كار هم ما مردم را خوشحال كرده‌اي كه سريال‌هاي ميلياردي آبكي‌ات را نبينيم و هم جامعه هنري را از شر وجود خود رها ساخته‌اي....

    به اميد اين كه ديگر نام و چهره شما آدم نشسته پاك را در سينماي ايران و كلا در هنر اين سرزمين نبينيم.....


    شنبه 30 مهر 1390 - 22:0
    -1
    موافقم مخالفم
     

    راستی آقای سلحشور رای دادگاه درباره فیلمنامه سریال یوسف چی شد؟

    وحید
    يکشنبه 1 آبان 1390 - 13:28
    0
    موافقم مخالفم
     

    سلام

    می خواستم از طریق این سایت به بازیگران زن بگید که کار این آدم با این بیانیه ها جواب داده نمیشه. باید همه بازیگرای ایرانی درس عبرتی به این آدم بددهن بدن که تا عمر داره یادش نره و از این به بعد مواظب باشه. باید بازیگران در یک بیانیه به این آدم بگن آقای سلحشور به خاطر این حرف شما ما دیگه توی فیلم ها و سریال های شما بازی نمیکنیم. اگه همه ی بازیگرا چه زن چه مرد این بیانیه رو امضا کنن مطمئن باشید که دیگه نمیتونه سریال حضرت موسی رو بسازه و صداوسیما مجبور میشه که این پروژه رو ازش بگیره. این حداقل کاریه که بازیگرا میتونن انجام بدن. هیچ بازیگر باشخصیتی حاضر نمیشه با این آدم همکاری کنه.

    آيلار جكناواريان
    چهارشنبه 4 آبان 1390 - 21:0
    0
    موافقم مخالفم
     

    از كوزه همان تراود كه در اوست خب فكرش درباره بازيگرا اين جوريه به زبون آورده يهو فاجعه شده.سوتي داد طفلك

    kimia
    شنبه 7 آبان 1390 - 14:36
    1
    موافقم مخالفم
     
    باید عذر خواهی میکردن

    این حرفی که زده بودن خیلی بد بود

    باید عذر خواهی میکردن

    تازه اینجور چیزا با عذر خواهی از دل آدم بیرون نمیره

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 123539
    بازديد ديروز: 312064
    متوسط بازديد هفته گذشته: 342437
    بیشترین بازدید در روز ‌چهارشنبه 27 بهمن 1389 : 983090
    مجموع بازديدها: 332382953



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات