News
  • بخت‌آ‌زمایی قريبيان، عطاران، معادي و مصفا در کارگرداني به كجا مي‌انجامد؟
    چهار فیلم به کارگردانی بازیگران سینمای ایران در راه جشنواره فجر
  •  
  • تلاش اتحاديه تهيه‌كنندگان براي رفع بزرگترین خطر برای سینمای ایران!
    از حضور همزمان بازیگر در چند فیلم جلوگیری مي‌شود؟
  •  
  • واكنش صريح حامد بهداد به حرف‌هاي حسين ياري را هم به فهرست جوابيه‌هايش اضافه كنيد
    شما خود بازیگری را بلد نیستید نه قاعده آن را!/ عشق را خوب می‌شناسم اما نمی‌توانم نقش عاشق را خوب بازی کنم
  •  
  • با فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اشتباه نگیرید
    فیلم «زندگی خصوصی» لعیا زنگنه و هانیه توسلی را حسين فرحبخش مي‌سازد!
  •  
  • آیا دردمندي حاتمي‌كيا به معنای آن‌ست که بقیه اهل رفاه و لذت‌اند؟
    اندر احوالات ابراهيم حاتمی‌کیاي این روزها: دايي‌جان ناپلئون؟!
  •  
  • بهرام رادان و بازيگري‌هاي اخيرش، به بهانه شكست تجاري - هنري «راه آبي ابريشم»
    ستاره‌اي كه اصرار به خودكشي دارد!
  •  
  • نگاهي به سريال «شوق پرواز» ساخته يدالله صمدي
    پرنده‌ا‌ی که رفتنی نیست/ بازي شهاب حسيني شرط همسر شهيد بابايي براي ساخت سريال بود؟
  •  
  • گفت‌وگوي مسعود فراستي با سايت اصوالگراي "رجا نيوز" درباره وضعيت سينما و نشر ايران
    برگمان را از هفده سالگي دوست داشتم، هيچكاك بعدها توجه مرا جلب كرد!/ تفاوت حق‌التاليف 13درصد پشت جلد كتاب با دستمزد ميلياردي فلان بازيگر سينما شوخي غم‌انگيزي است
  •  
  • از شايعه تصادف تا ده بار بازبيني «قهوه تلخ» براي مجوز و شكايت از شبكه پي‌ام‌سي؛ مهران مدیری همچنان خبرساز است
    امسال هفتمین بار است كه شایعه تصادف من منتشر مي‌شود!
  •  
  • به بهانه اكران «اسب حيوان نجيبي است» ساخته عبدالرضا کاهانی
    اینا در میاد، ریش می‌شه...!
  •  
  • «جدایی نادر از سیمین» نامزد دریافت جوایز پنج بخش حلقه منتقدان لندن + فیلم برگزیده منتقدان شیکاگو
    اصغر فرهادی داور جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۲ شد
  •  
  • سرگذشت دختر جوانی که برای هزینه تحصیلی‌اش به بیراهه کشیده می شود
    «پایان» فیلم تازه عباس کیارستی در ژاپن به زودی به مرحله تدوین می رسد
  •  
  • تورج اصلانی از همکاری با یک پروژه هالیوودی خبر داد
    بازیگر سرشناس هالیوودی مقابل دوربین موبایل آی‌فون ۴ فیلمبردار ایرانی قرار می گیرد
  •  
  • سیروس الوند و ارزیابی نمایش فیلم‌ها در سال ۱۳۹۰
    عاملان اکران چند وقت اخیر باید محاکمه شوند
  •  
  • واکنش کانون کارگردانان به شکایت معاونت سینمایی و دادگاه ۲۱ دی
    می‌خواهند افتخار تعطیلی خانه سینما را به نام خود ثبت کنند
  •  
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه حضورش در سیاست و انتخابات آتی
    انتخابات مجلس که نه، ولی شاید برای ریاست جمهوری کاندیدا شدم!
  •  
  • سایت "سینمای ما" از موفقیت دیگر فیلم اصغر فرهادی در مسیر اسکار خبر می دهد
    «جدایی نادر از سیمین» فیلم اول فهرست ده فیلم انتخابی کاربران سایت معتبر و مرجع IMDB در سال 2011 شد
  •  
  • يادداشت پرويز دوايي براي كتاب «صد سال اعلان و پوستر فيلم در ايران» اثر مسعود مهرابي
    چه راهنمای خوبی برای مرور آن‌چه بر این سینما، از نظر اندیشه و احساس و فهم گذشته است
  •  
  • لزوم توجه به جایگاه مردم در جشنواره فیلم فجر از نگاه سايت "سينماي ما"
    آیا برای تماشاگران عادی سينما هم تهمیدی اندیشیده شده است؟
  •  
  • «جدايي نادر از سيمين» يكي از سه نامزد اسكار فيلم خارجي كه حتما بايد آن را تماشا كرد
    هاليوود ريپورتر سه فيلمي را كه بيشترين شانس را براي اسكار دارند معرفي كرد
  •  














       




    حرف‌های خواندنی مهناز افشار درباره بازیگری، کیمیایی، جیرانی، سیمرغ بلورین، درباره الی ... و چیزهای دیگر
    خداحافظی زودهنگام من از بازیگری همیشگی خواهد بود

    سینمای ما- مهناز افشار در گفت‌وگویی با انتقاد از فریدون جیرانی اعلام کرده است که قرار بوده در برنامه نقد و تحلیل فیلم "قصه پریا" در برنامه هفت حضور پیدا کند اما پس از ممانعت حضور وی در تلویزیون تنها چند دقیقه قبل از شروع برنامه به وی اجازه حضور داده‌اند.  افشار در این گفت‌وگو از رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم "درباره الی"، خداحافظی از سینما، اقدام عجیبش در مراسم اختتامیه فیلم فجر و... توضیحات جالبی داده که بخش‌های برگزیده آن را به نقل از مجله ۲۴ می‌خوانید.

    فقط گفتم ای وای. آقای کیمیایی!...
    وقتی فیلم "رئیس" را دیدم فقط گفتم: "ای وای. آقای کیمیایی! کاش داستان استخوان‌بندی جدی و محکم‌تری داشت" ولی اسم آقای کیمیایی و سابقه و تجربه‌اش برای من مهم بود و واقعا خوشحالم فیلمی از ایشان در کارنامه‌ام دارم. با این همه غصه می‌خورم که چرا در فیلم دیگری از او بازی نکرده‌ام. چرا "رئیس" باید سهم من باشد.

    من آدمی نیستم که بازیچه شوم
    من سناریوی "قصه پریا" را خوانده‌ام و در آن هم بازی کرده‌ام. ولی متاسفانه آقای جیرانی توی برنامه "هفت" نشستند و گفتند قصه فیلم چیز دیگری بوده. این را می‌گویم چون آقای جیرانی کارگردان مورد علاقه‌ام است و خودش هم می‌داند و بارها هم به خودش گفته‌ام آقای جیرانی شما جزو کارگزدان‌هایی هستید که جلوی دوربین شما راحتم. اما وقتی دعوت می‌شوم به برنامه هفت و بعد می‌گویند شما نمی‌توانید به تلویزیون بیایید من آدمی نیستم که بازیچه شوم.

    حرفی که آقای فراستی می‌زد کاملا درست بود
    آقای جیرانی چرا قصه فیلم عوض شد؟ آقای فراستی دارد قصه را تعریف می‌کند اما آقای جیرانی یک قصه دیگر را تعریف می‌کند. خب وقتی همه چیز اینقدر تغییر می‌کند دیگر چه می‌شود گفت؟ تمام آن سکانس‌ها که در فیلم می‌بینید در فیلمنامه هم بود اما نمی‌دانم در مونتاژ یا جابه‌جایی صحنه‌ها دیگر قصه اولیه را نداشت. حرفی که آقای فراستی می‌زد کاملا درست بود او می‌گفت انگار من و مصطفی زمانی و باران کوثری یک تابلو تبلیغاتی مبارزه با اعتیاد را برداشته‌ایم و راه می‌رویم.

    ذکرهایم را گفتم و دو رکعت نماز شکر خواندم
    من همیشه می‌گفتم بی‌انصاف‌ها! ۱۵ سال است دارم کار می‌کنم، حتی یک فیلم خوب نداشته‌ام که کاندیدایم کنید؟ وقتی به من گفتند امسال کاندید شده‌ای سر صحنه فیلم برف روی کاج‌ها بودم. آن روزها حسابی خسته بودم. وقتی به من زنگ زدند و گفتند کاندید هستی خیلی خوشحال شدم. ذکرهایم را گفتم و دو رکعت نماز شکر خواندم. اینها را می‌گویم که بدانید چه حالی داشتم.

    آمده‌ایم جایی که ادعا می‌کنیم آدم‌های روشنی هستیم
    همان زمان آقای میری زنگ زدند و تبریک گفتند. البته یکسری صحبت‌هایی شد که من را به عنوان بازیگر آن فیلم خوشحال نکرد. از من جزئیات نخواهید؛ ولی من را خوشحال نکرد و آن حال خوب را از من گرفت. وقتی هم وارد سالن سینما شدم آنقدر جو آنجا سنگین بود که باورم نمی‌شد. می‌خواستم آنجا خدا آنقدر به من انرژی می‌داد که آنجا فقط می‌گفتم: "آمده‌ایم جایی که ادعا می‌کنیم آدم‌های روشنی هستیم. بیایید بی‌خیال خط و جریان و رنگ و جناح به هنر احترام بگذاریم."

    باور کنید نزدیک بود سه بار بخورم زمین
    توی این شرایط اسم من را خواندند باور کنید نزدیک بود سه بار بخورم زمین. فقط می‌گفتم خدایا کمک کن نخورم زمین. از قبل هم روی کاغذ چیزهایی نوشته بودم که روی سن بخوانم. اول یاد خدا بود، بعد یاد خانواده‎ام و بعد هم می‌خواستم جایزه‌ام را به پدرم تقدیم کنم که عاشقانه دوستش دارم و در ادامه هم می‌خواستم جایزه را به عوامل سعادت‌آباد تقدیم کنم و آخر هم برای ایران آرزوی صلح و آبادی آرزو کنم. رفتم بالا و آنجا فقط از مادرم تشکر کردم؛ پدرم و سعادت‌آباد را یادم رفت.

    از آقای فرهادی بپرسید برای فیلم درباره الی...تا دقیقه ۹۰ منتظر من بودند یا نه؟
    سوءتفاهمی که ایجاد شد این بود که ما- یعنی آدم‌هایی مثل من و ویشکا آسایش و... که نامزد جایزه بودیم- چون سر صحنه فیلم آقای پیمان معادی بودیم و می‌دانستیم چه اتفاقی دارد برای فیلم آقای فرهادی در برلین می‌افتد می‌خواستیم تبریکی به آنها بگوییم. من به آنها تبریک گفتم و از آنها تشکر کردم. عده‌ای گفتند که مهناز افشار این کار را کرده که آقای فرهادی برای فیلم بعدی‌اش او را انتخاب کند. از آقای فرهادی بپرسید برای فیلم درباره الی...تا دقیقه ۹۰ منتظر من بودند یا نه؟ اما چون آنها با بازیگر دیگری قرارداد بسته بودند من گفتم خوب نیست این کار را بکنم. پس من اگر می‌خواستم در فیلم آقای فرهادی بازی کنم آن موقع این کار را می‌کردم. من به آن فیلم احترام گذاشتم.

    باز هم کار مدل مهناز افشار انجام دادم
    خیلی احمقانه است اما واقعا اسم پدرم و سعادت آباد را یادم رفت روی سن بگویم. وقتی آمدم پایین و روی صنلی نشستم به خودم گفتم که من چرا این حرفها را نگفتم؟ خلاصه باعث سوء‌تفاهم شد. بخصوص از طرف آقای همایون اسعدیان که فکر می‌کرد من دارم سیاست به خرج می‌دهم و برای آینده‌ام سرمایه‌گذاری می‌کنم. فکر می‌کنم اعلام این مسئله از طرف ایشان کار بدتری بود. من الان در ۳۴ سالگی‌ام دارم به این فکر می‌کنم که یک کارنامه خوب و پربار داشته باشم و بگویم خداحافظ. خیلی دغدغه فیلم‌های بعدی‌ام را هم ندارم. اما برای آقای میری می‌خواستم توضیح بدهم. همان شب دیدمشان و به‌شان توضیح دادم. اما فکر کردم کافی نیست و به آقای جیرانی زنگ زدم و گفتم می‌خواهم بیایم و در هفت و توضیح بدهم. باز هم کار مدل مهناز افشار انجام دادم؛ رفتم و گفتم ببینید من هول شده بودم. این هم برای آقای میری باعث سوء‌تفاهم شد. اما من همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ نیتی پشت این کار نبوده و من سعادت آباد را واقعا دوست دارم.

    آقای فرهادی قبل از اینکه با گلشیفته فراهانی صحبت کنند دنبال من بودند
    من آن زمان ایران نبودم و آقای فرهادی به گفته خودشان قبل از اینکه با خانم گلشیفته فراهانی صحبت کنند دنبال من بودند و من را پیدا نمی‌کردند. دوستان عزیزی هم که تلفن من را در خارج از کشور داشتند به ایشان شماره نداده بودند. وقتی به ایران برگشتم آقای فرهادی با خانم فراهانی حرف زده بود. اما همان وقت مشکلاتی برای گلشیفته پیش آمده بود. به آنها گفته بودند اگر خانم فراهانی بازی کند فیلم اجازه پخش نخواهد گرفت و آقای فرهادی و عوامل فیلم خیلی پشت خانم فرهانی بودند اما گلشیفته هم نگران بود نکند به خاطر او فیلم به مشکل بر بخورد. آقای فرهادی به من گفت ما که از اول به دنبال تو بودیم. حالا هستی؟ گفتم نه! گفتم بروید و مطمئن باشید مشکلی پیش نمی‌آید. الان هم خوشحالم گلشیفته آن نقش را بازی کرد. چون فکر می‌کنم آدم‌ها وقتی در جایشان قرار می‌گیرند دیگر آنجا مال آنهاست.

    اصلا اجازه بازیگری به من داده نشد
    خانواده من به شدت فیلم دوستند ولی اصولا بازیگری را در من نمی‌دیدند. می‌گفتند که مهناز اگر می‌خواهد کار هنری بکند نهایتا می‌رود معماری می‌خواند. من رشته تربیت بدنی در دانشگاه سراسری قبول شدم و دیدم چه بهانه خوبی است نرم این رشته را بخوانم. بعدا به واسطه همسر دایی‌ایم معرفی شدم که در دانشگاه سوره تدوین بخوانم. یعنی اصلا اجازه بازیگری به من داده نشد. کم کم مادرم با من آمد و سر تدوین با آقای مهرجویی و خانم مهرجویی و... آشنا شد و بعد به من اجازه دادند که بازی کنم. حتی موقع قرارداد اولم با من به دفتر فیلمسازی آمدند. خانواده‌ام برای من مهم است اما همیشه به‌شان گفته‌ام فکر کنید این هم یک شغل است؛ یک شغل که سخت‌تر از خیلی کارهاست.

    خداحافظی و ورود به دنیای نویسندگی
    اگر بخواهم از بازیگری خداحافظی کنم که خیلی هم نزدیک است، همیشگی خواهد بود. نمی‌توانم دوباره برگردم و دوباره خداحافظی کنم. بازیگری برای من مثل مجسمه‌ای است که در وجودم ساختمش فکر می‌کنم اگر بعد از این که آن را ساختم به‌ش دست بزنم کاملا خراب می‌شود. عکاسی بلد نیستم و کارگردانی هم نمی‌توانم بکنم. تدوین و فیلمبرداری نزدیک‌تر است به من. اما احتمال این‌که نویسنده شوم بیشتر است. مدتی است که نیمه‌شب‌ها چهار خطی از ذهنم عبور می‌کند و یادداشت می‌کنم و حالا تصمیم گرفته‌ام دست‌نوشته‌هایم را به صورت کتاب چاپ کنم.










  • منبع : شبکه ایران - 24

    به روز شده در : يکشنبه 13 شهريور 1390 - 22:59

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    محمد.س
    سه‌شنبه 15 شهريور 1390 - 12:12
    2
    موافقم مخالفم
     
    میشه کلا بری

    یعنی میشه سینمای ایران یه روزی دیگه مهناز افشار رو نداشته باشه...

    خدا کنه کلا از این سینما بری


    جمعه 18 شهريور 1390 - 1:34
    2
    موافقم مخالفم
     

    Torokhoda berid hamaton ...

    رضا
    شنبه 19 شهريور 1390 - 16:34
    0
    موافقم مخالفم
     
    آخ گفتی محمد

    کاش می شد بیشتر این بازیگرای خز و خیل زن از سینمای ایران برن.

    این بازیگرا اونقدر زیادن که نمی تونم اسم همشون بیارم و اصلا لازم نیست چون خودتون میشناسیدشون.

    فرامرز
    يکشنبه 20 شهريور 1390 - 11:15
    -5
    موافقم مخالفم
     

    مهناز افشار کم کم تبدیل به یک بازیگر قوی شد و الان یک بازیگر خیلی خوب است و این خبرها خبرهای خوبی نیست.

    و البته باز هم مزه پرانی ها و لوس بازیها در نظرات ادامه دارد!

    علی . مولایی
    دوشنبه 21 شهريور 1390 - 12:22
    -2
    موافقم مخالفم
     
    میشه با رفیق رفقاتون کلا برین

    من هم با نظر جناب آاقی محمد . س موافقم و البته باید بگم همه با هم کلا برین دست رضا گلزار و رفیق رفقاتون رو بگیرین و از این سینما برین . شما اندازه این سینما نیستید هرجند به علت های در آن چند سالی بودبد . و با این اوضاع ادم های بدتر از تو هم آمدن که آنها هم تاریخ مصرفشان تمام می شود . بله اینجا جای آدمهای امثال گلشیفته است و وقتی تجسم کردم در درباره الی در آن نقش بازی میکردی کم مانده بود حالم بد بشه . راستی فرموده بودین خانواده تان فکر میکردن اگر وارد سینما می شدید می رفتین معماری می خواندین ... نه بابا مگه بچه درسخونی بدین که بتونین از این کارها بکنین .بهتره صادق هم باشین بی خیال خانم افشار شما همیشه همین بودین که الان هستین شاید هم بد تر و این جامعه کمی درستت کرده و مودبتر شدی .


    دوشنبه 21 شهريور 1390 - 15:4
    0
    موافقم مخالفم
     

    زودتر از اینا باید خداحافظی میکرد.

    م ن ا
    سه‌شنبه 22 شهريور 1390 - 14:34
    1
    موافقم مخالفم
     

    من طرفدار گلشیفته ام.....

    ولی مهناز افشار اگه برا این سینما بیشتر از گلشیفته زحمت نکشیده باشه کمترم نکشیده

    اون بازیگر تواناییه

    دوس داشتم بیشتر بمونه تو این سینما

    حتما جاش خالیه

    مریم
    چهارشنبه 23 شهريور 1390 - 17:17
    -2
    موافقم مخالفم
     
    افشار

    دمت گرم علی آقا

    من هم وقتی جای گلشیفته ، مهناز افشار رو تجسم کردم ، حالم بد شد و کاملاً با حرفاتون موافقم.

    مهدی
    يکشنبه 27 شهريور 1390 - 0:2
    5
    موافقم مخالفم
     

    من که از بازی خانم افشار خیلی خوشم میاد

    اصلا دوست ندارم چنین بازیگرای بااستعدادی جاشونو به بازیگرای بی استعداد امروزی بدن .

    قارتال
    يکشنبه 27 شهريور 1390 - 16:49
    -6
    موافقم مخالفم
     

    من هم با نظر محمد.س ودیگر دوستان موافقم .هر چند خانم افشار در این چند سال اخیر کمی پیشرفت داشته اندولی به نظر من بازیگر زیاد توانایی نیستند بازی خانم فراهانی کجاو بازی ایشان کجا.اگر در فیلم درباره الی خانم افشار بازی می کردمطمئنا فیلم زیاد جالبی نمی شد که خدا ازاین بابت به آقای فرهادی رحم کرد..

    دیگر نقطه ضعف ایشان متاسفانه حس بالای شهرت طلبی است اگر دقت کنید همیشه ایشان اگر به دیگران کمکی بکنند همیشه با تبلیغات فراوان انجام می دهند که با فرهنگ ما ایرانیان سازگاری ندارد .

    محمد رضا
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 13:8
    -1
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم براي نظر دهنده ايي كه به خاطر حس حسادت و بخلي كه به يك بازيگر خوب و تواناي سينما داره،اومده نظراتي را داده كه چيزي جز عقده گشايي نيست،و چه قدر جالب كه به اسامي نظر دهنده هاي ديگه اومده حرف خودشو تاييد كرده،اگه مهناز افشار و امثال ايشون از اين سينما برن همه ضرر مي كنيم،حتي شما كه به خاطر حس شديد حسادتت داري اينطوري به يك بازيگر مردمي توهين ميكني،نكته آخر اينكه هميشه آدماي موفق دشمن زياد دارند.

    سحر
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 14:0
    4
    موافقم مخالفم
     

    من مهناز افشار رو خيلي دوست دارم،چون غير از اينكه ظاهر زيبايي داره،شخصيت و باطن زيبايي هم داره،هميشه هم به فكر مردمه و به اونا احترام ميذاره،اگه همه بازيگرا اينطوري بودن چقدر خوب بود.

    صادق
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 14:4
    2
    موافقم مخالفم
     

    قطعا اگه مهناز افشار توي فيلم درباره الي بازي ميكرد به جذابيت هاي اين فيلم اضافه ميشد،به نظر من گلشيفته فراهاني بازيگر خوبيه ولي اگه مهناز افشار اون نقشو بازي مي كرد مطمئنا با توانايي هايي كه اخيرا از مهناز افشار ديديم به خوبي از عهده اين نقش بر ميومد.

    عليرضا
    سه‌شنبه 29 شهريور 1390 - 22:21
    -2
    موافقم مخالفم
     

    متاسفانه بغضي از كسايي كه نظر دادند به شدت حسد و بخل خودشونو به مهناز افشار نشون دادند،اينا ناراحتيشون فقط همينه كه چرا مهناز افشار بازيگر محبوب و موفقيه و چرا جايزه گرفته،رفتن مهناز افشار از سينما قطعا خبر بدي براي سينماي ماست.

    محمد رضا
    چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 2:32
    2
    موافقم مخالفم
     

    هميشه بازي هاي جذاب و روان مهناز افشار يادمون هست و خواهد موند،ايشون يكي از بهترين بازيگران زن سينماي ايران هستند و اكثر مردم ايشونو خيلي دوست دارند.

    فرزاد
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 13:4
    1
    موافقم مخالفم
     

    هم از اینکه در فیلم درباره ی الی بازی نکردی. و هم از خداحافظیت خیلی خوشحالم.ولی هرجا میخوای بری برو ،گیتارو با خودت نبر.

    مریم
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 14:29
    0
    موافقم مخالفم
     
    چررررررا

    خانم افشار برای این سینما زحمت کشیدن.سیره صعودی داشتن...اصلا این همه تحقیر نمیفهمم...واقعا بازی زیبایی ارائه میدن...امیدوارم زود نرن از سینما...

    h
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 14:31
    1
    موافقم مخالفم
     

    ایشون بسسسسسسسسیار عالی کار میکنن...فیلماشون واقعا فروش داره.زود رفتنشون برای سینما خبر بدیه.

    sharare
    جمعه 1 مهر 1390 - 20:49
    2
    موافقم مخالفم
     
    نقد

    چهرش اصلا سینمایی نیست

    فرهاد پور حسيني
    دوشنبه 4 مهر 1390 - 20:13
    1
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم براي نظر دهندگاني كه چيزي جز بخل و حسد در گفته هاشون ديده نميشه،مهناز افشار بازيگر موفق و محبوبيه،هر چند شما دوست نداشته باشي اينا ببيني.

    قارتال
    يکشنبه 10 مهر 1390 - 15:2
    -3
    موافقم مخالفم
     

    من از نحوه برخورد بعضی از دوستان که از عناوینی مانند بخل و حسد و ... استفاده می کنند تعجب می کنم من نوعی که مرد هستم چرا باید به یک خانم حسادت کنم . اگر بخواهم حسادت کنم به یک بازیگر خوشتیپ مرد مثل گلزار و رادان و شهاب حسینی و ... حسادت می کنم. متاسفانه برخی دوستان فقط بلدند بدون فکر و صرفا از روی تعصب خشک و خالی به دیگران تهمت و افترا بزنند. بهتر است یاد بگیریم که هر کسی برای خودش نظری دارد و قرار نیست هرکسی باب طبع شما نظر دهد... اگر من بازیگری را که شما دوست دارید دوست نداشته باشم دلیل بر بخل و حسد نیست لطفا روحیه انتقاد پذیری خود راافزایش دهید بازیگر مورد علاقه من خانم گلشیفته فراهانی و هدیه تهرانی است حالا هرکسی اینجا آمد و از این دو بازیگر انتقادی کرد من باید به او توهین کنم؟ ضمنا برخی از نظرات به فاصله کمتر از 2 دقیقه و با محتوای یکسان ارسال شده است که جای تامل دارد!!!!!!

    مدیر محترم سایت لطفا نظر مرا منعکس فرمایید.

    م.ک
    چهارشنبه 13 مهر 1390 - 12:4
    0
    موافقم مخالفم
     

    با رفتن خانوم افشار کاری ندارم , اما ای کاش ایرانیا یکم فرهنگ و ادب یاد بگیرن و حس حسادت و زمین زدن همنوع خودشون رو کنار بذارن , آخه تا کی این رفتارای زشت باید ادامه داشته باشه.............

    روشنک
    پنجشنبه 14 مهر 1390 - 0:24
    4
    موافقم مخالفم
     

    خدا نکنه مهناز افشار ناز من بره از سینما...یه حفره بزرگ برای همیشه باقی می مونه جای خالی ایشون...

    مسعود زاهدي
    دوشنبه 18 مهر 1390 - 14:3
    1
    موافقم مخالفم
     

    هر انسان منطقي و فهيمي مي داند كه زيبايي سينما به حضور بازيگران مختلفي است كه هر كدام توانايي هاي خاصي دارند،كسي كه دوست دارد فقط بازيگر محبوب خودش در سينما باشد و از حضور يك بازيگر كه او را به هر دليل دوست ندارد ناراحت است نمي داند كه سينماي مدل فكري او ديگر سينما نيست و ارزش و جذابيتي ندارد،نوشتن نظراتي با محتواي ابراز خوشحالي و تمسخر از خداحافظي يك بازيگر كه اتفاقا توانايي هايي خوبي هم دارد نشان دهنده كوته فكري و سطحي نگري نظردهنده به مسائل عالم سينماست.

    هادي
    سه‌شنبه 19 مهر 1390 - 10:43
    1
    موافقم مخالفم
     

    مهناز افشار بازيگر دوست داشتني و توانايي،انشالله هرجا هست موفق باشه به كوري چشم حسودان.

    س.ر
    سه‌شنبه 19 مهر 1390 - 13:3
    0
    موافقم مخالفم
     
    نظر بديد،انتقاد كنيد ولي توهين نكنيد.

    خداي بزرگ همه ي آدما را يكسان خلق نكرده،هر كسي بنا بر روحياتش از يه نفر خوشش مياد،اينكه دوستي اعلام مي كنه هر كسي براي خودش نظري داره درسته اما با عرض تاسف نه تنها نميگه توهين كردن نادرسته بلكه از توهيني كه فرد ديگه ايي داشته در نظر قبلي خودش حمايت هم كرده! دوست من شما هنوز معني انتقاد پذيري را نمي دانيد،اگر شما و دوستاي مورد حمايتتان مودبانه انتقاد مي كرديد كسي ايراد نمي گرفت،شما نظرات را يكبار ديگه بخونيد اينها انتقاده يا توهين و مسخره كردن! شما از تعصب خشك و خالي و بدون فكر عمل كردن انتقاد كرده ايد در حاليكه ندانسته خودتان همين گونه عمل كرديد و بدون فكر و صرفا از روي تعصب منفي به يك بازيگر از توهين كردن حمايت كرديد.

    به نظر من همه بازيگران سينما قابل احترام هستند و كسي اجازه نداره با عنوان انتقاد كردن به كسي توهين كنه.

    نازنين
    چهارشنبه 20 مهر 1390 - 11:6
    2
    موافقم مخالفم
     

    مهناز افشار بازيگر موفقيه كه هميشه روندش صعودي بوده و هست،براي اين بازيگر دوست داشتني و خوب سينماي كشورمون آرزوي موفقيت مي كنم.

    مجتبی
    شنبه 23 مهر 1390 - 4:25
    -8
    موافقم مخالفم
     

    فرهادی منتظر تو بود واسه درباره ی الی؟

    آره بود منتها نه واسه نقش گلشیفته.واسه اون خانوم روستایی که پتو داد به شهاب حسینی و گلشیفته

    متاثرشدم
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 5:26
    3
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم چه اوضاعی شده همش توحین و تحقیر.مهنازآدم باخدا ودوست داشتنی هست جه باشه وچه نباشه .

    زهرا
    سه‌شنبه 26 مهر 1390 - 10:45
    0
    موافقم مخالفم
     

    چقدر دوستان توي نظرات قبلي اومدن و درباره ي رعايت ادب و احترام حرف زدن و از بخل و حسد ورزيدن انتقاد كردن اونوقت دوباره يكي اومده اينجا درباره ي حضور مهناز افشار توي فيلم آقاي فرهادي مسخره بازي در آورده،انتظار ادب و احترام از اين آدماي كوچيك خيلي انتظار زياديه!!!

    سمیه
    چهارشنبه 27 مهر 1390 - 0:35
    0
    موافقم مخالفم
     

    کسانی که از مهناز افشار و بازی اش تعریف می کنند می شود لطفا یک فیلم خوب ازش اسم ببرن

    خوب خوبش دیگه آتش بس است. کلا کلاس سینمای خانم افشار بالا نیست . مقایسشون با بازیگرایی مثل گلشیفته و فراهانی و ترانه علیدوستی از اساس اشتباهه

    نازنين
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 10:39
    0
    موافقم مخالفم
     

    1-سعادت آباد

    2-طبقه سوم

    3-آتش بس

    4-سالاد فصل

    بازم بگم...

    مقايسه مهناز افشار با گلشيفته فراهاني قطعا اشتباهه چون مهناز افشار هيچ وقت كشورشو ول نمي كنه بره اون ور دنيا،ميدوني گلشيفته الان اون ور داره چه كارايي ميكنه؟!! اگه كلاس سينمايي اينا هستن واي به حال اين سينما! دو تا اسم گلشيفته و عليدوستي افتاده سر زبونتون هي الكي گنده مي كنيدشون.

    عباس
    يکشنبه 8 آبان 1390 - 1:44
    3
    موافقم مخالفم
     

    خانم افشار عزیز

    امیذوارم به خودتان فرصت بیشتری بدهید

    پله های ترقی زیر پای شماست - سیمرغ با هر سیاستی هم که به شما رسیده باشد از لیاقت شما خبر میدهد

    زنده باد این صفای دل و صدق گفتار شما

    صدف
    يکشنبه 8 آبان 1390 - 23:7
    2
    موافقم مخالفم
     
    بررسی و انتقاد هر دو با کمال احترام بلامانع است

    خانم مهناز عزیز همیشه این نکته مد نظرتون باشه که ما ایرانی ها هر چه که بزرگتر و معروف تر میشیم بدخواه هامون بیشتر میشن .و متاسفانه این بد خواهی و زمین زدن و خورد کردن فقط در ایران دیده میشه و بس.دیدگاه ها هم متفاوتن و نمیشه ذهنیت خیلی از افرادی که هنوز به سبک و سیاق قدیمی و تند فکر می کنند را از بین برد.

    این را گفتم چون من هم کسی هستم که 10 سال هست دارم خودم زحمت می کشم به صورتی که هر کسی فکر کنه تلاش کردم و الان صاحب 3 شرکت هستم ولی چه حرف ها و نقل هائی که نمشنوم .و بی خیال .که برام مهم نیست.

    صحبت من سر این است که هر کس و هر شخصیتی جایگاه و مقام خودش را داره و خواهد داشت.خانم مهناز افشار, خانم گلشیفته فراهانی, خانم ترانه علیدوستی, هدیه تهرانی, الناز شاکر دوست و .... همه دوستانی که به نوعی پا به عرصه سینمای ما گذاشتند و یا ماندند و چهره شدند و یا رفتند و باز چهره ی یادبود شدند. همه برامون محترم هستند و ما به عنوان یک ایرانی اصیل که اینقدر جدای از مسائل سیاسی به ایرانی بودنمون افتخار می کنیم حتی اگر در طرف دیگر دنیا باشیم احساسات ایرانی را هیچ کس درک نخواهد کرد .نباید خدای نکرده بخواهیم شخصیت و اصالت وجودی هنر مندامون تو هر عرصه را زیر سوال ببریم.

    از شما دوستان عزیز هم خواهشمندم چه در موارد قدیمی و چه در موارد جدید هنرمندان کشور های دیگه حتی جدید ترینشون سرچ کنید و ببینید آیا هست که به هنرمند توهین بشه.هر هنری که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.هر کس به طریقی پسند و روحیه داره .پس بیایم همیشه پشتیبان هم باشیم.نه از پشت به هم خنجر بزنیم حتی با حرف.

    متشکرم از مدیریت سایت

    yas
    پنجشنبه 12 آبان 1390 - 2:51
    1
    موافقم مخالفم
     

    دوستان کاش می دونستیم فیلم هنری با فیلم تجاری فرق داره، بازیگر هنری هم با بازیگر تجاری متفاوته.

    افشار یه بازیگر کاملا تجاریه، فیلمه هنریش که نمایانگره تمام تواناییه که داشته سعادت آباده!!

    من موندم این سیر صعودی که ازش نام می برید چیه؟

    کدوم صعود؟

    از آتش بس خیلی پیشرفت کرده ایشون رسیده به سعادت آباد، بازیه ترانه علیدوستی رو تو چهار شنبه سوری با ایشون مقایسه کنید!

    مهناز افشار قابل احترامه ولی این دلیل نمی شه الکی بزرگشون کنیم!

    خانوم افشارو ضیغمی و... همیشه تو همین سطح میمونن و هرگز به گرد پای امثال گلشیفته و تهرانی نمی رسن!

    سمانه
    چهارشنبه 18 آبان 1390 - 17:22
    1
    موافقم مخالفم
     

    نميدونم علت جمع بستن خانوم افشار و ضيغمي كه يكي از مخاطبين گفته چيه،اين همسان كردن در مورد اين دو بازيگر كاملا نادرسته،مهناز افشار با توانايي هاي زيادش در بازيگري چرا بايد با نيوشا ضيغمي كه فقط يك بازيگر خوش چهره است در يك سطح طبقه بندي شود،سير صعودي مهناز افشار اونقدر واضحه كه اصلا نيازي به توضيح اضافه نداره،يك نگاه ساده به بازي هاي اخير او گواه همه چيز است،گلشيفته فراهاني و هديه تهراني هم بازيگران توانمد و خوبي هستند اما اغراق كردن در بازي اين دو غير منطقي و اشتباه است،مهناز افشار بازيگري است كه نه تنها چيزي از اين دو بازيگر محترم كم ندارد بلكه در بعضي آيتم ها بالاتر هم هست.

    پرنیان
    جمعه 11 آذر 1390 - 19:7
    1
    موافقم مخالفم
     

    اخه خدا وکیلی مهناز افشار اصلا کسیه که بهش حسادت کنی؟؟!!

    به نظر من لیاقت بازی تو همون فیلم رئیس کیمیایی رو هم نداشت چون فیلم اقای کیمیایی جای هر کسی نیست...

    مهرخ
    يکشنبه 13 آذر 1390 - 11:41
    -3
    موافقم مخالفم
     

    نشونه ي حسادت به ديگران اينه كه طرف رو كلا زير سوال ببري،اينكه يكي گفته "مهناز افشار اصلا كسيه كه بهش حسادت كني"،هيچي جز حسادت نيست،"مهناز افشار"بازيگر محبوب و موفقيه،شما كه اينو ميگي معلومه اصلا از عالم سينما به دور هستي و توي اين وادي ها نيستي!

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 90119
    بازديد ديروز: 332081
    متوسط بازديد هفته گذشته: 371642
    بیشترین بازدید در روز ‌چهارشنبه 27 بهمن 1389 : 983090
    مجموع بازديدها: 329561315



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات