دانلود

 گزارش نشست نقد و بررسي «ورود آقايان ممنوع» با حضوز رضا عطاران، ویشکا آسایش و تهیه کنندگان فیلم : رضا عطاران: فكر مي‌كردم بازيگر مي‌تواند يك قصه بد را خوب بازي كند :: سينمای ما ::

   


fajr teazer31

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

bottom banner


fajr posters 30
 
 
 


این بخش به زودی تکمیل خواهد شد
fajr film 29

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

fajr cinema 30
 
fajr video
  صحنه هایی از فیلم «پله آخر» (علی مصطفا)
  صحنه هایی از فیلم «بیداری» (فرزاد موتمن)
  صحنه هایی از فیلم «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)
  صحنه هایی از فیلم «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی)
  صحنه هایی از فیلم «بیخود و بی جهت» (عبدالرضا کاهانی)

adv
در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
تلفن: 88535305 (داخلی 109)
       09386503357 
آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
پست الكترونيكي: [email protected]

> برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
Nokia

i news
سینمای ما-  فرشته طائرپور به نمایندگی از جامعه فرهنگی،هنری مقابل رییس‌جمهور سخن گفت. این هنرمند عرصه سینما 31 فروردین ماه همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در "همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ" مقابل حسن روحانی متنی را قرائت کرد. متن کامل این سخنان بدین شرح است: ...
سینمای ما- فیلمنامه فیلم سینمایی «برباد رفته» که قرار است توسط رضا عطاران ساخته شود، به قلم امیر مهدی ژوله در حال نگارش است. بنابراین گزارش، فیلمنامه این فیلم در مرحله نگارش است و موافقت های اولیه ساخت «بر باد رفته» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
سینمای ما- شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود که دوشنبه بیست و پنجم فرودین‌ برگزار شد قرارداد اکران سه فیلم جدید را ثبت کرد. با پایین آمدن کف فروش «با دیگران» که در سینما فرهنگ روی پرده است، از چهارشنبه جاری نمایش این فیلم در سینمای سرگروهش به پایان می‌رسد و «زندگی جای دیگریست» ...
Main News
 
سینمای ما-  فرشته طائرپور به نمایندگی از جامعه فرهنگی،هنری مقابل رییس‌جمهور سخن گفت. این هنرمند عرصه سینما 31 فروردین ماه همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در "همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ" مقابل حسن روحانی متنی را قرائت کرد. متن کامل این سخنان بدین شرح است: ...
 
سینمای ما- فیلم علمی تخیلی 100 میلیون دلاری جانی دپ در رقابت با «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و «ریو 2» در کنار فیلم مسیحی «بهشت واقعی است» جایگاه متفاوتی کسب نکرد. به نقل از د رپ، در حالی که فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» برای سومین جمعه پیاپی...
 
سینمای ما- جیمز کامرون کارگردان و سازنده فیلم «آواتار» اعلام کرد فیلمنامه سه فیلمی که می خواهد در ادامه آواتار بسازد تا 6 هفته دیگر آماده می شود.  به نقل از هالیوود ریپورتر، جیمز کامرون با بیان این که فیلمنامه سه فیلم بعدی «آواتار» ظرف 6 هفته آینده تکمیل می‌شود، منتظران این مجموعه را خوشحال کرد...
 
سینمای ما- کمپانی فاکس بار دیگر ساخت قسمت دوم فیلم خاطره‌انگیز «خانم داوت فایر» را در برنامه قرار داده است.  استودیوی فاکس 2000 در حال تهیه قسمت دوم فیلم کمدی مشهور سال 1993 یعنی «خانم داوت فایر» است که کریس کلمبوس و رابین ویلیامز را بار دیگر کنار هم قرار می دهد. دیوید برنباوم که فیلم «الف» را نوشته بود مسئولیت ...
 
سینمای ما- با اعلام اسامی دو بخشی که عباس کیارستمی داوری آن ها را در جشنواره کن شصت و هفتم برعهده دارد، روشن شد هیچ فیلم ایرانی در این دو بخش جای ندارد. در حالی که عباس کیارستمی فیلمساز مشهور ایرانی امسال ریاست بخش داوری فیم کوتاه و بخش سینه فونداسیون را برعهده دارد، نام هیچ اثر ایرانی ...
 
 
سینمای ما- معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی از تمدید مهلت ارائه‌ی آثار به نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه‌ی سینما تا سوم اردیبهشت‌ماه ۹۳ خبر داد.  از آنجا که استقبال اهالی رسانه از این جشنواره بیشتر از میزان تصور بود و به‌دلیل این‌که تماس‌ها و درخواست‌های متعددی درباره‌ی تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره از سوی اهالی رسانه ...
 
سینمای ما- «نیکول گارسیا» کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی به عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شد. برگزارکنندگان شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن، «نیکول گارسیا»، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس فرانسوی را به عنوان رئیس هیأت داوران بخش دوربین طلایی این دوره از رقابت‌‌ها معرفی کردند. پیش از ...
 
سینمای ما- فیلمنامه فیلم سینمایی «برباد رفته» که قرار است توسط رضا عطاران ساخته شود، به قلم امیر مهدی ژوله در حال نگارش است. بنابراین گزارش، فیلمنامه این فیلم در مرحله نگارش است و موافقت های اولیه ساخت «بر باد رفته» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
 
سینمای ما- سردار عزیزمحمدی رئیس اتحادیه باشگاه فوتبال ایران در نشست خبری پروژه فرهنگی هنری یار دوازدهم خاطر نشان کرد: قرار است 60 نفر از ورزشکاران و 40 نفر از هنرمندان در برزیل حضور پیدا کنند. نشست خبری پروژه فرهنگی هنری یار دوازدهم با حضور محمدحسین لطیفی، سیدجواد هاشمی، محمدرضاگلزار و سردار عزیز محمدی برگزار شد...
 
سینمای ما- شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود که دوشنبه بیست و پنجم فرودین‌ برگزار شد قرارداد اکران سه فیلم جدید را ثبت کرد. با پایین آمدن کف فروش «با دیگران» که در سینما فرهنگ روی پرده است، از چهارشنبه جاری نمایش این فیلم در سینمای سرگروهش به پایان می‌رسد و «زندگی جای دیگریست» ...
 
سینمای ما- در روزهای اخیر خبری مبنی بر ساخت فیلم بعدی اصغر فرهادی در ترکیه منتشر شده است که روابط عمومی دفتر فیلمسازی فرهادی اعلام کرده است که به هیچ وجه این خبر صحت نداشته و توسط این کارگردان، تکذیب می‌شود..
 
سینمای ما- فیلم کوتاه «صبح روز بعد» در بخش مسابقه بیست ونهمین دوره جشنواره «بلاک» برلین در کشور آلمان حضور دارد. طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم کوتاه، بیست و نهمین دوره جشنواره «بلاک» در تاریخ 7 تا 11 می 2014 (17 تا 21 اردیبهشت ماه سال 93) در شهر برلین برگزار می‌شود. «صبح روز بعد» در آخرین روز جشنواره ...
 
سینمای ما- درام پیچیده و تو در توی «گذشته» یک تراژدی از نیات خوب و شروع بد و تصمیم‌های اشتباه است که (همگى) همزمان، درست به نظر می‌رسند. اصغر فرهادی، استیصال و خشم را همراه با تلاش برای تصحیح انتخاب‌های اشتباه در زندگی و تسلیم نشدن درباره گذشته، به نمایش می‌گذارد. در سکانس فوق‌العاده خوب ابتدای فیلم دو نفر را می‌بینیم که ...
 
سینمای ما- تهیه‌کننده فیلم «شب، بیرون» گفت: من درِ تجربه را به روی خودم باز کرده‌ام و زمانی که فکر کنم بازیگر شده‌ام، آخرین روز کاری‌ام است؛ چون همچنان می‌خواهم تجربه کنم و واقعیت این است که مجال تجربه در کارهای دیگر برای من پیش نمی‌آید، اما در کارهای مستقل است که این فضا جاری است...
 
سینمای ما- لئوناردو دی‌کاپریو در تریلر «بازگشت» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو فیلمساز مکزیکی بازی می‌کند. این پروژه تولید شرکت نیو ریجنسی است و انتظار می‌رود تولید آن از سپتامبر امسال شروع شود. «بازگشت»‌ (The Revenant) از روی رمان «بازگشت: رمانی درباره یک انتقام» نوشته مایکل پانکی ساخته می‌شود که سال 2003 منتشر شد...
 
سینمای ما- در سه دهه گذشته آن‌قدر فیلم‌های سطحی و مبتذل درباره جنگ 8ساله عراق علیه ایران و تاریخ انقلاب ساختند و حماسه‌های بی‌نظیر روزگار دفاع ملی را لوث کرده‌اند که می‌توان آنها را یکی از خیل عوامل زاویه‌گیری نسل‌های بعدی دانست. تحریف‌ها، غلوها، صحنه‌های ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف‌تر چنان بود که بیننده با خود می‌گوید اگر جانبازی‌های دوره دفاع یا حکایت‌های دوره انقلاب این بوده که خُنُک‌تر از آن ...
 
سینمای ما- تازه‌ترین ساخته‌های ژان-لوک گدار، برادران داردن، کن لوچ، دیوید کراننبرگ و... در بخش رسمی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن حضور دارند.  اسامی فیلم‌های بخش رسمی این دوره جشنواره کن پنجشنبه بعد از ظهر در نشستی خبری در پاریس با حضور تی‌یری فرمو مدیر عامل جشنواره کن و ژیل ژاکوب رئیس جشنواره اعلام شد...
 
سینمای ما- مدیران آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ‌تقویم جوایز اسکار پیش رو را کامل کردند. برگزارکنندگان جوایز اسکار 25 مارس 2013 اعلام کردند هشتاد و هفتمین دوره جوایز آکادمی یکشنبه 22 فوریه 2015 (صبح دوشنبه 4 اسفند 1393) در دالبی تیه‌تر برگزار و به طور مستقیم از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود...
 
سینمای ما- مرضیه برومند معتقد است که چون با عشق فیلم و سریال‌هایش را می‌سازد این‌گونه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. وی معتقد است: متاسفانه دنیای ما دنیای خیلی خشنی است. ما هنرمندان سعی می‌کنیم این دنیا را بهتر کنیم و دنیایی پر از عشق را بسازیم. به نظر من چون با عشق فیلم و سریال‌هایم را می‌سازم این‌گونه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. به قول معروف هر آنچه...
toptitle
            از سال 1384
boghz

 

TopFilm
کارگردان : ابراهیم شیبانی
(امتیاز 88,0/100 - 183 رأي)
کارگردان : وحید موساییان
(امتیاز 33,2/100 - 28 رأي)
کارگردان : بهروز شعيبي
(امتیاز 81,6/100 - 86 رأي)
کارگردان : پوران درخشنده
(امتیاز 88,0/100 - 182 رأي)
کارگردان : اصغر فرهادی
(امتیاز 90,0/100 - 384 رأي)
VIDEO BANNER

bank
جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند




گزارش نشست نقد و بررسي «ورود آقايان ممنوع» با حضوز رضا عطاران، ویشکا آسایش و تهیه کنندگان فیلم
رضا عطاران: فكر مي‌كردم بازيگر مي‌تواند يك قصه بد را خوب بازي كند

سینمای ما-  شامگاه سه‌شنبه 7 تير ماه، نشست نقد وبررسي فيلم سينمايي «ورود آقايان ممنوع» در ششمين برنامه خانه فيلم فردوس با حضور «رضا عطاران» و «ويشكا آسايش» (بازيگران)، «علي سرتيپي» (تهيه‌كننده)، «منيژه حكمت» (مجري طرح) و «محمدرضا لطفي» (مجري و منتقد) در فرهنگسراي فردوس برگزار شد.

عطاران: يك بازيگر نمي‌تواند قصه بد را خوب بازي كند

رضا عطاران گفت: من فكر مي‌كردم كه يك بازيگر مي‌تواند يك قصه بد را خوب بازي كند و سرنوشت فيلم را عوض كند، در حالي كه ديدم اين اتفاق نمي‌افتد و به اين نتيجه رسيدم تا خود را از قصه‌هاي بد كنار بكشم.

*حكمت: خوشحاليم كه «ورود آقايان ممنوع»‌ را ساختيم

در ابتداي اين نشست «محمدرضا لطفي» از «منيژه حكمت» درباره علت تصميم به ساخت اين فيلم آن هم در فضايي كه هجمه انتقادي درباره فيلم‌هاي كمدي شدت گرفته است سوال كرد كه وي پس از تشكر از از مردم به خاطر حضور گسترده و استقبال فراوان مردم در اين برنامه بيان داشت: زماني كه فيلمنامه اين كار به دست ما رسيد حس كرديم كه با فيلمنامه‌اي قوي و استخوان‌دار طرف هستيم و به همين دليل به اتفاق «علي سرتيپي» تصميم گرفتيم تا توليد آن را به دست بگيريم.
وي در ادامه افزود: خوشحاليم كه در شرايط كنوني كه اكثر فيلم‌ها يا دولتي هستند و يا سخيف، ما چنين اثري را ساختيم.

* آسايش: حضور «رضا عطاران» و «رامبد جوان» عامل دلگرمي‌ام بود

برپايه اين گزارش، در ادامه اين نشست «محمد رضا لطفي» از «ويشكا آسايش» پرسيد كه با توجه به اين كه شما بازيگر گزيده كاري هستيد و اين نقش اولين تجربه شما در سينماي كمدي بود، آيا از حضور در اين فيلم آن هم در كنار افرادي مثل: «رضا عطاران» و يا خود «رامبد جوان» دچار ترس نداشتيد كه وي در پاسخ، اظهار داشت: نقش پيشنهادي آنقدر جذاب و خارج از كليشه بود كه تمام ترديدهايم را از بين برد و علاقه‌مند شدم تا آن را بازي كنم.
آسايش ادامه داد: نقش را پذيرفتم و همچنين اتفاقاً حضور آدم‌هايي مثل: «رضا عطاران» و «رامبد جوان» در اين كار نه تنها در من ترس ايجاد نكرد كه عامل دلگرمي و قوت قلبم بود.

* سرتيپي: تمام ايده‌هاي غيركليشه‌اي تبليغاتي فيلم حاصل همفكري من و «حكمت» بود

بنابراين گزارش، در ادامه اين نشست  از «علي سرتيپي» در مورد سنت‌شكني تبليغاتي اين فيلم سوال شد كه وي در پاسخ، اذعان داشت: از اتاق فكر و يا تيم تبليغاتي خبري نبود و من در تبليغات اين فيلم از تجربه طولاني خودم كمك گرفتم.
وي در ادامه افزود: تمام ايده‌هاي غيركليشه‌ايي تبليغات براي اين فيلم حاصل همفكري من و «منيژه حكمت» بود كه تصميم داشتيم فيلم آبرومند اكران شود، مضاف بر اين كه ما اعتقاد داشتيم كه «ورود آقايان ممنوع»، فيلمي است كه مخاطب با آن ارتباط خوبي برقرار مي‌كند و براي برقراري اين ارتباط بهتر بايد تبليغات قوي و نويي انجام شود.
سرتيپي ادامه داد: به نظر من در وهله اول اين خود فيلم است كه به شما مي‌گويد چقدر گنجايش تبليغات دارد.

* عطاران: فكر مي‌كردم يك بازيگر مي‌تواند يك قصه بد را خوب بازي كند

مجری از «رضا عطاران» در مورد اين كه نقش بازيگر در نجات يك فيلم چگونه است، سوال كرد كه وي در پاسخ، گفت: شرايط سينماي ايران به شكلي است كه همه دوست دارند در آن تاثيرگذار باشند. همه دوست دارند فيلم خوب بسازند، اما اين اتفاق در توليد رخ نمي‌دهد و وقتي ريشه‌يابي مي‌كنيد، مي‌بينيد كه همه اين‌ها به فيلمنامه بد برمي‌گردد.
عطاران ادامه داد: با صراحت بگويم كه من فكر مي‌كردم كه يك بازيگر مي‌تواند يك قصه بد را خوب بازي كند و سرنوشت فيلم را عوض كند، در حالي كه ديدم اين اتفاق نمي‌افتد و به اين نتيجه رسيدم تا خود را از قصه‌هاي بد كنار بكشم.

* آسايش: «رامبد جوان» در اين كار براي بازيگران، بازيگري نمي‌كرد

در ادامه نشست مجری  از «ويشكا آسايش» پرسيد در حين فيلمبرداري بازيگران چقدر به متن وفادار بودند و اين كه آيا درست است كه مي‌گويند «رامبد جوان» در حين كارگرداني براي بازيگران فيلم آن را بازي مي‌كند و از بازيگر همان را مي‌خواهد كه وي در پاسخ، بيان داشت: فيلمنامه «ورود آقايان ممنوع» آنقدر كامل بود كه نيازي به دستكاري نداشت ضمن اين كه من در اين فيلم اولين تجربه بازي در فيلم كمدي را داشتم و اصلاً عادت به بداهه‌گويي ندارم.
آسايش ادامه داد: در مورد سوال دوم هم بايد توضيح دهم كه چنين چيزي اصلاً صحت ندارد و «رامبد جوان» حداقل در اين فيلم كه من بودم اصلاً براي بازيگران بازيگري نمي‌كرد كه ما بخواهيم از او تقليد كنيم.
در بخش ديگري از اين نشست «ويشكا آسايش» در مورد فراز و فرود نقش «خانم دارابي»، اظهار داشت: اتفاق بسيار خوبي كه در اين فيلم صورت گرفت تمرين زياد و دورخواني قبل از فيلمبرداري بود كه باعث همذات‌پنداري بازيگر با نقش مي‌شد.
برنده سيمرغ بلورين نقش اول زن بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر در ادامه افزود: ما در اين فيلم و قبل از فيلمبرداري به لوكيشن مي‌رفتيم و آنجا دورخواني مي‌كرديم و در مورد نقش‌ها صحبت مي‌كرديم.
وي ادامه داد: بعد كم‌كم لباس آن شخصيت را مي‌پوشيديم و بعد بدون حضور دوربين بازي مي‌كرديم. اين موضوع خيلي به بازيگر كمك مي‌كند تا به نقش حس تعلق خاطر پيدا كند.اما در مورد موضوعي كه اشاره كرديد بايد بگويم كه اساساً يكي از مواردي كه خيلي به آن توجه مي‌كردم همين بود كه كاراكتر «خانم دارابي» در نيمه دوم خارج از توافقات ما نشود و به گونه‌ايي نگردد كه «دارابي» كلاً عوض شود.

* حكمت: حضور سرتيپي در «ورود آقايان ممنوع» يك نعمت بود

در ادامه مجري برنامه به اين نكته اشاره كرد كه در غالب فيلم‌هاي كمدي رد پاي بزن درويي ديده مي‌شود و تهيه‌كننده با اين پيش فرض كه فيلم كمدي معمولا با استقبال مواجه مي‌شود، سعي در انجام يك توليد ارزان قيمت مي‌كند تا سود بيشتري نصيب‌اش شود، اما در «ورود آقايان ممنوع» توليد خوب كاملاً مشهود است كه «منيژه حكمت» ضمن تأييد حرف‌هاي مجري، توضيح داد: من اصولاً در توليد وسواس خودم را دارم و اين را همه مي‌دانند.
وي ادامه داد: حتي اين موضوع در فيلم‌هايي كه ساخته‌ام يعني «زندان زنان» و «سه زن» هم ديده مي‌شود اما مسئله اين نيست كه شما همين‌طوري ريخت و پاش كني، ما در اين فيلم مي‌دانستيم كه چه مي‌خواهيم و براي رسيدن به اين خواسته چيزي كم نگذاشتيم.
حكمت ادامه داد: واقعا حضور آدمي حرفه‌اي مثل «علي سرتيپي» در اين پروژه نعمت بود چرا كه از هيچ چيز كم نگذاشت و همه را حمايت كرد. بد نيست بدانيد كه مونتاژ و صداگذاري اين فيلم بيش از شش ماه بطول انجاميد كه جا دارد از زحمات بي‌حد و اندازه «مصطفي خرقه‌پوش» در رسيدن فيلم به اين كيفيت، كمال تشكر را داشته باشم.
حكمت در ادامه داد: پيش توليد اين فيلم زمان زيادي برد و هزينه آن هم خيلي بيشتر از فيلم‌هاي معمولي سينما بود. حتي مثلاً لوكيشن مدرسه‌اي كه شما در فيلم مي‌بينيد ساختمان مخروبه‌اي بود كه ما آن را تبديل به مدرسه كرديم.

* سرتيپي: هدف ما بالا بردن سطح فيلم‌هاي كمدي است

 پس از حرف‌هاي «منيژه حكمت»، «علي سرتيپي» گفت: من و «منيژه حكمت» در دو فيلم قبلي يعني: «نيش زنبور» و «پوپك و مش ماشاالله» تجربه‌هاي خوبي داشتيم و از آن موقع تصميم داشتيم تا بگوييم فيلم خوب كمدي با استقبال مواجه مي‌شود.
وي ادامه داد: هدف ما اين بود تا سطح فيلم‌هاي كمدي را بالا ببريم تا اين كه خوشبختانه فيلمنامه خوبي سراغ ما آمد و در آن سليقه مردم و جامعه را ديديم و دست به توليد آن زديم.
سرتيپي ادامه داد: همان طور كه خانم «حكمت» هم توضيح دادند، ما مي‌دانستيم كه چه مي‌خواهيم و قرار ساخت فيلم كمدي بزن در رويي هم نداشتيم و هدف‌مان ساخت يك فيلم آبرومند بود، براي همين از بهترين‌هاي سينما استفاده كرديم.

*عطاران: بداهه را تا جايي لحاظ كردم كه به موقعيت كمك كند

«رضا عطاران» در مورد نقش «جبلي»، بيان داشت: «پيمان قاسم‌خاني» دو سال روي اين فيلمنامه كار كرده بود و از ويژگي‌هاي مهم كار انسجام آن بود. حال اگر ما مي‌خواستيم چيزي را به عنوان بداهه به آن اضافه كنيم بايد كاري مي‌كرديم كه در خدمت فيلمنامه باشد.
وي ادامه داد: در فيلم سينمايي «ورود آقايان ممنوع» كمي بداهه هم لحاظ شد، اما به اندازه‌اي كه به موقعيت كمك كند.

* سرتيپي: در دنيا 30 تا50 درصد هزينه توليد فيلم صرف تبليغات مي‌شود

پس از پاسخ «رضا عطاران»، «علي سرتيپي» درباره تبليغات فيلم توضيح داد: در دنيا مرسوم است كه 30 تا 50 درصد هزينه توليد صرف تبليغات فيلم مي‌شود اما چون ما در زمينه نمايش ضعيف هستيم و در خروجي‌ها آنقدر مسوولان سخت مي‌گيرند كه معمولاً نتيجه آن چيزي نمي‌شود كه سازندگان مي‌خواستند، در نتيجه تهيه‌كننده‌ها به بازگشت سرمايه مطمئن نيست و به همين خاطر در ايران نمي‌توان پيش بيني كرد كه آيا فيلم فروش مي‌كند يا خير و به همين دليل هزينه براي پخش هميشه با ترديد صورت مي‌گيرد.
سرتيپي ادامه داد: ما در اين فيلم قصد داشتيم تا يك اثر كمدي رمانتيك بسازيم و نمي‌خواستيم فيلمي اجتماعي بسازيم. از همين سوژه هم مي‌شود يك فيلم اجتماعي تلخ ساخت، اما هدف ما توليد يك فيلم كمدي رمانتيك بود.

بنابراين گزارش، اين نشست راس ساعت 22 با تجليل از عوامل به اتمام رسيد.


منبع : فارس

به روز شده در : پنجشنبه 9 تير 1390 - 15:16

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���