دانلود

اظهار نظرهای صریح بهرام رادان درباره مهناز افشار، هدیه تهرانی، مسعود کیمیایی و محسن چاوشی : هدیه تهرانی از من حمایت نکرد/ در فیلم‌های کیمیایی وصله ناجورم/ قسم خوردند که رادان معتاد است :: سينمای ما ::

   






اظهار نظرهای صریح بهرام رادان درباره مهناز افشار، هدیه تهرانی، مسعود کیمیایی و محسن چاوشی
هدیه تهرانی از من حمایت نکرد/ در فیلم‌های کیمیایی وصله ناجورم/ قسم خوردند که رادان معتاد است

سینمای ما - مجله زندگی ایده‌آل در شماره ویژه نوروز خود مصاحبه‌ای مفصل با بهرام رادان با موضوع 11 سال زندگی حرفه‌ای این بازیگر سینمای ایران انجام داده است. بخش‌هایی از این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.

 خیلی‌ها دوست دارند من و مهناز افشار دوباره همبازی شویم
حضور مهناز افشار خیلی به تبلیغات فیلم «شور عشق» برای بیشتر دیده و شناخته شدن کمک کرد. به هر حال پارامترها باید در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت کسب شود. اگر فیلم «شور عشق» یک تک هنرپیشه پسر یا دختر داشت، قطعاً اینقدر دیده نمی‌شد. از طرف دیگر اخبار حاشیه‌ای درباره هنرپیشه‌های فیلم هم وجود داشت که خیلی باعث تبلیغات مثبت برای فیلم بود. در این سال‌ها من و مهناز افشار خیلی پیشنهاد کار مشترک داشتیم. خودمان هم می‌دانیم که مخاطبان خیلی دوست دارند دوباره ما را رو به روی هم ببینند. اما دنبال قصه‌ای هستیم که ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. 

هدیه تهرانی از من حمایت نکرد
سر فیلم «آبی» خیلی اذیت شدم. به دلیل اینکه از طرف کل گروه مورد پذیرش نبودم. به خصوص نیمه اول کار. انگار قرار نبود کسی باور کند که فیلم، یک بازیگر پسر هم دارد. به خصوص که قرار بود نقش ارسطو را امین حیایی بازی کند. ولی امین موهایش را به خاطر «تکیه بر باد» کوتاه کرده بود و تهیه‌کننده «آبی» هم قبول نکرده بود که او بازی کند. من موهایم آن موقع بلند بود. به هر حال اول ورودم بود و گاردهایی علیه‌ام وجود داشت. «آبی» فیلم خوبی نبود اما تجربه خوبی بود. تجربه ورود غریبانه. برای همین حالا وقتی آدم تازه واردی به فیلم ما می‌آید، به دلیل نوستالژی روزهای سخت خودم، سعی می‌کنم کمک و حمایتش کنم. هدیه تهرانی سر «آبی» چنین حمایتی را از من انجام نداد اما مثل خیلی‌های دیگر سعی در تکذیب حضور من نداشت. یک روند کاملا معمولی بود. آن موقع مجله فیلم نوشت هدیه تهرانی مخالف من بوده ولی من چنین چیزی را بعید می‌دانم. من هیچ وقت هیچ انرژی منفی از او نگرفتم. همان طور که انرژی مثبتی هم از او نگرفتم. یک ارتباط کاملا خنثی. 

«آواز قو» را دوست نداشتم
من «آواز قو» را دوست نداشتم. وقتی قرار شد برای نخستین بار فیلم در خانه سینما اکران شود، من حتی نرفتم فیلم را ببینم. فکر می‌کردم یک فیلم پسر - دختری است که خوب هم نشده است. ادامه همان مسیری که خیلی‌ها در نقدهایشان راجع به فضای فیلم‌های من نوشته بودند. تا اینکه یک بار تلفنم زنگ خورد. علی مصفا و لیلا حاتمی بودند. برای من صحبت کردن پای تلفن برای نخستین بار با این دو نفر خیلی مهم بود. آنها زنگ زدند که به من تبریک بگویند. آن هم وقتی خودم هنوز فیلم را ندیده بودم. بعد فکر کردم نکند فیلم خوبی شده باشد! 

در فیلم‌های کیمیایی وصله ناجورم
بعد از«گیلانه» تا شهریور کار نکردم تا اینکه رسیدم به «سربازهای جمعه». فیلم دهم من بود. آقای کیمیایی بعد از چند سال به ایران برگشته بود. این فیلم برایم مهم بود. برای نخستین بار قرار بود جلوی محمد رضا فروتن بازی کنم... من خودم را در فیلم‌های کیمیایی دوست ندارم. انگار یک وصله ناجورم. نه اینکه فیلم بد باشد. من خوب نیستم. مثلاً من را از «حکم» حذف کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ هیچی؛ بعضی‌ها فکر می‌کنند که من جسارتی به آقای کیمیایی می‌کنم. در صورتی که اینطور نیست. من از خودم در این فیلم‌ها خوشم نمی‌آید. 

قسم می‌خوردند که رادان معتاد است
سر «سنتوری» شایع شده بود که خودم قبلا معتاد بوده‌ام. اصولا بحث ازدواج کردن و معتاد بودن و ... هرچند وقت یک بار در جمع عوام شکل می‌گیرد. به گوش خودمان هم می‌رسد ولی کاملا عادی است. یادم است محسن چاووشی یک بار بعد از سنتوری به من گفت با یکی از دوستانش که چند سال هروئینی بوده، حرف می‌زده و او گفته که رادان قطعا معتاد است. محسن گفته نه بابا، بهرام حتی سیگار هم نمی‌کشد. او هم دوباره گفته من به همه مقدسات قسم می‌خورم که رادان معتاد است.



به روز شده در : يکشنبه 14 فروردين 1390 - 16:3

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

صبا
دوشنبه 15 فروردين 1390 - 5:2
2
موافقم مخالفم
 

بابا آقا بهرام کارت درسته.

به کسي نگين اما منم اولش از بهرام رادان خوشم نميومد فکر مي کردم لوسه! اما يهو ترکوند خودشو کند و حالا بايد بگم بين هم نسلاش واقعا تکه و براي تک بودنش همين کافيه که کلي حسود داره.

المیرا
دوشنبه 15 فروردين 1390 - 6:42
7
موافقم مخالفم
 

دروغ تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

" بهرام حتی سیگار هم نمی‌کشد. " اتفاقا بهرام رادان سیگار می کشه و اهل ورزش هم نیست تنها ورزش ایشون گاهی اوقات پیاده روی است . خودم 2-3 سال پیش در یکی از مجله ها خوندم که بهرام رادان 12 سال است که سیگار میکشه.


دوشنبه 15 فروردين 1390 - 22:45
-4
موافقم مخالفم
 

khanoom Elmira,SO WHAT?

مرضیه ج
سه‌شنبه 16 فروردين 1390 - 10:47
28
موافقم مخالفم
 
ورود ممنوع

زندگی شخصیه هنرمندان اینکه سیگار میکشن یا نه به ما ربطی نداره اون چه که مهمه هنرشونه

بهتره یادبگیریم به حریم شخصی انسانها وارد نشیم

مهران ابراهیمی . فارق التحصیل بازیگری
سه‌شنبه 16 فروردين 1390 - 16:18
-5
موافقم مخالفم
 

خدمت بهرام عزیز باید عر ض کنم تو در جایگاه بازیگر که باید بدانی وصدالبته میدانی بازیگر جز ارایه کاراکترش ارتباط خاصی نباید با هر قشری داشته بلشد ! باعث افتخار خودم می دانم که در آغاز راهم در بازیگری و فعالیت سینماییم از زبان خودت داستان آن دوست محسن چاووشی را در این سایت خواندم . اما تو با بهره درست از شیوه متداکتیک چه در این کار و چند کار دیگر کاملا قانو نمند در موقعیت داده شده نقشت قرار گرفتی . و از آغاز کارت تا به الان . . . . پس به نظرم با شناخت از ذات یک بازیگر به عنوان یک همکار متاسفانه در این شرایط نمی توان در هر مکانی بعلت برداشت منفی { . . . } به گفتگو نشست .

اميرعلي
چهارشنبه 17 فروردين 1390 - 10:16
2
موافقم مخالفم
 

بهرام رادان رو با يك كلمه ميشه توصيف كرد "جنتلمن" برخلاف ... و ....


پنجشنبه 18 فروردين 1390 - 19:58
0
موافقم مخالفم
 

من هم همینطور

مهدی
جمعه 19 فروردين 1390 - 21:16
2
موافقم مخالفم
 

خانم المیرا اگه مصاحبه رو دقیق می خواندید متوجه می شدید که آقای رادان تو اون مصاحبه گفته بودند که چندین سال سیگاری بودند تا اینکه یه روز به این نتیجه رسیدند که باید ترک کنند و از همون لحظه آخرین سیگار خود را نصفه خاموش کردند و دیگر سیگار نکشیدند ...

ali
شنبه 20 فروردين 1390 - 12:57
-13
موافقم مخالفم
 

بهرام خان معتاد باشی سیگار بکشی سیگار نکشی.... به مردم هیچ ربطی نداره.... به دیگران چه که یکی معتاده با نیست.... یا یه بازیگر چی کار میکنه چیکار نمیکنه.... مگه مسائل خصوصی خود این مردم به دیگران ربط داره که مسائل خصوصی شما... نمیدونم چه اخلاقی هست که ما ایرانیا داریم... شما یه بازیگر هستین و مسائل شخصی تون به ما ربطی نداره.... خودتان را اسیر این حرفای خاله زنکی نکنید...


پنجشنبه 25 فروردين 1390 - 14:52
-6
موافقم مخالفم
 

kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kieeeeeeeeeeee

bale bale

پگاه
جمعه 26 فروردين 1390 - 18:5
-3
موافقم مخالفم
 

اصلا اینکه ایشون سیگار بکشن یا نکشن به مردم ربط نداره...

دلیلی نداره بخوان دروغ بگن...

هرکاریم کرده باشن بازی خوب و قابل تحسینشون همه معایبشونو میپوشونه...

حسام
يکشنبه 28 فروردين 1390 - 5:27
-5
موافقم مخالفم
 
فوضولی مگه!!!

به ما چه که میکشه یا نه الان همه میکشن مهم بازیشه که واقعا واقعا واقعا........تکه.واقعا امیر علی خوب گفت واقعا جنتلمنه آقا بهرام عاششششششششششششششششششقتم

mavoob
يکشنبه 28 فروردين 1390 - 16:30
-34
موافقم مخالفم
 

bahram chetori??

امید
چهارشنبه 31 فروردين 1390 - 8:55
0
موافقم مخالفم
 
عشق

دوستدارم سنتوریتو دوست دارم علی رو دوست دارم دیگه چی بگم

ساده دل
چهارشنبه 31 فروردين 1390 - 20:34
10
موافقم مخالفم
 

آقا شما از کل مصاحبه جمله آخر رو خوندین؟!!!!

بهرام رادان "بازیگر" خوبیه! به عنوان یه آدم قابل احترامه, با سیگار هم مخالفتی نداره, ثابت کرده علاوه بر قیافه اش چیز دیگری هم در چنته داره, ذاتا هم خیلی اوکیه (یعنی حرفاشو صریح می زنه), مثل هر آدم دیگه ای حق زندگی داره, ولی تفاوت هنرمند ها اینه که زندگی شون بیشتر تو چشمه!

خوشحالم که توی این مصاحبه, برای رفتار دیگران, هدیه تهرانی, مسعود کیمیایی و... احترام قائله. واقعا ارزشمنده!!!

شهرزاد
پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390 - 20:27
5
موافقم مخالفم
 

افتخار می‌کنم به وجود چنید بازیگری این که شما سیگار بکشید یا نکشید نه به من نه به هیچ کس دیگه ارتباط نداره من به بازی بی‌ نظیر شما و این که ۱ هنرمند هستین افتخار می‌کنم دیگه بقیش مهم نیست امید ورم همیشه موفق تر از قبل باشید

سارا
شنبه 3 ارديبهشت 1390 - 11:10
0
موافقم مخالفم
 

هميشه ياد بگيريم كه در باره ي هيچ كس اظهار نظر نكنيم ، ايشان بازيگر توانمند و با شخصيتي هستند اميدوارم هميشه پله هاي ترقي را بيش از پيش طي كنند و به مراحل بالاتر برسند ،با آرزوي سعادت براي اين بازيگر جوان.

امين عليزاده
يکشنبه 4 ارديبهشت 1390 - 6:6
104
موافقم مخالفم
 

باسلام خدمت آقاي رادان،به عنوان يه بيننده هميشه از بازي شما خوشم مياد وهمين كه مصنوعي بازي نميكنيد خيلي عاليه،حالا شايد بعضي از نقشها به خودي خود خوب نبوده ولي بازي خوب وحس زيباي شما به اون نقشها جون داده.

اي كاش بعضيها بفهمندكه ورود به حريم خصوصي اشخاص اصلا كار جالبي نيست وسيگاركشيدن يانكشيدن ايشون به هيچ كس ربطي نداره.

باآرزوي سلامتي وموفقيت روزافزون همه هنرمندان مملكتمون.

مرضیه ج
دوشنبه 12 ارديبهشت 1390 - 10:23
-14
موافقم مخالفم
 

به به ......چه ادم ها ی بیکاری هستین بخدا................ تو مملکتی که کلمه اخلاق از سر زبون ها نمی افته ..همش سر تون تو زندگیه خصوصیه مردمه ........

پاسیار
دوشنبه 12 ارديبهشت 1390 - 20:10
-3
موافقم مخالفم
 

به نظرم آقای رادان از خیلی از بازیگران جوان سینمای امروز ایران یه سر و گردن بالاتره ، به شخصه از بازی ایشون لذت میبرم و براشون احترام زیادی قائلم . اگه کسی هم مشکل شخصی داشته باشه اسمش مشکله شخصیه به کسی ارتباطی نداره کاش یه روز اینقدر درک و شعورمون بالا بره که این رو درک کنیم .

امیرحسین
سه‌شنبه 13 ارديبهشت 1390 - 19:22
-12
موافقم مخالفم
 

من امیر از نسل مردان کیمیایی بزرگ به رادان وشما طرفدارانش می گویم که رادان دنیای مارا(کیمیایی وار)درک نمی کند وخداییش در حد و اندازه ی کیمیایی نیست .

امیر
سه‌شنبه 13 ارديبهشت 1390 - 19:25
-1
موافقم مخالفم
 

رادان واقعا مذخرف میگه

morteza
شنبه 17 ارديبهشت 1390 - 12:50
14
موافقم مخالفم
 

بی خیال

فواد
سه‌شنبه 27 ارديبهشت 1390 - 16:3
0
موافقم مخالفم
 
پسر خوب

بهرام رادان یه ذره انتخاب فیلماش اشتباه بوده

وگرنه خیلی بازیگر توانمندی و حقشه به جایگاه بالاتری برسه

2khi ahvazi
يکشنبه 1 خرداد 1390 - 6:23
1
موافقم مخالفم
 

ye salame hot'e hot mesle havaye shahremun az tarafe khodam va tamame havadarat.omidvaram sohbathaye bazi az in adama ke be zendegiye shakhsiye mardom ham rahm nemikonan narahatet nakonei bahram jan...ma inja havato darim!!

روزیتا
يکشنبه 4 دي 1390 - 4:54
-7
موافقم مخالفم
 

به نظر من آقای رادان بازیگز خوبیه.مثل پیمان معادی اگر فیلم نامه خوب باشه ، واقعاً آقای رادان هیچی کم نداره. به نظر من همینکه تونست اینقدر خوب در فیلم گیلانه کنار خانم معتمداریا بازی کنه یا در فیلم سنتوری خودش همه چی را اثبات میکنه.بهر حال من خیلی کار بازیگزیشو دوست دارم.

tahmineherfani
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 20:28
1
موافقم مخالفم
 
aghay radan

ما ایرانیها همیشه طبق عادت به فرع بیشترتوجه داشتیم تا به اصل.متاسفانه این قسمت از کره زمین را ما خاله ها اشغال کردیم.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���