دانلود

حرف های محسن امیریوسفی درباره اکران عمومی "آتشکار" : شب اکران يک سيمرغ آنونس به "آتشکار" دادند و صبح جشنواره بدون تبليغات اکران شد! :: سينمای ما ::

   


 
 
 
 
 
 
 
 

   





سینمای ما- سرانجام «آتشكار» به تهيه‌کنندگي وكارگرداني محسن اميريوسفي پس از سه سال، همزمان با آغاز جشنواره‌ي فيلم فجر در گروه عصرجديد و 13 سينماي ديگر تهران به اكران عمومي در آمد. اميريوسفي با بيان اين مطلب گفت: نمي‌دانم چه حكايتي است كه سه سال است اوج درگيري فيلم «آتشکار» با جشنواره فيلم فجر است! در فجر 86 و 87 فيلم را با هر شگردي به جشنواره راه ندادند و تنها سال قبل يک نمايش براي مطبوعات داشت که شايد خود اهالي مطبوعات ندانند که نقدها و حرفهايشان در مورد «آتشکار» چه تاثير مثبتي در حل شدن مشکل اکران آن داشت و همين جا از همه آنها تشکر مي‌کنم.

وي يادآور شد: در جشنواره فجر امسال هم شب اکران يک سيمرغ آنونس به "آتشکار" دادند و صبح جشنواره هم بدون تبليغات اکران شد!

كارگردان«آتشكار»در عين حال خبر داد: از شنبه 16 بهمن ماه «آتشكار» در سرگروه عصر جديد به نمايش عمومي درآمد و ادامه داد:چون خوشبختانه سينما «عصرجديد» در سالن‌هاي نمايش‌دهنده‌ي جشنواره‌ي فيلم فجر نيست، اين سالن را به همراه سينماهاي ايران، اريکه، جوان و.... داريم و اميدواريم بعد از جشنواره سالن‌هاي بيشتري در اختيار اين فيلم قرار بگيرد.

وي تصريح كرد:هنوز تعداد دقيق سالن‌هاي ما مشخص نيست اما به هر حال با توجه به همزماني با جشنواره فجر قطعا در تعداد سالن‌ها محدوديت داريم و طبق قانون مبناي سالن‌ها و زمان نمايش ميزان فروش است و اميدوارم با توجه به استقبالي که شده همه چيز طبق قانون پيش برود.

امير يوسفي با اشاره به حواشي كه در سال‌هاي اخير براي اكران «آتشكار» بوجود آمده است،ادامه داد: شايد اتفاقاتي كه در اين چندسال براي اين فيلم افتاده خودش يك فيلم ديگر باشد، ناگفته‌هايي در مورد آن دارم كه فكر مي‌كنم روزي فيلمي در اين زمينه بسازم يا جزوه‌اي بنويسم که اسمش را بگذارم:چگونه فيلم کمدي- مستقل خود را اکران کنيم؟!

اين كارگردان همچنين با بيان اينكه «آتشكار» فيلمي است كه داستان تلخ ترديد يک مرد (حميد فرخ نژاد) را با زباني طنز بيان مي کند ادامه داد:«آتشکار» فضايي کميک دارد و هميشه علاقمند بودم كه بتوانم موضوعات جدي را با لحني طنز‌بيان كنم.

امير يوسفي همچنين از محدوديت تماشاي اين فيلم براي افراد زير 16 سال و عدم اكران فعلي «آتشكار» در شهرستانها خبر داد.


منبع : ایسنا

به روز شده در : دوشنبه 18 بهمن 1389 - 11:33

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات