دانلود

 باز هم ماجرای تکراری رقم دستمزد ستاره سینمای ایران و توضیح سایت "سینمای ما" : دستمزد 200 میلیونی محمدرضا گلزار برای بازی در یک فیلم :: سينمای ما ::

   






باز هم ماجرای تکراری رقم دستمزد ستاره سینمای ایران و توضیح سایت "سینمای ما"
دستمزد 200 میلیونی محمدرضا گلزار برای بازی در یک فیلم

سینمای ما- ماجرای رقم‌های پیشنهادی و درخواستی محمدرضا گلزار برای بازی در فیلم‌ها باز هم دارد به خبر و جنجالی بیهوده و تکراری تبدیل می‌شود. همان‌طور که در سایت سینمای ما در واکنش‌های قبلی به دستمزد 90 میلیون تومانی «دموکراسی تو روز روشن» نوشتیم که پرداخت و دریافت دستمزد موضوعی شخصی بین دو نفر طرف هر معامله است، باز هم روی این موضوع تاکید می‌کنیم. فروش فیلم «دموکراسی تو روز روشن» در شرایط بحرانی گیشه سینماها نشان می‌دهد که تهیه‌کننده از پولی که پرداخته سود برده است. در این شرایط چرا توقع داریم کسی که باعث فروش فیلم و رونق گیشه شده، از حقوق مادی خودش بگذرد؟ سینمای ایران آن‌قدر مشکلات و مسائل ریشه‌ای و بحران‌های جدی دارد که پرداختن به این عدد و رقم‌ها دردی را دوا نخواهد کرد. شک نکنیند که تا وقتی گلزار باعث فروش فیلم‌ها باشد، تهیه‌کننده‌ها دستمزد بالای او را می‌پردازند و او هم حق دارد سهمش را از این سود و فروش بگیرد؛ به همین سادگی!... و اما خبر جهان‌نیوز را در این زمینه بخوانید:

سرویس فرهنگ و هنر جهان:
  در شرایطی که برخی از سینماگران علت هجوم موج سینمای مبتذل را افزایش نجومی دستمزد هنرپیشه های سینما می دانند،که ماحصل آن گرایش فیلمسازان و تهیه کنندگان به سمت و سوی سینمای سطحی، آنهم برای بازگشت سرمایه های چند صد میلیونی یک فیلم می باشد،خبرهای رسیده حکایت از افزایش افسار گسیخته دستمزد یکی از هنرپیشه های سینما دارد.
خبرنگار جهان مطلع شد "محمدرضا گلزار" از هنرپیشه های سینمای ایران که سال گذشته برای 3 روز بازی در فیلم "دموکراسی تو روز روشن" 90 میلیون تومان دستمزد گرفته بود،در آخرین پیشنهادش برای بازی در یک فیلم دستمزد های 150 تا 200 میلیونی پیشنهاد داده است و این در حالی است که هفته نامه سینما، همچنان بحث رفع ممنوع التصویر بودن وی را از سال گذشته تا کنون در هاله ای از ابهام عنوان کرده است!

به گزارش جهان، این افزایش دستمزد گلزار در شرایطی عنوان می شود، که اعلام دستمزد 70 میلیونی وی برای بازی در فیلم "دو خواهر" در سال گذشته، منجر به افزایش نجومی دستمزد سایر هنرپیشه های سینما گردید تا جایی که میزان افزایش دستمزدها در آن مقطع بین 3 تا 4 برابر افزایش داشته است.

گفتنی است یکی از دلایل هزینه های تولید فیلم در ایران،دستمزدهای هنرپیشه ها می باشد، بگونه ای که گاه 40 و یا حتی 50 درصد هزینه تولید یک فیلم، مربوط به دستمزدهای هنرپیشه های آن فیلم است و در نهایت تهیه کنندگان، به منظور کاهش احتمال نفروختن فیلم و ورشکستگی، مجبور به تولید هر اثر مبتذل و سطحی می شوند.


به روز شده در : سه‌شنبه 25 خرداد 1389 - 10:32

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

رضا
سه‌شنبه 25 خرداد 1389 - 12:11
13
موافقم مخالفم
 

چقدر از قرارداد هاش رو به شما میده این متن رو در حمایتش درج کنید؟

لیلا
سه‌شنبه 25 خرداد 1389 - 13:50
3
موافقم مخالفم
 

خدایا سایه حسودان را از سر همه هنرمندان کم کند. من هنز واسم سواله که وقتی دو نفر از معامله راضی هستن به بقیه چه ربطی داره که خودشون رو کاسه داغ تر از اش میکنن؟ اخه وقتی این همه حضورش تو یه فیلم هرچند کوتاه این همه فروش رو بالا می بره چرا نباید خودش سهمی داشته باشه؟ مگه عمر ستاره ها تو سینمای ایران چقدره که به خاطر دل این و اون اینده و زندگیشو خراب کنه وقتی همه چیز با قیمت نجومی تورم بالا میره این سایتهای....................چیزی نمی گن! اونوقت حالا!.!.!.!.؟؟؟ راستی از اینکه این کار گلزار باعث بالا رفتن دستمزد همه بازیگران شده خوشحال شدم. در ضمن گلزار برای دموکراسی... 9روز سر فیلمبرداری بود نه 3روز(به گفته اقای محمدعلی زم)


چهارشنبه 26 خرداد 1389 - 8:21
-2
موافقم مخالفم
 

قابل توجه والد ینی که برای ثبت نام مدرسه ارقام نجومی چند میلیون تومانی برداخت می کنن تا شاید یه روزی بچه هاشون دکتر یا مهندس بشن. محمد رضا گلزار نمونه ی یه محصل درسخونه که اخرش مهندس هم شد ولی داره نونه قیافه و تیبش را می خوره .اگر الان دنبال شغل مهندسی رفته بود هشتش گرو نهش بود.

امین
چهارشنبه 26 خرداد 1389 - 14:10
10
موافقم مخالفم
 

خوب کرده.

رها
چهارشنبه 26 خرداد 1389 - 17:35
-3
موافقم مخالفم
 

متاسفم...

واقعا متاسفم...

به قول آقای مجیدی سینمای ما به کجا داره میره؟!

وقتی سوپراستار سینما اینطوری برای دستمزد اونهم دویست میلیون جلز ولز می کنه چه انتظاری باید از سینما داشت؟!...

خانم لیلا واقعا از نظر شما در شان یه بازیگره که اینجوری راجع به پول حرف بزنه اونهم آقای گلزار...

این خبر تایید کردن داره؟؟؟

امیدوارم که نظرم تایید بشه...

بازهم متاسفم...


پنجشنبه 27 خرداد 1389 - 12:54
9
موافقم مخالفم
 

ویل للمطففین...

در کشوری زندگی می کنیم که عده ای در آمد یک عمرشان به 200 میلیون تومان هم نمی رسد ولی به قولی وقتی دو طرف معامله راضی باشند چیزی نمی توان گفت!

سهیل
جمعه 28 خرداد 1389 - 13:7
-11
موافقم مخالفم
 

یکی میگفت از درد نداری یکی میگفت خانم زردک میخواهی...... من و تو و ان بودیم ازه قطره / حالا ببین فاصله هامون چه قدره ......

محمد
شنبه 29 خرداد 1389 - 9:31
3
موافقم مخالفم
 

وقتي براي چند روز بازي در يك فيلم نود ميايون بهش ميدن خب معلومه كه ديگه حاضر نشه با دستمزدهاي كمتر بازي كنه . چون الان همش بايد ادعا كنه كه من براي چند روز بازي نود ميليون گرفتم اونوقت براي مثلا دوماه نبايد دويست ميليون بگيرم ؟

لیلا
دوشنبه 31 خرداد 1389 - 14:43
0
موافقم مخالفم
 

رها جان هنوزم به حرفی که زدم اعتقاد دارم! چرا نباید بگیره؟ دوست ندارم فکر کنین من عاشق چشم و ابروشم هرگز منم قبول دارم کم پیش میاد خوب بازی کنه و.... خیلی حرفای دیگه که راجبش میزنن! اما باید عادلانه قضاوت کرد. چرا نباید هنرمندامون از الآن به فکر پیری هاشون باشن اون موقع من و تو هستیم که جوابشونو بدیم همین الآن می دونی چقدر از هنرمندای پیشکسوتمون وضع بدی دارن؟شاید اگه اونا تو دوران جوونی و ستارگی دستمزد بالا می گرفتن الآن اینجوری نبود وضعشون. من می گم دستمزد همه باید بالا بره وقتی همه چیز بالا می ره دستمزد بازیگرا بالا نره؟؟؟؟ منطقیه؟؟؟ از کجا معلوم فیلمای بعدی گلزار پرفروش بشه و همچنان پرطرفدار بمونه تو ایران هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!!!! حالا اینکه می گن باید عاشق بازیگری باشی و با دلت کار کنی و به جیبت فکر نکنی درست!!!!!! ولی تو این دوره زمونه کی میتونه با عشق شکمشو سیر کنه گذشت اون دوران همین الآ می دونی دستمزدای تلویزیون چند برابر سینماست؟ خیلی حرف دارم واسه گفتن ولی حوصله تون سر می ره!!! یه ذره منطقی باشیم و به اینده هنرمنامون فکر کنیم و با جبهه گیری راجع به همه چیز نظر ندیم! امیدوارم تایید بشه حرفام .ممنون

رها
دوشنبه 31 خرداد 1389 - 15:55
9
موافقم مخالفم
 

لیلا جون منطقی فکر کن.دستمزد بازیگرا بالا بره که چی بشه هان؟ توکشوری که مردمش تو فقر دست وپا میزنه.حالا اگه حداقل نصف دستمزدشو خیرات می کرد یه چیزی می گفتیم خیرات میکنه

تو میگی دستمزدهمه بازیگرا زیاد بشه اونوقت تکلیف بقیه شغلا چی میشه وقتی ترازو به یک طرف سنگینی کنه؟؟

تو فیلم دموکراسی... هر بازیگر خوشگل دیگه هم میتونست این چند ثانیه رو بازی کنه مثل مصطفی زمانی،حامدکمیلی یا پوریا پورسرخ

من خودم پدرومادرم هردو معلم اندحقوق 10سالشون هم یک چهارم دستمزد گلزار نمیشه

البته فکرنکنید من دارم مظلوم نمایی می کنم که کسی کمکم کنه نه به خدا...فقط میگم که ماساوات باید تو جامعه رعایت باشه تا بعضی مردم طعم تلخ فقر رونچشند این رو اسلام هم میگه

خیلی حرف زدم ببخشید...

حامد
پنجشنبه 3 تير 1389 - 4:0
2
موافقم مخالفم
 

بهتر است گلزار را مانکن سینمای ایران صدا بزنیم تا سوپر استار !!!

حامد
پنجشنبه 3 تير 1389 - 4:19
3
موافقم مخالفم
 
-

سینمای ما با این دست مزد های کلان درست نمیشود سنما که بنگاه معاملاتی نیست که دو طرف راضی باشن طرف اصلی مردمند

طناز
چهارشنبه 9 تير 1389 - 19:54
0
موافقم مخالفم
 

چرا اینقدر دستمزد گلزار واستون مهمه؟

بازیگری که اینقدر پولسازه خوب حقشو میگیره!

اگه 2 یا 3 برابر دستمزدش درامد حاصل از فروش فیلمهاش نباشه هیج تهیه کننده ای حاضر نمیشه اینقدر بهش پول بده! در ضمن هر کسی بهتر میدونه که پولشو کجا و چجوری خرج کنه!

farhad
شنبه 12 تير 1389 - 11:18
-7
موافقم مخالفم
 

Neshane razi budane mardom forushe filmaye golzare agha hamed shoma negaran nabash.... halam az in hame H E S A D A T beham mikhore.ah khodemunim khoda cheghad golzaro dust dare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ساره
دوشنبه 21 تير 1389 - 10:55
0
موافقم مخالفم
 

اگر مسئولان سایت سینمای ما واقعا طرفدار حق و حقیقت گویی باشند باید تحمل شنیدن همه گونه نظری را داشته باشند و تمامی نظرها را تایید کنند. نه اینکه آنهایی را که باب مذاقشان است تائید و بقیه نظرات را به خاطر اینکه مطابق میلشان نیست حذف کنند.

اینها جملات من نیستند جملات و صحبتهای حمید فرخ نژاد است در مصاحبه ای که با عنوان کلیشه کشی در روز روشن در همین سایت به چاپ رسیده.

حمید فرخ نژاد در جواب به این سوال که ازش پرسیده اند دستمزدتان چطور است؟ زياد مي‌گيريد لابد.... گفته:

ببين يك بازيگر از دو جهت مي‌تواند به فيلم كمك كند يكي از جنبه مالي يكي از جنبه ارزشي. چرا رضا گلزار 90 ميليون نگيرد؟ وقتي حضورش در يك فيلم اين‌قدر در فروش موثر است چرا نگيرد؟ چرا سهم نداشته باشد؟ منطقي است؟ من مي‌توانم بگويم من(یعنی حمید فرخ نژاد) براي فلان فيلم يك ميليارد مي‌گيرم. مي‌گويند نمي‌دهيم به همين راحتي. وقتي به يك بازيگر (که منظورشان صراحتا محمدرضا گلزار است)اين‌قدر مي‌دهند تهيه‌كننده (که سرمایه گذار اصلی هر پروژه است و احتیاجی هم به نظر مخالفان و موافقان ندارد)كه از پشت كوه نيامده، مي‌داند حضور اين آدم (یعنی محمدرضا گلزار)با اين قيمت سه برابر بازگشت سرمايه دارد. چرا نبايد بگيرد؟

وقتی بازیگری که با اینهمه تجربه و اینهمه سابقه بازی در فیلمهای درخشان سینمای کشورمان صراحتا نظرش را در مورد دستمزد تک سوپر استار سینمای کشورمان اینگونه بیان می کنند لطفا بقیه ساکت باشند و به حرف بزرگترشان و پیشکسوتشان گوش کنند.

باشگاه طرفداران سوپر استار هنرمندان محمدرضا گلزار

http://rezzar.mihanblog.com/

پریناز
سه‌شنبه 22 تير 1389 - 9:16
2
موافقم مخالفم
 

هر کسی بجای آقای گلزار بود بالاتر از این ارقام رو میگرفت!!!نوش جونش.

الهی که آقای گلزار همیشه زنده باشن و موفق ! کور بشه هر کی نمیتونه مرد نجیب سینما رو ببینه!کاش که بیشتر قدر خوبیهاشو بدونن!

حداقل از برکت وجود ایشون چند تا فیلم درست و حسابی ببینیم نه اینکه به بهانه هنری بودن فیلم یه سری اراجیف به خورد مردم میدن! آخرش هم میگن هنری بود!!!!!!!!!!!

حانيه
دوشنبه 28 تير 1389 - 17:55
-3
موافقم مخالفم
 

قبلا90ميليون بود ...............حالا شد 200ميليون........بعضي از مردم چقدر حسودا

هادی
پنجشنبه 31 تير 1389 - 8:29
-9
موافقم مخالفم
 

وقتی فیلمای بی ارزشی که گلزار توش بازی میکنه میلیاردی فروش میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وحذف گلزار ازفیلم یعنی نابودی فیلم چرا بذاره حقش رو کسای دیگری بخورن....................

پریا
شنبه 2 مرداد 1389 - 16:9
-1
موافقم مخالفم
 

لیلا برات متاسفم چندسالته که این طرز فکرو داری///میشه دیگه نظر ندی ممنون میشم///با حامد و رها موافقم///

مهدي
شنبه 27 شهريور 1389 - 7:55
-3
موافقم مخالفم
 

نوش جونش حقشه تا چشم حسودا در بياد

مهران
دوشنبه 29 آذر 1389 - 8:2
3
موافقم مخالفم
 

براي انسانهاي بزرگ بن بستي وجود ندارد

چون بر اين باورند كه ...

يا راهي خواهم يافت ...

يا راهي خواهم ساخت ...

رفيقمون راهشو پيدا كرده و ساختتش

دمش واقعا گرم ...

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���