دانلود

حاشیه و متن مراسم اهداي مدال مهرورزي به مريلا زارعي، هادي ساعي و رضا صادقي : سفيرياران جديد مهرآفريني با خوانندگی رضا صادقي معرفي شدند :: سينمای ما ::

   


News
  • اولين تجربه كارگرداني جهانگير الماسي پروانه ساخت گرفت/ اسامي پنج فيلم جديد صاحب پروانه نمايش
    مجوز ساخت «چه خوبه که برگشتی» به تهیه‌کنندگی مشترك داریوش مهرجویی و رضا درميشیان صادر شد
  •  
  • موضع‌گيري شديد رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس درباره سينماي ايران
    سینمای امروز کشور اشاعه‌دهنده فرهنگ ابتذال و وسیله پر کردن وقت مردم است
  •  
  • يك روزنامه اصول‌گرا از «تصميم صحيح و قابل‌تقدير سيمافيلم» تقدير كرد/ اصل ماجرا چيست؟
    عوامل‌ ايراني سريال «الفاروق عمر» ممنوع‌الفعاليت شدند
  •  
  • به‌خاطر «سخنرانی زیبا و صلح‌آمیز» اصغر فرهادی در مراسم اسکار
    اصغر فرهادی به عنوان چهره فعال صلح و محیط زیست‌ تجلیل مي‌شود
  •  
  • مروري بر روياها و آرزوهاي ده ساله 81 سينماگران ايراني براي سينمايي كه روزش تقويم را شلوغ كرده بود!
    اگر سينما نبود، زندگي چيزي كم داشت
  •  
  • نگاهی انتقادي به فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» و ده تفاوت فيلم با دو قسمت قبل
    انگار آقای مجری اين بار کارش را جدی نگرفته است!
  •  
  • لحن و ادبيات شكوايه‌ها عليه سينما هر روز تندتر مي‌شود: تقدير براي توقيف يك «هرزنامه»!
    «گشت ارشاد» در بردن آبروی نیروهای بسیجی و اهانت به آن‌ها دست شبکه‌های ضد انقلاب را بسته است/ آیا «سکوت» می‌تواند پاسخ مناسبی به این تهاجم و قتل عام فرهنگی باشد؟
  •  
  • يكي از دلايل حاشيه‌سازي پخش نسخه نمايش خانگي «گشت ارشاد» با انتشار يك نامه مشخص شد: توهین و استهزاي اقدام شایسته و انقلابی آیات عظام، علما و مردم
    در کمال ناباوری فیلم موهن و سرزنش‌شده مذکور در قالب لوح فشرده توزیع گردیده است‌!
  •  
  • انتقاد شديد يك رسانه از برخورد موسسه "گليان‌ تصوير" در مقابل پي‌گيري ماجرا
    چرا «جرم» مسعود كيميايي به شبكه نمايش خانگي نمي‌آيد؟
  •  
  • عاشقانه‌ای برای مادران ایرانی با شعر عبدالجبار کاکایی و موسیقی آریا عظیمی‌نژاد
    ترانه دو صدايي محمد اصفهانی و نگار جواهریان برای آنونس «بوسیدن روی ماه»
  •  
  • پوسترهاي فيلم تازه گلزار را ببينيد و قضاوت كنيد/سه عكس گلزار با سه مدل موي كاملاً متفاوت!
    تلقي سازندگان «تو و من» از سينما و گرافيك و هنرهاي بصري تا اين حد نازل است؟
  •  
  • رونمايي از پوستر فيلم‌هاي تازه حامد بهداد و فريبرز عرب‌نيا
    «بی‌تابی بیتا» و «پنهان» به‌زودي در سینماهاي كشور به نمايش می‌آید
  •  
  • فهرست كامل برگزيدگان جشنواره بين‌المللي «افق‌ نو»
    جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلمسازان مستقل به «روزهای زندگی» رسید
  •  
  • توليد تازه حوزه هنري جهت توجه به کانون عاشقانه و گرم خانواده
    نگار جواهریان‌ و ‌شهاب حسینی‌ در «حوض نقاشی»‌ نقش زوجي با ‌ضريب هوشي پايين را بازي مي‌كنند
  •  
  • نگاهي متفاوت به حضور ستارگان موسيقي در سينما به بهانه اكران «بي‌خداحافظي»
    از نعمت‌الله آغاسی تا رضا صادقی: وقتي «همشهری رضا صادقی»دنباله منطقی نعمت نفتی مي‌شود !
  •  
  • رقابت محمدرضا گلزار با كلاه قرمزي در گيشه: تك‌ستاره سينماي ما كيست؟!
    فروش «كلاه قرمزی و بچه ننه» از مرز سه ميليارد تومان گذشت/ «تو و من» با بازي محمدرضا گلزار وارد رقابت اكران شد
  •  
  • «خانه پدري» به‌رغم مخالفت ناجي هنر در ونیز روی پرده رفت/ رئیس اداره سینمایی ناجا: با بازگشت كيانوش عیاری از جشنواره ونیز از او شکایت خواهیم کرد
    تهديد كارگردان معتبر سينماي ما به‌جاي تشويق حضور جهاني فيلمش تاسف‌بار است/ خلاصه داستان اين فيلم جنجالي را بخوانيد‌
  •  
  • يادداشت كاربر سايت "سينماي ما": صحبتي با منتقد و برنامه‌ساز و بازیگر بفرماییدشام ایرانی
    اشکالی ندارد اگر کسی کُلفَت باشد و شخص دیگری نويسنده روزنامه يا منتقد سینما!
  •  
  • رئيس اتحاديو ويدئورسانه: امیدواریم ديگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم/ كارگردان فيلم: نمي‌دانم به كجا پناه ببرم؟!
    پوسترها و نسخه‌هاي «گشت ارشاد» يكشنيه 19 شهريور در تهران جمع‌آوري مي‌شود
  •  
  • باز هم حاشيه‌ براي هدیه تهرانی: اين‌بار حضور در اوين! / جزئيات محكوميت قضايي ستاره سينماي ما چيست؟
    وكيل بهزاد فراهاني‌پور: خانم تهرانی به هیچ عنوان برای شکایت ما دستگیر و زندانی نشده‌اند/ فردا 20 شهريور روز سرنوشت‌سازي‌ست
  •  
     


     



       




    حاشیه و متن مراسم اهداي مدال مهرورزي به مريلا زارعي، هادي ساعي و رضا صادقي
    سفيرياران جديد مهرآفريني با خوانندگی رضا صادقي معرفي شدند

    سینمای ما- مراسم انتخاب سفيرياران مهرآفرين شب گذشته با اهداي مدال مهرورزي به مريلا زارعي، هادي ساعي و رضا صادقي برگزار شد. در اين مراسم كه با حضور مردم در برج ميلاد تهران برگزار شد، سفيران مهرورزي در 3 رشته سينما، ورزش و موسيقي معرفي و انتخاب شدند.
    بر اساس اين گزارش، فاطمه دانشور مديرعامل مؤسسه نيكوكاري مهرآفرين در ابتداي اين مراسم با قرائت پيامي به طور رسمي اين مراسم را آغاز كرد و سپس كليپي از مراسم سال گذشته پخش شد.
    پس از پخش اين كليپ و ضرب‌نوازي شيرخدا كه شور و حال خاصي را به سالن بخشيد، اولين سفير مهرآفرين در رشته ورزش معرفي شد كه براي اهداي لوح و مدال مهرآفريني نادر فريادشيران، محمد فنايي، كريمي و مهدي مهدوي‌كيا به همراه بيژن خراساني و علي غفاري به روي صحنه آمدند تا مدال و لوح تقدير مهرآفرين را به هادي ساعي اهدا كنند.
    هادي ساعي پس از دريافت مدال مهرآفريني در سخناني گفت: من در زندگي ورزشي موفقيت‌هاي زيادي را به دست آوردم و در حال حاضر پرافتخارترين ورزشكار ايران هستم اما مدالي كه امشب دريافت كردم جزو باارزش‌ترين مدال‌هاي زندگي‌ام به حساب مي‌آيد.
    وي ادامه داد: مدال با ارزش ديگرم مدالي بود كه به عنوان جوانمردترين ورزشكار جهان در سال 2005 دريافت كردم و هميشه سعي كردم در زندگي‌ام طوري رفتار كنم كه وقتي سرم را روي بالش مي‌گذارم بتوانم راحت بخوابم.
    ساعي در ادامه گفت: من نمي‌دانم خدا چرا اينقدر من را دوست دارم اما من هميشه شكرگذار خداوند هستم. خيلي از دوستانم به من مي‌گويند «خدابغل» و نمي‌دانيم خدا تو را بغل كرده است يا تو خدا را اما شايد لطف خدا به من به خاطر اين باشد كه هميشه سپاسگزارش هستم و هميشه اين احساس را داشته‌ام كه وقتي قرار است در اينگونه جاها حاضر شوم، در درجه اول به خاطر نياز خودم باشد.
    پس از پايان مراسم تقدير از سفير مهرآفرين در رشته ورزش نوبت به معرفي سفير دوم در رشته سينما رسيد كه به دعوت فرزاد حسني، فرهاد توحيدي به روي صحنه آمد تا دقايقي را در خصوص شخصيت سفير سينما صحبت كنند كه در همان ابتداي سخنان فرهاد توحيدي نام «مريلا زارعي» را لو داد.
    پس از آن كه مشخص شد قرار است نشان سفيري مهرآفريني در رشته سينما به مريلا زارعي اهدا شود فرهاد توحيدي، حسين فرحبخش، علي دهكردي، سعيد اردكاني، كامبوزيا پرتوي، ماه‌چهره خليلي، مجيد نيامراد، مهدي ماهاني، صبا كمالي و فاطمه دانشور به روي صحنه آمدند تا لوح تقدير مؤسسه مهرآفرين به همراه مدال و لوح تقدير خانه سينما را به مريلا زارعي اهدا كنند.
    به گزارش خبرنگار فارس، علي دهكردي پيام انجمن بازيگران سينماي ايران را قرائت كرد و كامبوزيا پرتوي نيز لوح تقدير خانه سينما را كه به امضاي مهدي عسگرپور به عنوان رئيس هيئت مديره رسيده بود، به مريلا زارعي اهدا كردند و صبا كمالي نيز مدال مهرآفريني را به گردن زارعي انداخت.
    مريلا زارعي در سخناني با اشاره به اين كه معمولا وقتي انسان در چنين شرايطي قرار مي‌گيرد گفتار و سخن متفاوتي را طلب مي‌كند، گفت: معمولا در جمع كه قرار مي‌گيريم مثل شرايط جامعه گفتار و لحن متفاوتي بايد داشته باشيم و من احساس كردم بايد در اين مراسم بيشتر به شما نزديك شوم و با بيان ساده‌تر صحبت كنم اما به عنوان يك بازيگر دوست دارم مطالبي را بيان كنم.
    وي افزود: من به عرصه هنر به عشق شهرت و ثروت پا نگذاشته‌ام و خدا را شكر مي‌كنم كه تا امروز اين دو عنصر زميني پاي من را نبسته‌ است. خدا رو شكر مي‌كنم كه همواره توانسته‌ام با مردم ارتباط برقرار كنم و آرزو دارم روي را ببينيم كه در سرزمين ما هيچ فقيري نداشته باشيم.
    بر اساس اين گزارش، زارعي پس از اينكه به تشريح زندگي كودكان كار و كودكان خياباني در شرايط امروز جامعه پرداخت، گفت: فجايع خيلي بيشتر از آنهاست كه به زبان بيايد، شايد اين سخنان يك مقدار منفي‌گرايي باشد اما بايد به خودمان بقبولانيم كه هميشه نبايد به دنبال شادي بود و بايد شادي‌هايمان را تقسيم كرد.
    زارعي با خواندن بيت شكرانه بازوي توانا/ بگرفتن دست ناتوان است كه ياد ژاله علو را نيز زنده نگه داشت، سخنان خود را به پايان رساند.
    پس از پايان مراسم تقدير از سفير مهرآفرين در رشته سينما نوبت به معرفي سومين سفير در رشته موسيقي رسيد كه براي معرفي او دكتر محمد سرير ، حسن فتحي، حسن همايون‌فال و رضا يزداني به روي صحنه حاضر شدند.
    محمد سرير به دعوت فرزاد حسني به روي صحنه آمد تا دقايقي را در خصوص شخصيت رضا صادقي به صحبت بپردازد كه در فاصله حضور سرير در روي صحنه ترانه زيباي اي ايران با صداي محمد ايران كه از ساخته‌هاي سرير است پخش شد كه حال و هواي خاصي را به سالن مراسم بخشيد.
    به گزارش خبرنگار فارس، سرير با ذكر خاطره‌اي از اولين روزهاي آشنايي خود با رضا صادقي و با تأكيد بر اين نكته كه جوانان بسيار با استعدادي در عرصه موسيقي در كشور ما حضور دارند كه بايد استعداد آنها كشف شود گفت: رضا صادقي با آن چهره ساده و صداي مهربان و صميمي من را خيلي به خودش جذب كرد و فهميدم كه بايد حاصل 40 - 50 سال تجربه خودم را در اختيارش قرار دهم و توصيه‌هايي را براي بهبود كارش به او كردم كه اين توصيه‌ها را به كار برد، تجربه‌اش بالا رفت و تبديل شد به رضا صادقي كه همه شما امروز دوستش داريد.
    حسن فتحي كه ابتدا قرار بود براي مراسم اهداي مدال مريلا زارعي روي صحنه برود و با تأخير به مراسم رسيده بود نيز گفت: من بعضي وقت‌ها از اين كار خسته مي‌شوم كه شما دلايلش را مي‌دانيد اما وقتي به جوانان فكرمي‌كنم خستگي از تنم درمي‌رود.
    وي ادامه داد: من يك طوماري را براي مريلا زارعي آماده كرده بودم كه سروقت نيامدم، با اين حال مطالبي را دوست دارم در خصوص اين بانوي سينماي ايران بيان كنم.
    اين كارگردان سينماي ايران كه در فيلم «كيفر» با زارعي همكاري كرده است با ذكر خاطره‌اي از 16 سال قبل و همكاري در سريال «فردا دير است»، گفت: 16 سال پيش و وقتي كه زارعي بسيار جوان بود براي فيلم «فردا دير است» سر صحنه آمد و قبل از فيلمبرداري با همه عوامل صحنه صحبت و احوالپرسي مي‌كرد. 16 سال بعد در آبان ماه سال گذشته دوباره اين افتخار نصيب من شد كه با اين بانوي سينماي ايران همكاري كنم و ديدم كه رفتارش با عوامل نسبت به 16 سال قبل هيچ تغييري نكرده است ، همان بانوي مهربان و صميمي و همان هميشگي.
    بر اساس اين گزارش، فتحي همچنين در خصوص رضا صادقي نيز به جمله زيباي دكتر علي شريعتي كه وقتي عشق فرمان دهد محال سر تسليم فرود مي‌آورد بسنده كرد.
    به گزارش خبرنگار فارس، به درخواست فرزاد حسني، رضا يزداني ترجيع‌بند ترانه پاياني فيلم سينمايي «طهران، تهران» را خواند و حسن همايون‌فال نيز سرود «اي ايران» را خواند كه همه حاضران در سالن با وي هم صدا شدند.
    بر اساس اين گزارش، در هنگام ورود رضا صادقي به صحنه تمام سالن يكپارچه از جا برخاسته و وي را تشويق كردند كه صادقي در سخناني كوتاه گفت: 4 ميليون كودك در ايران هستند كه خواندن و نوشتن بلد نيستند، من دوست داشتم از اين 4 ميليون حداقل 2 ميليون طرفدار من بودند و وقتي مي‌آمدم داخل سالن براي شنيدن صداي من حداقل مي‌توانستند بنويسند كه از من چه آهنگي را مي‌خواهند و مطمئن هستم شما كمك‌شان خواهيد كرد.
    رضا صادقي كه در هنگام ورود به صحنه كلاه بر سر گذاشته بود در توضيح اين موضوع گفت: من هميشه دوست داشتم كه گيتار در دستم باشد و در پارك‌ها بخوانم و براي بچه‌ها پول جمع كنم و دوست دارم اين فرصت را با كمك فرزاد حسني به دست بياورم كه عين يك خواننده دوره‌گرد كلاهم را بردارد و جلوي صحنه بگذارد و هر كس هر چقدر كه دوست داشت كمك كند حتي به اندازه يك 25 توماني كه مريلا زارعي و هادي ساعي اولين نفراتي بودند كه در كلاه صادقي كمك‌هاي نقدي خود را گذاشتند.
    به گزارش خبرنگار فارس، در خاتمه اين مراسم حسن فتحي گردآويز و لوح سفيرياري مؤسسه مهرآفرين و محمد سرير نيز لوح خانه موسيقي را به رضا صادقي اهدا كردند.
    در خاتمه اين مراسم رضا صادقي به اجراي كنسرت پرداخت.

    * حاشيه‌ها:
    - طبق تمامي مراسمي كه در برج ميلاد برگزار مي‌شود خبرنگاران در اين مراسم نيز با مشكل بزرگي به نام صندلي مواجه بودند به طوري كه در چند ثانيه مانده به آغاز مراسم جايي براي نشستن نداشتند.
    - اين مراسم با حدود يك ساعت تأخير آغاز شد كه فرزاد حسني مجري مراسم در شروع اجراي خود از اين بابت از حاضران در سالن عذرخواهي كرد.
    - اجراي فرزاد حسني يكي از ويژگي‌هاي مراسم شب گذشته بود به طوري كه شوخي‌هاي كلامي وي با ميهمانان و حاضران در سالن لحظات خاصي را رقم مي‌زد.
    - به هنگام حضور هادي ساعي براي دريافت گردن‌آويز و لوح سفيرياري بر روي سن جمعيت يكپارچه ساعي را تشويق كردند كه ساعي نيز بارها بابت اين موضوع از مردم تشكر كرد.
    - رضا صادقي كه به همراه گروهش پس از پايان مراسم معرفي سفيران مهرورزي به اجراي كنسرت پرداخته بود طبق اعلام برخي از دست‌اندركاران اين مراسم به صورت خيريه اين كار را انجام داد.
    - در خاتمه اين مراسم عكسي از رضا صادقي به روي صحنه آورده شده بود كه پس از امضاي صادقي به مزايده گذاشته شد و تمام عوايد به مؤسسه مهرآفرين تعلق گرفت.


    منبع : فارس

    به روز شده در : جمعه 7 خرداد 1389 - 23:12

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

    نظرات

    فرامرز
    شنبه 8 خرداد 1389 - 7:2
    0
    موافقم مخالفم
     

    همه شاد و خندان

    اي ملت زير آب زن!!

    من از طريق يكي از آشنايان كه با يكي از دوستان خانم معتمد آريا آشنا شده بود مطلع شده بودم كه چقدر خانم معتمد آريا براي كمك به محرومان جامعه و با چه مرارت ها و چه عشق و كوششي براي كمك رساني مالي و غيره به قشر محروم در حوزه فعاليت خود در موسسه مهرآفرين كار با عشق انجام مي دهد.

    و چه جالب كه سر قضيه خاله زنكي پيرامون اين هنرمند بلافاصله در پي اقدامات مجلسيان اين بار خود موسسه هم - حتما در پي فشار- مجبور شدند سفير جديد اعلام كنند.

    مطمئنم اين سه بزرگوار هيچكدام نخواهند توانست عملكرد خانم معتمد آريا را داشته باشند.

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 68832
    بازديد ديروز: 237555
    متوسط بازديد هفته گذشته: 221089
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 432070621



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات