دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


جزئيات ویژه برنامه «ماه عسل» در شب عید سعید فطر
پشت‌صحنه‌ها و مهمانان برگزيده قسمت‌هاي قبل، خانواده 20 نفري و پنج‌قلوها در «ماه عسل»


سینمای ما- ویژه برنامه «ماه عسل» در شب عید سعید فطر با حضور میهمانان متفاوت فرارسیدن این عید بزرگ مسلمان را به جشن می‌نشیند. مجید یوسفی، تهیه‌کننده «ماه عسل» گفت: در بخش مهمانان «ماه عسل» در شب عید سعید فطر از یک خانواده ۲۰ نفری و خانواده‌ای که دارای فرزندان ۵ قلو هستند دعوت به عمل می‌آید.
همچنین در بخش دیگری از این برنامه از «سید علی موسوی» (شاعر معلول)، «علی امینی» (خردسال حافظ قرآن)، شیخ احمد حنیف (مسلمان تابع کانادا)، زرین تاج بهرامی (مادر شهید بهروز صفوی) و... به همراه چند تن دیگر از میهمانان برگزیده برنامه «ماه عسل» در رمضان ۹۱ دعوت بعمل آمده تا با حضور در این برنامه فرا رسیدن عید فطر فطر را گرامی دارند.

وی اظهار داشت: پخش پشت صحنه و گفتگو با عوامل این برنامه و همچنین به تصویر کشیدن مراحل نصب دکور «ماه عسل» و مراحل ساخت پلی بک‌های این برنامه از بخش‌های متنوع ماه عسل در شب عید سعید فطر به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: آخرین قسمت برنامه گفتگو محور لحظات افطار شبکه ۳ سیما، شنبه ۲۸ مرداد به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر از ساعت ۱۸ الی ۲۰ شب با اجرای «سید علی ضیاء کاشانی» روی آنتن می‌رود.