صفحه مناسب براي چاپگر


بسته خبري / تصويري سايت "سينماي ما" از حضور پلیس امنیت اخلاقی در برج ميلاد و دستگري بازيگر زن
حاضران در کنسرت مازیار فلاحی و بازدیدکنندگان از برج با گشت ارشاد برخورد كردند


سينماي ما- برگزاري يك كنسرت موسيقي پاپ تحت تاثير برخورد ماموران پلیس امنیت اخلاقی با بدپوشان شركت‌كننده در این کنسرت قرار گرفت. دستگيري يكي از بازيگران زن سينما و تلويزيون در اين ماجرا بازتاب رسانه‌اي زيادي پيدا كرد. سایت خبری ندای انقلاب اولين رسانه‌اي بود كه تصویر (ل.الف) هنرپیشه دستگیر شده در برج میلاد را منتشر کرد.

پیش از این یک مقام آگاه با اشاره به برگزاری کنسرت مازيار فلاحي در برج میلاد گفت: یکی از بازیگران زن مشهور با نام «ل - الف» به دلیل بدحجابی دستگیر شد. این مقام مسئول در معاونت اجتماعی پلیس فاتب همان موقع در فارس اظهار داشت:‌ «کنسرتی در برج میلاد در حال برگزاری است که پلیس امنیت و اخلاقی مأموریت برخورد با بدپوشان این کنسرت را برعهده دارد.»

خبرگزاري مهر هم در خبري كه منتشر كرد چنين نوشت: «طبق مشاهدات میدانی ماموران نیروزی انتظامی پس از تذکر، تعدادی از افرادی که با پوشش نا مناسب به این محل آمده بودند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند.این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نیروهای گشت ارشاد هیچ تنش و درگیری گزارش نشده است. در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.»

سايت موسيقي ما در بخشي از گزارش خبري / تصويري اين كنسرت نوشت: «از حاشیه های اجرای شب گذشته می توان به این موضوع اشاره کرد که پیش از شروع اولین سانس، گشت ارشاد نیروی انتظامی مانع از ورود برخی از بانوانی که پوشش مناسبی نداشتند در سالن برگزاری کنسرت شد که این موضوع باعث خالی ماندن چند صندلی سالن و تاخیر در شروع برنامه شد.»

لاله افتخاري، نماينده مردم تهران در مجلس در خبرگزاري مهر گفت : «قاطعيت ناجا در برخورد با شرکت‌کنندگان بدحجاب در کنسرت موسيقي ستودني  و  ايجاد امنيت و دفاع از حق شهروندان ديگر است. مجريان برنامه‌هايي از اين قبيل که مجوز برگزاري يک برنامه را مي‌گيرند بايد بدانند که بايد قوانين را رعايت کرده و از ورود چنين افرادي ممانعت کنند. همچنين دستگاههاي فرهنگي نيز وظيفه دارند در زمينه برخورد با بدحجابي و دفاع از حجاب مناسب فرهنگسازي کنند.»