صفحه مناسب براي چاپگر


سايت «سينماي جهان» از مجموعه سايت‌هاي "سينماي ما" بار ديگر راه‌اندازي و به‌روزرساني شد
براي همراهي و همكاري با سايت‌هاي «سينماي ما» و «سينماي جهان» دست به كار شويد


سينماي ما- سايت «سينماي جهان» از مجموعه سايت‌هاي "سينماي ما" - پس از وقفه‌اي طولاني - همزمان با اتفاق بزرگ و دلچسب جهاني سينماي ايران (اسكار اصغر فرهادي و «جدايي نادر از سيمين») فعاليتش را از سر گرفته است.

از همان ابتداي كار اين رسانه، بنا به ماهيت تخصصي و تفكيكيِ "سينماي ما" در حوزه‌هاي مختلف و متنوع، تصميم گرفتيم بخش سينماي ايران را از سينماي جهان جدا كنيم و هر كدام هويت و موقعيت مستقل و مجزايي داشته باشد. سايت مستقل «سينماي جهان با اين ايده شروع و مدتي به كوشش گروهي از همراهان آن روزها (به‌خصوص تلاش و همت و شوقِ وحيد قادري) به‌روزرساني شد.

اتفاق‌هاي مختلفي باعث شد تا فعاليت و به‌روزرساني اين بخش مجموعه مدتي متوقف و مسكوت بماند و هر بار كه خواستيم از نو راه‌اندازي‌اش كنيم، به دلايلي نشد تا حالا و پس از مراسم اسكار 2012 كه انگار خوش‌يُمني مجسمه طلايي به اين مجموعه هم جاني تازه و خوني گرم داد و حالا بار ديگر مژده‌ي راه‌اندازي و به‌روزرساني سايت «سينماي جهان» را با افتخار اعلام مي‌كنيم.

اين سايت هنوز در ابتداي مسير تازه قرار دارد و بي‌عيب و علت و كم اشكال نيست و مثل هميشه از كاربران خوب سايت مي‌خواهيم كمك‌حال رسانه‌ي خودشان باشند. درهاي ورود و حضور در همه‌ي بخش‌هاي سايت به روي نويسنده، منتقد، مترجم و هر شخص ديگري كه تخصص و علاقه و هنرش به اين مجموعه كمك كند، باز است و صميمانه چشم انتظار اين ورود و حضور هستيم.

هر نوشته و خبر و نظر و تصويري از شما مي‌تواند به پُربارتر شدن مجموعه كمك كند. براي هر كاري، يك شروع وجود دارد و اين مي‌تواند شروع يك دوستي و همراهي متداوم و رو به رشد باشد.

براي آغاز همكاري با سايت "سينماي ما" و "سينماي جهان" كافي‌ست در بخش كامنت‌هاي همين پُست (زير نوشته) اعلام آمادگي كنيد و با نشاني ايميل يا شماره تلفن خودتان امكان تماس و دعوت را براي ما فراهم كنيد. كامنت‌هاي اين بخش براي حفظ امنيت و حريم خصوصي كاربران سايت، منتشر نخواهد شد و در آرشيو باقي خواهد ماند.

براي بالا رفتن و جلو آمدن به همراهي شما اميد بسته‌ايم. پس شما هم دست به كار شويد...