صفحه مناسب براي چاپگر


بازيگران و زمان فيلمبرداري «تبعيد سايه‌ها» اعلام شد
مسعود كيميايي «دست تنها» را تابستان 91 با سعيد راد در نقش يك جاهل مي‌سازد


 سينماي ما- مسعود كيميايي كارگردان مطرح سينما كه امسال فيلمي جلوي دوربين نبرد به تازگي نگارش فيلمنامه‌اي با عنوان «دست تنها» را به پايان رسانده است. نقش اصلي اين فيلم را سعيد راد بازي مي‌كند كه قرارداد وي براي ايفاي اين نقش با دست‌اندركاران پروژه بسته شده است. بعد از دو فيلم خاطره‌انگيز «سفر سنگ»، «خط قرمز»، اين سومين همكاري سعيد راد و مسعود كيميايي خواهد بود. «دست تنها» يك فيلم نسبتاً جمع و جور خياباني است و قرار است اوايل سال آينده كليد بخورد. كيميايي بزودي درخواست پروانه ساخت اين پروژه را به اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد ارسال خواهد كرد.

كيميايي با تأييد اين خبر گفت: «فيلمنامه «تبعيد سايه‌ها» آماده شده و مراحل پيش‌توليد اصلي آن به پايان رسيده منتها به دليل فصل فيلمبرداري اين فيلم كه در تابستان است توليد آن به اوايل تابستان سال آينده موكول شده است. به همين دليل قبل از ساخت «تبعيد سايه‌ها» فيلم «دست تنها» را مي‌سازم كه سعيد راد نقش اصلي آن را بازي مي‌‌كند».

كيميايي در ادامه گفت: «سعيد راد بازيگر توانمندي است كه خاطرات خوبي با يكديگر داريم. او در «تبعيد سايه‌ها» نيز ايفاي نقش مي‌كند». اين كارگردان در خصوص بقيه بازيگران اين فيلم گفت: «اكبر زنجانپور و  پولاد كيميايي هم حضورشان  قطعي شده است.» سعيد راد در گفت‌وگويي اعلام كرد در فيلم تازه كيميايي در نقش يك جاهل بازي مي‌كند

قرار است «تبعيد سايه‌ها» را عليرضا زرين‌دست فيلمبرداري كند. كيميايي در خصوص همكاري تازه‌اش با اين فيلمبردار گفت: «مناسب ترين فرد براي فيلمبرداري «تبعيد سايه‌ها» زرين دست است . حسن زرين‌دست اين است كه طبق قصه‌ها يك روش فيلمبرداري ايجاد مي‌كند كه به كمك فيلم مي‌آيد».