صفحه مناسب براي چاپگر


«هفت» علیه «پارک ملت»؛ دعوت «پارک ملت» از سینمایی‌ها مهمانان «هفت» را می‌سوزاند
جز دو مورد آقايان حسني‌نسب و ‌معلم، از رودررویی دو منتقد نتيجه خوبي نگرفته‌ايم


سینمای ما- محمد تاجیک: در حالی که دو برنامه تلویزیونی هفت و پارک ملت با حاشیه های جالبی در هفته های اخیر مواجه شده اند با انتقادات صریحی که یکی از عوامل برنامه هفت از برنامه پارک ملت مطرح کرده عملا باید شاهد آغاز رودررویی این دوبرنامه پر بیننده تلویزیون باشیم .

برنامه پارک ملت مهمانان خود را خسته می کند‌

عليرضا حائري مديراجرايي برنامه هفت با انتقاد از نحوه گزينش ميهمانان در برنامه پارك ملت گفت: متاسفانه اين برنامه با دعوت از عوامل فيلم و طرح مباحث غير تخصصي هم آنها را خسته مي كند وهم حق مطلب را ادا نمي كند. او در اين باره افزود:براي مثال در برنامه پارك ملت از نيكي كريمي دعوت شده بود تا در برنامه حاضر شد و درباره فيلم سوت پايان پرسش هاي غير تخصصي انجام شد و اينطوري ميهمانان ما هم مي سوزد.

وي ادامه داد:بر اين اساس وقتي نيكي كريمي در برنامه هفت حاضر شد تا پاسخگوي پرسش هاي تخصصي باشد ،كاملا تخليه شده بود و آن برنامه فقط به حضور دو منتقد محدود شد.

پشت دست خود را داغ کرده ایم


حائري درباره برنامه جمعه شب هفت كه با حضور دو منتقد برگزار شد گفت : متاسفانه در اين برنامه با نقد خوبي همراه نبوديم وتا امروز به جزء دو مورد كه آقايان حسني نسب ومعلم حضور پيدا كرده اند از رودررويي وبحث ميان دو منتقد نتيجه خوبي نگرفته ايم واين كار فقط سبب سردي برنامه شده است.

وي ادامه داد: دراین برنامه بنده از آقاي جيراني انتظار داشتم تا صحبت هاي شهرام جعفري نژاد را قطع كند .چون اين منتقد در حالي كه فراستي با بحث مطرح شده او كه در باره شخصيت پردازي در فيلم بود را قبول داشت با اين حال جعفري نژاد به بحث بي فايده خود كه جايي به تاريخ وجايي به مباحث ديگر مي زد ادامه داد و در اينجا وظيفه مجري است كه با عوض كردن جريان بحث ويا قطع كردن حرف منتقد او را به مسير برنامه كه همان نقد است بياورد.

حائري گفت: فعلا پشت دست خود را داغ كرده ايم كه ديگر از دو منتقد استفاده نكنيم ومانند گذشته منتفد را با كارگردان و ‌عوامل فيلم رو در رو می‌كنيم.