صفحه مناسب براي چاپگر


تاكنون پرونده‌‌ "خودكشي دختري به دليل آزار و اذيت هنر پيشه معروف" به پليس آگاهي نرسیده است
رضا رويگري شايعه تعرض به يک دختر جوان را تکذیب کرد


سینمای ما-  رضا رويگري بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص شايعه تعرض به يک دختر جوان که منجر به خودکشي آن شده است را تکذيب کرد و گفت: پس از انتشار اين خبر بسياري از مطبوعات با من تماس گرفتند در حالي که اين موضوع به من مربوط نمي شود و چنين چيزي وجود ندارد.

وي ادامه داد: چند دهه در سينماي ايران فعاليت کرده ام اين در حالي است که هيچ مورد اخلاقي از من نمي توان يافت.
رويگري تاکيد کرد: کليپ هاي زيادي براي تخريبم ساخته و منعکس شد اما سازندگانشان نتوانستند در اين اتفاق موفق باشند. اين بازيگر متذکر شد: اگر چنين اتفاقي توسط بنده صورت گرفته بود، مطمئنا صدا و سيما اجازه فعاليت به من را نمي داد.

رضا رويگري از حضور در فيلم سينمايي راه بهشت به کارگرداني مهدي صباغ زاده و سريال 40 قسمتي با مضمون پليسي اجتماعي خبر داد.
وي افزود: آلبوم موسيقي "کازابلانکا" را با همکاري عماد توحيدي، حميد عسگري، امين يغمايي و محسن يگانه براي انتشار آماده کرده ايم.

گفتني است که مدتي پيش مطلبي با عنوان "گزارش تكان دهنده از پشت صحنه سينما!" منتشر شد و خبر از خودکشي دختر 20 ساله که به منظور نوشتن زندگينامه يكي از بازيگران معروف تلويزيون و سينما به محل دفتر كار او رفته که مورد تعرض قرار مي گيرد و در نهايت دست به خودكشي مي زند، را اعلام کرد.
همچنين معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي ناجا در خصوص انتشار اين خبر، گفت: تاكنون پرونده اي تحت عنوان "خودكشي دختري به دليل آزار و اذيت هنر پيشه معروف" به پليس آگاهي واصل نشده است.