صفحه مناسب براي چاپگر


حامد بهداد اعتراف کرد که تعریف‌کردن‌های او از خودش هیاهوهای کاذب و بی‌اهمیت است
مِن‌ و مِن‌ها و تپق‌هایم می‌تواند تبلیغاتی برای نمایش و بازاریابی باشد!


سینمای ما- حامد بهداد مهمان ویژه این هفته برنامه هفت بود که با سؤال ابتدایی و بی پرده فریدون جیرانی غافلگیر شد و حدود نیم ساعت اول گفت و گوی آن‌ها به پاسخ بهداد به سؤال جیرانی اختصاص یافت. جیرانی از حامد بهداد خواست تا در مورد مصاحبه هایش که اغلب آن را دیوانگی و تعریف از خود خوانده بودند پاسخ دهد.

بهداد به این پرسش این گونه عکس العمل نشان داد که این حرف‌ها بیشتر شبیه به شعار می‌ماند. برای من هنجارها در شروع کارم حالت پوک و بی معنی داشته است. برایم در ابتدای کار رفتارهای از پیش تعیین شده در جامعه و سنت ها و آداب اجتماعی اهمیت زیادی نداشتند. اجتماع وقتی افراد موفق را می بیند یک احساس گناه به آنها منتقل می کند. من این احساس را نداشتم. جامعه چاکرم مخلصم‌های دروغین دارد و من همیشه از آنها فرار می کردم.

این ستاره سینما در ادامه گفت: مِن و مِن ها و تپق هایم در ابتدای برنامه به دلیل این است که هنوز تمرکزم را به دست نیاورده ام. در مورد منم منم کردنهایم باید بگویم که یک بخش این را باید شوخی محسوب کرد. اینها می تواند تبلیغاتی برای نمایش و بازاریابی باشد. اینکه من ازخودم تعریف می کنم چیز با اهمیتی نیست. اینها هیاهوهای کاذب است. به نظرم احتیاجی به جنجال نیست.

زمانی فکر می کردم برای ورود احتیاج به جلب توجه دارم. البته این اصالت ندارد. چیزی که اصالت دارد آن است که روی پرده دیده می شود. به نظرم این اصلا سؤال مهمی نیست. اینها در ابتدای کار بوده و خیلی ازش گذشته.