صفحه مناسب براي چاپگر


گلايه جمشيد مشايخي از دعوت‌نشدن به مراسم فرش قرمز فيلم «جرم» و توضيح سايت "سينماي ما"
براي هنرمندان پيشكسوت سينما آرزوي سلامتي داريم تا بتوانيم ميزبان اين بزرگان باشيم


سينماي ما- جمشيد مشايخي بازيگر پيش‌كسوت و محبوب تئاتر، سينما و تلويزيون ايران اخيراً در گفت‌وگويي با يكي از روزنامه‌ها اعلام كردند كه براي مراسم فرش قرمز فيلم «جرم» ساخته مسعود كيميايي دعوت نشده‌اند. اين بخش از مصاحبه ايشان را بخوانيد:

* بسياري «جرم» را يک استثناء در کارنامه ده سال اخير کيميايي مي دانند. نظر شما در اين باره چيست؟
** فيلم را هنوز نديده ام و کسي هم مرا دعوت نکرد که بروم و فيلم را ببينم! انگار ما اصلا هنرمند نيستيم که ما را دعوت کنند. حتي به فرش قرمز «جرم» هم دعوت نشدم. البته احتياجي هم به اين دعوت ها ندارم. من نوکر ملت ايران هستم و اين مردم عزيزمان هستند که بايد نظرشان را راجع به من بگويند. سابقه سينمايي من از بسياري که ادعاي پيشکسوت بودن را دارند، بيشتر است. زماني که «خشت و آينه» را کار کردم، آنها که اين روزها مي گويند زاده سينما هستند، کجا بودند؟!
...........................................
توضيح سايت "سينماي ما":

سايت "سينماي ما" طراح و برگزاركننده مراسم فرش قرمز سينماي ايران از ابتداي شروع اين برنامه تا كنون در دعوت و پي‌گيري دعوت و تلاش براي حضور همه عوامل يك فيلم كوتاهي نكرده و البته بازيگران فيلم‌ها به دليل محبوبيت و جذابيتي كه با حضورشان به اين برنامه‌ها مي‌دهند، قطعاً براي برگزاركنندگان مراسم در اولويت هستند.

جناب آقاي جمشيد مشايخي، بزرگِ بازيگري ايران، اتفاقاً به دليل علاقه ما و محبوبيت مردمي و اصرار آقاي مسعود كيميايي به حضور بزرگان و پيشكسوتان جزو اولين اوليت‌هاي فهرست مدعوين برنامه فرش قرمز بودند.
شايد استاد گرانقدر ما فراموش كرده  باشند كه حتي شب قبل از مراسم خانم تينا پاكروان - مجري طرح و مدير توليد «جرم» - هم با ايشان تماس گرفتند و مجدداً جهت حضورشان تاكيد داشتند.

 روز برگزاري  مراسم، با اين‌كه همه گروه فيلم در دفتر مدرسه كارگاه آزاد فيلم جمع شده بودند، نزديك به نيم ساعت براي آمدن جناب مشايخي منتظر ملنديم و - خدا را شكر - در حضور چند نفر از مهمانان برنامه با جناب مشايخي عزيز حرف زديم. ايشان توضيح دادند كه بيماري‌شان امكان آمدن به مراسم را نمي‌دهد و از ما خواستند سلام گرم‌شان و مهر زيادشان را به مردم برسانيم و عذر حضورشان را بخواهيم، كه مجري برنامه هم روي صحنه چنين كرد...
حالا چند هفته بعد از اين مراسم، اين فرمايش سرور ارجمندما بسيار مايه‌ي حيرت و تاسف شد... و همين!

سايت "سينماي ما" براي هنرمندان پيشكسوت سينما آرزوي سلامتي و تندرستي دارد تا بتوانيم هميشه ميزبان اين بزرگان باشيم