صفحه مناسب براي چاپگر


انتقاد ابوالفضل جلیلی از برخی بی احترامی ها به استاد شجریان
آدم هایی که جهانی می شوند، نباید حد و مرز داشته باشند


سينماي ما- محمد تاجیک: ابوالفضل جلیلی کار گردان مطرح سینمای ایران که از علاقه مندان استاد شجریان است می گوید : چون استاد شجریان چهره ای جهانی وشناخته شده در دنیاست انتشار آلبوم موسیقی او در خارج از کشور هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد . جلیلی  گفت :به نظرم انتشار آلبوم استاد شجریان در خارج از کشور تاثیرات منفی نمی تواند داشته باشد چون شجریان هنرمندو چهره ای جهانی است و آدمهایی که جهانی می شوند حدو مرز نباید داشته باشند .از سویی دیگر انتشار این آلبوم درخارج تاثیرات بیشتری دارد. به نظرم برخی برخورها هیچ تاثیری ندارد چون تنها صداست که می ماند

وی با انتقاد از بی احترامی هایی که در داخل کشور به استاد شجریان شده گفت : آنقدر موضوعات ناراحت کننده در جامعه ما زیاد شده که حساب آنها از دست آدم خارج است . بی احترامی به استاد مسلم و محبوبی چون استاد شجریان نیز از موضوعات تلخ جامعه ماست .

اين كارگردان سينماي ايران همچنين روايتي از گفت‌وگوي خود با راديو فرانسه بازگو مي‌كند و مي‌گويد: در گفت‌وگويي با راديو فرانسه آنها از من خواستند كه هر درخواستي دارم را براي آنها بازگو كنم تا آنها پخش كنند. من هم گفتم چون چون صداي استاد شجريان را دوست دارم صداي او را پخش كنيد و آنها پخش كردند!