صفحه مناسب براي چاپگر


اظهار نظر فريبرز عرب نيا درباره محمدرضا گلزار، محمدرضا شریفی نیا و گلشيته فراهاني
چرا بايد افرادي كوتوله با افكاري پست به عنوان شمايل مردم مطرح شوند؟


سينماي ما- ورود مسئولين به مسائلي مانند دستمزد بازيگران در تله افتادن است. فریبرز عرب‌نيا بازیگر سریال مختار نامه ورود مسئولين سينمايي به موضوع لغو قرارداد دستمزد يكي از بازيگران را يكي از دام‌هايي دانست كه مسئولان به آن گرفتار شدند. وي در اين باره اظهار كرد: زماني من با تهيه كننده صحبتي مي‌كنم كه من اسپانسري مثلا دو ميلياردي براي يك فيلم مي‌آورم و خودم يك ميليارد آن را برداشت مي‌كنم. اين مسئله يكي از راه‌هاي تبليغاتي است كه افراد براي مطرح كردن خود عنوان مي‌كنند و به نظر من يكي از اشكالات مسئولين اين بود كه در چنين مسائلي كه نوعي دام براي مطرح شدن است، ورود مي‌كنند.

اين بازيگر سينما با انتقاد از عدم حمايت مسئولين از بازيگران تصريح كرد: آيا گلشيفته فراهاني سرمايه ما در زمينه بازيگري بود يا خير؟ او چرا رفت؟ من كاري با عقايد و رفتارهاي سياسي افراد ندارم. اما چرا مسئولين بايد از يك بازيگر حمايت نكنند كه شمايل او شكسته شده و افرادي كوتوله با افكاري پست به عنوان شمايل مردم مطرح شوند؟

عرب نيا با انتقاد از يكي از مهمانان شب‌هاي گذشته برنامه هفت كه پيرامون مسائل بازيگري و ورود بازيگران به سينماي ايران سخن مي‌گفت بيان كرد:‌ وقتي چنين شرايطي پيش مي‌آيد مي‌بينيم كه فردي به اين برنامه آمده و مي‌گويد كه تمام بازيگراني كه من به سينما وارد كردم بر اساس قواعد و ضوابط بوده‌اند. اين سخنان روبروي دوربين‌هاي تلويزيوني و در برابر مردمي انجام مي‌شود كه مي‌دانند او دروغ مي‌گويد. بسياري مي‌دانند كه ايشان تعداد زيادي از بازيگران را با دريافت پول از خيابان به سينما آورده است.