صفحه مناسب براي چاپگر


در صورت فراهم شدن فيلمنامه و شرايط توليد و پروانه ساخت
«13 به در» ، «حریر» و «برای سونیا» به زودي جلوي دوربين مي‌روند


سينماي ما- کامران قدکچیان و حسن انصاریان نسخه نهایی فیلمنامه سینمایی "13 به در" را می‌نویسند. قدکچیان گفت: مشغول بازنویسی نسخه نهایی فیلمنامه فیلم سینمایی "13 به در" هستم و همراه حسن انصاریان روی فیلمنامه کار می‌کنیم، اواخر خردادماه فیلمنامه آماده شده و پیش‌تولید را شروع می‌کنیم.
فیلم سینمایی "13 به در" را موسسه پویا فیلم تهیه‌ می‌کند، حسن انصاریان فیلمنامه فیلم‌های سینمایی "گیس بریده"، "عروس فراری"، "مهمان"، "کلاغ پر" و "سلام بر عشق" را نوشته است.
کامران قدکچیان فیلم‌های سینمایی "سوغات فرنگ"، "دختر شاه پریون"، "آواز تهران"، "بهشت پنهان"، "زخمی" و... را کارگردانی کرده است.

فیلم سینمایی "حریر" به کارگردانی فریال بهزاد تابستان امسال در شهر اصفهان کلید می‌خورد.غلامرضا آزادی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی گفت: خانم بهزاد برای انتخاب لوکیشن به اصفهان سفر کرده‌اند، پیام آزادی فیلمبردار این فیلم سینمایی است که داستانی درباره زنان دارد و تمام سکانس‌های آن در اصفهان فیلمبرداری می‌شود، با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم فیلمبرداری "حریر" تابستان شروع می‌شود.
فریال بهزاد فیلم سینمایی "پرستوهای عاشق" را در نوبت اکران دارد، وی فیلم‌های سینمایی "مرد نامرئی"، "دره شاپرک‌ها"، "روزی که خواستگار آمد" و... را کارگردانی کرده است.

علی ژکان فیلم سینمایی "برای سونیا" را پس از دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین می‌برد. ژکان فیلم‌های سینمایی "مادیان"، "چهره به چهره"، "سایه به سایه" و "عیسی می‌آید" را کارگردانی کرده است.ژکان گفت: مدتی است برای دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی "برای سونیا" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خود درخواست داده‌ام، اما هنوز خبری در این باره دریافت نکرده‌ایم، با صدور پروانه ساخت بلافاصله پیش‌تولید این فیلم سینمایی را شروع می‌کنم.