صفحه مناسب براي چاپگر


اولین فیلم مریم میلانی به تهیه‌کنندگی محمد نیک بین و مشاوره تهمینه میلانی
پیش‌تولید فیلم سینمایی "کاغذ خروس نشان" آغاز شد


سینمای ما- پیش‌تولید فیلم سینمایی "کاغذ خروس نشان" به نویسندگی و کارگردانی مریم میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین آغاز شد. این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان بوده و داستان سه کودک در دو مقطع زمانی گذشته و حال را به تصویر می‌کشد، پس از سه بار بازنویسی نهایی و دریافت پروانه ساخت از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وارد مرحله پیش تولید شده است.

مریم میلانی که "کاغذ خروس نشان" اولین فیلم بلند او محسوب می‌شود، پیشتر فیلم‌های مستند داستانی "مونث"، "ز زلزله ز زعفران"، "یک بار دیگر زندگی" و "بانو مهین" را به عنوان کارگردان درکارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی در پروژه‌های سینمایی "نیمه پنهان"، "تسویه حساب" و "یکی از ما دو نفر" به عنوان تصویربردار پشت صحنه و نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی یاران مثبت با تهمینه میلانی همکاری داشته است. همزمان با انتخاب و بازبینی لوکشین‌های فیلم، رایزنی با عوامل تولید و بازیگران مطرح سینما از جمله سه بازیگر کودک آغاز شده و تاکنون حضور تهمینه میلانی به عنوان مشاور کارگردان طعی شده است.

با توجه به موضوع فیلم، مریم میلانی در حال رایزینی با یکی از بزرگان فوتبال کشورمان برای نقش‌آفرینی در این پروژه است که در صورت توافق نهایی در این فیلم حضور خواهد شد.