صفحه مناسب براي چاپگر


دومین همکاری فرخ‌نژاد، آذرنگ و زرین‌دست با محمدعلی باشه‌آهنگر
حمید فرخ‌نژاد در فیلم «دیدگاه» در آبادان بازی ‌می‌کند


سینمای ما- حمید فرخ‌نژاد در فیلم سینمایی «دیدگاه» به کارگردانی محمدعلی ‌باشه‌آهنگر بازی ‌می‌کند. قرار است فیلمبرداری اوایل بهمن‌ماه در آبادان آغاز شود. تاکنون حضور فرخ‌نژاد و حمیدرضا آذرنگ در «دیدگاه» قطعی شده است. پیش از این نام علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی اعلام شده ‌بود. این دومین همکاری فرخ‌نژاد، آذرنگ و زرین‌دست با باشه‌آهنگر است. فرخ نژاد و آذرنگ پیش از این در ساخته قبلی این کارگردان «بیداری‌ ‌رویاها» ایفای نقش کرده ‌بودند. زرین‌دست در فیلم «فرزند خاک» باشه آهنگر سومین فیلم سینمایی این کارگردان با وی همکاری کرده بود.

نویسنده فیلمنامه «دیدگاه» محمدرضا گوهری است که او نیز چهارمین همکاری مشترک خود را با باشه‌آهنگر تجربه می‌کند.مراحل نهایی ساخت دکورهای فیلم «دیدگاه» از 16 آذرماه در آبادان آغاز شد. کارگردان در حال انتخاب لیست عوامل نهایی فیلم است. این فیلم موضوعی درباره دفاع مقدس دارد و ماجرای آن در پالایشگاه نفت آبادان هنگام جنگ تحمیلی رخ می‌دهد.
عوامل سازنده این فیلم سینمایی عبارتند از عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، سعید ملکان طراح گریم، عباس رستگارپور صدابردار، سحر صباغ سرشت دستیار کارگردان و ابوالقاسم حسینی تهیه کننده.

فرخ‌نژاد برای بازی در «عروس آتش» تندیس خانه سینما برای بهترین بازیگر مرد را به دست آورد و پارسال برای بازی در «شب واقعه» نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

او در مقام بازیگر فیلم‌های «به رنگ ارغوان»، «چهارشنبه سوری»، «آتشکار»، «ارتفاع پست» و به عنوان کارگردان "سفر سرخ" را در کارنامه دارد.