صفحه مناسب براي چاپگر


حامد بهداد بازیگر فیلم بعدی کیارستمی گفت:
به همکاری با کیارستمی افتخار می کنم و منتظرم تا این فیلم زودتر کلید بخورد


سینمای ما- بازیگر فیلم بعدی عباس کیارستمی جایگاه بین المللی این فیلمساز را باعث اعتبار سینمای ایران در جهان دانست. حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون که قرار است در فیلم بعدی عباس کیارستمی مقابل دوربین برود گفت: کیارستمی یکی از بزرگترین کارگردانهای سینمای جهان است و حضورش در محافل هنری و بین المللی معتبر، اعتباری برای سینمای ایران و هنرمندان آن و در سطحی بزرگتر برای فرهنگ و هنر ایران است.

بازیگر فیلم سینمایی "بوتیک" افزود: من پیش از این تجربه همکاری با کیارستمی را داشتم و سه سال قبل در فیلمی از این کارگردان مقابل دوربین رفتم اما وی از ساخت آن فیلم منصرف شد. خوشحالم که دوباره فرصت همکاری با این فیلمساز را به دست می آورم. فرصتی که می تواند به تجربه های بازیگری من در فضایی تازه رنگ و بویی جدید بدهد.

این بازیگر ادامه داد: من در بازیگری به تجربه کردن علاقمندم و می دانم حضور مقابل دوربین فیلمسازی صاحب سبک و در اندازه های جهانی برایم اتفاقی ویژه و شیرین است، به همکاری با کیارستمی افتخار می کنم و منتظرم تا این فیلم زودتر کلید بخورد.

عباس کیارستمی فیلمساز شاخص سینمای ایران در نشست نمایش فیلم سینمایی "رونوشت برابر اصل" در جشنواره کن اعلام کرد قرار است فیلم "پدر و پسر" را با بازی حامد بهداد در ایران کارگردانی کند.