صفحه مناسب براي چاپگر


ششمین برنامه باشگاه فیلم سایت "سینمای ما"
نشست پرسش و پاسخ با عوامل و بازیگران فیلم «طلا و مس» برگزار می‌شود


سینمای ما- ششمین برنامه باشگاه فیلم سایت "سینمای ما" به نمایش فیلم و نشست پرسش و پاسخ با بازیگران و عوامل فیلم «طلا و مس» ساخته همایون اسعدیان و به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی اختصاص دارد.این برنامه به همت سایت سینمای ما و با همکاری پردیس سینمایی پارک ملت در تاریخ شنبه 25 اردیبهشت 1389 برگزار می‌شود. ساعت شروع برنامه 6 بعدازظهر خواهد بود.
در این برنامه علاوه بر نمایش فیلم و برگزاری جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردان و عوامل فیلم و بازیگران اصلی، فیلم پشت‌صحنه «طلا و مس» برای اولین بار نمایش داده می‌شود. پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی فیلم با امضای هنرمندان فیلم و سی‌دی اختصاصی عکس، پشت‌صحنه و تیزر و آنونس‌های فیلم به عنوان هدیه به میهمانان و حاضران در برنامه هدیه داده می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند برای تهیه بلیت و کارت ورود به مراسم از روز دوشنبه با تلفن 88535305 - داخلی 109 تماس بگیرند و در دفتر سایت یا مراکزی که اعلام خواهد شد، برای تهیه بلیت اقدام کنند.
قیمت بلیت مراسم 6000 تومان است . کاربران و علاقمندان می‌توانند با هماهنگی دفتر سایت و از طریق پیک بلیت مراسم را در منزل یا محل کارشان هم دریافت کنند.


 این ششمین برنامه باشگاه فیلم سایت "سینمای ما" است. پیش از این، برگزاری برنامه‌های نشست با عوامل فیلم‌های «آتش‌بس» و «هوو» در دوره قبل و جلسات پرسش و پاسخ کاربران سایت با عوامل فیلم‌های «درباره الی»، «خاک‌آشنا» و «بی‌پولی» با استقبال بی‌سابقه علاقمندان سینما روبرو شد.

علاقه مندان مي توانند براي شركت در اين مراسم و تهيه كارت ورود به يكي از مراكز زير مراجعه كنند:
1- گيشه پرديس سينمايي ملت تهران
2- كانون فيلم هشت و نيم :  پاسداران، ميدان هروي، خيابان وفامنش، خيابان جوانشير، روبه روي بانك تجارت ، واحد هاي تجاري ساختمان پزشكان فارابي - تلفن: 22955747
3- دفتر سايت سينماي ما:  خيابان قائم مقام فراهاني، نرسيده به خيابان شهيد بهشتي، خيابان دهم، پلاك 22 ، واحد 6
4- ارسال بليت با پيك: 88515155 داخلي 109