صفحه مناسب براي چاپگر


«تسویه حساب» در گیشه پیشتاز است
اولین آمار فروش فیلم‌های نوروزی اعلام شد


سینمای ما - فیلم‌های نوروزی در دو روز اول اکران‌شان نزدیک به 50 میلیون تومان در تهران فروختند. «تسویه‌حساب» تهمینه میلانی بیش‌ترین فروش را در بین فیلم‌های اکران نوروزی داشته است و بنا بر اعلام مصطفی شایسته، پخش‌کننده آن به ترتیب 9 میلیون و 500هزار تومان و 10 میلیون طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در تهران فروش داشته است. اکران این فیلم در 20 سینمای تهران آغاز شده و در 22 شهرستان نیز به روی پرده رفته است.

عبدالله علیخانی، پخش‌کننده فیلم «سلام بر عشق» به کرگردانی اصغر نعیمی، فروش این فیلم را در دو روز اول اکران به ترتیب 5 میلیون و 500هزار تومان و 6 میلیون و 500هزار تومان اعلام کرد.این فیلم در 24 سینمای تهران اکران می‌شود و از روز شنبه هم اکران شهرستان‌ها در 26 سینما آغاز می‌شود.

علی سرتیپی که پخش دو فیلم «طهران تهران» به کارگردانی داریوش مهرجویی و مهدی کرم‌پور و «هیچ» ساخته عبدالرضا کاهانی را عهده‌دار است، از اکران این فیلم‌ها در 18 سینما خبر داد و با بیان اینکه اکران شهرستان‌ها از یک‌شنبه آغاز می‌شود، گفت: ««طهران تهران» در دو روز گذشته 3 میلیون و 500هزار تومان و 4 میلیون 200هزار تومان و «هیچ» 3 میلیون و 500هزار تومان و 4 میلیون و 500هزار تومان فروخته است.»