صفحه مناسب براي چاپگر


اطیابی در گفتگو با «سینمای ما» مطرح کرد؛
قطب‌الدین صادقی نباید «خروس جنگی» را ندیده، درباره‌اش اظهار نظر کند


سینمای ما - محمد تاجیک: مسعود اطیابی کار گردان فیلم خروس جنگی معتقد است اگر معاونت سینمایی و شورای صنفی نمایش به وعده های خود درزمینه حمایت از فیلمهای اخیر عمل می کردند فیلم خروس جنگی از فروش بیشتری برخوردار می شد .
اطیابی به خبرنگار سینمای ما گفت :معاونت سینمایی وشورای صنفی نمایش وعده داده بودند که فیلمهایی که طی مسائل اخیر در جامعه در اکران ضربه خورده اند اززمان اکران بیشتری برخوردار شوند ولی آنها به این وعده عمل نکردند .اگر زمان بیشتری اختصاص داده می شد خروس جنگی در تهران 5/1 میلیارد تومان می فروخت .
وی که تهیه کننده فیلم دلخون نیز هست بااشاره به فروش 200میلیونی این فیلم گفت :این فیلم از فروش خوبی برخوردار شده است .
اطیابی همچنین باانتقاد از اظهارات اخیر قطب الدین صادقی کار گردان تئاتر که به انتقاد از فیلمهایی چون خروس جنگی پرداخته بود گفت :ایشان ندیده به انتقاد از فیلم خروس جنگی پرداخته است وبه نظرم شانیت وجایگاه اظهار نظر دراین زمینه را ندارد .
صادقی پیش از این باانتشار یادداشتی در اعتماد ملی در زمینه عملکرد وزیر سابق ارشاد ،به شدت از فیلمهایی همانند خروس جنگی انتقاد کرده بود .
اطیابی که کار گردانی فیلم روز هفتم را برعهده دارد نیز درباره این فیلم گفت :ما این فیلم را برای جشنواره نگه می داریم و قصدداریم آن را در جشنواره نمایش دهیم .
«صبح روز هفتم» درباره جواني است به نام سيروس(شهرام حقيقت‌دوست) كه به تازگي از زندان آزاد شده است. خانواده سيروس ديگر او را نمي‌پذيرند و قهرمان داستان به ناچار در يك مسافرخانه اقامت مي‌كند. اين مسافرخانه، آدم‌هايش و اتفاقات عجيب و غريبي كه بيرون و داخل آن براي سيروس مي‌افتد، محمل سفر دروني شخصيت اصلي "صبح روز هفتم " است كه در طي هفت روز اتفاقاتي براي او تكرار مي‌شود.
شهرام حقيقت دوست ، علي اوسيوند، رويا ميرعلمي، خسرو فرخ زادي،داريوش اسدزاده،كيومرث ملك‌مطيعي، محمد پورستار، حشمت آرميده، مهدي درخشان، عطيه غبيشاوي، سيامك اشعريون، مريم ياوري، آرزو پوروصال و كيانوش گرامي بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي هستند