اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

«ماهی و گربه» دومین فیلم بلند داستانی مکری 36 ساله پس از فیلم تحسین‌شده «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» است. این فیلم در یک سکانس- پلان 130 دقیقه‌ای و پس از یک ماه تمرین در یک شبانه‌روز ساخته شد

سازندگان فیلم‌ و مدیران جشنواره فجر 32 به نتایج مثبت رسید
اختصاصی "سینمای ما": مشکل نمایش «ماهی و گربه» بدون حذف و با تغییراتی در باند صوتی حل شد
سینمای ما- با توجه به فرم ویژه فیلم و بدون قطع بودن کل اثر، حتی حذف یک پلان فیلم هم می‌توانست لطمه اساسی به ساختارش بزند و اصلاً فیلم هویت فرمی خود را از دست می‌داد. بنا به شنیده‌های "سینمای ما"  اصلاحیه‌های فیلم پس از جلسه سازندگان فیلم و مدیران ارشاد و جشنواره، در حد تغییر در ...
*** دیروز در خبرها چنین آمده بود که فیلم «ماهی و گربه» در حالی در جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید که احتمالا چند صحنه آن حذف شود. دومین ساخته شهرام مکری قرار است در بخش خارج از مسابقه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر روی پرده برود. این فیلم پیش از این در بخش مسابقه افق‌های جشنواره فیلم ونیز که به گرایش‌های جدید در سینمای جهان اختصاص دارد، جایزه ویژه افق‌ها برای مضمون نوآورانه را برد.

«ماهی و گربه» دومین فیلم بلند داستانی مکری 36 ساله پس از فیلم تحسین‌شده «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» است. این فیلم در یک سکانس- پلان 130 دقیقه‌ای و پس از یک ماه تمرین در یک شبانه‌روز ساخته شد.

با توجه به فرم ویژه فیلم و بدون قطع بودن کل اثر، حذف یک پلان فیلم هم می‌توانست لطمه اساسی به ساختارش بزند و اصلاً فیلم هویت فرمی خود را از دست می‌داد. بنا به شنیده‌های سایت "سینمای ما"  اصلاحیه‌های فیلم پس از گفتگو و جلسه سازندگان فیلم و مدیران ارشاد و جشنواره، در حد تغییر در باند صوتی و دیالوگ باقی ماند و نسخه کامل فیلم در جشنواره نمایش داده خواهد شد. خوشبختانه بار دیگر تعامل سازندگان فیلم‌ها و مدیران جشنواره فجر 32 به نتایج مثبت رسید.
ظاهراً یکی از مشکلات مسئولان با نام یکی از شخصیت‌ها بوده است.

 

منبع: cinemaema.com
به روز شده در تاریخ: چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 4:38:26

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما