از نگاه شما

شما مخاطبان سایت سینمای ما مي توانيد عکس‌ها، فیلم و یا فایل‌های صوتی خود را از حوادث و رويدادهای جاري سینمای ایران با نگاهي طنز آميز و نقادانه به اين بخش ارسال كنيد


download block
برای نمایش ویدئو‌ها به صورت آنلاین روی گزینه play کلیک کنید
most disscusion
  • اختصاصی "سینمای ما"؛ مغایرت با شئون اجتماعی ایران، بازیگر را منصرف کرد
    حامد بهداد بازی در فیلم آنگلوپولوس را قبول نکرد

  • متن کامل دادنامه رخشان بنی اعتماد در پاسخ به تکرار اهانت فرج الله سلحشور به هنرمندان سینما
    به حکم اعتقادات مورد ادعای خود گوینده، او باید به شلاق مجازات تهمت سیاه و کبود شود

  • واكنش صريح حامد بهداد به حرف‌هاي حسين ياري را هم به فهرست جوابيه‌هايش اضافه كنيد
    شما خود بازیگری را بلد نیستید نه قاعده آن را!/ عشق را خوب می‌شناسم اما نمی‌توانم نقش عاشق را خوب بازی کنم

  • جنبه های شخیصتی حامد بهداد و نقشهایش از نگاه یک دکتر روانشناس
    پسر تُخسِ تنهای جذابِ قانون شکنِ خودشیفته که معلوم نیست شباهت با مارلون براندو را از کجا آورده است؟!

  • گفتگویی تازه با سازنده سریال «یوسف ع» که انگار قصد ندارد از سوژه داغش دست بردارد!
    فهرست آدم‌های خوب، هنرمندان ارزشمندی، بچه مومن صالح و بازیگران زن سالم (!) و محترمه سینما از نگاه فرج الله سلحشور /مسعود ده نمکی جزو اینها نیست!

  • گزارش سایت "سینمای ما" از ماجرای سونامی رسانه ای مسعود کیمیایی و فیلم تازه
    هم اسم "سونامی" تکذیب شد هم بازی گلزار یا عرب نیا؛ اصل ماجرا چیست؟

  • نگاه هفته؛ پنج‌شنبه‌ها با علیرضا خوانساری
    تهمت به جای مخالفت‌، توهین به جای نقد

  • نظرخواهی سایت "سینمای ما" درباره سینمای رسانه ها در جشنواره سی ام فجر - بخش اول
    انتقال سینمای اصحاب رسانه از برج میلاد نشان محافظه کاری مسولان است/ برج میلاد شبیه زندان آلکاتراز است!

  • ابراهیم حاتمی کیا پس از مدت‌ها سکوت درباره یادداشت تندش برای اصغر فرهادی توضیح داد
    آرایش جنگی پیاده نظام در اینترنت به هیچ حریم و حرمتی قائل نیست/ این خرس و پلنگ و شیر و حتی سیمرغ استعداد گوساله سامری شدن را دارد

  • نگاه صریح و انتقادی به مواضع ضدسینمایی خانه تئاتر و مخالفت با حضور ستاره ها روی صحنه
    آسیب شناسی یک عقده قدیمی؛ از خشمِ دیده نشدن!

  • جایزه های جهانی فیلم اصغر فرهادی انگار تمامی ندارد
    طاووس نقره‌اي جشنواره «گوا» هم به «جدايي نادر از سيمين» رسيد

  • نگاه هفته؛ دوشنبه ها با بهنام شریفی
    خشم مقدس یک آرمان خواه

  • تحليلي بر تنش و خشونت جاري در سريال‌هاي شبانه تلويزيون
    مخاطبان و انجمن سریال‌سازان دل‌مرده!

  • نگاه هفته؛ جمعه‌ها با حسین لامعی - 1
    تو برای ما بچه‌های دهه شصت، سر و تهش یک مهران مدیری بودی؛ یک خاطره از دوران کودکی...

  • پس از «بفرمایید شام ایرانی» نوبت «آکادمی موسیقی ایرانی» رسید!
    «آکادمی موسیقی ایرانی» با داوری رضا صادقی، بهروز صفاریان و پویا نیکپور تا پیش از نوروز پخش می‌شود

  • یازدهمین دوره جشنواره مراکش 10 تا 19 آذر برگزار می‌شود
    تصاویر حضور لیلا حاتمی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مراکش را اینجا ببینید

  • نظر خواهی از همکاران مطبوعاتی درباره جشنواره فیلم فجر و سالن رسانه ها - قسمت اول
    کاش جماعت کوچک و آشنایی در محیطی امن و دوستانه مشغول کار و تماشای فیلم‌ها باشیم

  • «سونامی» مسعود کیمیایی دارد راه می‌افتد؛ گمانه‌زنی‌ها شروع شد
    محمدرضا گلزار به‌ جای فریبرز عرب‌نیا بازیگر اول کیمیایی خواهد بود؟

  • نگاه‌ نویسنده سایت "سینمای ما" به موفقیت‌های جهانی فیلم اصغر فرهادی
    «جدایی نادر از سیمین» در آستانه نامزدی اسکار: باید شاد باشیم یا اندوهگین؟!

  • آیا دردمندي حاتمي‌كيا به معنای آن‌ست که بقیه اهل رفاه و لذت‌اند؟
    اندر احوالات ابراهيم حاتمی‌کیاي این روزها: دايي‌جان ناپلئون؟!

  • Live Content
  • سيمرغ بلورين فيلم منتخب بينندگان به جدايي نادر از سيمين رسيد.
  • 2011-02-16 22:55:49
    15 156
    :
    اصغر فرهادي من خوشحال شدم كه از اين آقايون جايزه‌اي نگرفتي تو جايزتو از مردم گرفتي
    2011-02-16 22:59:03
    farhad radman :
    farhadi ostadiiiiiii hamisheeeeeeeeeeee
    2011-02-16 23:36:53
    hamid :
    emsal hagh be haghdar resid
    2011-02-16 23:37:24
    sr :
    اصغر فرهادی جایزه ها رو درو کرد
    2011-02-17 00:01:51
    :
    اصغر فرهادی کنج قلب مردم جایزه توست به خاطر شرافت و شجاعتت
    2011-02-17 00:04:50
    hb :
    سیمرغ ها دقیقا همونی شد که شما گفتید شیطونا از کجا فهمیده بودید؟
    2011-02-17 00:09:45
    حمیدرضا نصیری :
    سیمرغ بلورین بهترین فیلم، حق جدایی نادر از سیمین بود؛ فیلمی که جایزه ی بهترین کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری و صدابرداری را می برد از همین داوران، چگونه است که بهترین فیلم را نمی برد؟ چه المانهایی جز اینها، یک فیلم را تبدیل به بهترین فیلم می کند؟!!!
    2011-02-17 00:17:53
    مهدی :
    خیلی خوشحالم که فیلم آقای فرهادی بازهم درخشید براشون توجشنواره برلین هم آرزوی موفقیت دارم
    2011-02-17 00:23:48
    حامد :
    اگر من داور بودم 10 سیمرغ را بالای سر فرهادی به پرواز در می اوردم.
    2011-02-17 00:48:19
    امير :
    كيميايي رو عشقه
    2011-02-17 01:03:37
    امير :
    كيميايي رو عشقه
    2011-02-17 01:03:40
    میثم :
    غیر از این انتظار نداشم . راستی پارسال فیلم بینندگان چی بود؟
    2011-02-17 01:33:41
    رضا :
    به رنگ ارغوان
    2011-02-17 12:01:51
    :
    بي پولي
    2011-02-17 14:32:06
    ندا :
    اصغر فرهادی هرجشنواره عالی تر از جشنواره دیگر
    2011-02-18 20:11:19
    نام
    ارسال نظر
  • جايزه سيمرغ زرين به محمد بزرگ نيا ،راه آبي ابريشم رسيد
  • 2011-02-16 22:52:42
    1 37
    وثوقي :
    مينويسم به زبان مادري تا نشود فراموشم كه اهل كجايم .در غربت چشم انتظار فيلم مسعودم كه اميدوارم جايزه هر چند ناچيز اما به حق را بگيرد مسعودخان تنمان ضايع شده رفاقتمان كه جايي نرفته
    2011-02-17 01:02:51
    نام
    ارسال نظر
  • جايزه ويژه داوران به داريوش مهرجويي رسيد.
  • 2011-02-16 22:50:02
    5 69
    Ebi-s :
    جدایی نادر از سیمین آبروی جشنواره برلین رو خریده اونوقت به جرم جایزه میدن. خیلی مسخرس
    2011-02-16 23:55:51
    hafez :
    vaghean maskharas filmesh..khande dare ke behtarin film shode!!!!!!
    2011-02-17 00:20:07
    میثم :
    ابی جان هرچند نظر من هم روی جدایی بود و هست اما استدلال شما هم درست نیست درضمن باید به رای داور ها احترام گذاشت چون حتما بر مبنای یکسری دلیل منطقی که برای اونها ثابت شده بود رای دادن.
    2011-02-17 01:32:24
    علي :
    جدايي نار از سيمين فيلمي تكراري فقط جرم
    2011-02-17 06:00:10
    Ebi-s :
    منطق این جایزه فقط قدردانی از کیمیایی بوده نه چیز دیگه
    2011-02-17 09:53:58
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين فيلم:جرم(مسعود کيميايي)
  • 2011-02-16 22:43:51
    20 45
    جليل :
    با همه احترامي كه براي كيميايي قائلم اما بهترين فيلم، روايت فرهادي از جدايي نادر از همسرش سيمين بود. و مطمئنم يك حبه قند جزء بهترين فيلم هاي دهه 80 خواهد بود. زمان ارزش اين فيلم را نشان خواهد داد.
    2011-02-16 22:52:49
    K.K :
    بالاخره استاد سیمرغ رو هم گرفت.
    2011-02-16 23:14:07
    حسین :
    حقش بود بی انصافی نکنید خواهشاً... حداقل برای یه عمر زحمتش
    2011-02-16 23:43:01
    علی :
    استاد تو دهه پنجاه فیریز شده بایدم برای مسخره کردن مردم دهه هشتاد بهش جایزه داد تا یخش باز شه یه فیلم امروزی بسازه . البته اگه بلد بود می ساخت
    2011-02-17 00:13:13
    حمیدرضا نصیری :
    قطعا حق جدایی نادر از سیمین بود. جرم، یک اثر آشفته بود با فیلمنامه ای که تکلیفش با خودش معلوم نیست و پر از شعار بود؛ بر عکس فیلم اصغر فرهادی که با فیلمنامه ای منسجم، به ظریف ترین شکل، مناسبات و اخلاقیات اجتماع رو به مدرنیته ی ایران را نقد می کرد.
    2011-02-17 00:24:15
    مهدی :
    اصلافکرنمی کردم به کیمیاای هم جایزه بدن ولی امسال حق به حقداررسید
    2011-02-17 00:25:08
    samiya :
    حق کیمیایی سیمرغ بود !! جرم واقعا عالی بود !!!
    2011-02-17 00:50:30
    امير :
    اشك شوق در چشمانم حلقه زده كيميايي ديوانتم
    2011-02-17 01:05:15
    :
    ostaaad??????:D
    2011-02-17 01:08:41
    mojtaba :
    aslan haghesh nabud ba in filme bikhodesh faghat asghare farhadi
    2011-02-17 01:38:24
    محمد :
    واقعاااا حق "یه حبه قند" رو خوردن . واسه این هیئت داوران خودخواه متاسفم .
    2011-02-17 01:49:20
    :
    فرهادی جوونه وحالا حالاها وقت داره ولی کیمیایی سنی ازش گذشته معلوم نیست شاید یه روز از خواب بلند شیم و ببینیم از بینمون رفته.مثل علی حاتمی .
    2011-02-17 04:34:59
    z.h :
    نوش جون استاد.جواب زحماتش رو گرفت
    2011-02-17 07:39:37
    هیرکانی :
    حق استاد کیمیایی بود اما به جاش نه برای این فیلم چون سالهای قبل نگرفته بود خواستن تلافی کنن اگر(ایشالا) اصغر فرهادی خرس طلا رو بگیره در برلین حیثیت داروران جشنواره نابود میشه
    2011-02-17 09:21:37
    محسن آزاددل :
    دمش گرم تبریک به استاد کیمیایی
    2011-02-17 09:53:49
    liomessi :
    آفرین آقا مسعود کارت عالیه
    2011-02-17 15:39:43
    اردلان :
    واقعاً متاسفم که جایزه رو به جدایی نادر از سیمین ندادن.فیلم شاهکار بود.جرم واقعاً فیلمی در حد سیمرغ نیست ولی جدایی عالی بود.امیدوارم توی برلین جایزه بگیره و به حقش برسه.من این فیلمو توی جشنواره 2بار دیدم و واقعاً لذت بردم...
    2011-02-18 00:24:50
    علی خان وقارسلطانی :
    تو را به سیمرغ احتیاجی نیست این سیمرغ است که به تو محتاج است این جشنواره بود که با جایزه ای که به تو داد برای خود اعتبار خرید چقدر دوس دارم جرم سریعتر اکران شه تا بارها ببینمش و تا اخر عمر باهاش زندگی کنم حالا دیگر انتخاب بهترین فیلمت کمی سخت شد!
    2011-02-18 02:34:59
    م. احمدزاده :
    متاسفم. نمیدونم با این فضاحتی که داوران به بار آوردن چه جوابی دارن که به مردم بدن؟ فیلمی که بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا و تصویر رو میبره بهترین فیلمه یا فیلمی که فقط کیمیایی کارگردانشه؟
    2011-02-18 20:03:12
    ندا :
    جای امیدواریست بلاخره کیمیای رو دیدن
    2011-02-18 20:12:04
    نام
    ارسال نظر
  • برنده ديپلم افتخار بهترين فيلمنامه:آلزايمر
  • 2011-02-16 22:37:28
    3 29
    هیرکانی :
    بطورکامل حقه اصغر فرهادی بود اما فرهادی هم مثینکه داره میشه حاتمی فیلمهای خوب میسازه اما یه عده . . . قدرش رو نمیدونن و بعد از چند سال به ارزشش فیلماش پی میبرن وقتی سینمکا پر از کمدی های تجاری بدردنخور شد
    2011-02-17 09:29:26
    احمدزاده :
    به آقای فرهادی تبریک میگم ولی حقش بیشتر از انهاست!
    2011-02-17 14:30:41
    صابر :
    واقعا متأسفم که به جرم دادن ... ما لیاقت اصغر فرهادی رو نداریم ... فیلمش رفته برلین نامزد اصلی بهترین کارگردانیه بعد ما تو داخل کشور ... متأسفم !
    2011-02-17 16:54:58
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين فيلمنامه;اصغر فرهادي(جدايي نادر از سيمين)
  • 2011-02-16 22:36:14
    3 46
    امير :
    اين جايزه حق كيميايي بود نه فرهادي
    2011-02-17 01:06:36
    هیرکانی :
    چجوری میشه بهترین فیلمنامه و کارگردانی رو از جایزه های اصلی جدایی بگیره اما بتهرین فیلم جرم بشه که هیچ جایزه اصلی رو نبرده؟؟؟ داورها تقسیم غنائم کردن
    2011-02-17 09:27:45
    Ghazaleh :
    کیمیایی و فر هادی هر دوعالی بودند
    2011-02-17 16:45:43
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين تدوين:ندارها
  • 2011-02-16 22:30:47
    1 14
    امير :
    خداييش حق پولاد بود
    2011-02-17 01:07:25
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش 1 مرد: مهدي هاشم(آقا يوسف,آلزايمر)
  • 2011-02-16 22:19:44
    4 39
    امین :
    مهدی هاشمی هم بالاخره به جایزه ای که حداقل برای یک عمر فعالیت حرفه ای درجه یک لایقش بود رسید... والبته که بازیهای پولاد و پرستویی هم خوب بودن...
    2011-02-17 01:49:19
    اردلان :
    این وسط فقط حق پیمان معادی خورده شد در شرایطی که بازیش شاهکار بود...
    2011-02-18 00:26:54
    ندا :
    جایزه کجا مهدی کجا!!!!
    2011-02-18 20:12:49
    :
    بابا پیمان معادی نابازیگره . سیمرغ مال بازیگره.
    2011-02-19 04:55:07
    نام
    ارسال نظر
  • برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش مکمل زن:ساره بيات،جدايي نادر از سيمين
  • 2011-02-16 21:52:26
    6 64
    بهارنوروز :
    نه !!!حق ساره بیات سیمرغ بودنه دیپلم افتخار.آخه چرا؟چون اولین کارسینمائیشه؟ مهنازافشار15 ساله که درسینماست گرفتن سیمرغ توسط اون هنرنیست. حق ساره بیات بود.بااین جایزه می خوان مسیربازیگری افشار روتغیربدن .
    2011-02-16 22:05:03
    حامد :
    دیپلم!!! آخه چرا؟ واقعن داوری میکنند یا کاغذ میخونند؟
    2011-02-17 00:51:18
    سارا :
    والا ما بازي جالبي از مهناز افشار نديديم حق ساره بيات و خوردن تفلك
    2011-02-17 03:31:34
    :
    اگه عکس (گزارش تصویری جشنواره برلین )رو دقیق نگاه کنید متوجه میشید چرا سیمرغ ساره بیات تبدیل به دیپلم شد.
    2011-02-17 04:27:14
    مليكا :
    ديگه بيچاره خود ساره هم ميدونست سيمرغ و ميگيره كه همچين نامه اي به پدرش داد بخونه.سيمرغ به مهناز افشار؟مسخره اس؟
    2011-02-17 09:36:08
    :
    با گذشت زمان معلوم میشه که ساره بیات واقعا بازیگر فوق العاده ای هستش یا این هنر بازی گرفتن فرهادیه.
    2011-02-17 18:14:36
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مکمل زن:مهناز افشار، سعادت آباد
  • 2011-02-16 21:50:58
    11 46
    مهدي :
    واقعا كه!!!
    2011-02-16 21:52:03
    pulp66 :
    حقش بود
    2011-02-17 00:05:32
    مریم :
    ایوووووووووووووووول!بلاخره بش دادن!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2011-02-17 00:10:00
    حمیدرضا نصیری :
    همگان می دانند که حق ساره بیات بود؛ حالا به هر کس می خواهند بدهند...
    2011-02-17 00:19:36
    عماد :
    حق ریما رامین فر بود
    2011-02-17 00:41:35
    حامد :
    حقت نیست! اینو بدون
    2011-02-17 00:51:47
    سارا :
    عجيبه
    2011-02-17 03:32:11
    :
    حق ساره بیات بود. بازی مهناز افشار تو سعادت آباد به پای بازی ساره نمی رسید ...
    2011-02-17 13:52:19
    اردلان :
    بدون شک حق ساره بیات بود.همونطور که حق شهاب حسینی و پیمان معادی رو خوردن.بازی شهاب شاهکار سینمای ایران بود ولی بهش دیپلم دادن...!!!
    2011-02-18 00:29:13
    ندا :
    حقش نبود ...مهناز کجا جایزه کجا؟؟؟
    2011-02-18 11:09:52
    سارا :
    حقش نبود .....حقش نیست
    2011-02-18 20:04:58
    نام
    ارسال نظر
  • برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مکمل مرد:حامد بهداد،جرم
  • 2011-02-16 21:48:42
    21 68
    مهدي :
    حق شهاب را دو لپي خوردن!!!
    2011-02-16 21:52:32
    sr :
    بالاخره حامد بهداد سیمرغ رو گرفت
    2011-02-16 21:58:23
    حسین :
    باور کنید حقش بود نه برای این فیلم تنها که برای بوتیک برای 7دقیقه برای گربه ها و....برای ادب و احترامش به بزرگان سینما
    2011-02-16 23:48:16
    هستی :
    وقتی حق بهداد رو سالهای قبل دو لپی میخوردن شما کجا بودی!
    2011-02-16 23:48:25
    حمیدرضا نصیری :
    کسی هست که ادعا کند حق شهاب حسینی نبود؟!!!
    2011-02-17 00:20:43
    امير :
    حق بهداد بود منتها زير سايه ابرمردي چون كيميايي
    2011-02-17 01:10:14
    الهه :
    واااااااااااااااااااااااااااای بالاخره جاییزشو دادن ... همیشه حقش بود و حقشو می خوردن ... واقعا تبریک میگم بهش ...
    2011-02-17 01:45:02
    امین :
    جایزه ای رو که باید مدتها پیش بهش میدادن الان دادن! ولی خوشحالم که خوشحاله که اونو الان و سر فیلم کیمیایی گرفت...
    2011-02-17 01:45:56
    علی :
    استاد حامد بهداد
    2011-02-17 08:15:06
    محسن آزاددل :
    خوشحالم بلاخره حقشو گرفت بدشانسی شهاب حسینی بود که بازی خوبش زیر سایه حامد بهداد قرار گرفت
    2011-02-17 09:52:50
    جافنا :
    دوستان عزيز من تعجب مي كنم مي گين به خاطر بوتيك و هفت دقيقه تا پاييز و..حق بهداد بوده ظاهرا شما هم مثل داروران مصلحتي كار مي كنيد.ما كاري به گذشته نداريم اين جشنواره هركي حقشه بايد ببره اين حرفها مال رنسانسه.اوني كه شما مي گي سيمرغ من در آوردي يهترين مجموعه آثار هستش.همه مي دونن كه خواستن جدايي نادر از سيمين جوايز رو نبره حق ساره بيات و شهاب حسيني پيمان معادي وليلا حاتمي رو خوردن.بهترين كارگزدان رو از ترس برلين به اصغر فرهادي دادن وگرنه اونم نمي دادن.شهاب حسيني پارسال وامسال گناهش اين بود كه يه سيمرغ قبلا گرفته بود.پارسال كه واسه پرسه در مه حتي كانديد نشد ولي تو جشن خانه سينما وجشن منتقدان جايزه رو به شهاب دادن.اينجا هم كه همه منقدين با اختلاف حق شهاب مي دونستن.واقعا براشون متاسفم.متاسفم كه به جاي دادن جايزه به ساره بيات با اون شاهكارش به يه بازيگر تجاري سيمرغ دادن.مشكلي نيست جايزه شهاب رو مردم دادن نه دوستان ياسي هيچي از سينما ندون.اين داورا كجا داورهاي جشنواره بيست وهفتم كه جايزه رو به شهاب براي سوپر استار ودرباره الي دادن كجا؟(حاتمي كيا-مجيدي -صدر عاملي)
    2011-02-17 13:18:29
    من :
    خوشحالم که حامد برای فیلم کیمیایی جایزه برد.
    2011-02-17 13:51:18
    میلاد :
    با تمام ارادتی که نسبت به حامد دارم ولی این جایزه حق شهاب حسینی بود.
    2011-02-17 15:19:55
    :
    بابا این حرکت خودزنیه شهاب که همه رو تحت تاثیر قرار داده و میگن باید سیمرغ رو میبرد.این حرکت رو قبلا حامد تو فیلم دلخون انجام داد به اونم اون زمان دیپلم دادن.
    2011-02-17 18:14:11
    محسن آزاددل :
    حامد بهداد به آنچه استحقاقشو داشت رسید. خوشحالم تلاش چند سالت نتیجه داد. و بلاخره به لطف بازی در جرم جاودانه ی استاد کیمیایی تو بهتر دیده شدی و سیمرغ رو گرفتی. تو رو در جرم و سعادت اباد دیدم و الحق که چه خوش درخشیدی امیدوارم روزی بتونم انتهای خیابان هشتم تو که باز هم درخشیدی رو ببینم چه چیزی بهتر از اینکه برای بازی در فیلم کارگردان محبوبت سیمرغ گرفتی... تو می تونی فاتح پرده باشی قربون اما رضا...
    2011-02-17 21:14:53
    اردلان :
    بازی شهاب حسینی توی این فیلم جاودانه شد حتی اگه سیمرغ نگیره...
    2011-02-18 00:32:20
    ترانه :
    حق حامد بهداد رو باید خیلی وقت میدادن جایزه ها نوبتی شده! امسال تو بازیگری هیچ کس رو دست شهاب حسینی نازنین بلند نشد.این رو همه منتقدین هم تایید می کنند.شهاب حتی تو فیلم های ضعیف هم نقطه عطف فیلمه چه برسه که با کارگردانی مثل فرهادی کارکنه.شک نکنید که اگر حامد بهداد رو قبلاً حقش رو داده بودند این سیمرغ برازنده شهاب بود و بس...ضمناً شهاب هیچ وقت تو بازیش غلو نکرده و طبیعی ترین بازی ها رو ارائه داده و ادا در نیاورده(قابل توجه کسی که با دلخون مقایسه کرده بود)
    2011-02-18 03:53:05
    ندا :
    خدایش حقش بود نوش جانش
    2011-02-18 11:11:24
    اشکان :
    ببینید 11 سال به هر دلیلی حق حامد ندادن من نمی گم توی هر 11 سال ولی حداقل توی 5تاش حق مسلم حامد سیمرغ بوده با دلیل اینو می گم.شما ها فقط خود زنی شهاب رو دیدید کاری که حامد توی بوتیک و دل خون انجام داده بود.لطفا مغرضانه مطلب ننویسید.
    2011-02-18 15:33:36
    شیما :
    حامد بهداد سرانجام به حقش رسید مبارکش باشد
    2011-02-18 20:03:56
    نوا :
    گل گفتی آقا اشکان.
    2011-02-19 01:26:35
    نام
    ارسال نظر
  • برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش مکمل مرد:محسن تنابنده،ندارها
  • 2011-02-16 21:45:49
    3 31
    عماد :
    حق حسین محب اهری یا بهروز بقایی بود
    2011-02-17 00:44:18
    مهشید :
    تو شایسته بهترین ها هستی محسن تنابنده عزیز. تبریک میگم
    2011-02-17 04:43:50
    rastin :
    numbre 1 hasti aghaye Tanabandeh,haghet bud
    2011-02-18 00:56:27
    نام
    ارسال نظر
    جدول فروش هفتگی
    فروش کل روزهای نمایش نام فیلم
    595
    28 اسب حيوان نجيبي است
    450 23 اخلاقتو خوب كن
    190 16 در امتداد شهر
    34 23 نفرين
    19 16 33 روز
    12 16 خاك و آتش
     
    4.5 3 پايان دوم
     
    • ارقام فروش به میلیون تومان است.
    گفت و گو
  • گفت‌وگو با بازيگر توانا و پر كار اين روزهاي سينما و تلويزيون
    مهران احمدی از تجربه دو جنسی شدن می گوید
  •  
  • واكنش اصغر فرهادي به شايعه مهاجرت، فيلمسازي در خارج و داستان فيلم تازه‌اش در فرانسه
    اولين بار خبر مهاجرتم را پشت چراغ قرمز ميدان هفت تير تهران شنيدم
  •  
  • ناگفته‌هاي عطاران از زندگي، تلويزيون، سينما و خيلي چيزهاي ديگر
    زندگي خصوصي، مهران مديري، مرگ و زندگي، دستمزد، ويژگي‌هاي اخلاقي، كلاه، مشهدي‌ها... و زندگی به سبک خیام!
  •  
  • واكنش صريح حامد بهداد به حرف‌هاي حسين ياري را هم به فهرست جوابيه‌هايش اضافه كنيد
    شما خود بازیگری را بلد نیستید نه قاعده آن را!/ عشق را خوب می‌شناسم اما نمی‌توانم نقش عاشق را خوب بازی کنم
  •  
  • گفت‌وگوي مسعود فراستي با سايت اصوالگراي "رجا نيوز" درباره وضعيت سينما و نشر ايران
    برگمان را از هفده سالگي دوست داشتم، هيچكاك بعدها توجه مرا جلب كرد!/ تفاوت حق‌التاليف 13درصد پشت جلد كتاب با دستمزد ميلياردي فلان بازيگر سينما شوخي غم‌انگيزي است
  •  
  • حرف‌هاي تازه محمدرضا گلزار درباره سينما و زندگي خصوصي‌ پر دردسرش
    اگر من نبودم، «شيش و بش» اصلاً ساخته نمي‌شد/ جوانان ایرانی روزبه روز هم دارند خوشگل تر وخوش تیپ تر می شوند
  •  
  • ابراهیم حاتمی کیا پس از مدت‌ها سکوت درباره یادداشت تندش برای اصغر فرهادی توضیح داد
    آرایش جنگی پیاده نظام در اینترنت به هیچ حریم و حرمتی قائل نیست/ این خرس و پلنگ و شیر و حتی سیمرغ استعداد گوساله سامری شدن را دارد
  •  
  • محسن حسینی در گفتگویی صریح از وضعیت بازیگری سینمای ایران بشدت انتقاد کرد
    بازیگرهای ما بجای میمیک صورت با ریش یا موهایشان بازی می کنند/ یک نفر نپرسید چرا لحن فریبرز عرب نیا در «مختارنامه» این قدر بد بود
  •  
  • گفتگویی تازه با سازنده سریال «یوسف ع» که انگار قصد ندارد از سوژه داغش دست بردارد!
    فهرست آدم‌های خوب، هنرمندان ارزشمندی، بچه مومن صالح و بازیگران زن سالم (!) و محترمه سینما از نگاه فرج الله سلحشور /مسعود ده نمکی جزو اینها نیست!
  •  
  • تهیه‌کننده «مرگ کسب و کار من است» از دشواری تولید فیلم و رابطه پدر پسری در سینما می‌گوید
    امیر از كودكي با سينما غريبه نبود/ اگر فیلم درست پخش می‌شود،حداقل هزینه‌های ساختش را درمی‌آورد
  •  
    آرشيو
    Popular News
  • اختصاصی "سینمای ما"؛ مغایرت با شئون اجتماعی ایران، بازیگر را منصرف کرد
    حامد بهداد بازی در فیلم آنگلوپولوس را قبول نکرد

  • عکسهای اختصاصی "سینمای ما" از حضور حامد بهداد در تورنتو
    «سعادت آباد» رکورد فروش فیلم ایرانی‌ در کانادا را شکست

  • همراه سايت "سينماي ما" به استقبال رونمايي از «تهران 1500» كه اتفاق مهم جشنواره فيلم فجر امسال است
    پيرمرد 160 ساله‌اي كه نوه‌اش در كره ماه درس مي‌خواند و دنبال مدركي مي‌گردد تا در قطعه هنرمندان دفن شود!

  • حقایقی تازه از زندگی شخصی مهران مدیری كه اين روزها ادامه ساخت سريالش به بحران رسيده است
    بچه متولد سرآسیاب دولاب كه فلسفه هگل مي‌خواند و خواب سالوادور دالي مي‌ديد و شادبودن را جلف مي‌دانست!

  • ناگفته‌هاي عطاران از زندگي، تلويزيون، سينما و خيلي چيزهاي ديگر
    زندگي خصوصي، مهران مديري، مرگ و زندگي، دستمزد، ويژگي‌هاي اخلاقي، كلاه، مشهدي‌ها... و زندگی به سبک خیام!

  • واكنش صريح حامد بهداد به حرف‌هاي حسين ياري را هم به فهرست جوابيه‌هايش اضافه كنيد
    شما خود بازیگری را بلد نیستید نه قاعده آن را!/ عشق را خوب می‌شناسم اما نمی‌توانم نقش عاشق را خوب بازی کنم

  • اختصاصي "سينماي ما"؛ بازيگران و ستاره‌هاي سينما جلوي دوربين «بانويي از ماه» رفتند
    اولين تصوير از محمدرضا گلزار در فيلم رئال - انيميشن «بانويي از ماه»

  • حرف‌هاي تازه محمدرضا گلزار درباره سينما و زندگي خصوصي‌ پر دردسرش
    اگر من نبودم، «شيش و بش» اصلاً ساخته نمي‌شد/ جوانان ایرانی روزبه روز هم دارند خوشگل تر وخوش تیپ تر می شوند

  • گفت‌وگو با بازيگر توانا و پر كار اين روزهاي سينما و تلويزيون
    مهران احمدی از تجربه دو جنسی شدن می گوید

  • انتقاد تند و تيز و شوخ و شنگ محمدحسین جعفریان از فرج‌الله سلحشور
    فرج الله سلحشور خودش را ایرانی نمی‌داند؟!

  • تمجيد ماني حقيقي از «يه حبه قند» با عنوان بهترين فيلم ده سال اخير سينماي ايران
    اگر فقط يك بار «يه حبه قند» را ديده‌ايد، نصف عمرتان بر فناست/ به خودتان لطف کنید و نقد شیوای مجید اسلامی را درباره «یه حبه قند» بخوانيد

  • از شايعه تصادف تا ده بار بازبيني «قهوه تلخ» براي مجوز و شكايت از شبكه پي‌ام‌سي؛ مهران مدیری همچنان خبرساز است
    امسال هفتمین بار است كه شایعه تصادف من منتشر مي‌شود!

  • نامه‌ای سرگشاده حسين معززي‌نيا به ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه حواشي اخير انتقاد از اصغر فرهادي
    یا غریب‌الغربا

  • انتقاد رضا رشیدپور از تهیه کنندگان کاباره ‌ای، اظهارات سلحشور و تاسف از بازي در فيلم «در امتداد شهر»
    تهیه‌کننده در جواب مطالبه دستمزد گفت: «می‌دهم بندازندت توی گونی ببرندت!»

  • با حضور هديه تهراني، حبيب رضايي، گوهر خيرانديش و ... در استوديوي دوبله
    دیالوگ‌های انیمیشن «تهران 1500» ساخته بهرام عظيمي نهایی شد

  • اخبار تازه، خلاصه داستان و اولين عكس‌هاي «بی‌خود و بی‌جهت» فيلم تازه عبدالرضا كاهاني
    محسن، مژگان، الهه و فرهاد: چيکار کنيم اين همه اثاثيه رو؟!

  • نگاه هفته؛ پنج‌شنبه‌ها با علیرضا خوانساری
    تهمت به جای مخالفت‌، توهین به جای نقد

  • آیا دردمندي حاتمي‌كيا به معنای آن‌ست که بقیه اهل رفاه و لذت‌اند؟
    اندر احوالات ابراهيم حاتمی‌کیاي این روزها: دايي‌جان ناپلئون؟!

  • این‌جا ببینید و دانلود کنید؛
    آنونس متفاوت و دیدنی فیلم «اسب حیوان نجیبی است» + پوستر‌های فیلم

  • عكس‌هاي اختصاصي سايت "سينماي ما" از فيلم تازه داريوش مهرجويي را فقط اين‌جا ببينيد
    «نارنجی‌پوش» بازگشت مهرجویی و ضرب‌شست استاد به جوانانی است که این سال‌ها بهتر از او کار کرده‌اند‌؟

  • Fajr Pics
    News
  • جدول فیلم‌های پرفروش1390‌؛ محاسبه كنيد با چه ‌هزینه‌ای تولید شدند، چقدر فروختند و سهم تهیه‌کننده‌ چقدر شد؟
    ورود آقايان ممنوع: 450ميليون هزينه و 3.5 میلیارد فروش/راه آبي ابريشم: 6 ميليارد هزينه و 293 میلیون فروش
  •  
  • ۲۴ صنف سینمای ایران در بیانیه‌اي اعلام كردند خانه سینما، خانه قانونی ما است
    هیئت مدیره خانه سینما را با آرای خود برگزیده‌ایم و به انتخاب خود ایمان داریم
  •  
  • انتقاد صريح سیدرضا میرکریمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پي دستور انحلال خانه سينما
    آیا آمادگی دارند پرونده عملکرد مالی معاونت سینمایی را جهت روشن شدن افکار عمومی مردم مومن و انقلابی منتشر کنند؟
  •  
  • توضیح داریوش مهرجویی درباره‌ شایعه تاسیس موسسه فیلمسازی
    من اصلا شرکت یا دفتری تحت این عنوان ندارم
  •  
  • سپاس سايت "سينماي ما" از برخورد حرفه‌اي يك همكار رسانه‌اي
    سردبير سي‌نت استفاده از نامش را در كامنت‌هاي "سينماي ما" تكذيب كرد
  •  
  • خبري شوك‌برانگيز و عجيب كه در آستانه سي‌ام جشنواره فيلم فجر به سينماي ايران رسيد
    دستور انحلال خانه سينما به مديرعامل اعلام شد/ خانه سینما از همان ابتدا مغایر با اساسنامه خود فعالیت کرده است
  •  
  • همراه سايت "سينماي ما" به استقبال رونمايي از «تهران 1500» كه اتفاق مهم جشنواره فيلم فجر امسال است
    پيرمرد 160 ساله‌اي كه نوه‌اش در كره ماه درس مي‌خواند و دنبال مدركي مي‌گردد تا در قطعه هنرمندان دفن شود!
  •  
  • استقبال سايت "سينماي ما" از تهديد به شكايت توسط يك رسانه مجازي تازه‌‌تاسيس
    مشتاقانه منتظر آن روز براي حضور و طرح دعوي در شكايت‌خانه هستيم!
  •  
  • آلبوم اختصاصي «بغض» ساخته رضا درميشيان در سايت "سينماي ما"
    داستان مهاجرت با روایت دو مقطع متفاوت؛ روزهاي خوشي و هشت ساعت سرنوشت‌ساز
  •  
  • عكس‌هاي اختصاصي سايت "سينماي ما" از فيلم تازه داريوش مهرجويي را فقط اين‌جا ببينيد
    «نارنجی‌پوش» بازگشت مهرجویی و ضرب‌شست استاد به جوانانی است که این سال‌ها بهتر از او کار کرده‌اند‌؟
  •  
  • حقایقی تازه از زندگی شخصی مهران مدیری كه اين روزها ادامه ساخت سريالش به بحران رسيده است
    بچه متولد سرآسیاب دولاب كه فلسفه هگل مي‌خواند و خواب سالوادور دالي مي‌ديد و شادبودن را جلف مي‌دانست!
  •  
  • گفت‌وگو با بازيگر توانا و پر كار اين روزهاي سينما و تلويزيون
    مهران احمدی از تجربه دو جنسی شدن می گوید
  •  
  • جزئيات داستان سريال «پايتخت 2» را اين‌جا بخوانيد
    تاجر یهودی ساخت مجموعه «پایتخت 2» براي نوروز را منتفی کرد يا اشكالات محتوايي؟!
  •  
  • آخرین خبرها از سریال نوروزی جواد رضویان براي پخش از شبکه یک سیما
    تصویربرداری «کسی خوابه...؟!» در تهران ادامه دارد
  •  
  • گزارش و جدول فروش جهانی فیلم اصغر فرهادی كه به مرز ۹ میلیون دلار رسيد
    «جدایی نادر از سیمین» سه روز اول در سه سينماي آمریکا ۶۷ هزار دلار فروخت/ درجه سنی pg-13 يعني هشدار به والدین برای دیدن فیلم توسط کودکان!
  •  
  • مهران مديري با نوع جدیدی از قاچاق ویدیویی روبه‌رو شد كه هیچ‌کس نگرانش نیست
    سه قسمت پایانی«قهوه تلخ» پس از بارها بازبيني تأیید نشد/ تماشاگران این مجموعه نباید به ادامه تولید یا تماشای آن اميدوار باشند
  •  
  • با استعفاي محمد نيك‌بين از اتحادیه تهیه‌کنندگان، وضعیت صنف دولتی تهیه‌کنندگان چه خواهد شد؟
    رای‌گیری و انتخابات ترمیمی در مجمع عمومي روز يكشنبه 18 دي برگزار مي‌شود
  •  
  • انتقاد رضا رشیدپور از تهیه کنندگان کاباره ‌ای، اظهارات سلحشور و تاسف از بازي در فيلم «در امتداد شهر»
    تهیه‌کننده در جواب مطالبه دستمزد گفت: «می‌دهم بندازندت توی گونی ببرندت!»
  •  
  • اظهارات صادقانه جواد شمقدري درباره چند فيلم ارزشي كه اخيراً اكران شدند
    سالن‌های سینما «33 روز» را بدون تماشاگر نمایش می‌دهند/ با بليت نيم بها و رايگان به تماشای «گلوگاه شیطان» و «شکارچی شنبه« دعوت کرديم و نشد
  •  
  • رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات درباره انتشار تصاویر خصوصي چند بازیگر زن سینما گفت
    مجرمان با تلاش كارشناسان پليس فتا شناسايي و دستگير شدند
  •  
    I تبلیغات متنی I
    موسسه سینمایی پاسارگاد
    به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
    09121468447
    ----------------------------
    روزنامه تفاهم
    اولین روزنامه کارآفرینی ایران
    ----------------------------
    پارسيس
    مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
    ----------------------------

    موسسه سینمایی پاسارگاد
    ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
    09121468447
    search

    خبر عكس
    I نظرسنجی I

    مایل به تماشای کدامیک از نسخه‌های فیلم «جرم» (مسعود کیمیایی) در سینما هستید؟

    amar
    بازديد امروز: 221473
    بازديد ديروز: 463294
    متوسط بازديد هفته گذشته: 425041
    بیشترین بازدید در روز ‌چهارشنبه 27 بهمن 1389 : 983090
    مجموع بازديدها: 334463650

    natije nazarsanji
       
    jashn
    bottom banner


    fajr posters 29
    fajr film 29

     
    fajr cinema 29
    • سینما ماندانا
    • موزه سینما
    • تالار ایوان شمس
    • سینما جوان
    • سینما ناهید
    • سینما صحرا
    • پردیس راکا
    • سینما شکوفه
    • پردیس تماشا
     
    • سینما فلسطین
    • سینما استقلال
    • اریکه ایرانیان
    • سینما سپیده
    • سینما آزادی
    • سینما آفریقا
    • پردیس زندگی
    • پردیس ملت
    • سینما فرهنگ
    fajr video
      تیزر رخشان بنی‌اعتماد برای فیلم «یه حبه قند»
      آنونس فیلم سینمایی «برخورد خیلی نزدیک»
      اهدای خرس طلایی برلین به اصغر فرهادی
      نشست مطبوعاتی فیلم «سعادت آباد» - 1
      صحبت‌های حامد بهداد و پولاد کیمیایی درباره «جرم»

    asrejomeadv
    tablighat













    adv
    در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
    تلفن: 88535305 (داخلی 109)
           09386503357 
    آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
    پست الكترونيكي: [email protected]

    > برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
    Oscar count down
    lg3d

    Nokia

    i news
    سینماي ما- 26 فیلم سینمایی به بخش مسابقه سینمای ایران سی امین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کردند. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هیئت انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران شامل عزیزالله حمیدنژاد، حبیب‌الله کاسه‌ساز، علیرضا سجادپور، جواد طوسی، جلیل عرفان‌منش، مینو فرشچی، حمید نعمت‌الله و بهمن حبشی آثار رسیده به دفتر جشنواره را ارزیابی کرده و از میان آن‌ها 26 فیلم را برای حضور در بخش مسابقه برگزیدند. اسامی فیلم‌های مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر به این شرح است:...
    سينماي ما- برگزارکنندگان جشنواره اسامی فیلم‌های خارجی بخش مسابقه سینمای آسیا را اعلام کردند.به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از میان فیلم های اعلام شده یک فیلم چینی و سه فیلم تولید مشترک چین هستند. دو فیلم هندی در کنار آثاری از ژاپن، کره جنوبی و ترکیه دیگر رقبای...

    سينماي ما- عناوین فیلم های بخش جستجوی حقیقت جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر هیات انتخاب پس از ارزیابی و بررسی آثار مستند بلند رسیده به دبیرخانه جشنواره 20 فیلم مستند را برای حضور در بخش مسابقه معرفی کردند. عناوین فیلم های مستند منتخب جشنواره به این ترتیب است:

    goldiran
    Main News
     
    سینماي ما- 26 فیلم سینمایی به بخش مسابقه سینمای ایران سی امین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کردند. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هیئت انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران شامل عزیزالله حمیدنژاد، حبیب‌الله کاسه‌ساز، علیرضا سجادپور، جواد طوسی، جلیل عرفان‌منش، مینو فرشچی، حمید نعمت‌الله و بهمن حبشی آثار رسیده به دفتر جشنواره را ارزیابی کرده و از میان آن‌ها 26 فیلم را برای حضور در بخش مسابقه برگزیدند. اسامی فیلم‌های مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر به این شرح است:...
     
    سينماي ما- جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: امید است امسال با حضور خزاعی جشنواره به نحو خوبی برگزار شود و به نظر می رسد که تیم مسئولان...
     
    سينماي ما- برگزارکنندگان جشنواره اسامی فیلم‌های خارجی بخش مسابقه سینمای آسیا را اعلام کردند.به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از میان فیلم های اعلام شده یک فیلم چینی و سه فیلم تولید مشترک چین هستند. دو فیلم هندی در کنار آثاری از ژاپن، کره جنوبی و ترکیه دیگر رقبای...
     
    سينماي ما- مستند بلند «مهرجويي: كارنامه چهل ساله» ساخته ماني حقيقي در فهرست آثار بخش مسابقه مستند «در جست‌وجوي حقيقت» حضور دارد. اين مستند بلند كه ساختش پنج سال پيش شروع شد، يك تحقيق تصويري گسترده و مفصل با حضور چهره‌هاي گوناگون از دوستان و همكاران و عوامل فيلم‌هاي مهرجويي و منتقدان و متفكران و اهل ادب و هنر ايران است كه به ...
     

    سينماي ما- عناوین فیلم های بخش جستجوی حقیقت جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر هیات انتخاب پس از ارزیابی و بررسی آثار مستند بلند رسیده به دبیرخانه جشنواره 20 فیلم مستند را برای حضور در بخش مسابقه معرفی کردند. عناوین فیلم های مستند منتخب جشنواره به این ترتیب است:

     
    سينماي ما- ژولیان پلیسه عضو هیئت انتخاب بخش بین‌الملل سی‌امین جشنواره فیلم فجر در انتخاب فیلم‌ها به سه فاکتور توجه کرده است و این سه فاکتور را این طور برای روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر شرح می‌دهد: اول کیفیت فنی و هنری فیلم‌ها، دوم کیفیت محتوا و عمق فیلم‌ها و سوم مناسبت و مطابقت آن‌ها با اهداف تعیین شده از طرف دبیر و شورای جشنواره. اهدافی نظیر...
     
    سينماي ما- عده‌ای از فیلمسازان انتظار دارند آثارشان درجشنواره مطرح شود؛ اما با وجود سلیقه هیئت داوران و تعداد محدود جوایز این مسأله برای همه آن‌ها امکان پذیر نیست.  داود رشیدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تئا‌تر، در گفتگو با روابط عمومی سی امین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره‌ای رقابتی است که همه...
     
    سينماي ما- احمد امینی از حضور فیلم «بی‌خداحاظی» در جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: بعد از این همه سال از گذشت جشنواره فیلم فجر، مشتاق حضور در این رقابت سینمایی هستم. امینی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با روابط عمومی سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: به نظر می‌رسد این دوره از...
     
    سینمای ما - آنونس دیدنی و متفاوت فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که این روز‌ها در سینمای های سراسر کشور بر پرده رفته است را اینجا ببینید و دانلود کنید. همچنین دو پوستر نهایی فیلم را با کیفیت بالا این‌جا ببینید...
     
    سينماي ما- فیلم سینمایی «زندگی خصوصی» به کارگردانی محمدحسین فرح‌بخش و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی آخرین مراحل فنی خودرا سپری می‌کند و ظرف چند روز آینده برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی...
     
    سینماي ما- فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی پروانه نمایش عمومی دریافت کرد.
    به گزارش روابط عمومی معاونت امور سینمایی، جلسه شورای صدور پروانه نمایش 35 میلیمتری چهاردهم دی‌ماه 1390 در اداره کل ارزشیابی و نظارت...
     
    سينماي ما-  ۹ نفر از سینماگران شاخص سینمای ایران درباره اتفاقات اخیر رخ داده در خانه سینما بیانیه‌ای منتشر کردند. این بیانیه به امضای مجید مجیدی، منوچهر محمدی، کمال تبریزی، محمدرضا هنرمند، ابراهیم حاتمی‌کیا، مجتبی راعی، حسن برزیده...
     
    سينماي ما- ... اشتباه است اگر با انحلال این مجموعه و بردنش زیر سقف مناسبات دولتی، تصور شود فتحی صورت گرفته است. شاید گاهی الحق لمن غلب باشد، اما اولا همیشه نیست و ثانیا این حق و غلبه، ماندنی نیست. دولت ها و کارگزارانشان می آیند و می روند و حتی فراموش می شوند، و آن چه می ماند متن جامعه است و یادمان مثبتی از آن چه در قبالش به نیکی ...
     
    سينماي ما- امیرحسین علم‌الهدی كارشناس امور اكران و مدير تبليغات و پخش حوزه هنري كه از منتقدان مديريت فرهنگي و سينمايي كنوني كشور است، در در واكنش به خبر انحلال خانه سينما توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي متن صريحي منتشر كرد. متن كامل اين يادداشت به اين قرار است:...
     
    سينماي ما- محمد تاجیک:  ... نگهدار جمالی یک آدم عاشق سینماست و عاشق فیلمهای وسترن که بیش از ۱۷- ۱۸فیلم وسترن به شیوه وسبک ویژه !! خودش ساخته . دراین مستند ما تلاشهای جان فرسای نگهدار جمالی را برای ساخت فیلم وسترن مشاهده می کنیم فیلمی که موقعیت طنز ناخواسته ای را به وجود آورده است . فیلمهای وسترن نگهدار جمالی درواقع فیلمهایی با شخصیتهایی با لهجه شیرازی هستند که...
     
    سينماي ما- جشنواره سي‌ام فيلم فجر همزمان با استان تهران، در چهار استان ديگر کشور نيز برگزار مي‌شود.هر ساله جشنواره فيلم فجر علاوه بر تهران در ديگر شهرهاي کشور نيز برگزار مي شود، در جشنواره سي ام فيلم فجر نيز بنا بر همين منوال استان‌هاي...
     
    سينماي ما- مراسم پاياني ششمين جشنواره‌ي ملي ودومين جشنواره بين‌المللي فيلم پروين اعتصامي با تقدير از گلاب آدينه،مهديه الهي قمشه‌اي و تجليل از ايثارگران زن دوران دفاع مقدس برگزار شد. در ابتداي اين مراسم كه شامگاه ـ15 دي ماه ـ در تالار انديشه حوزه هنري برگزار ‌شد، مازيار رضاخاني ـ دبير جشنواره ـ در ارائه گزارشي از برگزاري اين دوره از جشنواره فيلم پروين اعتصامي گفت:...
     
    سينماي ما- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در انحلال خانه سينما، بحث ما صرفا حقوقي نيست بلكه اتفاقاتي هم به ويژه در دو جشن اخير خانه سينما رخ داده كه مورد سوال افراد متعهد و متديني جامعه قرار گرفته كه اين اتفاقات نشان مي دهد، اين جشن‌ها نه يك فعاليت صنفي بلكه سياسي هستند...
     
    كاربران سايت "سينماي ما" با نظر دادن در كامنت‌ها مي‌توانند در اين بحث شركت كنند
    سينماي ما- محمد عودباشی: برخلاف وعده‌های معاون سیما مبنی‌بر انتقال آرامش در مجموعه‌های تلویزیونی و پرهیز از خشونت، در سریال‌های شبانه با وجود ساختار خوب، شاهد خشونت و اختلاف‌های خانوادگی هستیم که تنها استرس هر شبی برای مخاطبان به همراه دارد. اگر بنا بر واقعیت موجود در...
     
    سينماي ما- در تازه‌ترين اخبار از جشنواره سي‌ام فجر، اسامی فیلم‌های غیرایرانی مسابقه سینمای آسیا بخش بین الملل سی امین جشنواره فیلم فجر اعلام و مدیر اجرایی همایش بین المللی بیداری اسلامی و دبیر این همایش منصوب شدند. اسامی 9 فیلم برای مسابقه سینمای آسیا بخش بین الملل جشنواره از کشورهای مختلف اعلام شده که از میان آنها می‌توان به فیلم‌هایی از کشورهای چین، هند، ترکیه، کره‌جنوبی اشاره کرد....
    toptitle
                از سال 1384
    TopFilm
    کارگردان : علي توكل‌نيا
    (4 رأي)
    کارگردان : علی عطشانی
    (29 رأي)
    کارگردان : مسعود اطيابي
    (36 رأي)
    کارگردان : مهدی صباغ زاده
    (5 رأي)
    کارگردان : يعقوب غفاري
    (12 رأي)
    کارگردان : جمال شورجه
    (14 رأي)
    کارگردان : جميل رستمي
    (4 رأي)
    کارگردان : عبدالرضا کاهانی
    (269 رأي)
    VIDEO BANNER

    bank
    جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
    بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

    نقد نویسنده سایت سینمای ما به فيلم آواز گنجشك ها ساخته مجيد مجيدي
    مرثيه اي براي سينماي فراموش شده روستايي
    مرثيه اي براي سينماي فراموش شده روستايي


    سینمای ما - امیررضا نوری‌پرتو: مجيد مجيدي نامي آشنا در سينماي پس از انقلاب است كه فيلم هاي او هميشه مورد پسند جشنواره هاي دولتي بوده و در محافل بين المللي نيز حرف هايي براي گفتن داشته اند. حتي بچه هاي آسمان او تنها اثر سينمايي ايراني است كه توانست به فهرست پنج نامزد دريافت جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي راه پيدا كند. او از اندك كارگردانان سينماي هنري كشورمان به شمار مي رود كه سواي بهره مندي از جايگاهي ويژه در ميان منتقدان، در نظر مخاطبان عام نيز به عنوان فيلم سازي كاربلد و مسلط شناخته شده است. فروش خوب آثار اخير او درستي اين ادعا را ثابت مي كند. آواز گنجشك ها آخرين ساخته مجيدي كه نماينده سينماي ايران در مراسم اسكار امسال خواهد بود، در نگاهي كلي در راستاي همان مولفه هاي ثابت كارنامه فيلم سازي او قرار مي گيرد.
    آواز گنجشك ها روايتگر زندگي كريم (رضا ناجي)، يك كارگر كارگاه پرورش شترمرغ در روستايي نزديك تهران، است كه به سختي امور زندگي خود را مي چرخاند. به مانند تمام فيلمنامه هاي آثار مجيدي شخصيت اصلي فيلم در گره افكني خوبي قرار مي گيرد و تماشاگر را به شدت با خود درگير مي كند. افتادن سمعك هانيه (دختر كريم) در آب انبار و فرار يكي از شترمرغ ها از كارگاه و ناكامي كريم در پيدا كردن آن، موتور فيلمنامه را به خوبي پيش مي برد. در سكانس هاي ابتدايي و در لابه لاي موقعيت هاي بحراني خلق شده كه كاراكتر اصلي فيلم را به خوبي گرفتار خود مي كنند، تمام تلاش مجيدي در اين است كه روحيه و رفتارهاي كريم و آدم هاي دور و برش به خوبي به مخاطب فيلم منتقل شود. اين موضوع در رفتارهاي ساده و به ظاهر كودكانه و مفرح كريم (مثل همان شكستن تخم شترمرغ و املت كردن آن يا در لباس شترمرغ در آمدن كريم و يا كشمكش هاي بچه گانه اش با پسرش- حسين-) به خوبي مشهود است. اخراج كريم از كارگاه پرورش شترمرغ و ناميدي او از تعمير سمعك هانيه در ادامه همان گره افكني فيلمنامه قرار دارند و تماشاگر را به اين اميد نگاه مي دارند كه در كنار تماشاي مولفه هاي خاص سينماي مجيدي، تا به انتها شاهد حركت جاندار منحني روايي فيلمنامه خواهد بود. اما درست از همين از اين جا تا به پايان، آواز گنجشك ها همان مشكلي را پيدا مي كند كه ديگر آثار مجيدي نيز با آن دست و پنجه نرم مي كردند؛ يعني نبود انسجام در پيشبرد روايت و گرفتار شدن اثر در نمادپردازي هاي تصويري و شعارها و پيام هاي مستعمل و كليشه اي.
    نقطه عطف اول فيلمنامه جايي است كه در شهر، كريم به شكلي اتفاقي مسافري را با موتورش به مقصد مي رساند و با ديدن كاركرد مالي خوب اين كار وسوسه مي شود كه با مسافركشي، در تهران بي در و پيكر كاسبي جديدي راه بيندازد. فصل طولاني حضور كريم در تهران با آن كه افت و خيزهاي كمي ندارد، اما شكلي اپيزوديك پيدا كرده كه منطق حضور برخي از اين سكانس ها چندان مشخص نيست و به راحتي مي شود حذف شان كرد و يا جاي شان را به سكانسي ديگر داد. تقابل كريم با آدم هايي از تيپ هاي مختلف جامعه (مثل همان مردي كه در تلفن اش به دروغ مي گويد در مشهد و در حال زيارت است) و سر و كله زدن او با برخي از آن ها (مثل همان مردي كه نمي خواهد كرايه اش را بپردازد) يكي از همان موردهاي اشاره شده است. تنها كاركرد دراماتيك اين سكانس ها تاكيد دوباره شان بر سادگي و صفاي كاراكتر كريم است كه اين مساله هم پيش از اين و در فصل هاي مقدمه به خوبي به مخاطب منتقل شده و تكرار آن ها تازگي چنداني ندارد. حيرت زدگي كريم در برابر زرق و برق شهر و غرق شدن تدريجي او در مناسبات شهري بيش از آن كه مناسب فيلمي در زمان حال باشد، بيشتر يادآور فيلم هايي است كه در اوايل دهه چهل شمسي در راستاي سياست هاي اصلاحات ارضي حكومت سابق ساخته مي شدند و مجيد محسني يكي از چهره هاي سرشناس در مدت زمان كوتاه عمر اين نوع سينما بود. تاكيد بر نماز خواندن كريم در مقابل خانه اي اعياني، آوردن خرت و پرت هايي از شهر و تلنبار كردن آن در گوشه اي از حياط خانه و پوشيدن لباس مرد صاحبخانه در جريان كمك به اسباب كشي (به عنوان نمادي سطحي از فرو رفتن كريم در منجلاب ارمغان هاي فريبنده شهر) و نيز پافشاري وسواس گونه او براي بازگرداندن آن در چوبي پوسيده از خانه همسايه، همه و همه داشته هاي مجيدي براي تغيير روحي كاراكتر كريم هستند كه هيچ يك از اين نمادپردازي ها نه طراوت چنداني دارند و نه به خط روايي اصلي فيلم كمكي مي كنند و بيشتر داستان هاي مشابه در مجموعه ها و فيلم هاي اخلاقي دهه شصت را به ياد مي آورند.
    جا ماندن كريم از كاروان موتورسوارهاي حامل وسايل خانگي و وسوسه او براي فروش آن يخچال يكي از اندك موقعيت هاي جذاب فيلم در بخش حضور كريم در تهران بود كه مي توانست كاراكتر اصلي فيلم را در يك آزمون دشوار و البته جذاب و درگير كننده براي تماشاگر قرار دهد و يا حداقل در خدمت پيام مورد نظر مجيدي باشد. اما منصرف شدن زودهنگام او از فروش يخچال (آن هم با ديدن شترمرغ هايي در پشت يك كاميون) و پس دادن آن به صاحبش اين دستمايه بالقوه خوب را به هدر داده است. در چنين حالتي بر خلاف معادله هاي اخلاق گرايانه سازنده فيلم، ميان تماشاگر و قهرمان داستان (به عنوان مهم ترين عامل در پيكره اصلي اثر) ديگر آن احساس نزديكي وجود ندارد و مخاطب گمان مي كند گويا اين كاراكتر به عمد آن قدر ساده و تك بعدي ترسيم شده كه مبادا درگير بحران هاي پيچيده و ملموسي شود و تقدس او (كه بيشتر به سادگي شبيه است) خدشه دار شود. در چنين حالتي ديگر موقعيت هايي كوچكي همچون ترديد بچه گانه و بامزه كريم براي دادن پانصد تومان صدقه به آن دختر دستفروش و يا عصبانيت او از گل فروشي هانيه و حسين در كنار اتوبان انگيزه اي را در تماشاگر به وجود نمي آورند و تاثيرشان لحظه اي است.
    مصدوم شدن كريم در لابه لاي اشياء بي مصرف كنار حياط (به عنوان نمادي از سوغات شهر با آن تاكيد گل درشت بر پاره كردن پيراهن تن كريم با قيچي) مي توانست داستان را در مسيري تراژيك و قابل باور سوق دهد. اما متاسفانه از اين جا به بعد كاراكتر كريم به طور طبيعي شخصيتي منفعل و حاشيه اي مي شود و فيلم دچار چندگانگي در لحن مي شود. در حقيقت تا به پايان داستانك هايي كه در طول فيلم تنها به آن ها اشاره هايي شده بود، بر روي داستان اصلي سايه مي افكنند و دست مجيدي را براي رساندن فيلم به يك پايان منسجم و در عين حال ماندگار خالي نگاه مي دارند. شايد به همين خاطر است كه تلاش معصومانه بچه ها براي زنده نگاه داشتن ماهي ها بر خلاف نمونه مشابهي همچون پايان بندي بي نظير بچه هاي آسمان شور چنداني ايجاد نمي كند و آدم را به اين فكر مي اندازد كه اي كاش صداقت مجيدي در زمان نگارش فيلمنامه و ساخت آواز گنجشك ها به اندازه همان گريه بچه ها براي ماهي هاي از دست رفته قابل باور بود و به دل مي نشست. سردرگمي فيلم در پايان دادن به داستاني كه مي توانست خيلي بهتر از اين ها باشد، بزرگ ترين مشكل فيلمنامه آواز گنجشك ها به شمار مي رود. اين كه كريم مي بيند كلكسيون خرت و پرت هايش به مامني براي سگ هاي ولگرد تبديل شده، بچه ها آن چند شاه ماهي را در آب انبار تميز شده رها مي كنند، كريم با باز كردن پنجره گنجشك محبوس شده در اتاق را آزاد مي كند (اين صحنه را بارها و بارها در فيلم ها و مجموعه هاي خارجي و ايراني ديده ايم)، بازگشت مش رمضان (آن كارگر افغاني) از سفر و رساندن خبر بازگشت شترمرغ به كارگاه، نقاشي هانيه روي گچ پاي كريم و در نهايت رقص شترمرغ (به عنوان نمادي از لطف و قدرت خداوند) در برابر ديدگان كريم همه و همه سكانس هايي هستند كه مي توانستند نقطه پاياني فيلم باشند. در حقيقت هيچ يك از آن ها پيوند چنداني با ساير سكانس ها ندارند و به قول معروف ساز خود را مي زنند و شايد تنها به خودي خود تاثير گذار به نظر برسند.
    فيلم برداري بي نظير تورج منصوري (كه به ويژه در درست از آب درآمدن لانگ شات هاي عكس گونه مورد نظر مجيدي بسيار موفق عمل كرده)، موسيقي دلنشين حسين عليزاده كه با تصويرهاي فيلم به شدت همخوان است و بازي رضا ناجي كه انگ كاراكتري همچون كريم است، به كمك مجيد مجيدي آمده اند و آواز گنجشك ها را به فيلمي قابل تحمل و شايسته نقد و بررسي تبديل كرده اند. با اين وجود به نظر مي رسد مجيدي بيشتر از آن كه حواس اش به حفره هاي عميق فيلمنامه اثرش باشد، در پي خوش رنگ و لعاب در آمدن پلان هاي فيلمش بوده (مثل همان دو نماي هلي شات از كريم كه هيچ كاركردي در فيلم ندارند) و سعي كرده با تصاويري چشم نواز و قاب بندي هاي هوشمندانه (به ويژه در سكانس هاي حضور كريم در خيابان هاي تهران) دل مخاطبش را به دست آورد. آواز گنجشك ها در مقايسه با فيلم پيشين مجيدي، بيد مجنون، يك سر و گردن بالاتر است، اما چيزي بيشتر از ساير آثار او در چنته ندارد و در بند همان اخلاق گرايي هاي مرسوم در ژانر فرعي سينماي روستايي گرفتار شده كه دهه هاست ديگر كسي به آن فكر نمي كند.


    منبع خبر : سینمای ما
    یكشنبه,12 آبان 1387 - 12:9:13

    اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
    آرشيو
    اخبار مرتبط:

    نظرات

    عاشق سينما
    چهارشنبه 15 آبان 1387 - 7:27
    3
    موافقم مخالفم
     

    سلام. اين نقد يادداشتي بود كه سعي مي كرد جانب انصاف را رعايت كند. مجيدي باز هم درگير همان كليشه هاي هميگش اش بود. ممنون آقاي پرتو. به همه زوايا نگاه كرده بودي.


    جمعه 8 آذر 1387 - 14:8
    0
    موافقم مخالفم
     

    اوازگنجشک ها فیلمی بسیار زشت است.....

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات