download block
برای نمایش ویدئو‌ها به صورت آنلاین روی گزینه play کلیک کنید
most disscusion
  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ نوشته‌اي از حامد بهداد به مناسبت دوازدهمين سالمرگ محمدعلي فردين
    تقديم به سلطان قلب‌ها

  • آخرين وضعيت بيماري بازيگر و كارگردان قديمي سينماي ايران
    پزشكان ايرج قادري را جواب كردند و حالش وخيم است

  • بابك صحرايي به سايت "سينماي ما" خبر داد: تدفين سوت و كور بدون حضور اهالي سينما و علاقمندان
    پيكر ايرج قادري با حضور كم‌تر از 20 نفر به خاك سپرده شد

  • پیام تسلیت و كناره‌گيري مليكا زارعي از برنامه؛ به‌خاطر مرگ دلخراش سه کودک در برنامه خاله شادونه
    تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد/ از کودکان و عزیزانم می‌خواهم تا بهبودی احوال روح و جانم اجازه دهند از همراهی با گروه برنامه‌سازم معذور باشم

  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ گالري عكس‌هاي ديده‌نشده مهران مديري - بخش اول
    18 فروردين تولد مهران مديري و بيستمين سالگرد حضور موفقش در تلويزيون است

  • حرف‌هاي جنجالي پرستو صالحي از شرايط پشت صحنه سينما و تلويزيون ايران
    صدتا بازیگر حرف‌های مرا تایید می کنند ولی کسی جرات حرف زدن ندارد/ 40 درصد از افراد سینمایی پشت دوربين فاسد هستند

  • نامه سرگشاده فريده حسن زاده - مصطفوي به ترانه عليدوستي
    ‌من اگر جاي شما بودم مي‌گفتم: نه!

  • روزنامه كيهان اعلام كرد: «هفت» با دستور مستقیم مدیریت رسانه‌ ملی متوقف شد
    اتهام‌هاي كيهان به «هفت» و فريدون جيراني: توسعه جریان لیبرالیستی فرهنگی، بزرگداشت جشنواره‌های غربی، حمایت از فیلمسازان معاند با جمهوری اسلامی، تریبون‌دادن به سینماگران ناهمسو با باورهای دینی و ملی مردم ایران!

  • حرف‌هاي پسر مسعود فراستي اصالت و واقعيت نقدهايش را زير سوال برد/ از التماس به ده‌نمكي تا تهديد طالبي
    شاید یه‌سری فیلمایی که بابام میگه بُدند رو از ته دل قبول داشته باشه و یه‌سری فیلما که میگه خوبن اصلن دوست نداشته باشه؛ فقط کافیه به صورتش نگاه کنین در خلال حرف‌زدن!

  • نام و يادي از ايرج قادري در برنامه ورزشي «نود» و چند نكته
    عادل فردوسي‌پور باز هم حواسش به سينما بود

  • اعتراض سايت "سينماي ما" به‌خاطر توهين به سينما و توهين به انديشه
    پخش فيلم «دونده» و نقد و بررسي فريدون جيراني و علي معلم در برنامه «سينماي انديشه» از شبكه دو نيمه‌كاره ماند

  • نامه سرگشاده حسين فرحبخش به امام جمعه موقت تهران
    شما از دایره اخلاق، عدالت و قانون خارج شده و آبروی یک مسلمان را در تریبون مقدس نماز جمعه و برابر هفتاد میلیون ایرانی بر باد داديد

  • يادداشت حامد بهداد درباره ايرج قادري؛ چند ساعت پيش از درگذشت بازيگر پيش‌كسوت
    دو دست ناچیز، کشیده به آسمان، به امید دعایی نامستجاب، کوششی مذبوحانه در برابر مسافری که قطعاً عازم روز واقعه است

  • ادعاي هفته نامه یالثارات الحسین(ع) درباره فيلمي كه اين روزها اكران پرحاشيه‌اي دارد
    فيلم «خصوصي» اولين فيلم پورنوگرافي و اروتيک پس از انقلاب است!

  • دو اظهار نظر متفاوت كارگردان نمايش «آمديم نبوديد رفتيم» درباره عدم حضور مهناز افشار
    مهناز افشار جايش را به هانيه توسلي داد

  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ درددل‌ها و گلايه‌هاي همسر و پدر پيمان ابدي در سومين سالمرگ او ابعاد ديگري به پرونده اين «مرگ مشكوك» مي‌دهد
    گفتند پیمان در دَم فوت کرد و در تلویزیون و مجلات اخبار کذب منتشر کردند، اما پزشکی قانونی هرگز این ادعا را گزارش نکرد/ بعد از آن ماجرا عوامل کار گم شدند/ پیگیری پیمان را به من برنمی‌گرداند، اما مقصر باید پیدا شود

  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ اولين اخبار و فهرست عوامل فيلم تازه پرويز شهبازي
    محسن تنابنده، پگاه آهنگراني، احمد مهران‌فر و يك چهره جديد در «سلام / خداحافظ» بازي مي‌كنند

  • اتفاق خوب در برنامه‌سازي تلويزيون به همت حجت قاسم‌زاده اصل
    طرح مینی‌سریال براي تولید سریال‌های پنج قسمتی هفتگي راه افتاد

  • اختصاصی سایت سینمای ما: بازنگري راجر ایبرت در فهرست بهترین فیلم‌های عمر + فهرست‌هاي تازه
    «جدايي نادر از سيمين» و «اوراقچي» از ايران شايسته حضور در فهرست بهترين‌ها هستند

  • مخالفت با اعزام بازيگر سينماي ايران به مسابقات جهاني به دلیل حاشیه‌هاست؟
    حاضرم برای شما قسم بخورم هدیه تهرانی عضو تیم ملی یوگا نیست!

  • Top Site Banner
    گفت و گو
  • نخستین بار در "سینمای ما" بخوانید: گفت‌و‌گویی خواندنی با ماریون کوتیار، بازیگر فیلم تازه اصغر فرهادی (بخش دوم و پایانی)
    مغلوب ماشین بزرگ و پر ریخت و پاش هالیود نشده‌ام/ آرزوهای من تمام نشده، من بیشتر می خواهم
  •  
  • نخستین بار در "سینمای ما" بخوانید: گفت‌و‌گویی خواندنی با ماریون کوتیار، بازیگر فیلم تازه اصغر فرهادی (بخش نخست)
    روز اول فیلم‌برداری شبیه یک ملاقات عاشقانه پر از ندانسته‌ها و امید و شور است/ جانی دپِ بیچاره داشت از دستم دیوانه می‌شد!
  •  
  • گفت‌وگوی اختصاصی با امرالله احمد‌جو، کارگردان سریال «پشت کوهای بلند»
    هیچ کجای تاریخ، پادشاهی به اسم «سامشا» با این رفتار و گویش پیدا نمی‌کنیم/ هزار و یک‌شب و مثنوی معنوی منابع الهام من هستند
  •  
  • احتمال حضور مجدد مسعود فراستي در سري جديد «هفت» در گفت‌وگو با محمود گبرلو مجري تازه برنامه
    می‌خواهم «هفت» را زنده نگه دارم/ برنامه را ژورنالیستی‌تر از جيراني هدایت می‌کنم
  •  
  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ درددل‌ها و گلايه‌هاي همسر و پدر پيمان ابدي در سومين سالمرگ او ابعاد ديگري به پرونده اين «مرگ مشكوك» مي‌دهد
    گفتند پیمان در دَم فوت کرد و در تلویزیون و مجلات اخبار کذب منتشر کردند، اما پزشکی قانونی هرگز این ادعا را گزارش نکرد/ بعد از آن ماجرا عوامل کار گم شدند/ پیگیری پیمان را به من برنمی‌گرداند، اما مقصر باید پیدا شود
  •  
  • ایرج قادری در آخرین گفت‌وگويش با بابك صحرايي درباره همه چيز حرف زد؛ از زندگي تا سينما
    این سینما برای من سینمای بخل و حسادت بود/ براي سينما تا پای اعدم رفتم ...
  •  
  • حرف‌هاي مدير گروه اجتماعي شبمه سه درباره تعطيلي «هفت» و كنار رفتن فريدون جيراني
    بیانیه برخی افراد دلسوز نظام باعث واكنش و تذكر ضرغامي شد/ نظرات شخصی جیرانی در بحث دولتی‌شدن سینما اشتباه بود/ قرار نیست همیشه حرف‌هایی زده شود که عده‌ای ناراحت شوند
  •  
  • دلايل اکران نوروزی «انتهای خیابان هشتم» در سکوت خبری در گفت‌وگو با سيد جمال ساداتيان تهيه‌كننده فيلم
    حمایت مردمی نباشد فیلم‌های مستقل تولید نمی‌شوند
  •  
  • لیلا حاتمی: طرفدار هم‌بازی شدن با حامد بهداد هستم/ حامد بهداد، کارش برایش جدی است
    همیشه زن‌ها هستند که مرد‌ها را تکان می‌دهند
  •  
  • حذف پایان یک فیلم در شبکه نمایش خانگی / رجبی فروتن: بازبینی مجدد یک روال قانونی ‌است
    حذفیات نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم «سعادت آباد» با اطلاع عوامل فیلم انجام شده است.
  •  
    آرشيو
    Popular News
  • نمایش آنلاين و دانلود صحنه‌هاي برگزيده فيلم + نشست پرسش و پاسخ با عوامل فيلم برگزيده جشنواره فجر
    بخش‌هایی از نشست رسانه‌ای «روزهای زندگی» در جشنواره فجر را این‌جا ببینید

  • خبر "سينماي ما" در پاسخ كاربران: پیکر زنده یاد ایرج قادری از غسالخانه بهشت زهرا به بی بی سکینه کرج برده مي‌شود
    فيلم‌شناسي كامل ايرج قادري (1338 - 1391)؛ بازيگر 71 فيلم و كارگردان 41 فيلم سينماي ايران

  • پیام تسلیت و كناره‌گيري مليكا زارعي از برنامه؛ به‌خاطر مرگ دلخراش سه کودک در برنامه خاله شادونه
    تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد/ از کودکان و عزیزانم می‌خواهم تا بهبودی احوال روح و جانم اجازه دهند از همراهی با گروه برنامه‌سازم معذور باشم

  • حواشي پررنگ‌تر از متن در بزرگداشت ايرج قادري در مسجد الجواد (ع)
    محمدرضا گلزار نيامد/ مهناز افشار و مهران مديري ناچار به ترك محل شدند/ جمشيد مشايخي با آمبولانس از محل خارج شد

  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ درددل‌ها و گلايه‌هاي همسر و پدر پيمان ابدي در سومين سالمرگ او ابعاد ديگري به پرونده اين «مرگ مشكوك» مي‌دهد
    گفتند پیمان در دَم فوت کرد و در تلویزیون و مجلات اخبار کذب منتشر کردند، اما پزشکی قانونی هرگز این ادعا را گزارش نکرد/ بعد از آن ماجرا عوامل کار گم شدند/ پیگیری پیمان را به من برنمی‌گرداند، اما مقصر باید پیدا شود

  • حرف‌هاي پسر مسعود فراستي اصالت و واقعيت نقدهايش را زير سوال برد/ از التماس به ده‌نمكي تا تهديد طالبي
    شاید یه‌سری فیلمایی که بابام میگه بُدند رو از ته دل قبول داشته باشه و یه‌سری فیلما که میگه خوبن اصلن دوست نداشته باشه؛ فقط کافیه به صورتش نگاه کنین در خلال حرف‌زدن!

  • لیلا حاتمی: طرفدار هم‌بازی شدن با حامد بهداد هستم/ حامد بهداد، کارش برایش جدی است
    همیشه زن‌ها هستند که مرد‌ها را تکان می‌دهند

  • ایرج قادری در آخرین گفت‌وگويش با بابك صحرايي درباره همه چيز حرف زد؛ از زندگي تا سينما
    این سینما برای من سینمای بخل و حسادت بود/ براي سينما تا پای اعدم رفتم ...

  • نام و يادي از ايرج قادري در برنامه ورزشي «نود» و چند نكته
    عادل فردوسي‌پور باز هم حواسش به سينما بود

  • يادداشت حامد بهداد درباره ايرج قادري؛ چند ساعت پيش از درگذشت بازيگر پيش‌كسوت
    دو دست ناچیز، کشیده به آسمان، به امید دعایی نامستجاب، کوششی مذبوحانه در برابر مسافری که قطعاً عازم روز واقعه است

  • پزشکان در حال تلاش برای باقی نگه داشتن علائم حیاتی ايرج قادر هستند
    گلايه‌هاي تهمينه همسر ايرج قادري از كسي كه به نام او از علاقمندان بازيگري پول مي‌گرفت و حالا كاسه گدايي دست گرفته است

  • بابك صحرايي به سايت "سينماي ما" خبر داد: تدفين سوت و كور بدون حضور اهالي سينما و علاقمندان
    پيكر ايرج قادري با حضور كم‌تر از 20 نفر به خاك سپرده شد

  • مريل استريپ در نامه‌اي به اصغر فرهادي از احساسش درباره «جدايي نادر از سيمين» و موفقيت جهاني آن گفت
    ما به «يك جدايي» محتاجيم تا به هم نزديك‌مان كند

  • ناصر ملك‌مطيعي از غم درگذشت ايرج قادري نوشت
    ايرج را در غربت و دور از ما در خاك گذاشتند/ ديگر كسي را ندارم كه قصد ديدارش كنم و به خانه‌اش بروم

  • مهناز افشار از همكاري با ايرج قادري مي‌گويد
    از احترام به سینما، سختی کار و عشق می‌گفتند/ من حسن‌آقای او بودم نه مهناز افشار!

  • دلايل تدفين زودهنگام و بي‌جمعيت ايرج قادري به روايت همسرش
    او با خواست خودش چنین در خاک آرمید/ مي‌خواست وداع ابدی‌اش در آرامستان نباشد

  • تشكيل دادگاه براي طلب 25 ميليوني بازيگر سينماي ايران
    هانيه توسلي براي نقد كردن قسط آخر دستمزدش سراغ شرخر رفت!

  • روزنامه كيهان اعلام كرد: «هفت» با دستور مستقیم مدیریت رسانه‌ ملی متوقف شد
    اتهام‌هاي كيهان به «هفت» و فريدون جيراني: توسعه جریان لیبرالیستی فرهنگی، بزرگداشت جشنواره‌های غربی، حمایت از فیلمسازان معاند با جمهوری اسلامی، تریبون‌دادن به سینماگران ناهمسو با باورهای دینی و ملی مردم ایران!

  • حرف‌هاي مدير گروه اجتماعي شبمه سه درباره تعطيلي «هفت» و كنار رفتن فريدون جيراني
    بیانیه برخی افراد دلسوز نظام باعث واكنش و تذكر ضرغامي شد/ نظرات شخصی جیرانی در بحث دولتی‌شدن سینما اشتباه بود/ قرار نیست همیشه حرف‌هایی زده شود که عده‌ای ناراحت شوند

  • مخالفت با اعزام بازيگر سينماي ايران به مسابقات جهاني به دلیل حاشیه‌هاست؟
    حاضرم برای شما قسم بخورم هدیه تهرانی عضو تیم ملی یوگا نیست!

  • News
  • آخرین ساخته ایرج قادری در 16 سینما روی پرده رفت + پوستر «شبکه»
    پسر ایرج قادری بازیگر می‌شود
  •  
  • مذاکره همسر زنده‌یاد با کیومرث پوراحمد ناتمام ماند
    حسن فتحی کارگردان فیلم زندگی ورزشی ناصر حجازی شد
  •  
  • انیمشن کوتاه بهرام عظیمی راهی جشنواره انسی فرانسه شد
    از ماسوله تا انسی؛ زیبایی‌ به‌جای مظلوم‌نمایی
  •  
  • گالری عکس + چهار قطعه فیلم از مراحل پشت‌تولید و بازدید حاتمی‌کیا از لوکیشن‌های پروژه «چ»
    وب‌سایت رسمی فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا در فضای مجازی در دسترس علاقمندان است
  •  
  • نخستین بار در "سینمای ما" بخوانید: گفت‌و‌گویی خواندنی با ماریون کوتیار، بازیگر فیلم تازه اصغر فرهادی (بخش نخست)
    روز اول فیلم‌برداری شبیه یک ملاقات عاشقانه پر از ندانسته‌ها و امید و شور است/ جانی دپِ بیچاره داشت از دستم دیوانه می‌شد!
  •  
  • باز هم نخستین بار در "سینمای ما" بخوانید: خبر تکمیلی پروژه جدید اصغر فرهادی
    آیا طاهر رحیم بازیگر مرد فیلم جدید اصغر فرهادی است؟/ جست‌وجوی دو دختر نوجوان برای بازی در فیلم
  •  
  • گفت‌وگوی اختصاصی با امرالله احمد‌جو، کارگردان سریال «پشت کوهای بلند»
    هیچ کجای تاریخ، پادشاهی به اسم «سامشا» با این رفتار و گویش پیدا نمی‌کنیم/ هزار و یک‌شب و مثنوی معنوی منابع الهام من هستند
  •  
  • نگاهی به «انتهای خیابان هشتم» ساخته علیرضا امینی
    وقتی ایده و طرح جذاب فیلم در گرداب کلیشه و ایده‌های گُل درشت غرق شد
  •  
  • نمایش «نارنجی‌پوش» همچنان در چهل سینمای تهران و شهرستان ادامه دارد
    لیلا حاتمی عصر جمعه همراه تماشاگران سینما ایران «نارنجی‌پوش» می‌بیند
  •  
  • سری جدید با تهیه کننده و مجری جدید پس از جام ملت‌های اروپا پخش می شود
    «هفت» این هفته روی آنتن نمی‌رود
  •  
  • ۱۰۰ سینماگر از وزارت کشور در خواست کردند
    دستور توقف فعالیت‌های جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران را صادر کنید
  •  
  • اختصاصی سایت "سینمای ما"؛ برای نخستین بار در یک سایت فارسی زبان بخوانید: ماریون کوتیار در فیلم جدید اصغر فرهادی نقش آفرینی می‌کند
    اصغر فرهادی فیلم جدیدش را پاییز امسال در فرانسه کلید می‌زند
  •  
  • 25 اردیبهشت در بیمارستان نمازی شیراز
    پیوند کبد رضا داود نژاد در شیراز با موفقیت انجام شد
  •  
  • تحليل نيما حسني‌نسب از پديده كلاه‌قرمزي و دوستانش و البته خالقانش
    مرد و عروسك‌هايش
  •  
  • پوستر و عكس‌هاي «آخرين سرقت» كه اكنون در حال اكران عمومي است
    آقای «ن» و آقای «د» در یک سفر ناخواسته با خانم «ميم» همراه می‌شوند ...
  •  
  • حمید اعتباریان از شروع توليد دو پروژه سینمایی در سال 1391 خبر داد
    «سن‌پطرزبورگ ۲» اواخر تابستان به کارگردانی بهروز افخمی و با تيم بازيگران قبلي ساخته مي‌شود
  •  
  • حبيب كاوش از اكران عمومي آخرين فيلم ايرج قادري به‌جاي «نارنجي‌پوش» خبر داد
    فروش فيلم‌ها خيلي وحشتناك پايين است/ كساني كه خارج از ارشاد‌ شوك وارد كرده‌اند، بايد براي بحزان اكران اقدام كنند
  •  
  • انتقاد شديد کیهان از برنامه­‌های تلخ و غمگین «هفت» و «نود» در شب میلاد حضرت فاطمه (س)
    فريدون جیرانی با لحن تندی اصل نظارت در سینما را زیر سؤال برد و آن را برخورد سلیقه‌ای با تفکر خواند
  •  
  • احتمال حضور مجدد مسعود فراستي در سري جديد «هفت» در گفت‌وگو با محمود گبرلو مجري تازه برنامه
    می‌خواهم «هفت» را زنده نگه دارم/ برنامه را ژورنالیستی‌تر از جيراني هدایت می‌کنم
  •  
  • پیام تسلیت و كناره‌گيري مليكا زارعي از برنامه؛ به‌خاطر مرگ دلخراش سه کودک در برنامه خاله شادونه
    تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد/ از کودکان و عزیزانم می‌خواهم تا بهبودی احوال روح و جانم اجازه دهند از همراهی با گروه برنامه‌سازم معذور باشم
  •  
    worldnews
    amar
    بازديد امروز: 115452
    بازديد ديروز: 225267
    متوسط بازديد هفته گذشته: 209879
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 403327893

       
    bottom banner


    asrejomeadv
    tablighat
     
     





     


    adv
    در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
    تلفن: 88535305 (داخلی 109)
           09386503357 
    آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
    پست الكترونيكي: [email protected]

    > برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
    Nokia

    i news
    سینمای ما- ارغوان اشتری: ... عباس کیارستمی در این باره می گوید: «قرار نبود از توکیو چیز زیادی ببینیم.هدفم ساختن فیلم مستند نبود، چون فیلمهای این چنینی بسیاری در توکیو ساخته شده است. دوست داشتم جغرافیای درونی شخصیتها را به تصویر بکشم.» این فیلمساز نامدار ایرانی در فیلمش بازیگر تازه کار 22 ساله رین تاکاناشی را در نقش دانشجویی به نمایش می گذارد که به خاطر هزینه تحصیلش تن به حشر و نشر با آدمهای مختلفی میدهد. فیلمساز به بازیگر 82 ساله «تاداشی اوکِنو» هم نقش پروفسوری بازنشسته را داده که میخواهد با این دختر دانشجو...
    سينماي ما- کانون فیلم «هشت و نیم» با همکاری سایت "سینمای ما" سیزدهمین برنامه از سلسله نمایش‌های خصوصی سینمایی را تحت عنوان «فیلم دیدن با...» به نمایش فیلم «این جا بدون من» ساخته بهرام توکلی اختصاص داده است. این برنامه با حضور کارگردان و دو بازیگر اصلی ...
    سینمای ما- یاس قاتعی: شش روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کن گذشته و تا امروز دوازده عنوان از 22 فیلمِ بخش مسابقه به نمایش درآمده است. طبق سنتی قدیمی منتقدان فرانسوی به فیلمها امتیاز می دهند. این امتیاز از یک تا سه است و به جای ستاره به فیلمها نخل می دهند! مثلا بهترین فیلم سه نخل امتیاز دارد. در فهرست زیر به ترتیب از فیلمی که بیشترین امتیاز را آورده  و میزان امتیازها را برای علاقه مندان آورده ایم. فیلم زنگار و استخوان بیشترین امتیاز را دارد و «بهشت:عشق » ساخته الریش سیدی کمترین امتیاز را : ...
    goldiran
    Main News
     
    سینمای ما- ارغوان اشتری: ... عباس کیارستمی در این باره می گوید: «قرار نبود از توکیو چیز زیادی ببینیم.هدفم ساختن فیلم مستند نبود، چون فیلمهای این چنینی بسیاری در توکیو ساخته شده است. دوست داشتم جغرافیای درونی شخصیتها را به تصویر بکشم.» این فیلمساز نامدار ایرانی در فیلمش بازیگر تازه کار 22 ساله رین تاکاناشی را در نقش دانشجویی به نمایش می گذارد که به خاطر هزینه تحصیلش تن به حشر و نشر با آدمهای مختلفی میدهد. فیلمساز به بازیگر 82 ساله «تاداشی اوکِنو» هم نقش پروفسوری بازنشسته را داده که میخواهد با این دختر دانشجو...
     
    سينماي ما- کانون فیلم «هشت و نیم» با همکاری سایت "سینمای ما" سیزدهمین برنامه از سلسله نمایش‌های خصوصی سینمایی را تحت عنوان «فیلم دیدن با...» به نمایش فیلم «این جا بدون من» ساخته بهرام توکلی اختصاص داده است. این برنامه با حضور کارگردان و دو بازیگر اصلی ...
     
    سینمای ما- یاس قاتعی: شش روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کن گذشته و تا امروز دوازده عنوان از 22 فیلمِ بخش مسابقه به نمایش درآمده است. طبق سنتی قدیمی منتقدان فرانسوی به فیلمها امتیاز می دهند. این امتیاز از یک تا سه است و به جای ستاره به فیلمها نخل می دهند! مثلا بهترین فیلم سه نخل امتیاز دارد. در فهرست زیر به ترتیب از فیلمی که بیشترین امتیاز را آورده  و میزان امتیازها را برای علاقه مندان آورده ایم. فیلم زنگار و استخوان بیشترین امتیاز را دارد و «بهشت:عشق » ساخته الریش سیدی کمترین امتیاز را : ...
     
    سینمای ما-یاس قانعی : اصغر فرهادی چند ساعت پیش همراه مدیر کمپانی ممنتو الکساندر ماله  گی جایزه کمیسیون فرهنگی اتحادیه اروپا را در حاشیه برگزاری جشنواره کن دریافت کرد و رسما اعلام کرد که امسال  فیلمبرداری فیلمش را با حضور ماریون کوتیار و طاهر رحیم در فرانسه آغاز می کند. این فیلم هنوز عنوانی ندارد...
     
    سینمای ما- یاس قانعی: فیلم «مثل یک عاشق» ساخته عباس کیارستمی در فستیوال کن به عنوان محصول مشترک ژاپن و فرانسه شرکت دارد و به این تریب فیلم «یک خانواده محترم» ساخته مسعود بخشی به تعبیری تنها نماینده رسمی ایران در جشنواره کن 2012 است که در نخستین نمایشش با واکنش مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. منتقد مجله هالیوود ریپور‌تردرباره فیلم چنین می‌نویسد: ....
     
    سینمای ما-ارغوان اشتری: دو روز پیش بود که طبق گمانه زنی‌ها در سایت سینمای ما برای نخستین بار خواندید که طاهر رحیم بازیگر فیلم «یک پیام آور» ساخته تحسین شده ژاک اودیار احتمالا در پروژهٔ جدید اصغر فرهادی نقش آفرینی می‌کند. امروز صبح این خبر سایت "سینمای ما" رسماً تایید شد و بنا به خبر منتشرشده، طاهر رحیم نقش مقابل ماریون کوتیار را در فیلم فرهادی ایفا می‌کند و جالب آن که تاکنون این...
     
    http://jahan.cinemaema.com
    سینمای ما- در روزهای برگزاری این رویداد مهم سینمایی در سایت "سینمای جهان" از مجموعه سایت های "سینمای ما" به این دوره جشنواره و آثار حاضر در آن پرداختیم؛ نقد و بررسی فیلمهای شاخص، گفت و گوهای فیلمسازان و بازیگران مطرح حاضر در کن، کنفرانسهای رسانه ای و حواشی و اتفاقهایی که این روزها در مرکز سینمایی جهان در شهر کوچک ساحلی کن فرانسه اتفاق می افتد. این مطالب و اخبار و نوشته هایی درباره سینمای روز دنیا را در سایت  "سینمای جهان" دنبال کنید: ...
     
    سینمای ما- ارغوان اشتری: در این بخش از گفت‌و‌گو، ماریون کوتیار بی‌پرده از ترس‌های پنهان خود حرف می‌زند، ابعادی از شخصیت واقعی‌اش را برای علاقه مندانش توصیف می‌کند و میزان صداقتی که به خرج می‌دهد حیرت آور است.از اتفاق ها تا رازها و عقده گشایی ... و عشق به بازیگری و مسیری که برای این عشق پیموده است: ...
     
    سینمای ما- سینمای یران امسال در جشنواره کن فرانسه دو فیلم دارد و دو فیلمنامه؛ تازه ترین اثر عباس کیارستمی با نام «مثل یک عاشق» و اولین فیلم سینمایی مسعود بخشی به نام «یک خانواده محترم» به ترتیب در بخش مسابقه اصلی و بخش دو هفته کارگردانان حضور دارند. اصغر فرهادی با فیلمنامه تازه اش برگزیده کمیسیون فرهنگی اتحادیه اروپا شده و شهرام علیدی با فیلمنامه «گورستانی که هر روز انگورمی داد» به عنوان یکی از 10 پروژه برتر امسال دنیا در جشنواره کن تقدیر می شود. اصغر فرهادی برای ساخت فیلم بعدی خود...
     
    سینمای ما- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رای اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان خسارت از سوی این وزارتخانه به تهیه کننده فیلم «علی سنتوری» اظهار بی اطلاعی کرد. سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه 30 اردیبهشت در حاشیه همایش...
     
    سینمای ما- پیش‌تولید سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم مدتی است آغاز شده و تعدادی از بازیگران مطرح سینما در گروه بازیگران سری جدید حضور دارند و به تازگی رضا عطاران نیز به گروه بازیگران...
     
    سینمای ما- بازیگر فیلم‌های «پارک وی»، «اخراجی‌ها» و «گشت ارشاد» به عنوان تهیه‌کننده و مجری طرح با یک شرکت انگلیسی همکاری می‌کند. نیوشا ضیغمی و شرکت ورلد پروداکشن در زمینه تولید آثار مشترک بین سینمای ایران و انگلیس به توافق رسیده‌اند. اولین همکاری ضیغمی و این شرکت...
     
    سینمای ما- نعیم صدری: آخرین ساختهٔ یکی از اولین سینماگران حقیقی ایران، چنان خود را به دور از قواعد مرسوم سینما معرفی می‌کند که چاره‌ای را جز گذر از فرم و معطوف کردن نگاه‌مان به آنچه فیلم تمایل به گفتنش داشته باقی نمی‌گذارد. «نارنجی پوش» جوابیه‌ای بر «جدایی نادر از سیمین» است حتی اگر - گفتهٔ نویسنده و کارگردان اثر- فیلمنامهٔ آن قبل از تولید «جدایی ...» و دیدن این فیلم نوشته شده باشد...
     
    سینمای ما- نيما حسني‌نسب:  كارگردان‌ها آدم‌هاي خوش‌شانسي هستند، چون مي‌توانند محصول خلاقيت و هنر و انرژي يك جمع را به نام خودشان ثبت كنند. يكي از بزرگ‌ترين شانس‌هاي اين جمع خوش‌اقبال حضور يك تدوين‌گر خوب و قابل و باهوش و حرفه‌اي و خلاق سرِ فيلم‌شان است؛ اتفاقي كه الان بيش‌تر از يك دهه است دارد براي آن‌هايي كه با هايده صفي‌ياري كار مي‌كنند مي‌افتد...
     
    سینمای ما- مسعود اطیابی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، چند روز پیش در گفت و گویی خبر از ممنوعیت فعالیت لیلا اوتادی داد.اطیابی در این باره توضیح داد که تصمیم داشته برای نقش اول سریال «سهمی برای دوست» از لیلا اوتادی استفاده کند اما: «متاسفانه به علت اینکه ایشان ممنوع التصویر هستند این...
     
    سینمای ما- نيما حسني‌نسب: مي‌گويند كسي را كه خوابيده مي‌شود بيدار كرد، ولي كسي كه خودش را به خواب زد محال است بيدار شود! حالا حكايت موسسه پويافيلم و جنابان حسين فرحبخش و عبدالله عليخاني است؛ دوتا تهيه‌كنندة مهم و موثر و ارزشمند (بله، ارزشمند!) سينماي ايران كه كاش دست از لجاجت برمي‌داشتند و باورشان مي‌شد روش‌هاي كهنه و عقب‌ماندة ادارة موسسة سينمايي ديگر جواب نمي‌دهد...
     
    سینمای ما- ... همه چيز در حال حاضر بسته به اعلام رسمي رأي ديوان عدالت اداري است. جايي كه بايد مانند اسمش عدالت را جاري و از بي‌عدالتي جلوگيري كند. در روز‌هاي آينده مشخص خواهد شد كه رأي چيست و عدالت تا چه ميزان جاري شده است....
     
    سینمای ما- سيد عليرضا سجادپور در جديدترين گفت‌وگويش با خبرنگاران به سوالاتي درباره مسائل مختلف مربوط به سينماي ايران پاسخ گفت و در بخشي از سخنانش درباره اقدام حوزه هنري و شهرداري پيرامون اكران نكردن برخي از فيلم‌هاي سينمايي پاسخ داد: «آنها بايد صنوف را قانع كنند كه اين‌ كار آنها از سر باندبازي، رفاقت و سياسي‌گرايي نيست چون...
     
    سینمای ما- وكيل مجموعه عوامل اجرايي برنامه جنگ شادي با حضور «خاله شادونه» در شهرستان خرمدره با ارسال نمابري به ارائه توضيح پيرامون حادثه رخ داده در اين شهرستان پرداخت. متن نمابر ارسالي از سوي داود كرمي به شرح زير است:...
     
    سینمای ما- ... این بازيگر سينما و تلويزيون اخيراً مديريت مؤسسه‌‌اي را به عهده گرفته كه وظيفه‌اش ارائه خدمات مربوط به برگزاري مجالس عروسي است. تبليغات اين مؤسسه اخيراً در دفترچه‌هاي تبليغاتي كه در شمال شهر تهران توزيع مي‌شود، منتشر شده و در متن تبليغ به اين مسئله اشاره شده كه او مديريت...
    toptitle
                از سال 1384
    TopFilm
    کارگردان : ایرج قادری
    (13 رأي)
    کارگردان : پدرام علیزاده
    (12 رأي)
    کارگردان : كاظم راست‌گفتار
    (23 رأي)
    کارگردان : پرويز شيخ‌طادي
    (52 رأي)
    کارگردان : داریوش فرهنگ
    (17 رأي)
    کارگردان : داریوش مهرجویی
    (124 رأي)
    VIDEO BANNER

    bank
    جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
    بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

    یادداشتی دیگر از کاربران سایت درباره «بزنگاه»؛
    چکه آب
    چکه آب


    سینمای ما - محمد طالبی: میخواهم از "بزنگاه" بنویسم اما نه مثل آنچه که تا به حال در موردش نوشته و گفته شده است.
    فکر میکنم برای نوشتن از "بزنگاه" اول باید از خود عطاران شروع کرد.
    عطاران را یک طنز پرداز ِ جامعه شناس میدانم.
    شخصیت های او درچند فیلم سینمایی که در این سالها بازی کرده ( به طور مشخص نقشش در "هوو" و "توفیق اجباری") نقش هایی هست که هر کدام از ما در آشکارا و نهان آرزو میکنیم که ایکاش در زندگی واقعی بتوانیم این طور برخورد کنیم و این طور همه چیز را راحت بگیریم و بخندیم....
    بر خلاف آنچه میگویند فکر میکنم "بزنگاه" قوی ترین کار ِ عطاران در مقام یک هنرمند (چه بازیگر ، چه کارگردان) است. قوی ترین به این معنی که او هر چه تجربه در این سالها کسب کرده و آموخته بکار برده و یک کار شُسته و رفته و تمام عیار تحویل داده ؛آنقدر که رئیس سازمان با همه فشارها ، ایستاده و دستور به ادامه پخش آن میدهد.
    عطاران در بزنگاه به شوخی های دلخواهش رسیده و هر کجا که کوچک ترین فضایی داشته ، دست به اجرای آن زده است. مثلا به یاد بیاورید صحنه ای که تصمیم به ترک میگیرد و در یکی دو ثانیه جوری لحنش عوض میشود و حرف میزند که انگار یک هفته هست دیگر نمیکشد ؟!
    اگر سریال ها ی عطاران را مرور کنیم میبینیم که او سریال به سریال به جامعه نزدیک تر شد و فضاهای عمومی جامعه را بیشتر و بیشتر در سریال هایش نشان داده . تا جائیکه امروز در "بزنگاه" به یک نانوایی وارد شده ، جایی که هر آدمی از هر قشر بالاخره سراغ آن میرود و همچنین فضاهای دیگری چون مراسم ختم در مسجد و خانه و الخ
    اشاره ام به این منظور است که میخواهم بگویم او آرام و پیوسته سراغ جامعه آمد و امروز به خوبی جامعه را میشناسد از طراحی لباس خودش (شلوار کردی و زیر پیراهن ) و دیگر بازیگران در خانه میتوان فهمید که چقدر او به واقع سازی اعتقاد و علاقه دارد ..
    در چنین شرایطی کسانی که به او و سریالش انتقاد میکنند ، میگویند که او جامعه را نمیشناسد و به ارزش ها توهین میکند ، و باعث سست شدن بنیان خانواده میشود و از این حرف های ِ مدیران دولتی ِ همیشه نگران جامعه !!
    فکر میکنم بیشتر انتقادها به این دلیل است که آقایان، نگران تصویر ِ جامعه ایران هستند ؛ همان تصویری که دوست ندارند هیچ گاه سیاه باشد حتی اگر باشد..! نگرانند که این چرا اینقدر به درون خانه ها وارد شده و چقدر کامل و دقیق مناسبات یک خانواده متوسط ایرانی را میداند و میشناسد .

    در سریال همه چیز سر جای خودش قرار دارد ، یعنی بازیگران به بهترین شکل ممکن انتخاب شده اند ( نمونه آن مرجانه گلچین در نقش "بهجت" و بازیگر نقش فریده) و دیالوگ های هر کدام مناسب نقش نوشته شده و به هر شخصیت به اندازه پرداخته شده ، که این باعث میشود سطح سریال از آنچه که در دیگر شبکه ها پخش میشود فراتر رود .
    به موقع بودن و سرجای خود بودن تا آنجا هست که با کمی دقت میبینیم که اسم شخصیت ها بی دلیل نیست .
    آدمی که معتاد هست و زنش ترکش کرده و یک بچه دارد و برای گذران عمرش آه در بساط ندارد اسمش "نادر" هست چون نمونه اش را الحمدلله اصلا در جامعه نمی بینیم.
    آدمی که چلوکبابی دارد ، دستش به دهنش میرسد ، از همه تقاضای کارت بنزین میکند و هر جا که شد پول هم از دیگران میگیرد ، اسمش " توفیق" هست چون چنین آدمهایی در جامعه امروز موفق هستند.
    و صابر و بهجت و حتی کمال که هر کدام دلیل خوشان را دارند.
    پرداخت صحنه ها آنقدر دقیق و فکر شده است که شاید اگر کمی حواسمان پرت شود و لایه رویی را ببینیم یکی از شوخی ها و نقد های اجتماعی دلچسب و به جای فیلم را از دست بدهیم . نمونه هایش:
    1- سکانس بیمارستان که بسیار شلوغ می‌نماید و ما حواسمان به کامران (علی صادقی ) هست اما یکهو رئیس بیمارستان (با آن گریم ِ گویا) از اتاق عمل خارج میشود که کامران را تا صندوق راهنمایی کند ( هل بدهد ) ...
    2- یا صحنه پهن شدن سفره غذا در مراسم هفتم که زاویه دوربین کاملا مسیر نگاه مردم شرکت کننده در مراسم را نشان میدهد و اشاره به گرسنگی ِ جماعت حتی در مورد نزدیکان ِ مرحوم مثل غذا خوردن بهجت جلوی عکس ِ آقا جون
    3- وقتی خرافات نسل قدیم را نشان میدهد که چه داستانها از گفته های فرد فوت شده میسازند
    4- وقتی تنها کسی را که مستقیم و بدون اشاره به ما معتاد نشان میدهد – به جز خودش- آن پسرک ِ چاق ِ مظلوم هست که خواستگار ِ فریده هست و از قضا دکتر هم هست ...!
    5- وقتی گفتگو بین زنها در مراسم عزاداری را میشناسد و نشانمان میدهد ( در مورد آرایش ِ یکی از فامیل ها ) و حتی حرف های درون مراسم را از زبان درسا میگوید ( حلوایشان سوخته و الخ )
    6- وقتی آنها در بی پولی تمام هستند و آه ندارند که با ناله سودا کنند و با قرض گرفتن از دیگرا مراسم شب هفت میگیرند و به مردم ( و شاید به خودشان) غذای میدهند ...
    7- وقتی در سکانس بیمارستان یک پوستر در بسیاری نماها دیده میشود با این تیتر درشت : تلخی ِ قند
    8- وقتی حاضر میشوند حرف مردم را به جان بخرند اما خواستگار ِ فریده را رد نکنند که برود
    9- صحنه های مربوط به کلانتری و اشاره به این جمله : "همیشه باید زور بالای سرتون باشه "
    10 – و حتی صحنه های که "نادر" ِعصبانی و مشوش "درسا" ، تنها امید زندگی و بودنش را به باد کتک میگیرد ...

    عطاران تنها کسی هست که میتواند با مدیری رقابت کند . عرصه طنز ِ تصویری ِ امروز ما شدیدا به این دو و خلاقیت و کارهایشان وابسته هست.
    دیگرانی به جز این دو که دست به سریال سازی طنز زده اند معمولا شکست خورده اند ( شما مثال نقض دارید ؟)
    در مقایسه این دو دو نکته مهم وجود دارد مدیری سریالهایش در یک فضای خاص و مشخص اتفاق می افتد . فضا ها ، رفتارها ، و اصلن لباس ها همه چیز در حد بالا قرار دارند و لوکس هستند عطاران اما پیوسته به دنبال این بوده که سریالهایش در یک فضای واقعی اتفاق بیافتد ( انگار که در دو کوچه پائین تر از محل زندگی ِ هر کدام از ما)
    مدیری همیشه بهترین نقش و لوکس ترین نقش از سریالهایش را برای خودش کنار میگذارد طوری که در سریال همیشه به او بیشترین توجه و احترام بشود و اتفاقا بهترین بازی را هم معمولا خودش انجام میدهد و به خوبی از پس نقش بر می آید،
    اما عطاران معمولا کثیف ترین نقش ها و رده پائین ترین ها را انتخاب میکند و بازی ِ خوب آنها را به دوست داشتنی ترین نقش ِ سریال تبدیل میکند .
    مدیری همیشه یک تیم بازیگری شناخته شده از طرف مردم را انتخاب میکند و حتی همیشه یک آس برای رو کردن و شاید نجات سریالش کنار میگذارد و در این زمینه کمتر ریسک میکند و با این کار تماشاچی بالقوه جذب میکند ، اما عطاران گروهش یکی نیست و گاهی آدم ها و بازیگرهایش اولین بازی هایشان هست که انجام میدهند ( فریده و فرزانه و درسا را جایی قبلن دیده بودید ؟) که این به گمانم کمی از شیطنت او و برای به رخ کشیدن تبحرش باشد که با یک کست ِ نه چندان شناخته شده بهترین کار را ارائه میدهد ...

    عطاران فوق العاده است چون به بهترین شکل ممکن مردم را به مردم نشان میدهد .
    ریا کاری – دهن بینی – دودوزه بازی – حسادت – دعوا بر سر پول – دغدغه های واهی – روابط بی اساس و حتی هوس ها ...
    عطاران فلسفه زندگی اش را از همان آغاز به ما نشان میدهد ... وقتی تیتراژ ِ سیاد سفید سریال شروع میشود و از آرامش یک حوض قدیمی تا سر و صدای زندگی امروز پیش میرود و در تمام این مدت صدای اطرافمان را پر رنگ به گوشمان میرساند و از ما میخواهد به احترام یکی از رفقایش ( چقدر عالی – از این بکر تر هم می‌شد ) برای شنیدن صدای پای روزگار ( شاید مدرنیته ) که خواهی نخواهی می گذرد ، صدای تلویزیون را بلند کنیم و بشنویم صدای ِ عبور ِ لحظه های عمر را...


    منبع خبر : سینمای ما
    سه شنبه,2 مهر 1387 - 4:58:10

    اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
    آرشيو

    نظرات

    حسام
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:14
    2
    موافقم مخالفم
     

    ای ول یه نقد عالی..................

    دیگه واقعا برای من فرقی نداره کی چی میگه ؟؟؟

    همین که نقد به این زیبایی خوندم و نقدهای سایت سینمای ما در حمایت این فیلم بود و در نظر سنجی ریتبه اول را ب دست آورد و این سروصداها و حاشیه ها و جنجالهای بی مورد همه از موفقیت سریال عطاران حکایت دارد...

    ای ول بزنگاه که بعد خانه به دوش بهترین کار عطاران هست...

    دست مریزا...

    در ضمن فکر کنم از الان ده ها نفر بیاند نقد بنویسند که شاید ورد تایید سینمای ما قرار بگیرد...

    ولی کلا این نقد در عین سادگی یکی از نقدهای تمیز و قشنگی بد که این وقته شنیدم...

    آقای طاالبی ای ول...

    حسن
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:17
    -3
    موافقم مخالفم
     

    ای وللللللللللللللل

    ما که میدونیم و میدونستیم بزنگاه معرکست....

    حالا شما هی نقد مثبت بنویسید.

    واقعا همین چند شب که این سریال بزنگاه نمیده آدم دلش تنگ شده و مجبوره با این سریالهای مدرسه ای که فقط آموزش اخلاق و دین شده سر بکنه...

    بزنگاه کجایی که حوصلون سر رفت..

    عطاران و لولایی کارشون درسته...

    تیم همیشه موفق عطاران و لولایی

    شایان
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:47
    -2
    موافقم مخالفم
     

    بیشتر اعتراض ها از این بابت است که مردم دوست ندارند عادت های زشتشان به رخشان کشیده شدو وگرنه باید اعتراف کرد سریال بسیار بسیار قوی است و بهترین بازیهای ممکن را دارد.

    حمید رضا موحد
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:50
    0
    موافقم مخالفم
     

    از مسوولین سایت تقاضا می کنم بیشتر از این دست یادداشت های منطقی و تحلیلی در سایت قرار دهند. انتقادات به این سریال چیزی به جز تخطئه نبوده و نیست

    بزنگاه یکی از بهترین طنزهای ایران و قویتیرین کار عطاران

    موفق باشید

    مانا
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:52
    -1
    موافقم مخالفم
     

    ما که می دونیم عطاران عااااااااااالیه

    آفرین آقای طالبی بهتر از این نمیشد

    مخالفان بهتره دیگه ساکت بشند.

    بهترین کمدی رئال در تاریخ تلویزیون بزنگاه

    sanaz
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 5:57
    -1
    موافقم مخالفم
     

    سريال بزنگاه سريال خوبيه و شايد موفق ترين كار عطاران تا به امروز كه انتخاب بازيگران خوب انجام شده،طراحي صحنه ها خوب و واقعيست و آدم ها مصنوعي نيستند و واقعا سرجاي خودشونن و بيننده را جذب مي كنه و حالا اينكه يك سري اين وسط نه نقد درست بلكه نقدهاي بيجا ميكنن(مثل اينكه مثلا توهين به مراسم عزاداري داره يا الفاظ زشت) مربوط ميشه به نظرات متفاوت انسان ها و گاهي اوقات هم جبهه گيري دربرابر كارهاي كمي جديدتر و جسورانه تر....

    البته بازهم تو اين نوشته مديري و عطاران باهم مقايسه شدن كه كار درستي نيست و هركدام درجاي خود موفقند و محبوب پس اين كار چه معني داره؟؟؟؟

    مینا
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 8:50
    12
    موافقم مخالفم
     

    بازم شروع شد.

    دیگه شورشو در آوردین

    پرستو
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 9:27
    0
    موافقم مخالفم
     

    سلام

    به شدت باهات موافقم

    زنده باد عطاراننننننننننننننننننننننننننننن

    maryam
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 9:34
    -1
    موافقم مخالفم
     

    یعنی چی مجاز به اجرای عملیات نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مجبورم دو باره بنویسم.

    نقد خوبی بود ولی فکر نمی کنم که مدیری عمداً و از روی خودخواهی نقش های خوب رو برای خودش برداشته باشد کما اینکه همه نقش ها می توانند خوب باشند اگر که بازیگر به خوبی از پسش بر بیاید.

    مدیری و عطاران دارای سبک های کاملاً متفاوت هستند و البته هر کدام در کار خود موفق.

    مدیدی در جایزه بزرگ به سراغ یک خانواده متوسط رفته بود ولی ظاهراً کار چندان موفقی نبوده البته من اون کار رو هم دوست داشتم.

    عطاران هر چقدر هم که بازیگران جدیدی را رو کند ولی این علی صادقی رو به زور جا میدهد.

    و اینکه آیا بازی با انگشتان دست همیشه باید معنی و مفهوم خاصی را بدهد؟

    مریم
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 11:47
    0
    موافقم مخالفم
     

    این بهترین یادداشتی که درباره ی بزنگاه نوشته شده

    خسته نباشی اقای طالبی و ممنون

    Iman
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 12:8
    2
    موافقم مخالفم
     

    این سریال از حریم طنز خارج شده و شعور مخاطب را نادیده گرفته است

    سهیلا
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 12:40
    9
    موافقم مخالفم
     

    با تشکر از آقای طالبی با نوشتن این مطلب دید من را به سریال بزنگاه آقای عطاران عوض کردند. خیلی ظریفانه مثل همیشه که من یکی از طرفداران نقدهای ایشان هستم. فقط من احساس میکنم خیلی زدن های بی موقع دارد و این بد اموزی دارد. در ضمن از اینکه آقای عطاران اینقدر به مردم نزدیک هستند جای هیچ گونه شک و تردیدی نیست موفق باشید

    علی
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 14:1
    1
    موافقم مخالفم
     

    هر چه قدر کارگردان هایی مثل رضا عطاران . مهران مدیری . پریسا بخت اور . مرضیه برومند . رامبد جوان . مهران غفوریان . جواد رضویان سریال های بهتری بسازند بیشتر سرگردم میشیم.

    توی سریال بزنگاه بازیگرانی همچون " مرجانه گلچین . غلامرضا نیکخواه و بازیگر خردسال نیکی نصیریان " بهترین بازیهای خود را توی این چند ساله اجرا کرده اند.

    البته یک انتقاد تکراری هم باید به مدیران صدا و سیما کنیم . چرا همیشه به کارگردانهای سریالهای ویژه ماه رمضان وقت کافی داده نمیشه ؟

    علی
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 15:1
    2
    موافقم مخالفم
     

    خبرگزاری فارس چند دقیقه پیش اعلام کرد که شورای صنفی با درخواست تهیه کننده دعوت مخالفت کرده و این فیلم از فردا اکران میشه.

    محمد پیرهادی تهیه کننده فیلم دعوت از شورای صنفی درخواست کرده بود که فیلم یک هفته دیرتر اکران بشه اما چند دقیقه پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که شورای صنفی نمایش با درخواست محمد پیرهادی مخالفت کرده و فیلم دعوت از فردا چهارشنبه 3 مهر اکران میشه


    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 15:55
    0
    موافقم مخالفم
     

    eyvallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    kamelan movafegham!


    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 16:42
    5
    موافقم مخالفم
     

    به سايت تلويزيون ما خوش آمديد


    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 19:54
    1
    موافقم مخالفم
     

    عطاران هیجوقت به پای مدیری نمیرسه

    با این کار هم گندشو دراورده

    متاسفم

    فرزاد حسنی
    سه‌شنبه 2 مهر 1387 - 20:35
    -1
    موافقم مخالفم
     

    با توجه به اینکه در این متن تاکید روی نوشتار و متن سریال های طنز هست و از اونجاییکه پیش از این با هر دو گروه نویسندگان سریال های مدیری (پیمان قاسم خانی و گروهش ) و سریال هیا عطاران (سروش صحت )آشنایی داشته و کمی تا قسمتی هم با اونها همکاری کرده ام لازم می دانم ابتدا در خصوص دو نوع سبک کاری متفاوت این دو گروه نویسندگان توضیح بدم :اصولا گروه کاری پیمان قاسم خانی روی متن تاکید دارند و سعی می کنند طنز برامده در سریال از دل متن تبلور پیدا کند که این موضوع دقیقا با سلیقه مهران خان مدیری همخوانی دارد و اجرای تیپ ها و یا تکرار برخی از حرکات در بازی بازیگران از ابتدا برای ایشان نوشته می شود و یا در طول سریال توسط نویسنده ایجاد می شود مثل حرف زدن خان مظفر در سریال باغ مظفر یا سرفه کردن های مکرر فرهاد برره در شب های برره یا تکرار عبارت گوشه نداشتن اسکناس ها ..

    اما در کارهایی که عطاران کارگردانی می کنه ما بیشتر با طنز موقعیت سر و کار داریم .طنز موقعیت نوعی از طنز هست که مثال نزدیکش می تونه سریال سه در چهار باشه که توسط دوست هم سلیقه رضا عطاارن یعنی مجید صالحی زمستان سال گذشته ساخته شد . در طنز موقعیت این بداهه کاری های بازیگرا هست که موقعیت طنز را بوجود می آورد و اصولا تماشاگر بیشتر از آنکه به دیالوگ بازیگر بخنند(برخلاف کارهای مدیری)بیشتر به موقعیتی که بازیگر بوجود اورده یا با آن مواجه شده می خندد .برا مثال در صحنه هایی از بزنگاه که صابر و نادر به آژانس املاک شجاعی مراجعه می کنند ما بیش از چهار بار شاهد ورود و خروج شاگرد چاق آژانس به آبدارخانه هستیم که هر بار با دشواری و به سختی صحنه مضحکی را ایجاد می کند و جالب اینکه در هر تکرار این صحنه (که البته متفاوت از قبل است )باعث خنده تماشاگر می شود .

    از این توضیح که بگذریم باید به چند نکته مهم در بزنگاه اشاره کرد :اول تیتراژعجیب و جالب آن که با تقدیم به حسن حامد شروع می شود (حامد دوست و استاد رضا عطاران در مشهد بود ) که با جمله لطفا صدای تلوزون را بلند کنید مواجه می شویم و یک ظهر گرم تابسنتانی را در محله قدیمی از تهران شاهد هستیم که به تدریج از این سکوت فاصله می گیریم و می بینیم که در عین این سکوت در این گوشه شهر در بخشهای دیگر چه هیاهو و سر و صدایی برپاست .نکته اصلی سریال هم همینجاست که می خواهد بگوید در عین آرامش ظاهری در فضای خانوادگی جامعه امروز ایرانی چه مشکلات و ناهنجاری های زیادی گریبان خانواده امروز ایرانی را در زندگی شهری تهدید می کند . هر کدا از خانواد ها در این سریال به نوعی نماینده بخشی از جامعه اکثریت ما هستند (عطاران گویا به عمد به جامعه روشنفکر و متوسط به بالا در این سریال نپرداخته است ) مشکلات و معضلات نادر و ریشه گرفتاری او در دام اعتیاد نیز در لایه های پنهان شخصیت او و در دیالوگ ها و رفتار مضحک او به خوبی تبلور پیدا می کند . انجا که ترک همسر و نگهداری از فرزند (نوع تربیت درسا کودک نادر نیز نمادی از رفتار معمول کودکان امروزی است که متاسفانه ترکیبی از پررویی و جسارت و بی ادبی است و کمتر با شیرینی کودکانه بچه های دو نسل پیش قرابت دارد) و پرداخت مهریه (که نادر در دیالوگ هایش چند بار تاکید می کند دو سکه در ماه )و بیکاری و طرد از طرف خانواده و بخصوص پدر او همه از جمله عواملی است که منجر به خونسردی بیش از حد نادر در شنیدن خبر مرگ پدر و نیز رفتار او در مراسم ترحیم و خاک سپاری است ...


    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 0:0
    4
    موافقم مخالفم
     

    واقعا این نقد نوشته شده در باره کار مز خرف و سخیف بز نگاه است سایت شما واقعا با این تعریفی که از این کار می کند دارد ابروی خودش را می برد وگرنه شعور تماشاگر بالاتر از این است که گول این به به و چه چه هایی که شما راه انداختین را بخورد

    hamed
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 0:47
    1
    موافقم مخالفم
     

    عالي بود...

    منتقد همیشگی سینمای ما
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 1:53
    -9
    موافقم مخالفم
     

    بسیار سپاسگزارم. یکی از بهترین نقد های سایت سینمای ما را نوشته اید.

    ضمن اینکه ممنونم از رضا عطاران به خاطر اینکه مرام و معرفت فراموش شدهء روزگار و رفاقت را به یادمان آورد: به احترام و «به یاد حسن حامد»

    رضا عطاران
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 1:55
    0
    موافقم مخالفم
     

    متاسفانه نویسنده مغرضانه در مورد عطاران نوشته است

    بهرام
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 3:41
    12
    موافقم مخالفم
     

    محمد طالبی عزیز حیرت آور است!! یکی از ضعیف ترین طنزهای تصویری که به تعبیر جنابعالی روران شناسی داره رسیده چسبیده به یقهٌ جامعه!! شلواره کردی ! نانوایی!! کار بازیگری ربطی به شیک . کثیف بودن نقش ندارد ... منم موافقم که رئیس سازمان با همه فشارها ، ایستاده و دستور به ادامه پخش آن میدهد کار حوبی کرده اما نازنین شما خودتان متوجه شدید که خیلی پر پر زدید و آخر خوانده مادر مرده ای مثا ل بنده نفهمید که این آگهی تبایغاتی بود یا در باره کسی که یقه جامعه را با طنز ِ جامعه شناسی گرقته چه جوریه؟!

    زهره
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 9:58
    0
    موافقم مخالفم
     

    رضا عطاران نصف محبوبین مهران مدیری را هم نداره

    اینو از قلم انداختی کوچولو


    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 10:2
    -9
    موافقم مخالفم
     

    ریا کاری – دهن بینی – دودوزه بازی – حسادت – دعوا بر سر پول – دغدغه های واهی – روابط بی اساس و حتی هوس ها ...

    همشون در شبهای برره بود مثل اینکه خواب بودی!

    آرش
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 10:46
    -3
    موافقم مخالفم
     

    واقعا ممنون.

    منم اگه مي خواستم چيزي بنويسم همين ها رو مينوشتم!

    shahin
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 11:26
    9
    موافقم مخالفم
     

    من نمی فهمم چرا همیشه برای تایید کسی در کار طنز باید با مدیری مقایسه شود بابا چکار به مدیری دارید اصلا ارتباطی مدیری با این سریال دارد یا اظهار نظری کرده چرا وقتی زور می زنید تا عطاران را توجیه کنید حتما باید مدیری مطرح شود چرا با دیگران کاری ندارید ایا این خود تایید بر برتر بودن مدیری نیست ؟ حالا معلوم میشود حتی طرفداران عطاران هم قبول دارند که در ایران مدیری حرف اول را میزند مقایسه مدیری با بقیه طنزسازان واقعا مسخره است چون اصلا سبک کار با دیگران کاملا فرق دارد این تکذیب دیگران نیست بلکه یک مقایسه غلط است اصلا چرا مقایسه این دو تا کارشان اصلا در یک روال نیست جز اینکه با این کار می خواهید ارزش کار عطاران را بالا ببرید فکر میکنید مردم متوجه نمی شوند؟

    علی
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 12:5
    5
    موافقم مخالفم
     

    من هم رضا عطاران رو دوست دارم هم مهران مدیری.

    اما نمیدونم چرا بعضی از دوستان طرفدار مهران مدیری که اینجا نظر میدهند فقط قصد دارند به بقیه توهین کنند.

    parisa-s
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 12:14
    3
    موافقم مخالفم
     

    naghde besiyar khobi bood ,mamnonam

    رضا
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 14:40
    -3
    موافقم مخالفم
     

    مدیری یه زمانی خوب بود ولی الان افتضاح شده.بهتره دیگه کارگردانی رو ول کنه... . تا امثال عطاران هست نیازی به مدیری ها نیست

    طرفدار عطاران
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 16:22
    7
    موافقم مخالفم
     

    اونایی که بدون اسم کامنت گذاشتن و چرند گفتن جرات داشته باشن و بیان بگن که کم اوردن!!!

    درود بر شما آقای طالبی!

    بزنگاه بهترین طنز امســـــال در کنار مرد هزار چهره

    درود بر عطاران

    درود بر مدیری


    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 17:47
    -1
    موافقم مخالفم
     

    بازم مقايسه ي مديري و عطاران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.cinemaema.com/NewsArticle5096.html

    سعید
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 19:56
    -1
    موافقم مخالفم
     

    من که وقتی این سریال رو می بینم می خندم و برام هم فرقی نمی کنه بقیه چی می گن.فقط صحنه ای که نادر توی دستشویی گیر کرده بود و نشون می دادند که نشسته یک کمی چندش آور بود.

    gholam zigol
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 20:4
    -8
    موافقم مخالفم
     

    چه ربطی بین عطاران و مدیریه اصلا ... ملت ...خل شدن

    رضا
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 21:14
    0
    موافقم مخالفم
     

    مدیری خیلی کارگردان خوبیه من واقعا هم بازیشو هم کاگردانیشو فوق العاده دوست دارم اما با این مرد هزار چهره اش گند زد تو هرچی سریاله . همه ش دیالوگای تکراری . آدم حوصله ش سر میرفت. بزنگاه هم بد نیست ... بعضی قسمت هاش قشنگه ولی من فیلمای عطارانم دوست دارم . با این حال اگه صدا و سیما چند تا سریال طنز درست حسابی پخش کرده باشه شب های برره و خانه به دوش و سه در چهارو بزنگاهه . بقیه ی سریال ها ی طنز واقعا فاحشه !!!!!!!!!!!!

    ممنون نقد خیلی خوبی بود .

    احسان رضائی
    چهارشنبه 3 مهر 1387 - 21:28
    2
    موافقم مخالفم
     

    کار عطاران عالیه کار مهران مدیری هم خوبه ولی یک نوع تفرعن توی کار مدیری هست

    مدیری خیلی دوست داره برای طبقه روشنفکر کا کنه و بدش هم نمیاد اونا رو له کنه تا خودش ...

    توی مرد هزار چهره بخش مربوط به هنرمندا دلیل خوبیست.

    ولی عطاران خیلی رئال کار می کنه. دقت کردید به شباهتهای کارگردانی سریال( روزگار قریب )کار کیانوش عیاری و( بزنگاه)

    اتفاقا هر دو سریال مورد استقبال قرار گرفتن .

    توی موسیقی سریال بزنگاه سعی شده از تم هایی از موسیقی معروف ای ایران استفاده بشه این دفعه گوش کنیید( تیتراژاول)

    پیمان
    پنجشنبه 4 مهر 1387 - 1:26
    -2
    موافقم مخالفم
     

    اون آدمای ترسو و حسودی که دارند آتیش میگیرند از سریال بزنگاه و بدون نام کامنت میدند جرات داشته باشند اسمشون را بنویسند به جای مدیری مدیری کردن...

    اما یه تاسف باید بخورم که امشب سریال عطاران معلوم بود از بالا و پاییینش را به قول امیر قادری قیچی و سانسور کردند... از فیزیوتراپی تا چمدون عمو...

    اما باز هم سریال با وجود حذفهای تابلو زیبا بود...

    بزنگاه فوق العادست و عطاران نبغه...

    فرق عطاران با مدیری و کارگردانهای طنز دیگه این هست که اون نویسنده بزرگی هست و شاهکارهایی چون زیر آسمان شهر1 و 2 و خانه به دوش و فکر کنم حتی متهم گریخت با کمک سروش صحت کار رضا عطاران نابغه بوده هست...

    درود بر بازیگر و نویسنده و کارگردان بزرگ طنز تاریخ تلویزیون ایران رضا عطاران

    گیسو
    پنجشنبه 4 مهر 1387 - 2:3
    1
    موافقم مخالفم
     

    عالی بود

    همونطور که مردهزار چهره خوب بود

    اینها هیچ ربطی به هم ندارن

    محسن
    پنجشنبه 4 مهر 1387 - 5:26
    1
    موافقم مخالفم
     

    نقد جالبی بود بر سریالی جالب تر

    اما نکته عجیبی توی کامنتای دوستان هست. من نمیدونم چرا اینقدر بعضی ها دنبال مقایسه بین عطاران و مدیری هستند یا اصلا بعضی از این حرفها چه ربطی به این نقد داشت؟ دوستان لطفا یک بار دیگر متن را بخوانید

    سید امیر حسین احمدی
    شنبه 6 مهر 1387 - 12:46
    -4
    موافقم مخالفم
     

    هر موقعی استاد مدیری در کاری موفق میشوند هیچگاه ندیدم که طرفدارانشان نقدی بر کارهای عطاران بنویسند و با مقایسه ای سطحی به هدف خود برسند هیچگاه ندیدم برای بالا بردن مدیری عزیز دیگران را سرکوب کنند و به جای نوشتن نقد بر اثر خالق ان خصومت شخصی شان را بر کاغذ روانه کنند.هیچگاه ندیدم و نخواهم دید ولی امروز در کمال نا با وری در سایتی معتبر دیدم که چگونه هواداران عطاران عزیز برای بالا بردنش چه کارها که نکردند چشم ها را بستند و بی شرمانه و بی رحمانه حرف دلشان را زدند. امروز دیدم و تاسف خوردم نه به حال هوادارانش بلکه برای عطاران. دلم برایش سوخت که چرا چنین هوادارانی باید داشته باشد!

    نیما
    شنبه 6 مهر 1387 - 12:59
    0
    موافقم مخالفم
     

    اگه شما به جای مقایسه کردن عطاران و مدیری فقط در مورد بزنگاه نقد مینوشتید ( حالا چه بد چه خوب!) هیچوقت طرفداران مدیری اینجا نمیومدند. بیخودی گیر دادین به مدیری اونوقت میگین چرا طرفداران مدیری اینجا کامنت میزارن؟! شما خودتون اتیش این ماجرا را روشن کردید اونوقت تازه طلبکارین؟

    یاسر
    شنبه 6 مهر 1387 - 13:12
    4
    موافقم مخالفم
     

    اقا ÷یمان مثلا اگه اون کسایی که بدون اسم نظر میذارن حالا بیان اسمشون رو بگن شما چه غلطی میتونی بکنی که گفتی از ترسشون اسمشون رو نمیذارن؟ برو غازتو بچرون! حالا دیگه هر گندی که عطاران تو برنامش میزنه رو میزارن بابت سانسور! خوبه والا..

    یاسر
    شنبه 6 مهر 1387 - 13:18
    -4
    موافقم مخالفم
     

    در ضمن جوجه متهم گریخت نویسندش سعید اقا خانی بود نه سروش صحت! حافظت رو بزار در کوزه ابش رو بخور.

    سمانه
    شنبه 6 مهر 1387 - 13:36
    2
    موافقم مخالفم
     

    حالا برای چی اینقدر طرفدارای عطاران بال بال میزنن برای اینکه بگن بزنگاه عالیه! خوب اگه خوبه اینقدر بال بال زدن نداره! ارزو به دل موندیم یه نقد از بزنگاه بخونیم که توش واقعا نقد باشه نه مقایسه های بی اساس . انگار بدون نام مدیری نمیشه راجع به سریال طنزی نظرداد . مدیری چقدر مهم بود و ما نمیدونستیم!

    پیمان
    يکشنبه 7 مهر 1387 - 5:6
    0
    موافقم مخالفم
     

    اول از همه از سیات سینمای ما خواش میکنم که نظرم را تایید کند که بی ادبی و حرفهای توهین آمیز یه مشت بی ادبان در اینجا تایید شده هست!!!

    اول اینکه یاسر جون که فکر کنم جوجه واقعی تو هستی دقیقا حرفهای خودت را بهت میزنم و یادآوری میکنم که سایت سینمای ما بتواند همونطور که مال تو را تایید کرد مال من را هم تاید کند...

    حداقل حسن کامنتم این بود جوجه هاییی مثل شما که میترسیدند و بدون نام کامنت میدادند حالا بسوزند و اسمشون را رو کنند.و از سوراخ بیاند بیرون و چهره های واقعیشون را خودشون نشون بدند..

    جوجه ببخشید یاسر عطاران هیچوقت گند نمیزنه و فیلمش هم صد برابر از تمام طنزهای ایران بهتر هست که اگه خوندن بلد باشی من نوشتم با اینکه سانسور تابلو داشت ولی چه زبیبا بود اگر چه من شک دارم تو خوندن کاملا بلد باشی چون نوشتن و غلطهای املاییت معلومه کجای کاری پس تو برو غاز بچرون بچه...

    در ضمن سمانه خانم شما و طرفدارای مدیری دارید بال بال میزنید و هر جا که نقد عالی ااز طنز زیبای بزنگاه در این سایت میبینید شروع به بال زدن و بالا پایین پریدن اینکه این طنز نیست و این حرفهای مضحک!!!

    اگه مدیری طنز میسازه شعور هوادارای عطاران هست که اصلا صحبتی نمیکنند اما تا طنز عطاران میاد واقعا آتیش میگیرید و به جایگاه رفیع او در این چند سال و محبوبیت او حسادت میکنید و به طنزهای ریال و اجتماعی و واقعی او...

    بله عزیزان طرفداران عطاران البته یک سریشون که من هم باهاشون مخالفم متاسفانه مدیری را در حد عطاران نمیدانند و به خاطر همین طنزی از مدیری میاد همچون سایر طنزهای کارگردانهای دیگر چیزی نمیگویند اما شماها تا عطاران یک چیز بسازد میخواهید از آب گل آلوم ماهی بگیرید...محبوبیت و رتبه اول با اختلاف بسیار بزنگاه هم در این سایت همه چیز را مشخص کرد

    از سایت سینمای ما و نقدهای عالیش هم بسیار بسیار ممنون...

    فرهاد
    يکشنبه 7 مهر 1387 - 17:11
    0
    موافقم مخالفم
     

    فکر میکنم عطاران وقتی بچه بوده بد جوری توی فقر غلت میخورده که اینجوری به کلش زده. اخه گفتیم خانه به دوش قشنگه دیگه نگفتیم همه برنامه هاتو تو همین مایه ها بساز این ادم از خلاقیت خالیه!


    دوشنبه 8 مهر 1387 - 16:40
    3
    موافقم مخالفم
     

    مرکز تحقیقات صدا وسیما اعلام کرد روز حسرت رتبه نخست رو بدست اورده! معلومه که تو این سایت فقط طرفدارهای عطاران شرکت میکردند!دیگه معتبر تر از صدا و سیما کی سراغ داره؟

    راحله
    دوشنبه 8 مهر 1387 - 17:16
    0
    موافقم مخالفم
     

    بزنگاه مسخره ترین طنزی بود که تا الان دیده بودم. رضا عطاران بدجوری خودشو خراب کرد حیف بود. خاطره سریال های قشنگشو با این گندی که زد از بین برد.

    فرشاد
    دوشنبه 8 مهر 1387 - 21:26
    0
    موافقم مخالفم
     

    حتما مدیری خلاقیت داره که تو طنزش غول میزاره!!!

    بی خیال خلاقیت را عطارانداره که درد و مشکلات جامعه را به شکل طبیعی به تصویر میاره...

    امید
    سه‌شنبه 9 مهر 1387 - 0:55
    -11
    موافقم مخالفم
     

    ای ول آقای حسنی نسب...

    حالا آقا نیما هم دست به کار شد و نقد زیباش را درباره سریال زیباتر بزنگاه نوشت...

    ممنون

    بزنگاه و عطاران واقعا در این سریال گل کاشتند مخصوصا این قسمتهای این اواخرش که واقعا قشنگتر از قبل شده...

    عرفان
    چهارشنبه 10 مهر 1387 - 1:10
    1
    موافقم مخالفم
     

    خیلی جالب بود و خیلی حقیقی اما بعضی کامنتها خیلی ... بود

    خوب بالاخره از مردم جامعه ای که ازش نوشتی بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت


    شنبه 21 شهريور 1388 - 12:42
    4
    موافقم مخالفم
     
    چکه آب

    منم عطاران و کارها شو دوست دارم اونم چه دوست داشتنی اره .اما اینم قبول دارم در طنزاش بی ادبی هست و اقای رضا عطاران دوست داشتنی باید انها را اصلاح کند و اگر این کارو انجام بدهد می شود انکه باید بشود یعنی بیش از پیش نزد همه مردم ایران محبوب خواهد شد اری . جای هیچ شکی نیست/ بیش از پیش/ ...

    اما اقای مهران مدیری .. دوسش دارم واقعنم دوسش دارم/

    اوهم درسبک کاری خودش بینظیر است بله درسبک کاری و بازیگریش بینظیر هست ...

    خلاصه مطلب که من همه نظرات دوستان رو خوندم فقط یه حرف

    اره یه حرف اونم ارزوی موفقیت برای هر دو کارگردان وبازیگرهای بزرگ طنز ایران ارزوی موفقیت دارم .......

    خدانگهدار

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات